|
|
RenatoBos
|
|
|
| Lijk wel ofze niet beseffen waar ze voor spelen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is toch verschrikkelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| vreselijk. Naar Rotterdam terug laten lopen. Allemaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een lul die linshout ook Maar goed. Jammer weer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een grove grove schande deze tyfus bende |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Is van Persie al ontslagen? Tot die tijd kijk ik iig niet meer. Wat een armoe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2e plek verdienen ze ook niet Kutelftal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is wat t is. Nog 5 te gaan. We gaan t zien. T is maar voetbal toch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar was ik al mee begonnen. Kostbare tijd krijg je ervoor terug ;-) |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Wat slecht weer van Feyenoord. De tweede plaats kun je ook wel vergeten want dit niveau is trut met peren van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gewoon kijken. T blijft Feyenoord. Als ik voor goed voetbal een club gekozen had vroeger was ik geen Feyenoord supporter geweest |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:Gewoon kijken. T blijft Feyenoord. Als ik voor goed voetbal een club gekozen had vroeger was ik geen Feyenoord supporter geweest Nou hartstikke mooi voor je toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kijk niet maar ik kom wel meteen na t fluitsignaal op een forum. Geloofwaardig wel 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekkere dooddoener. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:31 schreef Stylzz het volgende:Ik kijk niet maar ik kom wel meteen na t fluitsignaal op een forum. Geloofwaardig wel 🤣 Want dat mag niet van jou? Zegt de no-lifer hier xD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Einde van het seizoen kan voor dit elftal niet snel genoeg komen. En dan maar hopen dat de schade niet te groot is tegen die tijd.
Weinig combinatiespel, alleen maar spelers die gaan lopen met de bal.
Weer een wedstrijd waarin je het idee hebt dat je nooit gaat scoren tenzij je toevallig een penalty krijgt. Wat deze wedstrijd overigens best gekund had.
Volendam krijgt nog de grootste kansen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker. Je hebt toch ook nul invloed. Daarnaast. Had je serieus t idee dat t vandaag veel beter zou zijn dan vorige wedstrijd? Zal je alvast uit de droom helpen. Dat gebeurt niet meer dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Zeker. Je hebt toch ook nul invloed. Daarnaast. Had je serieus t idee dat t vandaag veel beter zou zijn dan vorige wedstrijd? Zal je alvast uit de droom helpen. Dat gebeurt niet meer dit seizoen. Dat klopt. Plek 2 is klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarschijnlijk. Maar hoeft niet. Slecht spelen en winnen zal 5x niet lukken normaal nee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou je denken, maar dat zou je al maanden denken en het is pas gedaan als ze er voorbij zijn. Volgende week een cruciale wedstrijd. Niet verliezen en je blijft tweede staan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik snap niet zo goed waarom de overtreding op Borges geen penalty is in het begin van de wedstrijd. De verdediger raakt hem vol op de enkel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 16:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou je denken, maar dat zou je al maanden denken en het is pas gedaan als ze er voorbij zijn. Volgende week een cruciale wedstrijd. Niet verliezen en je blijft tweede staan. Volgende week verlies je. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen, maar misschien zit het mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
NEC heeft de beker finale. En we spelen ietsje beter tegen een aanvallende ploeg.
Of we dan winnen ...tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:NEC heeft de beker finale. En we spelen ietsje beter tegen een aanvallende ploeg. Nu moeten we tegen NEC maximaal achter je ploeg staan in de kuip. Of we dan winnen ...tja We spelen uit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Nec kun je verliezen. Of winnen. Realiteit zegt dat er weinig kans lijkt. Afrekening eind seizoen. Tussenstand nu: dag Robin, dag 40% spelers. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het lijkt week in week uit helemaal nergens op. Dat is de keiharde conclusie en op deze manier wordt Feyenoord geen tweede. Ze kunnen nog geen doelpunt maken en hoe slordig worden ballen simpel ingeleverd aan de tegenstander. Foutieve passes en ballen hoog over de goal of naast of recht in de handen van de keeper van de tegenstander in plaats van laag in de hoek op de goal van de tegenstander te schieten, immers hier wordt toch dagelijks op getraind! Het is zo zonde dat na het succes met Arne Slot Feyenoord weer helemaal terug bij af is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:17 schreef FR-Henk het volgende:Tegen Nec kun je verliezen. Of winnen. Realiteit zegt dat er weinig kans lijkt. Afrekening eind seizoen. Tussenstand nu: dag Robin, dag 40% spelers. Idd je kan verliezen. Maar ik denk en hoop dat NEC de beker belangrijker vindt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ik zeg het niet vaak maar laat NEC maar gewoon winnen en 2e worden. Voor de competitie en hopelijk ook voor enige verandering bij ons is dat misschien wel het beste. Dit elftal wat er nu bij ons staat kan en wil ik gewoon niet langer meer naar kijken. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:NEC heeft de beker finale. En we spelen ietsje beter tegen een aanvallende ploeg. Of we dan winnen ...tja Lol. Winnen zelden iets tegen teams uit het linkerrijtje, laat staan tegen de subtop. Tegen de huidige subtop precies 2 punten gepakt in 7 wedstrijden.
Tegen welke aanvallende ploeg is er dit seizoen goed gespeeld?
volgende week gaat er niet opeens gewonnen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| FC Volendam heeft in de Eredivisie voor het eerst sinds 25 oktober 2025 de nul gehouden. Toen tegen Heracles Almelo (3-0). |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zit ergens lekker aan de kust en kom net uit mijn wirlpool en lees dat het weer een heerlijk avondje isgeweest l? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, als je de wedstrijd niet gezien hebt, dan heb je weinig gemist. Als je recentelijk 1 wedstrijd gekeken hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Zelfde geploeter elke keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Normaal gebeurt dit me niet, maar Pasen en vakantie heeft Feyenoord sinds lange tijd overstemt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 20:13 schreef Leuv het volgende:Ik zeg het niet vaak maar laat NEC maar gewoon winnen en 2e worden. Voor de competitie en hopelijk ook voor enige verandering bij ons is dat misschien wel het beste. Dit elftal wat er nu bij ons staat kan en wil ik gewoon niet langer meer naar kijken. Je zegt het met bedekte woorden heel vaak. We worden gewoon 2e Zelfs een ajaxcied zegt het 😀
En ps kijk dan ook niet meer, de spanning van kunnen we winnen is ook amusement.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 06 april 2026 - 11:01 schreef piet de paler het volgende:[..] Je zegt het met bedekte woorden heel vaak. We worden gewoon 2e Zelfs een ajaxcied zegt het 😀 En ps kijk dan ook niet meer, de spanning van kunnen we winnen is ook amusement. Nou nee daar offer ik geen vrije dag meer voor op. Krijg ik er voor betaald om te moeten kijken dan wil ik het nog best overwegen maar zo voor de lol doe ik het niet meer. |
|
|
|