|
|
tomson
|
|
|
| Je ziet het van verre aankomen. De fuckup zit weer in een klein hoekje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zou deijl in de rust al wisselen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Beide centrale zijn matig trouwens. Aan de bal al helemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die gast gaat gewoon liggen hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee man Kraaijeveld speelt tot nu een hele goede wedstrijd als 1 van de weinige Die kut Jap ben ik wel zat ondertussen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Je schaamt je echt voor dit zooitje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Centraal zijn er zo goed als 0 opties. Dus dat |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Heeft Ueda al iets gedaan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welnee man Kraaijeveld speelt tot nu een hele goede wedstrijd als 1 van de weinige Die kut Jap ben ik wel zat ondertussen. Vind je? Ik vind t niet veel. Maar hij is nog jong Zat er ook al een paar keer naast en ballen vaak net niet lekker ingespeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo erg is t ook nog niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Sterling is wel aardig hoor vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Vind je? Ik vind t niet veel. Maar hij is nog jong Zat er ook al een paar keer naast en ballen vaak net niet lekker ingespeeld Zijn we het niet eens met elkaar ,dat kan ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verwacht wat meer van een CV aan de bal Daar brengen ze allebei te weinig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Straks windje mee ,misschien help het |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Het is nog veel slechter. De meeste spelers zitten bij een hoodklasse op de bank. Die Borges bijvoorbeeld komt nog geen lantaarnpaal voorbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja we zijn het niet eens ,of het zou over wata moeten gaan . Dan waren we het wel eens geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Targ is echt heel zwak En eigenlijk vind ik m dat altijd bijna |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sterling wilde iedereen aanspelen behalve Deijl hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja we zijn het niet eens ,of het zou over wata moeten gaan . Dan waren we het wel eens geweest Die is de minste van de twer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| kunnen beter de ronde van vlaanderen gaan kijken dan dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Wat een treurnis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze aanval ook van Volendam Kijk wat beide CV’s doen. Mijn hemel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die aanname van Borges. Zegt alles |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind Moder tot nu toe de meest overbodige middenvelder. Veel te traag en geen vuur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Oh gelukkig er wordt gesproeid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind Moder tot nu toe de meest overbodige middenvelder. Veel te traag en geen vuur Valente vind ik eigenlijk de minste middenvelder aan de bal T oogt allemaal wel leuk en actief Maar t is allemaal te veel en te ver doorgevoerd en is bijna allemaal balverlies 😬
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou beginnen met Deijl eruit.
van den Elshout voor Moder kan daarnaast ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deijl heeft Borges ook niets aan Helpt m in niks en heeft m balken achter de man of op scheenbeen hoogte |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaapverwekkend. Geen ontwikkeling zichtbaar, misschien wat meer accent op defensief vermogen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alles begint gewoon bij de fitheid van je selectie. Zolang dat niet op orde is blijf je naar teveel posities bezet door 2e of 3e garnituur spelers kijken. En hier moet je tweede mee worden ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Valente vind ik eigenlijk de minste middenvelder aan de bal T oogt allemaal wel leuk en actief Maar t is allemaal te veel en te ver doorgevoerd en is bijna allemaal balverlies 😬 Snap wat je bedoelt maar die geeft wel druk integenstelling tot Moder. Maar als ik op zijn plek zou lopen moet je hopen op een afspeel mogelijkheid naar voren. Ik zie ze ook niet op tv ,laat staan als je in het veld staat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk juist andersom. Zie er nog wel 1 van ons de bal verkeerd inschatten achterin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 15:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik denk juist andersom. Zie er nog wel 1 van ons de bal verkeerd inschatten achterin Die kans is groter ja haha 😭
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hun zijn die IJsselmeer wind gewend |
|
|
|