|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dit overkomt hem niet maar Targ best wel vaak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je iemand haalt moet hij gewoon beter zijn dan wat er is. Of jonger en heel veel potentie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:Als je iemand haalt moet hij gewoon beter zijn dan wat er is. Of jonger en heel veel potentie. Misschien gaat Targ wel weg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vanhoutte is vooralsnog niet overbodig. En geen aderlating. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind ik ook , was vandaag gelukkig beter dan vorige week |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
haha tuurlijk ,strafschop van hem . schot op de paal . Niet het kaas van zijn brood laten eten en opkomen voor zijn teamgenoten. direct passes en jij zat aan de xxl frikandel 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m zien spelen vandaag. Het is echt niets bijzonders. Was ook de minste middenvelder Geen voltreffer helaas. Slappe friet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hahahaha hij heeft m zien spelen vandaag 😂😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja je kunt lachen, maar t is wat t is. Zag t ook tegen Charlerois
Een middenveld Targ. Zechiel en Valente is beter. Maar eigenlijk mis je daar ook scorend vermogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik lach zeker vooral omdat je schrijft ik heb de wedstrijd gezien. Nogmaals ik zie liever Targhalinne maar Vanhoutte was veel beter . Targhalinne leed weer een paar keer gevaarlijk balverlies omdat hij weer probeerde die bal bij hem te houden.Dat moet eruit . Vanhoutte zat er een paar keer goed tussen en zoekt diepte waardoor hij 1 x op de paal schoot en daarna een pingel mee kreeg. Je bent gewoon niet objectief en erg selectief. En al zit Vanhoutte de rest van het seizoen op de bank voor Targ het zou mij een zorg zijn.Maar Gio en Hulshof zullen nagedacht hebben waarom ze eerst de naam Vanhoutte op het wedstrijdformulier schrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Targ zat er ook een paar keer goed tussen en versnelde spel vaak richting bijvoorbeeld van Persie waar kansen uitkwamen. Vanhoutte is niet slecht. Maar hij speelt juist heel veel breed. Dat viel ook vandaag weer op.
Ik hoef Targ eigenlijk niet te verdedigen, want ik vind dat ook nog steeds niet top, maar vind de Belg zeker niet beter. T ontloopt elkaar eigenlijk niks. Dus voegt Vanhoutte echt niets toe. Sterker nog je houdt dan de ontwikkeling van Targ tegen. Dan kun je daar beter afscheid van nemen toch?
Daarom vind ik t echt een onzinnige aankoop en ben ik nog veel kritischer op deze aankoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben het wel met jou eens waarom hij eigenlijk moest komen. Neem aan dat Targ dit seizoen een volgende stap had kunnen zetten. Maar vanhoutte doet geen gekke dingen en lijkt een echte leider. Zou mij niks verbazen als hij de aanvoerder wordt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als t werkt. Werkt t. Maar voor een aankoop moet t wel meer impact hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| De 1 - 0 kan je op zijn conto schrijven,en daar voetballen we voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat zijn schot op een hand ging? Ach ja. Maar keek m net terug op One en vroeg me af of die bal niet tweede ring had gegaan. 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat zijn schot op een hand ging? Ach ja. Maar keek m net terug op One en vroeg me af of die bal niet tweede ring had gegaan. 😬 tellen we hem niet pffff |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| beviel mij goed de eerste 70 minuten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vond hem wel in orde. Speelt gedisciplineerd. Type Rodri zeg maar. Totaal ander niveau uiteraard. Vraag me wel af hoe beweegelijk en hoe snel hij is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was prima.
Overtreding wel lomp, terecht geel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ouderwetse speler, ik houdbaar wel van.speelt naar de goede kleur en stelt anderen in staat beter te voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Maar maakt t verschil niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snap echt de opwinding niet. Saai, vooral dat. En veilig voor zichzelf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Saai is ook een beetje zijn taakomschrijving. Zodat de voorste 5 meer vrijheid hebben hun eigen ding te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Maar hij liet alles op links en rechts lopen als extra verdediger, pakt alleen zijn eigen stekkie, lekker makkelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 18:01 schreef van geil het volgende:Maar hij liet alles op links en rechts lopen als extra verdediger, pakt alleen zijn eigen stekkie, lekker makkelijk. Dat was de uitdrukkelijke opdracht van Gio |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
nee, maar Read was ook gewoon slecht in de duels gisteren. ff los van wel of geen rugdekking. Het is gewoon bizar dat we het gewoon vinden dat moussa niet hoeft mee te verdedigen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op basis eerste uur gisteren (en fases oefenwedstrijden) al meer sprankelend spel tov lange fases vorig zeizoen. Vanhoutte maakte daar deel van uit. Gedegen, aanwezig bij elke opbouw, passing, basis voor bv Zechiel en Valente om vanuit hun kwaliteit te excelleren. Zakte echter 2e helft ook erg terug op bedenkelijk niveau. Geldt voor gehele team.
Gio cs. mag hiervoor tactisch plan B gaan ontwikkelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vond hem veel beter dan druistige Targ. Die heeft volgens mij geen duel gespeeld en geen bal onderschept. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Meen je dat? Ik denk dat de 2 meest geweldigste onderscheppingen van vorig seizoen op de naam van Targ komen. Helaas ook wat knullige balverliezen zoals in de voorbereiding ,maar hij heeft een manier van spelen dat ik graag ziet. Maar ik begrijp de keuze voor Vanhoutte wel ja |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Gisteren hè? Ik snap wat je zegt over vorig jaar. En Targ heeft zat potentie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Het is toch mooi dat we nu wat te kiezen hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En nog veel meer. Alleen dat moet je sporadisch doen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Rustpunt op het middenveld. Was aan de bal ook helemaal niet slecht. Wel blij mee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2026 - 23:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Meen je dat? Ik denk dat de 2 meest geweldigste onderscheppingen van vorig seizoen op de naam van Targ komen. Helaas ook wat knullige balverliezen zoals in de voorbereiding ,maar hij heeft een manier van spelen dat ik graag ziet. Maar ik begrijp de keuze voor Vanhoutte wel ja helemaal mee eens , in potentie is targ een betere speler , moet alleen nog paar kleine stapjes zetten in zijn ontwikkeling hij wil te graag , speelt met erg veel inzet en wil overal tegelijk wezen , daar moet wat meer rust in komen dan wordt zijn overzicht ook beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dat denk ik ook maar hij is gelukkig geen Hwang |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Als een speler niet regelmatig speelt dan verandert iedereen die (te) graag wil in een Hwang. Nieuwkoop is ook zo eentje. Steijn ook. En ik gok Ahmed ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja daar heb je helemaal gelijk in . Sliti was ook zo'n jongen ,probeerde elk kans te grijpen maar het werd het telkens niet . Maar die heeft onder r.v.p op 4 verschillende posities gespeelt . Dat is ook niet goed voor je zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Nee klopt. Voetbal is en blijft een spel van fouten. Als je t idee hebt dat je bij de eerste de beste verkeerde bal de lul bent wordt t nooit iets. Zie ook Lotomba. Daarom beginnen spelers bij ons soms Best okay, zoals ook Ivanusec en Hwang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908