BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Tjark Ernst topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2026 - 17:39   quote  deeplink  
IMG-0354.jpg

Feyenoord heeft de strijd om Tjark Ernst verder opgevoerd. De scouting van de Rotterdammers heeft inmiddels groen licht gegeven voor de komst van de 23-jarige doelman, waarna de club hem een aanbieding heeft gedaan. Daarbij is Ernst duidelijk gemaakt dat hij als eerste keeper naar De Kuip moet komen.

De interesse in de Ernst kwam eerder deze week al naar buiten, maar inmiddels zijn de gesprekken in een volgende fase beland. Feyenoord heeft de doelman een concreet voorstel gedaan en wil, zodra de keeper persoonlijk akkoord gaat, de afkoopclausule van vijf miljoen euro in zijn contract activeren. De Duitser staat open voor een overstap naar Feyenoord, waarbij deelname aan de Champions League een belangrijke rol speelt in zijn overweging.

Ondanks de concrete stappen van Feyenoord is een deal vanwege de forse concurrentie geen uitgemaakte zaak. Celtic FC wil Ernst eveneens graag aantrekken, terwijl VfL Wolfsburg al onderhandelt met Hertha BSC over een mogelijke transfer. Volgens informatie van Kicker kan Wolfsburg de afkoopclausule echter niet activeren. De clausule is namelijk niet geldig voor clubs uit de 2. Bundesliga.

Voor Feyenoord geldt die beperking niet. De Rotterdammers kunnen de afkoopclausule van vijf miljoen euro wel lichten zodra een persoonlijk akkoord met Ernst is bereikt. Hertha BSC doet ondertussen alles om de 23-jarige doelman te behouden. De Duitse club ziet Ernst als een belangrijke speler voor komend seizoen en probeert hem te overtuigen in Berlijn te blijven.

Ernst ligt nog tot medio 2027 vast bij Hertha BSC. De 1,93 meter lange doelman doorliep de jeugdopleiding van VfL Bochum, maakte in 2022 de overstap naar Hertha en groeide daar uit tot eerste keeper. Daarnaast kwam hij tweemaal uit voor Duitsland Onder 21.

Volgens de Duitse transferjournalisten Florian Plettenberg en Christopher Michel is Feyenoord nadrukkelijk in de race voor Tjark Ernst.

Florian Plettenberg meldt dat VfL Wolfsburg nog altijd werkt aan een transfer van Ernst, maar dat er, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, op dit moment nog geen akkoord is bereikt. De 23-jarige doelman beschikt bij Hertha BSC over een afkoopclausule van vijf miljoen euro en lijkt deze zomer hoe dan ook te vertrekken uit Berlijn.

Christopher Michel komt echter met opvallender nieuws. Volgens de Duitse journalist heeft Ernst zelf een voorkeur voor een overstap naar Feyenoord. De doelman zou in De Kuip de nieuwe eerste keeper moeten worden, wat erop wijst dat de Rotterdammers serieus werk maken van zijn komst.

https://youtu.be/u-hdWf9f1OA?is=vdDvk0WR0Hd79d2r
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2026 - 17:40   quote  deeplink  
Laat maar komen want ik ben zo wellenreuther moe..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2026 - 17:41   quote  deeplink  
Wat me wel opvalt in het filmpje is dat ie niks klem heeft..
bijft007
 bijft007 - donderdag 02 juli 2026 - 17:45   quote  deeplink  
Voor n keeper vrij jong nog, als ik berichten mag geloven staat hij er goed op in Duitsland bundesliga en 2e

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door bijft007 --
VVout
 VVout - donderdag 02 juli 2026 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ook niets te zien hoe hij uit trapt en mee speelt, maar goed we zijn allemaal Wellie moe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juli 2026 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:
Zaten ook niet veel ballen bij die je zo even klemvast pakt lijkt het.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 juli 2026 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zaten ook niet veel ballen bij die je zo even klemvast pakt lijkt het.
Schieten gewoon tegen hem aan๐Ÿ˜‚
Pingels pakt ie wel aardig..
ar
 ar - donderdag 02 juli 2026 - 18:49   quote  deeplink  
Zit een goede kop op iig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juli 2026 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2026 - 18:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Schieten gewoon tegen hem aan๐Ÿ˜‚
Pingels pakt ie wel aardig..
bij eentje had ik me twijfels ๐Ÿ˜‚

Maar zoals King Ar๐Ÿ‘‘ zegt,zit een goede kop op
VVout
 VVout - donderdag 02 juli 2026 - 18:57   quote  deeplink  
Als onze hoogheid het zecht.
bijft007
 bijft007 - donderdag 02 juli 2026 - 19:04   quote  deeplink  
Kijkt ook best aardig uit zn ogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Tjark Ernst topic

0.0078830