|
|
R()b
|
|
|
| Jerzy Dudek had ook tijd nodig. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Alle keepers hebben tijd en vertrouwen nodig. Maar zitten de juist knoppen er daadwerkelijk op? Dan komt t er vanzelf uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We hebben afg jaren ook gewoon echt goeie keepers gehad dat moet je wel beseffen, al was bij laatste wel zo nu dan steekje los hij was wel top eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Echt heel comfortabel oogt het niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Riep ik ook al........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig nog jong. Kan hij t nog leren. Hebben we vast niet in de jeugd zoiets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dit is niet het probleem natuurlijk. Moet je kijken wat er geprutst wordt voor hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Maakte een slechte indruk op mij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis net of ik de jongere broer van Wellenreuther zie. En dus (nog) geen meerwaarde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij is opbouwend wel sterker. Vind hem op de lijn vooralsnog wat onzekerder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Waarom halen we dit? zijn onze zelf opgeleide keepers dan zo slecht? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het antwoord is inderdaad ja. Wat overigens niet direct wil zeggen dat Ernst tot nu toe nou de gedroomde nieuwe eerste keeper is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me echt sterk dat t antwoord ja is. Ik denk eerder dat ze gewoon geen kans krijgen.
Die Ka had dit ook gekund. 100% |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ka was ook geen kanjer hoor. Berger zie ik ook nooit eerste keeper worden.
Ernst niet lekker begonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die waren echt niet minder dan wat je nu ziet. Maar goed. Wie weet komt t goed |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik heb wel vertrouwen in Ernst maar vandaag was echt minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nog n keer de tegengoal gezien, hij ziet er echt niet goed uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wellie is als keeper zijnde onderschat gewoon goede keeper was het Zn irritatie niveau was wel hoger trouwens wat zn keepers kwaliteiten wegdrukte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 15:30 schreef bijft007 het volgende:Wellie is als keeper zijnde onderschat gewoon goede keeper was het Zn irritatie niveau was wel hoger trouwens wat zn keepers kwaliteiten wegdrukte. Niet overdrijven he. De helft van zn uittrappen gingen zo over de zijlijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Heeft weinig met zn keepers kwaliteiten te maken dat, Al wordt dat vaak als oderdeel van gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Lekker gescout deze visser |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik vind dat hij heel raar duikt, komt totaal niet bij de hoeken zo. Wellenreuther had er tot nu toe meer uitgehouden. Moet snel minstens een niveautje hoger van deze gozer. Ook omdat we geen serieuze concurrent voor hem hebben. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Slechtste keeper die ik ooit in de Kuip heb gezien. Komt niet in de linkerhoek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja ik weet het niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bij de 0-2 zag je dat hij niet eens volledig strekt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij die 2e goal zie je hem apatisch duiken. Moet echt beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Begrijp ook het bod op die keeper van Groningen nu |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik ook geen eerste keeper materiaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik maak me serieus zorgen over Ernst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja over Ernst, Gio en de rest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maak me ook erstig zorgen,, gezien het feit dat bij ons het mee voetballende gedeelte ook enorm belangrijk is zou ik misschien Koeman jr polsen,redelijk goedkoop vanuit een Telstar en na tijdje kan ernst het wel overnemen
En gewoon oke keeper buiten zn voetballend vermogen wat echt bovenmatig goed is en het idee hij zoiezo in Nederland al wat comfortabeler is met alles
Want kan het ook zijn bij ernst dat hij aanpassing nodig heeft in ander omgeving en dat wel invloed heeft op zn presteren en alleen Duitsland nog gezeten aan de curryworst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vond die keeper van ADO geweldig. Daar zie ik meer talent in dan die van ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was mild tot nog toe, hij is nieuw tenslotte. Maar werkelijk elke goal tegen in de competitie dacht ik, nou, daar had je vast wel bij kunnen zitten. Hoge voorzetten komen gewoon aan. En een corner vandaag die recht op hem afkwam, stompte hij bijna tweede paal in eigen doel. Lange ballen komen niet aan, ik zie werkelijk nog geen een lichtpuntje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Snel nog een keeper erbij hoor.. Hoe zit het met bv Olij? Mocht toch weg |
|
|
|