|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord heeft altijd wel goede keepers gehad Maar tis nu bar en boos |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En daar begint je elftal. Niemand heeft t bijvoorbeeld over Targ die een fikse misser had, gewoon klemvast pakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Soort halfgare Henk Timmer hupjes opzij. Dit is geen profkeeper. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Klopt. Deze gast kan er niks van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nergens bij he so far bij alle redelijk ballen op goal En geen bal op goal gezien waar je dacht van eindelijk prima gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Als jij nou nog eens wat ballen begint te vangen, kunnen de punten mee naar Rotterdam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Bij elke duik denk je, dit is geen keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Loopt weer te schutteren he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik ga nu de pizza ophalen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als iw dan maar aan de goeie kant valt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet wat is hoor, maar gaat zo weinig goed Dat er best veel druk op hem staat ofzo, anders kun je bijna niet verklaren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Bij elke uittrap vallen...jaja🤨 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Overmorgen ligt ie in de goede hoek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij oogt wel rustig ,dat wel. Heeft zeker nog tijd nodig en moet echt meer gaan pakken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zag hem op het einde ook wel wat goede dingen doen. Hopelijk komt hij er doorheen. Maar met name het duiken baart mij wel zorgen. En dat was vanaf minuut 1 in wedstrijd 1 al te zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zag hem op het einde ook wel wat goede dingen doen. Hopelijk komt hij er doorheen. Maar met name het duiken baart mij wel zorgen. En dat was vanaf minuut 1 in wedstrijd 1 al te zien. Hij heeft dat spandoek gelezen van Bep van Klaveren.
Ik duik voor niemand, niet voor jou en voor niemand anders |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft dat spandoek gelezen van Bep van Klaveren. Ik duik voor niemand, niet voor jou en voor niemand anders hahaha, zou dat het zijn ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ze hadden een keeper moeten halen waar achter deze man rustig wat Hollands ritme op kon doen. Nu staat de druk er direct 1000% op. En dan kan t nog goed komen. Maar de kans is wel een stuk kleiner. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat duiken enzo duidelijk verbeter punten, maar hij oogt zo onrustig Allemaal en ook aan de bal, want kan wel redelijk voetballen als keeper wel is gelezen Lijkt wel heel onrustig en met enige stress nog er te staan
Foutjes kan, maar veel onnodig ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind t altijd wel enorme armoede als een centrale verdediger de achterballen moet trappen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Het op de buik duiken vind ik een zwaktebod.
Zelfde kritiek die ik altijd had/heb op drommel. Getuigt ervan alsof de keeper pas op latere leeftijd is gaan keepen.
Ik ben zelf gestart in de E-tjes en in die leeftijdcategorie wordt je al aangeleerd om op je zij te duiken als je dat nog niet kan.
Het is echt de basis van de basis van het vak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:38 schreef DMD het volgende:Het op de buik duiken vind ik een zwaktebod. Zelfde kritiek die ik altijd had/heb op drommel. Getuigt ervan alsof de keeper pas op latere leeftijd is gaan keepen. Ik ben zelf gestart in de E-tjes en in die leeftijdcategorie wordt je al aangeleerd om op je zij te duiken als je dat nog niet kan. Het is echt de basis van de basis van het vak. Dus jij bent nu eigenlijk onze keepers analist haha 👍 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft dat spandoek gelezen van Bep van Klaveren. Ik duik voor niemand, niet voor jou en voor niemand anders wat een held was dat toch he die Bep , voor de liefhebbers even boekje the dutch windmill lezen van jules deelder over Bep , echt wereld boek wat je in een adem uitlees |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetballend ook heel matig hoor.
Wellie werd door ons verketterd maar deze is aan de bal net zo zwak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:37 schreef kenny het volgende:[..] wat een held was dat toch he die Bep , voor de liefhebbers even boekje the dutch windmill lezen van jules deelder over Bep , echt wereld boek wat je in een adem uitlees Zal ik eens gaan bestellen . Lijkt me een leuk boek. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt de beste die NL ooit heeft voortgebracht , als je nee tegen Al Capone ben je al een held , alleen werd wel zijn wagen opgeblazen haha deze man was 2e van de wereld en olympisch goud gewonnen , heeft verhalen meegemaakt dat niet in een boek past wat een held |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kwam zn zoon vroeger wel eens tegen, Ronnie. Veel verhalen over vroeger gehoord toen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt deze man heeft inderdaad erg veel meegemaakt , fantastische verhalen ik ben echt fan van hem jammer dat hij niet meer leeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja sorry ik zou hem eruit halen. Is dit zijn tweede seizoen als keeper ofzo?
Wat een slechte keeper is dit. Pakt echt werkelijk geen moer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kunnen we hier mee stoppen aub |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lekker gescout deze grabbelaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tactiek voor de tegenstander. Gewoon op doel schieten en grote kans dat hij erin zit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Misschien en lijkt me wel beter kan, maar zit er nog totaal niet lekker in dus ff banken maar En erna weer poging het beter op te pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De ene keer een stapje terug weinig, de andere keer 1 teveel. Deze knakker kost je wedstrijden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was blijkbaar nog moeilijk genoeg om genoeg reddingen te vinden voor een compilatie. |
|
|
|