|
|
|
Stylzz
|
|
|
https://tinyurl.com/2627deslappefrieteneditie
Regels: Niet lager dan 3. Een speler mag een score krijgen wanneer deze ingevallen is voor minuut 71. Bij een wedstrijd met verlenging tellen spelers ook mee die in het veld gekomen zijn aan het einde van de eerste 90 minuten en ook de spelers ingevallen zijn na minuut 71 van de originele tijd.
Minimaal 5 forumleden moeten een score ingevuld hebben om de wedstrijd mee te nemen, anders is het te subjectief.
Vul de lijst in op het tabblad meest links (Dat is de meest recente wedstrijd.) Woensdag is de laatste dag dat je nog scores kan invullen, bij een doordeweekse wedstrijd als Europees of inhaal is dit de eerstvolgende wedstrijddag. Verander de scores niet van je forumgenoten.
Een speler wordt opgenomen in de eindstand wanneer deze meer dan 70% van de wedstrijden meegespeeld heeft.
Het kan zijn dat je voor het invullen van scores op een smartphone even een app moet installeren voor het gebruik van spreadsheets.
Ik deel wekelijks een tussenstand, misschien ook nog wel wat patronen die zichtbaar zijn o.i.d.
De Speler van het seizoen krijgt een AI gegenereerd eerbetoon waar niemand op zit te wachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Leuk!
Goed idee van die standaard lijst. Was altijd gedoe als je als eerste was en de namen moest tikken. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Top Zz, we gaan er weer voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cijfer achter de komma geven s.v.p. 😬 En alleen hele cijfers graag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 6 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 6 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie, |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 7 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 6 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 5 Givairo Read, 4 Gaoussou Diarra, 5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 7 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 6 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 6 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 5 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 7 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 4 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 6 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 6 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 6 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 6 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 6 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sparta - Feyenoord 09-08-2026 Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 5 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie, |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sparta - Feyenoord 09-08-2026
Tjark Ernst, 7 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 5 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 6 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 6 Gaoussou Diarra, 4 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie,
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 5 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 6 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 5 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 7 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie, 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maakt het wel wat onoverzichtelijk zo. Moet toch een beter manier te bedenken zijn, zou je zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maakt het wel wat onoverzichtelijk zo. Moet toch een beter manier te bedenken zijn, zou je zeggen. Voor een analfabet en dyslexische gast als ik heel goed overzichtelijk . Kan zo kopiëren en plakken bij de volgende pot |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 15:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor een analfabet en dyslexische gast als ik heel goed overzichtelijk . Kan zo kopiëren en plakken bij de volgende pot hahaha, op die manier wel ja. Maar je moet wel telkens 30 man afzoeken voor de spelers die gespeeld hebben. Het is misschien wat het is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 16:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, op die manier wel ja. Maar je moet wel telkens 30 man afzoeken voor de spelers die gespeeld hebben. Het is misschien wat het is. Misschien kan ik wel de Excel delen Ik ga er wel even over nadenken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vraag me af of er een online tool is waar iedereen makkelijk cijfers kan geven en dat het gemiddelde enzo automatisch berekend wordt. Zoals FR12 dat heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 16:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, op die manier wel ja. Maar je moet wel telkens 30 man afzoeken voor de spelers die gespeeld hebben. Het is misschien wat het is. Maar ik ben nu zeker dat ze erop staan haha😂 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Tjark Ernst, 7 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7,5 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 8 Ayase Ueda, 4 Luciano Valente, 6,5 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 5 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6,5 Mika Mármol, 7 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie 5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 16:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vraag me af of er een online tool is waar iedereen makkelijk cijfers kan geven en dat het gemiddelde enzo automatisch berekend wordt. Zoals FR12 dat heeft. Niet gratis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 8 Ayase Ueda, 4 Luciano Valente, 8 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 3 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 6 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 5 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 7 Mika Mármol, 6 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tjark Ernst, 7 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 7 Ayase Ueda, 5 Luciano Valente, 6 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 4 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 4 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 5 Mika Mármol, 7 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tjark Ernst, 6 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 8 Ayase Ueda, 3 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 4 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 6 Mika Mármol, 7 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Morgen ga ik even kijken hoe ik dit makkelijk kan optellen etc. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tjark Ernst, 6,5 Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Tsuyoshi Watanabe, Gijs Smal, Jeremiah St. Juste, 7 Jakub Moder, Gjivai Zechiël, 8 Ayase Ueda, 4,5 Luciano Valente, 7 Gonçalo Borges, Sem Steijn, Jordan Bos, Casper Tengstedt, Nacho Ferri, 4 Mats Deijl, Anel Ahmedhodžić, Tobias van den Elshout, Anis Hadj Moussa, 5 Thijs Kraaijeveld, 6,5 Givairo Read, 5 Gaoussou Diarra, 4,5 Oussama Targhalline, Jordan Lotomba, Tijme Wessels, 6 Luka Ivanušec, Charles Vanhoutte, 7 Mika Mármol, 7,5 Jivayno Zinhagel, 5 Mannou Berger, Liam Bossin, Neraysho Kasanwirjo, Shaqueel van Persie 6 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb het gedaan denk ik . Zo via de link kon ik ernst geen cijfer geven ,maar ik had de app gedowmload en dat werkte prima . ziet er goed uit man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 10:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb het gedaan denk ik . Zo via de link kon ik ernst geen cijfer geven ,maar ik had de app gedowmload en dat werkte prima . ziet er goed uit man! Hahaha ik ook maar je moet nog geen cijfers geven. Deze is aangemaakt voor aankomend weekend, en je bent vergeten je naam in te vullen bij beoordelaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 10:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb het gedaan denk ik . Zo via de link kon ik ernst geen cijfer geven ,maar ik had de app gedowmload en dat werkte prima . ziet er goed uit man! Hahaha ik ook maar je moet nog geen cijfers geven. Deze is aangemaakt voor aankomend weekend, en je bent vergeten je naam in te vullen bij beoordelaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja idd, als t goed is kun je alleen de wedstrijd van komende zondag aanpassen. Overige zit een slot op. Sparta kun je als voorbeeld nemen idd hoe je t moet doen
Ik zet op een gegeven moment een slot op een wedstrijd, waarschijnlijk op de wedstrijddag van de volgende wedstrijd of de dag ervoor, maar met alle tussentijdse wedstrijden kan t wel eens zoeken worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had het eerst fout gedaan denk ik ,maar heb nu de cijfers ingevoerd zoals je bedoelt heb denk ik. klopt het dat je nadat je de cijfers gegeven heb op het blauwe vinkje links bovenin moet drukken om je cijfers te bevestigen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 11:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hahaha ik ook maar je moet nog geen cijfers geven. Deze is aangemaakt voor aankomend weekend, en je bent vergeten je naam in te vullen bij beoordelaar oh hahaha ga ik ze weer weghalen . Maar goed even oefen kon geen kwaad 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als t goed is zie je ook dat ik dingen nu heb toegevoegd. Je kunt dus wel iemand anders zijn cijfers aanpassen, maar vertrouw erop dat we dit niet doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:[..] als t goed is zie je ook dat ik dingen nu heb toegevoegd. Je kunt dus wel iemand anders zijn cijfers aanpassen, maar vertrouw erop dat we dit niet doen Kan ik jullie eindelijk corrigeren hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:[..] als t goed is zie je ook dat ik dingen nu heb toegevoegd. Je kunt dus wel iemand anders zijn cijfers aanpassen, maar vertrouw erop dat we dit niet doen top man! Van dat vertrouwen mag je wel van uitgaan idd . Ga even me cijfers weghalen en kijken waar ik me naam moet schrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zag dat Read een 10 kreeg van iemand ,stond wel test bij gelukkig hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Mooi man! Je kan in één oogopslag zien dat veel mensen er geen verstand van hebben 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Straks op de computer even invullen. Op m’n telefoon kan het blijkbaar alleen met de app. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja klopt ,had daarom zelf de app gedownload |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ziet er gelikt uit in de app. Toppie Gaan we deze week dan nog hier invullen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nee mag in die. Staat klaar toch? |
|
|
|