|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2026 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:Er zit nog wel iets geks in, dat t lijkt alsof hij soms niet beschikbaar is voor mensen wanneer je m een keer ingevuld hebt, als je dan in een anonieme browser doet, werkt ie wel. Is altijd met zooi wat gratis is he. Ik heb t gevonden waar t aan ligt. Zie de eerste post van dit topic. Bij de meeste mensen gaat t gewoon goed, ik ben zelf 1 van de bijzondere gevallen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ga proberen de scores vandaag na de wedstrijd in te vullen. Drie opmerkingen: - veel respect Stylzz om dit op te pakken - Ik zie niet om welke wedstrijd het gaat tijdens het invullen maar dat is een gegeven. - Ik zie niet direct wat de andere forumleden hebben ingevuld. De discussie die dan volgt is ook de charme van dit spel. Is het mogelijk dat de totaalscore meteen meegenomen wordt met alle namen zodra je op de link klikt (bijvoorbeeld een tweede tabblad in de excelshet?)
het kan natuurlijk zijn dat ik ergens over heen kijk. Maar het ziet er voor de rest top uit. Hulde! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik probeer inderdaad nog een webpagina te maken waar de antwoorden komen. Misschien heb ik daar vandaag nog wel tijd voor. De wedstrijd is inderdaad gewoon altijd de juiste de rest regel ik op de achtergrond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers met voldoende speeltiijd: Ernst; Read, St. Juste, Watanabe, Mármol; Vanhoutte, Zechiël, Targhalline; Hadj Moussa, Ferri, Valente, Van Persie, Zinhagel en Steijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 18:22 schreef Stylzz het volgende:Spelers met voldoende speeltiijd: Ernst; Read, St. Juste, Watanabe, Mármol; Vanhoutte, Zechiël, Targhalline; Hadj Moussa, Ferri, Valente, Van Persie, Zinhagel en Steijn Deijl ook toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Geen onvoldoendes van de keer, mooi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:Ik probeer inderdaad nog een webpagina te maken waar de antwoorden komen. Misschien heb ik daar vandaag nog wel tijd voor. ... Top, die discussie missen we nu wel natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik heb t in principe klaar. Maar ik zal ermee testen als iedereen weer scores gegeven heeft, want dan moet ik de boel opnieuw publiceren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nogmaals helemaal top, hoe dan ook. Verheug me al op de discussies binnenkort. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| ik ga nu testen, dus zal ff niet meer werken.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
aaaaaaaaaaarrg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T gaat ook wel goedkomen, alleen ik ben geen coder, dus ik moet met trial and error en GPT dit bouwen. Ik snap t wel, ik kan gelukkig ook deduceren waar t mis gaat, maar pffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Succes ZZ, zulke details kunnen je echt aan het plafond krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij heb ik m: https://tinyurl.com/HeadlinerSvdW
Ik veeg even de scores leeg, dan kunnen mensen testen als ze willen.
Voor deze geldt wel hetzelfde, het zal altijd werken in een anonieme browser. Mocht je ingelogd zijn met meerdere Google accounts in 1 browsersessie gaat t mis. Mobiel moet t redelijk werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knap werk Stylzz.
Ik heb een testje gedaan en zie ‘m nu staan bij ‘scores’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja t lijkt allemaal goed te werken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik zie alleen de cijfers die MMM heeft gegeven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zucht, jij leest ook niks he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2026 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:Volgens mij heb ik m: https://tinyurl.com/HeadlinerSvdWIk veeg even de scores leeg, dan kunnen mensen testen als ze willen. Voor deze geldt wel hetzelfde, het zal altijd werken in een anonieme browser. Mocht je ingelogd zijn met meerdere Google accounts in 1 browsersessie gaat t mis. Mobiel moet t redelijk werken . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sorry... had idd maar half gelezen. Zat effe snel te spieken op mn werk hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt bij mij, sta er bij. Heb je onder op versturen geklikt. Als je dit niet ziet op je handy, langs houden en helemaal klein maken. Ik zag anders die button beneden ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, je komt er wel, om t passend voor elke mobiel te maken had ik opgegeven. Dit is wat t is :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ziet er goed uit! Mooie verbetering. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Top werk S! Ik kom alleen weer niet - of met heel veel moeite - bij t versturen. Maar t is gelukt (al dacht ik dat ik t al eerder had gedaan) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, scherm even kleiner maken en dan naar beneden scrollen. Of scherm kantelen. Ligt aan dat t niet echt een geavanceerde webpagina is. Mocht ik weer eens wat moeten aanpassen ga ik hier naar kijken.
De scores waren al verwerkt. Dit was even testen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2026 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:Klopt, scherm even kleiner maken en dan naar beneden scrollen. Of scherm kantelen. Ligt aan dat t niet echt een geavanceerde webpagina is. Mocht ik weer eens wat moeten aanpassen ga ik hier naar kijken. De scores waren al verwerkt. Dit was even testen Weet niet in hoever je bekend bent met HTML en CSS, maar de oplossing zit in het definiëren van de schermen/devices in CSS. T's niet al te moeilijk als je er bekend mee bent, beetje een standaard frame om je huidige page bouwen met tags naar de CSS file.
https://www.instructables.com/Make-your-HTML-Website-suitable-for-Mobile-Devices/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2026 - 07:16 schreef Alexmem het volgende:Top werk S! Ik kom alleen weer niet - of met heel veel moeite - bij t versturen. Maar t is gelukt (al dacht ik dat ik t al eerder had gedaan) Scherm kantelen is op de iPhone de oplossing. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, alleen is t een combinatie van die google forms met de pagina, op 1 of andere manier komt t aldoor hetzelfde uit. Dus ben daar mee aan t testen, alleen heb ik die nog niet live gezet. |
|
|
|