BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2026/2027 de slappe frieten editie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 20 september 2026 - 19:04   quote  deeplink  
Ingevuld
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2026 - 19:20   quote  deeplink  
Scores gecorrigeerd
men is vrij eensgezind, leuk te zien dat een aantal meteen scores geven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 september 2026 - 20:04   quote  deeplink  
Ik kan alleen de basis invullen want heb door visite echt de laatste
20 minuten niet veel gezien voor een eerlijk oordeel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2026 - 20:05   quote  deeplink  
Best lastig om te beoordelen vind ik, als het maar kort een echte wedstrijd is. Waar kijk je dan met name naar? De eerste 10 minuten? Het eerste halve uur? Laat je alles even zwaar meetellen?

Anyway, zag een aantal duidelijke uitblinkers met Targhalline, Valente en St. Juste. Hadj-Moussa zat daar dicht tegenaan vond ik, al was het vooral zijn goals die hem doen onderscheiden. Vond daarnaast nog een grote groep heel solide en betrouwbaar spelen, zonder dat ze er nu heel erg bovenuit sprongen. Maar wel allemaal dik in orde waren. Waren er verder maar een paar die een beetje uit de toon vielen. Vond Lopez niet heel best invallen. Ernst is een beetje een twijfelgeval, hij hield daar paar ballen die hij kreeg er wel uit, had hij ze nog beter kunnen verwerken? Misschien. Vond verder Vanhoutte wat log ogen vandaag, al heeft ie altijd wel een beetje, wel een voldoende. Bij Diarra is het dat ie met wat mazzel scoorde, was verder ook een beetje behelpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 september 2026 - 20:15   quote  deeplink  
is ook moeilijk ,persoonlijk wil ik st Juste een 9 geven de rest een 8 en Ernst een 6 .
En geen cijfers voor de reserves want die heb ik niet kunnen beoordelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2026 - 20:23   quote  deeplink  
Doe je dat toch, wie houd je tegen? ;)

Had zelf maar besloten om alle basisspelers een 7 te geven met uitzondering van een paar die er bovenuit sprongen en een paar die ietsje minder waren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 september 2026 - 20:25   quote  deeplink  
De invallers hadden allemaal ook geen grote impact, dus daar heb je niet veel aan gemist. Waren allemaal eigenlijk een 6-6,5, m.u.v. Lopez die minder was. En Nelson speelde te kort natuurlijk.
tomson
 tomson - zondag 20 september 2026 - 20:28   quote  deeplink  
Ja zesjes bij de invallers, uitblinkers een 8 en alles daartussen een 7.
Geloof dat ik hier of daar een zesje misschien ook wel een 7 gegeven heb :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 september 2026 - 20:42   quote  deeplink  
Ik vond lopez treurig. Kreeg al vijf aftrekpunten voor die sliding

En over de algemeen vond ik t niveau van t spel niet eens zo hoog
Zeker de tweede helft niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door Stylzz --
VVout
 VVout - zondag 20 september 2026 - 20:48   quote  deeplink  
Vond het de eerste helft prima en dan ook helemaal ok dat het de 2e helft minder was. Je moet dan ook wat aan je zelf gaan denken, want de scheids liet Utrecht maar doen. Echt die enkel van Nacho man, zal ie wel een paar daagjes last van hebben. Kan je niet hebben als je komende maand 2 wedstrijden in de week moet spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 september 2026 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2026 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Doe je dat toch, wie houd je tegen? ;)

Had zelf maar besloten om alle basisspelers een 7 te geven met uitzondering van een paar die er bovenuit sprongen en een paar die ietsje minder waren.
jup ingevuld ;)
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2026 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2026 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik kan alleen de basis invullen want heb door visite echt de laatste
20 minuten niet veel gezien voor een eerlijk oordeel.
Je had die van mij kunnen kopiƫren, dan had je ook nog extra bonuswaarde gehad.
VVout
 VVout - maandag 21 september 2026 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 09:20 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Je had die van mij kunnen kopiƫren, dan had je ook nog extra bonuswaarde gehad.
Je hebt die bonuspunt zeker aan Ernst verschonken. Vind hem echt twijfelend in de opbouw, gaat je tegen een iets alertere tegenstander ellende opleveren.

Heeft echt met St. Juste de een stofzuiger die hem uit de ellende houdt en die verdient echt een 8/9
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2026 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 09:29 schreef VVout het volgende:

[..]

Je hebt die bonuspunt zeker aan Ernst verschonken. Vind hem echt twijfelend in de opbouw, gaat je tegen een iets alertere tegenstander ellende opleveren.

Heeft echt met St. Juste de een stofzuiger die hem uit de ellende houdt en die verdient echt een 8/9
Ik heb hem puur op deze wedstrijd beoordeeld.
VVout
 VVout - maandag 21 september 2026 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 09:53 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik heb hem puur op deze wedstrijd beoordeeld.
Vond zelf een 6 wel meer als genoeg, zelfs tegen Utrecht wel twijfelend ten nadele van je opbouw of gevaar voor een tegengoal.
MMM
 MMM - maandag 21 september 2026 - 14:14   quote  deeplink  
Deze manier van bijhouden is wel echt leuk.

Leuk ook om de scores van andere te bekijken. Kon hier op het forum ook natuurlijk, maar het is nu veel overzichtelijker.

Nogmaals complimenten Stylzz.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2026 - 14:48   quote  deeplink  
Thanks! Als iemand nog een functionaliteit wil. Vind wel leuk om te onderzoeken wat nog meer kan.
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 september 2026 - 15:09   quote  deeplink  
Ja, ziet er top uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 september 2026 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
Thanks! Als iemand nog een functionaliteit wil. Vind wel leuk om te onderzoeken wat nog meer kan.
De mogelijkheid een cijfer aan te passen als je een foutje hebt gemaakt, maar ik vraag me hoe eenvoudig of moeilijk dat te realiseren is.

Of dat het niet anders is dan dat jij dat evt handmatig moet blijven doen, als het nodig is.

Dacht bijvoorbeeld zelf bij nader inzien dat Hadj-Moussa eigenlijk wel een 8 verdiende op basis van zijn voorname inbreng bij de eerste 3 goals ;)
tomson
 tomson - maandag 21 september 2026 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 14:14 schreef MMM het volgende:
Deze manier van bijhouden is wel echt leuk.

Leuk ook om de scores van andere te bekijken. Kon hier op het forum ook natuurlijk, maar het is nu veel overzichtelijker.

Nogmaals complimenten Stylzz.
+1 .. echt top zo
VVout
 VVout - maandag 21 september 2026 - 20:31   quote  deeplink  
Gewoon top idd. Zat misschien nog te denken over een gemiddelde over de laatste 5 wedstrijden met een soort van verloop per speler. Als je het over de hele periode pakt, drukt het cijfer als een speler ff uit vorm is het actuele beeld uit zijn perspectief.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 september 2026 - 10:27   quote  deeplink  
Scores zijn weer verwerkt, morgen kijk ik naar wat verbeteringen
VVout
 VVout - donderdag 24 september 2026 - 10:52   quote  deeplink  
Yuhuuu, Nacho komt er aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Headliner Speler Klassement - Speler van de week - Seizoen 2026/2027 de slappe frieten editie

0.0209019