|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met de huidige selectie en gezien de versterkingen van de concurrenten zie ik het somber in.
Of er moet vuurwerk komen de komende twee weken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| met deze selectie moet je blij wezen als we derde worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan moet je de polonaise lopen. Want ze blijven ook nog eens niet allemaal heel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Van Persie moest er kampioen mee worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet waar.
Plek 2. Maar niet zoals het gelopen is. Dat was een schande.
Plus niet te vergelijken met komend seizoen. Concurrentie is versterkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar haalden we geen punten tegen. En ik denk niet dat we hiermee tegen de rest hetzelfde aantal gaan halen. We gaan t meemaken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het enige dat het lastiger maakt is dat clubs als Ajax en AZ wel sterker zijn dan vorig seizoen. Dat zal Devy niet mee zitten . Niks is meer hetzelfde als vorig seizoen . We zitten nog met spelers van Dennis waar je nooit meer vanaf komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja jammer voor Devy, maar die erfenis is zijn probleem. Maar ding is dat hij zelf gelijkwaardige spelers aan die van Dennis terughaalt waar je ook niet meer vanaf gaat komen. Zo’n Vanhoutte bijvoorbeeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We speelden twee wedstrijden tegen n zwakke en n matige tegenstander En kregen bizar veel kansen tegen. Dat was afgelopen jaar veel minder. Vaak n ongelukkige goal, of n Welly goal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel benieuwd of zechiel+valente samen wel zon gouden duo gaat zijn verdedigend voor je team lange termijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| nu targ ook zelf wil vertrekken zie ik het steeds somberder in , je betere speler gaan en van het brandhout kom je niet af |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Met de kennis van nu pas ik mijn voorspelling aan. 5e 58 punten. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Wacht nu nog even ........ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Bekerwinnaar, en 3e of 2e |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan moet er gigantisch veel vuurwerk komen de komende dagen. Los van de twijfels rondom Gio, is namelijk ook geen zekerheidje.
Plek 4 t/m 7 is play-offs Conference League. Je moet echt niet gek opkijken als je vierde, of lager, word met de huidige selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vierde zou een prestatie zijn. |
|
|
|