|
|
RenatoBos
|
|
|
| 77 punten en 22de dan maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar ff serieus baasje, das echt een plaag he die beesten hier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op m’n werk ook mega veel nesten. Je mag ze niet weghalen en ant ze zijn beschermd. Als ze jongen hebben en je komt in de buurt dan kan je rennen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die ecoloog : Als je ze voert GAAN ze mensen associëren met eten. Man dat doen ze al ontelbare generaties, ze hebben er hun hele leven op ingericht hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 19:14 schreef tomson het volgende:[..] Die ecoloog : Als je ze voert GAAN ze mensen associëren met eten. Man dat doen ze al ontelbare generaties, ze hebben er hun hele leven op ingericht hahaha Yup😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Er staan al tekeningen van in de Zeeuws grotten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb er ook laatst met één aan de stok gehad, z’n zeemeeuw met een snavel van 10cm. Stond echt op het punt hem uit de lucht te hoeken, maar toen vloog tie toch maar. Niet te doen zeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
.:.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik blijf op 67 pnts en 3e plaats. Dat is bv. 19x winst, 10 keer gelijk. Daar hebben we de kwaliteit wel voor. En Sipke. En Gio. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 70 punten, plaats 3. Onder voorbehoud van Hadj-Moussa die blijft en een competitieve wedstrijd tegen NEC. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als we Moussa nog weten te verkopen, ga ik mijn ranking naar boven toe bijstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik ga voor 80 punten plek 2. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat heb jij gegeten man haha. Anti depressiva weer ingenomen laatste dagen? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik ben van t type dat is als de algehele mineur zuur is, dat wel eens positief kan uitpakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik denk dat het plek 3 of 4 word. We gaan het meemaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pas ‘m aan.
68 punten, derde. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ontwikkeling spelers, misschien controlerendere compactere tactiek zo nu en dan vooral tegen de grotere clubs
Zet hem op gio!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik denk dat er zeker wat rek zit in deze selectie, met name bij Diarra en ms ook wel Ferri. Als zij zich verder ontwikkelen dan ziet het er positiever uit. Jeugd minuten laten maken. Ben tevreden als we EL halen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Helaas gaat het die gouden schaal niet worden 76 punten en 3e dan maar. De top 2 gaat niet zoveel weg geven dit seizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik schat psv het hoogst in. 020 heeft veel ingekocht/gehuurd. Beetje een vreemdelingenlegioen, kan alle kanten opgaan. AZ heeft goede kaarten, maar de neiging om het altijd weer te verkloten. Twente en NEC lijken dit seizoen ook wel te gaan presteren. Feyenoord kan als Gio het goed doet voor maximaal de 2e plek gaan. Dan moet alles meezitten. Vooralsnog ga ik voor de 4e plek met 63 punten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat er door het grote aantal goede voetballers bij pisvee ontevredenheid gaat komen. Tja 020 weet ik echt niet Bij het wegvallen van Cherie en Linsen ( zijn al wat ouder) valt het systeem van NEC redelijk in elkaar. Twente weet ik echt niet AZ begint meestal goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Die hoef je allemaal niet te ranken Piet, Feyenoord alleen is voldoende.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Feyenoord is hopelijk als een vochtig lontje die nauwelijks aan wil en dan uiteindelijk toch oorverdovend knalt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ZATERDAG 12 SEPTEMBER LAATSTE DAG om te voorspellen. Als je de lijst ziet, bizar uit elkaar liggende verwachtingen. Nog niet eerder dergelijke grote verschillen. Maar goed er kan nog aangepast worden.
Let ook even op de bijzondere voorspelling. Zeer waarschijnlijk Zeeuws. Even apart gezet. Wat doen wij met deze bijdrage? Streng straffen?
84-1 Leon FR1908 80-2 Stylzz 76-3 VVout 71-3 bijft007 70-3 T-FeYeN00rD 68-3 MMM 67-3 FR-Henk 66-3 Xapter 63-4 CobusIII 62-4 van geil 59-5 tomson 49-7 Leuv 41-8 Mighty Ace
77-22 RenatoBos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2026 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2026 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:ZATERDAG 12 SEPTEMBER LAATSTE DAG om te voorspellen. Als je de lijst ziet, bizar uit elkaar liggende verwachtingen. Nog niet eerder dergelijke grote verschillen. Maar goed er kan nog aangepast worden. Let ook even op de bijzondere voorspelling. Zeer waarschijnlijk Zeeuws. Even apart gezet. Wat doen wij met deze bijdrage? Streng straffen? 84-1 Leon FR1908 80-2 Stylzz 76-3 VVout 71-3 bijft007 70-3 T-FeYeN00rD 68-3 MMM 67-3 FR-Henk 66-3 Xapter 63-4 CobusIII 62-4 van geil 59-5 tomson 49-7 Leuv 41-8 Mighty Ace 77-2 RenatoBos Aangepast |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Niet meteen straffen. Begripvol zijn, doorvragen naar de argumentatie erachter. Misschien kunnen we er allemaal van leren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Kijk Henk daar kan je een voorbeeld aan nemen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Dank heren, hier leer ik van!🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanaf nu gewoon 28 wedstrijden winnen en de buit is binnen. kampioenennnnnnnn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 61 punten > 4e plek. Ik ga 1 plekje en een paar punten omhoog, nu t nog kan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat dat het niet percee negatief seizoen hoeft te zijn Zolang je maar wat verast hier en daar in een topper hoop ik
En vooral niet machtig veel punten achterstand in punten op plek 1-2 bijvoorbeeld Gewoon voetbal met potentie waar je best verder mee kan
Feit blijft: "Wij moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen"😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Pak jij nog een plakje peperkoek. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Lekker man! Koud pilsje erbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De man die dat zei was Van Peijnenburg peperkoek |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik ga een grote sprong zetten. Als Gio de juiste keuzes maakt dan voorspel ik plek 2 met 80 punten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben na Barça uit ook positiever ik was, maar hoe het nog wel bij 3e plek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog 2 dagen om je voorspelling definitief te maken of te wijzigen. Of überhaupt nog te voorspellen.
84-1 Leon FR1908 80-2 Stylzz 80-2 Cobus III 77-2 RenatoBos 76-3 VVout 71-3 bijft007 70-3 T-FeYeN00rD 68-3 MMM 67-3 FR-Henk 66-3 Xapter 62-4 van geil 61-4 tomson 49-7 Leuv 41-8 Mighty Ace |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Blijf bij mij eerste keuze ,nu gewoon alles winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk krijgt en ik er heel snel uit lig, Leon 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het ook Ace 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ga niks meer bijstellen, dan kan het alleen maar meevallen. En ja hopen dat Leon gelijk krijgt en ik er vreselijk naast zat :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik hoop ook dat ik win Tom ,dan winnen we allemaal !😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De potentie is er..dat hebben we gezien. Er moet ook nog een hoop dingen beter. Maarrr als het meezit.. met deze groep..ga ik met Leon me voor de 1e plek 👊 Dus voor mij:
Punten:82 Plek:1 |
|
|
|