|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2026 - 11:24 schreef FR-Henk het volgende:Nog 2 dagen om je voorspelling definitief te maken of te wijzigen. Of ΓΌberhaupt nog te voorspellen. 84-1 Leon FR1908 80-2 Stylzz 80-2 Cobus III 77-2 RenatoBos 76-3 VVout 71-3 bijft007 70-3 T-FeYeN00rD 68-3 MMM 67-3 FR-Henk 66-3 Xapter 62-4 van geil 61-4 tomson 49-7 Leuv 41-8 Mighty Ace |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 20:24 schreef ar het volgende:De potentie is er..dat hebben we gezien. Er moet ook nog een hoop dingen beter. Maarrr als het meezit.. met deze groep..ga ik met Leon me voor de 1e plek π Dus voor mij: Punten:82 Plek:1 Fraude |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kijk uit Heb bij GVVV gevoetbald.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima voorspelling Ar, Kale kanjer. Geen zin in de tandarts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja natuurlijk is dat een prima voorspelling! Jij lekkere ouwe geile bok van me.
Ik denk echt dat we het kunnen halen. Al is het nu veel te vroeg om dat te constateren,maar zo'n slechte groep hebben we niet eigenlijk. De balans is er in de groep, Als je het middenveld hebt,sta je al 1-0 voor. Belangrijk. Daar lijkt het op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 21:11 schreef ar het volgende:[..] Ja natuurlijk is dat een prima voorspelling! Jij lekkere ouwe geile bok van me. Ik denk echt dat we het kunnen halen. Al is het nu veel te vroeg om dat te constateren,maar zo'n slechte groep hebben we niet eigenlijk. De balans is er in de groep, Als je het middenveld hebt,sta je al 1-0 voor. Belangrijk. Daar lijkt het op Het is veel te fragiel, een blessure en je zit al met een probleem. En onze keeper gaat niet helpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even de realiteit. We speelden tegen de nummer 8, 10, 12, 15, 16 en 18. En staan nu derde met 4 verliespunten.
Het wordt er niet beter op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je bent zo goed als je laatste wedstrijd en zag er deze keer eindelijk eens lekker uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ar is te laat met zn voorspelling. Fraudeert en marchandeert tegen de klippen op.
Jurybaas Infantino herkent dit. Vindt dat ar mee moet doen. Okee dan. Omdat het ar is. Nu is dit gokkantoor gesloten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Dit kan echt niet, ar dient uitgesloten te worden. Waar kunnen we dit aanvechten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Gianni Infantino! Omkoping kan hem van gedachten veranderen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ga dit met ARgusogen te gemoed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat heeft Opta aangegeven? Dat is leidend toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| De V'Ar hoef je in deze ook niet op te rekenen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geef hem meteen maar de Ballon D'Ar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| En je moet nog uitkijken ook, voor die John van de BeukAring |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Jury zonder tandjes is ook wat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Tandartsen willen Jhonny wel contracteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 22:17 schreef van geil het volgende:Even de realiteit. We speelden tegen de nummer 8, 10, 12, 15, 16 en 18. En staan nu derde met 4 verliespunten. Het wordt er niet beter op. , |
|
|
|