|
|
Loetje
|
|
|

Komende zaterdag komen de besmette mijnkevers uit Aidshoven weer deze kant op. Misschien nog wel net op het verkeerde moment.
De transferwindow is deze week gesloten en Ajax kan terugkijken op een bijzondere window. Cruijff wilde een elftal dat er direct stond en kocht spelers in de kracht van hun carrière. Aan Michel Sanchez nu om het te laten functioneren. En hopelijk kan de jeugd zich nu gaan vastklampen aan de vedetten en komt er ontwikkeling op gang. Ook al mag er de komende jaren ook weer eens intensief in Nederland gescout gaan worden.
Pisvee, de hoerenclub, lijkt helaas wel iets verder. Hebben redelijk ingekocht, maar hoeven niet drastisch alles om te gooien. Dat is wellicht wel een nadeel voor zaterdag.
Hopen dat Amrabat en Tsyganov minuten kunnen gaan maken en Blind op de weg terug is.

Tot ons aller Ajax!
En neuk die vetsletjes de Jordaan in!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een geweldig top Topic Loetje. Ik vrees dat ze iets te vroeg komen toch heb ik het gevoel dat wij deze wedstrijd winnen met een klein verschil ,dat zou een gweldig begin van het seizoen zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 19:25 schreef p111 het volgende:Wat een geweldig top Topic Loetje. Ik vrees dat ze iets te vroeg komen toch heb ik het gevoel dat wij deze wedstrijd winnen met een klein verschil ,dat zou een gweldig begin van het seizoen zijn. Ik duim het met je mee. Verliezen is toch meteen weer 6 punten, zij het een wedstrijd tegoed.
Had deze wedstrijd graag eind oktober ofzo gehad.
Ik vrees een dikke nederlaag, maar dat heb ik altijd tegen die teefjes. Ben op dit forum sinds mijn 16e, ben nu 35 en dat is nog nooit anders geweest. Net als die haat, die gaat nooit meer voorbij. Hoerenclub |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Hahaha, wat geweldig weer dit , Loetje!! Ouderwets lekker om te lezen en de haat naar Aidshoven zal er altijd blijven, voor mij nog meer dan die tegen de kakkerlakken😅 Ze zijn inderdaad verder en scoren veel en makkelijk. Ik vrees ook een behoorlijke nederlaag en zou al heel blij zijn als we niet totaal worden weggespeeld. We hebben een nieuwe selectie en moeten de trainer de tijd geven daar een team van te smeden. Daarbij komt het verhaal van de scheids die aan de knvb moet en wil laten zien dat hij niet voor Ajax is terwijl hij uit Amstelveen komt en dus zoveel mogelijk tegen Ajax zal fluiten. Nu juist extra terwijl hij dat al jaren deed natuurlijk.... Nee het is jammer maar dit potje had 2 maanden later moeten zijn... Ik zou mijn handen dichtknijpen met een gelijkspelletje maar vrees een 1-3. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat is dit dan weer...vetsletjes...besmette mijnkevers...whahahahaha hahahahahaha mafkees!
Ik vrees met grote vrezen...8-0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Vermoedelijke opstelling Ajax tegen PSV (4-3-3): Ter Stegen; Rosa, Bouwman, Baas, Caio Henrique; Klaassen, Mokio, Brandt; Berghuis, Tolu, Ouazane. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Bosz heeft met PSV nog nooit gewonnen in de J.C. ArenA, moeten we dan nu in onze broek schijten??? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2026 - 00:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wat is dit dan weer...vetsletjes...besmette mijnkevers...whahahahaha hahahahahaha mafkees! Ik vrees met grote vrezen...8-0 8-0 teken ik voor Jack 😂 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Wat een geweldige topic vol met Humor Loetje. Ga zo door en laat ons blijven lachen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Amrabat speelt in iedergeval volgens Michel. Dus vermoed dat de opstelling word Ter Stegen/Rosa/Bouman/Baas/Henrice/Amarabat/Klaasen/Brandt/Berghuis/Tolo/Quzane |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2026 - 16:06 schreef p111 het volgende:Amrabat speelt in iedergeval volgens Michel. Dus vermoed dat de opstelling word Ter Stegen/Rosa/Bouman/Baas/Henrice/Amarabat/Klaasen/Brandt/Berghuis/Tolo/Quzane Welke teef is dat dan, op de linksback? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Goed bezig Loetje, qua topic dan. Je uitslag geeft het vermoeden dat je in de war bent. Hahaha
Allochtone Football Club Ajax
VS
Aidsclub Eindhoven aka pisvee
3-2
Maar even een serieuze noot. Wat een eikels die knvb om deze wedstrijd te plannen zo kort na het sluiten van de transferwindow waarbij je op je vingers kunt natellen dat deze teams nog niet op volle oorlogssterkte zijn! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 10:03 schreef AkaS het volgende:Goed bezig Loetje, qua topic dan. Je uitslag geeft het vermoeden dat je in de war bent. Hahaha Allochtone Football Club Ajax VS Aidsclub Eindhoven aka pisvee 3-2 Maar even een serieuze noot. Wat een eikels die knvb om deze wedstrijd te plannen zo kort na het sluiten van de transferwindow waarbij je op je vingers kunt natellen dat deze teams nog niet op volle oorlogssterkte zijn! Ik ben het helemaal met je eens. Ik zeg niet dat Ajax hem in oktober had gewonnen, maar had ze beiden wel op oorlogssterkte willen zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens Jong Ajax gister. Die Spina zie je wel dat hij van Atletico komt he, poh. Wat een grintha!
Ik hoop dat met name hij, Camara en Monserrate echt gaan ontwikkelen. Camara speelde trouwens weer niet. Gezien zijn enorme talent en afkoopsom, mag je daar veel van verwachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling Ajax:
Te laat fit Niet wedstrijdfit - 60 minuten - 30 minuten - lui Vakantie - niet fit - niet fit Moe - beest - transfer
Die hoeren uit Eindhoven: Aids Teef - Slet - Kut - Je moeder Hoer - Bom - Dubbel Aids Vlek - Zweefteef - Tyfus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Michel heeft mooi gelogen dat Amrabat speelde...
Ter Stegen, Gaaei, Bouwman, Baas, Henrique, Klaassen, Brandt, Mokio, Berghuis, Tolu, Gloukh.
Er zijn bepaalde keuzes die ik niet had gemaakt in ieder geval. Sommige kunnen niet anders. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gaaei???? Van Bommel kan vrij uitspelen en dus scoren!!! Ik ga nu wel met jou mee Loetje 1-4 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik had ook 100% Rosa op Gaaei gezet. Gaaei gaat daar vaak weg zijn.
Vind het ook vreemd dat Amrabat dan niet speelt, waar wel aangekondigd. En ik was absoluut niet voor Gloukh op linksbuiten gegaan. Hoewel ik ergens denk dat Ajax in een soort veredelde 4-4-2 speelt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 19:07 schreef Loetje het volgende:[..] Ik had ook 100% Rosa op Gaaei gezet. Gaaei gaat daar vaak weg zijn. Vind het ook vreemd dat Amrabat dan niet speelt, waar wel aangekondigd. En ik was absoluut niet voor Gloukh op linksbuiten gegaan. Hoewel ik ergens denk dat Ajax in een soort veredelde 4-4-2 speelt. Gaaei is geen slimme verdediger, maar het zou kunnen dat hij kiest voor de snelheid van Gaaei maar loopt idd veel te veel naar voor. Zou heel goed kunnen dat hij zich aanpast met 4-4-2 wat ik niet hoop want dan lopen we te veel naar achter. Gloukh moet je inbrengen op 10 mocht Brandt het moeilijk hebben, anders op de bank Amrabat had al een poos geen wedstrijden gespeeld, ondanks dat wou hij zelf graag spelen tegen PSV, misschien dat hij nog komt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaaei is geen slimme verdediger, maar het zou kunnen dat hij kiest voor de snelheid van Gaaei maar loopt idd veel te veel naar voor. Zou heel goed kunnen dat hij zich aanpast met 4-4-2 wat ik niet hoop want dan lopen we te veel naar achter. Gloukh moet je inbrengen op 10 mocht Brandt het moeilijk hebben, anders op de bank Amrabat had al een poos geen wedstrijden gespeeld, ondanks dat wou hij zelf graag spelen tegen PSV, misschien dat hij nog komt. Hij zal ook wel invallen. Vindt het alleen raar dat Michel gister zegt dat hij gaat starten. Maar Michel zegt oprecht meer dingen die niet waar zijn, daar stoor ik me ontzettend aan. En Gaaei is een stuk rustiger geworden, maar heeft gewoon andere competenties dan Rosa. Anderzijds, Gaaei klikt met Berghuis en die laatste gaat nooit diep, maar kan wel ruimte maken. Die ruimte kan Gaaei dan weer pakken en Rosa totaal niet. Maar dan zul je dus wel Van Bommel de hele pot achter Gaaei aan moeten laten gaan en of dat gaat lukken...
4-4-2 hoeft niet verdedigend te zijn en misschien spelen ze gewoon 4-3-3. Maar waar de kansen liggen en hun kracht, heeft Michel niet echt op ingespeeld, vindt ik.
Dus denk echt dat we kansloos zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Opstelling waar ik niet veel vertrouwen in heb.... Gaaei op van Bommel lijkt me de deur openzetten. Sterkte allemaal.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Voor de rest speel je weer met 3 tienen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het duurde een paar minuten. Dit wordt een ongekende afstraffing.
2e jaar op rij tegen die aidsvlekken, meteen achter komen.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Zijn die gasten op de bank nou niet fit voor 90 minuten of durft Michel ze niet allemaal voor de leeuwen te gooien? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ongelooflijk, maar goed de wedstrijd duurt 90 minuten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inderdaad. Maak er maar 1-5 van... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:07 schreef Loetje het volgende:Zijn die gasten op de bank nou niet fit voor 90 minuten of durft Michel ze niet allemaal voor de leeuwen te gooien? Hij wil ze na een achterstand inzetten in de 2e helft, zodoende ze een afgang besparen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben echt serieus, waarom spelen bepaalde gasten niet? Je haalt ofwel niet fitte spelers of wel, je stelt ze niet op... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Die hele wedstrijd na aanloop al. Er wordt echt gedaan alsof we dit even zouden winnen. Dit hele elftal moet nog gebouwd worden. Af en toe wat goals tegen hele, hele kleine tegenstanders. Meer is het niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Onze backs zijn niet van niveau |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Iedereen was het vooraf eens....deze wedstrijd komt te vroeg voor ons. Dus dan is het logisch dat je vrij kansloos bent. Dan nu niet opeens een wonder verwachten en hopen dat het geen totale afslachting wordt.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik snap echt niet dat je en met Gaaei en met Henrique speelt. Beide kunnen niet verdedigen.
Michel gaat vorige week janken dat hij in de as met 17, 18 en 19 jaar moet spelen. Heeft nu spelers en wat doet hij... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:13 schreef bertus bikkel het volgende:Iedereen was het vooraf eens....deze wedstrijd komt te vroeg voor ons. Dus dan is het logisch dat je vrij kansloos bent. Dan nu niet opeens een wonder verwachten en hopen dat het geen totale afslachting wordt.... Absoluut. Maar dan heb je het over een team wat net wat beter is. Dit zijn basistaken niet uitvoeren en weer een totaal verkeerde opstelling. Dat zijn 2 verschillende dingen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Licht overwicht nu, maar het is het allemaal net niet. Zij worden makkelijker dreigend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Zit net nog die 0-1 te kijken. Gaaei is zijn man gewoon helemaal kwijt, die ziet hem niet eens en Baas rent gewoon niet met Pepi mee. Die maakt ook voort veel fouten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaa Tooooooluuuuuuu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Eerste 10 minuten echt voor PSV, erna voor Ajax. Nu zul je ook door moeten pakken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jaaaaa gaaan verdomme!!! |
|
|
|