BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax Amsterdam - Aidsclub Eindhoven: Zaterdag 5 september 2026, 20.00 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 06 september 2026 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar had ik ook mijn twijfels bij, ik kwam direct uit de bank

Van Bommel moet als nog flink geschorst worden, ik neem aan dat ze dit nog gaan bekijken

Klopt wat betreft Tolu al werd hij wel direct gemist, want hij is een uitstekend aanspeelpunt.
In de tweede helft lukte ook Tolu vrijwel niks.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 06 september 2026 - 19:38   quote  deeplink  
Bouwman mist zeker drie duels. Hij heeft een gekneusde long.

DANK JE WEL SCHEIDS VAN DER EIJK ! AJAX WEDEROM ONEERLIJK BEHANDELD DOOR SCHEIDS EN DOOR VAR !

Gaat van Bommel nu ook drie duels naar de kant? Hij vind het toch erg voor Bouwman, laat ie zijn zeurwoordjes dan omzetten in concrete actie: drie wedstrijden op de tribune...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 september 2026 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2026 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

In de tweede helft lukte ook Tolu vrijwel niks.
Hij werd idd wel minder maar hij blijft natuurlijk wel een fantastisch aanspeelpunt met zijn sterke lichaam, dit kan je niet zeggen van Leonardo en Dolberg al hebben deze spelers ook minuten nodig om beter te worden
freakie
 freakie - maandag 07 september 2026 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2026 - 22:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je start met Gaaei op Van Bommel? Je gaat met 2 nummers 9 spelen na bijna een uur, terwijl beiden niet uit het centrum kunnen spelen? Je brengt Amrabat voor Klaassen, terwijl je juist daar vooruit moet en je brengt Ouazane in de laatste 10 minuten terwijl dat de eerste weken je meest dreigende man is?

Blijf jij lekker denken dat dit alleen maar gaat over niet zo ver zijn, maar deze trainer maakt gewoon enorm veel fouten
Dit is precies dat ze niet zo ver zijn. Hij heeft geen echte wissels die hij kan inbrengen om het beter te laten verlopen.
Gaaei op van Bommel snapte ik ook niet. Snap sowieso niet dat je in zo’n wedstrijd met Gaaei start. Maar voor de rest, weetje, je kan in principe gewoon niet veel, alles is nog niet lang bij Ajax. Aanvallend had hij ouazane in kunnen brengen, maar moest denk ik ook eerst andere wisselen.

En je kan ook niet zomaar 5 spelers in de 60ste minuut wisselen.
Loetje
 Loetje - maandag 07 september 2026 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 11:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit is precies dat ze niet zo ver zijn. Hij heeft geen echte wissels die hij kan inbrengen om het beter te laten verlopen.
Gaaei op van Bommel snapte ik ook niet. Snap sowieso niet dat je in zo’n wedstrijd met Gaaei start. Maar voor de rest, weetje, je kan in principe gewoon niet veel, alles is nog niet lang bij Ajax. Aanvallend had hij ouazane in kunnen brengen, maar moest denk ik ook eerst andere wisselen.

En je kan ook niet zomaar 5 spelers in de 60ste minuut wisselen.
Het gaat niet over betere wissels, het gaat om logische wissels. Brengen wat de pot nodig heeft. En 3 van de 5 wissels waren tactisch gewoon dom

Niet Leonardo en Dolberg als je vanaf de flanken moet komen. Maar een van de 2. Tolu moest wel gewisseld worden. Amrabat voor Klaassen, terwijl dat nou iemand is doe een goal moet maken als je gaat pompen. En Ouhazane moet je gewoon veel en veel eerder brengen. Hij wisselde de wedstrijd onnodig tactisch dood. Dat is nergens voor nodig en daar stoor ik me ontzettend aan.
p111
 p111 - maandag 07 september 2026 - 13:28   quote  deeplink  
Er moet een reden zijn om ons grootste talent zo laat er in te zetten,want elke blinde ziet dat deze jongen een gigantisch talent is die constant voor dreiging zorgt,inplaats van die Leonardo te brengen had je Ouhazane er in moeten zetten,dan had je de beste kans gehad om alsnog een punt en misschien wel 2 punten te halen.Ik zou Leonardo en die Oekrainer en Clock 3 dagen per week prive training te geven bij Bobby H.Helaas is dat onmogelijk maar zij moeten echt training krijgen dat ze staan te kotsen langs de kant,ze zijn alledrie niet fit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 september 2026 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 13:28 schreef p111 het volgende:
Er moet een reden zijn om ons grootste talent zo laat er in te zetten,want elke blinde ziet dat deze jongen een gigantisch talent is die constant voor dreiging zorgt,inplaats van die Leonardo te brengen had je Ouhazane er in moeten zetten,dan had je de beste kans gehad om alsnog een punt en misschien wel 2 punten te halen.Ik zou Leonardo en die Oekrainer en Clock 3 dagen per week prive training te geven bij Bobby H.Helaas is dat onmogelijk maar zij moeten echt training krijgen dat ze staan te kotsen langs de kant,ze zijn alledrie niet fit.
Hij deed Ouazane sparen misschien vanwege zijn 17 jaar, is zuinig met hem, natuurlijk ziet Michel ook wel dat Ouazane beter tot zijn recht komt als Cloukh,

Cloukh heeft wel meer grote wedstrijden gespeeld, die overigens wel degelijk fit is, hij moet alleen zijn acties niet ver door drijven met balverlies als gevolg, overigens stond hij linksbuiten, dit is niet zijn favoriete positie zoals het ook niet de favoriete positie is van Ouazane.

Gloukh is in principe een 10, scoorde pas geleden nog een hattrick tegen Vojvodina, heeft dus wel degelijk zijn goede wedstrijden

Ik ben soms wel helemaal klaar met hem als hij zijn acties te lang blijft door zetten zoals ik ook vaak klaar was met Mika vanwege te veel en te vaak balverlies zodat onze verdediging onder druk kwam te staan

Op dit moment zie ik het liefst Brandt op 10 al is zijn voorkeur de 8 positie wat ik gelezen had.

Michel is nog aan het zoeken naar de juiste samenstelling, hij had die wisselingen niet tegen PSV moeten doen, er komen nog genoeg wedstrijden om het wel te doen maar niet in topwedstrijden
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 september 2026 - 20:15   quote  deeplink  
We kunnen nu allemaal wel meteen alles en iedereen afbranden maar vergeet niet dat we pas vanaf donderdagochtend wisten hoe de selectie eruit zou zien. Dan heeft de trainer met de selectie 1,5 training om te bekijken wie fit is voor zaterdag en wie moet waar spelen met wie ernaast enz...
Door de knvb moeten we dan direct tegen de kampioen van de laatste jaren en hadden we met zijn allen een nederlaag ingecalculeerd, toch?
Nu heeft de trainer met de selectie voor het eerst een weekje om eens lekker te trainen al ontbreken namen als Bouwman en Blind natuurlijk.
Het kan alleen maar beter worden als we compleet zijn. Dat we nu bijvoorbeeld met 3 tienen spelen is niet bevorderlijk voor de kwaliteit. De afgelopen 4 edities tussen beide clubs heeft Godts bijvoorbeeld in zijn eentje veel verbloemd door in alle 4 te scoren...nu is er die dreiging niet.
Kneden, trainen, hard werken...
Over een maand zouden we al vooruitgang moeten kunnen zien en kunnen we hopelijk eens een resultaat halen tegen clubs waar we al jaren nauwelijks punten tegen halen zoals AZ , Utrecht, Twente, GAE of Groningen.
In dat soort potjes zullen we punten moeten gaan halen en niet zozeer nu al tegen PSV.
Laten we vertrouwen houden!!!
p111
 p111 - maandag 07 september 2026 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij deed Ouazane sparen misschien vanwege zijn 17 jaar, is zuinig met hem, natuurlijk ziet Michel ook wel dat Ouazane beter tot zijn recht komt als Cloukh,

Cloukh heeft wel meer grote wedstrijden gespeeld, die overigens wel degelijk fit is, hij moet alleen zijn acties niet ver door drijven met balverlies als gevolg, overigens stond hij linksbuiten, dit is niet zijn favoriete positie zoals het ook niet de favoriete positie is van Ouazane.

Gloukh is in principe een 10, scoorde pas geleden nog een hattrick tegen Vojvodina, heeft dus wel degelijk zijn goede wedstrijden

Ik ben soms wel helemaal klaar met hem als hij zijn acties te lang blijft door zetten zoals ik ook vaak klaar was met Mika vanwege te veel en te vaak balverlies zodat onze verdediging onder druk kwam te staan

Op dit moment zie ik het liefst Brandt op 10 al is zijn voorkeur de 8 positie wat ik gelezen had.

Michel is nog aan het zoeken naar de juiste samenstelling, hij had die wisselingen niet tegen PSV moeten doen, er komen nog genoeg wedstrijden om het wel te doen maar niet in topwedstrijden
Hij Jack,let goed op Clock zijn snelheid is matig zijn meeverdedigen is ronduit slecht,en die hattrit was tegen een zeer slechte tegenstander
Loetje
 Loetje - maandag 07 september 2026 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gloukh is echt de enige Israëliër die niet kan schieten...
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 september 2026 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 23:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahaha.... 😅😅
AkaS
 AkaS - dinsdag 08 september 2026 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 20:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij Jack,let goed op Clock zijn snelheid is matig zijn meeverdedigen is ronduit slecht,en die hattrit was tegen een zeer slechte tegenstander
Zo is het helemaal, tis een arrogante pisvlek waar je niets aan hebt. Vertraagt het spel ook omdat hij altijd die bal bij zich houdt en meeverdedigen is ook niet zijn ding.

Speelde ronduit slecht en dan toch boos zijn bij een wissel!

Onbegrijpelijke aankoop geweest!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 20:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt daar heb ik niks op tegen dat je dit schrijft maar dit was niet de discussie.

Jij schreef dat hij NIET FIT was, dat hij apart in training moest met Leonardo en die Oekrainer
En DAAR REAGEERDE IK OP, je moet er geen ander verhaal van maken.

Ik schreef zelfs dat Ouazane beter tot zijn recht komt als Cloukh als linksbuiten en dat Michel dat ook wel weet.

Wat precies de reden was dat Michel Ouazane niet de volledige westrijd speelde was misschien zijn leeftijd omdat Cloukh meer grote wedstrijden achter de rug had, dit schreef ik ook.

NIET FIT is niet het probleem, hij doet zijn acties te lang door drijven met als gevolg balverlies, dit schreef ik ook.

Nogmaals je moet er geen ander verhaal van maken, hij is idd met Leonardo en en die Oekrainer de minste in de selectie

En ik ga ook met Bertus mee dat we nu niet alles en iedereen moeten gaan afbranden...man man..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 23:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha er is er zelfs nog 1, "Bounida" maar dat is geen Israëliër...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2026 - 06:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo is het helemaal, tis een arrogante pisvlek waar je niets aan hebt. Vertraagt het spel ook omdat hij altijd die bal bij zich houdt en meeverdedigen is ook niet zijn ding.

Speelde ronduit slecht en dan toch boos zijn bij een wissel!

Onbegrijpelijke aankoop geweest!
Oh daar is hij weer... hij was inderdaad met die Oekrainer, leonardo en Dolberg de minste maar dit was niet mijn insteek op P111, HET NIET FIT ZIJN !

lezen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 20:15 schreef bertus bikkel het volgende:
We kunnen nu allemaal wel meteen alles en iedereen afbranden maar vergeet niet dat we pas vanaf donderdagochtend wisten hoe de selectie eruit zou zien. Dan heeft de trainer met de selectie 1,5 training om te bekijken wie fit is voor zaterdag en wie moet waar spelen met wie ernaast enz...
Door de knvb moeten we dan direct tegen de kampioen van de laatste jaren en hadden we met zijn allen een nederlaag ingecalculeerd, toch?
Nu heeft de trainer met de selectie voor het eerst een weekje om eens lekker te trainen al ontbreken namen als Bouwman en Blind natuurlijk.
Het kan alleen maar beter worden als we compleet zijn. Dat we nu bijvoorbeeld met 3 tienen spelen is niet bevorderlijk voor de kwaliteit. De afgelopen 4 edities tussen beide clubs heeft Godts bijvoorbeeld in zijn eentje veel verbloemd door in alle 4 te scoren...nu is er die dreiging niet.
Kneden, trainen, hard werken...
Over een maand zouden we al vooruitgang moeten kunnen zien en kunnen we hopelijk eens een resultaat halen tegen clubs waar we al jaren nauwelijks punten tegen halen zoals AZ , Utrecht, Twente, GAE of Groningen.
In dat soort potjes zullen we punten moeten gaan halen en niet zozeer nu al tegen PSV.
Laten we vertrouwen houden!!!
Zo is het en niet anders topper!
p111
 p111 - dinsdag 08 september 2026 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2026 - 08:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt daar heb ik niks op tegen dat je dit schrijft maar dit was niet de discussie.

Jij schreef dat hij NIET FIT was, dat hij apart in training moest met Leonardo en die Oekrainer
En DAAR REAGEERDE IK OP, je moet er geen ander verhaal van maken.

Ik schreef zelfs dat Ouazane beter tot zijn recht komt als Cloukh als linksbuiten en dat Michel dat ook wel weet.

Wat precies de reden was dat Michel Ouazane niet de volledige westrijd speelde was misschien zijn leeftijd omdat Cloukh meer grote wedstrijden achter de rug had, dit schreef ik ook.

NIET FIT is niet het probleem, hij doet zijn acties te lang door drijven met als gevolg balverlies, dit schreef ik ook.

Nogmaals je moet er geen ander verhaal van maken, hij is idd met Leonardo en en die Oekrainer de minste in de selectie

En ik ga ook met Bertus mee dat we nu niet alles en iedereen moeten gaan afbranden...man man..
De rest klopt prima,maar ik ben het gewoon niet met jou eens over zijn fitheid dat wilde ik er uit halen.Als je gaat terug kijken dan zie je dat Henricke constant tegen 2 man staat omdat meneer Clock constant te laat is met terug verdedigen,als hij terug loopt achter Des aan uiteraard zwaaien met zijn armen naar Henricke dat hij ook Des moet opvangen maar die had zijn handen al vol aan Perecic en soms aan Til.Dat is waar ik op doel of hij is niet fit of hij heeft een pleuris hekel aan mee verdedigen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 13:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het gaat niet over betere wissels, het gaat om logische wissels. Brengen wat de pot nodig heeft. En 3 van de 5 wissels waren tactisch gewoon dom

Niet Leonardo en Dolberg als je vanaf de flanken moet komen. Maar een van de 2. Tolu moest wel gewisseld worden. Amrabat voor Klaassen, terwijl dat nou iemand is doe een goal moet maken als je gaat pompen. En Ouhazane moet je gewoon veel en veel eerder brengen. Hij wisselde de wedstrijd onnodig tactisch dood. Dat is nergens voor nodig en daar stoor ik me ontzettend aan.
100% met name:
het gaat om logische wissels wat het team op dat moment nodig heeft, sommigen waren idd dom gekozen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 september 2026 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2026 - 08:41 schreef p111 het volgende:

[..]

De rest klopt prima,maar ik ben het gewoon niet met jou eens over zijn fitheid dat wilde ik er uit halen.Als je gaat terug kijken dan zie je dat Henricke constant tegen 2 man staat omdat meneer Clock constant te laat is met terug verdedigen,als hij terug loopt achter Des aan uiteraard zwaaien met zijn armen naar Henricke dat hij ook Des moet opvangen maar die had zijn handen al vol aan Perecic en soms aan Til.Dat is waar ik op doel of hij is niet fit of hij heeft een pleuris hekel aan mee verdedigen.
Hij kan gewoon niet mee verdedigen, daar is hij te traag voor, daar hebben overigens de meeste aanvallers een bloedhekel aan, ook Viktor Tsygankov deed niks bij de 3e goal, liet zijn man gewoon lopen.
Cloukh had hij niet op moeten stellen, hij is geen linksbuiten, is dom gekozen.
Zijn positie is op 10 en daar staat Brandt die wel goed mee verdedigd dus had Cloukh niet in de basis moeten staan.
Cloukh moet hij voorlopig niet meer laten spelen, is een einzelganger
Ouazane is ook geen hoogvlieger in het meeverdedigen maar loopt wel mee terug, doet in ieder geval zijn best
Domme keuzes is wat Loetje schrijft, daar lag het aan

Maar nogmaals fit is hij wel daar lag het niet aan, en ja dit was de reden dat ik reageerde
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2026 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 13:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja alleen je vergeet dat hij bepaalde spelers moest wisselen. Dan klopt de opstelling “niet” maar dat hij Amrabat brengt is omdat hij het toen aanvallend anders ging invullen. Dan kan je zeggen dat het slecht is, maar uiteindelijk heeft hij niet de middelen om het anders op te lossen.

Geen 1 op 1 wissels. Amrabat moest geen hele wedstrijd spelen, dus kon hij pas later wisselen. Nou ja. Als we alle wissels even helemaal doorzoeken dan zijn het geen hele vreemde wissels. Het is alleen een onlogische volgorde. Normaal wissel je gewoon een speler voor de positie waar je voor wisselt
p111
 p111 - woensdag 09 september 2026 - 11:50   quote  deeplink  
Foute of gedwongen wissels. Telaat in de wissels is in mijn ogen Clock had in de rust gewisseld moeten worden,slechtste man van het hele veld balverlies foute pases en niet/te laat mee verdedigen,daar kwam ook de hoekschop uit met de tweede goal van PSV.Dus in de rust moet hij ouazanu brengen veel meer dreiging en kan een man uitspelen enz.Dan haalt hij Tolu er uit in minuut 70 de kapstok waar psv heel veel problemen mee had,en hij wisselt Klaasen toch iemand die scorend vermogen heeft en agressie.Daar stuurt hij Leonardo en Dolberg er voor in ?alle twee de spelers zitten in een zware dip,scoren niet en geen agressie,dus bij deze heeft deze trainer voor mij crusiale fouten gemaakt in een top wedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 september 2026 - 13:16   quote  deeplink  
Eens dat Cloukh in de rust gewisseld had moeten worden door Ouazane, die verwachting had ik ook.

Die corner kan gebeuren, we hebben wel meer corners tegen gehad.
De goal komt van uit de corner, staan we gewoon te slapen, niet adrem te verdedigen anders is er niets aan de hand.

Zoals Loetje al liet weten zetten we totaal geen druk op de tegenstander, we laten het gewoon gebeuren, dat zag ik ook in het elftal van vorig seizoen.

Henrique wordt door iedereen buiten beschouwing gelaten bij de 1e goal, die staat stil en loopt achteruit, zet totaal geen druk op Perisic die alle tijd heeft om een precieze voorzet te geven. Over heel de wedstrijd gezien, kan hij totaal niet verdedigen, heeft nog wel bij AS Monaco gespeeld, aanvallend heeft hij een meerwaarde maar verdedigend 0.00%

Tolu had hij altijd moeten laten staan, er wordt gesuggereerd hij er doorheen zat maar goed dan nog als aanspeelpunt. Leonardo is gewoon nog niet op niveau, laten we hopen dat hij op niveau komt en dat het geen miskoop is al staat hij meestal wel goed in positie.

Michel heeft waarschijnlijk gedacht dat Dolberg en Leonardo wat te bewijzen hadden, voor het zelfde geld had het wel goed uitgepakt want beide oudjes Klaassen en Berghuis inclusief Mokio waren aan het eind van hun latijn.

Berghuis die er veel te laat af ging voor Tsygankov, die totaal niet uit de verf kwam, veel te traag als of hij er niet bij was, liet zelfs zijn man lopen bij de 3e goal, zo soft
Deze jongen is nog lang niet op niveau.

De wissels pakten niet goed uit, ik hoop dat hij hier van geleerd heeft.
Hij heeft in de media voor PSV laten weten dat hij iedereen wilt zien, iedereen gaat minuten maken, snap ik want je bank moet paraat staan wanneer er blessures komen, het liefst moeten ze allemaal op niveau komen door uiteraard wedstrijdritme op te doen.

Maar doet dit alleen wanneer ze allen op niveau zijn voor in topwedstrijden, brengt ze in tegen bijvoorbeeld Cambuur natuurlijk wel wanneer we ruim voor staan, zo niet dan zet ik je eigenhandig op de trein naar Baskenland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 09 september 2026 - 14:06   quote  deeplink  
Klopt,Ik had haast dus was eigenlijk nog niet klaar want inderdaad zaten Mokio (beren wedstrijd speelde hij) kramp die heeft hij nog 10 minuten laten doorspelen zeer foute beslissing.
Berghuis die er veel te laat af ging voor Tsygankov, die totaal niet uit de verf kwam, veel te traag als of hij er niet bij was, liet zelfs zijn man lopen bij de 3e goal, zo soft
Deze jongen is nog lang niet op niveau.Nee klopt maar deze jongen heeft vanaf eind mei geen 1 wedstrijd gespeeld die heeft zeker nog een maand nodig om op niveau te komen,dat was toch ook een kwalijke wissel,we hebben genoeg jeugd op de bank die had hij moeten laten invallen inplaats van deze Oekrainner of Leonardo.Net wat je zegt hij heeft behoorlijke wissel fouten gemaakt,en ik vrees dat dit niet zijn laatste is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 september 2026 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 14:06 schreef p111 het volgende:
Klopt,Ik had haast dus was eigenlijk nog niet klaar want inderdaad zaten Mokio (beren wedstrijd speelde hij) kramp die heeft hij nog 10 minuten laten doorspelen zeer foute beslissing.
Deze jongen is nog lang niet op niveau.Nee klopt maar deze jongen heeft vanaf eind mei geen 1 wedstrijd gespeeld die heeft zeker nog een maand nodig om op niveau te komen,dat was toch ook een kwalijke wissel,we hebben genoeg jeugd op de bank die had hij moeten laten invallen inplaats van deze Oekrainner of Leonardo.Net wat je zegt hij heeft behoorlijke wissel fouten gemaakt,en ik vrees dat dit niet zijn laatste is.
Hij moet spelers die wedstrijdritme nodig hebben tegen "de mindere" ploegen minuten laten maken ook jeugdspelers inzetten, wil je in de competitie boven in mee draaien heb je de bankspelers hardnodig.

Een goed voorbeeld is NEC gisteren, die konden niet hun sterkste opstelling aantreden, 8 spelers die normaal gesproken geen basisspelers zijn moesten het doen tegen Excelsior, je weet wat de eindstand was, Schreuder zei dan ook dat het wel goed komt maar het heeft gewoon tijd nodig.
AkaS
 AkaS - woensdag 09 september 2026 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2026 - 08:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Oh daar is hij weer... hij was inderdaad met die Oekrainer, leonardo en Dolberg de minste maar dit was niet mijn insteek op P111, HET NIET FIT ZIJN !

lezen!!!
Zeker weten and you love it!
AkaS
 AkaS - woensdag 09 september 2026 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 13:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eens dat Cloukh in de rust gewisseld had moeten worden door Ouazane, die verwachting had ik ook.

Die corner kan gebeuren, we hebben wel meer corners tegen gehad.
De goal komt van uit de corner, staan we gewoon te slapen, niet adrem te verdedigen anders is er niets aan de hand.

Zoals Loetje al liet weten zetten we totaal geen druk op de tegenstander, we laten het gewoon gebeuren, dat zag ik ook in het elftal van vorig seizoen.

Henrique wordt door iedereen buiten beschouwing gelaten bij de 1e goal, die staat stil en loopt achteruit, zet totaal geen druk op Perisic die alle tijd heeft om een precieze voorzet te geven. Over heel de wedstrijd gezien, kan hij totaal niet verdedigen, heeft nog wel bij AS Monaco gespeeld, aanvallend heeft hij een meerwaarde maar verdedigend 0.00%

Tolu had hij altijd moeten laten staan, er wordt gesuggereerd hij er doorheen zat maar goed dan nog als aanspeelpunt. Leonardo is gewoon nog niet op niveau, laten we hopen dat hij op niveau komt en dat het geen miskoop is al staat hij meestal wel goed in positie.

Michel heeft waarschijnlijk gedacht dat Dolberg en Leonardo wat te bewijzen hadden, voor het zelfde geld had het wel goed uitgepakt want beide oudjes Klaassen en Berghuis inclusief Mokio waren aan het eind van hun latijn.

Deze jongen is nog lang niet op niveau.

De wissels pakten niet goed uit, ik hoop dat hij hier van geleerd heeft.
Hij heeft in de media voor PSV laten weten dat hij iedereen wilt zien, iedereen gaat minuten maken, snap ik want je bank moet paraat staan wanneer er blessures komen, het liefst moeten ze allemaal op niveau komen door uiteraard wedstrijdritme op te doen.

Maar doet dit alleen wanneer ze allen op niveau zijn voor in topwedstrijden, brengt ze in tegen bijvoorbeeld Cambuur natuurlijk wel wanneer we ruim voor staan, zo niet dan zet ik je eigenhandig op de trein naar Baskenland
Ohw, toch wel ingezien dat Glough gewisseld moest worden.

Je hebt nu eenmaal mensen die het wat sneller zien Jack, geeft niet. Komt vast goed.

Die Glough is helemaal niets, is leuk om in te brengen als je vier tegen nul voorstaat..mag hij zijn kunstjes laten zien en heerlijk met de bal rennen en het spel onnodig vertragen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 september 2026 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 20:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker weten and you love it!
Klopt anders is het zo saai hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 september 2026 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 20:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ohw, toch wel ingezien dat Glough gewisseld moest worden.

Je hebt nu eenmaal mensen die het wat sneller zien Jack, geeft niet. Komt vast goed.

Die Glough is helemaal niets, is leuk om in te brengen als je vier tegen nul voorstaat..mag hij zijn kunstjes laten zien en heerlijk met de bal rennen en het spel onnodig vertragen.
Ik heb al eerder geschreven dat je beter moet lezen maestro
Waar heb ik geschreven dat hij moest blijven staan dan ?

Ik laat weten dat hij te veel balverlies lijdt en dat je hem niet moet laten spelen als linksbuiten.
Jij bent echt de leukste thuis, tjee ik val in herhaling Hij is een 10 en mijn voorkeur gaat uit naar Brandt op 10.
Mijn voorkeur op linksbuiten is op dit moment Ouazane, die had moeten spelen zoals ik voor PSV al zei, ook zei ik dat Rosa moest beginnen ipv jouw favoriet Gaaei.

Onbegrijpelijk zijn basis en wissels maar het is nu al beter dan vorig seizoen al moet het nog veel beter worden.
Ben benieuwd naar Simon Adingra die van Sunderland is gekomen of hij een waardige opvolger gaat worden van Godts

Maar wijsneus je zit gewoon te dollen, of anders beter lezen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - woensdag 09 september 2026 - 23:37   quote  deeplink  
Laten we ook niet te negatief doen,we hebben nu al een beter Ajax gezien als het hele vorig seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 september 2026 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 23:37 schreef p111 het volgende:
Laten we ook niet te negatief doen,we hebben nu al een beter Ajax gezien als het hele vorig seizoen.
Ik ga met je mee, we hebben net afgetrapt!
AkaS
 AkaS - vrijdag 11 september 2026 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2026 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt anders is het zo saai hahaha
Pink nu even een traantje weg, love you bro hahahaha.

Have a great weekend Jack.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 september 2026 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2026 - 09:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Pink nu even een traantje weg, love you bro hahahaha.

Have a great weekend Jack.
Heb je genoeg tissues, kisses from me lovely hahahaha

And have also a great weekend to bro hahaha
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 september 2026 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2026 - 10:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb je genoeg tissues, kisses from me lovely hahahaha

And have also a great weekend to bro hahaha
Hahaha.

Wordt een pittig potje vanavond ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 september 2026 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2026 - 12:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha.

Wordt een pittig potje vanavond ;-)
Voor jou wel, voor mij niet!
We zijn dit weekend met de camper in Groningen, vanavond uitgenodigd om bij Loetje 😂 te gaan eten door mijn schoonvader..
Zondagavond kijk ik de wedstrijd terug in het zuidelijke Noord Brabant.

Succes Bro!💪

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 september 2026 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax Amsterdam - Aidsclub Eindhoven: Zaterdag 5 september 2026, 20.00 uur

0.0120530