|
|
Loetje
|
|
|
| Gewoon na rust helemaal niets meer he. |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Ik snap de wissel van Leonardo ook eigenlijk niet zo goed |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| ik had Tolu er gewoon ingelaten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Tolu er uit en je hebt geen aanspeelpunt meer met Dolberg |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
We kunnen heel erg piepen, Ajax is na de wissels slecht. Maar wat wil je? Jarenlang roofbouw op spelers conditie, dat Mokio kramp heeft na dit soort wedstrijden is bizar.
PSV is in ieder geval niet veel beter dan Ajax. En als deze 12/13 nieuwe spelers nou gewoon een aantal wedstrijden krijgen, komt het in de eredivisie wel goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niemand krijgt 90 minuten onder deze gek, die 1 leuk seizoen heeft gehad.
Het slaat gewoon nergens op. En dan erna Dolberg er na een uur al bij, rot toch op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:35 schreef freakie het volgende:We kunnen heel erg piepen, Ajax is na de wissels slecht. Maar wat wil je? Jarenlang roofbouw op spelers conditie, dat Mokio kramp heeft na dit soort wedstrijden is bizar. PSV is in ieder geval niet veel beter dan Ajax. En als deze 12/13 nieuwe spelers nou gewoon een aantal wedstrijden krijgen, komt het in de eredivisie wel goed. Je start gewoon tactisch al verkeerd, dat levert je al een goal tegen op
En na rust wissel je je ploeg gewoon kapot. Na rust helemaal geen zal gecreëerd.
Dan kun je een leuke fase na 1-1 hebben, daar houdt het ook meteen op
Je staat meteen weer 6 punten achter |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Echt, ik heb deze trainer al zoveel tactische fouten zien maken. Ongelooflijk zeg. Echr waar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| die vervanger van berghuis valt nog zwakker in dan berghuis. hoe is het mogelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
| Nou. Iedereen blij met alle geschreeuwde aankopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| What thr fuck met Dolberg, Tolu had moeten blijven staan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tegen Shellbourne achterlijk staan wisselen, tegen Heerenveen en nu weer. Opstelling klopt met regelmaat niet.
Ik raak heel snel klaar met deze man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Poh en nog niet de juiste |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat had jij dan liever gehad?? Dat zooitje van de afgelopen jaren? Jeugd die er niet is??? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:54 schreef Loetje het volgende:Tegen Shellbourne achterlijk staan wisselen, tegen Heerenveen en nu weer. Opstelling klopt met regelmaat niet. Ik raak heel snel klaar met deze man. Helemaal eens, deze wedstrijd verloren door een klootzak van een trainer!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:41 schreef Loetje het volgende:[..] Je start gewoon tactisch al verkeerd, dat levert je al een goal tegen op En na rust wissel je je ploeg gewoon kapot. Na rust helemaal geen zal gecreëerd. Dan kun je een leuke fase na 1-1 hebben, daar houdt het ook meteen op Je staat meteen weer 6 punten achter Ik snap de frustratie, ik ben dat ook. Ik kan een trainer, na roofbouw op Ajax van de afgelopen jaren. Niet de schuld geven van het voetbal nu. Daar moet hij echt de tijd voor krijgen. Ten Hag deed het een half jaar kut. Of was het een jaar. Dan sta je “6 punten” achter maar ook dat is niet waar natuurlijk.
Ajax heeft allemaal spelers die elkaar allemaal moeten leren kennen. Die kennen elkaar nu echt niet in zo’n korte tijd. Je ziet dat spelers steeds beter gaan spelen. Dat kan iedereen toch zien? Het is nog niet goed maar je kan niet in een transferperiode, PSV voorbij schuiven. Dat kan toch niet? Wat wil je dan? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen op basis waarvan je Leonardo in deze wedstrijd gaat inbrengen!!!
Alleen een vieze gore randdebiel kan zoiets bedenken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Oh, mongooltje Gaaei is er ook nog |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Godverdomme, ben weg hier. Nu al weer dat gezeik over de trainer. Stelletje jankmuilen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:56 schreef freakie het volgende:[..] Ik snap de frustratie, ik ben dat ook. Ik kan een trainer, na roofbouw op Ajax van de afgelopen jaren. Niet de schuld geven van het voetbal nu. Daar moet hij echt de tijd voor krijgen. Ten Hag deed het een half jaar kut. Of was het een jaar. Dan sta je “6 punten” achter maar ook dat is niet waar natuurlijk. Ajax heeft allemaal spelers die elkaar allemaal moeten leren kennen. Die kennen elkaar nu echt niet in zo’n korte tijd. Je ziet dat spelers steeds beter gaan spelen. Dat kan iedereen toch zien? Het is nog niet goed maar je kan niet in een transferperiode, PSV voorbij schuiven. Dat kan toch niet? Wat wil je dan? Jij gooit het op spelers, ik gooi het op wat er gebeurd. Als je verliest omdat je gewoon minder bent en je alles er aan doet, heb ik er vrede mee. Zoals ik vrede had met de 1-2 achterstand met rust. Ajax was prima. Neemt niet weg dat tactische keuzes je daar ook daadwerkelijk de tegengoal bezorgen.
Na rust wissel je Ajax kapot met wissels die totaal niet nodig waren. Dat ligt aan een trainer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet jij zeggen! Je bent zelf een van de grootste jankmuilen als het tegen zit. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Tegen Sion zag je het al, zodra Tolu eraf gaat is het klaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon bijzonder slecht. Alle spelers moesten van Girona komen, want Sanchez is heilig... 1 leuk seizoen gehad en het is het allemaal.
Hij mag van mij tijd krijgen. Maar in de voorrondes 10 tegengoals tegen amateurs en wedstrijden gewoon tactisch verneuken. Een elftal na 2 maanden niet fitter hebben... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Eens… dat kan en kon zeker niet. Deze spelers staan net bij Ajax te voetballen. Schei uit met alles af te kraken. Het is er zeker niet slechter op geworden. Het is wel duidelijk waarom trainers de aankopen niet direct laat starten. Eerst zeggen dat Amrabat, de backs, de centrale verdediger of die linkeraanvaller moet starten. En dan nu zeggen dat het niet goed genoeg is.
Ze staan net 3 dagen met elkaar te voetballen. Wat wil je dan? |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| Leonardo en die rechtsbuiten zijn tot op heden echt zo'n onnodige aankopen geweest. Dat geld had je beter anders kunnen besteden. Jammer dat die Eindhovenaren wellicht opgaan voor hun 4e titel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:59 schreef Loetje het volgende:[..] Jij gooit het op spelers, ik gooi het op wat er gebeurd. Als je verliest omdat je gewoon minder bent en je alles er aan doet, heb ik er vrede mee. Zoals ik vrede had met de 1-2 achterstand met rust. Ajax was prima. Neemt niet weg dat tactische keuzes je daar ook daadwerkelijk de tegengoal bezorgen. Na rust wissel je Ajax kapot met wissels die totaal niet nodig waren. Dat ligt aan een trainer Maar Ajax is helemaal niet zover dat “wissels” Ajax beter kunnen maken.
Tolu moet hij waarschijnlijk wisselen. Dan wisselt hij Glouck, die snapte ik wel. Dan wissel je berghuis, die snapte ik ook. En Mokio kon niet meer.
Je kan toch niet anders? Of wel? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 22:01 schreef Godenzonen1990 het volgende:Leonardo en die rechtsbuiten zijn tot op heden echt zo'n onnodige aankopen geweest. Dat geld had je beter anders kunnen besteden. Jammer dat die Eindhovenaren wellicht opgaan voor hun 4e titel. Die rechtsbuiten staat daar nu 1 wedstrijd. Schei uit met mij. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Diep rood voor van Bommel, dan krijg je ook een andere wedstrijd
Maar Tolu nooit meer wisselen, kutzooi! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 22:03 schreef freakie het volgende:[..] Maar Ajax is helemaal niet zover dat “wissels” Ajax beter kunnen maken. Tolu moet hij waarschijnlijk wisselen. Dan wisselt hij Glouck, die snapte ik wel. Dan wissel je berghuis, die snapte ik ook. En Mokio kon niet meer. Je kan toch niet anders? Of wel? Je start met Gaaei op Van Bommel? Je gaat met 2 nummers 9 spelen na bijna een uur, terwijl beiden niet uit het centrum kunnen spelen? Je brengt Amrabat voor Klaassen, terwijl je juist daar vooruit moet en je brengt Ouazane in de laatste 10 minuten terwijl dat de eerste weken je meest dreigende man is?
Blijf jij lekker denken dat dit alleen maar gaat over niet zo ver zijn, maar deze trainer maakt gewoon enorm veel fouten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| En nogmaals, laten we de trainer tijd geven. Maar start wel zoals je moet starten en overschat jezelf niet. Wissel spelers op hun juiste positief en breng wat er gevraagd wordt en wanneer het nodig is. En dit is de 4e keer nu dat dit mis gaat in 10 wedstrijden. Dan mag je dat gewoon noemen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Jij gaat helemaal nergens naar toe, je blijft gewoon meezeiken op deze Spaanse Hans Worst.
Hoezo haal je de voorhoede Tolu met Ouazane uit elkaar als je tegen Sion zag dat dit uitstekend liep.
Waarom niet Rosa op van Bommel???
En waarom in godsnaam Leonardo brengen terwijl die beste kerel tot op heden alleen maar uitblonk in het missen van kansen. Als je nu 5-0 voorstaat en je geeft hem 20 minuten dan snap ik het, maar deze wedstrijd????
En tot slot, los van de trainer... Die van Bommel wat een tyfushufter. Van achteren gefilmd kon je zien hoe hij dit bewust deed en dan geen rood krijgen!
Hopelijk komt Bouwman er goed vanaf...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 22:06 schreef Loetje het volgende:[..] Je start met Gaaei op Van Bommel? Je gaat met 2 nummers 9 spelen na bijna een uur, terwijl beiden niet uit het centrum kunnen spelen? Je brengt Amrabat voor Klaassen, terwijl je juist daar vooruit moet en je brengt Ouazane in de laatste 10 minuten terwijl dat de eerste weken je meest dreigende man is? Blijf jij lekker denken dat dit alleen maar gaat over niet zo ver zijn, maar deze trainer maakt gewoon enorm veel fouten Gaaei had nooit moeten spelen, Rosa had daar moeten staan, dan had van Bommel niet meer kunnen lopen. In deze wedstrijd waren zijn wissels niet te begrijpen, Leonardo, Zelenski, en Dolberg zijn nog niet zo ver Tolu moet je in dit soort wedstrijden 90 minuten laten staan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaaei had nooit moeten spelen, Rosa had daar moeten staan, dan had van Bommel niet meer kunnen lopen. In deze wedstrijd waren zijn wissels niet te begrijpen, Leonardo, Zelenski, en Dolberg zijn nog niet zo ver Tolu moet je in dit soort wedstrijden 90 minuten laten staan Tolu is ook nog niet klaar voor 90 minuten. Maar dan breng je Leonardo of Dolberg. En zeker noet beiden, dat had 5 minuten voor tijd gekund. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 22:17 schreef AkaS het volgende:[..] Jij gaat helemaal nergens naar toe, je blijft gewoon meezeiken op deze Spaanse Hans Worst. Hoezo haal je de voorhoede Tolu met Ouazane uit elkaar als je tegen Sion zag dat dit uitstekend liep. Waarom niet Rosa op van Bommel??? En waarom in godsnaam Leonardo brengen terwijl die beste kerel tot op heden alleen maar uitblonk in het missen van kansen. Als je nu 5-0 voorstaat en je geeft hem 20 minuten dan snap ik het, maar deze wedstrijd???? En tot slot, los van de trainer... Die van Bommel wat een tyfushufter. Van achteren gefilmd kon je zien hoe hij dit bewust deed en dan geen rood krijgen! Hopelijk komt Bouwman er goed vanaf... Dat laatste hoop ik ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
| Mokio, Tolu en Brandt gewoon goed. Baas en Bouwman redelijk, de rest onvoldoende. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Baas is wel in mijn achting gestegen alleen jammer dat iedereen zo voorzichtig is achteraf ten aanzien van die hufter van Bommel.
Even iets anders, ik zag net de wissel van Tolu terug maar het lijkt (wederom) dat Michel niet happy met hem is, hij negeert hem. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ondanks de uitslag zag ik voor de wissels een hoger niveau dan vorig seizoen.
We hebben te veel kansen voor open doel gemist, anders had het minimaal 3-3 geweest.
De invallers brachten niet wat de basispelers brachten. De missers waren Gaaei en Cloukh, had Ouazane en Rosa maar gebracht.
Zelenski 😂 is lang niet zo ver, ik hoop niet op een miskoop |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou als we uit gescholden zijn ,nu even over de wedstrijd het was een top wedstrijd waarin Ajax meer bal bezit had waar Ajax meer schoten op doel ha waar Ajax meer kansen had hoofdzakelijk eerste helft en waar Ajax 3 jaar de mindere was was Ajax over hele wedstrijd iets betere ploeg.Maar eerste doelpunt een dekkings fout Gaaei zoals gewoonlijk,tweede mooie mazzel doelpunt uit een hoekschop veroorzaakt door de slechtste man van het veld Clock.Daarvoor had Ajax met Brandt(beste man) Klaasen en Berghuis al 3-1 voor MOETEN staan,een geweldige intense wedstrijd ongelukkig verloren schandalig gefloten (Donkerpaars voor straat mongool van Bommel) Maar de afgelopen 3 jaar niet zo,n geweldige wedstrijd van Ajax gezien,dit komt echt wel goed met onze ploeg,als er tenminste een assistent bij deze trainer komt die de wissels gaat bepalen.Fout eerste helft constant bal verlies Clock verdedigt niet mee,oorzaak hoekschop omdat hij niet mee verdedigt,had in de rust gewisseld moeten worden.Doet hij niet en laat die gozer nog een kwartier aanmodderen,dan wisselt hij hem pas,maar wisselt hij ook Tolo hoe blind ben je,dan gooit hij Leonardo er in deze man niet lopen valt alleen maar om hij is nog te slecht voor de vierdeklas amateurs.We hebben een super talent de meest dreigende voetballer bij Ajax die gooit hij er 5 minuten voor tijd in plaats van in de rust,nou die oukrainer heb ik nog niks van gezien ,ik geloof wel dat Soufian een prima 6 is zag er goed uit.Ik hoop dat Bouman minder erg geblesseerd is al het er uit zag,ik hoop dat hij mongool van Bommel aanlklaat voor poging tot doodslag en/of de Knvb hem 10 wedstrijden schorsing geeft en van Boekel als var ontslaat en nooit meer oproept.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2026 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Echt niet kom op zeg, ik wil hier wel wat meer humor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zo was het wel, Dolberg niet meer inbrengen er zit totaal niks bij |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 00:02 schreef p111 het volgende:Nou als we uit gescholden zijn ,nu even over de wedstrijd het was een top wedstrijd waarin Ajax meer bal bezit had waar Ajax meer schoten op doel ha waar Ajax meer kansen had hoofdzakelijk eerste helft en waar Ajax 3 jaar de mindere was was Ajax over hele wedstrijd iets betere ploeg.Maar eerste doelpunt een dekkings fout Gaaei zoals gewoonlijk,tweede mooie mazzel doelpunt uit een hoekschop veroorzaakt door de slechtste man van het veld Clock.Daarvoor had Ajax met Brandt(beste man) Klaasen en Berghuis al 3-1 voor MOETEN staan,een geweldige intense wedstrijd ongelukkig verloren schandalig gefloten (Donkerpaars voor straat mongool van Bommel) Maar de afgelopen 3 jaar niet zo,n geweldige wedstrijd van Ajax gezien,dit komt echt wel goed met onze ploeg,als er tenminste een assistent bij deze trainer komt die de wissels gaat bepalen.Fout eerste helft constant bal verlies Clock verdedigt niet mee,oorzaak hoekschop omdat hij niet mee verdedigt,had in de rust gewisseld moeten worden.Doet hij niet en laat die gozer nog een kwartier aanmodderen,dan wisselt hij hem pas,maar wisselt hij ook Tolo hoe blind ben je,dan gooit hij Leonardo er in deze man niet lopen valt alleen maar om hij is nog te slecht voor de vierdeklas amateurs.We hebben een super talent de meest dreigende voetballer bij Ajax die gooit hij er 5 minuten voor tijd in plaats van in de rust,nou die oukrainer heb ik nog niks van gezien ,ik geloof wel dat Soufian een prima 6 is zag er goed uit.Ik hoop dat Bouman minder erg geblesseerd is al het er uit zag,ik hoop dat hij mongool van Bommel aanlklaat voor poging tot doodslag en/of de Knvb hem 10 wedstrijden schorsing geeft en van Boekel als var ontslaat en nooit meer oproept. Je hebt gelijk, het behaalde niveau van Ajax tegen psv was ouderwets, het verlies ook trouwens!
Michel heeft de wedstrijd weggegeven door Tolu uit rancune te wisselen. Waar Tolu voor ons supporters een held is, doet hij schijnbaar niet alles en altijd wat de trainer van hem wil.
Gevolg is een voortijdige wissel waarbij Michel hem amper een blik waardig gunt.
Je kan op ons afgeven dat we zeiken, maar ik signaleer iets wat mij verontrust en dat is dat voor mijn gevoel Michel geen fan is van Tolu en heel geforceerd inzet op Leonardo waarvan ik echt hoop dat diens wedstrijdfitheid ver onder de maat is, anders lijkt deze man wel een hoax te zijn.
En sorry maar je moet echt wel niet alles op een rijtje hebben wanneer je als trainer, los van het belang van deze wedstrijd maar alleen al kijkend naar de intensiteit van deze wedstrijd en het niveau om daar spelers in te brengen die presteren en wedstrijden spelen en dus ook niet spelen zoals Leonardo en Dolberg!
Dat zijn echt grote fouten die ons de wedstrijd kostten en hij had het kunnen weten want bij Sion thuis was de energie ook direct uit de wedstrijd na de wissel van Tolu! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Ajax is duidelijk aan het groeien. Eerste helft was Ajax in fasen best goed aan het voetballen, alleen jammer dat Berghuis en Klaassen niet scoorden. De 2e helft was PSV beter. De wissels maakten ons team er niet beter op, hoewel ik Amrabat wel goed vond invallen. De tegendoelpunten kwamen alledrie te makkelijk, waarbij de tegenstander teveel ruimte kreeg of zelfs helemaal ongedekt stond (1e)...
Alleen wat was de scheidsrechter aan het denken bij de ongelofelijk smerige overtreding van Van Bommel op Bouwman. Geen enkele intentie om de bal te spelen! Direct rood was meer dan terecht geweest. Later maakte Van Bommel nog een overtreding die een normale scheids met geel had bestraft...Door het wegvallen van Bouwman kwam er ruimte achterin en scoorde PSV de 3e ook nog. De scheids en de VAR waren beide anti ajax, want als Van Bommel er terecht uit was gestuurd dan had ik het nog wel willen zien bij de 1-2... Wat een enorme afgang dat scheidsrechterskorps dat ze opstellen bij deze wedstrijd! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 01:20 schreef AkaS het volgende:[..] Je hebt gelijk, het behaalde niveau van Ajax tegen psv was ouderwets, het verlies ook trouwens! Michel heeft de wedstrijd weggegeven door Tolu uit rancune te wisselen. Waar Tolu voor ons supporters een held is, doet hij schijnbaar niet alles en altijd wat de trainer van hem wil. Gevolg is een voortijdige wissel waarbij Michel hem amper een blik waardig gunt. Je kan op ons afgeven dat we zeiken, maar ik signaleer iets wat mij verontrust en dat is dat voor mijn gevoel Michel geen fan is van Tolu en heel geforceerd inzet op Leonardo waarvan ik echt hoop dat diens wedstrijdfitheid ver onder de maat is, anders lijkt deze man wel een hoax te zijn. En sorry maar je moet echt wel niet alles op een rijtje hebben wanneer je als trainer, los van het belang van deze wedstrijd maar alleen al kijkend naar de intensiteit van deze wedstrijd en het niveau om daar spelers in te brengen die presteren en wedstrijden spelen en dus ook niet spelen zoals Leonardo en Dolberg! Dat zijn echt grote fouten die ons de wedstrijd kostten en hij had het kunnen weten want bij Sion thuis was de energie ook direct uit de wedstrijd na de wissel van Tolu! Michel heeft duidelijk laten weten in de media voor de wedstrijd dat hij niet altijd met dezelfde spelers de wedstrijd in zal gaan. Al zijn 22 spelers wil hij tijdens de wedstrijden gaan zien, dit omdat het seizoen nog lang duurt.
Alleen had hij dit niet tijdens de wedstrijd tegen PSV moeten doen
Ik had ook liever Ouazane gezien voor Cloukh en Rosa voor Gaaei.
Het was overigens niet alleen Tolu die er uit ging waarom dat het minder werd, al zijn wissels zaten niet direct in de wedstrijd, Leonardo, Tsygankov, en Dolberg niet. Viktor Tsygankov had vanaf mei geen wedstrijd gespeeld, waarom laat je die jongen dan invallen ? Overigens kwam Ouazane veel te laat.
Dus ja de trainer wisselde niet best maar daardoor verlies je niet de wedstrijd alleen...
Kijk hoeveel kansen ze nodig hadden om dat ene doelpuntje te maken Als Brandt niet scoort alleen voor de keeper en Klaassen en Berghuis hoog over schieten die ook alleen voor de keeper kwamen dan win je de wedstrijd niet. Ook Cloukh die stond te prullen voor de goal met de keeper, tja en zo waren er nog een paar
Ajax had gewoon te veel kansen nodig om te scoren.
Het komt bijna mijn strot niet uit maar PSV was doeltreffender dan Ajax, die maakten de kansen wel af, ik moet ook zeggen dat Terstegen er ook niet altijd goed uit zag, bij het 3e doelpunt stond hij niet goed opgesteld.
Ik heb er niets van mee gekregen dat er een soort van rancune is van Michel richting Arokodare , je kan ook spijkers op laag water zoeken, als er een rancune is zou hij niet spelen of hij brengt hem 5 minuten voor tijd in.
Overigens is Berghuis erg lovend over de trainer, dat hij heel duidelijk is hoe er gespeeld moet worden, hij laat weten dat de vorige 3 trainers deze kwaliteiten niet hadden. Dit heeft hij al weten voor de wedstrijd.
Ik denk wel dat Ajax over 3 a 4 weken een stuk verder zal zijn, dat meerdere spelers wedstrijdritme gaan op doen, zijn wissels zullen hierbij niet altijd onze wissels zijn met de gedachte dat hij 22 fitte spelers wil hebben. Maar doet dit dan tegen Cambuur of Willem 2 trainer.
Dus zal er nog veel geouwehoer komen hier hahahaha |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Ja maar ik hoop dat hij wel met duidelijkheid heeft gezien dat er op een hoog niveau een aantal spelers door de mand vallen,onze backs komen te kort en Clock komt duidelijk te kort ale de tegenstander goed en het tempo hoog is.Wat mij zorgen maakt is dat deze Leonardo nog steeds geen cent vooruit is gegaan.Ik vrees dat dit een miskoop gaat worden van 19 miljoen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bouwman voorlopig uitgeschakeld
Aaron Bouwman komt in de maand september niet meer in actie. De verdediger van Ajax is na het duel met PSV in de nacht van zaterdag op zondag in het ziekenhuis opgenomen. Daar werd geconstateerd dat Bouwman onder andere zijn borstbeen en long gekneusd heeft. Hij verblijft zondag nog ter observatie in het ziekenhuis. De verwachting is dat hij zondagavond weer naar huis mag.
Bouwman raakte in de slotfase van de wedstrijd geblesseerd en moest zich laten vervangen. De negentienjarige verdediger mist in elk geval de duels van Ajax met Fortuna Sittard, Willem II en Excelsior. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niemand die het erover heeft. Maar in minuut 74 moet je een penalty krijgen en PSV een rode kaart bij die doelpoging van Ouazane. Die gast gaat met gestrekt been in en raakt vol de enkel van Ouazane, die overigens eerst ook blijft liggen. En mensen die zeggen dat de overtreding plaats vind na de doelpoging moeten de regels even opnieuw gaan bestuderen, die regel bestaat namelijk niet.
Van Bommel is zelfs donker rood.
Ajax speelde gisteren een goede wedstrijd, logische wissels gezien want ook Tolu kon inde tweede helft geen potten meer breken en lijkt nog niet top fit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 17:21 schreef remco k het volgende:Niemand die het erover heeft. Maar in minuut 74 moet je een penalty krijgen en PSV een rode kaart bij die doelpoging van Ouazane. Die gast gaat met gestrekt been in en raakt vol de enkel van Ouazane, die overigens eerst ook blijft liggen. En mensen die zeggen dat de overtreding plaats vind na de doelpoging moeten de regels even opnieuw gaan bestuderen, die regel bestaat namelijk niet. Van Bommel is zelfs donker rood. Ajax speelde gisteren een goede wedstrijd, logische wissels gezien want ook Tolu kon inde tweede helft geen potten meer breken en lijkt nog niet top fit. Daar had ik ook mijn twijfels bij, ik kwam direct uit de bank
Van Bommel moet als nog flink geschorst worden, ik neem aan dat ze dit nog gaan bekijken
Klopt wat betreft Tolu al werd hij wel direct gemist, want hij is een uitstekend aanspeelpunt. |
|
|
|