|
|
Boudewijn
|
|
|
Video - Claire komt op bezoek - Huubs vrijbrief om zielig te doen - deel 4
Claire mag als enige op bezoek komen en het blijkt dat Huub een vrijbrief heeft gekregen om zielig te doen voor op tv. Huub heeft geen zin meer en laat de streamers en zijn fans stikken door niets meer te doen in deze laatste week.
Claire mag volop spelinformatie geven en als echt aardje naar Huubs vaartje verteld ze allemaal leugens over de echte miljonairs! Ze blijkt door bepaalde 'fans' goed geïndoctrineerd te zijn.
bekijk eerst: deel 1 deel 2 deel 3
deel 4:
bekijk hierna:
Jaap verraden door Huub, maar onze Godfather Jaap laat zich niet tarten: deel 1 deel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Word hier een beetje klef van. Ligt dat nou aan mij? |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Huub kan over een paar weken weer gewoon telefoons verkopen en Claire kan weer bij Super de Boer achter de kassa. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
weet je ik word echt miselijk van dat grietje ieder deucht niet jaap niet brian en amanda niet huub wel? nu geloof mij als er een niet deucht is het zo als zij zecht HHUB HUUB GAAT NU ZO ZIELIG DOEN HET IS NIET NORMAAL IK HOOP DAT NIEMAND ER IN TRAPT MAAR DAT ZAL TOCH NIET WAND DIT GEDRAAG HOORT OOK BIJ EEN PSIGO |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Kinderen: Je hept chroot cheleik! |
|
|
|
|
esdia
|
|
|
HUUB GAAT NU ZO ZIELIG DOEN HET IS NIET NORMAAL IK HOOP DAT NIEMAND ER IN TRAPT MAAR DAT ZAL TOCH NIET,OF EIGELIJK ZIJN EIGEN SEKTE ZAL HEM WEL GELOVEN. |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Eigenlijk zie je hier dat huub in zn eentje helemaal niets is..... claire moet m opbeuren.... ik krijg gewoon een flashback aan Eric die zich zo kut voelde...en zien julie hoe dat huub dr helemaal doorheen zit, en dat nog wel zonder terror van de hele groep..ik hoop dat ie maar een heel klein beetje voelt wat eric en bijv een dennis wel niet voelden...huub alleen zou een paar dagen terror van de hele groep totaal niet trekken, en volgens mij echt zelf jankend de poort uit lopen.. |
|
|
|
|
lijntje
|
|
|
HUUB IS DE GROTE WINNAAR.JOEHOEEEEE.IK ZEG IK HOU DR VAN. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: de negeerknop |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als een verdorven figuur als Huub wint is het zeker dat de Nederlandse maatschappij ook ziek is. Mensen die hierop stemmen zijn echt gestoord. De ware aard van Claire komt ook naar boven. De familie van Ballegooien en Recourt, Swartkopf en Bram zijn tent,JdM allemaal mafia. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
DE GROOTSTE WINNAAR WORDT JAAP. 100% ZEKER!!! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Japio, omdatie hij degege is die nooit echt geweld heeft gebruikt, niet echt met ziektes strooit, niet echt vreselijk scheld, aangezien er iemand moet winnen, stem ik op JAPIOOOO |
|
|
|