|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Boudewijn en alle fans van Jaap , van harte gefeliciteerd met de winst van jullie favoriet :):):) |
|
|
|
|
devil
|
|
|
gefeliciteerd boudewijn,het is hem gegund |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Alle fans van Jaap van harte gefeliciteerd. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
BDW....GEFELICITEERD MET JAPIOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Joepie \o/ Mijn sms was de beslissende hahaha 2 miljoen smsjes gestuurd zei bridget... Joh...RTL is 2 miljoen rijker dat vind ik wel erg maar ik ben blij dat Jaap heeft gewonnen!!! JAAPIO TERRORRR hahaha ;D Profificat Jaap en thanks voor de thanks aan de Jaap fans ik apprecieer het zeer :) :) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Geweldig ik heb wel een traantje gelaten hoor yes yes Jaapio Jaapio |
|
|
|
|
maatje
|
|
|
maatje japio de terechte winnaar yes gerechtigheid gefeliciteerd |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: gefeliciteerd merty,,, we hebben wel strijd gehad maar het is je gegund, en eerlijk we hebben ook een vreugde sprong gemaakt |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Gefeliciteerd Boudewijn en alle Jaap fans(incluis mijzelf) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zijn we allemaal niet trots dat we dat etterbakje naar huis hebben gestuurd? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ik had er 2 die ik gunde de finale te halen brain voor zijn uithoudings vermogen en jaap voor zijn vrolijke noot en de lach momenten het is jaap gewoden en ik gun het hem van harte japio van harte gefeliciteerd ik hoop dat het jou ook in je verdere leven goed mag gaan |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: echt wel, nu hebben wij een tegen reaktie op alle domme huub acties gegeven, whahahahaha geweldig, nou huub nou komt het echte leven weer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
overigens is de persconferentie op de streams! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en boudewijn en en ? hebben wij ons best gedaan of niet hahahahahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en wie hoor je daar weer tussendoor....pffffff |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja dat was dus de familie van brian,, de cameraman en de geluidsman voelden zich al bedreigd en zeiden we kappen ermee |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
japie japie japie japio,japiooooo hahahaha... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee ik bedoelde Huub....Jaap wordt wat gevraagd..Huub moet er weer tussendoor |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Jaap het is je van harte gegund ! gefeliciteerd !!!!!!! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ik denk dat huub denkt dat een ander zelf niet kan andwoorden |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en nog hebben wij sms,jes over een daar gaat een deel van ook naar een goed doel...over een miljoen smsjes verstuurd knap werk toppie en wij gaan nu feest vieren ..mensen fijne avond |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ik ben zo blij dat die kaboeter met zijn grote mond als eerste gelicht is |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik heb op het laatste moment er nog zes vrstuurd |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: dat viel mij ook al op, de pers zegt zelf dat hij zijn mond moet houden. |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Huub kan weer telefontjes gaan verkopen, Brian zal (dure) Amanda wel aan de kant doen, Amanda gaat uithuilen bij haar moeder, en Jaap, ik ben benieuwd wat hij er precies mee gaat doen, we horen het vanzelf wel ............, gefeliciteerd Jaap ! |
|
|
|
|
lisa
|
|
|
Mooie finale en ik moet zeggen toen jaap zijn pleidooi hield had ik niet anders verwacht. Jaap heeft het spel goed gespeeld door er veel humor in te gooien,dat zien de mensen toch liever dan haat en nijd. Proficiat Jaap |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
JAAAAPIO !!! Gefeliciteerd !! En wat geweldig om die kop van die [knip]kikker Huub te zien toen hij er als allereerst uitmoest, die kop was echt goud waard. Wat een loser, die kan morgen weer lekker gsmmetjes aan de man gaan brengen :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
een verliezer hoort niet na te trappen AMANDA!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik kijk al uit naar de video van de persconferentie!! :) |
|
|
|
|
lisa
|
|
|
Wat ik nou zo jammer vind is dat iedereen hier nu weer negatief moet doen. Zoals het in de finale ging vond ik het sportief hoe zelfs de(spel) vijanden elkaar omarmden. Ook berichtjes plaatsen op dit forum kun je zien als een spel. Misschien kunnen we hier een voorbeeld aan nemen.
Knuff voor iedereen. |
|
|
|
|
Huubisdeverliezer
|
|
|
Wat een mooie overwinning, humor overwint fysiek geweld en de tokkies, Huub, Brian en Amanda, kunnen weer terug naar hun klote leventjes :) |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Yessssssssssss......mooiiii ... Japio Japiohoho olé olé !!! Ik ben zo blij, zo blij, dat mijn neus van voren zit en niet opzij !!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
en nog natrappen Het is afgelopen brian en amanda en ja jullie hebben ook verloren!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
huub zit al te slijmen bij jaap, walgelijk mannetje. Hij houd zo veel van jaap zegt hij wij gaan het maken.
Jaap trap niet in die misselijke praat van hem, je kan het wel alleen. |
|
|
|
|
Jacqueline1762008
|
|
|
Alle fans van Huub van harte gefeliciteerd met zijn en jullie overwinning het is hem gegunt en ik ben blij dat Huub er als eerste uit was hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:00 schreef trapper het volgende:huub zit al te slijmen bij jaap, walgelijk mannetje. Hij houd zo veel van jaap zegt hij wij gaan het maken. Jaap trap niet in die misselijke praat van hem, je kan het wel alleen. ssssssssssssssstttt trapper het is klaar hou maar op.. het is goed zo |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
And the winner is Japioooo. Gelukkig bestaat er toch nog gerechtigheid, want de 2 die echt gespeeld hebben waren Jaap en Huub. Huub was nooit mijn favo klein mannetje met een te grote muil maar hij speelde wel. Jaap was natuurlijk top. Wat ik heerlijk vind is dat die para Brianless niet heeft gewonnen voor Amanda vind ik het wel zielig zij heeft helemaal niets en wordt na de kooi natuurlijk gedumpt door Brianless. Van de vrouwen heeft achteraf gezien Claire het het beste gedaan 25000 euro in the pocket en een gratis trouwerij. Dus als je het zo bekijkt heeft Claire als laatste binnenkomende miljonair het meest over gehouden aan DGK na Japio natuurlijk. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
amanda en brian zijn gewoon in de val die jaap had opgezet getrapt.. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: nee natuurlijk niet, jaap kan in de toekomst wel zonder huub. Nu huub verloren heeft mogen wij ineens niets meer zeggen, dacht het niet. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
BOUDEWIJN EN ALLE FANS VAN JAAP VAN HARTE GEFELICITEERD. TOPPIE |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Die kop van Brian en zijn broer zijn goud waard. Moet je ze nu eens zien Bassie en Adriaan kunnen niet eens even gezellig feest vieren met Jaap. Wat een losers. Helaas heeft Huub niet gewonnen. En goddank (ben niet eens gelovig) heeft Jaap de Kooi gewonnen. Heeft alle stemmen van Huub gekregen nadat ie er uit lag. |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Boudewijn..GEFELICITEERD MET JAPIOOOOOOOOO........Hij heeft het verdiend !!! |
|
|
|
|
Lily
|
|
|
Wat een zielige verliezers zijn BRRR AAAAA.... |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 - 00:11 schreef nowliver het volgende:Die kop van Brian en zijn broer zijn goud waard. Moet je ze nu eens zien Bassie en Adriaan kunnen niet eens even gezellig feest vieren met Jaap. Wat een losers. Helaas heeft Huub niet gewonnen. En goddank (ben niet eens gelovig) heeft Jaap de Kooi gewonnen. Heeft alle stemmen van Huub gekregen nadat ie er uit lag. je laat weer goed zien, hoe je in elkaar steekt. Huub is de grandlooser, dus wat zeur je nou, Joris en zijn mamma en pappa keken ook niet blij. |
|
|
|