BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:54 schreef Belinea het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet jij.

Stuur Pauline een pm dan, dan weet je het meteen.
denk je dat ik dat al niet gedaan heb?? meerdere keren zelfs maar ze wil het niet zeggen...
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

denk je dat ik dat al niet gedaan heb?? meerdere keren zelfs maar ze wil het niet zeggen...
Waarom niet in een pm?
Bang dat je het aan ons verteld?
Denk anders even goed na, het was 7 jaar geleden, maar ik denk dat je dat al hebt gedaan hahahahah.
amy
 amy - dinsdag 18 november 2008 - 21:36   quote  deeplink  
ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat weerhoudt me er niet van om te reageren natuurlijk :)

lijkt mij voor iedereen ff tijd om te relativeren. dit is en blijft een forum, en er is hopelijk wel iets meer in het leven toch.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Ik vind het toch nodig om te reageren..
Ik was een tijdje "vaste klant" hier...maar kwam hier niet meer..
Sinds een aantal weken lees ik weer hier i.v.m. CMBL... maar wat schetst mijn verbazing...dit forum is aardig afgegleden!

Waar het eerst ging over DGK en er eens af en toe persoonlijk gereageerd werd, is het nu een moddersmijten geworden!
Is dit de bedoeling van dit forum?
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:28 schreef Anne het volgende:
Ik vind het toch nodig om te reageren..
Ik was een tijdje "vaste klant" hier...maar kwam hier niet meer..
Sinds een aantal weken lees ik weer hier i.v.m. CMBL... maar wat schetst mijn verbazing...dit forum is aardig afgegleden!

Waar het eerst ging over DGK en er eens af en toe persoonlijk gereageerd werd, is het nu een moddersmijten geworden!
Is dit de bedoeling van dit forum?
Ik zeg wel dat ik er zelf ook aan heb meegedaan.
Ik zit nu in een ignore mode.
Dus de vaste staf hier zal niet meer op mijn comments reageren.. beetje kinderachtig maar het is niet anders
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 22:36   quote  deeplink  
hey Anne, leuk je weer eens te zien. Ik ben het helemaal met je eens. Hoe grover en schunniger hoe beter, lijkt het motto te zijn momenteel.
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 22:37   quote  deeplink  
Nou Pauline, het spreekt voor je dat jij de enige bent die excuses heeft aangeboden.
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:37 schreef Caroline het volgende:
Nou Pauline, het spreekt voor je dat jij de enige bent die excuses heeft aangeboden.
als ik achteraf denk dat ik fout zou kunnen zitten, dan bied ik mijn excuses aan,, en heb ik al vaker gedaan hier.
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Ik weet dat je dat doet en dat waardeer ik. Er mag ook wel eens wat positiefs gezegd worden op het forum, dus bij deze.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 22:45   quote  deeplink  
Hee Caroline :-)
Ik kan mij heugen dat wij ook nog wel eens in de clinch gelegen hebben...maar het bleef respectvol

Pauline....ik moet je zeggen dat in alles dat ik las, jij the bigger person bent, jij durft dingen toe te geven, je ongelijk te bekennen..
En wat jij dan over je heen moet krijgen :-S...

Maar in het algemeen...ik denk niet dat Boudewijn dit voor ogen had met het forum...
en dames..als Pauline zegt dat ze advocate is.... wie zijn jullie om dit in twijfel te trekken??

Hou het leuk hier...
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:34 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik zeg wel dat ik er zelf ook aan heb meegedaan.
Ik zit nu in een ignore mode.
Dus de vaste staf hier zal niet meer op mijn comments reageren.. beetje kinderachtig maar het is niet anders
Maar ik blijf wel op je reageren hoor, er zitten nou eenmaal kinderachtige mensen tussen en dat is moeilijk te veranderen.
Maar gewoon blijven wie je bent, je karakter is moeilijk te veranderen, maar aanpassen is geen probleem, ach ja en die personen zijn er ook niet altijd.
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:45 schreef Anne het volgende:
Hee Caroline :-)
Ik kan mij heugen dat wij ook nog wel eens in de clinch gelegen hebben...maar het bleef respectvol

Pauline....ik moet je zeggen dat in alles dat ik las, jij the bigger person bent, jij durft dingen toe te geven, je ongelijk te bekennen..
En wat jij dan over je heen moet krijgen :-S...

Maar in het algemeen...ik denk niet dat Boudewijn dit voor ogen had met het forum...
en dames..als Pauline zegt dat ze advocate is.... wie zijn jullie om dit in twijfel te trekken??

Hou het leuk hier...
daarom heb ik ook dit topic geopend.. Maar diegene waar ik (qua) teksten een probleem mee heb,, en zij schijnbaar met mij zien we hier niet terug.. spijtig
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 22:51   quote  deeplink  
Lol ja, ook wij hadden meningsverschillen. En een uur later was het alweer vergeten. Nu blijft het maar doorgaan. Oude koeien die steeds weer terug komen, steeds dezelfde discussies enz.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:51 schreef Caroline het volgende:
Lol ja, ook wij hadden meningsverschillen. En een uur later was het alweer vergeten. Nu blijft het maar doorgaan. Oude koeien die steeds weer terug komen, steeds dezelfde discussies enz.
En het doelbewust willen kwetsen van mensen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Anne --
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:45 schreef Anne het volgende:
Hee Caroline :-)
Ik kan mij heugen dat wij ook nog wel eens in de clinch gelegen hebben...maar het bleef respectvol

Pauline....ik moet je zeggen dat in alles dat ik las, jij the bigger person bent, jij durft dingen toe te geven, je ongelijk te bekennen..
En wat jij dan over je heen moet krijgen :-S...

Maar in het algemeen...ik denk niet dat Boudewijn dit voor ogen had met het forum...
en dames..als Pauline zegt dat ze advocate is.... wie zijn jullie om dit in twijfel te trekken??

Hou het leuk hier...
Vanaf het begin dat ik hier kom (CBML tijd) heb ik Pauline altijd een beetje verdedigd, ik vond het zo verschrikkelijk dat er personen waren die haar aanvielen (ben vroeger ook veel gepest dus weet hoe dat voelt) maar 1 ding, ze is een sterk persoon.
En dat advocate gedoe was echt het kinderachtigste wat ik hier heb mee gemaakt.
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:48 schreef pauline het volgende:

[..]

daarom heb ik ook dit topic geopend.. Maar diegene waar ik (qua) teksten een probleem mee heb,, en zij schijnbaar met mij zien we hier niet terug.. spijtig
Zegt toch al genoeg over die personen.
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:48 schreef pauline het volgende:

[..]

daarom heb ik ook dit topic geopend.. Maar diegene waar ik (qua) teksten een probleem mee heb,, en zij schijnbaar met mij zien we hier niet terug.. spijtig
Zie het als positief, dan valt er blijkbaar niks meer te zeuren over je.
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:52 schreef Belinea het volgende:

[..]

Vanaf het begin dat ik hier kom (CBML tijd) heb ik Pauline altijd een beetje verdedigd, ik vond het zo verschrikkelijk dat er personen waren die haar aanvielen (ben vroeger ook veel gepest dus weet hoe dat voelt) maar 1 ding, ze is een sterk persoon.
En dat advocate gedoe was echt het kinderachtigste wat ik hier heb mee gemaakt.
niet alleen mijn advocaat zijn was een halszaak,, echter ook toen ik op een (welverdiende) vakantie was en een huisgenote hier kwam ( om van dingen op de hoogte te blijven) hebben ze boudewijn zo ver weten te krijgen dat mijn ip is gecontroleerd, en laatst er een persoon was die ook niet in het straatje van bepaalde personen meekletste, heeft boudeiwjn voor die personen uitgezocht of die in dezelfde regio woont, als waar ik woon..
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 23:04   quote  deeplink  
Ik heb al met boudewijn (prive) besproken hoe ik het zie.
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:56 schreef pauline het volgende:

[..]

niet alleen mijn advocaat zijn was een halszaak,, echter ook toen ik op een (welverdiende) vakantie was en een huisgenote hier kwam ( om van dingen op de hoogte te blijven) hebben ze boudewijn zo ver weten te krijgen dat mijn ip is gecontroleerd, en laatst er een persoon was die ook niet in het straatje van bepaalde personen meekletste, heeft boudeiwjn voor die personen uitgezocht of die in dezelfde regio woont, als waar ik woon..
Ja maar dat waren nog niet eens de ergste dingen, dat heet kinderachtig gedrag.
Dat advocate gedoe dat ging echt tot puberaal gedrag.
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Gewoon wat Anne net zei, doelbewust willen kwetsen.
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:04 schreef Caroline het volgende:
Ik heb al met boudewijn (prive) besproken hoe ik het zie.
Boudewijn is hier ook maar alleen, dus in je 1tje alles runnen is best zwaar.
Je merkt wel aan alle dingen achter wie hij staat en dat vind ik jammer.
En ja, Pauline houd dan echt haar mond niet en zegt wat ze denkt en dat vind ik van Pauline erg sterk.
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:07 schreef Caroline het volgende:
Gewoon wat Anne net zei, doelbewust willen kwetsen.
En daar zijn er een aantal heel goed in.
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:09 schreef Belinea het volgende:

[..]

En daar zijn er een aantal heel goed in.
helaas laten die personen dit topic links liggen.
terwijl ik van mening ben dat we hier de dingen kunnen oplossen.
Caroline
 Caroline - dinsdag 18 november 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Nouja, dan ligt er een taak voor ons. Laten zien dat het allemaal niet zo grof hoeft in een meningsverschil.
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:14 schreef Caroline het volgende:
Nouja, dan ligt er een taak voor ons. Laten zien dat het allemaal niet zo grof hoeft in een meningsverschil.
Helemaal mee eens.
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:14 schreef Caroline het volgende:
Nouja, dan ligt er een taak voor ons. Laten zien dat het allemaal niet zo grof hoeft in een meningsverschil.
laten we dan hopen dat "dat" dan tot de mogelijkheden behoort.
Maar dat kan alleen maar een succes worden als iedereen een ander in zijn/haar waarde laat.
Daarom heb ik mijn excuses ook aangeboden voor de opmerking "de 3 "teven".
Maar ik krijg nu de indruk dat deze dames doormiddel van "doofheid" hier niet aan mee willen werken.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 23:24   quote  deeplink  
zo, moest ff de aflevering van vanavond bekijken want ik had visite....oh sjit..nu is mijn lekkere ding op tv...dus moet even de aandacht verdelen ;-)

Wat ik jammer vind, is dat er nu niet gereageerd wordt...ik hoor ook graag de andere kant van het verhaal, zonder dat er meteen met vingertjes gewezen wordt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Anne --
Belinea
 Belinea - dinsdag 18 november 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:24 schreef Anne het volgende:
zo, moest ff de aflevering van vanavond bekijken want ik had visite....oh sjit..nu is mijn lekkere ding op tv...dus moet even de aandacht verdelen ;-)

Wat ik jammer vind, is dat er nu niet gereageerd wordt...ik hoor ook graag de andere kant van het verhaal, zonder dat er meteen met vingertjes gewezen wordt...
Ik heb het vermoede dat ze allemaal op 1 oor liggen.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:27 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik heb het vermoede dat ze allemaal op 1 oor liggen.
om half 10 allemaal ineens?
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:24 schreef Anne het volgende:
zo, moest ff de aflevering van vanavond bekijken want ik had visite....oh sjit..nu is mijn lekkere ding op tv...dus moet even de aandacht verdelen ;-)

Wat ik jammer vind, is dat er nu niet gereageerd wordt...ik hoor ook graag de andere kant van het verhaal, zonder dat er meteen met vingertjes gewezen wordt...
begrijpelijk.
En ik kan mij voorstellen dat er dingen zijn gebeurd zodat een "buitenstaander" mij ook als een schuldige aanwijst! Ik heb net zo goed meegedaan aan misplaatst gedrag... Maar ik probeerde altijd te vermijden iemand als persoon aan te vallen. Iemand beschuldigde mij , dat ik mij met haar prive leven bemoeide ( scheiding,, pot zjn.. etc ) Ik heb het allemaal nagelezen, en kwam tot de conclusie dat ik reageerde op echte persoonlijke aanvallen.
Maar als de desbetreffende dames er niet op willen reageren, dan houd het ook voor mij op.
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:31 schreef pauline het volgende:

[..]

begrijpelijk.
En ik kan mij voorstellen dat er dingen zijn gebeurd zodat een "buitenstaander" mij ook als een schuldige aanwijst! Ik heb net zo goed meegedaan aan misplaatst gedrag... Maar ik probeerde altijd te vermijden iemand als persoon aan te vallen. Iemand beschuldigde mij , dat ik mij met haar prive leven bemoeide ( scheiding,, pot zjn.. etc ) Ik heb het allemaal nagelezen, en kwam tot de conclusie dat ik reageerde op echte persoonlijke aanvallen.
Maar als de desbetreffende dames er niet op willen reageren, dan houd het ook voor mij op.
Ik snap alleen niet dat er eerst volop gereageerd wordt en als er dan enige steun voor jou is, dat het stil blijft...
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet dat er eerst volop gereageerd wordt en als er dan enige steun voor jou is, dat het stil blijft...
ik denk dat het commentaar nog wel zal volgen. En natuurlijk ga ik ervan uit dat er ook waarheden tussen zullen zitten. Ik ben niet onschuldig aan dit gebeuren!
Anne
 Anne - dinsdag 18 november 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:38 schreef pauline het volgende:

[..]

ik denk dat het commentaar nog wel zal volgen. En natuurlijk ga ik ervan uit dat er ook waarheden tussen zullen zitten. Ik ben niet onschuldig aan dit gebeuren!
Er kunnen zeker waarheden inzitten..maar laten ze die dan op een respectvolle manier uiten..niet door iemand persoonlijk aan te vallen

en ja, het commentaar zal wel volgen...

En nu heb je genoeg het boetekleed aangetrokken..het is nu aan hun...

Ik ga maffen, morgen weer vroeg op!

Slaap lekker allemaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2008 door Anne --
pauline
 pauline - dinsdag 18 november 2008 - 23:50   quote  deeplink  
slaap lekker!

even offtopic
volgens de rtl site heeft marco voor dionne gekozen
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 23:50 schreef pauline het volgende:
slaap lekker!

even offtopic
volgens de rtl site heeft marco voor dionne gekozen
Ik denk dat dat nog met de time out kaart te maken heeft.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 november 2008 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 - 22:56 schreef pauline het volgende:

[..]

niet alleen mijn advocaat zijn was een halszaak,, echter ook toen ik op een (welverdiende) vakantie was en een huisgenote hier kwam ( om van dingen op de hoogte te blijven) hebben ze boudewijn zo ver weten te krijgen dat mijn ip is gecontroleerd, en laatst er een persoon was die ook niet in het straatje van bepaalde personen meekletste, heeft boudeiwjn voor die personen uitgezocht of die in dezelfde regio woont, als waar ik woon..
Nou dit is wel een beetje overdreven.
Ik heb gekeken of de bewering van je huisgenoot klopte (dat ze dus op dezelfde verbinding zat als jou) en ik heb gekeken of iemand die zei dat ik de verkeerde foto's had geplaatst over CBML Lois enigzins betrouwbaar over kwam zodat ik kon nagaan of het klopte wat ze zei. Zelfde type verbinding als ikzelf dus omgeving Den Bosch dus grotere kans dat het daadwerkelijk een vriendin van de lois van de verkeerde plaatjes was. Heel simpel, had niets met jou te maken.

En dat advocate gedoe, ik geloof je wel. Anderen kunnen je wel of niet geloven, dat moeten ze zelf weten net als ik jou gewoon je mening over mij laat geven die ikzelf soms nergens op vindt slaan (laten we het Brian/hoe heette dat paard ook al weer, verhaal maar niet oprakelen).

Zoals ik al ergens hierboven heb gepost hebben sommige een verleden met jou uit de DGK tijd toen je 'een bepaald forum' en de webmaster verdedigde met heel harde bewoordingen. Deze webmaster heeft sommige van onze huidige leden telefonisch gestalked, bedreigd, via posts op de website zwart gemaakt, anderen aangezet tot haat en bedreigingen. Nachtelijke telefoontjes waarbij gezegd wordt dat hun familie (met jonge kinderen) moeten uitkijken want 'we pakken jullie nog wel'. Zelfs aangiften bij instanties die nergens op sloegen maar waardoor sommigen nu nog steeds consequenties van voelen.
Ik heb ook deze dreigtelefoontjes gehad dus ik weet waarover ik praat alleen kunnen jij en ik ons er wellicht makkelijk(er) overheen zetten maar niet iedereen kan dat.

Ook recentelijk nog moet je op bepaalde forums of sites uitkijken aan wie je dingen verteld want nog steeds zijn er, laat ik ze maar sekteleden noemen, bezig met wraakacties door zich eerst voor te doen als iemand anders en dan persoonlijke informatie proberen te achterhalen.

Hierdoor hebben sommigen dus een groot wantrouwen opgebouwd tegen nieuwe personen die ineens uit het niets zeer sterk een andere stelling innemen of uitspraken doen die ook op een gematigde toon gedaan konden worden.

Nu weer even over jou.
Zoals ik ook ergens hierboven had gepost had ik het idee dat je daar wel tegen kon en er is daarvoor een 'meld een bericht' optie maar ik zal ik het vervolg erop letten of er niet te grove beschuldigingen geuit worden maar ik vraag je nogmaals me daarmee te helpen door de 'meld een bericht' optie te gebruiken want ik persoonlijk ben erg makkelijk in dingen die mensen over me zeggen, het boeit me niet, dus ik zal ongetwijfeld te vaak over dingen heen lezen die voor bepaalde personen als kwetsend kunnen worden ervaren.

Verder heb ik persoonlijk niets tegen jou maar waarschijnlijk weet je dat ook wel maar nog steeds wil ik graag weten waar/hoe/wanneer/met wie je me ontmoet hebt want je bent er wel heel erg stellig in, zelfs in prive berichtjes dus ik ga ervan uit dat je er niet over liegt... toch?

Graag dus een antwoord over dit laatste (hoe/waar/wanneer/met wie) evt in een prive bericht.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 06:42   quote  deeplink  
Pauline zegt nergens dat zij alleen maar aardig en begripvol jegens andere forumleden was. Zij geeft toe dat ze veel zaken op een andere manier had kunnen aanpakken, anders had kunnen schrijven. Maar wel als enige in deze kwestie die het toe durft te geven!!! Wat ik opmaak uit wat Pauline schrijft is dat ze tot een oplossing wil komen tussen haar en enkele andere forumleden. Een positief gebaar!
Dat er wantrouwen is naar nieuwe personen kan je onmogelijk op haar bordje schuiven. Pauline is Sly niet! Pauline hoeft niet de dupe te worden van wantrouwen van anderen. Het is nl hun probleem, niet die van Pauline. Met het nakijken van ip adressen spreek ook jij wel degelijk een wantrouwen richting Pauline uit, zeker als je dit op verzoek doet van anderen. Jij hebt nu eenmaal de macht dat te doen maar het zou je sieren, mocht je zo'n actie ondernemen, de resultaten voor je te houden. Het gaat nl niemand wat aan uit welke regio een ip komt. Dat Pauline zoiets heeft dat jij voor het karretje bent gespannen door een aantal leden, kan ik me heel goed indenken. Ja, dan kan je berichten melden maar als je het idee hebt dat de beheerder er niks mee doet wat heeft het dan voor nut?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 19 november 2008 - 09:36   quote  deeplink  
@Pauline
Het was mijn bedoeling om niet op jou posts te reageren. Maar ik doe het toch.
Vooropgesteld; sticks and stones may break my bones, but words can do me no harm.
Met andere woorden, scheld mij maar uit voor teef hoe vaak je wilt heb je mij niet mee en ik weet wie het zegt. Ook ben ik niet van plan om mezelf te gaan verdedigen. Ik sta achter alles wat ik schreef.

Dat ik vervelend naar jou toe heb gereageerd komt omdat je erom hebt gevraagd.
Jouw reactie op een post van mij (Topic: video Yasmin en Kelly zijn kwaad. Vrijdag 14 november om 21.44 uur) vond en vind ik ver gaan. Met 40/45 bedoel je zeker niet de flower power tijdperk. Vandaar mijn reactie dan weer “ je bent ziek en ernstig” .

Vervelend is dat je nu doet voorkomen alsof ik je altijd afbrandt. Lees je berichten naar mij en mijn berichten naar jou nog maar eens goed.

Je kan goed uitdelen en je incasseert een beetje, als het incasseren niet meer gaat, ga je om je heen slaan door te beledigen en onzinnige uitspraken te doen. Hierdoor roep je bepaalde reacties op bij forumers. De een reageert harder dan de andere. Vervolgens hoef je maar 1 keer weer iets “beledigend” te plaatsen en het begint opnieuw. Wat dat betreft is het een keten zonder end.

Met de topic, jouw topic “Pauline tegen de rest” plaats je jezelf in een slachtoffer rol en dat is wat je zeker niet bent. Je bent een forumer net als ieder ander op headliner. Ik zal je niet in deze rol helpen en zal dan ook niet meer op reageren.

Ik ben absoluut niet iemand die anderen moedwillig beledigd. Dit soort praktijken horen en passen niet bij mij. En dat weet jij net zo goed als ik.
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:15 schreef Caroline het volgende:
Ook nu ga je direct in de aanval ipv mee te denken hoe we met elkaar deze negatieve sfeer op kunnen lossen. Ik zie pauline niet als slachtoffer maar als iemand die als eerste over de brug komt in een poging daartoe.
Caroline, dit is geen slijmen, maar ik heb heel veel respect voor jou, wat heb je dit mooi neer gezet, zo denk ik er nl ook over, maar wist even niet hoe ik dat moest neer zetten, want ook ik kan erg hard uit de hoek komen en wil ook even opletten hoe het bij de mens over komt, als ik het had geplaatst dan had er weer ellende gekomen, want ik schrijf wat ik denk, net als Pauline.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:26 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Begin jij nu ook weer?
Nee ze begint niet, ze is bezig om dingen op te lossen, wat een ander niet kan, er zijn mensen die problemen willen oplossen en er zijn mensen die willen doorgaan.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Dank je wel, Belinea. En dat is idd mijn bedoeling om gezamelijk weer door 1 deur te kunnen op het forum.

Izz, bedankt voor je geweldige bijdrage inzake dit topic.
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:51 schreef Caroline het volgende:
Dank je wel, Belinea. En dat is idd mijn bedoeling om gezamelijk weer door 1 deur te kunnen op het forum.

Izz, bedankt voor je geweldige bijdrage inzake dit topic.
Maar ik ben bang dat het een draaideur word, als je begrijpt wat ik bedoel.
(Aan de reacties te zien van andere personen.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Belinea --
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Ik heb trouwens ook respect voor jou, Belinea. Jij weet hoe het is gepest te worden en geeft steun aan diegene. Dikwijls zie je dat degene die gepest zijn later zelf de pesters worden. Mooi om te zien dat jij een ander pad hebt gekozen.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:54 schreef Belinea het volgende:

[..]

Maar ik ben bang dat het een draaideur word, als je begrijpt wat ik bedoel.
(Aan de reacties te zien van andere personen.)
Misschien maar daarmee is de poging nog niet geheel zinloos. Het kan bijna niet anders dat mensen gaan nadenken betreft dit topic.
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:56 schreef Caroline het volgende:
Ik heb trouwens ook respect voor jou, Belinea. Jij weet hoe het is gepest te worden en geeft steun aan diegene. Dikwijls zie je dat degene die gepest zijn later zelf de pesters worden. Mooi om te zien dat jij een ander pad hebt gekozen.
Als jij weet hoeveel pijn mij dat heeft gedaan dat pesten (in mijn jongere jaren) heeft mij zelfs heel onzeker gemaakt, maar ook erg sterk, maar nu ik zelf moeder ben (al 26 jaar) heb ik veel geleerd van het leven, dus ik kan er niet tegen dat er mensen zijn die een ander de grond in drukken, (hebben die mensen nou geen hart of gevoelens?), dat kan ik me nou niet voorstellen.
Dat als er iets hard over komt, is het persoon dan meteen een ..... (ik weet er even geen mooi woord voor) de 1 doet het met humor (is vaak ook waarheid) de ander doet het recht voor zijn raap, ja dat kan een beetje hard over komen ja, maar je weet wel wat je aan dat persoon hebt.
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 10:59 schreef Caroline het volgende:

[..]

Misschien maar daarmee is de poging nog niet geheel zinloos. Het kan bijna niet anders dat mensen gaan nadenken betreft dit topic.
Daar heb je gelijk in ja, het brengt de mens wel aan het denken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Belinea --
Pris
 Pris - woensdag 19 november 2008 - 11:43   quote  deeplink  
Vraag me toch af of deze topic zin heeft,denk dat het idd een draaideur effect heeft.Als iedereen elkaar nou gewoon respecteerd als persoon,en een forum gebruikt waarvoor die dient...iedereen heeft een eigen mening over een geplaatste topic/discussie en kan zich daarover uiten,maar om elkaar nou persoonlijk aan te vallen,kom op zeg...je kent immers die andere persoon helemaal niet.En tja als er met modder gegooid gaat worden over iemand eigen persoon,dan word er 2 van de drie keer terug gegooid en dan begint het gezeik..dan gaat het helemaal niet meer over die discussie waar het mee begon,maar krijgt het een persoonlijk tintje (dat meestal blijft hangen)Gewoon weer leuk,gezellig,stevig discusseren op de topic's van cbml....
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 11:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

- knip -
Maar Izz luister (lees bedoel ik) er zijn meerdere mensen die andere mensen persoonlijk aanvallen (en jij weet drommels goed wie ik bedoel), maar dat van Caroline tegenover Mrs.B moet je niet voor persoonlijke aanval zien, ze geeft een voorbeeld om te proberen dit gezeur op te lossen (want zo kunnen we door blijven gaan en word het nooit opgelost).
Mrs.B viel over het plaatsen van Pauline over 40/45 en viel Pauline aan met dat ze ziek is, dus Mrs.B voelde zich daardoor ook aangevallen, Pauline is heel vaak aangevallen en vond ik dat ze het nog netjes oploste met lachen of er een geintje bovenop te gooien, ik had het anders aan gepakt en dan hadden ze van mij geschrokken, oke Pauline kan ook af en toe naar uit de hoek komen, maar dat vind ik niet zo gek, je kan dingen meteen oplossen, of je wacht er mee en je kropt alles op en ja, dan barst de bom op een keer.
Jij en andere zeiden wel eens, oude koeien uit de sloot halen waarom, (een voorbeeld, als Pauline het over Huub of DGK begon) waarom nu tegenover Caroline oude koeien uit de sloot halen?(Oke ik kan het ook als bescherming zien)
Maar ik zie het toch als de ellende die nu hier op het forum bevinden op te lossen.
Het verleden wat heeft het daarmee te maken, ik heb ook een verleden achter de rug, maar om die nu naar voren te halen, maakt mij leven weer naar de klote, wat geweest is is geweest, zo zie ik dat.
En is er nou geen oplossing om dit gezeur en gezeik op te lossen?
We kunnen jou, Caroline, Pauline of wie dan ook aan blijven vallen, maar dat lost niks op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 11:43 schreef Pris het volgende:
Vraag me toch af of deze topic zin heeft,denk dat het idd een draaideur effect heeft.Als iedereen elkaar nou gewoon respecteerd als persoon,en een forum gebruikt waarvoor die dient...iedereen heeft een eigen mening over een geplaatste topic/discussie en kan zich daarover uiten,maar om elkaar nou persoonlijk aan te vallen,kom op zeg...je kent immers die andere persoon helemaal niet.En tja als er met modder gegooid gaat worden over iemand eigen persoon,dan word er 2 van de drie keer terug gegooid en dan begint het gezeik..dan gaat het helemaal niet meer over die discussie waar het mee begon,maar krijgt het een persoonlijk tintje (dat meestal blijft hangen)Gewoon weer leuk,gezellig,stevig discusseren op de topic's van cbml....
En zo zie ik het nou ook.
Is er dan geen oplossing?
Ja die is er wel, maar ja, daar moet iedereen aan mee werken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!









0.0065658