BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Izz, ik heb nieuws voor je. Ik ben al die tijd nog mod geweest :) Ik kan nog steeds editten. Het was mijn eigen keuze meer tijd aan mijn echte leven te besteden ipv een forum. Ook nu nog steeds.

En ja, ik zei hierboven al dat ik in het verleden een fout heb gemaakt en destijds ook mijn excuses aangeboden.

Ik zal je uitleggen wat het beroep van mrs B met dit topic te maken heeft. Het feit dat zij als psychiater zijnde zegt dat Pauline ziek is, ernstig. Is hetzelfde als ik in een andere stad iemand in een ziekenhuis ga opzoeken en er komt een vreemde man in een witte jas naar mij toe en zegt, je bent ziek, ernstig. Ik lees op zijn naamkaartje J. Pietersen, oncoloog. Ik ben zijn patient niet en hij MAG niet ongevraagd dat tegen mij zeggen!!!! Mrs B heeft die bevoegdheid ook niet om dat te zeggen, Pauline is niet haar client. Tja, dat is een nadeel in dat soort beroepen, je hebt beperkingen in het uitspreken van sommige zaken. Juridisch wel te verstaan maar dat kan Pauline zelf opzoeken.

De reden en de enige reden dat ik me voor dit topic sterk maak is de reden die ik heb aangegeven. Dat jij je wantrouwen weer laat spreken raakt mij totaal niet. Ik weet wie IK ben, hoe IK in elkaar zit en jij mag een andere mening hebben. Geen probleem.

Mocht je hier een reactie op geven kan ik helaas niet gelijk reageren. Mijn echte leven heeft mijn aanwezigheid even nodig. Dus niet gelijk vanalles in je koppie gaan halen, he?
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 12:07   quote  deeplink  
En nog is wat...Wat je niet wilt dat jou geschiedt doe dat ook een ander niet!!
Meer kan ik niet zeggen.
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Ik wordt hier zo moe van al geheel lange tijd heeft onze pauline mensen grof aan gevallen uit gedaagd enz keer op keer en steeds zegt ze na enige tijd sorry en begonnen we weer op nieuw en kreeg ze een nieuwe kans om gewoon mee te posten over bepaalde gebeurtenissen eerst in en om de gouden kooi nu bij cant bay my love en steeds maar weer verlegt ze de aandacht naar zichzelf door of grof te worden en aan te vallen.

Neem nu deze topic ik lig plat hoezo een topic voor je zelf maken om aandacht te krijgen
ik zie een pauline die de aan dacht op alle manieren wil trekken enkel en alleen pauline is belangrijk :
Altijd is pauline degene die exprec overal dwars tegen in gaat
altijd is pauline degene die de forummers expres uit daagd .
degene die hier langer komen als paar mnd weten prec hoe ze zich al maanden gedraagd naar leden naar boudewijn zelf .
Hoe vaak pauline zich in de nesten werkt steeds op dit forum door veel te verzinnen leugens neer te zetten aan vallen schelden enz enz ontel baar veel
en dan steeds weg lopen na een bepaalde actie is ze ook nr 1 in om laters weer terug te komen en net doen of er niets gebeurd en gezegd en gedaan is en ja hoor volgende aan val actie van pauline laat niet lang op zich wachten

dus de mensen die dit nu al mnd mee maken is de maat vol denk ik de mijne in ieder geval wel

pauline is geen advokaad pauline is een mens die ziekelijke aan dacht wil en nou die krijgt ze bij deze dan ook
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 12:22 schreef Tijger het volgende:
Ik wordt hier zo moe van al geheel lange tijd heeft onze pauline mensen grof aan gevallen uit gedaagd enz keer op keer en steeds zegt ze na enige tijd sorry en begonnen we weer op nieuw en kreeg ze een nieuwe kans om gewoon mee te posten over bepaalde gebeurtenissen eerst in en om de gouden kooi nu bij cant bay my love en steeds maar weer verlegt ze de aandacht naar zichzelf door of grof te worden en aan te vallen.

Neem nu deze topic ik lig plat hoezo een topic voor je zelf maken om aandacht te krijgen
ik zie een pauline die de aan dacht op alle manieren wil trekken enkel en alleen pauline is belangrijk :
Altijd is pauline degene die exprec overal dwars tegen in gaat
altijd is pauline degene die de forummers expres uit daagd .
degene die hier langer komen als paar mnd weten prec hoe ze zich al maanden gedraagd naar leden naar boudewijn zelf .
Hoe vaak pauline zich in de nesten werkt steeds op dit forum door veel te verzinnen leugens neer te zetten aan vallen schelden enz enz ontel baar veel
en dan steeds weg lopen na een bepaalde actie is ze ook nr 1 in om laters weer terug te komen en net doen of er niets gebeurd en gezegd en gedaan is en ja hoor volgende aan val actie van pauline laat niet lang op zich wachten

dus de mensen die dit nu al mnd mee maken is de maat vol denk ik de mijne in ieder geval wel

pauline is geen advokaad pauline is een mens die ziekelijke aan dacht wil en nou die krijgt ze bij deze dan ook
Dit zegt genoeg over jou tijger, sorry dit is geen aanval, maar ik haal hier heel veel uit, hoe jij in mekaar zit.
Dat van weg gaan en later terug komen en doen alsof er niks aan de hand is, is een goede optie, de mens met rust laten als de bom barst en het niet erger maken als dat het al is.
Net als jij, ik en wie dan ook, heeft ook wel eens een bui die niet leuk over komt bij een ander (dat zie je nu maar bij jou en ja dan kan je wel eens een antwoord terug krijgen die niet leuk is).
Omdat jij nu zo vel reageert kan ik jou ook aanvallen, maar dat heeft geen zin, want jij ziet het anders dan ik en dan krijg je weer dat van ja maar jij en jij en jij en dan komt er ook geen oplossing.(zie dit niet als een aanval, maar als voorbeeld)
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 12:46   quote  deeplink  
oplossing nr tig ?????
en hoevaak dan nog vraag ik me dan af
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 12:46 schreef Tijger het volgende:
oplossing nr tig ?????
en hoevaak dan nog vraag ik me dan af
Al is het oplossing 1000.
Het is altijd op te lossen, als er geen oplossing te vinden is, zal het leven voor de mens erg moeilijk/zwaar worden.
Het is vallen en opstaan, als je dat niet doet/kan, ja hoe gaat het leven dan verder?
Dus de vraag van "hoe vaak" is de keuze van de mens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Belinea --
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 13:08   quote  deeplink  
pauline - maandag 17 november 2008 - 01:47 quote deeplink

Op dit topic kan je alles kwijt wat je op je hart hebt ten opzichte van pauline aka de pot..aka de zieke.. aka de leugenaar.. Dus hou je niet in en spui je gal.

Ps.. beledigen mag ook,, dus laat je gaan

vind dit gewoon een vreemde gang van zaken en blijf erbij na een jaar hier op hl te zijn en dan deze topic te vinden hier is voor mij de maat vol
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 13:10   quote  deeplink  
ze start deze topic niet voor een oplossing nee zie de start en de tekst ervan.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 13:44   quote  deeplink  
Mijn buuf moest naar de tandarts, dacht ze! En ik had de kids. Nouja, ze hoeft volgende maand pas!!!

Dus weer terug. :)

Tijger, oordelen, veroordelen op basis van wat??? Wat je hier leest??? Erg beperkte info, vindt je zelf ook niet?

De oplossing is net wat Beinea zegt. Laat het verleden en begin opnieuw. Dat kan alleen als iedereen meewerkt een dikke punt achter het verleden te zetten. Oude koeien en zelfs hele oude koeien helpen niet om het verleden te laten rusten. Iedereen is zowel fout als goed geweest en blijven wijzen naar fouten uit het verleden helpt niet in de opbouw naar een gezellig forum.

Natuurlijk zullen er in de toekomst ook meningsverschillen zijn maar probeer dat bespreekbaar te maken zonder gelijk de ander de schuld te geven en in de aanval te gaan. Dat draait 9 van de 10 keer uit op ruzie. Iedereen!!!!......op dit forum kan uit dit topic zijn/haar lesje halen en het enige wat dan nog rest is het geleerde in de praktijk te brengen. Het hoeft nl niet te escaleren!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 19 november 2008 - 13:53   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-10110/
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Nah GherAhnAhmon, leuk bedacht, echt humor :) maar dat gaat niet werken. Geen oorlog meer lijkt mij de beste oplossing. Ook niet op een ander forum.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 november 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 06:42 schreef Caroline het volgende:
Dat er wantrouwen is naar nieuwe personen kan je onmogelijk op haar bordje schuiven. Pauline is Sly niet!
Dat klopt maar als iemand die persoon maanden (of wellicht zelfs jaren) tot het uiterste heeft verdedigd terwijl het overduidelijk was dat er dingen niet klopten dan kan ik heel goed begrijpen dat er heel wat zoden verzet moeten worden om iemand te vertrouwen.

quote:
Met het nakijken van ip adressen spreek ook jij wel degelijk een wantrouwen richting Pauline uit, zeker als je dit op verzoek doet van anderen. Het gaat nl niemand wat aan uit welke regio een ip komt.
Als je goed had gelezen schrijf ik juist dat ik NIET op verzoek van anderen dat gedaan had maar er voor MEZELF een gegronde reden was om te kijken of het klopt of niet. En bij het overgrote gedeelte van de ip adressen kan ik niet meteen zien uit welke regio ze komen dus tenzij Pauline @Home gebruikt (geen idee of dat zo is) heb ik dat niet eens kunnen zien!

quote:

Dat Pauline zoiets heeft dat jij voor het karretje bent gespannen door een aantal leden, kan ik me heel goed indenken. Ja, dan kan je berichten melden maar als je het idee hebt dat de beheerder er niks mee doet wat heeft het dan voor nut?
Dan heeft ze tegen beter weten in daar een fout idee van want ik heb meerdere malen daaropvolgend toen ze het wel gebruikt had actie ondernomen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 november 2008 - 14:20   quote  deeplink  
en ik wacht nog steeds... dus nogmaar een postje zodat Pauline het niet vergeet:

quote:
maar nog steeds wil ik graag weten waar/hoe/wanneer/met wie je me ontmoet hebt want je bent er wel heel erg stellig in, zelfs in prive berichtjes dus ik ga ervan uit dat je er niet over liegt... toch?

Graag dus een antwoord over dit laatste (hoe/waar/wanneer/met wie) evt in een prive bericht.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Jaren??? Zolang is dgk nog niet geleden. En daarbij het wantrouwen van een ander hoeft voor een buientstaander geen probleem te worden en blijkbaar gebeurde dat wel jegens nieuwe leden. Jeetje er werden hier geen staatsgeheimen geschreven, ofzo. Vanwaar het uitzoeken van ip adressen dan??? En als ik fout zat dat dit je eigen innitiatief was dan komt het omdat ik een middenweg in de verhalen probeer te zoeken. Soms staan die verhalen lijnrecht op elkaar. maar dan blijft het feit dat niemand van dit forum hoeft te weten uit welke regio een ip komt. Jij kan dat wantrouwen niet oplossen, dat is toch een stukje wat ze zelf moeten aanpakken en dealen met hetgeen er blijkbaar is gebeurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Caroline --
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Ik vertelde dat ik nog steeds kon editten, dit aangaande een suggestieve post van izz. (zie bovenstaande). Ik kan alleen maar vermoeden dat je postvak volloopt en je verantwoording moet afleggen. Ik kan er alleen maar van uitgaan dat je zelf weet dat dit jouw site is en aan niemand verantwoording hoeft af te leggen. Lees goed, mijn vermoeden!!!
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 14:35   quote  deeplink  
En nu even shoppen want ik heb besloten lekker te koken voor vriendje. Hij blij, ik blij, samen blij. :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 12:02 schreef Caroline het volgende:
Izz, ik heb nieuws voor je. Ik ben al die tijd nog mod geweest :) Ik kan nog steeds editten. Het was mijn eigen keuze meer tijd aan mijn echte leven te besteden ipv een forum. Ook nu nog steeds.

En ja, ik zei hierboven al dat ik in het verleden een fout heb gemaakt en destijds ook mijn excuses aangeboden.

Ik zal je uitleggen wat het beroep van mrs B met dit topic te maken heeft. Het feit dat zij als psychiater zijnde zegt dat Pauline ziek is, ernstig. Is hetzelfde als ik in een andere stad iemand in een ziekenhuis ga opzoeken en er komt een vreemde man in een witte jas naar mij toe en zegt, je bent ziek, ernstig. Ik lees op zijn naamkaartje J. Pietersen, oncoloog. Ik ben zijn patient niet en hij MAG niet ongevraagd dat tegen mij zeggen!!!! Mrs B heeft die bevoegdheid ook niet om dat te zeggen, Pauline is niet haar client. Tja, dat is een nadeel in dat soort beroepen, je hebt beperkingen in het uitspreken van sommige zaken. Juridisch wel te verstaan maar dat kan Pauline zelf opzoeken.

De reden en de enige reden dat ik me voor dit topic sterk maak is de reden die ik heb aangegeven. Dat jij je wantrouwen weer laat spreken raakt mij totaal niet. Ik weet wie IK ben, hoe IK in elkaar zit en jij mag een andere mening hebben. Geen probleem.

Mocht je hier een reactie op geven kan ik helaas niet gelijk reageren. Mijn echte leven heeft mijn aanwezigheid even nodig. Dus niet gelijk vanalles in je koppie gaan halen, he?
Ik heb van aankomend psychologe geen uitleg nodig maar dank je voor het aanbod
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 14:56   quote  deeplink  
En ach de dagen worden langer, de motor van mijn mannetje krijgt de volledige winterbeurt, veel avonden. Dus ik denk dat ik weer wat meer aandacht aan het forum ga besteden. ;) fijn he??? Dus Boudewijn, je staat er niet meer alleen voor vanaf morgen, ofzo. Lol :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 12:37 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg over jou tijger, sorry dit is geen aanval, maar ik haal hier heel veel uit, hoe jij in mekaar zit.
Dat van weg gaan en later terug komen en doen alsof er niks aan de hand is, is een goede optie, de mens met rust laten als de bom barst en het niet erger maken als dat het al is.
Net als jij, ik en wie dan ook, heeft ook wel eens een bui die niet leuk over komt bij een ander (dat zie je nu maar bij jou en ja dan kan je wel eens een antwoord terug krijgen die niet leuk is).
Omdat jij nu zo vel reageert kan ik jou ook aanvallen, maar dat heeft geen zin, want jij ziet het anders dan ik en dan krijg je weer dat van ja maar jij en jij en jij en dan komt er ook geen oplossing.(zie dit niet als een aanval, maar als voorbeeld)
ik ga hier een aantal quotes en deeplinks plaatsen kun je zelf oordelen Belinea, echt vind je een schat, maar de boelies van school of waar je ook gespest werd, zowel Caroline als Pauline zijn zulke mensen. en hebben mensen mentaal de grond ingeboord en afgebrand. dus als je blieft (met de nadruk op de spaties) wat Tijger hier zegt is exact zoals het is gegaan, Zo was er Draakje, zo was er Merty zowas er johan13. zo was er Mrs B zo was er Xanne@ zowas er Nikos, zo was er Grissom zo was er Moha. teveel om op te noemen. allemaal hebben wij Pauline erop aangesproken, maar nee het bleef spelen. maar oh wee als jij je durfde te verzetten. ik zal een aantal van de gebeurtenissen hier plaatsen. zodat je daadwerkeijk weet wat er zich voordeed, en dan pas kun je oordelen, ook naar Caroline.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 13:44 schreef Caroline het volgende:
Mijn buuf moest naar de tandarts, dacht ze! En ik had de kids. Nouja, ze hoeft volgende maand pas!!!

Dus weer terug. :)

Tijger, oordelen, veroordelen op basis van wat??? Wat je hier leest??? Erg beperkte info, vindt je zelf ook niet?

De oplossing is net wat Beinea zegt. Laat het verleden en begin opnieuw. Dat kan alleen als iedereen meewerkt een dikke punt achter het verleden te zetten. Oude koeien en zelfs hele oude koeien helpen niet om het verleden te laten rusten. Iedereen is zowel fout als goed geweest en blijven wijzen naar fouten uit het verleden helpt niet in de opbouw naar een gezellig forum.

Natuurlijk zullen er in de toekomst ook meningsverschillen zijn maar probeer dat bespreekbaar te maken zonder gelijk de ander de schuld te geven en in de aanval te gaan. Dat draait 9 van de 10 keer uit op ruzie. Iedereen!!!!......op dit forum kan uit dit topic zijn/haar lesje halen en het enige wat dan nog rest is het geleerde in de praktijk te brengen. Het hoeft nl niet te escaleren!
Tijger reageert niet alleen op nu, maar alles wat zich afspeelt nu en vanaf maart 2008 zo niet eerder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:03   quote  deeplink  
Nou Boudewijn als jij Caroline weer op het forum haar gang laat gaan ben jezelf de pineut. Zij stelt zich dan weer ver boven de reguliere forummer en kan je weer akties als tegen Draakje verwachten, en tegen Xanne. Voor een aankomend psychologe ver buiten proporties om mij maar even aan de gedragslijn van Caroline te meten mbt beroeps kwalificaties.

Er vanuitgaande dat een forum discussie leuk moet zijn en niet doorspekt van regelrechte persoonlijke aanvallen door een moderator.

En dat is mijn mening. we zitten hier en komen hier voor ons plezier, mijn beroep beoefen ik niet hier. hier kan ik Izz zijn. en of je mij nu mag of niet zal mij een boei wezen, net zo goed als jouw mening op mijn persoon, mij een boei is. Maar bij aanvallen moet je wel kunnen incasseren. en tegelijkertijd kunnen uitdelen. Pot? Paulines eigen benaming voor haar sexualiteit. leugenaar ( Brian trekt een paard af, Amanda's moeder enz.)vind ik nog steeds, of ze nu wel of geen advokaat is. Overdrijven vind ik nog steeds, dat is mijn mening die ik vormde door haar eigen posts. ( ik heb het nu over Pauline) ook hoe mooi of lelijk dat je bent zal mij een worst zijn. smaken veschillen. Ik neem niet terug wat er al staat. excuses voor degene die ik daarmee gekrenkt heb. Dus zal ik niet meer doen, maar wat er staat dat blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:17   quote  deeplink  
pauline - vrijdag 14 november 2008 - 22:04 quote deeplink

ach lieverds...
Ik zal je een geheimpje vertellen.
Boudewijn kent mij persoonlijk, ik ben in een grijs verleden wel bij hem thuis geweest. en 1 ding spiegel of niet,, iedereen ( incl) boudewijn vond mij mooi en aardig..
Maar boudewijn weet niet wie ik ben, hier op het forum
En neem maar van mij aan dat ik weet hoe boudewijn van achternaam heet, en waar hij woont.
pauline
 pauline - woensdag 19 november 2008 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 15:17 schreef Izz@headliner het volgende:
pauline - vrijdag 14 november 2008 - 22:04 quote deeplink

ach lieverds...
Ik zal je een geheimpje vertellen.
Boudewijn kent mij persoonlijk, ik ben in een grijs verleden wel bij hem thuis geweest. en 1 ding spiegel of niet,, iedereen ( incl) boudewijn vond mij mooi en aardig..
Maar boudewijn weet niet wie ik ben, hier op het forum
En neem maar van mij aan dat ik weet hoe boudewijn van achternaam heet, en waar hij woont.
hey waarom alleen deze?? waarom niet de aanleiding van deze post??

En dit is iets wat gaat tussen mij en boudewijn, en dat zullen wij oplossen zonder inmenging van derden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:21   quote  deeplink  
pauline - vrijdag 14 november 2008 - 22:43 quote deeplink

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 22:42 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Gelukkig heb je meer verstand van echtscheidingen.

ben jij al niet een klant van mij geweest?
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:21   quote  deeplink  
pauline - vrijdag 14 november 2008 - 22:48 quote deeplink

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 - 22:46 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ga toch fietsen of neem een step.
Een van jouw problemen is dat je achter alles iets verkeerd, iets fout zoekt. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten

hahahaha hoor eens wie dat uitspreekt!!
liefje geniet nu maar van je pensioen, en bemoei je nu maar niet met het uitvoerend orgaan!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 15:22   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-10058/p2/#109795 hier te vinden, dit was alleen van deze dag dan.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Izzzzzzzzzzzzzzzzz meisje, je zet jezelf voor schut. Ik denk dat niemand meer behoefte heeft aan oude koeien. Kom met vernieuwing, denk bv mee hoe we het hier gezellig kunnen krijgen.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 15:03 schreef Izz@headliner het volgende:
Nou Boudewijn als jij Caroline weer op het forum haar gang laat gaan ben jezelf de pineut. Zij stelt zich dan weer ver boven de reguliere forummer en kan je weer akties als tegen Draakje verwachten, en tegen Xanne. Voor een aankomnd psychologe ver buiten proporties om mij maar even aan de gedragslijn van Caroline te meten bt beroeps kwalificaties.

Er vanuitgaande dat een forum discussie leuk moet zijn en niet doorspekt van regelrechte persoonlijke aanvallen door een moderator.

En dat is mijn mening. we zitten hier en komen hier voor ons plezier, mijn beroep beoefen ik niet hier. hier ka ik Izz zijn. en of je mij nu mag of niet zal mij een boei wezen, net zo goed als jou mening o mijn person mij een boei is. Maar bij aanvallen moet je wel kunnen incasseren. en tegelijkertijd kunnen uitdelen. Pot? Paulines eigen benaming voor haar sexualiteit. leugenaar vind ik nog steeds, of ze nu wel of geen advokaat is. Overdrijven vind ik nog steeds, dat is mijn mening die i vormde door haar eigen posts. ( ik heb het nu over Pauline) ook hoe mooi of lelijk dat je bent zal mij een worst zijn. smaken veschillen. Ik neem niet terug wat er al staat. excuses voor degene die k daarmee gekrenkt heb. Dus zal ik niet meer doen, maar wat er staat dat blijft.
Je snapt het nog steeds niet. Ik heb altijd mijn gang kunnen gaan alleen had ik (tijdelijk) de behoefte niet want mijn echte leven ging/gaat voor. Nogmaals, dat was mijn keuze. Niet echt een eigenschap als ik mezelf boven het forum en diens leden zou plaatsen, he? Ik heb daadwerkelijk een tijdje afstand genomen, niet eens meer gelezen.
Blijkbaar heb jij behoefte hier met namen te gooien. Ja, over draakje heb ik prive zaken gezegd maar dat ging ook iets verder dan alleen internet contact. Naief als ik was had ik haar mijn telefoonnummer gegeven en werd door haar lastig gevallen, dus in mijn directe priveleven. Op een gegeven moment was ik zo pissed dat ik alles eruit gooide hier op het forum. Netjes, nee!!! Een fout van mij. Goed, ja!!! Het lastigvallen hield per direct op. Nou, ik hoop dat deze oude koe ook weer uit de sloot is. Ik begrijp niet wat je wil bewijzen met al dat opgezochte oude matriaal. Steek je tijd in het hier en nu en de toekomst, vet plan, he?
Wat je nu aan het doen bent, sorry maar dat is te triest voor woorden.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 17:23   quote  deeplink  
oooh ja, Pauline ik kreeg een privebericht met tips over hoe ik met jou moet omgaan. Is dat wat??? Zal het je doorsturen anders blijf ik dit soort ongewenste berichten houden. Geen trek in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Caroline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 17:21 schreef Caroline het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Ik heb altijd mijn gang kunnen gaan alleen had ik (tijdelijk) de behoefte niet want mijn echte leven ging/gaat voor. Nogmaals, dat was mijn keuze. Niet echt een eigenschap als ik mezelf boven het forum en diens leden zou plaatsen, he? Ik heb daadwerkelijk een tijdje afstand genomen, niet eens meer gelezen.
Blijkbaar heb jij behoefte hier met namen te gooien. Ja, over draakje heb ik prive zaken gezegd maar dat ging ook iets verder dan alleen internet contact. Naief als ik was had ik haar mijn telefoonnummer gegeven en werd door haar lastig gevallen, dus in mijn directe priveleven. Op een gegeven moment was ik zo pissed dat ik alles eruit gooide hier op het forum. Netjes, nee!!! Een fout van mij. Goed, ja!!! Het lastigvallen hield per direct op. Nou, ik hoop dat deze oude koe ook weer uit de sloot is. Ik begrijp niet wat je wil bewijzen met al dat opgezochte oude matriaal. Steek je tijd in het hier en nu en de toekomst, vet plan, he?
Wat je nu aan het doen bent, sorry maar dat is te triest voor woorden.
Ach kind, het is OOk voor jou sinterklaas. wat jij wil, jij kan en mag alleen op dit forum door Boudewijn kid, begrijp nu eens dat JIJ geen MACHT hebt, maar als jij dat zo voelt? fijn voor je. en ik ben blij dat jij het blijft benadrukken dat jij weg was. voordat de beslissing intern genomen werd. fijne avond met je mannetje meiske.
Caroline
 Caroline - woensdag 19 november 2008 - 17:31   quote  deeplink  
Is het nu al sinterklaas. Verhipt ik loop echt achter!
pauline
 pauline - woensdag 19 november 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 17:23 schreef Caroline het volgende:
oooh ja, Pauline ik kreeg een privebericht met tips over hoe ik met jou moet omgaan. Is dat wat??? Zal het je doorsturen anders blijf ik dit soort ongewenste berichten houden. Geen trek in!
ach ja als dit de gedachtegang van diegene is dan is het niet anders! Als zij beweert dat ze is wie ze zegt dat ze is, dan had ik meer er van verwacht, en dan niet kortzichtig gedrag,, gewoon jammer
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 november 2008 door Jacqueline --
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 20:46 schreef Tijger het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een fluitje in geslikt lieverd?
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 19 november 2008 - 20:54   quote  deeplink  
zo, ik ga ook even mijn zegje doen., wat leuk dat dat hier mag.
teneerste vind ik dit een leuk forum waar een ieder zijn mening op kwijt kan.
over pauline.. ik snap niet waarom zij zo reageert, ik lees lang genoeg mee om te lezen dat ze vaak zelf de aanvallende persoon is, zodra iemand maar iets verkeerds over huub zegt.. dus ik snap het probleem niet zo..
maar ook iets positiefs over pauine is, dat ik ondanks dat,,, liever een pauline lees die achter haar mening voor huub staat en dat je weet wat je aan haar hebt.
dan al die diegenen die bij pauline slijmen en nu de brian fans aanvallen, om wat er tussen amamda en brian gaande is.
diezelfde mensen waren de grootste huubhaters, maar slijmen nu met pauline mee.
diezelfde mensen maakten er een dagtaak van op het 10 forum om huub maar af te kunnen kraken. diezelfde mensen slijmden toen met de brian fans mee, toen het nog goed zat tussen brian en amanda. en nu dus met een huubfan en zitten zelfs om hun zo'n gehate site die nl heet. LOL
en slijmerds vind ik misselijker dan welke huubfan dan ook. sommige mag ik zelfs. \o/
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 20:38 schreef Belinea het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp heb je liever 10.000 Paulines dan 1 Caroline, begrijp ik dat goed?
Als dat zo is, waarom kan je dan niet alles vergeven tegenover Pauline en denken, wat geweest is is geweest en we gaan gewoon weer opnieuw beginnen?
Maar ook Pauline opnieuw beginnen, maar ja zij heeft eigenlijk al een beetje haar excuus aangeboden.
Dit wil ik best even toelichten hoor. Pauline en ik hebben altijd een soort van Vijandigheid-vriendjes relatie gehad. dan laten we elkaar even met rust, en dan begint dezelfde dans van voor af aan. en Precies wat Cobra zegt en ik zelf hiervoor. liever tienduizend keer een Pauline, en waarom? omdat je Pauline kunt rekenen. wat je ook van haar of mij mag vinden we draaien niet om de hete brei heen. het feit alleen al ( WEER ) dat 'Caroline"nu weer een PB een PRIVE BEricht door speelt naar Pauline bewijst dat zij niet en nooit niet te vertrouwen is. Pauline zegt recht voor zijn raap. Dat is iets tussen Boudewijn en mij. en ja soms is mijn lontje korter en soms die van Pauline, ik kan alleen voor mijzelf spreken. want ik vorm geen front, maar ik kom wel op voor anderen als deze in de verdrukking komen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 20:54 schreef Cobra1 het volgende:
zo, ik ga ook even mijn zegje doen., wat leuk dat dat hier mag.
teneerste vind ik dit een leuk forum waar een ieder zijn mening op kwijt kan.
over pauline.. ik snap niet waarom zij zo reageert, ik lees lang genoeg mee om te lezen dat ze vaak zelf de aanvallende persoon is, zodra iemand maar iets verkeerds over huub zegt.. dus ik snap het probleem niet zo..
maar ook iets positiefs over pauine is, dat ik ondanks dat,,, liever een pauline lees die achter haar mening voor huub staat en dat je weet wat je aan haar hebt.
dan al die diegenen die bij pauline slijmen en nu de brian fans aanvallen, om wat er tussen amamda en brian gaande is.
diezelfde mensen waren de grootste huubhaters, maar slijmen nu met pauline mee.
diezelfde mensen maakten er een dagtaak van op het 10 forum om huub maar af te kunnen kraken. diezelfde mensen slijmden toen met de brian fans mee, toen het nog goed zat tussen brian en amanda. en nu dus met een huubfan en zitten zelfs om hun zo'n gehate site die nl heet. LOL
en slijmerds vind ik misselijker dan welke huubfan dan ook. sommige mag ik zelfs. \o/
Long time No see? hier idem.
Belinea
 Belinea - woensdag 19 november 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 21:00 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dit wil ik best even toelichten hoor. Pauline en ik hebben altijd een soort van Vijandigheid-vriendjes relatie gehad. dan laten we elkaar even met rust, en dan begint dezelfde dans van voor af aan. en Precies wat Cobra zegt en ik zelf hiervoor. liever tienduizend keer een Pauline, en waarom? omdat je Pauline kunt rekenen. wat je ook van haar of mij mag vinden we draaien niet om de hete brei heen. het feit alleen al ( WEER ) dat 'Caroline"nu weer een PB een PRIVE BEricht door speelt naar Pauline bewijst dat zij niet en nooit niet te vertrouwen is. Pauline zegt recht voor zijn raap. Dat is iets tussen Boudewijn en mij. en ja soms is mijn lontje korter en soms die van Pauline, ik kan alleen voor mijzelf spreken. want ik vorm geen front, maar ik kom wel op voor anderen als deze in de verdrukking komen.
Fijn om dit te lezen. (Positief)
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 19 november 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 20:54 schreef Cobra1 het volgende:
zo, ik ga ook even mijn zegje doen., wat leuk dat dat hier mag.
teneerste vind ik dit een leuk forum waar een ieder zijn mening op kwijt kan.
over pauline.. ik snap niet waarom zij zo reageert, ik lees lang genoeg mee om te lezen dat ze vaak zelf de aanvallende persoon is, zodra iemand maar iets verkeerds over huub zegt.. dus ik snap het probleem niet zo..
maar ook iets positiefs over pauine is, dat ik ondanks dat,,, liever een pauline lees die achter haar mening voor huub staat en dat je weet wat je aan haar hebt.
dan al die diegenen die bij pauline slijmen en nu de brian fans aanvallen, om wat er tussen amamda en brian gaande is.
diezelfde mensen waren de grootste huubhaters, maar slijmen nu met pauline mee.
diezelfde mensen maakten er een dagtaak van op het 10 forum om huub maar af te kunnen kraken. diezelfde mensen slijmden toen met de brian fans mee, toen het nog goed zat tussen brian en amanda. en nu dus met een huubfan en zitten zelfs om hun zo'n gehate site die nl heet. LOL
en slijmerds vind ik misselijker dan welke huubfan dan ook. sommige mag ik zelfs. \o/
heee makker wb
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 19 november 2008 - 21:13   quote  deeplink  
hee hallo lieve dames.
ik lees altijd mee hoor, alleen was ik te druk op mijn werk..
en ik lees altijd eerst veel mee om een mening te hebben voordat ik mijn mening geef. =]
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 21:13 schreef Cobra1 het volgende:
hee hallo lieve dames.
ik lees altijd mee hoor, alleen was ik te druk op mijn werk..
en ik lees altijd eerst veel mee om een mening te hebben voordat ik mijn mening geef. =]
even wat uit de wereld helpen of juist niet, jij bent toch een voormalig collega va"n you know who, IT'er
Cobra1
 Cobra1 - donderdag 20 november 2008 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 22:15 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

even wat uit de wereld helpen of juist niet, jij bent toch een voormalig collega va"n you know who, IT'er
ik heb even geen flauw idee wie je bedoelt met "you know who"
IT klopt. we hebben een eigen bedrijf en zijn het meest van de tijd op een groot omroep terrein te vinden.
ik ben dus mike, de vriend van shiiva, {als je haar kent}.
misschien bedoel je die ene die ik wel eens op het vol en fok forum lees? diegene kent wel een "you know who" en is fan van dezelfde persoon als dat wij zijn. :]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Cobra1 --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 01:27 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

ik heb even geen flauw idee wie je bedoelt met "you know who"
IT klopt. we hebben een eigen bedrijf en zijn het meest van de tijd op een groot omroep terrein te vinden.
ik ben dus mike, de vriend van shiiva, {als je haar kent}.
misschien bedoel je die ene die ik wel eens op het vol en fok forum lees? diegene kent wel een "you know who" en is fan van dezelfde persoon als dat wij zijn. :]
nee idd, ik verwissel je met de colega van Brian. dacht eerlijk gezegd dat hij Cobra heette iet zo lang geleden had ik het er met Moha over dat ik vermoedde dat jij deze was, ook voornaam met een M, maar nee dus, Wel humor dat je gelijk wist wie ik bedoelde, we zaten indertijd ook me zijn allen daar op dat forum. De brian fans werden afgezeken, mar ja dat weet je net zo goed als ik, hahah, ik las mijzelf terug en vond het nogal vaag zoals het daar stond. en nee ik ken je vriendin niet hoewel de naam mij wel bekend voorkomt. in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 03:23   quote  deeplink  
quote:
Vanwaar het uitzoeken van ip adressen dan??? En als ik fout zat dat dit je eigen innitiatief was dan komt het omdat ik een middenweg in de verhalen probeer te zoeken. Soms staan die verhalen lijnrecht op elkaar. maar dan blijft het feit dat niemand van dit forum hoeft te weten uit welke regio een ip komt.
Wel als iemand beweert dat hij/zij een vriendin van iemand is uit mijn buurt en zegt dat ik afbeeldingen van de verkeerde persoon heb geplaatst omdat die persoon haar vriendin is. Dan is het logisch dat ik naga of dat met hoge waarschijnlijkheid kan kloppen zodat ik dus ook met verhoogde zekerheid kan zeggen dat het de verkeerde afbeeldingen waren.

quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 15:19 schreef pauline het volgende:
En dit is iets wat gaat tussen mij en boudewijn, en dat zullen wij oplossen zonder inmenging van derden
Ik wacht met smart!

quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 14:56 schreef Caroline het volgende:
Dus ik denk dat ik weer wat meer aandacht aan het forum ga besteden. ;) fijn he??? Dus Boudewijn, je staat er niet meer alleen voor vanaf morgen, ofzo. Lol :)
Er zijn nu geen moderators meer en de enige die berichten kan aanpassen ben ik. Pas als er een volwaardig moderator systeem ingebouwd is ga ik weer aan moderators denken. Tot die tijd kan er dus alleen bij mij via een prive bericht of via de 'meld een bericht' (incl uitleg) berichten gemeld worden.

Verder hoor ik graag van Pauline als ze dit topic wil sluiten aangezien ze zelf dit topic ook heeft aangemaakt.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 08:09   quote  deeplink  
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 03:23 schreef Boudewijn het volgende

Verder hoor ik graag van Pauline als ze dit topic wil sluiten aangezien ze zelf dit topic ook heeft aangemaakt.
Als jij van mening bent dat alles is opgelost dan sluit je het toch?
slim trouwens om het weer zo te doen je ziet gelijk weer de eerste reactie
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 03:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wel als iemand beweert dat hij/zij een vriendin van iemand is uit mijn buurt en zegt dat ik afbeeldingen van de verkeerde persoon heb geplaatst omdat die persoon haar vriendin is. Dan is het logisch dat ik naga of dat met hoge waarschijnlijkheid kan kloppen zodat ik dus ook met verhoogde zekerheid kan zeggen dat het de verkeerde afbeeldingen waren.

Ja en moet je dat dan openbaar maken?
Natuurlijk mag je een controle doen, maar houd die dan voor jezelf en meld op het forum dat je ernaast zat, maar ga geen tekst en uitleg geven aan mensen die er niets mee te maken hebben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 03:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wel als iemand beweert dat hij/zij een vriendin van iemand is uit mijn buurt en zegt dat ik afbeeldingen van de verkeerde persoon heb geplaatst omdat die persoon haar vriendin is. Dan is het logisch dat ik naga of dat met hoge waarschijnlijkheid kan kloppen zodat ik dus ook met verhoogde zekerheid kan zeggen dat het de verkeerde afbeeldingen waren.

[..]

Ik wacht met smart!

[..]

Er zijn nu geen moderators meer en de enige die berichten kan aanpassen ben ik. Pas als er een volwaardig moderator systeem ingebouwd is ga ik weer aan moderators denken. Tot die tijd kan er dus alleen bij mij via een prive bericht of via de 'meld een bericht' (incl uitleg) berichten gemeld worden.

Verder hoor ik graag van Pauline als ze dit topic wil sluiten aangezien ze zelf dit topic ook heeft aangemaakt.
Wat jij had opgezocht had toch iets te maken met Pauline? dat ging er toch om dat je wenste uit te zoeken of je daadwerkelijk fout zat met het plaatsen van de foto's van Lois?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:03   quote  deeplink  
@ CAROLINE:

quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 14:56 schreef Caroline het volgende:
Dus ik denk dat ik weer wat meer aandacht aan het forum ga besteden. ;) fijn he??? Dus Boudewijn, je staat er niet meer alleen voor vanaf morgen, ofzo. Lol :)
quote Boudewijn:

Er zijn nu geen moderators meer en de enige die berichten kan aanpassen ben ik. Pas als er een volwaardig moderator systeem ingebouwd is ga ik weer aan moderators denken. Tot die tijd kan er dus alleen bij mij via een prive bericht of via de 'meld een bericht' (incl uitleg) berichten gemeld worden.

====================================================================================
Wat zei je ook alweer tegen mij?

OH JA het volgende:

quote Caroline:Je snapt het nog steeds niet. Ik heb altijd mijn gang kunnen gaan alleen had ik (tijdelijk) de behoefte niet want mijn echte leven ging/gaat voor. Nogmaals, dat was mijn keuze. Niet echt een eigenschap als ik mezelf boven het forum en diens leden zou plaatsen, he? Ik heb daadwerkelijk een tijdje afstand genomen, niet eens meer gelezen.
Blijkbaar heb jij behoefte hier met namen te gooien. Ja, over draakje heb ik prive zaken gezegd maar dat ging ook iets verder dan alleen internet contact. Naief als ik was had ik haar mijn telefoonnummer gegeven en werd door haar lastig gevallen, dus in mijn directe priveleven. Op een gegeven moment was ik zo pissed dat ik alles eruit gooide hier op het forum. Netjes, nee!!! Een fout van mij. Goed, ja!!! Het lastigvallen hield per direct op. Nou, ik hoop dat deze oude koe ook weer uit de sloot is. Ik begrijp niet wat je wil bewijzen met al dat opgezochte oude matriaal. Steek je tijd in het hier en nu en de toekomst, vet plan, he?
Wat je nu aan het doen bent, sorry maar dat is te triest voor woorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 10:02 schreef pauline het volgende:

[..]

Ja en moet je dat dan openbaar maken?
Natuurlijk mag je een controle doen, maar houd die dan voor jezelf en meld op het forum dat je ernaast zat, maar ga geen tekst en uitleg geven aan mensen die er niets mee te maken hebben.
Daar kies ik zelf uiteraard voor of ik wel of geen uitleg geef. Aangezien vele het hadden gelezen lijkt me logisch dat er uitleg gegeven kan worden waarom ik de afbeeldingen alsnog verwijder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!









0.0088181