BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:47   quote  deeplink  
Op dit topic kan je alles kwijt wat je op je hart hebt ten opzichte van pauline aka de pot..aka de zieke.. aka de leugenaar.. Dus hou je niet in en spui je gal.

Ps.. beledigen mag ook,, dus laat je gaan

- edit Boudewijn -
even wat topics verplaatst...


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 november 2008 - 18:36   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 18:41   quote  deeplink  
Beetje obsessief tiepje.
Veel taalfouten ook, voor een "advocate".
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:41 schreef Tuintje het volgende:
Beetje obsessief tiepje.
Veel taalfouten ook, voor een "advocate".
neehee koffie juffrouw in travo vorm
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 18:45   quote  deeplink  
Die is volgens mij nooit weg geweest, ook niet op vakantie.
Of zelf actief vanuit vakantie adres.
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 18:49   quote  deeplink  
Vanuit psychopathologisch oogpunt een interessant geval !
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Zeker een interessant geval.
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Ze zwijgt helaas alweer...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 18:56   quote  deeplink  
ach voor nu zijn we weer ff er van af, maar tis net heintje davids.
paul kan de tekst i'll be back gebruiken.
Tuintje
 Tuintje - zondag 16 november 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Hasta la vista, baby!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 16 november 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 18:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ach voor nu zijn we weer ff er van af, maar tis net heintje davids.
paul kan de tekst i'll be back gebruiken.
niet iedereen is pauline ;)
deze persoon heeft echt iets vanuit de omgeving van Den Bosch gepost
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 16 november 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 21:06 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

of was daar al op visite.
sinds wanneer is die blondine geregistreerd?
pas sinds vandaag maar de echte pauline komt vast wel weer terug hoor, dit heeft ze al vaker gedaan!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 16 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 21:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

pas sinds vandaag maar de echte pauline komt vast wel weer terug hoor, dit heeft ze al vaker gedaan!
Natuurlijk komt ze terug.
Niet terugkomen en ons moeten missen? Naahhhhh
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 16 november 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 21:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

pas sinds vandaag maar de echte pauline komt vast wel weer terug hoor, dit heeft ze al vaker gedaan!
ik wist het.

tuurlijk tis net heintje davids
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 16 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - zondag 16 november 2008 - 23:19   quote  deeplink  
het vermoeden bestaat bij mij dat headliner gebaseerd is op 3 personen
Te weten Mohoer,, mrs.bitch,, en iz zlet.
Zelfs die stakker die hier de boel runt laat zich voor het karretje spannen..
De 3 teven denken dat iemand die nieuw is hier , dat dat dan gelijk pauline is.. En dan komt boudewijn die in de verdediging gaat om gelijk zijn 3 meesteressen maar gerust te stellen, en daarmee gelijk maar even verteld uit welke omgeving een forumlid vandaan komt... Hey Kerel ja jij boudewijn ( je begint al aardig op sly te lijken,, zo begon het daar ook!!
En wees maar niet bang,, zal niet meer meewerken aan topics, zal wel lezen.. en als het moet jullie even op je plaats zetten

Er zijn hier ook prima forum leden zo als belinea,brahim, tijger tjonge,, die normaal proberen op een reactie te reageren. Maar als de 3 bitches een topic overheersen dan snauwen en beledigen ze een ieder af die een andere mening is toegedaan...

persoonlijke beledigingen aan mijn adres van IZZ:
een lesbo met een gedragstoornis
eerder jeuk en geen meid!
Paul is een veelzijdig 'iets'
Dit zijn dus oprechte persoonlijke aanvallen waar boudewijn dus niets aan doet!
oh boudewijn,, heb jij ook ergens reglementen voor de forumgebruikers??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2008 - 23:19 schreef pauline het volgende:
het vermoeden bestaat bij mij dat headliner gebaseerd is op 3 personen
Te weten Mohoer,, mrs.bitch,, en iz zlet.
Zelfs die stakker die hier de boel runt laat zich voor het karretje spannen..
De 3 teven denken dat iemand die nieuw is hier , dat dat dan gelijk pauline is.. En dan komt boudewijn die in de verdediging gaat om gelijk zijn 3 meesteressen maar gerust te stellen, en daarmee gelijk maar even verteld uit welke omgeving een forumlid vandaan komt... Hey Kerel ja jij boudewijn ( je begint al aardig op sly te lijken,, zo begon het daar ook!!
En wees maar niet bang,, zal niet meer meewerken aan topics, zal wel lezen.. en als het moet jullie even op je plaats zetten

Er zijn hier ook prima forum leden zo als belinea,brahim, tijger tjonge,, die normaal proberen op een reactie te reageren. Maar als de 3 bitches een topic overheersen dan snauwen en beledigen ze een ieder af die een andere mening is toegedaan...

persoonlijke beledigingen aan mijn adres van IZZ:
een lesbo met een gedragstoornis
eerder jeuk en geen meid!
Paul is een veelzijdig 'iets'
Dit zijn dus oprechte persoonlijke aanvallen waar boudewijn dus niets aan doet!
oh boudewijn,, heb jij ook ergens reglementen voor de forumgebruikers??
maar ik ben toch blij dat je weer iets wilde posten!
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar ik ben toch blij dat je weer iets wilde posten!
zelfs toen mijn huisgenote hier iets poste heb jij nagedacht over het FEIT ( in opdracht van de 3 teven) of saar niet hetzelfde typte zoals ik dat doet!!
Jij laat je voor het karretje spannen en dat maakt jou een zwak persoon waar ik totaal geen enkel respect voor heb,,
Jij laat mensen hier persoonlijk beledigen.
Daarom vraag ik je of jij ( zoals het hoort) ook vastgestelde reglementen hebt voor het forumgebruik!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:24 schreef pauline het volgende:

[..]

zelfs toen mijn huisgenote hier iets poste heb jij nagedacht over het FEIT ( in opdracht van de 3 teven) of saar niet hetzelfde typte zoals ik dat doet!!
Jij laat je voor het karretje spannen en dat maakt jou een zwak persoon waar ik totaal geen enkel respect voor heb,,
Jij laat mensen hier persoonlijk beledigen.
Daarom vraag ik je of jij ( zoals het hoort) ook vastgestelde reglementen hebt voor het forumgebruik!
als je eerst antwoord geeft waar, wanneer en met wie je bij mij thuis geweest bent dan geef ik jou ook antwoord
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als je eerst antwoord geeft waar, wanneer en met wie je bij mij thuis geweest bent dan geef ik jou ook antwoord
afpersing werkt bij mij niet, ( studie hé)
Jij moet je verantwoording leren nemen!
Als je dat doet dan heb je recht op bepaalde antwoorden!
Ik ben idd verantwoording schuldig over bepaalde uitspraken op persoonlijk vlak jegens jou of je gezin,,, Jij hebt verantwoording af te leggen jegens je gebruikers hier die jij niet in bescherming neemt tegen bepaalde praktijken
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 00:40   quote  deeplink  
zelfs met de vragen die je nu stelt wakker je weer bepaalde uitspraken van "bepaalde forum gebruikers" aan.. Weer een blijk van je zwakte.
Bah boudewijn. Je valt me zwaar tegen, had indertijd een andere indruk van je.

ps.. ik was toen nog geen pot hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door pauline --
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 00:52   quote  deeplink  
oja gooi hier maar gelijk op he forum dat ik in friesland woon,, dat geef je toch zo makkelijk prijs!!! In groningen gestudeerd en geboren in Maarheeze en gewoond in Den Bosch!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:24 schreef pauline het volgende:

[..]

zelfs toen mijn huisgenote hier iets poste heb jij nagedacht over het FEIT ( in opdracht van de 3 teven) of saar niet hetzelfde typte zoals ik dat doet!!
Jij laat je voor het karretje spannen en dat maakt jou een zwak persoon waar ik totaal geen enkel respect voor heb,,
Jij laat mensen hier persoonlijk beledigen.
Daarom vraag ik je of jij ( zoals het hoort) ook vastgestelde reglementen hebt voor het forumgebruik!
ha Heintje Davids, voor jou ben ik een teefje he? Alles wat jij typt moet ik voor lief nemen, maar er mogen beslist geen tegen reacties komen, want dan zwaai je af? Jij ben de persoon die altijd kei en kei hard uit de hoek komt, hetzij met onwaarheden. Of intense beledigingen, met name aan het adres van mijn vermeende relatie / huwelijk. e.d. en dit doe je al zolang je op dit forum post, Dus verschuil je nu niet in een slachtoffer rol, want het staat je niet. haal dus eerst die balk uit je eigen oog, en zeur dan over mijn splinter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ha Heintje Davids, voor jou ben ik ee teefje he? Alles wa jij typt moet ik voor lief nemen, maar er mogen beslist geen tegen reacties komen, want dan zwaai je af? Jij ben de persoon die altijd kei en kei hard uit de hoek komt, hetzij met onwaarheden. Of intense beledigingen, met name aan het adres van mijn vermeende relatie / huwelijk. e.d. en di doe je al zolag dit forum bestaat, Dus verschuil nu niet in een slachtoffer rol, wan het staat je niet. aal dus eerst die balk uit je eigen oog, en zeur dan over mijn splinter.
zoals boudewijn altijd zegt:::: FEITEN!!!!!!!!!!!!!!
intense beledigingen??? Jou relatie?? Huwelijk??
Izzlet je maakt je compleet belachelijk
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 00:59   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 01:02   quote  deeplink  
Je hebt het trouwens niet lang vol gehouden. Weg te blijven. ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik ben blij dat ik gelijk had. als jij genoeg geprikkeld word, kom je rap je mening neer typenl.
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:59 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ten eerste is het jouw relatie als in mijn. jij bent begonnen, met wat voor soort ik omgang zou hebben al dan niet in een relatie, de persoon die zich belachelijk maakt ben jij. en POT? Niet iedereen is daar van gediend zeker niet van iemand die geen Lesbienne vangeboorte is. dus als we het nu toch over beledigingen etc. gaan hebben? Jij bent degene die begonnen is.
jij als lid van de 3 teven... Had geen ander antwoord van je verwacht..
Jij een pedagoog????? Een Pot van geboorte???? waar haal jij die wijsheid vandaan??
Als je jou comments nagaat ben jij een type wat over iemand gelijk een oordeel velt.. Je kent diegene niet en gelijk komen de prachtigste woorden van je toetsenbord!
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:02 schreef Izz@headliner het volgende:
Je hebt het trouwens niet lang vol gehouden. Weg te blijven. ik kan alleen voor mijzelf spreken, maar ik ben blij dat ik gelijk had. als jij genoeg geprikkeld word, kom je rap je mening neer typenl.
ik zeg toch: En wees maar niet bang,, zal niet meer meewerken aan topics, zal wel lezen.. en als het moet jullie even op je plaats zetten
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:12   quote  deeplink  
en in discussie zal ik ook niet meer gaan met de 3 teven!
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:06 schreef pauline het volgende:

[..]

jij als lid van de 3 teven... Had geen ander antwoord van je verwacht..
Jij een pedagoog????? Een Pot van geboorte???? waar haal jij die wijsheid vandaan??
Als je jou comments nagaat ben jij een type wat over iemand gelijk een oordeel velt.. Je kent diegene niet en gelijk komen de prachtigste woorden van je toetsenbord!
Ik zie alleen hoe jij jezelf profileert. je ongezouten mening over een ieder spuit die jouw oog passeert. Altijd met een felheid uit de hoek komt. En jij durft een ander te bekritiseren? Voor iemand met een gedegen educatie beetje zwak. Klein beetje.... tja hoe zal ik zeggen. Zielig, dt is het woord. Dag Paul. ik reageer niet meer op jou. Ik reageer alleen op mensen in wie ik een geduchte tegenstander zie. Met jou Lieve Pauline, heb ik medelijden. het ga je goed.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 01:20   quote  deeplink  
nou, laat ik er dan maar op in gaan...

quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:40 schreef pauline het volgende:
zelfs met de vragen die je nu stelt wakker je weer bepaalde uitspraken van "bepaalde forum gebruikers" aan..
Daar doe je zelf aan mee door het publiekelijk op het forum te plaatsen. Je had het ook in een prive bericht aan me kunnen melden of de posts die je niet correct vindt kunnen 'melden' via dat linkje dat je wel weet te vinden aangezien je er al eerder gebruik van gemaakt hebt.
Zoals ik je toendertijd (toen je een bericht dat je te gortig (laat ik het zo maar noemen) had gemeld) heb gezegd dacht (en denk) ik dat je dit soort 'aanvallen' wel aan kunt en toen je blijk gaf dat je een opmerking niet vond kunnen heb ik maatregelen getroffen.
Omdat je vaak uit bent op relletjes en dan mij persoonlijk aanspreekt (bijv over oude uitspraken van maanden/jaren terug) ook al heb ik niets in een bepaald topic of onderwerp gezegd ging ik er vanuit dat je het wel kon 'handelen' want je was best aardig aan het discusieren hier maar sinds een aantal dagen ben je weer 100% omgedraaid of zoals de boeren onder ons zouden zeggen: 'is het weer die tijd van de maand??'

Dus ik hoor graag van je middels de 'meld een bericht' of prive bericht welke posts je verwijderd of aangepast wilt hebben.

En nee, ik heb geen regels voor op het forum, zou wel moeten maar ik ben te druk (en lui) om dat nu te maken, er zijn ook niet eens moderators dus alles gaat via mijn eigen natte vingerwerk en zolang DGK2 nog niet is begonnen ga ik er ook nog geen tijd aan besteden.

quote:
Op zondag 16 november 2008 - 23:19 schreef pauline het volgende:
Hey Kerel ja jij boudewijn ( je begint al aardig op sly te lijken,, zo begon het daar ook!!
Laat Sly het maar niet horen! Jij bent toch moderator daar? Of niet meer? Wel ooit geweest?

quote:

En wees maar niet bang,, zal niet meer meewerken aan topics, zal wel lezen.. en als het moet jullie even op je plaats zetten
Je bent altijd welkom!

quote:

Er zijn hier ook prima forum leden zo als belinea,brahim, tijger tjonge,, die normaal proberen op een reactie te reageren. Maar als de 3 bitches een topic overheersen dan snauwen en beledigen ze een ieder af die een andere mening is toegedaan...
Sommigen van die je opnoemt hebben geen verleden met je uit DGK tijd en dat maakt een groot verschil.

quote:

persoonlijke beledigingen aan mijn adres van IZZ:
een lesbo met een gedragstoornis
eerder jeuk en geen meid!
Paul is een veelzijdig 'iets'
Dit zijn dus oprechte persoonlijke aanvallen waar boudewijn dus niets aan doet!
Daar is dus de 'meld een bericht' voor. Zonder moderators moet het op die manier en dat is al een hele lange tijd zo dus daar moet je het voorlopig maar mee doen. Wellicht niet leuk, maar helaas...

quote:
Op maandag 17 november 2008 - 00:52 schreef pauline het volgende:
oja gooi hier maar gelijk op he forum dat ik in friesland woon,, dat geef je toch zo makkelijk prijs!!! In groningen gestudeerd en geboren in Maarheeze en gewoond in Den Bosch!
Dat je in friesland woont heb je volgens mij zelf gezegd ooit maar de rest mag je best vertellen maar gaat mij niets aan. Dat ik zeg dat die blondine[073] echt uit Den Bosch of omstreken komt is ook niet echt spannend (073 is het kengetal) maar wel ontopic want ze beweert dat die van de foto's niet de lois uit cbml is zonder tegenbewijs en vermoedelijk dus een bekende van 1 van de 2 lois'en. Ik geef geen ip, e-mail adres of andere gevoelige informatie vrij dus ik vind dat er niets aan de hand is want er wonen wel een miljoen mensen in deze regio.

Dat je vind dat anderen mij voor hun karretje spannen dan kan ik daar inkomen dat je dat denkt en dat mag je denken, maar ik weet dat dat niet zo is. Ook zij krijgen niets te weten over andere forumleden tenzij die personen daar zelf om vragen om iets door te geven.
Het is alleen zo dat je jezelf in het verleden meerdere malen verdacht hebt gemaakt met (harde) uitspraken die niet op waarheid gecontroleerd kunnen worden of je er overheen praat als we er dieper op in gaan dus je hebt daardoor gewoon de schijn tegen je.
Door het DGK gedoe en de perikelen daarbuiten hebben sommigen onder ons een wantrouwen gekregen tegen iedereen die ineens onder een nieuwe naam iets heel stelligs plaatst. Daar kun jij niets aan doen alleen ben je daar af en toe wel het slachtoffer van.

quote:

Bah boudewijn. Je valt me zwaar tegen, had indertijd een andere indruk van je.

ps.. ik was toen nog geen pot hoor
Dat je toen wel/geen pot was maakt voor mij niets uit aangezien ik gewoon echt niet kan geloven dat jij bij mij thuis bent geweest of uberhaupt ik met jou heb gesproken langer dan een half uur, waar dan ook...
Ik kan het natuurlijk niet 100% zeker weten maar daarom wil ik graag van jou de waarheid weten want tjah... ik geloof je gewoon niet (en da's best jammer... want ik wil namelijk best geloven dat je advocate bent)

En je wilde graag directheid: Waar blijft de bikinifoto? Het weekend is eigenlijk al afgelopen...
Mara
 Mara - maandag 17 november 2008 - 01:23   quote  deeplink  
hello kunnun jullie de disscusie tussen jullie persoonlijk houden (pm-en een optie? )-_-?
jullie zijn zwaar oftopic -_- namelijk
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:23 schreef Mara het volgende:
hello kunnun jullie de disscusie tussen jullie persoonlijk houden (pm-en een optie? )-_-?
jullie zijn zwaar oftopic -_- namelijk
ben jij hier ooit ontopic geweest dan??
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:23 schreef Mara het volgende:
hello kunnun jullie de disscusie tussen jullie persoonlijk houden (pm-en een optie? )-_-?
jullie zijn zwaar oftopic -_- namelijk
ik hoop niet dat jij ooit in utrecht hebt gewoont?
Er zijn nl niet veel mara's.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:23 schreef Mara het volgende:
hello kunnun jullie de disscusie tussen jullie persoonlijk houden (pm-en een optie? )-_-?
jullie zijn zwaar oftopic -_- namelijk
ik verplaats het morgen wel naar een apart topic
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 17 november 2008 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:23 schreef Mara het volgende:
hello kunnun jullie de disscusie tussen jullie persoonlijk houden (pm-en een optie? )-_-?
jullie zijn zwaar oftopic -_- namelijk
Je hebt helemaal gelijk.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 01:50   quote  deeplink  
ho, even wachten... verplaats ik wat posts...

klaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 01:47 schreef pauline het volgende:
Op dit topic kan je alles kwijt wat je op je hart hebt ten opzichte van pauline aka de pot..aka de zieke.. aka de leugenaar.. Dus hou je niet in en spui je gal.

Ps.. beledigen mag ook,, dus laat je gaan

is pot een scheldwoord?
Caroline
 Caroline - maandag 17 november 2008 - 04:34   quote  deeplink  
Pot is net zo'n scheldwoord als flikker, dus ja.

Ik ken Pauline ook al een aardig tijdje via headliner. Ze kwam binnen op het GK forum, Huub fan en ook van nowlive terwijl de meeste leden op dit forum tegen huub en nowlive waren. Geen sterke basis dus. Mijn mening is dan ook, Pauline werd direct het pispaaltje. En ja, Pauline was soms grof en onredelijk maar dat kreeg ze van "onze" kant ook te verduren. Ik herinner me ook hele leuke gesprekken met Pauline waarin we nog steeds een andere mening hadden maar die op een leuke manier konden bespreken. Met modder gooien is makkelijk, zeker als je dat met een groepje richting 1 persoon doet. Op de lagere school zou zo'n groepje wat 1 kind pest tot de orde geroepen worden! Ik haal dit erbij omdat ik het soms te kinderachtig voor woorden vind wat ik lees.
In het verleden heb ik de fout gemaakt iets over iemands prive te zeggen op het forum waarbij ik het halve forum over me heen kreeg. Nu lees ik in ieder topic wel iets over iemands prive en lijkt iedereen het een normale zaak te vinden. En dan nog wijzen naar elkaar van, jij begon!!!! Alsof ik de kinderen van de buurvrouw zie, die zeggen dat ook.
Wat maakt het uit of iemand al dan niet advocate, psychiater ed is??? Neem het voor waarheid aan ipv hele onderzoeken uit te voeren om iemand zg te "betrappen" omdat diegene even niet begrijpt wat de ander bedoelt. Wat maakt het uit hoe iemand eruit ziet, al dan niet in bikini? Als iemand tevreden is met zichzelf is dat toch prima? Dat hoeft niemand te bewijzen door een foto op het forum te plaatsen.

Ik denk dat het tijd is dat iedereen eens hand in eigen boezem steekt en kijkt wat eigen aandeel is in hetgeen er op het forum gebeurd. Het is maar een forum, internet en niet je echte leven. 'Vrienden/vijanden" die je hier maakt zijn internet vrienden/vijanden die je mogelijk nooit in rl zal zien. Erg beperkt dus het aandeel van een forum in je leven.

Behandel elkaar met respect en daar versta ik ook onder als iemand zegt met Pauline aangesproken wil worden en niet met Paul dat je dat ook doet. Iemand uitschelden op sexuele geaardheid is zelfs bij de wet verboden.

Boudewijn, op sommige vlakken moet ik Pauline gelijk geven. Je lijkt niet meer neutraal aanwezig te zijn.

Zo mijn kopje thee is op en duik weer naast mijn mannetje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door Caroline --
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 12:34   quote  deeplink  
En nu moet ik even iets kwijt.

Pauline ken ik alleen tijdens de tijd van CBML, wat er toen de tijd gebeurd is tijdens het forum van DGK is verleden tijd, er word hier vaak gezegd als Pauline over de tijd van DGK begint, dat dat voorbij is en we nu in CBML periode zitten.
Dat Pauline afentoe hard uit de hoek kan komen, ach dat doet iedereen, neem Moha nou, als Pauline even niet meer aanwezig is op het forum en iemand zegt iets over een speler of over iemand anders, dan moet Moha weer alles een beetje ophemelen van, bedoel je Paul niet? De zware discussies zijn dan weer een beetje over en dame lief verst alles weer op, dus we doen het allemaal.

@Moha.. ik heb geen hekel aan jou, maar moest dit even als voor beeld nemen.

Wat Caroline hier boven typt, ben ik het helemaal mee eens.

@Pauline... ja je komt afentoe een beetje hard uit de hoek, maar jij bent niet de enige, er zijn er hier nog meer die dat erg goed kunnen, dus waarom zou jij hier weg blijven, iedereen heeft zijn eigen mening en die houden dat ook niet voor zich, dus van mij uit, kom gewoon lekker terug en zeg wat je zeggen wilt, dat doen al de andere personen hier op het forum ook, net zo goed als ik.
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Is ook wel eens prettig om commentaar te lezen dat ik niet zo verrot ben als bepaalde forumleden beweren.
En natuurlijk heb ik dingen gelezen waarvan ik achteraf dacht: ja pauline dat heb je iid verkeerd gebracht.
Van nature ben ik niet een persoon die scheld op anderen, maar kan me nu moeilijk inhouden tegenover bepaalde leden. Ik weet dat ik in DGK tijd fel van leer trok, mede oorzaak was idd een isolement vanwege fan keuze! Kan me nog herinneren dat ik mij hier aanmelde, en na 2 normale comments van mijn kant werd ik gelijk uitgemaakt alszijnde het hoertje van sly! De uitdrukking van de 3 teven is ook niet correct, daar wil ik ook best mijn excuses voor aan bieden, echter komt de wind lang niet altijd uit het oosten.
Jacqueline
 Jacqueline - maandag 17 november 2008 - 15:30   quote  deeplink  
ik lees hier opeen andere topic dingen die me haren overeind doen reizen ,Maar heb besloten die topic te negeren.
Maar ik weet dat Pauline vaker mensen uit maakt voor rotte vis en leugens rond strooit.
Maar waarom ze nu dingen over boudewijn neer smijt en dan maar een half iets is me een raadsel.
Ook geloof ik dat niet want moet 7 jaar terug zijn en nu komt ze ermee is al heel lang lid van headliner dus beetje raar dan om er nu pas mee te komen en jaren gezwegen.

Daarnaast post ze de drie teven was dat nu weer voor taal gebruik dat deed ze vroeger ook steeds en als ze dan een weer woord kreeg speelde ze het slachtoffer nu dus weer maakt zelfs een eigen topic er voor beetje aan dacht te kort pfffff.

Ik probeerde steeds netjes te blijven reageren erop en gewoon haar te betrekken bij en op headliner zodat we met elkaar een mooi gezellig forum zouden hebben .
want iedereen is een forummer die gewoon moet kunnen posten en discusseren net als een ander
Maar moet nu toch even reageren want sjee pauline waarom blijf je steeds ruzie zoeken en uitdagen en waarom val je steeds leden aan waarom wil je de aandacht steeds op jou hebben
Waarom wou je een geheime topic voor fotos bijna naakt aan anderen laten zien bijvb
Beetje een aandachtsvragende type positief of negatief.

Waarom ben je zo geworden dan heb je te veel meegemaakt moet je dat afreageren op anderen verzin je daarom verhalen en maak je je daarom advokaad omdat je belangrijker wil zijn als je bent wat zal jij ongelukkig zijn zeg.

zoek aub hulp en genees je zelf want ieder mens heeft recht op geluk
pauline
 pauline - maandag 17 november 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:30 schreef Tijger het volgende:
ik lees hier opeen andere topic dingen die me haren overeind doen reizen ,Maar heb besloten die topic te negeren.
Maar ik weet dat Pauline vaker mensen uit maakt voor rotte vis en leugens rond strooit.
Maar waarom ze nu dingen over boudewijn neer smijt en dan maar een half iets is me een raadsel.
Ook geloof ik dat niet want moet 7 jaar terug zijn en nu komt ze ermee is al heel lang lid van headliner dus beetje raar dan om er nu pas mee te komen en jaren gezwegen.

Daarnaast post ze de drie teven was dat nu weer voor taal gebruik dat deed ze vroeger ook steeds en als ze dan een weer woord kreeg speelde ze het slachtoffer nu dus weer maakt zelfs een eigen topic er voor beetje aan dacht te kort pfffff.

Ik probeerde steeds netjes te blijven reageren erop en gewoon haar te betrekken bij en op headliner zodat we met elkaar een mooi gezellig forum zouden hebben .
want iedereen is een forummer die gewoon moet kunnen posten en discusseren net als een ander
Maar moet nu toch even reageren want sjee pauline waarom blijf je steeds ruzie zoeken en uitdagen en waarom val je steeds leden aan waarom wil je de aandacht steeds op jou hebben
Waarom wou je een geheime topic voor fotos bijna naakt aan anderen laten zien bijvb
Beetje een aandachtsvragende type positief of negatief.

Waarom ben je zo geworden dan heb je te veel meegemaakt moet je dat afreageren op anderen verzin je daarom verhalen en maak je je daarom advokaad omdat je belangrijker wil zijn als je bent wat zal jij ongelukkig zijn zeg.

zoek aub hulp en genees je zelf want ieder mens heeft recht op geluk
sorry dat ik jou heb overgeslagen had er idd de 4 van moeten maken.
Bijna weer de fout in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2008 door pauline --
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:30 schreef Tijger het volgende:
ik lees hier opeen andere topic dingen die me haren overeind doen reizen ,Maar heb besloten die topic te negeren.
Maar ik weet dat Pauline vaker mensen uit maakt voor rotte vis en leugens rond strooit.
Maar waarom ze nu dingen over boudewijn neer smijt en dan maar een half iets is me een raadsel.
Ook geloof ik dat niet want moet 7 jaar terug zijn en nu komt ze ermee is al heel lang lid van headliner dus beetje raar dan om er nu pas mee te komen en jaren gezwegen.

Daarnaast post ze de drie teven was dat nu weer voor taal gebruik dat deed ze vroeger ook steeds en als ze dan een weer woord kreeg speelde ze het slachtoffer nu dus weer maakt zelfs een eigen topic er voor beetje aan dacht te kort pfffff.

Ik probeerde steeds netjes te blijven reageren erop en gewoon haar te betrekken bij en op headliner zodat we met elkaar een mooi gezellig forum zouden hebben .
want iedereen is een forummer die gewoon moet kunnen posten en discusseren net als een ander
Maar moet nu toch even reageren want sjee pauline waarom blijf je steeds ruzie zoeken en uitdagen en waarom val je steeds leden aan waarom wil je de aandacht steeds op jou hebben
Waarom wou je een geheime topic voor fotos bijna naakt aan anderen laten zien bijvb
Beetje een aandachtsvragende type positief of negatief.

Waarom ben je zo geworden dan heb je te veel meegemaakt moet je dat afreageren op anderen verzin je daarom verhalen en maak je je daarom advokaad omdat je belangrijker wil zijn als je bent wat zal jij ongelukkig zijn zeg.

zoek aub hulp en genees je zelf want ieder mens heeft recht op geluk
Niet alles goed gelezen?
Ze heeft voor de 3 teven haar excuus aangeboden.

Ieder doet het op zijn eigen manier om aandacht te trekken, net als jij, ik of wie dan ook.

Waarom is alles een leugen van haar?
We kunnen allemaal een beeld hebben, maar de enige die het weet, of het waarheid is of niet, weet zij.

En waarom moet zij hulp zoeken?
Ze kan haar eitje toch hier kwijt (wat iedereen doet), of je daarmee akkoord gaat of niet, dat doen we allemaal.

Waarom die topic negeren en het hier wel doen, daar is die topic toch voor?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 15:45   quote  deeplink  
(even wat posts verplaatst - lijkt me overzichtelijker)
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:45 schreef Boudewijn het volgende:
(even wat posts verplaatst - lijkt me overzichtelijker)
Dat is nu een mooi iets van jou!!
Deze topic negeren en het ergens anders doen?
Nee daar is deze topic voor!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 15:48 schreef Belinea het volgende:

[..]

Dat is nu een mooi iets van jou!!
Deze topic negeren en het ergens anders doen?
Nee daar is deze topic voor!!
ik bedoelde dus... hier naartoe verplaatst
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik bedoelde dus... hier naartoe verplaatst
Ja dat bedoel ik ook, dat ik dat nou mooi van je vind, niet op een andere topic iets plaatsen, omdat je deze wilt negeren, want daarvoor is deze gemaakt om even je eitje kwijt te kunnen tegen over Pauline.
En wat ik nog mooier vind is, dat Pauline deze topic zelf heeft geplaatst.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 17 november 2008 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook, dat ik dat nou mooi van je vind, niet op een andere topic iets plaatsen, omdat je deze wilt negeren, want daarvoor is deze gemaakt om even je eitje kwijt te kunnen tegen over Pauline.
En wat ik nog mooier vind is, dat Pauline deze topic zelf heeft geplaatst.
Wil ik dit topic negeren? Tijger schreef dat hoor...

Ik wacht nog steeds op uitleg hoe/waar/wanneer en met wie Pauline mij kent of bij mij thuis geweest zou zijn. Voor de rest heb ik volgens mij hierboven ergens al in een lange posts gezet wat ik kwijt wilde en wat ik wilde weten...
Belinea
 Belinea - maandag 17 november 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2008 - 16:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wil ik dit topic negeren? Tijger schreef dat hoor...

Ik wacht nog steeds op uitleg hoe/waar/wanneer en met wie Pauline mij kent of bij mij thuis geweest zou zijn. Voor de rest heb ik volgens mij hierboven ergens al in een lange posts gezet wat ik kwijt wilde en wat ik wilde weten...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet jij.

Stuur Pauline een pm dan, dan weet je het meteen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!









0.0127441