BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 09:32 schreef pauline het volgende:

[..]

Als jij van mening bent dat alles is opgelost dan sluit je het toch?
slim trouwens om het weer zo te doen je ziet gelijk weer de eerste reactie
Het is jouw topic en ik denk niet dat het 'bye' van Tijger voor jou bedoeld is...

Dat je niet wilt zeggen waar je me van kent enzo is bijzonder flauw want je kwam zelf met de opmerking en bleef het herhalen.
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is jouw topic en ik denk niet dat het 'bye' van Tijger voor jou bedoeld is...

Dat je niet wilt zeggen waar je me van kent enzo is bijzonder flauw want je kwam zelf met de opmerking en bleef het herhalen.
Nou ik had ook zo het idee, dat ze bedoelde van "bye" van deze topic, dus Pauline is niet de enige die dat dacht.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:29   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik het vreemd dat het in eerste instantie tegen drie forummers word gezegd in een topic, en als er dan vragen van komen, word het uitgesproken als een zaak tussen Pauline en Boudewijn. Wat was dan de relevantie het überhaupt aan o.a. mij te vertellen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:39   quote  deeplink  
Wat het 'bye' van onze tijger betreft. ik had eerder de indruk dat dit ging om het wel dan niet 'moderator' zijn van Caroline. maar alleen tijger kan daar antwoord op geven.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 13:48   quote  deeplink  
hoi was er met mij?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:48 schreef Tijger het volgende:
hoi was er met mij?
op de vorige pagina had je bye gezegd in een smiley dus vroeg men zich af of dat tegen Paulines topic was, of tegen Caroline, dat ze GEEN moderator is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:03 schreef Izz@headliner het volgende:
@ CAROLINE:

quote:
Op woensdag 19 november 2008 - 14:56 schreef Caroline het volgende:
Dus ik denk dat ik weer wat meer aandacht aan het forum ga besteden. ;) fijn he??? Dus Boudewijn, je staat er niet meer alleen voor vanaf morgen, ofzo. Lol :)
quote Boudewijn:

Er zijn nu geen moderators meer en de enige die berichten kan aanpassen ben ik. Pas als er een volwaardig moderator systeem ingebouwd is ga ik weer aan moderators denken. Tot die tijd kan er dus alleen bij mij via een prive bericht of via de 'meld een bericht' (incl uitleg) berichten gemeld worden.

====================================================================================
Wat zei je ook alweer tegen mij?

OH JA het volgende:

quote Caroline:Je snapt het nog steeds niet. Ik heb altijd mijn gang kunnen gaan alleen had ik (tijdelijk) de behoefte niet want mijn echte leven ging/gaat voor. Nogmaals, dat was mijn keuze. Niet echt een eigenschap als ik mezelf boven het forum en diens leden zou plaatsen, he? Ik heb daadwerkelijk een tijdje afstand genomen, niet eens meer gelezen.
Blijkbaar heb jij behoefte hier met namen te gooien. Ja, over draakje heb ik prive zaken gezegd maar dat ging ook iets verder dan alleen internet contact. Naief als ik was had ik haar mijn telefoonnummer gegeven en werd door haar lastig gevallen, dus in mijn directe priveleven. Op een gegeven moment was ik zo pissed dat ik alles eruit gooide hier op het forum. Netjes, nee!!! Een fout van mij. Goed, ja!!! Het lastigvallen hield per direct op. Nou, ik hoop dat deze oude koe ook weer uit de sloot is. Ik begrijp niet wat je wil bewijzen met al dat opgezochte oude matriaal. Steek je tijd in het hier en nu en de toekomst, vet plan, he?
Wat je nu aan het doen bent, sorry maar dat is te triest voor woorden.
ben ik nu in de war?
ik lees hier dat caroline zeg dat ze mod is
maar lees van boudewijn dat hij in zijn eentje alles doet ben ik nu echt in de bonen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:50 schreef Tijger het volgende:

[..]

ben ik nu in de war?
ik lees hier dat caroline zeg dat ze mod is
maar lees van boudewijn dat hij in zijn eentje alles doet ben ik nu echt in de bonen?
nu ze was een tijd terug geen 'moderator', maar kon ingrijpen als het te ver ging.zeg maar. soort van 'hulpje' voor Boudewijn, die had daar niet altijd tijd voor.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 13:52   quote  deeplink  
izzy dat smillie was tegen deze topic van pauline omdat ik duidelijk mijn zegje erover heb gedaan en blijf erbij

en tegen caroline omdat ik echt wat anders lees
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:52 schreef Tijger het volgende:
izzy dat smillie was tegen deze topic van pauline omdat ik duidelijk mijn zegje erover heb gedaan en blijf erbij

en tegen caroline omdat ik echt wat anders lees
in dat geval hadden beide partijen gelijk, je had het tegen beiden. zekerheid voor alles, hahaha
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is jouw topic en ik denk niet dat het 'bye' van Tijger voor jou bedoeld is...

Dat je niet wilt zeggen waar je me van kent enzo is bijzonder flauw want je kwam zelf met de opmerking en bleef het herhalen.
verkeerd gedacht dus.
En loop ik niet de kans dat als ik mij openbaar maak bij jou, je dat gaat delen met bepaalde forumgenoten???
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik jou momenteel betrouwbaar vind. Waarschijnlijk denk je hetzelfde over mij.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 13:58   quote  deeplink  
pauline ik bedoelde met de zwaai smillie gewoon dat deze topic voor mij persoonlijk dicht kan genoeg aandacht dacht ik zo
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:58 schreef Tijger het volgende:
pauline ik bedoelde met de zwaai smillie gewoon dat deze topic voor mij persoonlijk dicht kan genoeg aandacht dacht ik zo
pffffffffff
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 14:01   quote  deeplink  
belinea je hoef niet te blazen bedoel ermee na 5 paginas is het wel klaar toch iedereen heeft zegje gedaan nu weer over op cant bij mij love
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:58 schreef Tijger het volgende:
pauline ik bedoelde met de zwaai smillie gewoon dat deze topic voor mij persoonlijk dicht kan genoeg aandacht dacht ik zo
dat snap ik ook echt wel,, het gaat me ook niet om het feit dat je klaar bent met dit onderwerp.
Het gaat mij ermeer om dat boudewijn met zijn tekst reactie's uitlokt die we hier nu misschien niet willen zien.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 14:06   quote  deeplink  
pauline denk eerder dat jij met bericht op open forum ook wat overhoop haalde door te zeggen kwam bij je thuis enz of iets in die trant
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:06 schreef Tijger het volgende:
pauline denk eerder dat jij met bericht op open forum ook wat overhoop haalde door te zeggen kwam bij je thuis enz of iets in die trant
dan moet je voorgeschiedenis even lezen, waarom ik met die uitleg kwam ( had idd misschien niet gemoeten)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:07 schreef pauline het volgende:

[..]

dan moet je voorgeschiedenis even lezen, waarom ik met die uitleg kwam ( had idd misschien niet gemoeten)
nou zand erover ? Normaal hadden we allang weer lopen zeiken tegen elkaar.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:07 schreef pauline het volgende:

[..]

dan moet je voorgeschiedenis even lezen, waarom ik met die uitleg kwam ( had idd misschien niet gemoeten)
wij beiden hebben dingen gezegd die niet hadden gehoeven, maar was dat iets nieuws dan?
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 14:11   quote  deeplink  
dat vind ik al weer onaardig klinken want ik lees hier ook vaak dingen die ik mischien niet altijd wil zien maar denk dan snel scrollen en verder gaan iedereen heeft eigen mening enz.
Maar persoonlijke dingen en aanvallen vind ik te ver gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Jacqueline --
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:09 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nou zand erover ? Normaal hadden we allang weer lopen zeiken tegen elkaar.
ik vind elkaar een keer afzeiken niet erg.. Maar zal ook proberen om niet persoonlijk meer te worden.
zand erover!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:14 schreef pauline het volgende:

[..]

ik vind elkaar een keer afzeiken niet erg.. Maar zal ook proberen om niet persoonlijk meer te worden.
zand erover!
mooi kan de kat er weerop ( als in kattenzandbak)
ook ik, zal NIET meer persoonlijk worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:01 schreef Tijger het volgende:
belinea je hoef niet te blazen bedoel ermee na 5 paginas is het wel klaar toch iedereen heeft zegje gedaan nu weer over op cant bij mij love
Al worden het 10 pagina's, het is een topic van Pauline die dingen wilt oplossen, als jij dat niet oke vind is dat jou probleem, als jij vind dat we het verder over CBML moeten hebben, dan besteed je je tijd op een andere topic. (dit bedoel ik niet negatief, komt harder over als dat ik bedoel)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:21 schreef Belinea het volgende:

[..]

Al worden het 10 pagina's, het is een topic van Pauline die dingen wilt oplossen, als jij dat niet oke vind is dat jou probleem, als jij vind dat we het verder over CBML moeten hebben, dan besteed je je tijd op een andere topic. (dit bedoel ik niet negatief, komt harder over als dat ik bedoel)
fijn dat je het ff uitlegt. want we kunnen de toon niet horen van elkaar, want het leest idd weer als een aanval op Tijgetje, lol
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

fijn dat je het ff uitlegt. want we kunnen de toon niet horen van elkaar, want het leest idd weer als een aanval op Tijgetje, lol
Nee was echt geen persoonlijke aanval, ik had het wel tegen Tijger maar bedoel het in het algemeen, maar ik lees net "zand er over" dus we houden nu gewoon lekker op.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 13:56 schreef pauline het volgende:

En loop ik niet de kans dat als ik mij openbaar maak bij jou, je dat gaat delen met bepaalde forumgenoten???
Dat doe ik niet als jij dat niet wilt.

quote:
Ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik jou momenteel betrouwbaar vind.
Tjah, dat kan. Onterecht uiteraard.

quote:
Waarschijnlijk denk je hetzelfde over mij.
Nee, niet echt onbetrouwbaar maar wel ongeloofwaardig want voor mij is het 99,99% zeker dat je mij niet persoonlijk kent en bij me thuis geweest bent

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:04 schreef pauline het volgende:
Het gaat mij ermeer om dat boudewijn met zijn tekst reactie's uitlokt die we hier nu misschien niet willen zien.
Ik zeg de waarheid zoals ik die zie, ik ga niet liegen of afwachten zodat iemand mij weer eens fout kan beschuldigen van dingen die er niet zijn. Je hebt zelf dit topic gestart dus je kan verwachten dat er dingen over je gezegd gaan worden en nu ineens wil je dat niet en ben je bang dat mijn woorden weer iets uitlokken? Vreemd...

Voor mij is het ook een afgesloten topic behalve dan dat je me ooit(?) gaat vertellen hoe/waar/wanneer je me hebt ontmoet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat doe ik niet als jij dat niet wilt.

[..]

Tjah, dat kan. Onterecht uiteraard.

[..]

Nee, niet echt onbetrouwbaar maar wel ongeloofwaardig want voor mij is het 99,99% zeker dat je mij niet persoonlijk kent en bij me thuis geweest bent

[..]

Ik zeg de waarheid zoals ik die zie, ik ga niet liegen of afwachten zodat iemand mij weer eens fout kan beschuldigen van dingen die er niet zijn. Je hebt zelf dit topic gestart dus je kan verwachten dat er dingen over je gezegd gaan worden en nu ineens wil je dat niet en ben je bang dat mijn woorden weer iets uitlokken? Vreemd...

Voor mij is het ook een afgesloten topic behalve dan dat je me ooit(?) gaat vertellen hoe/waar/wanneer je me hebt ontmoet.
Allemaal leuk en aardig maar hoe wil jij Caroline dan duidelijk maken dat ze niets Meer of Minder is dan ieder ander hier, en stopt met zo hoog van de toren te blazen?
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:43 schreef Boudewijn het volgende:

Voor mij is het ook een afgesloten topic behalve dan dat je me ooit(?) gaat vertellen hoe/waar/wanneer je me hebt ontmoet.
dat zal zeer zeker wel gebeuren.
Maar ik ben diegene die het tijdstip bepaald!
Voor mij is dit ook afgesloten en zou het op prijs stellen dat de forummers die niet op dit topic hebben gereageerd, geen commentaar op alles bovenstaande gaan geven in andere topics..
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
nog even een vraag boudewijn, mocht je hier antwoord op willen geven hoor?
Kan jij prive berichten lezen die forummers elkaar sturen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:51 schreef pauline het volgende:

[..]

dat zal zeer zeker wel gebeuren.
Maar ik ben diegene die het tijdstip bepaald!
Voor mij is dit ook afgesloten en zou het op prijs stellen dat de forummers die niet op dit topic hebben gereageerd, geen commentaar op alles bovenstaande gaan geven in andere topics..
Dat is dan weer beknoppen op vrije meningsuitingen, we worden al zo kort gehouden door de regering waar we wel dan niet mogen roken, ik weet zeker dat jij ook niet gekort wil worden op uitspraken over wat wie en waar?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar hoe wil jij Caroline dan duidelijk maken dat ze niets Meer of Minder is dan ieder ander hier, en stopt met zo hoog van de toren te blazen?
Ik denk dat mijn zin genoeg zegt.
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 15:00   quote  deeplink  
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:55 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dat is dan weer beknoppen op vrije meningsuitingen, we worden al zo kort gehouden door de regering waar we wel dan niet mogen roken, ik weet zeker dat jij ook niet gekort wil worden op uitspraken over wat wie en waar?
begrijpelijk, maar daarom heb ik het alleen over bovenstaande. Ik wil ook niet blijven herhalen, dus over dit topic wil ik liever niet op andere topics hebben.
Natuurlijk heeft een ieder het recht om op mijn quote's te reageren, maar over het persoonlijke, daar was dit topic voor. oke?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:01 schreef pauline het volgende:

[..]

begrijpelijk, maar daarom heb ik het alleen over bovenstaande. Ik wil ook niet blijven herhalen, dus over dit topic wil ik liever niet op andere topics hebben.
Natuurlijk heeft een ieder het recht om op mijn quote's te reageren, maar over het persoonlijke, daar was dit topic voor. oke?
Point taken.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:53 schreef pauline het volgende:
nog even een vraag boudewijn, mocht je hier antwoord op willen geven hoor?
Kan jij prive berichten lezen die forummers elkaar sturen?
Dat zou kunnen zoals elke webmaster/beheerder dat kan door via MySQL (de database zelf) de tabellen door te spitten maar dat kost best wat moeite.
Ik doe dat alleen als er iemand specifiek om vraagt omdat hij bedreigd ofzo wordt. Dat is alleen nog maar op het Feyenoord forum voorgekomen.

Voor de volledigheid:
Ik kan niet op iemand anders account inloggen omdat de wachtwoorden van gebruikers dusdanig zijn beveiligd dat deze niet uit te lezen zijn (dus mocht in het vrijwel onmogelijke geval de server toch gehacked worden is je wachtwoord toch veilig).
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 14:51 schreef pauline het volgende:
Voor mij is dit ook afgesloten en zou het op prijs stellen dat de forummers die niet op dit topic hebben gereageerd, geen commentaar op alles bovenstaande gaan geven in andere topics..
Zoals ik al eerder vermelde worden die berichten voortaan ook verwijderd (incl de reacties daarop)
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder vermelde worden die berichten voortaan ook verwijderd (incl de reacties daarop)
dank je wel voor beide antwoorden..
Niet dat ik geheime prive berichten verstuur, maar was even nieuwsgierig.
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:13 schreef pauline het volgende:

[..]

dank je wel voor beide antwoorden..
Niet dat ik geheime prive berichten verstuur, maar was even nieuwsgierig.
Al zou je dat wel doen, daar is het toch voor hahahahahah
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:15 schreef Belinea het volgende:

[..]

Al zou je dat wel doen, daar is het toch voor hahahahahah
knipoog
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:16 schreef pauline het volgende:

[..]

knipoog
hahhahahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 15:23   quote  deeplink  
zo "kan"een prive bericht een prive bericht blijven.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:16 schreef pauline het volgende:

[..]

knipoog
Voel ik daar wat liefde opbloeien of ben ik al te laat?

En die bikini foto zit er voorlopig zeker ook niet in :( Ik zal hem echt niet plaatsen... :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voel ik daar wat liefde opbloeien of ben ik al te laat?

En die bikini foto zit er voorlopig zeker ook niet in :( Ik zal hem echt niet plaatsen... :)
SLUT
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 20 november 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voel ik daar wat liefde opbloeien of ben ik al te laat?

En die bikini foto zit er voorlopig zeker ook niet in :( Ik zal hem echt niet plaatsen... :)
boudewijn pffff je lijk wel een man bah
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voel ik daar wat liefde opbloeien of ben ik al te laat?

En die bikini foto zit er voorlopig zeker ook niet in :( Ik zal hem echt niet plaatsen... :)
hahahahaha ik snap de verwarring, maar boudewijn je weet toch dat ik getrouwd ben!!
En natuurlijk weet ik dat als ik jou prive een foto zou sturen Jij hem NOOIT door zou geven,, hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:31 schreef pauline het volgende:

[..]

hahahahaha ik snap de verwarring, maar boudewijn je weet toch dat ik getrouwd ben!!
Dat je getrouwd was wist ik niet...

quote:

En natuurlijk weet ik dat als ik jou prive een foto zou sturen Jij hem NOOIT door zou geven,, hahahaha
Je mag zelfs een contract opstellen met boete clausule als hij toch uitlekt...
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat je getrouwd was wist ik niet...

[..]

Je mag zelfs een contract opstellen met boete clausule als hij toch uitlekt...
ja maar wel met een vrouw, dus als ik in californië was getrouwd was ik gaan scheiden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 15:41   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:30 schreef Tijger het volgende:

[..]

boudewijn pffff je lijk wel een man bah
ja, da's Paulines schuld! Eerst lekker maken met haar benen foto en dan toezeggen dat ze een bikini foto zal plaatsen...
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voel ik daar wat liefde opbloeien of ben ik al te laat?

En die bikini foto zit er voorlopig zeker ook niet in :( Ik zal hem echt niet plaatsen... :)
Pauline en ik knipogen graag naar elkaar, maar daar hoeft toch geen liefde achter te zitten. (of toch stiekem wel hahahahaha)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Pauline tegen de rest!









0.0131740