BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:34   quote  deeplink  
we hebben inmiddels vernomen, dat Tjonge de moeder van kelly zou zijn. misschien kan ze dan ook bewijzen op dit topic dat ze haar moeder is.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Zullen we het wel een beetje netjes en aardig houden...bedankt vast
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:36 schreef Tjonge het volgende:
Zullen we het wel een beetje netjes en aardig houden...bedankt vast
hoe kan jij bewijzen dat je de moeder van kelly bent, een foto van jou en haar thuis die nergens op internet te vinden is misschien?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:36 schreef Tjonge het volgende:
Zullen we het wel een beetje netjes en aardig houden...bedankt vast
Ga ik nog over nadenken...
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:38 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hoe kan jij bewijzen dat je de moeder van kelly bent, een foto van jou en haar thuis die nergens op internet te vinden is misschien?
Als jij mij verteld hoe ik hier een foto plaats, dan krijg je hem.....
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:39 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Als jij mij verteld hoe ik hier een foto plaats, dan krijg je hem.....
bij http://photobucket.com/ kan je een foto uploaden en dan zie je een code met img staan die kopieer je en dan hier plakken. een kind doet de was.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:48   quote  deeplink  
http://i470.photobucket.com/albums/rr63/brigitte_013/kellyenikmatrixx.jpg
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 17:48   quote  deeplink  
bewijs???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 17:51   quote  deeplink  
je hebt geen foto van bij jou thuis? want iedereen kan die op een feest gemaakt hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Moha R. de Vries --
spiegeltje
 spiegeltje - vrijdag 28 november 2008 - 17:55   quote  deeplink  
@ Tjonge/moeder van Kelly,

heb veel respect voor jou ,valt vast niet mee om je dochter zo op tv te zien en zoveel kritiek/beledigingen te lezen over je dochter, maar goed ze heeft er zelf om gevraagd door aan een dergelijk programma mee te doen.
Ik vond haar op tv niet sterk en sympathiek over komen. maar ja tv is toch echt wat anders dan real life... dat weten we eigenlijk allemaal wel.
veel plezier met de hereninging met je dochter.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 18:01   quote  deeplink  
moest de foto zo groot???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 18:01 schreef Tjonge het volgende:
moest de foto zo groot???
zo heb jij hem geplaats ik heb jou link in een img gezet, maar als je wil dat ik hem weghaal doe ik dat. np. dus zeg het maar.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 18:06   quote  deeplink  
haal maar weg, hij is erg groot
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 17:51 schreef Moha R. de Vries het volgende:
[ afbeelding ]

je hebt geen foto van bij jou thuis? want iedereen kan die op een feest gemaakt hebben
Kelly was hier 18, 2jaar terug, heb nu geen tijd meer, ik ga haar halen, maar op mijn hyves staan foto's zat van ons.......zoekt en gij zult vinden

Doei doei, en maak me niet helemaal af
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 18:07   quote  deeplink  
maar die foto zegt dus nog steeds niets, iedereen kan die gemaakt hebben op een party. een foto van jullie thuis op de bank of zo zou geloofwaardiger zijn.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 18:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kelly was hier 18, 2jaar terug, heb nu geen tijd meer, ik ga haar halen, maar op mijn hyves staan foto's zat van ons.......zoekt en gij zult vinden

Doei doei, en maak me niet helemaal af
Nu tjonge, je hebt je kranig gehouden hier, alle respect voor jou. Ik denk niet dat ik het had vol gehouden.
enne voor wat het waard is, ik geloof je. Sterkte, hoop dat Kelly na dit wizer word. net als alle meiden na een levensles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 18:46   quote  deeplink  
en nog wat Tjonge, de finale is allang geweest moesten ze me zijn allen in de vila blijven? of zaten ze in de witte bergen?
lisa F.
 lisa F. - vrijdag 28 november 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Oww wat goed zeg!!
Knap hoor dat je t al die tijd voor je hebt gehouden, dat had ik nooit kunnen doen..
Ben erg benieuwd naar de uitslag en knuffel je meisje maar van ons, ze heeft genoeg voor haar kiezen gehad de afgelopen tijd!!
Maaike
 Maaike - vrijdag 28 november 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 18:46 schreef Izz@headliner het volgende:
en nog wat Tjonge, de finale is allang geweest moesten ze me zijn allen in de vila blijven? of zaten ze in de witte bergen?
Ik denk het wel, ja..
De vriendinnen van Yasmin hebben ook op haar hyves neergezet dat ze haar zo gaan halen..

Dus ik denk dat Ribas en Yasmin voor 1 dag naar een hotel moesten, en daarna weer terug naar de villa!! Denk ik..

En dat zo CBML met familie en vrienden wordt afgesloten..
Jammer dat we dat niet te zien krijgen!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 18:06 schreef Tjonge het volgende:
haal maar weg, hij is erg groot
gedaan.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 19:03 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

gedaan.
Ik hoop zo dat Boudewijn de finale online kan zetten, ik moet zo weg
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 november 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Wat leuk dat je als moeder meegaat naar de Matrixx!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 19:18 schreef Boudewijn het volgende:
Wat leuk dat je als moeder meegaat naar de Matrixx!
wtf is Matrixx?
Maaike
 Maaike - vrijdag 28 november 2008 - 19:26   quote  deeplink  
Ohh, vandaar dat ze helemaal gek werd toen ik Kelly een SLET noemde..hahhahhahahha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 19:45   quote  deeplink  
@ Tjonge,
Wat een giller. Ik heb me suf gelachen. Heerlijk dit.
Pris
 Pris - vrijdag 28 november 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Hoe ik over Kelly denk verandert echt niet omdat haar moeder nu hier is....was wel te verwachten dat ze familie oid was,ze was volgens mij de enigste die haar elke keer beschermde...(logisch ook als je der moeder bent)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 19:45 schreef Mrs.B@headline het volgende:
@ Tjonge,
Wat een giller. Ik heb me suf gelachen. Heerlijk dit.
mrs.B jij klein boeffie hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
nu maar hopen dat Kelly hem genaaid heeft
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Zo, dat zit er weer op, is Mama Kelly ophalen? maar die finale was toch vorige week? moesten ze nablijven dan?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
héél even dacht ik goed zo kelly tot dat ze na de finale als nog bij hem wou slapen, hoe dom kan je zijn.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 28 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 19:22 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

wtf is Matrixx?
Ben er weer, met mijn meissie......ze komt snel haar verhaal hier doen.
Ps De matrixx is een uitgaansgelegenheid in NIJMEGEN..... zegt dat al meer dan een foto op de bank?
Maar ik ga even naar de verhalen van kelly luisteren en een drankje doen, tot later!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 20:58 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ben er weer, met mijn meissie......ze komt snel haar verhaal hier doen.
Ps De matrixx is een uitgaansgelegenheid in NIJMEGEN..... zegt dat al meer dan een foto op de bank?
Maar ik ga even naar de verhalen van kelly luisteren en een drankje doen, tot later!
raar kom je met je dochter thuis (die eigen vervoer had) ga je ff snel op het forum posten, ik zou alleen oog en oor voor mijn dochter hebben, en dat forum zou dan nog wel een keer komen na een paar dagen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Hmmm
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Hmmm
niet dan?
zaza
 zaza - vrijdag 28 november 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Ode aan Kelly!!

Als je dit leest Kelly: Hoe je ook meegesleept leek te worden door Marco, je hebt de eer aan jezelf gehouden. Laat je misschien nu nog een traantje om zijn trap na, maar vergeet niet dat je hem ontzettend goed misleid hebt! Hij dacht dat hij jou in zijn zak had zitten, maar zat hij er flink naast. En ga jij er toch maar mooi vandoor met een auto en hij met helemaal niets. Dus die trap na van hem blijft uiteindelijk slechts een herinnering, jij hebt er voor jezelf hopenlijk veel meer aan overgehouden. Je hebt de eer aan jezelf gehouden, bravo, kranig geweert op het laatste moment! Je mag heel trots op jezelf zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:20 schreef zaza het volgende:
Ode aan Kelly!!

Als je dit leest Kelly: Hoe je ook meegesleept leek te worden door Marco, je hebt de eer aan jezelf gehouden. Laat je misschien nu nog een traantje om zijn trap na, maar vergeet niet dat je hem ontzettend goed misleid hebt! Hij dacht dat hij jou in zijn zak had zitten, maar zat hij er flink naast. En ga jij er toch maar mooi vandoor met een auto en hij met helemaal niets. Dus die trap na van hem blijft uiteindelijk slechts een herinnering, jij hebt er voor jezelf hopenlijk veel meer aan overgehouden. Je hebt de eer aan jezelf gehouden, bravo, kranig geweert op het laatste moment! Je mag heel trots op jezelf zijn.
vind je? na de finale smeekte ze hem nog 4 of 5x of hij bij haar wil slapen die avond. ik vind dat ze heeft er niets van geleerd. ze kan alleen trots zijn op haar keuze in de finale.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Moha R. de Vries --
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:20 schreef zaza het volgende:
Ode aan Kelly!!

Als je dit leest Kelly: Hoe je ook meegesleept leek te worden door Marco, je hebt de eer aan jezelf gehouden. Laat je misschien nu nog een traantje om zijn trap na, maar vergeet niet dat je hem ontzettend goed misleid hebt! Hij dacht dat hij jou in zijn zak had zitten, maar zat hij er flink naast. En ga jij er toch maar mooi vandoor met een auto en hij met helemaal niets. Dus die trap na van hem blijft uiteindelijk slechts een herinnering, jij hebt er voor jezelf hopenlijk veel meer aan overgehouden. Je hebt de eer aan jezelf gehouden, bravo, kranig geweert op het laatste moment! Je mag heel trots op jezelf zijn.
ja mooi dat ze een auto heeft, maar in nederland bekend staan al een beetje een delletje is ook niet prettig
lisa F.
 lisa F. - vrijdag 28 november 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Mijn mening is dat iedere vrouw die zo is misleid, die nog 'a la mafco-met Ratio' deze beslissingen durft te nemen ondanks haar gevoelens, is een omstreden winnaar!!
zaza
 zaza - vrijdag 28 november 2008 - 21:33   quote  deeplink  
hè kom op zeg, doe niet zo flauw. Een verliefd mens wringt zich in vreemde hoeken. Maar dat zullen jullie nog niet zijn geweest waarschijnlijk als je dit zegt. Ik was ook een rare toen ik zo stapel was. Keihard ontkennen, maar toch.. Ach, gelukkig is dat voorbij. Je lijkt jezelf constant achterna te lopen, of zo. Heel onbegrijpelijk eigenlijk, haha!

Maarre, hoezo is Kelly de del? Heb je Marco weleens goed bekeken?! Hij neukt alle kanten op zeg! Ik vraag me eerder af hoe hij zichzelf serieus kan nemen.

En Moha, ze vroeg het maar 1x.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 28 november 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:22 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

vind je? na de finale smeekte ze hem nog 4 of 5x of hij bij haar wil slapen die avond. ik vind dat ze heeft er niets van geleerd. ze kan alleen trots zijn op haar keuze in de finale.
OOOH, wat vond ik DAT errug!!
Dat ze zelfs DAN, na ALLES wat ie haar gefikt heeft, NOG vraagt of hij bij haar wil slapen...!!!

Tjonge, als jij de moeder bent van dit schepsel, bel dan asjeblieft METEEN een psychiater want die griet is ECHT GESTOORD!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:33 schreef zaza het volgende:
hè kom op zeg, doe niet zo flauw. Een verliefd mens wringt zich in vreemde hoeken. Maar dat zullen jullie nog niet zijn geweest waarschijnlijk als je dit zegt. Ik was ook een rare toen ik zo stapel was. Keihard ontkennen, maar toch.. Ach, gelukkig is dat voorbij. Je lijkt jezelf constant achterna te lopen, of zo. Heel onbegrijpelijk eigenlijk, haha!

Maarre, hoezo is Kelly de del? Heb je Marco weleens goed bekeken?! Hij neukt alle kanten op zeg! Ik vraag me eerder af hoe hij zichzelf serieus kan nemen.

En Moha, ze vroeg het maar 1x.
oh ja? kijk dan maar het filmpje op de site van cbml, het filmpje is genoemd: "na de finale" daarin vraagt ze het 4 á 5 keer.
Reaal
 Reaal - vrijdag 28 november 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Tuintje, het is overduidelijk dat je baalt dat Marco verloren, voor mij was dit al het TV moment van het jaar, die kop van hem heerlijk.
Maar aangezien je een stok zoekt om mee te slaan, dan maar op hameren dat Kelly nog bij hem wilde slapen. Voor mij lijkt dat normaal, ze hebben allebei voor hetzelfde gekozen. Dus niemand kan de ander iets verwijten, zij deed dat hem niet, het tekent de looser in hem dat hij dat niet kon. Maar gelukkig was Anthea daar nog, ook een kind om trots op te zijn !!
pauline
 pauline - vrijdag 28 november 2008 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:33 schreef lisa F. het volgende:
Mijn mening is dat iedere vrouw die zo is misleid, die nog 'a la mafco-met Ratio' deze beslissingen durft te nemen ondanks haar gevoelens, is een omstreden winnaar!!
bedoel je nu omstreden of onomstreden????????
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 22:05   quote  deeplink  
Zo te zien heeft Kelly nog gevoelens voor Mafco. Ik ging er vanuit dat het puur om wraak ging, wat ik niet erg had gevonden. Het is/was tenslotte een spel.
Ondanks haar gevoelens voor hem heeft ze voor zichzelf gekozen. Een ramp zou het zijn geweest als ze voor delen had gekozen oftewel voor de liefde.
Dat ze na de finale toch nog vraagt of hij bij haar komt slapen, snap ik wel.
Dat was de allerlaatste test.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zo te zien heeft Kelly nog gevoelens voor Mafco. Ik ging er vanuit dat het puur om wraak ging, wat ik niet erg had gevonden. Het is/was tenslotte een spel.
Ondanks haar gevoelens voor hem heeft ze voor zichzelf gekozen. Een ramp zou het zijn geweest als ze voor delen had gekozen oftewel voor de liefde.
Dat ze na de finale toch nog vraagt of hij bij haar komt slapen, snap ik wel.
Dat was de allerlaatste test.
jezus hoeveel testen heeft iemand nodig?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 28 november 2008 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:16 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

jezus hoeveel testen heeft iemand nodig?
Voor dat Die betrof, tot 'ie aan het kruis hing...
lisa F.
 lisa F. - vrijdag 28 november 2008 - 22:31   quote  deeplink  
Sorry voor degene die het niet begrijpen willen.
Maar ik snap ook dat vanuit gevoel je wel wilt weten waar je aan toe bent.
Vergeet niet, wij buitenstaanders weten veel meer hoe ze bespeelt is dan zijzelf!
Ik vind haar stoer en gelukkig heb ik mijn mannetje bezet, want heel eerlijk liefdevol Nederland zou zo'n lief en gezellig mens om zich heen willen hebben, behalve de geldbeluste minima, en dat heeft NIETS!!!!!!! met geld te maken!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:18 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Voor dat Die betrof, tot 'ie aan het kruis hing...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Kelly compliment voor de doodgooi die je hem op het laatste moment gaf, Je hebt blijk gegeven van een stel klote waar je u tegen zegt, dat je hem nog 1 keer in je bed wilde? Foutje van de bank, hetzij je vergeven. Ik dank God op mijn blote knieën dat je Mafco een koekie van eigen deeg gaf. PLUIM>
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 28 november 2008 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:16 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

jezus hoeveel testen heeft iemand nodig?
Dit heeft NA de finale plaatsgevonden. Geen geld meer, nopes, nada. Weliswaar op een harde manier maar nu is het voor eens en altijd duidelijk dat Mafco puur voor de winst/het geld Kelly als partner had. Dat was nog niet duidelijk voor haar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly









0.0066101