BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Anne
 Anne - dinsdag 02 december 2008 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:26 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Als vrouw zeg ik gewoon dat het honden zijn, al die kerels die vrouwen zowel lichaamlijk als geestelijk kapot maken, alle mannen........
Een ietwat verbitterd?? Ook ik ben gepokt en gemazeld door het leven, maar ik haat mannen echt niet, het zijn gewoon wat andere wezens...de gebruiksaanwijzingen zijn af en toe wat kwijt enzo..maar ach, dat zeggen ze vast ook over ons ;-)

Marco is een gewone gezonde hollandse jongen...niks mis met ut jung...en wat hij dan gezegd zou hebben in de bar...hoeveel jongens staan in de kroeg niet hetzelfde te zeggen, maar je hoort er nooit iets van..

Ik ben voor Marco!!! En ja gewoon omdat het een lekker ding is:P...

En hier oordeelt iedereen weer iedereen helemaal de gallemiezen in :-) zaaaaaalig, ga zo door...we kennen allemaal Marco en Kelly :-) (behalve dan Tjonge, die dan toevallig Kelly echt kent)...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 17:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

met een briefje ophoudend "Headliner is de beste!" ofzo ;)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 18:34 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

slijm, kots waar is mijn spuugbakje? h
ahahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 december 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Jaiks, doe mij maar een teil.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 21:42 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

slijm, kots waar is mijn spuugbakje? h
ahahahaha
hahahaha doe het gwn in de wc hoef je alleen door te trekken
lisa F.
 lisa F. - dinsdag 02 december 2008 - 22:42   quote  deeplink  
WHAHAHAHAHAHA, wat een geweldig topic is dit zeg!!Ik heb genoten van het IQ van ieder en jullie reacties..
Wat een geile wijven moeten hier zitten of mannen die nog nooit iets hebben mogen doen met een vrouw.. Ik kan er niets anders van maken.
Hersenloos of geiligheid, na wat je weet van TV en, sorry allemaal: maar onder geen van deze 2 categorieen heeft Kelly zich geplaatst.
Ik heb zojuist GENOTEN van de ware aard van een ernstig ziek ventje, die spijt heeft dat hij zijn loverboy-diploma nog niet heeft behaald.
Ik gun Marco een enkele reis thailand dan kan ie met Joran wat 'spel'-volgens jullie-'taktieken' doornemen..
Wat een enorme sukkel, wat heeft hij zich laten kennen zeg, afgedropen als een HOND, meer zal hij niet worden, behalve door de mensen hier die blind zijn en over zich heen willen laten zeiken, gewillig ook nog, onvoorstelbaar wat een niveau, wat een inzicht!
Ik heb nog meer lol hier en nu dan in het hele programma, zijn jullie echt zo blind?
Of wil je je gewoon blijven laten naaien door een leuk bekkie, want inhoud is er niet...
Niks niet spel spelen, dit gebeurt er met jouw en mijn dochters (als ik die had)
Kelly onstprong de dans, ondanks geintimideert en voorgelogen te zijn wat wij zagen, en ja tuurlijk heeft marco spijt, hij had idd groter moeten denken en meer huisbewoners voor de gek moeten laten houden, zodat hij nog meer mensen had bespeel d in zijn zieke gedachtengang.
Realiseer wel, deze oetlul loop nu los, met godcomplex en al.
Ik lach iedereen vierkant uit die het durft op te nemen voor iemand die heel hard hulp nodig heeft en veel leed achter zich zal gaan laten.
Mochten jullie onverbiddelijk zijn.. Ik heb nog een telefoonnummer, dus wil je naar de klote? Kom maar op..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 22:42 schreef lisa F. het volgende:
WHAHAHAHAHAHA, wat een geweldig topic is dit zeg!!Ik heb genoten van het IQ van ieder en jullie reacties..
Wat een geile wijven moeten hier zitten of mannen die nog nooit iets hebben mogen doen met een vrouw.. Ik kan er niets anders van maken.
Hersenloos of geiligheid, na wat je weet van TV en, sorry allemaal: maar onder geen van deze 2 categorieen heeft Kelly zich geplaatst.
Ik heb zojuist GENOTEN van de ware aard van een ernstig ziek ventje, die spijt heeft dat hij zijn loverboy-diploma nog niet heeft behaald.
Ik gun Marco een enkele reis thailand dan kan ie met Joran wat 'spel'-volgens jullie-'taktieken' doornemen..
Wat een enorme sukkel, wat heeft hij zich laten kennen zeg, afgedropen als een HOND, meer zal hij niet worden, behalve door de mensen hier die blind zijn en over zich heen willen laten zeiken, gewillig ook nog, onvoorstelbaar wat een niveau, wat een inzicht!
Ik heb nog meer lol hier en nu dan in het hele programma, zijn jullie echt zo blind?
Of wil je je gewoon blijven laten naaien door een leuk bekkie, want inhoud is er niet...
Niks niet spel spelen, dit gebeurt er met jouw en mijn dochters (als ik die had)
Kelly onstprong de dans, ondanks geintimideert en voorgelogen te zijn wat wij zagen, en ja tuurlijk heeft marco spijt, hij had idd groter moeten denken en meer huisbewoners voor de gek moeten laten houden, zodat hij nog meer mensen had bespeel d in zijn zieke gedachtengang.
Realiseer wel, deze oetlul loop nu los, met godcomplex en al.
Ik lach iedereen vierkant uit die het durft op te nemen voor iemand die heel hard hulp nodig heeft en veel leed achter zich zal gaan laten.
Mochten jullie onverbiddelijk zijn.. Ik heb nog een telefoonnummer, dus wil je naar de klote? Kom maar op..
verders gaat alles goed met je?
lisa F.
 lisa F. - dinsdag 02 december 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Met mij wel? Met jou ook????????????????????????????????????????????????
Volgens mij ben je verre weg Familie van Peter, of niet??
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:06 schreef lisa F. het volgende:
Met mij wel? Met jou ook????????????????????????????????????????????????
Volgens mij ben je verre weg Familie van Peter, of niet??
dat kan je terug vinden op dit forum
lisa F.
 lisa F. - dinsdag 02 december 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Sorry Moha, was nog ff gefrustreerd, was onmacht.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:21 schreef lisa F. het volgende:
Sorry Moha, was nog ff gefrustreerd, was onmacht.
geeft niet hoor, hebben we allemaal wel eens.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:39 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

geeft niet hoor, hebben we allemaal wel eens.
Ja dat zegt ze ook alleen omdat ze bang is voor Peter.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:46 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ja dat zegt ze ook alleen omdat ze bang is voor Peter.
ja duhh
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:53 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja duhh


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door Izz@headliner --
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 10:45   quote  deeplink  
Uhhhhhh wie is peter??????????????
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:45 schreef Tjonge het volgende:
Uhhhhhh wie is peter??????????????
Neem ff bakkie koffie, PETER R. DE VRIES, MOHA's Broertje, natuurlijk, haahhaha
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 10:52   quote  deeplink  
oooooooooooooooo, had me er niet zo in verdiept, lees vaak over de namen heen, hahaha, maar bij sommige namen denk ik gelijk, .........daar gaan we weer hihi
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:52 schreef Tjonge het volgende:
oooooooooooooooo, had me er niet zo in verdiept, lees vaak over de namen heen, hahaha, maar bij sommige namen denk ik gelijk, .........daar gaan we weer hihi
Oh jaaaaaaaaaaaaaaaaa? met welke dan?
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 11:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Oh jaaaaaaaaaaaaaaaaa? met welke dan? [ afbeelding ]
soms is het beter om te zwijgen hihi
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 11:55 schreef Tjonge het volgende:

[..]

soms is het beter om te zwijgen hihi
Waarom, als je A zegt, moet je ook B zeggen hahahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 11:58 schreef Belinea het volgende:

[..]

Waarom, als je A zegt, moet je ook B zeggen hahahahahaha
Dan zou ik toch voor zwijgen gaan, en mij beroepen op mijn zwijgrecht.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 12:01 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dan zou ik toch voor zwijgen gaan, en mij beroepen op mijn zwijgrecht.
Ik zwijg als het graf.............
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 12:01 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Dan zou ik toch voor zwijgen gaan, en mij beroepen op mijn zwijgrecht.
Het ligt eraan, als je er problemen mee op kan lossen, dan zwijg ik liever niet, maar als je daardoor ellende mee opwekt, ja dan zwijg ik ook liever.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 12:04 schreef Belinea het volgende:

[..]

Het ligt eraan, als je er problemen mee op kan lossen, dan zwijg ik liever niet, maar als je daardoor ellende mee opwekt, ja dan zwijg ik ook liever.
Waarom doe je dat dan niet?( positief bedoeld he)
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:03 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet?( positief bedoeld he)
Ik zal het proberen uit te leggen.
Als jij iets zegt wat ik niet begrijp, of het fout bij mij over komt, dan vraag ik waarom, of, hoe bedoel je, dan leg jij het mij uit als het dan positief bij mij over komt, dan zeg ik ok verkeerd begrepen, maar als het dan negatief over komt, dan ga ik verder om het recht proberen te trekken, als de tegenpartij mij meteen aanvalt of op mijn tenen trapt na dat ik het goed wil praten, dan trap ik 3 x zo hard terug.
Dus dat bedoel ik, als je er problemen mee op kan lossen dan zwijg ik niet, maar er zijn mensen die dat van mijn kant niet zien of willen zien.
Maar als het iets is dat ik zeker weet dat er ellende van komt, dan zwijg ik liever.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:15 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik zal het proberen uit te leggen.
Als jij iets zegt wat ik niet begrijp, of het fout bij mij over komt, dan vraag ik waarom, of, hoe bedoel je, dan leg jij het mij uit als het dan positief bij mij over komt, dan zeg ik ok verkeerd begrepen, maar als het dan negatief over komt, dan ga ik verder om het recht proberen te trekken, als de tegenpartij mij meteen aanvalt of op mijn tenen trapt na dat ik het goed wil praten, dan trap ik 3 x zo hard terug.
Dus dat bedoel ik, als je er problemen mee op kan lossen dan zwijg ik niet, maar er zijn mensen die dat van mijn kant niet zien of willen zien.
Maar als het iets is dat ik zeker weet dat er ellende van komt, dan zwijg ik liever.
Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn, dat je elkaar niet begrijpt. Mijn humor hoeft die van jou niet te zijn.
Wat mij te ver gaat, hoeft voor jou van geen betekenis te zijn. en visa versa, dus dat is gewoon heel moelijk inschatten.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn, dat je elkaar niet begrijpt. Mijn humor hoeft die van jou niet te zijn.
Wat mij te ver gaat, hoeft voor jou van geen betekenis te zijn. en visa versa, dus dat is gewoon heel moelijk inschatten.
Zeker weten, daarom zeg ik altijd, je hoort niet wat ik zeg, je leest het, dus dat komt vaak anders over en heel moeilijk in te schatten.
Daarom probeer ik het ook vaak van 2 kanten te bekijken.
Maar als ik het toch niet begrijp heb ik altijd netjes een vraag aan dat persoon, maar ja dan kan het wel eens gebeuren dat het fout afloopt en ook ik weet dan niet van stoppen, dat geef ik toe.
Still
 Still - woensdag 03 december 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 23:21 schreef lisa F. het volgende:
Sorry Moha, was nog ff gefrustreerd, was onmacht.
Och dat kan gebeuren , dan zeggen we allemaal weleens iets wat we niet menen
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 22:41 schreef Still het volgende:

[..]

Och dat kan gebeuren , dan zeggen we allemaal weleens iets wat we niet menen
PRECIES
Butterfly
 Butterfly - woensdag 10 december 2008 - 00:11   quote  deeplink  
Verklap nou es wat dan!
Wat is dat nieuwtje nou Tjonge????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Butterfly --
Tjonge
 Tjonge - woensdag 10 december 2008 - 11:21   quote  deeplink  
Nieuwtje...... http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/ en http://www.enjoymedia.nl/filmpjes/flash_banner/

Niet het nieuwtje wat ik bedoelde maar dat komt misschien nog wel
Belinea
 Belinea - woensdag 10 december 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Bij enjoymedia fruitenzuivel als je die aanklikt krijg ik Forbidden te zien, dus kan niet kijken.
En enjoymedia filmpjes wat houd dat in Tjonge?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Belinea --
Tjonge
 Tjonge - woensdag 10 december 2008 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 11:27 schreef Belinea het volgende:
Bij enjoymedia fruitenzuivel als je die aanklikt krijg ik Forbidden te zien, dus kan niet kijken.
En enjoymedia filmpjes kan ik ook niet openen, wat is daarvan het probleem Tjonge?
Geen idee Belinea, bij mij doen ze het gewoon.....misschien plakken en kopieren
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 10 december 2008 - 12:42   quote  deeplink  
het interview met Huub staat al wel online, met Kelly vanaf 15 december. met Ribas en yasmine vanaf 20 december.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Izz@headliner --
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 10 december 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Oeps, iedere gek heeft z'n gebrek, behalve ik.
Tsja ... en toch maakte ik een foutje en daarom heb ik dit bericht aangepast, dus datte !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2008 door Praatpaal --
Praatpaal
 Praatpaal - woensdag 10 december 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:16 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

jezus hoeveel testen heeft iemand nodig?
En hoe is het afgelopen Moha ? Heb je inmiddels al antwoord op jouw vraag gekregen ?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 10 december 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 14:05 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

En hoe is het afgelopen Moha ? Heb je inmiddels al antwoord op jouw vraag gekregen ?
ik geloof dat jezus ff bezig is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly









0.0143609