BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 28 november 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dit heeft NA de finale plaatsgevonden. Geen geld meer, nopes, nada. Weliswaar op een harde manier maar nu is het voor eens en altijd duidelijk dat Mafco puur voor de winst/het geld Kelly als partner had. Dat was nog niet duidelijk voor haar.
De ultieme test. sommige van de vrouwen hebben dat nodig. en Ik ben ervan overtuigd, hoe stom je ook overkomt, ( voornamelijk naar jezelf)dat je blijft hopen en blijft geloven dat er een greintje gevoel zit in zo teringleier, ( zoals Kelly hemzelf betitelde), en ja ze heeft respect terug gewonnen voor mij. En voor de Hondezoekende stokken dragers? Beat me, kiss my ass
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 28 november 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dit heeft NA de finale plaatsgevonden. Geen geld meer, nopes, nada. Weliswaar op een harde manier maar nu is het voor eens en altijd duidelijk dat Mafco puur voor de winst/het geld Kelly als partner had. Dat was nog niet duidelijk voor haar.
waarom haal je N A erbij? hahahaha
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 22:58 schreef Izz@headliner het volgende:
Kelly compliment voor de doodgooi die je hem op het laatste moment gaf, Je hebt blijk gegeven van een stel klote waar je u tegen zegt, dat je hem nog 1 keer in je bed wilde? Foutje van de bank, hetzij je vergeven. Ik dank God op mijn blote knieën dat je Mafco een koekie van eigen deeg gaf. PLUIM>
Goed gezegd IZZ!!!!!!
Butterfly
 Butterfly - vrijdag 28 november 2008 - 23:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2008 door Butterfly --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 00:35   quote  deeplink  
Wat ik vreemd vond is dat Marco gewoon met Anthea het bed in kroop en het lijkt alsof hij voor haar wel gevoelens heeft gekregen...
Zou dat wel echt zijn of is Anthea ook alleen maar een one-nighter? (ze had overigens ook blauwe plekken... die Marco is ook bij haar blijkbaar flink tekeer gegaan...)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 29 november 2008 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 00:35 schreef Boudewijn het volgende:
Wat ik vreemd vond is dat Marco gewoon met Anthea het bed in kroop en het lijkt alsof hij voor haar wel gevoelens heeft gekregen...
Zou dat wel echt zijn of is Anthea ook alleen maar een one-nighter? (ze had overigens ook blauwe plekken... die Marco is ook bij haar blijkbaar flink tekeer gegaan...)
nee joh Anthea zei tegen donna summer, bijt en sla me ff dan weet ik zeker dat ik geld heb gewonnen en niet droom.hahahaha
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 21:33 schreef lisa F. het volgende:
Mijn mening is dat iedere vrouw die zo is misleid, die nog 'a la mafco-met Ratio' deze beslissingen durft te nemen ondanks haar gevoelens, is een omstreden winnaar!!
Nou die beslissing heeft ze niet alleen genomen hoor
nikky zei haar dat ze aan haar moeder moest denken toen ze voor dat hart stond terwijl zij al wist dat marco die aan dingelen had geslagen
leuke hint
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 november 2008 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 01:36 schreef Still het volgende:

[..]

Nou die beslissing heeft ze niet alleen genomen hoor
nikky zei haar dat ze aan haar moeder moest denken toen ze voor dat hart stond terwijl zij al wist dat marco die aan dingelen had geslagen
leuke hint
ze was vast en zeker opgedragen om te gaan stelen voor de kijkers!
Remon
 Remon - zaterdag 29 november 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Als je in de finale staat moet je overal rekening mee houden, Kelly kon daar nog meeleven, Maroc niet, dat tekent zijn minne karakter.
En Pauline, kom eens uit dat klooster !
Sex gehad hebben met je spelpartner waar ze verliefd op was lijkt me niet zo erg.
Anthea dan, nee das lekker !
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Hoi allemaal....Ik heb Kelly gevraagt waarom ze de nacht nog met hem wilde slapen, haar antwoord was dat ze dat hadden afgesprokken, om zo samen de ceremonie door te nemen, daarna heeft hij zich zo erg opgesteld dat kelly glas nummer 2 wilde gooien en bijna de villa uitmoest, kelly wilde het netjes afsluiten, hij dus niet...ze is klaar met hem, de dagen dat er niet gefilmt was schijnen gezellig geweest te zijn, kelly heeft er veel fijne vrienden aan over gehouden en is super blij met haar keuze, al had ze graag gedeelt maar dat had hij never gedaan.
Ze heeft beloofd dat ze haar verhaal hier neer zou zetten, maar ik gun haar nu even de vreugde van haar vrienden weer om haar heen, haar huis en haar heerlijke simpel heid hoe ze hier mee omgaat.
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 00:35 schreef Boudewijn het volgende:
Wat ik vreemd vond is dat Marco gewoon met Anthea het bed in kroop en het lijkt alsof hij voor haar wel gevoelens heeft gekregen...
Zou dat wel echt zijn of is Anthea ook alleen maar een one-nighter? (ze had overigens ook blauwe plekken... die Marco is ook bij haar blijkbaar flink tekeer gegaan...)
Dit was puur om kelly terug te pakken, voor mij is anthea echt de domste uit de villa.....
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 01:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ze was vast en zeker opgedragen om te gaan stelen voor de kijkers!
Nee, kelly is door niemand gedwongen, de keus is alleen door haar genaakt, en die had ze al gemaakt ver voordat ze voor het hart stond
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:29 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dit was puur om kelly terug te pakken, voor mij is anthea echt de domste uit de villa.....
Hij heeft Anthea niet gepakt om Anthea, maar om Kelly af te straffen. En dat meisje helemaal afgebeuld.
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 29 november 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:32 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Hij heeft Anthea niet gepakt om Anthea, maar om Kelly af te straffen. En dat meisje helemaal afgebeuld.
Dat is precies wat ik bedoelde......tuurlijk heeft kelly dingen gedaan die niet juist waren, heb haar aangesproken voor haar taalgebreuk, daar heeft ze spijt van....maar ik zou me zo schamen als ik de moeder was van zo'n marco type, echt....prototype van mannen die vrouwen gewoon misbruiken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:39 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoelde......tuurlijk heeft kelly dingen gedaan die niet juist waren, heb haar aangesproken voor haar taalgebreuk, daar heeft ze spijt van....maar ik zou me zo schamen als ik de moeder was van zo'n marco type, echt....prototype van mannen die vrouwen gewoon misbruiken.
Misbruiken gebruiken weg gooien oppakken, en op de lange termijn mishandelen. geloof mij, bin there done that, thank god, dat ik ervan af was. Wat een hoop mensen niet in zien is dat wanneer je al zo verliefd ben op zo'n lul, dat je ervan overtuigd ben dat er iets goeds inzit, hopen tegen beter weten in. de reden dat ik denk dat al die vrouwen zo te keer gaan? omdat ze zelf er ooit zijn ingestonken. en Nu een ander uitschelden om wat zij verkeerd doet, net als wij dat deden. basta
pauline
 pauline - zaterdag 29 november 2008 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:39 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoelde......tuurlijk heeft kelly dingen gedaan die niet juist waren, heb haar aangesproken voor haar taalgebreuk, daar heeft ze spijt van....maar ik zou me zo schamen als ik de moeder was van zo'n marco type, echt....prototype van mannen die vrouwen gewoon misbruiken.
ik denk dat kelly niet een haar beter ( of slechter) is dan de rest van de bewoners..Dus als je je afkeer uit ten opzichte van bepaalde bewoners doe je dat ook ten opzichte van je dochter,, dus zo trots hoef je dan niet te zijn.
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Ik ga het opnemen voor Marco!

Dames, willen wij wel even reeel blijven? Mannen en vrouwen verschillen wezenlijk van elkaar hoor..zoals wij vrouwen denken, denken de mannen echt niet...wat Marco doet in het huis, zouden veel van die mannen in het huis ook gedaan hebben....ze gingen erin voor het spelletje en mannen spelen dan ook het spelletje..

Mannen zijn veel makkelijker in hun gevoel even aan de kant te zetten dan vrouwen, zij gaan in hun ratio zitten, dit in tegenstelling tot vrouwen die bijna alles op gevoel doen..
Wat Marco gedaan heeft, is niet meer dan het spelletje spelen....en hij is op zijn plaat gegaan....De schaamte van het verliezen is groter dan de manier waarop hij het spelletje heeft gespeeld...

Dat gezegd hebbende, vind ik Marco nog steeds een lekker ding...mag ik hem nou "misbruiken"? :P:P
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 12:40   quote  deeplink  
En ál die vrouwen die zich aangeboden hebben om voor de kans op winst een gozer uit het Spel van zijn gekozen partner los te neuken... wat waren dat ook alweer? engeltjes met alléén maar goeie bedoelingen..?

Nou me réét!
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 13:04   quote  deeplink  
GherAhnAhmon.......ik mag jou wel :-)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 29 november 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 - 23:16 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

waarom haal je N A erbij? hahahaha
Whahahahaha
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Ik heb marco alleen horen zeggen dat hij het spel met haar wilde spelen , niet dat hij verliefd op haar was of van haar zou houden of wat dan ook .. als je elke ademhaling elke blik naar een ander, elk woord naar een andere meid daar aan zo`n dwingeland moet verantwoorden ,,tjee ze heeft er constant als een havik bovenop gezeten ... dan zou je echt gaan zingen " och was ik maar bij moeder thuis gebleven "
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 13:04 schreef Anne het volgende:
GherAhnAhmon.......ik mag jou wel :-)
Ohww dank je wel.. er wordt wel eens anders geacht..
Anne
 Anne - zaterdag 29 november 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:04 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ohww dank je wel.. [ afbeelding ] er wordt wel eens anders geacht..
Ahhh lekker direct...zo zie ik het het liefst hoor! Af en toe ff wat schuttingtaal erin, hoppa! Moet kunnen...nee jij ligt mij wel :-)
zaza
 zaza - zaterdag 29 november 2008 - 17:53   quote  deeplink  
Moha, je hebt helemaal gelijk: Kelly heeft inderdaad 4x aangegeven dat ze graag met Marco wilde slapen. Wil ik er wel even bij zeggen dat ik cbml niet via internet heb gevolgd, maar enkel per televisie. Daar was drie kwart van hun OnderOnsje schijnbaar niet uitgezonden!

Maar maakt dan nog niet uit. Kelly heeft een belangrijke moove gezet en ik hoop dat ze het zich niet te erg aantrekt dat hij niet met haar wilde slapen. Ze confronteerde hem er schijnbaar te erg mee dat zij hem te slim af was.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 november 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 17:53 schreef zaza het volgende:
Moha, je hebt helemaal gelijk: Kelly heeft inderdaad 4x aangegeven dat ze graag met Marco wilde slapen. Wil ik er wel even bij zeggen dat ik cbml niet via internet heb gevolgd, maar enkel per televisie. Daar was drie kwart van hun OnderOnsje schijnbaar niet uitgezonden!

Maar maakt dan nog niet uit. Kelly heeft een belangrijke moove gezet en ik hoop dat ze het zich niet te erg aantrekt dat hij niet met haar wilde slapen. Ze confronteerde hem er schijnbaar te erg mee dat zij hem te slim af was.
en dat was dan ook de enige reden, hoe vaak Kelly gevraagd heeft hem te blijven slapen, zovaak heeft hij gejankt ik wil iet op mijn bek gaan.
laila
 laila - zaterdag 29 november 2008 - 19:53   quote  deeplink  
Ik vind het klasse van Kelly dat ze tóch dat hart in stukken heeft geslagen. Vergeet niet, dat Marco een smerig spelletje heeft gespeeld.
Dat gezicht van hem;onbetaalbaar.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 19:53 schreef laila het volgende:
Ik vind het klasse van Kelly dat ze tóch dat hart in stukken heeft geslagen. Vergeet niet, dat Marco een smerig spelletje heeft gespeeld.
Dat gezicht van hem;onbetaalbaar.
En ook in de "Bar" hingen 6 camera's.. waar Zwamco stoer tegen de Barman roept; álles of nix!! I am the King..
Oftewel nix liefde! Niet één koppel was daar voor liefde en ál die kutten die daar opkwamen wisten dat, en ál die klootzakjes met grote bekjes daar wisten dat, en RTL, de organisator, wist dat... alleen een hele hoop andere niet blijkbaar...
Still
 Still - zaterdag 29 november 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 10:39 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoelde......tuurlijk heeft kelly dingen gedaan die niet juist waren, heb haar aangesproken voor haar taalgebreuk, daar heeft ze spijt van....maar ik zou me zo schamen als ik de moeder was van zo'n marco type, echt....prototype van mannen die vrouwen gewoon misbruiken.
Ze kan zo meedoen aan het programma "dames in de dop"
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 29 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 20:39 schreef Still het volgende:

[..]

Ze kan zo meedoen aan het programma "dames in de dop"
Hmm.. en wie bepaald of er sprake is van een "Dame.."?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 00:52   quote  deeplink  
nu ik in ieder geval niet. maar kan je wel vertellen, dat zij ( Kelly ) wel een duidelijke boodschap mee gaf. Marco je ben t een lul, en ik heb je door. maar ik betaal je met dezelfde munt, ik neem jou niet skwalijk ik was er zelf bij, Marco is niets meer niets minder kwaad op Kelly, zij was niet zo beinvloedbar als hij dacht, dus, wie staat er nu daadwerkelijk voor lul? wie ging er voor heel Nederland op zijn bek? Juist MaRCO. Kelly heeft zichzelf voor schut gezet? Of heeft zij laten zien dat zij een meisje was met illussies, over een droplul? voor mijn gevoel heeft zij ( kelly niets meer fout gedaan dan ik, 30 jaar geleden, gevallen voor een lul, die alleen aan zichzelf dacht. PUNT
Solis
 Solis - zondag 30 november 2008 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 00:52 schreef Izz@headliner het volgende:
nu ik in ieder geval niet. maar kan je wel vertellen, dat zij ( Kelly ) wel een duidelijke boodschap mee gaf. Marco je ben t een lul, en ik heb je door. maar ik betaal je met dezelfde munt, ik neem jou niet skwalijk ik was er zelf bij, Marco is niets meer niets minder kwaad op Kelly, zij was niet zo beinvloedbar als hij dacht, dus, wie staat er nu daadwerkelijk voor lul? wie ging er voor heel Nederland op zijn bek? Juist MaRCO. Kelly heeft zichzelf voor schut gezet? Of heeft zij laten zien dat zij een meisje was met illussies, over een droplul? voor mijn gevoel heeft zij ( kelly niets meer fout gedaan dan ik, 30 jaar geleden, gevallen voor een lul, die alleen aan zichzelf dacht. PUNT
Als ze hem zo goed doorhad waarom bleef ze aandringen? Ze heeft zich wel degelijk voor schut gezet en dat duurde wel maanden en zelfs bij de afsluiting kon ze niet de eer aan zichzelf houden en laten zien dat ze hem niet moest.
Solis
 Solis - zondag 30 november 2008 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 - 12:40 schreef GherAhnAhmon het volgende:
En ál die vrouwen die zich aangeboden hebben om voor de kans op winst een gozer uit het Spel van zijn gekozen partner los te neuken... wat waren dat ook alweer? engeltjes met alléén maar goeie bedoelingen..? [ afbeelding ]

Nou me réét! [ afbeelding ]
Nee, die waren daar met voorbedachten raden. Die zouden zodra waarschijnlijk zodra er kans voor was een klootzak inwisselen voor een ander. Kelly niet, die bleef achter hem aanlopen alsof hij honing aan zijn spleet had.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 november 2008 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 00:52 schreef Izz@headliner het volgende:
nu ik in ieder geval niet. maar kan je wel vertellen, dat zij ( Kelly ) wel een duidelijke boodschap mee gaf. Marco je ben t een lul, en ik heb je door. maar ik betaal je met dezelfde munt, ik neem jou niet skwalijk ik was er zelf bij, Marco is niets meer niets minder kwaad op Kelly, zij was niet zo beinvloedbar als hij dacht, dus, wie staat er nu daadwerkelijk voor lul? wie ging er voor heel Nederland op zijn bek? Juist MaRCO. Kelly heeft zichzelf voor schut gezet? Of heeft zij laten zien dat zij een meisje was met illussies, over een droplul?
Onzin! Marco heeft trouw aan zichzelf gebleven en heeft verloren... spijtig voor hem en daarom was hij ook teleurgesteld in zichzelf en niet boos op Kelly. Dat getuigt van zeer grote klasse en is dus absoluut niet voor schut gezet!

Kelly daarentegen heeft zich maanden voor schut gezet door te blijven hopen dat Marco alsnog voor haar zou vallen ook al heeft hij al die tijd volgehouden dat dat niet ging gebeuren. Ze zat in een spel en niet in de buitenwereld dus had heel goed moeten weten dat Marco echt voor het spel zou gaan!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 01:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Onzin! Marco heeft trouw aan zichzelf gebleven en heeft verloren... spijtig voor hem en daarom was hij ook teleurgesteld in zichzelf en niet boos op Kelly. Dat getuigt van zeer grote klasse en is dus absoluut niet voor schut gezet!

Kelly daarentegen heeft zich maanden voor schut gezet door te blijven hopen dat Marco alsnog voor haar zou vallen ook al heeft hij al die tijd volgehouden dat dat niet ging gebeuren. Ze zat in een spel en niet in de buitenwereld dus had heel goed moeten weten dat Marco echt voor het spel zou gaan!
klasse wil ik het niet noemen, maar hij heeft wel een paar keer gezegd niet om haar te geven, zoals zij om hem geeft.
daar moesten al alle alarmbellen gaan rinkelen bij kelly.

kijk had hij gezegd ik hou van je, zoals bij zoveel vrouwen gezegd is dan kan ik het nog begrijpen, dat je erin trapt.
Still
 Still - zondag 30 november 2008 - 01:51   quote  deeplink  
Als het echt zo zou werken zoals kelly denkt ... waarom ligt Robby Williams dan nog niet in mijn bed . : (
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 01:51 schreef Still het volgende:
Als het echt zo zou werken zoals kelly denkt ... waarom ligt Robby Williams dan nog niet in mijn bed . : (
hahahahaha
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 30 november 2008 - 18:16   quote  deeplink  
pfff wie jat nu weer mijn robbie w uit me bed lol
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 18:16 schreef Tijger het volgende:
pfff wie jat nu weer mijn robbie w uit me bed lol
Ik heb hem sinds een week hier in een doossie, hebbuh?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 19:44 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds een week hier in een doossie, hebbuh?
Nee,nee jij hebt de verkeerde, zijn look-a-likeheb jij.
De echte zit bij mij achter slot en grendel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 30 november 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 19:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Nee,nee jij hebt de verkeerde, zijn look-a-likeheb jij.
De echte zit bij mij achter slot en grendel.
Ja jaaaaaaaaaaa. De enige echt R Williams maybe, but guess who i got this afternoon. hahahah
amy
 amy - zondag 30 november 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Kelly ook iets zag dat voor de meesten moeilijker te zien is. Het is niet zo zwart wit, dat Marco ff 100% klootzak is. In feite is Marco hartstikke bang. Bang om anderen te vertrouwen, om op zijn bek te gaan. Hij kan niet anders dan wegduwen en afstoten, zo gauw iemand te dichtbij komt. Met de houding die hij hier heeft laten zien, is hij groot geworden, heeft hij dingen overleefd die hem anders hadden kunnen breken. Dat hele iets dat hij heeft opgebouwd is alles wat hij heeft, dat kan hij zomaar niet in andermans handen leggen. Het laatste dat hij zal doen is zich kwetsbaar opstellen, of al teveel naar zijn emotionele behoeften luisteren. Er zijn ongetwijfeld momenten geweest dat hij voelde dat hij Kelly kon vertrouwen, en dit ergens ook maar al te graag wilde. Die struggle zag je af en toe in zijn ogen. Maar hij kon het niet, de gok was te groot. En iets in hem saboteerde de boel. Ergens weet hij goed dat het anders had gekund, ook voor hem. En dat is het zure aan deze afloop. Het zal hem hierin alleen maar versterken, en dat is echt jammer want hij maakt het zichzelf zo moeilijk.

Toch vind ik het nog steeds een schatje. Keep ya head up Marco.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2008 door amy --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:38 schreef amy het volgende:
Ik denk dat Kelly ook iets zag dat voor de meesten moeilijker te zien is. Het is niet zo zwart wit, dat Marco ff 100% klootzak is. In feite is Marco hartstikke bang. Bang om anderen te vertrouwen, om op zijn bek te gaan. Hij kan niet anders dan wegduwen en afstoten, zo gauw iemand te dichtbij komt. Met de houding die hij hier heeft laten zien, is hij groot geworden, heeft hij dingen overleefd die hem anders hadden kunnen breken. Dat hele iets dat hij heeft opgebouwd is alles wat hij heeft, dat kan hij zomaar niet in andermans handen leggen. Het laatste dat hij zal doen is toegeven dat er ver onder die houding een diepe put ligt, waar angst, wanhoop en verdriet de boventoon voeren. Er zijn ongetwijfeld momenten geweest dat hij voelde dat hij Kelly kon vertrouwen, en dit ergens ook maar al te graag wilde. Die struggle zag je af en toe in zijn ogen. Maar hij kon het niet, de gok was te groot. En iets in hem saboteerde de boel. Ergens weet hij goed dat het anders had gekund, ook voor hem. En dat is het zure aan deze afloop. Het zal hem hierin alleen maar versterken, en dat is echt jammer want hij maakt het zichzelf zo moeilijk.

Toch vind ik het nog steeds een schatje. Keep ya head up Marco.
Wat een betoog. Ik denk dat zijn struggle nu alleen maar groter zal zijn.
Heeft hij zichzelf misschien te hoog ingeschat en Kelly te laag ?? Who knows.
amy
 amy - zondag 30 november 2008 - 22:46   quote  deeplink  
Ik heb toch met m te doen. zo fokking dichtbij he.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:46 schreef amy het volgende:
Ik heb toch met m te doen. zo fokking dichtbij he.
Tja, had hij maar moeten delen dan had hij vandaag hoogwaarschijnlijk 50.000 ballen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 30 november 2008 - 22:52   quote  deeplink  
Guys & dolls, ik ga weer nighty night.


Sweet dreams
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 30 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:52 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Guys & dolls, ik ga weer nighty night.
[ afbeelding ]

Sweet dreams
truste skattie
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 03:43   quote  deeplink  
ja truste en goedemorgen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 01 december 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2008 - 22:38 schreef amy het volgende:
Ik denk dat Kelly ook iets zag dat voor de meesten moeilijker te zien is. Het is niet zo zwart wit, dat Marco ff 100% klootzak is. In feite is Marco hartstikke bang. Bang om anderen te vertrouwen, om op zijn bek te gaan. Hij kan niet anders dan wegduwen en afstoten, zo gauw iemand te dichtbij komt. Met de houding die hij hier heeft laten zien, is hij groot geworden, heeft hij dingen overleefd die hem anders hadden kunnen breken. Dat hele iets dat hij heeft opgebouwd is alles wat hij heeft, dat kan hij zomaar niet in andermans handen leggen. Het laatste dat hij zal doen is zich kwetsbaar opstellen, of al teveel naar zijn emotionele behoeften luisteren. Er zijn ongetwijfeld momenten geweest dat hij voelde dat hij Kelly kon vertrouwen, en dit ergens ook maar al te graag wilde. Die struggle zag je af en toe in zijn ogen. Maar hij kon het niet, de gok was te groot. En iets in hem saboteerde de boel. Ergens weet hij goed dat het anders had gekund, ook voor hem. En dat is het zure aan deze afloop. Het zal hem hierin alleen maar versterken, en dat is echt jammer want hij maakt het zichzelf zo moeilijk.

Toch vind ik het nog steeds een schatje. Keep ya head up Marco.
ja want met zijn hoogmoed kan die er wel eens afrollen, na al de keren dat hij zichzelf voor zijn kop heeft gemept, niet voor de jongere naievere Anthea te gaan. Dombooooooooooooooooooooooooo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 december 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Geplaatst op maandag 1 december 2008 20:37

Posts: 113
Vanavond maar eens vroeg het bedje in, drukte hier van heb ik jou daar, kelly is weer lekker de oude, tuft wat rond in haar karretje, vandaag even terug in Eemnes geweest, verder gaat het heel goed met haar, ze is weer de oude, had ook verwacht dat dat niet lang op zich zou wachten, nuchterheid zich zelf, en het mooiste....helemaal klaar met mafco, die wilt ze verlopig niet zien, misschien later tijdens een reunie, maar die opmerking van dat ze haar auto maar om een boom moest vouwen is haar in het verkeerde keelgat geschoten, heb een mooie foto van haar maar weet helaas niet hoe ik die hier kan plaatsen.
Binnenkort heb ik misschien een leuk nieuwtje voor jullie, dus ik hou jullie op de hoogte

Bron: Goldenpage

Tip van mijn dochter.

Hey Tjonge, wat krijgen we nou? ons hier op Headliner niet op de hoogte houden? Foei
Tjonge
 Tjonge - maandag 01 december 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 20:52 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Geplaatst op maandag 1 december 2008 20:37

Posts: 113
Vanavond maar eens vroeg het bedje in, drukte hier van heb ik jou daar, kelly is weer lekker de oude, tuft wat rond in haar karretje, vandaag even terug in Eemnes geweest, verder gaat het heel goed met haar, ze is weer de oude, had ook verwacht dat dat niet lang op zich zou wachten, nuchterheid zich zelf, en het mooiste....helemaal klaar met mafco, die wilt ze verlopig niet zien, misschien later tijdens een reunie, maar die opmerking van dat ze haar auto maar om een boom moest vouwen is haar in het verkeerde keelgat geschoten, heb een mooie foto van haar maar weet helaas niet hoe ik die hier kan plaatsen.
Binnenkort heb ik misschien een leuk nieuwtje voor jullie, dus ik hou jullie op de hoogte

Bron: Goldenpage

Tip van mijn dochter.

Hey Tjonge, wat krijgen we nou? ons hier op Headliner niet op de hoogte houden? Foei
Tjonge........jullie zitten me wel op mijn huid he!!!! Maar vooruit zal het later ook aan jullie verklappen, weet nu wel dat ik heeeeeeeeeeeeel goed moet oppassen, jullie vinden me overal, hahah, maar bedankt voor de tip

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly









0.0079078