BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 02 december 2008 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 21:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Tjonge........jullie zitten me wel op mijn huid he!!!! Maar vooruit zal het later ook aan jullie verklappen, weet nu wel dat ik heeeeeeeeeeeeel goed moet oppassen, jullie vinden me overal, hahah, maar bedankt voor de tip
Ok, maar nu eerst de reclame, we zijn zóó weer bij U terug...
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 11:20   quote  deeplink  
Kelly was vergeten dat ze in een spel zat, hodeldebodel verliefd op Marco die haar zijn liefde niet kon geven, ze
heeft het toch niet goed aangevoeld. Marco geeft helemaal niets om Kelly. Hij had het met ZIba toch anders
gedaan misschien, juist omdat daar geen Liefde tussen geen van beide was, zij hadden echt goeie afspraken
kunnen maken.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 11:20 schreef madeleine het volgende:
Kelly was vergeten dat ze in een spel zat, hodeldebodel verliefd op Marco die haar zijn liefde niet kon geven, ze
heeft het toch niet goed aangevoeld. Marco geeft helemaal niets om Kelly. Hij had het met ZIba toch anders
gedaan misschien, juist omdat daar geen Liefde tussen geen van beide was, zij hadden echt goeie afspraken
kunnen maken.
Ook bij haar was hij voor stelen gegaan......het is gewoon een slang
Belinea
 Belinea - dinsdag 02 december 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 11:28 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ook bij haar was hij voor stelen gegaan......het is gewoon een slang
Maar ook Ziba had gestolen en dat wist Marco drommels goed, hij had Ziba gehouden omdat ze sterk en slim was, dus eerst even een paar centen binnen halen, toen de centen binnen waren, heeft Marco Kelly genomen, omdat hij zeker wist dat zij voor de liefde ging, dus hij heeft het spel heel slim gespeeld, maar omdat het hem niet gegund werd die centen, heeft Kelly voor stelen gekozen, mooier had ze het niet kunnen maken.
Dus hij is geen slang, maar een slimme speler.
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 11:45   quote  deeplink  
Hij is geen slang, ik vind hem wel oprecht en een goeie intelligentie hebben en Ziba had ook datzelfde niveau. Maar
een slang vind ik hem niet. Mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen, vrouwen kunnen slangen zijn, maar
Marco is gewoon een jongen met een goed verstand die het verkeerde zijstraat is ingereden.
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 11:46   quote  deeplink  
zijstraatje
Belinea
 Belinea - dinsdag 02 december 2008 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 11:45 schreef madeleine het volgende:
Hij is geen slang, ik vind hem wel oprecht en een goeie intelligentie hebben en Ziba had ook datzelfde niveau. Maar
een slang vind ik hem niet. Mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen, vrouwen kunnen slangen zijn, maar
Marco is gewoon een jongen met een goed verstand die het verkeerde zijstraat is ingereden.
Precies, zo zie ik dat ook.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 11:45 schreef madeleine het volgende:
Hij is geen slang, ik vind hem wel oprecht en een goeie intelligentie hebben en Ziba had ook datzelfde niveau. Maar
een slang vind ik hem niet. Mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen, vrouwen kunnen slangen zijn, maar
Marco is gewoon een jongen met een goed verstand die het verkeerde zijstraat is ingereden.
Kijk eens dat filmpje van de bar wat nu op RTL staat, een man!!!!! Walgelijke klootvent, ik hoop hem nooit tegen te komen, iemand die zegt:"als ik vanavond met haar het bed deel neem ik haar tot bloedens toe!!!
Elk grijntje respect wat ik nog voor hem had is daar mee weg, wat een walgelijke loser zeg....bah
Belinea
 Belinea - dinsdag 02 december 2008 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 12:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kijk eens dat filmpje van de bar wat nu op RTL staat, een man!!!!! Walgelijke klootvent, ik hoop hem nooit tegen te komen, iemand die zegt:"als ik vanavond met haar het bed deel neem ik haar tot bloedens toe!!!
Elk grijntje respect wat ik nog voor hem had is daar mee weg, wat een walgelijke loser zeg....bah
En toch is hij ook heel eerlijk om te zeggen dat hij het fout heeft gespeeld.
En Kelly is zoooooooooooooo stom geweest om aan hem te vragen of hij nog met haar wilde slapen en dat maakt hij ook duidelijk in dat filmpje (vandaar dat hij zei tot bloedens aan toe), als jij kwaad bent op iemand aai je hem ook niet over zijn bolletje, je moet het op je gemak even kijken, want er zijn ook positieve dingen over Kelly gezegd, zelfs Rob zei, dat Kelly een bord voor de kop heeft.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 12:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

En toch is hij ook heel eerlijk om te zeggen dat hij het fout heeft gespeeld.
En Kelly is zoooooooooooooo stom geweest om aan hem te vragen of hij nog met haar wilde slapen en dat maakt hij ook duidelijk in dat filmpje (vandaar dat hij zei tot bloedens aan toe), als jij kwaad bent op iemand aai je hem ook niet over zijn bolletje, je moet het op je gemak even kijken, want er zijn ook positieve dingen over Kelly gezegd, zelfs Rob zei, dat Kelly een bord voor de kop heeft.
Ja, haha, rob zat daar met een doel....aan marco's zijde staan net als de kapper aan die van kelly, ik vind het taal gebruik van marco heel erg, kelly heeft haar keus gemaakt en daar is hij goed ziek van, tja......kijk uit dat je niet in je eigen valkuil trapt!!!
En ja......hij hoopt dat elke keer als ze in haar auto stapt aan hem denkt, doet ze zeer zekers, marco bedankt hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 12:36 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ja, haha, rob zat daar met een doel....aan marco's zijde staan net als de kapper aan die van kelly, ik vind het taal gebruik van marco heel erg, kelly heeft haar keus gemaakt en daar is hij goed ziek van, tja......kijk uit dat je niet in je eigen valkuil trapt!!!
En ja......hij hoopt dat elke keer als ze in haar auto stapt aan hem denkt, doet ze zeer zekers, marco bedankt hahahaha
Ik heb die smeerpijp anders ook horen zeggen ik hoop dat je hem tegen een boom zet. dus denken aan die duivel doet haar geen goed, en waarom zou ze hem dankbaar moeten zijn, de meeste spelen die ze samen gewonnen hebben was het zowie zo fifty fifty, naar mijn idee Kelly haar eigen geld.
Lisa had de scooter va haar centjes gepakt, en nu heeft ze dat dubbel en dwars terug, klaar.
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Daarom is het liedje I did it my Way van Sinatra ook goed uitgekozen door Marco. Ik denk dat er van Kelly's kant veel
meer symboliek achter dat gebroken hart zat dan wij denken. Ook een bepaalde trots van haar kant, ze heeft er een
autootje aan overgehouden, ook niet het eind van de wereld, iedereen kan een autootje kopen toch ? Kelly lijkt mij een
super, super gevoelig meisje die vele malen niet leuk behandeld is door de jongens. Een verliefde vrouw is tot alles in staat,
maar een boze man ook. Marco had ook kunnen zeggen: ik hou van je Kelly, we gaan er samen iets van maken, ! maar hij
heeft het daarom ook eerlijk gespeeld. Hij mag haar geen enge dingen toewensen, dat nam hij ook terug in dat filmpje,
subtiel opmerking gaf hij nog even. Al had Kelly een villa gewonnen, dan was Marco er nog niet achteraan gegaan.
Marco is gewoon een goed ontwikkelde jongen, kan over van alles meepraten, dat miste hij bij Kelly, maar die arme
Kelly heeft op haar hele jonge leeftijd toch al te veel meegemaakt. Misschien heeft ze hier een lering uitgetrokken en
zal ze in de toekomst assertiever worden en haar gevoel op de 2e plaats zetten. Haar moeder had het heel goed gezien,
maar dochterlief wist het beter. Een moeder voelt dat feilloos aan, daar ben je ouder voor. Kelly ga een goeie opleiding
doen en zorg dat je een goeie baan krijgt, dan krijg je ook ander soort vrienden.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 13:40 schreef madeleine het volgende:
Daarom is het liedje I did it my Way van Sinatra ook goed uitgekozen door Marco. Ik denk dat er van Kelly's kant veel
meer symboliek achter dat gebroken hart zat dan wij denken. Ook een bepaalde trots van haar kant, ze heeft er een
autootje aan overgehouden, ook niet het eind van de wereld, iedereen kan een autootje kopen toch ? Kelly lijkt mij een
super, super gevoelig meisje die vele malen niet leuk behandeld is door de jongens. Een verliefde vrouw is tot alles in staat,
maar een boze man ook. Marco had ook kunnen zeggen: ik hou van je Kelly, we gaan er samen iets van maken, ! maar hij
heeft het daarom ook eerlijk gespeeld. Hij mag haar geen enge dingen toewensen, dat nam hij ook terug in dat filmpje,
subtiel opmerking gaf hij nog even. Al had Kelly een villa gewonnen, dan was Marco er nog niet achteraan gegaan.
Marco is gewoon een goed ontwikkelde jongen, kan over van alles meepraten, dat miste hij bij Kelly, maar die arme
Kelly heeft op haar hele jonge leeftijd toch al te veel meegemaakt. Misschien heeft ze hier een lering uitgetrokken en
zal ze in de toekomst assertiever worden en haar gevoel op de 2e plaats zetten. Haar moeder had het heel goed gezien,
maar dochterlief wist het beter. Een moeder voelt dat feilloos aan, daar ben je ouder voor. Kelly ga een goeie opleiding
doen en zorg dat je een goeie baan krijgt, dan krijg je ook ander soort vrienden.
Wat weet jij het toch allemaal goed zeg......ken je haar????
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:01 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat weet jij het toch allemaal goed zeg......ken je haar????
vast niet meer dan dat jij Marco kent (van op tv en van horen zeggen waarbij dat laatste erg gechargeerd is en precies vanuit 1 straatje verteld wordt!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 13:40 schreef madeleine het volgende:
Daarom is het liedje I did it my Way van Sinatra ook goed uitgekozen door Marco. Ik denk dat er van Kelly's kant veel
meer symboliek achter dat gebroken hart zat dan wij denken. Ook een bepaalde trots van haar kant, ze heeft er een
autootje aan overgehouden, ook niet het eind van de wereld, iedereen kan een autootje kopen toch ? Kelly lijkt mij een
super, super gevoelig meisje die vele malen niet leuk behandeld is door de jongens. Een verliefde vrouw is tot alles in staat,
maar een boze man ook. Marco had ook kunnen zeggen: ik hou van je Kelly, we gaan er samen iets van maken, ! maar hij
heeft het daarom ook eerlijk gespeeld. Hij mag haar geen enge dingen toewensen, dat nam hij ook terug in dat filmpje,
subtiel opmerking gaf hij nog even. Al had Kelly een villa gewonnen, dan was Marco er nog niet achteraan gegaan.
Marco is gewoon een goed ontwikkelde jongen, kan over van alles meepraten, dat miste hij bij Kelly, maar die arme
Kelly heeft op haar hele jonge leeftijd toch al te veel meegemaakt. Misschien heeft ze hier een lering uitgetrokken en
zal ze in de toekomst assertiever worden en haar gevoel op de 2e plaats zetten. Haar moeder had het heel goed gezien,
maar dochterlief wist het beter. Een moeder voelt dat feilloos aan, daar ben je ouder voor. Kelly ga een goeie opleiding
doen en zorg dat je een goeie baan krijgt, dan krijg je ook ander soort vrienden.
Misschien Prive 'zweef' praktijk iets voor je? Als je voor een ton zover gaat in een spel is gigolo misschien ites voor hem, Zoals die jongen seks bedrijft, bij de vrouwen van wat wij gezien hebben? zou ik hem nog niet loslaten bij een groep wilde gorilla's. zelfs die zijn liefedevoller dan deze jongeman, geeft te denken wat hij heeft gezien, als voorbeeld. en over van alle meepraten? diepgaande gesprekken heb ik hem niet horen voeren, billetjes en hoe hij de dames aanpakt, nou sorry misschien ben ik dan andere gesprekken gewend van mannen die een beetje ontwikkelt zijn, dan dit niveau.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

vast niet meer dan dat jij Marco kent (van op tv en van horen zeggen waarbij dat laatste erg gechargeerd is en precies vanuit 1 straatje verteld wordt!
Goh, moet je teleurstellen, ik kan marco niet nee......maar weet alles van 1ste hand
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:26   quote  deeplink  
ken, dus.....voordat er weer bijdehand gedaan gaat worden hihi
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:25 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Goh, moet je teleurstellen, ik kan marco niet nee......maar weet alles van 1ste hand
ja, dus precies wat ik zeg: een 1ste hand die overdreven vertelt en precies zal vertellen wat goed in jouw straatje valt van anti-Marco.

Oftewel dat zou ik met een enorme korrel zout nemen. Maargoed, ik ben ook niet d'r moeder dus da's ook wel weer begrijpelijk!
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:28 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja, dus precies wat ik zeg: een 1ste hand die overdreven vertelt en precies zal vertellen wat goed in jouw straatje valt van anti-Marco.

Oftewel dat zou ik met een enorme korrel zout nemen. Maargoed, ik ben ook niet d'r moeder dus da's ook wel weer begrijpelijk!
Kom op zeg....1ste hand, TV, en zijn eigen woorden, zegt mij meer dan genoeg, kan van sommige mensen dingen accepteren voor het spel, maar als je als mafco dan zo goed geleerd bent(wat deed ie ook alweer?????) dan verwacht je geen uitspraken als nemen tot bloedens toe, te zielig voor woorden en daar blijf ik bij.....
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:31 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kom op zeg....1ste hand, TV, en zijn eigen woorden, zegt mij meer dan genoeg, kan van sommige mensen dingen accepteren voor het spel, maar als je als mafco dan zo goed geleerd bent(wat deed ie ook alweer?????) dan verwacht je geen uitspraken als nemen tot bloedens toe, te zielig voor woorden en daar blijf ik bij.....
Ik kan me ook ook nog heel wat gelogen woorden van Kelly herinneren waarbij ze de boel net iets te erg opstookt en ook uitspraken doet die echt niet kunnen!
Naar mijn mening was Kelly daar veel erger in dan Marco.
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Als je een beetje intelligente taal hier schrijft ben je meteen een zwever. Komop zeg, algemene ontwikkeling zul je bedoelen.
Mag ook wel met 5 jaar
VWO, daar heb ik nachten voor moeten studeren en vele boeken moeten lezen in
Nederlands, Frans en Engels. Veel lezen geeft ook kennis en die kennis pas je weer toe op kinderen en
kennissen. Zit er gewoon in gebakken. Psychologie is een prachtige studie, kan het iedereen aanraden.
Kennis is ook macht.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik kan me ook ook nog heel wat gelogen woorden van Kelly herinneren waarbij ze de boel net iets te erg opstookt en ook uitspraken doet die echt niet kunnen!
Naar mijn mening was Kelly daar veel erger in dan Marco.
Als je het woord KK bedoelt, helemaal mee eens, daar heeft ze ook spijt van, ze heeft het zelf van heel dichtbij meegemaakt en Yasmin's moeder is eraan overleden, ik vind het een waardeloos woord, maar kelly heeft niemand de dood ingewenst, nog steeds niet, gelogen hebben ze daar allemaal......
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:42 schreef madeleine het volgende:
Als je een beetje intelligente taal hier schrijft ben je meteen een zwever. Komop zeg, algemene ontwikkeling zul je bedoelen.
Mag ook wel met 5 jaar
VWO, daar heb ik nachten voor moeten studeren en vele boeken moeten lezen in
Nederlands, Frans en Engels. Veel lezen geeft ook kennis en die kennis pas je weer toe op kinderen en
kennissen. Zit er gewoon in gebakken. Psychologie is een prachtige studie, kan het iedereen aanraden.
Kennis is ook macht.

Ik noem je geen zwever......maar het wil niet zeggen als je een paar mooie diploma's op je zak hebt, dan ook het recht hebt om iemand te beoordelen op plak en knip werk.....Wel als je iemand kent, en juist in dit geval op tv, een ander iemand ziet.....
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:45 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Als je het woord KK bedoelt, helemaal mee eens, daar heeft ze ook spijt van, ze heeft het zelf van heel dichtbij meegemaakt en Yasmin's moeder is eraan overleden, ik vind het een waardeloos woord, maar kelly heeft niemand de dood ingewenst, nog steeds niet, gelogen hebben ze daar allemaal......
daarom, dus dat Marco ook uitspraken doet is zeker niet netjes en voor jullie al helemaal niet maar het moet niet allemaal op Marco alleen worden afgeschoven alsof hij de grootse fantast, leugenaar of verkrachter is
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Een ding is me met dit alles duidelijk, Kelly's moeder probeert Marco de grond in te trappen om de eer van haar dochter te verdedigen. Het is een spel en Kelly wist het dondersgoed toen ze erin ging, dat bleek ook uit de reclame die voor het programma uitgezonden werd. Kelly is duidelijk ook niet de liefste en dat blijkt ook uit commentaar wat ze op andere bewoners had en hoe ze daarmee om wilde gaan. Dat zij te schande is gezet op Nederlandse televisie is haar schuld en dan kan je wel Marco de schuld geven door te zeggen dat hij niet deugde maar Kelly was vrij in haar keuzes.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

daarom, dus dat Marco ook uitspraken doet is zeker niet netjes en voor jullie al helemaal niet maar het moet niet allemaal op Marco alleen worden afgeschoven alsof hij de grootse fantast, leugenaar of verkrachter is
Dat beweer ik ook niet, ik beweer alleen dat hij een waardeloze vrouwonvriendelijke man is, die slecht tegen zijn verlies kan, heeeeeeeel slecht, tja....het is winnen en verliezen
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, ik beweer alleen dat hij een waardeloze vrouwonvriendelijke man is, die slecht tegen zijn verlies kan, heeeeeeeel slecht, tja....het is winnen en verliezen
Je beweert heel erg veel tegen iedereen die niet voor maar tegen je dochter was. Kijk maar naar Ziba en Anthea. Dat vind ik geen goeie verdediging van jezelf, kijk ook naar alles wat jou dochter gedaan heeft. Hard maar waar.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:53 schreef Solis het volgende:
Een ding is me met dit alles duidelijk, Kelly's moeder probeert Marco de grond in te trappen om de eer van haar dochter te verdedigen. Het is een spel en Kelly wist het dondersgoed toen ze erin ging, dat bleek ook uit de reclame die voor het programma uitgezonden werd. Kelly is duidelijk ook niet de liefste en dat blijkt ook uit commentaar wat ze op andere bewoners had en hoe ze daarmee om wilde gaan. Dat zij te schande is gezet op Nederlandse televisie is haar schuld en dan kan je wel Marco de schuld geven door te zeggen dat hij niet deugde maar Kelly was vrij in haar keuzes.

Niemand houd haar de hand boven het hoofd, het spel is gespeelt en er is een winnaar en verliezer, en sommige kunnen daar slecht tegen
Weet je, ik dus....heb het van heel dichtbij meegemaakt, zo ook de promo, als ik jullie vertel hoe dat is gegaan geloven jullie mij ook niet, net zoals dat kelly geen sex met dennis heeft gehad.....
Maar ik vind dus niet dat kelly te schande is gezet....totaal niet
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:00 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niemand houd haar de hand boven het hoofd, het spel is gespeelt en er is een winnaar en verliezer, en sommige kunnen daar slecht tegen
Weet je, ik dus....heb het van heel dichtbij meegemaakt, zo ook de promo, als ik jullie vertel hoe dat is gegaan geloven jullie mij ook niet, net zoals dat kelly geen sex met dennis heeft gehad.....
Maar ik vind dus niet dat kelly te schande is gezet....totaal niet
Dus je vindt niet dat er vraagtekens gezet zijn bij haar geestelijke vermogens om het maar netjes te zeggen?
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, ik beweer alleen dat hij een waardeloze vrouwonvriendelijke man is, die slecht tegen zijn verlies kan, heeeeeeeel slecht, tja....het is winnen en verliezen
wacht even tjonge..
Ik wil wel even melden dat er natuurlijk geen echte vrouwen in het huis zaten.. dus vrouwonvriendelijk is niet mogelijk. Om je om te geven voor zo'n programma moet je wel iets dellerigs in je hebben. Zo ook je dochter. En als ik hier lees hoe jij marco namen geeft en beschuldigd van bepaald gedrag jegens je dochter, krab je dan ook eens achter je eigen oren. Stop nu eens om bij elke aanval die hie is op kelly, het gesprek een andere wending te doen geven, door op marco over te gaan.
Kelly is afgerekend op haar eigen gedragingen..

ps ook ik had mij opgegeven, en ja ik heb ook iets dellerigs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door pauline --
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:00 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Niemand houd haar de hand boven het hoofd, het spel is gespeelt en er is een winnaar en verliezer, en sommige kunnen daar slecht tegen
Weet je, ik dus....heb het van heel dichtbij meegemaakt, zo ook de promo, als ik jullie vertel hoe dat is gegaan geloven jullie mij ook niet, net zoals dat kelly geen sex met dennis heeft gehad.....
Maar ik vind dus niet dat kelly te schande is gezet....totaal niet
nee en bill clinton had ook geen sex met lewinski..
Ben je echt zo goed gelovig??
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:04 schreef pauline het volgende:

[..]

wacht even tjonge..
Ik wil wel even melden dat er natuurlijk geen echte vrouwen in het huis zaten.. dus vrouwonvriendelijk is niet mogelijk. Om je om te geven voor zo'n programma moet je wel iets dellerigs in je hebben. Zo ook je dochter. En als ik hier lees hoe jij marco namen geeft en beschuldigd van bepaald gedrag jegens je dochter, krab je dan ook eens achter je eigen oren. Stop nu eens om bij elke aanval die hie is op kelly, het gesprek een andere wending te doen geven, door op marco over te gaan.
Kelly is afgerekend op haar eigen gedragingen..

ps ook ik had mij opgegeven, en ja ik heb ook iets dellerigs
Dat is precies wat ik bedoel! En het klopt inderdaad dat ze bij aanvallen op Kelly op Marco overgaat. Marco heeft het spel gespeeld en laten blijken dat hij slim is, of hij nou gewonnen heeft of niet, intelligentie heeft hij zeker getoond. Van Kelly kan je dat niet zeggen helaas.
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 15:09   quote  deeplink  
Heel goed Solis, ik weet niet wie Kelly;s moeder is. Ik heb ook geen rechten, maar ik schrijf net als ieder ander hier.
Het heeft ook met mensenkennis te maken, de een heeft dat wat meer dan de ander. Je kunt mensen op t.v. na
een tijdje goed analyseren, dat doe je als moeder, maar ook als vriendin. Mensen pakken een studie op die bij hun
past, het zat er bij mij al heel jong in, ik vond mensen boeiend en ook ik wil graag met de mantel der Liefde;
mensen beschermen. Niet alles komt uit boekjes, het is een totaalplaatje. Ik heb ook jonge kinderen,
die studeren ook, om verder te komen in het leven, ook zij hebben het al jong in zich om de bij hun passende
studie te kiezen, een studie waar ze zich lekker in voelen en waar ze later hun medemens mee kunnen helpen.
Kelly's moeder kan ook niet aanzien dat haar dochter verdriet heeft, dat is toch ook supermenselijk.
Deze 2 mensen hoorden gewoon niet bij elkaar. Als het alleen voor de sex was, daar ben je met z'n tweeen
voor, toch ? dat hoeft ook niet. Maar Kelly vond Marco toch wel een erg erotisch mannetje, dat is hij ook wel,
maar het leven is nu eenmaal niet alleen erotiek, het leven is zoveel meer dan een kort rokje en hoge hakken.
Ik ken Paul de Leeuw ook niet, maar op t.v. heb ik hem leren kennen als een super begaafd entertainer, daar heb
je geen goeie schoolopleiding voor nodig.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:04 schreef pauline het volgende:

[..]

wacht even tjonge..
Ik wil wel even melden dat er natuurlijk geen echte vrouwen in het huis zaten.. dus vrouwonvriendelijk is niet mogelijk. Om je om te geven voor zo'n programma moet je wel iets dellerigs in je hebben. Zo ook je dochter. En als ik hier lees hoe jij marco namen geeft en beschuldigd van bepaald gedrag jegens je dochter, krab je dan ook eens achter je eigen oren. Stop nu eens om bij elke aanval die hie is op kelly, het gesprek een andere wending te doen geven, door op marco over te gaan.
Kelly is afgerekend op haar eigen gedragingen..

ps ook ik had mij opgegeven, en ja ik heb ook iets dellerigs
Ik heb alleen gezegd, en nu nogmaals, dat het ver beneden peil is om achteraf te zeggen dat iemand zich om een boom moet vouwen, en dat als ie haar neemt dat dat tot bloedens toe zou zijn, dit zijn zijn eigen woorden, en daarmee ver benden peil........en daar blijf ik bij en zal ik niet in veranderen.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:07 schreef pauline het volgende:

[..]

nee en bill clinton had ook geen sex met lewinski..
Ben je echt zo goed gelovig??
Nee, maar wel met Dennis gesproken........gelijk toen hij thuis was, dat wist ik nl al een week daarvoor, maar nogmaals, dat geloven jullie toch niet dus....klaar
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:15 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezegd, en nu nogmaals, dat het ver beneden peil is om achteraf te zeggen dat iemand zich om een boom moet vouwen, en dat als ie haar neemt dat dat tot bloedens toe zou zijn, dit zijn zijn eigen woorden, en daarmee ver benden peil........en daar blijf ik bij en zal ik niet in veranderen.
natuurlijk zijn dat uitspraken die niet kunnen,, daar hoor je mij niet over. Maar van bepaalde uitspraken kan je toch spijt hebben? Je denkt toch niet dat marco je dochter dood wenst of zoiets? Probeer eens te relativeren. Dat doe je namelijk wel met je dochter, die ook scheldwoorden alla kanker heeft gebruikt, maar dat bedek je met de mantel der liefde ( wat ook wel begrijpelijk is)..
Wees nu maar gewoon trots op wat alle bewoners hebben gedaan namelijk: iets gemaakt waar we toch wel weer een beetje plezier aan hebben gehad!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 december 2008 door pauline --
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:15 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezegd, en nu nogmaals, dat het ver beneden peil is om achteraf te zeggen dat iemand zich om een boom moet vouwen, en dat als ie haar neemt dat dat tot bloedens toe zou zijn, dit zijn zijn eigen woorden, en daarmee ver benden peil........en daar blijf ik bij en zal ik niet in veranderen.
Je houdt je nu aan die uitspraken vast maar op alle uitspraken die negatief waren heb je een reden om je dochter te verdedigen. Hoe zit het met de uitspraken van Kelly over andere bewoners? Hebben wij dan ook een reden om te zeggen dat het haar verdiende loon is dan dat ze door Marco zo behandeld is en dat ze niet beter verdiende dat bont en blauw door hem gemarteld te worden?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet, ik beweer alleen dat hij een waardeloze vrouwonvriendelijke man is, die slecht tegen zijn verlies kan, heeeeeeeel slecht, tja....het is winnen en verliezen
Hoezo kan hij slecht tegen z'n verlies?
Mag iemand die net een ton is misgelopen niet even een paar uurtjes uitrazen??

Ik vind dus dat hij juist HEEL GOED tegen z'n verlies kan want hij geeft daarna zichzelf de schuld en is niet boos op Kelly. Ik weet niet of ik dat in zijn situatie had kunnen opbrengen...
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:20 schreef Solis het volgende:

[..]

Je houdt je nu aan die uitspraken vast maar op alle uitspraken die negatief waren heb je een reden om je dochter te verdedigen. Hoe zit het met de uitspraken van Kelly over andere bewoners? Hebben wij dan ook een reden om te zeggen dat het haar verdiende loon is dan dat ze door Marco zo behandeld is en dat ze niet beter verdiende dat bont en blauw door hem gemarteld te worden?
Ik ga stofzuigen en dweilen, dit gaat uit de hand lopen en gaat nergens meer over.
Kelly heeft haar eigen ding gedaan, met fouten idd.....Dat is haar eigen keus geweest.
Als vrouw zeg ik gewoon dat het honden zijn, al die kerels die vrouwen zowel lichaamlijk als geestelijk kapot maken, alle mannen........en helaas had ik al sneller door dan haar dat hij een grote hond is, in mijn ogen,,,,,,,,Kelly heeft ook haar fouten gemaakt, daar zal ze een leerschool uittrekken, en kan totaal geen kwaad.
Mijn les naar haar is altijd geweest, bewandel je weg, mensen die van je houden zetten je er wel weer op.....

Veel plezier hier nog, kom later wel terug als ik bepaalde beelden uit mijn hoofd heb
madeleine
 madeleine - dinsdag 02 december 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Pauline ! complimenten, je bent een wijs mens.
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:27   quote  deeplink  
Precies Boudewijn! Daarom heb ik ook zo van Marco genoten tijdens het programma, hij kon heel goed relativeren en was erg nuchter. Voor mij was hij hierdoor ook de slimste in het huis. Kelly en Kelly's moeder blijven hangen in het slachtofferrol en relativeren niet over Kelly's aandeel in dit alles. Kelly's fouten worden niet herkend.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 02 december 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:20 schreef pauline het volgende:

[..]

natuurlijk zijn dat uitspraken die niet kunnen,, daar hoor je mij niet over. Maar van bepaalde uitspraken kan je toch spijt hebben? Je denkt toch niet dat marco je dochter dood wenst of zoiets? Probeer eens te relativeren. Dat doe je namelijk wel met je dochter, die ook scheldwoorden alla kanker heeft gebruikt, maar dat bedek je met de mantel der liefde ( wat ook wel begrijpelijk is)..
Wees nu maar gewoon trots op wat alle bewoners hebben gedaan namelijk: iets gemaakt waar we toch wel weer een beetje plezier aan hebben gehad!!!
Kan het niet laten, hahaha.
Ik sluit me hier bij aan pauline
Solis
 Solis - dinsdag 02 december 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:26 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik ga stofzuigen en dweilen, dit gaat uit de hand lopen en gaat nergens meer over.
Kelly heeft haar eigen ding gedaan, met fouten idd.....Dat is haar eigen keus geweest.
Als vrouw zeg ik gewoon dat het honden zijn, al die kerels die vrouwen zowel lichaamlijk als geestelijk kapot maken, alle mannen........en helaas had ik al sneller door dan haar dat hij een grote hond is, in mijn ogen,,,,,,,,Kelly heeft ook haar fouten gemaakt, daar zal ze een leerschool uittrekken, en kan totaal geen kwaad.
Mijn les naar haar is altijd geweest, bewandel je weg, mensen die van je houden zetten je er wel weer op.....

Veel plezier hier nog, kom later wel terug als ik bepaalde beelden uit mijn hoofd heb
Dat vind jij dus, dat het uit de hand loopt, naar mijn idee vlucht je voor alle goeie argumenten die hier gegeven worden. Waarom? Omdat je zelf ook weet dat je niet goed bezig bent door alles en iedereen een foute stempel te geven en daarmee je dochters fouten te verdoezelen. Je kan wel vinden dat Marco een hond is en zulke mannen honden zijn maar jou dochter heeft dat keer op keer gezien, dat hij was zoals hij was. En wat doet ze zelf? Ze blijft achter hem aanlopen en om meer vragen. Wat maakt dat haar dan?
pauline
 pauline - dinsdag 02 december 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:28 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kan het niet laten, hahaha.
Ik sluit me hier bij aan pauline
fijn... Lijkt me ook beter als niemand je meer aanvalt op het feit dat je iemand's moeder bent..
maar ook dat jij het iets minder doet omdat iemand andersdenkend is.
Maar om nu alle mannen over 1 kam te scheren gaat wel erg ver..
Ik ben een lesbische vrouw, ( zonder sigaar en kabeltrui overigens), maar ik heb niet een hekel aan mannen.
Jij weet als geen ander dat zeer veel in dat huis gescript was,, ook het gedrag van je dochter, ook het gedrag van marco. Dus als we elkander iets minder daarop aanvallen blijft het hier gezellig
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 12:07 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Kijk eens dat filmpje van de bar wat nu op RTL staat, een man!!!!! Walgelijke klootvent, ik hoop hem nooit tegen te komen, iemand die zegt:"als ik vanavond met haar het bed deel neem ik haar tot bloedens toe!!!
Elk grijntje respect wat ik nog voor hem had is daar mee weg, wat een walgelijke loser zeg....bah
Iemand uitschelden voor teringleier is wel geoorloofd?
Ik wens het niemand die ziekte toe , ook niet als ik over de rooie ben of mijn zin weer eens niet krijg ,
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:25 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Goh, moet je teleurstellen, ik kan marco niet nee......maar weet alles van 1ste hand
drie keer raden welke hand
Still
 Still - dinsdag 02 december 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 14:45 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Als je het woord KK bedoelt, helemaal mee eens, daar heeft ze ook spijt van, ze heeft het zelf van heel dichtbij meegemaakt en Yasmin's moeder is eraan overleden, ik vind het een waardeloos woord, maar kelly heeft niemand de dood ingewenst, nog steeds niet, gelogen hebben ze daar allemaal......
aan de tering kun je anders ook overlijden
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 december 2008 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2008 - 21:57 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Tjonge........jullie zitten me wel op mijn huid he!!!! Maar vooruit zal het later ook aan jullie verklappen, weet nu wel dat ik heeeeeeeeeeeeel goed moet oppassen, jullie vinden me overal, hahah, maar bedankt voor de tip
hier weet je wel hoe je die foto moet plaatsen, dus misschien wil je hem hier plaatsen?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 december 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 17:14 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hier weet je wel hoe je die foto moet plaatsen, dus misschien wil je hem hier plaatsen?
met een briefje ophoudend "Headliner is de beste!" ofzo ;)
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 december 2008 - 18:07   quote  deeplink  
Wat ik zo bijzonder vind aan de meningen van mensen hier en op welk ander forum dan ook. Op het moment dat het over de favoiet gaat, ongeact welk programma, is het gescript, zodra het een persoon betreft die je niet ligt is het een dit een dat een zus en een zo. Heel erg grappig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5878
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: dit topic is voor de moeder van Kelly









0.0079650