BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pi-air van hooijdonk

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Wie word er hier niet gek van dat negatieve gedrag omtrent ajax spelers van Pierre.. Nu op rtl7 zit ie op bijna iedereen te zagen.. Alsof hij zo super is geweest! man man man.. Wat een blaaskaak
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
eriksen.. ja , ja leuk spelertje maar, .... !! Maar??? Dat mannetje is net 18 en daar loopt ie nu al op te zeiken.. Suk, loopt ie ook over te zagen..
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
nee ik vind t wel meevallen..
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:09   quote  deeplink  
:\ .. je kan wel merken dat ie niet echt fan is van ajax vind je niet?
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 23:09   quote  deeplink  
ik heb echt een hekel aan hem ongelooflijk wat hij allemaal uit z'n nek lult
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:09   quote  deeplink  
dank je wel remco k..
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 23:10   quote  deeplink  
nee.. hij heeft best redelijke dingen gezegt.. eriksen die speelde best aardig alleen was nu niet zo dat hij het maakte want iedereen speelde ondermaats
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:12   quote  deeplink  
dat hij het maakte... dat kan je ook niet verwachten van iemand die net 18 is en dan op europees niveau?
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
ja nou nu zeg je t zelfde alleen met andere woorden.. zelfde als suk.. hij heeft niet veel laten zien.. komt door het team..
Boss
 Boss - donderdag 25 februari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Wat een lul is dat zeg....! Hij geilt alleen op zich zelf. Misselijk mannetje!
Heico
 Heico - donderdag 25 februari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Ik zeg net bij het leo driessen gedeelte dat ik me op het moment meer aan hem loop te ergeren. Zit nou ook ff naar die reactie van die Appelvlaai te kijken.
Dat jong heeft echt een gigantische ergerlijke stem zeg!
ennuuhzz
Pjettr
 Pjettr - donderdag 25 februari 2010 - 23:18   quote  deeplink  
hahah jah.. ennnuuuhhhh :P
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 25 februari 2010 - 23:21   quote  deeplink  
ik zie hem nog staan voor de camera: 4X AMSTERDAM 4X AMSTERDAM.
ook zo'n gore kwal
Ricky888
 Ricky888 - vrijdag 26 februari 2010 - 00:40   quote  deeplink  
Ik erger me meer dat pi-air tijdens de uitzending op zijn mobiel zat en steeds cynische grapjes maakten over dat hij wou gaan enzo
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - vrijdag 26 februari 2010 - 08:34   quote  deeplink  
Hij moet inderdaad eve lekker zijn bek dicht houden hij voelt zich zeker heel wat dat die af en toe
een vrije trap er in schoot maar dat was ook het enigste wat hij kon en bovendien heeft hij ook en ongelofelijke kut kop
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Zet dit topic maar op slot. Zonde van de tijd...
BRW
 BRW - vrijdag 26 februari 2010 - 09:10   quote  deeplink  
Weet je van wie ik gek word, die Wilfred Genee!
Gisteravond legde hij gewoon woorden in de mond van Van Hooijdonk.. Dit werd een aantal keer goed gepareerd door Pierre! Ook was meneer Genee erg cynisch over Ajax.. Wat een misbaksel die kerel! Zelf nooit iets gepresteerd maar wel afgeven op anderen.. Jaloezie waarschijnlijk?
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 februari 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Sorry hoor maar die Pierre heb in mij ogen niets verkeerd gezegd. Maar ja joh er moeten altijd mensen zeuren. Ajax was bar slecht en die Verthongen was ook helemaal niks. Waarom ook niet gewoon starten met Urby. Bedankt jol voor die lompe opstelling. En dan heb je ook Gabri nog op de bank. Ik moet zeggen was ook altijd fan van hem. En Suk kom op mensen Pierre heb gelijk we kennen het verhaal maar hij moet het nu maar eens laten zien. De Jong ach te licht bevonden kijk hij schiet er tegen Vitesse wel 2 in maar vorige week miste hij al heel wat kansen en gister ook weer. En dan Pantelic strik er om heen en weg wezen en ik denk dat die dan applaudiserend vertrekt.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 09:12 schreef Guyt het volgende:
Sorry hoor maar die Pierre heb in mij ogen niets verkeerd gezegd. Maar ja joh er moeten altijd mensen zeuren. Ajax was bar slecht en die Verthongen was ook helemaal niks. Waarom ook niet gewoon starten met Urby. Bedankt jol voor die lompe opstelling. En dan heb je ook Gabri nog op de bank. Ik moet zeggen was ook altijd fan van hem. En Suk kom op mensen Pierre heb gelijk we kennen het verhaal maar hij moet het nu maar eens laten zien. De Jong ach te licht bevonden kijk hij schiet er tegen Vitesse wel 2 in maar vorige week miste hij al heel wat kansen en gister ook weer. En dan Pantelic strik er om heen en weg wezen en ik denk dat die dan applaudiserend vertrekt.
Urby is de meest waardeloze voetballer die er bij ajax rondloopt, creert nooit wat en zorgt heel vaak voor problemen achterin, zeker qua mentaliteit is het een waardeloze gast.
En Suk moet het nu maar eens laten zien???? hij heeft pas 30 minuten in het eerste gespeeld en hij moet het nu maar eens laten zien, je praat alsof hij al een jaar als groot talent bij het eerset van ajax rondloopt en nog niks heeft gepresteerd, dat is natuurlijk de grootste onzin en dat weet je zelf ook.
En Gabri is inderdaad een goede voetballer, maar voor wie had hij gister moeten spelen dan, want enoh en de Zeeuw speelden gewoon een goede wedstrijd, daarbij opgeteld dat gabri vrijwel niks gespeeld heeft dit seizoen door blessures en dus totaal geen wedstrijdritme heeft, is het gewoon een logische keuze geweest deze man niet te laten spelen.

Ajax heeft gister gewoon goed gespeeld, maar we moeten realistich wezen dat we gewoon nog een maatje te klein zijn voor een team als Juve, vergeet niet dat Juventus wel gewoon bij de top van Italie hoort.
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 februari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Urby is de meest waardeloze voetballer die er bij ajax rondloopt, creert nooit wat en zorgt heel vaak voor problemen achterin, zeker qua mentaliteit is het een waardeloze gast.
En Suk moet het nu maar eens laten zien???? hij heeft pas 30 minuten in het eerste gespeeld en hij moet het nu maar eens laten zien, je praat alsof hij al een jaar als groot talent bij het eerset van ajax rondloopt en nog niks heeft gepresteerd, dat is natuurlijk de grootste onzin en dat weet je zelf ook.
En Gabri is inderdaad een goede voetballer, maar voor wie had hij gister moeten spelen dan, want enoh en de Zeeuw speelden gewoon een goede wedstrijd, daarbij opgeteld dat gabri vrijwel niks gespeeld heeft dit seizoen door blessures en dus totaal geen wedstrijdritme heeft, is het gewoon een logische keuze geweest deze man niet te laten spelen.

Ajax heeft gister gewoon goed gespeeld, maar we moeten realistich wezen dat we gewoon nog een maatje te klein zijn voor een team als Juve, vergeet niet dat Juventus wel gewoon bij de top van Italie hoort.
Ik ben voor Urby en ik blijf er bij en is dit jou mening of praat jij met iedereen mee. Met Suk moet ik het nog zien. Zelfs in 30 minuten kan je al iets laten zien.En ik heb hem eigenlijk nog op niets goeds betrapt.Ik weet niet waar jij gister naar gekeken heb maar heb me 2x 45 min zitten ergeren aan die wedstrijd en vond de Zeeuw helemaal niet zo geweldig.Misschien moet jij op de bank als coach van AJAX gaan zitten als je het allemaal zo goed weet.ik vroeg niet wat jij er van vind het is mijn mening. Ik heb gelukkig een eigen mening meneer Remko................
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 19:52 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik ben voor Urby en ik blijf er bij en is dit jou mening of praat jij met iedereen mee. Met Suk moet ik het nog zien. Zelfs in 30 minuten kan je al iets laten zien.En ik heb hem eigenlijk nog op niets goeds betrapt.Ik weet niet waar jij gister naar gekeken heb maar heb me 2x 45 min zitten ergeren aan die wedstrijd en vond de Zeeuw helemaal niet zo geweldig.Misschien moet jij op de bank als coach van AJAX gaan zitten als je het allemaal zo goed weet.ik vroeg niet wat jij er van vind het is mijn mening. Ik heb gelukkig een eigen mening meneer Remko................
Als je wat langer op dit forum zou zitten dan zou je kunnen zien dat ik al heel erg lang geleden commentaar op deze jongen, ga mij dus niet beschuldigen van het feit dat ik geen eigen mening heb, dat kun jij namelijk niet weten.
Volgens mij snap jij niet zo goed hoe een forum werkt, maar je post dingen en andere mensen reageren daar dan op, zo werkt een forum en als je dat niet bevalt moet je mischien maar lekker wegblijven en niks posten

En de opmerking van dan moet jij maar op de bank gaan zitten slaat helemaal kant nog wal, jij hebt zelf ook commentaar op wat ze hebben laten zien dus hou dan lekker je smoel tegen een ander oke
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 februari 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wat langer op dit forum zou zitten dan zou je kunnen zien dat ik al heel erg lang geleden commentaar op deze jongen, ga mij dus niet beschuldigen van het feit dat ik geen eigen mening heb, dat kun jij namelijk niet weten.
Volgens mij snap jij niet zo goed hoe een forum werkt, maar je post dingen en andere mensen reageren daar dan op, zo werkt een forum en als je dat niet bevalt moet je mischien maar lekker wegblijven en niks posten

En de opmerking van dan moet jij maar op de bank gaan zitten slaat helemaal kant nog wal, jij hebt zelf ook commentaar op wat ze hebben laten zien dus hou dan lekker je smoel tegen een ander oke
Remko denk niet dat je GOD bent of zo. Ik heb het idee dat je een lastige puber bent van een jaar of 16, daar ga ik niet meer mee in discussie. Als je uit gepuberd bent kom je maar terug voor een volwassen gesprek. Dag jongen ga maar lekker slapen.
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 februari 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Bovendien zit ik hier al een tijdje en heb ik jou nooit iets over Urby horen zeggen, toch typisch he??? Blijf er bij je bent een meeloper.Hoe vaak kijk je AJAX eigenlijk???? Dag kleine jongen....
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 26 februari 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Ik heb em al vaker horen klagen (en terecht) over Urby.. Die jongen kan geen enkele voorzet geven.. Je word er gewoon moe van.. Corners en voorzetten komen bijna niet aan.. natuurlijk soms wel hoor.. maar als je een buitenspeler ben dan moeten ze gewoon altijd moeten aankomen.. voorral corners..
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 februari 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 21:56 schreef Pjettr het volgende:
Ik heb em al vaker horen klagen (en terecht) over Urby.. Die jongen kan geen enkele voorzet geven.. Je word er gewoon moe van.. Corners en voorzetten komen bijna niet aan.. natuurlijk soms wel hoor.. maar als je een buitenspeler ben dan moeten ze gewoon altijd moeten aankomen.. voorral corners..
Hey Pjettr ik vind hem wel goed en daar blijf ik bij. Ik kijk elke wedstrijd en blijf toch fan van die jongen, is dat zo raar????
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 22:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hey Pjettr ik vind hem wel goed en daar blijf ik bij. Ik kijk elke wedstrijd en blijf toch fan van die jongen, is dat zo raar????
1: Ik denk dat ik wel wat ouder ben dan dat jij bent, mijn eerste ajax wedstrijd was de met 6-0 gewonnen pot tegen Go Ahead Eagles in 1973, sindsdien heb ik tot aan 1998 meer dan 420 ajax wedstrijden bekeken en heb ajax veel prijzen zien winnen, helaas kan ik door een persoonlijke handicap niet meer naar elke wedstrijd toe en ga dus nog maar weinig.

2 Kijk eens naar je eigen manier van reageren voordat je vindt dat een ander een onvolwassen gesprek aan het voeren is.

3 dit zijn de eerste berichten die ik jou ooit zie posten, ook als ik wat andere topics uit het verleden bekijk, kan ik je naam nergens weer vinden.

4 Kijk ieder topic va de afgelopen bijna 2 jaar dat over Urby gaat maar na, ik ben altijd al negatief geweest over deze jongen, hij wordt zwaar overschat en weet niet precies wat het woordje inzet betekent. Teeven krijgen we door hem veel te veel tegengoals doordat hij z'n man weer eens laat lopen, aan de bal lijkt het een leuke voetballer maar heeft nooit rendement( van alle aanvalers die ajax heeft opgesteld dit seizoen en vorig seizoen, heeft Urby samen met suarez de meeste wedstrijden gespeeld, maar zelfs kennedy heeft meer assists.)

5 Volgens mij ben jij het type waar mijn kleine neefjes van 15 mee jonassen op het speelpleintje, dus kom hier niet zo tof doen met je grote mond.

Vraagje aan jou:
Leg mij eens in 4/5 punten uit waarom Urby in jou ogen zo'n goede voetballer is dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door remco k --
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 26 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 22:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hey Pjettr ik vind hem wel goed en daar blijf ik bij. Ik kijk elke wedstrijd en blijf toch fan van die jongen, is dat zo raar????
Ieder zijn eigen mening :) Jij mag hem goed vinden , je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet mag he :)
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15356/

Speciaal voor Guyt.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-15087/

Ook deze even lezen Guyt.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-14925/

Moet ik er nog meer opzoeken, waar ik absoluut niet positief ben over Urby.

De eerste 2 links zit hij al niet eens meer bij mijn selectie voor volgend jaar,
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 21:51 schreef Guyt het volgende:
Bovendien zit ik hier al een tijdje en heb ik jou nooit iets over Urby horen zeggen, toch typisch he??? Blijf er bij je bent een meeloper.Hoe vaak kijk je AJAX eigenlijk???? Dag kleine jongen....
Loze woorden van een leugenaar dus blijkbaar!!!!!!
freakie
 freakie - zaterdag 27 februari 2010 - 00:07   quote  deeplink  
remco die reageert niet!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2010 - 00:13   quote  deeplink  
Oja, joh:)
Guyt
 Guyt - zaterdag 27 februari 2010 - 00:51   quote  deeplink  
Remko mag ik mijn mening geven
freakie
 freakie - zaterdag 27 februari 2010 - 00:56   quote  deeplink  
dit is geen mening meer guyt.. Dit is feiten en remco heeft die nou laten zien...
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 00:51 schreef Guyt het volgende:
Remko mag ik mijn mening geven
Tuurlijk mag jij je mening geven, dat probeer ik je zelfs te zeggen, maar ga niet roepen dat ik een meeloper ben en meer van die rare dingen, zeker niet als je de feiten verkeerd hebt.

Heb ik wel nog steeds een vraag voor je:

Noem als je wil eens 4/5 punten op van Emanuelson waardoor hij in jou ogen een goede voetballer is
bully
 bully - zondag 28 februari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
punt 1- zijn voorzetten komen zelden aan.
punt 2- hij loopt regelmatig teslapen.
punt 3- laat zijn man regelmatig lopen.
punt 4- maakt 1 mooie actie en denkt gelijk dat hij wereld wedstrijd heefd gespeeld.
en over pi-air.
hij liet zelf al merken dat hij weinig wedstrijden van ajax bekeek.
dus vraag me af hoe hij dan over bepaalde spelers kan oordelen.
en de ophef over suk kan ik ook kort zijn.
hij heefd nog niet kunnen laten zien wat hij kan maar das niet zo vreemd tegen tegenstander zoals juventus en de paar minuten die hij in competitie heefd gespeeld.
dat hij werd toegejuicht in de arena toen hij warm liep had ook temaken dat hij ook telkens op het beeldscherm in beeld werd gebracht.
en ook al haald deze jongen het niet ik waardeer zijn inzet en zijn doorzettingsvermogen.
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 22:58 schreef bully het volgende:
punt 1- zijn voorzetten komen zelden aan.
punt 2- hij loopt regelmatig teslapen.
punt 3- laat zijn man regelmatig lopen.
punt 4- maakt 1 mooie actie en denkt gelijk dat hij wereld wedstrijd heefd gespeeld.
en over pi-air.
hij liet zelf al merken dat hij weinig wedstrijden van ajax bekeek.
dus vraag me af hoe hij dan over bepaalde spelers kan oordelen.
en de ophef over suk kan ik ook kort zijn.
hij heefd nog niet kunnen laten zien wat hij kan maar das niet zo vreemd tegen tegenstander zoals juventus en de paar minuten die hij in competitie heefd gespeeld.
dat hij werd toegejuicht in de arena toen hij warm liep had ook temaken dat hij ook telkens op het beeldscherm in beeld werd gebracht.
en ook al haald deze jongen het niet ik waardeer zijn inzet en zijn doorzettingsvermogen.
noem je nou 4 punten op die hem een goede voetballer maken:) dan ben ik wel hel benieuwd naar zijn zwakke punten
bully
 bully - maandag 01 maart 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

noem je nou 4 punten op die hem een goede voetballer maken:) dan ben ik wel hel benieuwd naar zijn zwakke punten
tja dat word moeilijker.
moet ik even nachje over slapen.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 02 maart 2010 - 03:44   quote  deeplink  
tegenwoordig is het geen teamprestatie meer? Wow.. hij schoot wat vrije trappen binnen.. Dat kon hij inderdaad wel goed.. Maar is dat de reden dat hij talentjes af mag kraken? Of ze nou van Ajax zijn of niet , hij mag talent wel erkennen..

En hoe oud ben je eigenlijk.. met dat 020 gezeur.. Hier is het gewoon Ajax en Feyenoord onder de volwassen mensen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 03:44 schreef Pjettr het volgende:
tegenwoordig is het geen teamprestatie meer? Wow.. hij schoot wat vrije trappen binnen.. Dat kon hij inderdaad wel goed.. Maar is dat de reden dat hij talentjes af mag kraken? Of ze nou van Ajax zijn of niet , hij mag talent wel erkennen..

En hoe oud ben je eigenlijk.. met dat 020 gezeur.. Hier is het gewoon Ajax en Feyenoord onder de volwassen mensen.
tegen wie heb je het in godsnaam??
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 02 maart 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

tegen wie heb je het in godsnaam??
wow lol.. drinken en slapen en dan nog forum gaat niet samen zo te zien xD
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 02 maart 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Ik kon toch zweren dat ik op een bericht reageerde...
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 15:55 schreef Pjettr het volgende:

[..]

wow lol.. drinken en slapen en dan nog forum gaat niet samen zo te zien xD
GENIAAL:) HAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pi-air van hooijdonk









0.0080618