BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 02 november 2021 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 07:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is dat onaannemelijk? En zo structureel zijn die investeerders-geruchten niet.
Blijven bij feiten: bedreigingen.
Ben jij daar bij geweest Henk?
We kunnen alles wel in twijfel trekken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2021 - 08:09   quote  deeplink  
Ook de ‘drogreden ‘ er is zo snel al een vervanger dus is t vooropgezet.
In de persconferentie werd al gemeld dat Koevermans op termijn al zou gaan hè.
Dus deze contacten waren inderdaad waarschijnlijk al gelegd.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 november 2021 - 08:10   quote  deeplink  
Bestuurlijk kader bij Feyenoord is al heel lang niet stabiel. Teveel individuele agenda's, teveel idem belangen.
Koevermans weg, nog meer mogelijkheden een stroman binnen te halen, met minimaal profiel en dus minder snel mikpunt. De ellebogen raken aan de leiding.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2021 - 08:10   quote  deeplink  
Hier, op Twitter:
'Te Kloese mondeling akkoord met #Feyenoord'

Koekoek, betekent dat het kamp van Bodegom de baas is, VvF zijn weer eens gepiepeld.

En als ik eerlijk ben, VvF/Rotterdammers voor #Feyenoord jullie hebben onze nummers, Blokland/van Drie thuis laten en we kunnen samen optrekken !

—-
T houdt niet op, niet vanzelf…
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2021 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lees t nog eens. Ik geloof wel dat er gesprekken waren.
Die zijn er denk ik altijd en al lang.
Dat er nooit iemand inspringt is ook waar. Maar dat dit een reden is, zeker nu. Is plausibel.

Los van de bestuurlijke chaos. Want die is er ook
Als ik van Bodegom mag geloven waren ze de fase gesprekken al voorbij. Ze waren nu dichtbij een akkoord met een investeerder.

Ik kan dat gewoon niet geloven. Er had altijd iets uit moeten lekken als dat daadwerkelijk zo was.
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2021 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:
Ook de ‘drogreden ‘ er is zo snel al een vervanger dus is t vooropgezet.
In de persconferentie werd al gemeld dat Koevermans op termijn al zou gaan hè.
Dus deze contacten waren inderdaad waarschijnlijk al gelegd.
Koevermans was een tijdelijke invulling van de functie inderdaad. Ik heb het ergens gelezen maar kan het niet meer terugvinden, ik dacht dat hij zeker tot eind 2022 zou blijven.

Dan is het wel snel geregeld met Te Kloese dat hij een jaar eerder komt?
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2021 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:10 schreef Stylzz het volgende:
Hier, op Twitter:
'Te Kloese mondeling akkoord met #Feyenoord'

Koekoek, betekent dat het kamp van Bodegom de baas is, VvF zijn weer eens gepiepeld.

En als ik eerlijk ben, VvF/Rotterdammers voor #Feyenoord jullie hebben onze nummers, Blokland/van Drie thuis laten en we kunnen samen optrekken !

—-
T houdt niet op, niet vanzelf…
Ik heb geen idee, ik heb er geen mening over. van Bodegom schijnt hem wel te kennen ja, hij heeft hem in 2019 ook al gepolst maar toen wilde Te Kloese nog niet.

Hij zal niet voor niks bij LA Galaxy zitten zou je zeggen. Al circuleerde er ook een nieuwsbericht dat hij het daar niet heel lekker deed volgens mij.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2021 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Koevermans was een tijdelijke invulling van de functie inderdaad. Ik heb het ergens gelezen maar kan het niet meer terugvinden, ik dacht dat hij zeker tot eind 2022 zou blijven.

Dan is het wel snel geregeld met Te Kloese dat hij een jaar eerder komt?
Volgens mij dacht ik ergens 22 inderdaad.
Maar goed. Ik ben bang dat de kloof alleen maar groter gaat worden
kenny
 kenny - dinsdag 02 november 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 07:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Tuurlijk Henk. Tientallen jaren horen we al praatjes over investeerders, maar nu opeens waren ze er hoor. Hoe is het mogelijk, ze waren er opeens maar haakte af na bedreigingen.
gelijk heb je hoor , grootste punt voor investeerders is om niet te investeren is die enge slangekuil in het maasgebouw
die onbetrouwbare v Bodegem gebruikt graag de bedrijgingen om zijn eigen falen te maskeren
kenny
 kenny - dinsdag 02 november 2021 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lees t nog eens. Ik geloof wel dat er gesprekken waren.
Die zijn er denk ik altijd en al lang.
Dat er nooit iemand inspringt is ook waar. Maar dat dit een reden is, zeker nu. Is plausibel.

Los van de bestuurlijke chaos. Want die is er ook
gelukkig zie je het ook "de bestuurlijke chaos" , ik dacht ff te waarnemen dat je het bestuurlijk wel goed vond gaan
kenny
 kenny - dinsdag 02 november 2021 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Als ik van Bodegom mag geloven waren ze de fase gesprekken al voorbij. Ze waren nu dichtbij een akkoord met een investeerder.

Ik kan dat gewoon niet geloven. Er had altijd iets uit moeten lekken als dat daadwerkelijk zo was.
zo denk ik er ook over , meneer loopt gewoon te liegen voor de camera , hij maakt zijn naam weer waar onbetrouwbaar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2021 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 10:50 schreef kenny het volgende:

[..]

gelukkig zie je het ook "de bestuurlijke chaos" , ik dacht ff te waarnemen dat je het bestuurlijk wel goed vond gaan
Eerlijk? Tot voor de Corona waren we wel op de goede weg. We waren technisch een weg ingeslagen met Arnesen en Slot. Waren druk bezig geld te genereren op het veld en de keuze voor een O21 om de piramide in te komen. We hadden van een grote schuld eigen vermogen opgebouwd en waren bezig om de Kuip te kopen en de VvF uit te kopen. Feyenoord kreeg weer smoel.

Het enige wat te verwijten was, zijn beslissingen die al eerder genomen zijn, met betrekking tot bijvoorbeeld het niet meedoen aan de piramide, maar die komen eigenlijk allemaal neer op alles om Feyenoord City heen. Daaromheen speelt 1 groot schimmenspel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2021 door Stylzz --
kenny
 kenny - dinsdag 02 november 2021 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eerlijk? Tot voor de Corona waren we wel op de goede weg. We waren technisch een weg ingeslagen met Arnesen en Slot. Waren druk bezig geld te genereren op het veld en de keuze voor een O21 om de piramide in te komen. We hadden van een grote schuld eigen vermogen opgebouwd en waren bezig om de Kuip te kopen en de VvF uit te kopen. Feyenoord kreeg weer smoel.

Het enige wat te verwijten was, zijn beslissingen die al eerder genomen zijn, met betrekking tot bijvoorbeeld het niet meedoen aan de piramide, maar die komen eigenlijk allemaal neer op alles om Feyenoord City heen. Daaromheen speelt 1 groot schimmenspel.
sportief wordt er eindelijk beleid gevoerd dat klopt en ben ik ook blij mee , maar is het niet meer dan normaal om goed beleid te voeren ?? je mag toch verwachten dat een bestuur de club goed besturen ?? anders zijn ze niet capabel dus niet geschikt ,
het grootste deel van het bestuur zit nog heerlijk in het maasgebouw de stoelendans te spelen , jammer dat je niet wil inzien dat het nog steeds een bestuurlijke wanboel is in dat maasgebouw , of we het nu hebben over het nieuwe stadion , de financien of op sportief gebied daar hebben ze de afgelopen jaren toch wel genoeg bewezen niet capabel te zijn ?
kijk de uitzending van fc rijnmond van afgelopen vrijdag maar even terug daar zit emile scelvis zo ongeveer hetzelfde te vertellen
VVout
 VVout - dinsdag 02 november 2021 - 12:44   quote  deeplink  
Het rauwe randje van bouwondernemers en investeerders die schuil gaat achter het rauwe randje van andere mensen die iets een een warm hart toedragen. T’s net een film man.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 november 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Wel speels dat deze topic soepel is overgegaan van Danny naar Mark.
Misschien in de toekomst nog wel voor iemand anders te gebruiken.
MMM
 MMM - dinsdag 02 november 2021 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 14:02 schreef netsurfer het volgende:
Wel speels dat deze topic soepel is overgegaan van Danny naar Mark.
Misschien in de toekomst nog wel voor iemand anders te gebruiken.
Hahahaha wel waar inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2021 - 14:29   quote  deeplink  
Elf jaar geleden hadden we ook geen geld. toch mooi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 november 2021 door Stylzz --
VVout
 VVout - dinsdag 02 november 2021 - 15:20   quote  deeplink  
Haha, heb ff terug gebladerd. Leuke wending dit en idd. weer zonder doekoe.
van geil
 van geil - dinsdag 02 november 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 10:17 schreef henk K het volgende:
ik had koevermans er graag bij dit seizoen zeker weten
..
VVout
 VVout - dinsdag 02 november 2021 - 15:46   quote  deeplink  
:)
pat
 pat - dinsdag 02 november 2021 - 21:20   quote  deeplink  
Vraag me hardop af of een kerel uit de mexicaanse en amerikaanse competitie een netwerk heeft wat bij ons, eigenlijk elke europese club, ook maar een beetje kan werken…

Welke amerikaan of mexicaan is er en wat zijn de keuzes??? Nihil denk ik

Hoe dan ook, koevermans of een ander, tis toch allemaal niks met al die 25 andere groepjes die iets MOGEN zeggen.
van geil
 van geil - dinsdag 02 november 2021 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 20:23 schreef ar het volgende:
hij heeft toch nog een 1-jarig contract?
,
VVout
 VVout - woensdag 03 november 2021 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 21:20 schreef pat het volgende:
Vraag me hardop af of een kerel uit de mexicaanse en amerikaanse competitie een netwerk heeft wat bij ons, eigenlijk elke europese club, ook maar een beetje kan werken…

Welke amerikaan of mexicaan is er en wat zijn de keuzes??? Nihil denk ik

Hoe dan ook, koevermans of een ander, tis toch allemaal niks met al die 25 andere groepjes die iets MOGEN zeggen.
Geboren in Bussum, gestudeerd op de universiteit Amsterdam, 2003 scout bij Ajaks geweest, ik denk buiten een klein minpuntje deze verder zijn taken wel aankan en je over Europese of Nederlandse connecties geen zorgen hoeft te maken. Of juist dan toch weer wel?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 november 2021 - 06:56   quote  deeplink  
Als vriend van van Bodegom bekend staan.
Sta je dan met 4 of 5-0 achter?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 november 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 21:20 schreef pat het volgende:
Vraag me hardop af of een kerel uit de mexicaanse en amerikaanse competitie een netwerk heeft wat bij ons, eigenlijk elke europese club, ook maar een beetje kan werken…

Welke amerikaan of mexicaan is er en wat zijn de keuzes??? Nihil denk ik

Hoe dan ook, koevermans of een ander, tis toch allemaal niks met al die 25 andere groepjes die iets MOGEN zeggen.
Gudde begon ook met amper een netwerk. Hoezo moet een algemeen directeur eigenijk een netwerk hebben? Is dit niet vooral handig als je technisch directeur bent?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 november 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 21:20 schreef pat het volgende:
Vraag me hardop af of een kerel uit de mexicaanse en amerikaanse competitie een netwerk heeft wat bij ons, eigenlijk elke europese club, ook maar een beetje kan werken…

Welke amerikaan of mexicaan is er en wat zijn de keuzes??? Nihil denk ik

Hoe dan ook, koevermans of een ander, tis toch allemaal niks met al die 25 andere groepjes die iets MOGEN zeggen.
Gudde begon ook met amper een netwerk. Hoezo moet een algemeen directeur eigenijk een netwerk hebben? Is dit niet vooral handig als je technisch directeur bent?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 november 2021 - 08:56   quote  deeplink  
Is die kogel trouwens al door de kerk? Of is het afhevelen de clubkrant van ajakkes die het meldde?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 november 2021 - 09:51   quote  deeplink  
AD, VI, afgelopen dagen al overtuigd dat te Kloese de nieuwe man is.
pat
 pat - woensdag 03 november 2021 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 05:59 schreef VVout het volgende:

[..]

Geboren in Bussum, gestudeerd op de universiteit Amsterdam, 2003 scout bij Ajaks geweest, ik denk buiten een klein minpuntje deze verder zijn taken wel aankan en je over Europese of Nederlandse connecties geen zorgen hoeft te maken. Of juist dan toch weer wel?
Ok en ja die kant uit het nederlandse is niet best alhoewel wij die spelers best kunnen gebruiken.
Afwachten maar
pat
 pat - woensdag 03 november 2021 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 november 2021 - 08:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Gudde begon ook met amper een netwerk. Hoezo moet een algemeen directeur eigenijk een netwerk hebben? Is dit niet vooral handig als je technisch directeur bent?
Koevermans deed het ook prima zonder die connecties en ervaringen toch?
GKL type heeft mijn voorkeur.

Vriendje van van bodegom… tis niet echt best dit of toch wel?

Een directeur bij een voetbalclub moet imo altijd uit datzelfde milieu komen. Dat heeft die genoemde dus ik ben een kat in een boom
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 november 2021 - 12:48   quote  deeplink  
Gudde is binnengehaald wegens zijn lobby met de gemeente ?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 november 2021 - 13:20   quote  deeplink  
Tis wel dat te kloese makkelijk binnen komt.
Geen periode genomen waarin Feyenoord meerdere kandidaten benadert.

Maar goed: te Kloese zat al eerder op de radar.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 november 2021 - 18:36   quote  deeplink  
En geen afkoopsom
Alexi
 Alexi - woensdag 03 november 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Functie elders.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0166120