BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 12:59   quote  deeplink  
Personeel vindt t vreselijk
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 13:01   quote  deeplink  
Binnenkort een update over stadion.
Feyenoord vindt niet dat ze daar te licht over gedacht hebben.

De impliciete link tussen t nieuwe stadion en bedreigingen is er niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 13:01   quote  deeplink  
Dat maakt t ook lastig omdat de exacte reden niet bekend is of juist uit vele hoeken kunnen komen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 13:02   quote  deeplink  
Zit nu in een meeting, dus ik heb afgesloten ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Grootste ellende komt niet van supportersgroep maar van een groep die niet eens aan Feyenoord gelieerd is voor langere tijd.
MMM
 MMM - woensdag 27 oktober 2021 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk echt dat dit gedrag invloed heeft. Concreet of niet.
Er is al tig jaar sprake van investeerders. En nooit komen ze.

Zo makkelijk om het nu ter sprake te brengen.
kenny
 kenny - woensdag 27 oktober 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 12:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Geloof ik echt helemaal niks van. Dat gelul over investeerders. Ze zijn er gewoon niet, klaar.
mee eens , weer een leugentje voor eigen best wil van die v bodegem
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:10   quote  deeplink  
Vertrek Koevermans is niet van invloed op het dossier Feyenoord City. Er worden geen deadlines oid verschoven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:12   quote  deeplink  
Koevermans zou het altijd maar voor kortere periode doen. Hij zou oorspronkelijk nog een jaartje blijven en dan vertrekken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:13   quote  deeplink  
Er werd naar Eenhoorn gevraagd, Feyenoord wil niet op reageren op namen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 13:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Er is al tig jaar sprake van investeerders. En nooit komen ze.

Zo makkelijk om het nu ter sprake te brengen.
Het is makkelijk ja, maar je zou het ook om kunnen draaien. Wellicht is het zo moeizaam om investeerders te binden omdat Feyenoord regelmatig tegen dit soort incidenten aanloopt.
van geil
 van geil - woensdag 27 oktober 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Er was dus een investeerder
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Van Bodegom geeft aan dat hij zelf in ieder geval niet de opvolger van Koevermans wordt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 13:15 schreef van geil het volgende:
Er was dus een investeerder
Een groep investeerders ja, als je Van Bodegom mag geloven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 oktober 2021 - 13:16   quote  deeplink  
Persco afgelopen.
van geil
 van geil - woensdag 27 oktober 2021 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 13:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Een groep investeerders ja, als je Van Bodegom mag geloven.
100 %
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Driessen vraagt ook naar die investeerder.
Investeergroep waren ze mee aan t afronden, op t moment dat er een rondje langs de huizen gedaan is door 'supporters' zag deze groep dit als dreigend en heeft zich daardoor teruggetrokken. Er was een causaal verband tussen t afhaken en t rondje langs de deuren.
dit was t
van geil
 van geil - woensdag 27 oktober 2021 - 13:21   quote  deeplink  
Wat een ellende .
MMM
 MMM - woensdag 27 oktober 2021 - 13:24   quote  deeplink  
Ik trap er niet in.
kenny
 kenny - woensdag 27 oktober 2021 - 13:30   quote  deeplink  
ik ook niet , mooi leugentje om eigen falen te maskeren
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 27 oktober 2021 - 13:30   quote  deeplink  
Hoe weten die 'supporters' nou wie precies in die Investeergroep zaten.
Er is veel meer aan de hand.
MMM
 MMM - woensdag 27 oktober 2021 - 14:37   quote  deeplink  
Clubwatcher Martijn Krabbendam sprak Arnesen voor een interview in Voetbal International. "Ik vond het opvallend", zegt hij in de Dick Voormekaar Podcast. "Het gaat natuurlijk over de investeerders. Ik vroeg aan hem of hij er nog in geloofde. Nee, je hoopt er op, maar… en daarna wees hij naar Eindhoven en PSV."

"Daar is binnen no time vijftig miljoen bij elkaar", vervolgt Krabbendam. "Toen vertelde hij ook nog: die Brabanders zijn wel zo van de club heeft hulp nodig. We steken de koppen bij elkaar, boem, het is geregeld en er komt ook niks over naar buiten. Feyenoord heeft wel de naam van niet lullen maar poetsen, maar in de praktijk valt het toch wel mee."
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Dat typische wantrouwen en dat alles een dubbele agenda heeft is exact hetzelfde als wat die mafkezen voedt die in een voortuin gaan staan.

No offense.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:
Dat typische wantrouwen en dat alles een dubbele agenda heeft is exact hetzelfde als wat die mafkezen voedt die in een voortuin gaan staan.

No offense.
ik bedoel dit namelijk niet vervelend of om kenny of MMM in een kwaad daglicht te stellen. Maar jullie reacties zijn precies dezelfde als je nu op social media uit die kringen ziet maar dan vergezeld met k*knker, oppleuren en ze motte ze allemaal het maasgebouw uitjagen en aan de Erasmusbrug opknopen.

Al zegt Feyenoord bestuur dat Feyenoord al jaren in rood-wit speelt zeggen zij glashard dat t wit-rood is en andersom. Standaard tegendraads, standaard wantrouwen en standaard halsstarrig overtuigd van hun eigen gelijk.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 oktober 2021 - 15:06   quote  deeplink  
iedereen kan toch begrijpen dat de club schade oploopt door dit soort gedrag...Nee, we gaan de aandacht verlegen naar bijzaken. Ik kan goed begrijpen dat koevermans er mee nokt en ik kan ook goed begrijpen dat mogelijke investeerders afhaken...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 15:17   quote  deeplink  
Allemaal hebben we gelijk.
Echter ik heb nog nooit, de zgn normale supporters spandoeken, of afkeer zien hebben van de randmongolen
Ook ik hou mijn mond als ik spandoeken zie, of spreekkoren hoor......
Maar nu ineens keuren we zaken af... waarom dan niet in het stadion ?
MMM
 MMM - woensdag 27 oktober 2021 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:
Dat typische wantrouwen en dat alles een dubbele agenda heeft is exact hetzelfde als wat die mafkezen voedt die in een voortuin gaan staan.

No offense.
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 14:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik bedoel dit namelijk niet vervelend of om kenny of MMM in een kwaad daglicht te stellen. Maar jullie reacties zijn precies dezelfde als je nu op social media uit die kringen ziet maar dan vergezeld met k*knker, oppleuren en ze motte ze allemaal het maasgebouw uitjagen en aan de Erasmusbrug opknopen.

Al zegt Feyenoord bestuur dat Feyenoord al jaren in rood-wit speelt zeggen zij glashard dat t wit-rood is en andersom. Standaard tegendraads, standaard wantrouwen en standaard halsstarrig overtuigd van hun eigen gelijk.
Ik voel me ook niet aangesproken want tot dat groepje schaar ik mezelf zeker niet. Gelukkig ook maar want wat er allemaal uitgespookt word vind ik schandalig.

Maar ik vind het een goedkope smoes over de investeerders. Hoeveel jaar horen we al dat er investeerders klaar staan? Tientallen jaren? En nooit zien we ze, nooit. Dus om dit nu precies op dit moment naar buiten te brengen vind ik goedkoop. En ik geloof er dan ook niks van. Als er écht een investeerder zo goed als rond was om in te stappen was dat toen wel uitgelekt. Want alles lekt uit bij Feyenoord.
van geil
 van geil - woensdag 27 oktober 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Volgens mij was het flink uitgelekt .
Zie VI
MMM
 MMM - woensdag 27 oktober 2021 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 15:27 schreef van geil het volgende:
Volgens mij was het flink uitgelekt .
Zie VI
Daar citeren ze van Bodegom toch?
tor jenstra
 tor jenstra - woensdag 27 oktober 2021 - 15:59   quote  deeplink  
Het belang van 'investeerders'(wie dat dan ook mogen zijn) wordt naar mijn mening ernstig overschat. Voor een nieuw stadion heeft Feyenoord inderdaad investeerders nodig. Maar voor de normale (lees huidige) bedrijfsvoering heeft Feyenoord geen investeerders nodig. Wat Feyenoord wel nodig heeft is meer inkomsten uit transfers en langer deelnemen in Europa, liefst in de CL. De miljoenen die je daar ophaalt zal een groep investeerders niet snel op gaan brengen. Daar komt bij dat investeerders eenmalig geld opbrengen, maar geld uit de Europese competities heb je jaarlijks en je bepaalt zelf hoeveel.
kenny
 kenny - woensdag 27 oktober 2021 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 15:25 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Ik voel me ook niet aangesproken want tot dat groepje schaar ik mezelf zeker niet. Gelukkig ook maar want wat er allemaal uitgespookt word vind ik schandalig.

Maar ik vind het een goedkope smoes over de investeerders. Hoeveel jaar horen we al dat er investeerders klaar staan? Tientallen jaren? En nooit zien we ze, nooit. Dus om dit nu precies op dit moment naar buiten te brengen vind ik goedkoop. En ik geloof er dan ook niks van. Als er écht een investeerder zo goed als rond was om in te stappen was dat toen wel uitgelekt. Want alles lekt uit bij Feyenoord.
sluit ik mij bij aan , ook ik schaar mij niet achter die idioten die onze club een hoop ellende bezorgen
ik ben geen fan van die v bodegem dat moge duidelijk zijn , ik vind hem onbetrouwbaar en dat is mijn mening , het is niet voor niks dat Robert Eenhoorn niks met hem te maken wil hebben
verder zitten er ook vakundige en bekwame mensen in het maasgebouw maar daar schaar ik v bodegem en troost niet bij
van geil
 van geil - woensdag 27 oktober 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 15:57 schreef MMM het volgende:

[..]
Nee was Chris Woerts

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2021 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 17:00   quote  deeplink  
Wie nu ?
kenny
 kenny - woensdag 27 oktober 2021 - 17:03   quote  deeplink  
)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2021 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Volgens mij niet.....
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 27 oktober 2021 - 17:16   quote  deeplink  
Wer zo'n zegenaamd investerder die bij 1e tegenslag met staart tussen de benen afhaakt. Weer zo 1 zonder ballen. Ik begrijp het diegene die die bedreigingen uit zijn ook kwartcellige, maar gelijk afhaken slappelingen
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 27 oktober 2021 - 17:19   quote  deeplink  
Met een echt fey hart blijf je erbij dat je wilt investeren. zie hoe snel het kon in Eindhoven. Dacht dat wij onze strijdkreet hadden geen woorden maar daden. Ik vind ook dat de echte supporters moeten opstaan tegen die klootzakken zonder hersens die er iedere keer voor zorgen dat we hoge boetes krijgen. Zijn die nu zo dom?
kenny
 kenny - woensdag 27 oktober 2021 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 17:19 schreef ed pouwelse het volgende:
Met een echt fey hart blijf je erbij dat je wilt investeren. zie hoe snel het kon in Eindhoven. Dacht dat wij onze strijdkreet hadden geen woorden maar daden. Ik vind ook dat de echte supporters moeten opstaan tegen die klootzakken zonder hersens die er iedere keer voor zorgen dat we hoge boetes krijgen. Zijn die nu zo dom?
hier ben ik het met je eens , wordt tijd dat de goede supporters moeten gaan opstaan , zo moeilijk is dat toch niet ?? je kan die gasten toch aan spreken ? het loopt onderhand de spuiggaten uit wat onze club weer aardig ondermijnt terwijl we sportief zo lekker bezig zijn
je hou je hart weer vast met de uitwedstrijd tegen berlijn
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 27 oktober 2021 - 17:32   quote  deeplink  
Die bedreigingen komen ook uit een andere hoek, niet direct aan de club gerelateerd.
Die gasten komen waarschijnlijk niet eens in het stadion.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 17:19 schreef ed pouwelse het volgende:
Met een echt fey hart blijf je erbij dat je wilt investeren. zie hoe snel het kon in Eindhoven. Dacht dat wij onze strijdkreet hadden geen woorden maar daden. Ik vind ook dat de echte supporters moeten opstaan tegen die klootzakken zonder hersens die er iedere keer voor zorgen dat we hoge boetes krijgen. Zijn die nu zo dom?
Investeren doe je niet uit liefde
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 oktober 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Wat een dieptepunt dit.
ed pouwelse
 ed pouwelse - woensdag 27 oktober 2021 - 17:59   quote  deeplink  
Er zijn investeerders die investren uit clubliefde. Ze zijn er echt
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 oktober 2021 - 18:01   quote  deeplink  
Gedachten ten aanzien van pseudo argumentaties opstappen Koevermans is rijp voor prullenbak.
Feyenoord heeft een groot probleem. Een ongrijpbaar zieke groep die de club arresteert met terreur.

Daar begint het eerst. Da's feit.
Daar gaat het hier over. en niet over wie er weg moet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 17:59 schreef ed pouwelse het volgende:
Er zijn investeerders die investren uit clubliefde. Ze zijn er echt
Die hebben we al opgesoupeerd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 oktober 2021 - 18:05   quote  deeplink  
Koevermans gaat weg en we hebben het iets verder al ver schijterige investeerders.
Bijzonder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 oktober 2021 - 18:08   quote  deeplink  
Wij zijn alweer uren verder. En t enige rotte aan t vertrek is de oorzaak.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 oktober 2021 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 15:17 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal hebben we gelijk.
Echter ik heb nog nooit, de zgn normale supporters spandoeken, of afkeer zien hebben van de randmongolen
Ook ik hou mijn mond als ik spandoeken zie, of spreekkoren hoor......
Maar nu ineens keuren we zaken af... waarom dan niet in het stadion ?
Ik mis gewoon de ballen om tegen die doorgesnoven types in te gaan. Daarbij, het is maar voetbal. Er zijn belangrijkere idealen om je leven voor te geven...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 18:34   quote  deeplink  
Diat is een eerlijk antwoord.Cobus.
De oude ik zou het durven, maar ik word ook ouder, het zijn er teveel en doorgesnoven weet je niet wat ze gaan doen.
Ik heb 1. Keer meegemaakt dat vak T zong....maak je club maar kapot.
Maar nogmaals ik hoorde dat de meeste die dit flikken al een stadion verbod hebben, daar kan je als Feyenoord ook niets aan doen.
Je ziet dit in meerder zaken in Nederland , de minderheid zet de norm....wat nu te doen tja....
Ik vind ook elke keer dat tover woord investeerders ,als een worst voorgehouden word, en Koevermans had zich sterker op moeten stellen en in gesprek gaan via de media, en dit moeten roepen " en niet lief meer" en ja dan loop je risico ( krijg je een hoog salaris voor)
Ik geloof niet dat vd Herik zijn mond gehouden had....durfde de confrontatie aan.
Ik zal wel weer kritiek krijgen maar dit is mijn zienswijze.......en wat ik zie en hoor
moa
 moa - woensdag 27 oktober 2021 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 18:34 schreef piet de paler het volgende:
Diat is een eerlijk antwoord.Cobus.
De oude ik zou het durven, maar ik word ook ouder, het zijn er teveel en doorgesnoven weet je niet wat ze gaan doen.
Ik heb 1. Keer meegemaakt dat vak T zong....maak je club maar kapot.
Maar nogmaals ik hoorde dat de meeste die dit flikken al een stadion verbod hebben, daar kan je als Feyenoord ook niets aan doen.
Je ziet dit in meerder zaken in Nederland , de minderheid zet de norm....wat nu te doen tja....
Ik vind ook elke keer dat tover woord investeerders ,als een worst voorgehouden word, en Koevermans had zich sterker op moeten stellen en in gesprek gaan via de media, en dit moeten roepen " en niet lief meer" en ja dan loop je risico ( krijg je een hoog salaris voor)
Ik geloof niet dat vd Herik zijn mond gehouden had....durfde de confrontatie aan.
Ik zal wel weer kritiek krijgen maar dit is mijn zienswijze.......en wat ik zie en hoor
De ballen er misschien wel voor maar als ik met de Kids naar het stadion ga voel ik me er ook niet toe geroepen, je kan je dag leuker afsluiten dan door een paar doorgesnoven uitkeringstrekkers in elkaar gestampt te worden.

Dat JUIST NU het investeerders verhaal weer wordt aangehaald is volkomen logisch. Als we onze Feyenoord brillen af zetten en objectief de markt bekijken zijn er 1000en andere bedrijven met een positief imago, een heldere forecast en een zeker rendement op je investeringen. Ik snap het wel, de club raakt ernstig beschadigd door keer op keer negatief in het nieuws te komen, je denkt wel 2 keer na voordat je je naam verbind aan dat doorgesnoven zootje. Merken willen zich identificeren met winnaars, niet met slopers.

Dan blijven er nog mensen met clubliefde of miljardairs die een speeltje zoeken over, van de eerste groep hebben we de meesten al wel weg gejaagd of dusdanig geïntimideerd dat we ze nooit weer zien. Bij de 2e groep zullen wij ook niet snel de eerste keus zijn, ook dat type investeerder wil uiteindelijk de club laten groeien en geld uit de club halen. Het zootje ongeregeld dat zich bij ons supporters noemt staat er voor garant dat een stabiele groei niet mogelijk is.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 18:57   quote  deeplink  
Wat ik weet is dat Perridon door het bestuur is weggejaagd.
Pim is ook wegge gaan wegens de sfeer
Eenhoorn wel geen geldschieter maar een prima sport marketing man idem
Dus er zit ook daar iets fout in die grote aantallen bemoei zuchtigen ( die wel geld in Feyenoord hebben gestoken)
Diegene die nu uit die groep zou opstaan heeft ballen, en moet het gaan doen denk ik ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2021 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0164110