BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 27 oktober 2021 - 19:10   quote  deeplink  
Tja, maar stelt je hebt een mooi bedrijf en wat geld over, dan is Feyenoord toch wel 1 van de laatste dingen waar je je geld gaat investeren. Voor je het weet veranderd je veilige leventje door je goede gedrag in een hel omdat er een paar van die idioten je vrouw en kinderen komen bedreigen bij je thuis. Lekker dan, zou het alleen om die mogelijkheid al niet overwegen.
har
 har - woensdag 27 oktober 2021 - 19:27   quote  deeplink  
In Nederland kun je lekker aankloten zonder dat je aangepakt wordt... Als er niks gaat veranderen worden we echt een pauperland waar Criminelen en idioten het voor het zeggen hebben.
Het kan toch niet zo zijn dat een klein groepje motherfuckers deze prachtige club om zeep gaan helpen waar zoveel mensen van houden in voor en tegenspoed. Speur ze op, pak ze aan, en hopelijk krijgen we de boel weer op de rit, anders zie ik het heel treurig in.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 oktober 2021 - 20:20   quote  deeplink  
Miondige minderheid is de baas.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 oktober 2021 - 20:55   quote  deeplink  
Ach, het is al zover dat jonge mensen wel 3 keer nadenken om bij de politie te willen.
Zelf als agent kun je opgezocht worden.

Hoe dan ook. Vertrek Koevermans wordt nu gelinkt naar een 'maatschappelijk probleem'.

Das's al iets.
Maar nog steeds niets.
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - woensdag 27 oktober 2021 - 23:02   quote  deeplink  
Dat gezeik over investeerders, wat een onzin, investeerders, zullen nooit komen door de lastige structuur en de krampachtige drang om altijd maar een meerderheid bij de club te houden, zodat het huidige bestuur altijd hun macht houd…
Dan hou je alleen de gulle gevers over, die met een paar mln een gat dichten en dan ook nog wat te zeggen willen hebben(weer verdere spreiding van macht)

Van mij mag een partij een 100% overname doen.. die echt uit zijn op een goede return en dus goed beleid willen voeren.
Een private equityfonds, commerciële red bull achtige investeerder of whatever.. liever een professionele maatschappij die het bestuur vormt dan mensen die voor hun lol een commissaris rolletje er bij doen..
VVout
 VVout - donderdag 28 oktober 2021 - 07:30   quote  deeplink  
Schande dat je vrouw en kinderen hierin betrekt, lekker volk is dat.

Frank en Arne lekker door gaan met waarde creëren, investeerders vind ik maar zo zo.

Een sterke leider als algemeen directeur en doorgaan met die handel en verhaaltjes achterwegen laten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 08:44   quote  deeplink  
Het verheerlijken van t 'rauwe randje' is wat dit cultiveert.
Zo lang mensen 't best vinden' dat er vuurwerk in stadion is, trappen bewust bezet gehouden worden, muurschilderingen met Jodenvervolging, hamassen op de tribunes, georganiseerde vechtpartijen tegen andere clubs, doodverwensingen naar bestuurders en het intimideren van bestuurders normaal vinden blijft dit in stand.

Dit geeft deze groep mensen het idee dat we ze doen draagvlaak heeft, dat t normaal is en dat ze er iets mee bereiken. Ze eisen inspraak. Terwijl ze daar geen enkel recht toe hebben, net als jij niet en ik niet.

Feyenoord is een voetbalclub. En voetbal leeft bij supporters en is voor de supporters, maar je leidt geen voetbalclub voor de supporters. De vraag stellen "Wat is voetbal?", dan is voetbal een sport tussen twee teams, met twee doelen en een afgebakende omgevingen, met spelregels en spelleiding en het doel is winnen". Dat is voetbal, daar is het voor gemaakt en dat is de basis van een voetbalvereniging.

Dat Feyenoord een BVO is snap ik ook en dat bij een BVO ook geld verdient moet worden is logisch. Maar je bent supporter van een club om een bepaalde reden, kan de stad zijn, kan uit geboorte zijn, kan het voetbal zijn, kan het stadion zijn en het kan bijvoorbeeld zijn omdat je vrienden er ook voor zijn. Maar JIJ bent supporter en niet andersom. De club hoeft geen dingen te doen omdat JIJ als supporter je er anders niet meer thuis zou voelen. Nee de club bepaalt zijn filosofie en de supporters gaan daar in mee, of niet. Daarmee verlies je misschien supporters, maar trek je andere aan. Een club met supporters kan er dan voor kiezen inderdaad, over t algemeen altijd, om in gesprek te gaan met supporters om zo veel mogelijk supporters te behouden en waar mogelijk te groeien. Maar hier zit nu juist de crux.

De supportersgroep waar t hier omgaat, daar valt al decennia niet mee te praten. De rauwe rand is afgelopen jaren alleen maar groter en harder geworden en de maatschappij zit op dit moment op een punt dat t niet meer onder de oppervlak sluimert maar gewoon keihard smerig aanwezig is. En t is een maatschappelijk iets wat aangepakt dient te worden. Niet alleen bij Feyenoord. Dus Feyenoord moet dit helemaal geen podium meer geven. T moet keihard aangepakt worden.

Lees de brief die de gezamenlijke 'supportersgroepen' gestuurd hebben maar eens goed door. Nul emphatie. Nul ook maar enige spijt over wat er met Koevermans gebeurd is. Geen veroordeling van t feit. Nee ze 'jubelen' nog net niet over dat er nu ruimte is voor een frisse wind. En kijk eens t lijstje wat t ondertekent heeft, dat zegt al genoeg. Een groot deel mag waarschijnlijk al niet eens meer in t stadion komen. Ze praten over structureel negeren van supporters terwijl er wel met supporters gesproken is, en vaak ook, maar er wordt niet gedaan wat ze zeggen dus wordt t op negeren gegooid.

Dit is nu een enorm epistel geworden, maar ik ben dit echt zo kotsbeu. Feyenoord moet echt geen makke schapen vereniging worden met alleen maar business seats, maar dit maakt je club van binnenuit helemaal kapot. En misschien is dat wel wat de supportersgroepen willen, liever naar de klote en opnieuw beginnen volgens hun wensen, dan zo doorgaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 oktober 2021 - 09:16   quote  deeplink  
Dat fanatieke is alleen maar mooi. Daar is menig club jaloers op. Maar het mag nooit zo zijn dat de een een ander zijn wil op legt omdat hij de ander bedreigt.

Daarnaast is het gewoon dom. Wie steekt er nou vuurwerk in zijn eigen tuin af als het € 30.000,- kost. En dan is het nog veel veel veel dommer als feestje persoon twee weken later weer vuurwerk afsteekt. En nu kost het hem € 40.000,-. En weet te werken later pakt hij weer zo'n rotjes....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 oktober 2021 - 09:18   quote  deeplink  
Eigenijk is het raar dat Feyenoord dit niet verhaalt op de daders.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 09:23   quote  deeplink  
Volgens Struis, vakbond politie, zijn ze al behoorlijk ver met onderzoek naar daders. Brief van fsv, mede namens 18 (!) Onduidelijke splintergroepjes is stuitend. Zij maken misbruik van ontstaan leed en duiken op een soort prooi.
Bijna chantage.
En al moge het zo zijn dat zij zich buitenspel gezet voelen, zij bestendigen dat Feyenoord van hen moet zijn.
De club Feyenoord wordt gegijzeld door deze mensen. Wellicht ook door bestuurders en geldschieters, maar het gaat nu niet om wie er de echte Bad Guy is.
Het gaat om geweld, bedreiging, gebruiken als machtsmiddel.

Dat aanpakken is vooraleerst de focus. En daar dienen die 18 clubjes eerst in mee te doen. Het is nl. Een echt probleem waar deze samenleving echt last van gaat krijgen. Niet alleen bij Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens Struis, vakbond politie, zijn ze al behoorlijk ver met onderzoek naar daders. Brief van fsv, mede namens 18 (!) Onduidelijke splintergroepjes is stuitend. Zij maken misbruik van ontstaan leed en duiken op een soort prooi.
Bijna chantage.
En al moge het zo zijn dat zij zich buitenspel gezet voelen, zij bestendigen dat Feyenoord van hen moet zijn.
De club Feyenoord wordt gegijzeld door deze mensen. Wellicht ook door bestuurders en geldschieters, maar het gaat nu niet om wie er de echte Bad Guy is.
Het gaat om geweld, bedreiging, gebruiken als machtsmiddel.

Dat aanpakken is vooraleerst de focus. En daar dienen die 18 clubjes eerst in mee te doen. Het is nl. Een echt probleem waar deze samenleving echt last van gaat krijgen. Niet alleen bij Feyenoord.
T zijn ook geen 18 clubjes. Deze kan je gewoon zien als 1. Ze praten allemaal met dezelfde mond, delen op dezelfde wijze media, delen hetzelfde gedachtengoed, bestaan over t algemeen veelal uit dezelfde club mensen en bevatten bijna allemaal (oud) hooligans op prominente posities.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 oktober 2021 - 09:53   quote  deeplink  
Stuitend commentaar in AD
Feyenoord buigt voor geweld.
En supporters vereniging gaat praten........voelen zoch buitengesloten.......
Wie praat er nu na,ens honderden fans die gewoon voetballen willen zien, ik ( persoonlijk) wil niets te maken hebben met die extreme jongens.
Misschien een schaduw supporters vereniging met hardwerkende huisvaders en moeders, en gewoon de man die voetbal wil zien zonder randzaken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T zijn ook geen 18 clubjes. Deze kan je gewoon zien als 1. Ze praten allemaal met dezelfde mond, delen op dezelfde wijze media, delen hetzelfde gedachtengoed, bestaan over t algemeen veelal uit dezelfde club mensen en bevatten bijna allemaal (oud) hooligans op prominente posities.
Begreep gisteren van Dennis van Eersel dat camera's in stadion van ondermaatse kwaliteit zijn, dat angst regeert bij ter plaatse handhaven op stadionverbod. Ook daar liggen oorzaken die dergelijke types ruimte bieden een eigen wereld te creeëren.
18 clubjes idd, het is om indruk te maken.
Zoiets als dit forum. Het klinkt groot, maar het gaat omeen klein aantal structurele inbrengers. Maar ze zijn er wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 09:53 schreef piet de paler het volgende:
Stuitend commentaar in AD
Feyenoord buigt voor geweld.
En supporters vereniging gaat praten........voelen zoch buitengesloten.......
Wie praat er nu na,ens honderden fans die gewoon voetballen willen zien, ik ( persoonlijk) wil niets te maken hebben met die extreme jongens.
Misschien een schaduw supporters vereniging met hardwerkende huisvaders en moeders, en gewoon de man die voetbal wil zien zonder randzaken.
Piet.
Precies dit. Maar er is ook nog een gedeelte van de club die niet participeert in de ellende, maar dit wel ziet als 'sfeer' en bang zijn dat zonder dat rauwe randje Feyenoord Feyenoord niet meer is. En daar aansluitend ook angst heeft naar overgaan naar een nieuw stadion. Even los van de financiën draait t hier bijna altijd om emotie. Verpakt in 'het is niet goed voor de club', terwijl de alternatieven even matig zijn...

Wat voor ons wel mooi is om te zien is hoe grijpt Feyenoord dit nu aan. Er is tractie bij regering, politie en wat meer objectieve mensen die niet emotioneel aan de club gebonden zijn. Dit is het moment om schoon schip te maken. Ik ben heel benieuwd.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 oktober 2021 - 10:29   quote  deeplink  
Ik deel je mening en hoop op oplossing.
Bij een bedrijf in Eindhoven die gloeilampen maken, hadden ze Timmer.
Met de opschud actie centurion om alles helder te krijgen. En heilige huisje om te gooien.
Tja maar wie .......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2021 door piet de paler --
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 28 oktober 2021 - 11:00   quote  deeplink  
Bij ADO loste ze het zelf op, onuitvoerbaar in de Kuip?
https://eenvandaag.avrotros.nl/embed/110337/
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 11:00 schreef Gerard_FR het volgende:
Bij ADO loste ze het zelf op, onuitvoerbaar in de Kuip?
https://eenvandaag.avrotros.nl/embed/110337/
Nieuw stadion met meer toegangspoortjes ;-)
VVout
 VVout - donderdag 28 oktober 2021 - 11:38   quote  deeplink  
Ik ben bang (meer ga ik daar ook niet over zeggen) dat dat rauwe randje zich grotendeels buiten de Kuip afspeelt. Er lopen mensen rond die heel gekke dingen hebben uitgevreten uit naam van Feyenoord in het verleden en van hun leven geen wedstrijd meer mogen bezoeken.

Wil je dit aanpakken, zullen er andere instanties hun werk moeten doen.
pat
 pat - donderdag 28 oktober 2021 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2021 - 23:02 schreef Joszef Kiprich het volgende:
Dat gezeik over investeerders, wat een onzin, investeerders, zullen nooit komen door de lastige structuur en de krampachtige drang om altijd maar een meerderheid bij de club te houden, zodat het huidige bestuur altijd hun macht houd…
Dan hou je alleen de gulle gevers over, die met een paar mln een gat dichten en dan ook nog wat te zeggen willen hebben(weer verdere spreiding van macht)

Van mij mag een partij een 100% overname doen.. die echt uit zijn op een goede return en dus goed beleid willen voeren.
Een private equityfonds, commerciële red bull achtige investeerder of whatever.. liever een professionele maatschappij die het bestuur vormt dan mensen die voor hun lol een commissaris rolletje er bij doen..
beste Joszef,

De investeerders die nooit komen zijn hardstikke nodig en juist DIE inversteerders zullen het huidige bestuur veranderen qua aanpak etc. de aanpak of het ontbreken ervan. Daarnaast is er op dit moment ook helemaal geen enkele mogelijkheid vanuit feyenoord om deze mensen aan te pakken omdat de wet het niet ondersteud.
Ik heb in meerdere posten al gewezen op het uitblijven van o.a. de haven vanwege deze BS die ettertjes "uit naam" van feyenoord plegen. ook heb ik er vaker op gewezen dat je natuurlijk ook zelf iets kan bijdragen waarbij ik je het beste kan verwijzen naar het stuk van Stylezz die dat heel treffend heeft gezegd een paar post onder de jouwe maar...

Het grootste probleem lees ik in de laatste zinnen... 100% overname = geen zeggenschap, weg tifo, weg het geen woorden maar daden gevoel en weg trots. vooral de laatste zin is er 1 die helemaal niet past als je praat over een investeerder.
deze mensen willen per direct rendement. het is dus hardstikke onwaar om dit te zeggen. een investeerder wil geld. als een investeerder 100% zeggeschap heeft kan die dus bij tegenvallende resultaten, vanauit die inversteerder gerekende dus he, gewoon de club wegdoen om zijn verlies te beperken. Zou je mij eens kunnen vertellen, en ik zeg dit met de bedoeling je te begrijpen en niet te veroordelen, hoe jij tot dit ben gekomen?
was je boos en zei je dit uit emotie?
Vind je echt dat de zeggeschap voor een inversteerder 100% moet zijn om dit probleem de kop in te drukken en direct daarop de volgende vraag:
ben je feyenoorder of een feyenoord volger?

ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand hier en in het stadion zich schaart achter de mening om onze club voor 100% zeggenschap te verkopen. Eigenlijk neig ik dan meer naar een trol account. dat kan ik van jou niet zeggen hoor, je bent er vaak en je zegt vaak dingen die echt wel raakt zijn ten minste wat mij betreft.

Daarom ook deze vraag, hoe heb je dit nou bedoeld joh? wat is er gebeurt dat je zo anti feyenoord reageert of ben ik misschien te ver beinvloed door mijn liefde voor de club dat ik het niet meer zie?
pat
 pat - donderdag 28 oktober 2021 - 12:47   quote  deeplink  
hoe je dit allemaal ook ziet, ik zag de persconferentie van van bodegom en die andere waar ik de naam even van kwijt ben. Ondanks dat van bodegom er wat mij betreft TE arrogant bij zit, is de taak van de OVERHEID om de wet aan te passen. de voetbal wet zoals die in de UK lost dit op. tenminste dit is wat de huidige spreekpop van ons feyenoord zegt.

is dit wel zo? dat is de eerste vraag wat mij betreft
Kunnen we er niks aan doen zelf dan? natuurlijk wel, dit bestuur had ervoor kunnen zorgen met flyers, afzettingen, netten, extra steward en steward op de juiste plekken ETC ETC ETC om o.a. de boetes die wij nu hebben ontvangen te voorkomen.

Laten we ook niet vergeten op welke manier deze zogenaamde leiders nu met hun krokedilletranen zitten te huilen en de verantwoordelijkheid verleggen, zijn binnengekomen. De GKL ziet dit alles met groot verdriet aan en dit was er ook zo eentje...

als je dus iets wil moet je accepteren dat je niet genoeg iegenaarsschap neemt, niet wijzen naar de overheid, oplossen. niet lullen maar poetsen, dat is niet wat ik zie en dit komt in mijn mening ook vooral door meneer van bodegom en de daarvoor benoemde vrienden van feyenoord (jozef dit is dus een inversteerder he, als die geld nodig had gehad in die tijd was feyenoord falliet he... ze verdienen de naam vrienden niet)

we hebben een RVC
we hebben een directie
we hebben de tifo
we hebben de supporters vereninging die iets mag zeggen
we hebben pat

al die dingen zorgen voor:
bureaucratie
vertragingen
linkse invloeden in de club

het zorgt voor verdeeldheid en waarschijnlijk vergeet ik nog 20 andere splintergroeperingen die ook denken iets te mogen zeggen. dit moet dus ophouden anders zal je over zoiets simpels als wat er nu is gebeurt, en oplossen van geweld is hardstikke simpel, geen oplossingen gaan vinden en dus praten we er volgende maand weer over en dat zal zo blijven. dat wat een supporter roept roept de club allang niet meer.

ik ben voor 1 leider, de gkl wat mij betreft. dan is het ook links en rechts maar geloof me dan is het wel hardstikke duidelijk dat er geen midden is.

wat de fok, zet de kromme er neer. ik durf te wedden dat die na een jaar alle onkruid hebt verbrand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2021 door pat --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 oktober 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Linkse invloeden.....hahahahahahahahah
van geil
 van geil - donderdag 28 oktober 2021 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 13:15 schreef CobusIII het volgende:
Linkse invloeden.....hahahahahahahahah
Henk ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 13:58 schreef van geil het volgende:

[..]

Henk ?
Is die linksdragend?
van geil
 van geil - donderdag 28 oktober 2021 - 14:01   quote  deeplink  
Hahaha , zou zo maar kunnen .
pat
 pat - donderdag 28 oktober 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Zien jullie dat niet? Tis nou niet recht toe rechtAan ofwel?

Dat jullie dat niet zien. Ik heb het niet over de forum posters en lezers he
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 oktober 2021 - 14:16   quote  deeplink  
Of het nu gaat over
Religie
Covid maatregelen
Voetbal
Een kleine groep vertelt de meerderheid wat ze moeten
Hahaahah
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 oktober 2021 - 14:16   quote  deeplink  
Of het nu gaat over
Religie
Covid maatregelen
Voetbal
Een kleine groep vertelt de meerderheid wat ze moeten
Hahaahah
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 14:16 schreef piet de paler het volgende:
Of het nu gaat over
Religie
Covid maatregelen
Voetbal
Een kleine groep vertelt de meerderheid wat ze moeten
Hahaahah
Spijt komt altijd na t stemmen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 28 oktober 2021 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:

Lees de brief die de gezamenlijke 'supportersgroepen' gestuurd hebben maar eens goed door. Nul emphatie. Nul ook maar enige spijt over wat er met Koevermans gebeurd is. Geen veroordeling van t feit. Nee ze 'jubelen' nog net niet over dat er nu ruimte is voor een frisse wind. En kijk eens t lijstje wat t ondertekent heeft, dat zegt al genoeg. Een groot deel mag waarschijnlijk al niet eens meer in t stadion komen. Ze praten over structureel negeren van supporters terwijl er wel met supporters gesproken is, en vaak ook, maar er wordt niet gedaan wat ze zeggen dus wordt t op negeren gegooid.

Het komt op mij meer over als een dreigbrief, en van een knieval is van hun kant geen sprake.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2021 - 18:09   quote  deeplink  
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1423371/Column-Feyenoord-wordt-een-professionele-club-nu-nog-een-beschavingsoffensief
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 13:15 schreef CobusIII het volgende:
Linkse invloeden.....hahahahahahahahah
Hij is erg leuk!
Benieuwd of ie het ook kan uitleggen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 13:58 schreef van geil het volgende:

[..]

Henk ?
Hahahaha!
Bad vibes, man, patty heeft me door.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2021 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is die linksdragend?
Heb je een serieuze zaak te pakken.
Bij de ene slimfit spijkerbroek links, bij de ander weer verdeeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:08   quote  deeplink  
Deze man was (misschien) niet zo goed nee,maar hij was en is toch
het kleinste probleem binnen de gehele organisatie .
Niet 1 nieuwe algemeen directeur zal dingen kunnen veranderen als
het streven en het naleven van een breed gedragen beleid niet veranderd.
Feyenoord is een klote club ,probeer dat te begrijpen.

Helaas houden wij van Feyenoord.
kenny
 kenny - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Deze man was (misschien) niet zo goed nee,maar hij was en is toch
het kleinste probleem binnen de gehele organisatie .
Niet 1 nieuwe algemeen directeur zal dingen kunnen veranderen als
het streven en het naleven van een breed gedragen beleid niet veranderd.
Feyenoord is een klote club ,probeer dat te begrijpen.

Helaas houden wij van Feyenoord.
eens , gisteren was wel een interessante uitzending bij FC rijnmond , daar zat Schelvis het ook te vertellen , feyenoord moet reorganiseren de bezem door het maasgebouw , welke nieuwe directeur er zomenteen ook komt zo zal er niks veranderen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 oktober 2021 - 15:44   quote  deeplink  
Dat verhaal van Schelvis was oude wijn in nieuwe zakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 oktober 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 14:54 schreef kenny het volgende:

[..]

eens , gisteren was wel een interessante uitzending bij FC rijnmond , daar zat Schelvis het ook te vertellen , feyenoord moet reorganiseren de bezem door het maasgebouw , welke nieuwe directeur er zomenteen ook komt zo zal er niks veranderen
Weinige zullen het begrijpen maar je heb maar 1 lepel nodig om de soep te roeren.
1 koning of koningin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:18   quote  deeplink  
Zitten een heel hoop mensen in de luwte van deze chaos, er is hier helemaal niets mee opgelost.

RvC, VvF, Stico, gemeenteraad, en niet te benoemen investeerders, echt een soap om te janken. Geef je die kids een lolly en bestormen ze het Maasgebouw. Wordt je nadien daar op aangesproken, ligt het buiten je juridische bevoegdheden, waar de politieorganisatie zou moeten ingrijpen maar door gemeenschappelijke bezuinigingen onderbezet zijn.

Op deze manier lullen we over 10 jaar nog in cirkels, en zingt de Kuip geen woorden maar daden -.-
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:22   quote  deeplink  
Jup
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Was HAL de investeerder ?
In combinatie met een beursgang ?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 oktober 2021 - 18:46   quote  deeplink  
Misschien aandelen uit gaan geven ?
Betuurlijk krijg je dan duidelijkheid, en wie het meeste betaald bepaald
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 oktober 2021 - 18:58   quote  deeplink  
Dat kan niet. De helft is niet van Feyenoord
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:20   quote  deeplink  
Tuurlijk kan dat wel .
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:27   quote  deeplink  
In 2018 was de verwachte waarde 400 tot 460 miljoen.
Met het huidige beursklimaat kan er zeker 100 miljoen bij.
Zeker als er n mooi dividend is .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:20 schreef van geil het volgende:
Tuurlijk kan dat wel .
49,9% van de club is in handen van de VvF.
Dus Feyenoord zou aandelen uit kunnen geven over die 50,1% en/of de aandelen terugkopen en meteen doorverkopen met t geld wat eventuele aandeelhouders zouden willen betalen, maar daar zijn voorwaarden voor afgesproken in t contract met de VvF.
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:31   quote  deeplink  
Bij n beursgang worden nieuwe aandelen uitgegeven .
Verder kun je eventueel minderheidsbelang afwikkelen .
Zeker als bijvoorbeeld HAL meedoet .
Zoals de bedoeling was .
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.iex.nl/Artikel/276862/Beursgang-Feyenoord-na-bekerfinale.aspx&ved=2ahUKEwiqwNaZ1PLzAhVKnaQKHbOtCl8QFnoECAYQAQ&usg=AOvVaw0f2P4WiBMkR4UDC_n0GiWu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:31 schreef van geil het volgende:
Bij n beursgang worden nieuwe aandelen uitgegeven .
Verder kun je eventueel minderheidsbelang afwikkelen .
Zeker als bijvoorbeeld HAL meedoet .
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 19:31 schreef van geil het volgende:
Bij n beursgang worden nieuwe aandelen uitgegeven .
Verder kun je eventueel minderheidsbelang afwikkelen .
Zeker als bijvoorbeeld HAL meedoet .
Zoals de bedoeling was .
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:34   quote  deeplink  
Gewoon even wachten tot 1 april .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 30 oktober 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Maar zonder dollen .
Een beursgang wordt eigenlijk n must .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koevermans









0.0176520