BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 april 2013 - 19:52   quote  deeplink  
De Vrij: "We blijven nog wel afhankelijk van PSV"

stefan-de-vrij(feyenoord)(6).jpg

Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij kijkt tevreden terug op de ruime thuisoverwinning van zijn ploeg op Heracles Almelo. In Rotterdam werd het 6-0 en volgens de verdediger kan het doelsaldo nog een rol spelen in de ontknoping van de Eredivisie.

"Qua doelsaldo staan we achter op de rest, dus we wilden door. Je zag de gretigheid in de tweede helft, terwijl de wedstrijd al gespeeld was. Het doelsaldo is belangrijk ten opzichte van Vitesse, daar staan we nu een doelpunt op voor", aldus de Vrij tegenover Eredivisie Live.

Feyenoord blijft in de race voor plek twee. "We zijn afhankelijk van anderen, maar PSV moet op de laatste speeldag nog uit tegen Twente. Daar staat toch druk op voor hun, we moeten maar kijken hoe ze daarmee omgaan. Wij moeten gewoon onze eigen wedstrijden winnen."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 17:00   quote  deeplink  
De Vrij: "Aan een verhuizing naar het buitenland zitten risico's verbonden"

stefan-de-vrij(feyenoord)(5).jpg

De toekomst van Stefan de Vrij blijft voorlopig onbekend. De aanvoerder van Feyenoord staat tot medio 2014 onder contract in De Kuip en zijn werkgever hoopt de samenwerking te verlengen. De Vrij heeft echter nog geen besluit genomen en richt zich voorlopig op het slot van de competitie. Wel geeft hij aan dat zijn kansen bij het Nederlands elftal meewegen in zijn beslissing.

Niet zelden wordt De Vrij gelinkt aan stadsgenoten Everton en Liverpool, terwijl ook de namen van Arsenal en Chelsea zijn gevallen. Technisch directeur Martin van Geel benadrukte onlangs dat geen enkele club zich heeft gemeld voor De Vrij. De pas 21-jarige stopper beseft dat een buitenlands avontuur niet altijd goed uitpakt. "Aan een verhuizing naar het buitenland zitten risico's verbonden", erkent hij in De Telegraf.

"Hier heb ik als speler de meeste zekerheid. Als je ziet hoeveel jongens uit de Eredivisie het afgelopen jaar in het Nederlands elftal terecht zijn gekomen, dan is het duidelijk dat de bondscoach oog voor spelers in de eigen competitie heeft", constateert De Vrij, die zich verder op de vlakte houdt. "Ik wil in dit stadium niet te veel zeggen over mijn contractsituatie. Ik ben nu alleen maar bezig om met Feyenoord tweede te worden."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 mei 2013 - 16:30   quote  deeplink  
De Vrij: "Everton zal me best volgen"

12811_1339673465_de-vrij.jpg

In de jeugdige defensie van Feyenoord geldt Stefan de Vrij als een baken van rust. Ook buiten de landsgrenzen valt de centrumverdediger in de smaak.

Aan een transfer wil De Vrij echter nog niet denken. "Eerst twee keer knallen en tweede worden. Pas daarna ga ik nadenken over mijn toekomst", zegt hij vastberaden in gesprek met Voetbal International.

Met name Everton wordt regelmatig genoemd als mogelijke nieuwe bestemming voor de Oranje-international. "Ik weet niks van een bod, ofzo", zegt De Vrij daarover. "Everton zal me best volgen, maar ik ben er niet mee bezig. Niet voor niets ga ik pas na de competitie met Feyenoord praten over mijn contract."

Het kampioenschap hebben de Rotterdammers reeds opgegeven. Bij een thuiszege op Willem II sleept Ajaks dit weekend voor het derde jaar op rij de landstitel binnen. Gevraagd waarom Feyenoord geen kampioen wordt antwoordt De Vrij: "Omdat we net wat minder stabiel zijn geweest dan Ajaks".
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 16:20   quote  deeplink  
De Vrij: "Sinds de winterstop tob ik met mijn knie"

stefan-de-vrij(feyenoord)(6).jpg

Stefan de Vrij heeft de laatste tijd vaak last van zijn rechterknie. De verdediger heeft naar eigen zeggen al sinds de winterstop last van zijn knie, maar zal zich pas na het huidige seizoen laten onderzoeken aan het gewricht.

"Sinds de winterstop tob ik met die knie", zo vertelde De Vrij in gesprek met Voetbal International. "Ik heb er een tik op gehad en sindsdien is de mediale band wat geïrriteerd. Als ik een verkeerde beweging maak, krijg ik een stekende pijn. Ik heb nagevraagd en het kan geen kwaad."

"Na de laatste wedstrijd zullen we dat gewricht goed laten onderzoeken, maar ik verwacht geen grote problemen", zo vervolgde De Vrij, die verwacht dat hij met Jong Oranje deel kan nemen aan het Jeugd-EK.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - donderdag 02 mei 2013 - 16:48   quote  deeplink  
slechte knie.verkopen dan maar
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 mei 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 16:48 schreef van geil het volgende:
slechte knie.verkopen dan maar
Tja hij moet wat zeggen om zijn mindere prestaties te verbloemen. Maar de laatste paar wedstrijden is ie weer lekker op dreef ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Teken nu maar bij..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 mei 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:
Teken nu maar bij..
Dat zou wel slim zijn van hem ... maar of het de slimste is ?
van geil
 van geil - donderdag 02 mei 2013 - 17:14   quote  deeplink  
die tekent wel bij.
ben ik van overtuigd.
Bmi is n ander verhaal,als die n kans krijgt(als dat er nog in zit na z'n enorme terugval)dan is hij weg.
en dat zou Feyenoord best goed uitkomen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou wel slim zijn van hem ... maar of het de slimste is ?
Yep, of ie de slimste is doet er niet zo toe toch..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:14 schreef van geil het volgende:
die tekent wel bij.
ben ik van overtuigd.
Bmi is n ander verhaal,als die n kans krijgt(als dat er nog in zit na z'n enorme terugval)dan is hij weg.
en dat zou Feyenoord best goed uitkomen
Zou Feyenoord heel goed uitkomen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 mei 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja hij moet wat zeggen om zijn mindere prestaties te verbloemen. Maar de laatste paar wedstrijden is ie weer lekker op dreef ...
mwa, dat met Havenaar op de achterlijn tegen Vitesse zag er niet goed uit...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 mei 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, dat met Havenaar op de achterlijn tegen Vitesse zag er niet goed uit...
Dat klopt, maar ik vind wel dat er een stijgende lijn in zit ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 mei 2013 - 18:57   quote  deeplink  
Het hele elftal draait ook weer beter, daar maakt hij deel vanuit..
van geil
 van geil - vrijdag 03 mei 2013 - 12:20   quote  deeplink  
geblesseerd de training zojuist verlaten
MMM
 MMM - vrijdag 03 mei 2013 - 12:25   quote  deeplink  
Klote. Word dan Janmaat, Mathijsen, Indi & Nelom denk ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 12:29   quote  deeplink  
Zal de knie wel zijn dan.
van geil
 van geil - vrijdag 03 mei 2013 - 12:32   quote  deeplink  
staat inmiddels ook op headliner.
zware botsing met Goossens.
is naar het ziekenhuis.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 12:54   quote  deeplink  
de Vrij kunnen we opvangen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 13:12   quote  deeplink  
'Fiorentina wil na Clasie nog een Feyenoorder aantrekken'

de-vrij-3.jpg

Nu al een tijdje bekend is dat Fiorentina serieus geïnteresseerd is in Jordy Clasie, komt het Italiaanse medium Tuttomercato met het nieuws dat de middenvelder niet de enige Feyenoorder op het lijstje van La Viola is. De bron schrijft namelijk te weten dat ook Stefan de Vrij wordt gevolgd door de subtopper uit de Serie A. De mandekker wordt al een tijdje gevolgd door Fiorentina en kwam aan het licht nadat bekend werd dat Lucas Orban, de eigenlijke transferprioriteit van hen, niet haalbaar is.

De Vrij zou in Florence het defensieve duo moeten vormen met Angelo Ogbonna. De Italiaans international maakt dit seizoen veel indruk bij promovendus Torino. Tot slot is Tobias Weis de aangewezen nieuwe bestrijker van de rechter vleugel bij Fiorentina; hij speelt dit seizoen nog bij het Duitse TSG Hoffenheim.
Bron:Voetbalinfo.nl

Het originele bericht:
http://www.tuttosport.com/calcio/serie_a/torino/2013/05/03-261878/Toro%2C+De+Vrij+in+pole+se+parte+Ogbonna
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:20 schreef van geil het volgende:
geblesseerd de training zojuist verlaten
Mooi klote dan..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 mei 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Pfff, Florentina..

daar moet je toch niet naartoe willen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 13:15   quote  deeplink  
Wat heeft Fiorentina met Feyenoord vraag ik me af, eerst wilde ze Kuyt, toen Vlaar, toen Guidetti, nu Clasie en de Vrij..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 13:41   quote  deeplink  
En ze kopen niemand.

Zal wel een journalist zijn met een clublijstje op alfabet..
Feyenoord - Fiorentina..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Haha zou zo maar kunnen inderdaad..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 15:49   quote  deeplink  
storm%20in%20glas%20water2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Ghehe eens..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 18:08   quote  deeplink  
'Enkel blessure De Vrij lijkt mee te vallen'

600x200-wd-1510677.jpg

De enkelblessure die Stefan de Vrij vrijdag tijdens de training heeft opgelopen, lijkt mee te vallen, aldus clubarts Casper van Eijck. Zaterdagochtend wordt bekeken of De Vrij zich bij de wedstrijdselectie voor het duel met ADO Den Haag kan voegen.
Bron:Feyenoordnet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 mei 2013 - 14:39   quote  deeplink  
Nog geen duidelijkheid over De Vrij

49dfd5bf0a2ca4ae6feca91e09d1c10e.jpg

Er is nog geen duidelijkheid over de inzetbaarheid van Stefan de Vrij bij de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord. Omdat de laatste training van de Rotterdammers zaterdagochtend besloten was wordt er nog niks over gezegd.

De Vrij liep vrijdag een enkelblessure op, na een onschuldig duel met John Goossens. Later op de dag zei clubarts Casper van Eijk dat het wel meeviel met de blessure en dat er later bekeken zou worden of hij zou kunnen spelen.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 mei 2013 - 01:09   quote  deeplink  
Pas na warming-up duidelijkheid over meespelen De Vrij

600x400-wd-1510677.jpg

Feyenoord zal zondag pas na de warming-up een beslissing nemen over de inzetbaarheid van Stefan de Vrij voor de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. De aanvoerder van de Rotterdammers liep vrijdag een enkelblessure op na een duel met John Goossens. Tijdens de laatste training van zaterdag trainde hij apart van de groep.

'De Vrij zal morgen (zondag, red.) gewoon afreizen met de selectie naar Den Haag. Het is afwachten of hij na de warming-up een reactie krijgt op zijn enkel. Op dit moment is het nog niet te zeggen,' laat clubarts Casper van Eijck weten tegenover RTV Rijnmond.

Het duel van Feyenoord tegen ADO Den Haag begint om 12:30 uur en is uiteraard live te volgen in een uitzending van Radio Rijnmond Sport.
Bron:Rijnmond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Hup Stefan ....
Je kan t jongen..
MMM
 MMM - zondag 05 mei 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Pleur maar lekker op, wat heb jij ons punten gekost!!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 13:19 schreef MMM het volgende:
Pleur maar lekker op, wat heb jij ons punten gekost!!!!!!!!
De enige die ons te veel punten heeft gekost is ene Erwin Mulder en niemand anders !!!
Kwaliteit komt ie tekort en heeft een negatieve uitstraling op zijn verdedigers ...
MMM
 MMM - zondag 05 mei 2013 - 13:26   quote  deeplink  
De Vrij verdedigd niet goed door Mulder.. Ja hoor.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 13:26 schreef MMM het volgende:
De Vrij verdedigd niet goed door Mulder.. Ja hoor.
Joh negeer dat.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 13:26 schreef MMM het volgende:
De Vrij verdedigd niet goed door Mulder.. Ja hoor.
Dat heb ik in het begin van competitie gezegd , and see what happens ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 13:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin van competitie gezegd , and see what happens ...
2 bananen in je kont
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 mei 2013 - 15:20   quote  deeplink  
Neus gebroken. Seizoen wellicht over. EK onder 21 in gevaar. Volgt waarschijnlijk operatie.
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 11:34   quote  deeplink  
had nooit opgesteld mogen worden.
liep er vanaf seconde 1 bij als n aangeschoten hert.
was gewoon geblesseerd.
(net als diverse malen met Schaken gebeurde)
MMM
 MMM - maandag 06 mei 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Nog lang niet klaar voor het buitenland, blijf maar geloven in je eigen domheid Stefan.
craven
 craven - maandag 06 mei 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Die gasten worden gewoon het hoofd op hol gebracht, gewoon beide beentje op de grond en eens 2,3 jaar op niveau voetballen
sevillana
 sevillana - maandag 06 mei 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 15:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Neus gebroken. Seizoen wellicht over. EK onder 21 in gevaar. Volgt waarschijnlijk operatie.
zou bij nader inzien wel meevallen, .. maar zag ik niet een verdwaald elleboogje?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 mei 2013 - 13:25   quote  deeplink  
Ach hij vertrekt toch deze zomer..
Kongolo prepair your self
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 19:40   quote  deeplink  
niet gevochten.....

toch de neus gebroken....

??????????????????????????
sevillana
 sevillana - maandag 06 mei 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ach hij vertrekt toch deze zomer..
Kongolo prepair your self
dat is nog maar de vraag hè Leon, misschien kijken scouts van buitenlandse clubs momenteel wel met een vergrootglas naar spelers in onze "mickey mouse" competitie?
sevillana
 sevillana - maandag 06 mei 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 19:40 schreef van geil het volgende:
niet gevochten.....

toch de neus gebroken....

??????????????????????????
correctie: .. gekneusd dus ... ;)
JanM
 JanM - dinsdag 07 mei 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Zou helemaal wat zijn:

Maarten Wijffels schrijft in zijn column in het Algemeen Dagblad dat Feyenoorder Stefan de Vrij 'een ideale match zou zijn met 020'. '020 zou met De Vrij een voetballende verdediger erbij krijgen die al international is. Die onder Louis van Gaal bij Oranje al precies zo speelt als De Boer in zijn hoofd heeft bij 020', weet hij.

020 zou niet veel hoeven te betalen voor de verdediger. 'De Vrij is relatief goedkoop, want zijn huidige contract in De Kuip loopt nog maar 1 jaar door en voorlopig heeft hij zelf gewacht met verlengen.'

Wijffels weet wel dat het qua sentiment moeilijk zal worden. In het buitenland gaat men wel van Dortmund naar Bayern, maar van Feyenoord naar 020? 'Dat blijkt ook anno 2013 nog steeds een brug te ver', sluit hij zijn column af.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 07 mei 2013 - 14:58   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3437714/2013/05/07/Ajax-en-Stefan-de-Vrij-sportief-een-ideale-match.dhtml

Ik zie het nog gebeuren ook.
tomson
 tomson - dinsdag 07 mei 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Er staat boven dit stukje OPINIE. Dat betekent iemands mening. En jij ziet het alweer gebeuren...
van geil
 van geil - dinsdag 07 mei 2013 - 15:01   quote  deeplink  
dan binden we zn piemel af met de aanvoerdersband.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0181329