BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 20:59 schreef van geil het volgende:

[..]

mij ook niet.
maar de lat moet wat hoger,zeker met europees voetbal in t vizier.
Daar heb je wel gelijk in..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 15:37   quote  deeplink  
9e6597356f6a7f2544120c86155644b7.png

stefan_de_vrij2.jpg

Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij is zaterdagavond op het Rabobank Sportgala in het Krimpenerwaard College in Krimpen aan den IJssel, verkozen tot Sportman van het Jaar 2012 van de Krimpenerwaard.

De inwoner van Lekkerkerk liet Piotr Havik (wielrennen) en Erik-Jan Kooiman (schaatsen/wielrennen) achter zich. Zij waren eveneens genomineerd voor de titel.

De Vrij kon zijn prijs niet persoonlijk in ontvangst nemen, omdat hij zondag met Feyenoord tegen Roda JC speelt.
Bron:Dichtbij.nl
Wim2
 Wim2 - zondag 10 maart 2013 - 15:42   quote  deeplink  
coolsingel.jpg
tomson
 tomson - zondag 10 maart 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Mooi joh, in elk topic hetzelfde plaatje pleuren. Best een leuke pic, daar niet van hoor (sta er zelf ook tussen) Gaat het goed met Feyenoord en kun je daar niet over mekkeren, besluit je maar op deze manier te trollen of zo ?
Wim2
 Wim2 - zondag 10 maart 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Trollen? Integendeel. Ik ben juist heel blij en droom net zoals jullie allemaal van de Coolsingel?

Waarom is het trollen als ik een plaatje van een kampioenschap van Feyenoord plaats? Of is dit een Ajax - Forum?
tomson
 tomson - zondag 10 maart 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Ach kan wel met jou in discussie blijven gaan. Je hebt echt een gigantisch bord voor je kop.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Stefan de Vrij na winst in Kerkrade

van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 20:33   quote  deeplink  
is op tv..met bananasplit.
Wim2
 Wim2 - zondag 17 maart 2013 - 20:49   quote  deeplink  
Moet gewoon zijn contract verlengen nog genoeg te leren..
MMM
 MMM - zondag 17 maart 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Ongelooflijk stomme fout. Snap niet dat je dit kan doen..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 maart 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Ongelooflijk stomme fout. Snap niet dat je dit kan doen..
Van fouten leer je..
ar
 ar - zondag 17 maart 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Kan toch een keer gebeuren..hoe vaak speelt hij wel niet foutloos.
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 23:06   quote  deeplink  
in oranje speelt hij m terug
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 17 maart 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 23:06 schreef van geil het volgende:
in oranje speelt hij m terug
Vond het al vreemd dat Mulder niet besproken was :-)
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 23:08 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Vond het al vreemd dat Mulder niet besproken was :-)
:0)

ik wou de sfeer niet bederven.maar t is wel n feit.
sim
 sim - maandag 18 maart 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 16:54 schreef Wim2 het volgende:
Trollen? Integendeel. Ik ben juist heel blij en droom net zoals jullie allemaal van de Coolsingel?

Waarom is het trollen als ik een plaatje van een kampioenschap van Feyenoord plaats?
Nou we vinden het gewoon een plaatje wat dit jaar niet de waarheid blijkt te zijn helaas?
This toch echt op het stadhuisplein in ehv te doen dit jaar.
tomson
 tomson - maandag 18 maart 2013 - 04:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 00:10 schreef sim het volgende:

[..]

Nou we vinden het gewoon een plaatje wat dit jaar niet de waarheid blijkt te zijn helaas?
This toch echt op het stadhuisplein in ehv te doen dit jaar.
Daar ben ik het nou weer niet mee eens sim.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 18 maart 2013 - 06:42   quote  deeplink  
De vrij kapt altijd heel rustig weg bij ze aanvallers nu gaat t een x fout kan gebeuren toch
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 maart 2013 - 08:44   quote  deeplink  
Precies. Normaal staat iedereen te klappen wanneer het lukt, en dat is eigenlijk altijd. Nu een keer een fout gemaakt, okeuj.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 maart 2013 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 23:06 schreef van geil het volgende:
in oranje speelt hij m terug
klopt hoor, of had hij m kunnen laten lopen omdat de keeper alerter is en anticipeert.
craven
 craven - maandag 18 maart 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt hoor, of had hij m kunnen laten lopen omdat de keeper alerter is en anticipeert.
misschien , maar dit keer was het gewoon een inschattingsfout van de Vrij
kuipje
 kuipje - maandag 18 maart 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 06:42 schreef RedDevil1990 het volgende:
De vrij kapt altijd heel rustig weg bij ze aanvallers nu gaat t een x fout kan gebeuren toch
Op het middenveld mag hij iemand uitkappen. . Niet bij een 1-0 stand in het strafschopgebied terwijl we voor de titel spelen. Denk overigens dat dit voor feyenoord goed uitpakt en dat hij bijtekent omdat hij steeds meer ziet dat hij nog niet klaar is voor de volgende stap
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 maart 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 11:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Op het middenveld mag hij iemand uitkappen. . Niet bij een 1-0 stand in het strafschopgebied terwijl we voor de titel spelen. Denk overigens dat dit voor feyenoord goed uitpakt en dat hij bijtekent omdat hij steeds meer ziet dat hij nog niet klaar is voor de volgende stap
Dacht ik gisteren ook aan. En Stefan houdt z'n kop er wel bij na dit seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 03:12   quote  deeplink  
Stefan de Vrij aan het woord na afloop van Feyenoord - FC Utrecht

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 12:45   quote  deeplink  
De Vrij: 'Aanvoerderschap Vlaar helpt me nog steeds'

600x400-vlaar-de-vrij.jpg

Jarenlang diende Ron Vlaar bij Feyenoord als voorbeeld voor Stefan de Vrij (21). De manier waarop hij het aanvoerderschap invulde en dingen vertolkte, helpt me nog steeds, zegt de nieuwe Rotterdamse captain, die zijn naar Aston Villa vertrokken leermeester inmiddels voorbijstreefde bij Oranje en vanavond tegen Estland in de basis start.

De Vrij; Ik sta nu even hoger in de rangorde dan Ron, maar kan altijd bij hem terecht. We hebben nog steeds veel contact. Hij is blij dat het zo goed met me gaat. Al speelt hij logischerwijs liever zelf. Het zou fout zijn als dat niet zo was.

Dat de rechtsbenige centrale verdediger op het hoogste nationale voetbalpodium uitgerekend met zijn vriend Vlaar moet concurreren, vindt hij bijzonder. Dat is wel grappig, aldus De Vrij, die zich nog goed kan herinneren hoe hij als groentje bij de Feyenoord-selectie kwam. Ron bekommerde zich om me en onze vriendschap groeide. We merkten dat we ik uit Ouderkerk aan den IJssel, Ron uit Hensbroek dezelfde soort dorpse jongens waren. We houden van hard werken en hebben er alles voor over om beter te worden.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:22   quote  deeplink  
De Vrij tevreden over duel met Estland

stefan-de-vrij(oranje)(1).jpg

Stefan de Vrij is tevreden met het verloop van de wedstrijd tegen Estland. De verdediger van het Nederlands elftal zag zijn ploeg de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland met 3-0 winnen. Over zijn samenwerking met Bruno Martins Indi was De Vrij content.

"Ik heb niet hoeven wennen aan Bruno Martins Indi, we kennen elkaar door en door", zo liet De Vrij, die bij Feyenoord ook samenspeelt met Martins Indi, weten aan Voetbal International. "Ik denk dat we degelijk hebben verdedigd, één keer was er een onoplettendheid na een klutsbal waar een grote kans uit voortkwam."

"Al met al ben ik redelijk tevreden over ons spel na rust", vervolgde De Vrij, die alvast vooruit keek naar de wedstrijd tegen Roemenië. "Van de Roemenen verwacht ik dinsdag meer, zij moeten komen."
Bron:Soccernews

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:09   quote  deeplink  
De Vrij: 'Vier keer scoren en niks weggeven'

media_xll_1582742.jpg

Op alle fronten deed Oranje het dinsdag goed tegen de Roemenen. Dat zei althans Stefan de Vrij naderhand. 'Vier keer gescoord en achterin bijna niks weggeven. Wat wil je nog meer', sprak de centrale verdediger van Feyenoord.

Het klopte derhalve allemaal, vond De Vrij. 'Misschien hebben zij 1 of 2 hele kleine mogelijkheden gehad. Meer niet. Alles stond gewoon goed bij ons. Daarover mogen we tevreden zijn.'

Op zichzelf bleef hij kritisch. 'Eigenlijk kan alles bij mij nog beter. Zo leed ik nu een paar keer onnodig balverlies. Maar daar kan ik alleen maar van leren.'
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 maart 2013 - 00:37   quote  deeplink  
Prima hersteld na de eerste helft , net zoals Bruno MI .. Janmaat en van Persie de absolute uitblinkers in mijn ogen ... met vlak daar achter Stefan de Vrij
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 01:00   quote  deeplink  
Zo worden ze nog onbetaalbaar..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 12:45   quote  deeplink  
e30e97c622cd350014bfdea7c1aa6e49.png

stefan_de_vrij2.jpg

Stefan de Vrij gaf zijn criticasters ook in zijn vijfde interland nauwelijks munitie zijn positie in de defensie in twijfel te trekken.

Zijn optreden oogde solide en hij straalde zelfvertrouwen uit. Na afloop nam hij het woord onoverwinnelijk in de mond om zijn gevoel in het veld te beschrijven.

De opkomst van De Vrij in Oranje mag gerust stormachtig worden genoemd. Tegen België in augustus, toen nog in een oefenduel, maakte hij zijn debuut. Nu al is de centrale verdediger bijna geruisloos de aandacht gaat veelal uit naar Bruno Martins Indi opgestoomd in de hiërarchie van het Nederlands elftal.

Zijn spel vertoont hier en daar nog een schoonheidsfoutje, zoals hij zelf na het duel met Roemenië ook toegaf, maar dat raakt zijn uitstraling nauwelijks. Er stáát weer iemand centraal achterin bij Oranje.

Hoe kijk je terug op jouw wedstrijd? ,,Ik was niet foutloos, maar wel goed. Toch nog een paar keer balverlies. Dan moet er nog uit. Maar ik kan wel tevreden terugkijken op mijn wedstrijd.

En dat rustige optreden? ,,Dat is ook wel mijn kracht, en mijn kenmerk misschien. Dat heeft ook met zelfvertrouwen te maken. Met hoe je je voelt in een wedstrijd, ook met je medespelers. Dat je een soort onoverwinnelijkheid voelt. Dat was nu ook zo. Ik denk dat dat bij iedereen zo was.

Wat kenmerkt jou? ,,Ik leg risico in mijn spel. Daarop heeft de bondscoach mij ook geselecteerd, zegt hij. Dat ik alles voetballend probeer op te lossen. Dan moet ik dat ook doen. Dit was mijn vijfde interland, maar ik hoop dat er nog velen volgen. Ik voel wel het vertrouwen van de bondscoach, dat spreekt hij ook uit naar mij. En dat hoop ik op zon manier terug te betalen.

Helpt het dat je met Feyenoorders om je heen speelt? ,,Zeker. En Daley ken ik goed van Jong Oranje. Dat helpt wel. Dat zie je ook terug in het veld. Dat alles duidelijk is. En dat we weten wat we aan elkaar hebben.
Bron:OnsOranje.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Stefan de Vrij over de zege van Oranje

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 23:49   quote  deeplink  
De Vrij: '3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld, dat ken ik nu wel'

600x200-wd-1465553.jpg

Nu Stefan de Vrij bij het Nederlands elftal geregeld heeft mogen ruiken aan het allerhoogste niveau, wil de jonge stopper niet meer anders. Alhoewel pas 21 jaar, denkt de Feyenoorder klaar te zijn voor een stap hogerop. Spelen in de Champions League is het streven en zo niet, dan lijkt een transfer naar een buitenlandse club een zeer reële optie, zo vertelt hij in gesprek met Metro.

Voor De Vrij is het duidelijk: om de volgende stap te kunnen zetten, zal hij zich wekelijks moeten meten met de beste spitsen. Een ruime week met de selectie van Oranje heeft hem gesterkt in die gedachte. De wedstrijden zijn leerzaam. Het niveau bij het Nederlands elftal is echt stukken hoger dan in de Eredivisie. Met het WK op komst is het echter wel zaak om een goede afweging te maken. Een verkeerde keuze kan funest zijn.

Het is daarom een pré om volgend seizoen met Feyenoord Europees te spelen, het liefst Champions League, stelt hij. Ik heb nu 3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld. Dat ken ik nu wel. Naar verluidt is er genoeg interesse voor de jonge verdediger uit Ouderkerk aan den IJssel. Met name bij Liverpool duikt zijn naam regelmatig op.
Bron:Voetbalzone
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 maart 2013 - 09:20   quote  deeplink  
Ik snap hem wel, maar ik hoop zo dat hij nog blijft... Hij is super en heeft zijn top nog lang niet bereikt... Verdediger naar mijn hart! Plus dat hij als persoon ook geweldig in elkaar lijkt te steken. Blijft met beide beentjes op de grond. En hij heeft een verdomd goed beeld van alles....
kuipje
 kuipje - donderdag 28 maart 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Ik denk dat er zoveel samen gaat hangen met het wel of niet kampioen worden, als we kampioen worden, zullen een hoop gasten bij gaan tekenen, omdat ze dan zeker CL spelen... Hoop zo erg dat dat lukt!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 maart 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Ja, krom eigenlijk, want nu kan hij dus zijn eigen beslissing om te blijven beïnvloeden via de prestaties op het veld... Indien hij zelf faalt, vertrekt hij; indien hij succesvol is blijft hij? Dat lijkt tegenstrijdig (natuurlijk snap ik zijn beredenering wel, maar het is toch ook wel weer raar). Nu hoop ik dus helemaal dat hij blijft, haha!!
ar
 ar - donderdag 28 maart 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Hopen dat hij nog 1 jaartje extra blijft.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 11:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, krom eigenlijk, want nu kan hij dus zijn eigen beslissing om te blijven beïnvloeden via de prestaties op het veld... Indien hij zelf faalt, vertrekt hij; indien hij succesvol is blijft hij? Dat lijkt tegenstrijdig (natuurlijk snap ik zijn beredenering wel, maar het is toch ook wel weer raar). Nu hoop ik dus helemaal dat hij blijft, haha!!
Niks meer dan normaal dat die jongen europees wil gaan spelen , en het liefst met Feyenoord natuurlijk. Datzelfde geldt voor die andere gasten ook.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 maart 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 09:25 schreef kuipje het volgende:
Ik denk dat er zoveel samen gaat hangen met het wel of niet kampioen worden, als we kampioen worden, zullen een hoop gasten bij gaan tekenen, omdat ze dan zeker CL spelen... Hoop zo erg dat dat lukt!
Dat wel voor bijna 100% zeker dat er dan vele zullen gaan bijtekenen ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:01   quote  deeplink  
De Vrij zeker niet op de Eredivisie uitgekeken

6681_463185447087324_1381682592_n.jpg

Stefan de Vrij wordt inmiddels door verschillende topclubs in de gaten gehouden. In dagblad Metro zegt hij ondermeer: "Het is daarom een pré om volgend seizoen met Feyenoord Europees te spelen, het liefst Champions League. Ik heb nu 3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld. Dat ken ik nu wel." Waarmee de suggestie wordt gewekt dat De Vrij op de Nederlandse competitie is uitgekeken.

Vandaag werd hij door menigeen hierop aangesproken. Het 'dat ken ik nu wel' was voor de aanwezigen niet gepast. De Vrij zelf was ook geschrokken hoe het in Metro overkomt. "Zo bedoel ik het helemaal niet, al lijkt het daar wel op," sprak De Vrij na afloop van de training. "Ik ben zeker niet op Feyenoord en de Nederlandse competitie uitgekeken. Het is wat uit zijn verband gerukt. Daar baal ik wel van. Wie mij kent weet dat ik dergelijke uitspraken nooit zal doen," aldus De Vrij.

Feyenoord wil het lopende contract van De Vrij graag openbreken. Maar die besprekingen zijn voorlopig stopgezet. "Natuurlijk heb ik ambitie en wil ik ooit het avontuur naar het buitenland aan, maar ik weet ook dat een eventuele transfer één jaar voor het WK riskant is. Na dit seizoen ga ik met de club weer in gesprek over mijn in 2014 aflopende contract. Wie weet wat daar uitkomt."
Bron:FSV
MMM
 MMM - zaterdag 30 maart 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Bedankt voor de fair-play cup. Idioot.. Wat een domme speler is dit toch ook soms
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 00:19   quote  deeplink  
De Vrij ////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 maart 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 00:19 schreef infamous psv het volgende:
De Vrij ////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop zo dat die tyfus club van je 3e of lager eindigt. Faillissement ole ole
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoop zo dat die tyfus club van je 3e of lager eindigt. Faillissement ole ole
nou nou nou... niet zo fel joh...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoop zo dat die tyfus club van je 3e of lager eindigt. Faillissement ole ole
Ik hoop liever dat ze Erwin Mulder overnemen ...
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop liever dat ze Erwin Mulder overnemen ...
Ruilen tegen Marcelo..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 maart 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ruilen tegen Marcelo..
Nee laat maar ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 maart 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop liever dat ze Erwin Mulder overnemen ...
Da's hetzelfde
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ruilen tegen Marcelo..
Die is toch gratis af te halen ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 15:49   quote  deeplink  
INTERESSANT SCOUTINGSRAPPORT DE VRIJ VAN SKY SPORTS

Stefan-de-Vrij-3.jpg

Nederlands international Stefan de Vrij staat flink in de belangstelling en Sky Sport heeft nauwkeurig naar de 21-jarige verdediger gekeken.

De in Ouderkerk aan den IJssel geboren speler voetbalt al vrijwel zijn hele leven. Toen hij op 10-jarige leeftijd een training van Feyenoord meedeed, waren de scouts van de club onmiddellijk onder de indruk. Zij waren zelfs zo onder de indruk van De Vrij dat hij direct in de jeugdopleiding werd opgenomen. Toen hij werd vastgelegd was hij actief als middenvelder, maar bij Feyenoord werd hij al snel een verdediger. Trainers gebruikten De Vrij af en toe als rechtsback, maar meestal stond hij centraal achterin. Hij deed het uitstekend bij Feyenoord op Varkenoord en het duurde niet lang voordat hij opgeroepen werd voor Nederland onder 16. Inmiddels is De Vrij een steunpilaar in het basiselftal van trainer Ronald Koeman en lijkt hij een grote toekomst voor zich te hebben.

De scouts van Sky Sports zien De Vrij als een verdediger die uitstekend mee kan voetballen, het spel goed leest en bovendien snappen zij dat hij op zon jonge leeftijd al aanvoerder is. De Vrij lijkt een ster in de toekomst te kunnen worden en misschien wel in Engeland, de vraag is alleen bij welke club. Het is echt een groot talent en daarom zal hij al rond de 11 miljoen euro moeten kosten. Daardoor concluderen zij dat dit clubs wellicht zal afschrikken, maar echt talent als De Vrij is niet goedkoop.

Rapportcijfers van de scout van Sky Sports
Schieten: 6/10
Passen: 8/10
Tackles: 8/10
Koppen: 8/10
Snelheid: 8/10
Visie: 8/10
Kwaliteit op dit moment: 7/10
Potentiële kwaliteit: 10/10
Transferwaarde op dit moment: Rond de 11/12 miljoen euro
Potentiële transferwaarde: Rond de 30 miljoen euro
Bron:Sky Sports
MMM
 MMM - vrijdag 05 april 2013 - 23:47   quote  deeplink  
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!! Verschrikkelijk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0162830