BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 januari 2013 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 12:59 schreef Wim2 het volgende:
Gaat niet bijtekenen.
Bron??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
De Vrij: 'De aanvoerdersband geeft mij veel vertrouwen'

600x400-tb-1301289.jpg

Stefan de Vrij is van plan om de gesprekken met Feyenoord met betrekking tot het verlengen van zijn contract af te wachten. De verdediger, die momenteel nog een contract heeft tot medio 2014, vertelde dat in gesprek met Voetbal International.

"Het idee komt van de club, dus ik ga horen wat Feyenoord van plan is", liet De Vrij weten. "Ik heb niet veel haast. Natuurlijk sta ik open voor een langer verblijf, anders heeft het niet eens zin te gaan praten. Alleen sta ik wél op een kruispunt. Bij het Nederlands elftal zie en voel ik dat er een ander niveau is en daar wil ik ooit naartoe. Nu nog niet, maar je weet nooit hoe het bijvoorbeeld over een half jaartje is, of een jaar."

Over de ontwikkeling die de mandekker heeft doorgemaakt, is hij tevreden. "Ik ben er trots op. Die aanvoerdersband bij Feyenoord geeft mij veel vertrouwen, want het is best een grote verantwoordelijkheid. Ik ben een soort boegbeeld van de club. Als er iets speelt, moet ik Feyenoord naar buiten toe vertegenwoordigen. Ik vind dat ik dat steeds beter doe. Je kunt me niet meer vergelijken met die jongen die ik nog maar een jaar geleden was. Wat dat betreft spiegel ik me graag aan Ron Vlaar, aan hoe hij eerst was als aanvoerder en vorig jaar wegging: als een echte leider. Ik hoop dezelfde ontwikkeling door te maken", besloot De Vrij.
Bron:Fr12
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 11:30   quote  deeplink  
zie geen enkele verbetering bij hem,eerder andersom.
craven
 craven - dinsdag 22 januari 2013 - 11:37   quote  deeplink  
Vergeet niet dat deze jongen pas 20 jaar is, jongere spelers hebben nou eenmaal ups and downs(eigenlijk ouder ook ;) ). Lekker laten staan en zijn vorm komt echt wel terug...
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2013 - 11:37 schreef craven het volgende:
Vergeet niet dat deze jongen pas 20 jaar is, jongere spelers hebben nou eenmaal ups and downs(eigenlijk ouder ook ;) ). Lekker laten staan en zijn vorm komt echt wel terug...
is hij 20.? ok.dan wordt ik wat milder.
craven
 craven - dinsdag 22 januari 2013 - 11:57   quote  deeplink  
februari: 21, dan mag je weer strenger worden!!!
:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2013 door craven --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 januari 2013 - 12:34   quote  deeplink  
De Vrij: 'Ik wil dat de club aan mij verdient'

2012081448225b2ee097374e0b2aa2e45ca1f13937711358696509.jpg

Martin van Geel heeft onlangs de onderhandelingen geopend met Stefan de Vrij. De technisch manager van Feyenoord wil het contract van de centrale verdediger, dat afloopt in de zomer van 2014, graag openbreken, verlengen en verbeteren.

De international van Oranje staat niet onwelwillend tegenover een langer verblijf, al wil hij wachten met tekenen. 'Het idee komt van de club, dus ik ga horen wat Feyenoord van plan is', vertelde de verdediger vorige week al in Voetbal International.

'Natuurlijk sta ik open voor een langer verblijf, anders heeft het niet eens zin te gaan praten. Ik hoef niet transfervrij weg, ik wil dat de club aan mij verdient, maar het moet niet ten koste gaan van mijzelf. Ik ben aanvoerder en international, een andere situatie dan toen we vorige keer onderhandelden.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 14:24   quote  deeplink  
De Vrij: 'Ik wil wat terugzien in contractvoorstel Feyenoord

11736_1344973177_de-vrij-martins-indi.jpg

Feyenoord legt momenteel de ene na de andere succesvol doorgebroken jeugdspeler voor langere tijd vast. Stefan de Vrij zit nog in de wachtkamer, terwijl ook hij een uitstekende indruk maakt. In het nieuwe ELF Voetbal Magazine een openhartig interview met de verdediger en international.

"Ik wil nog niet naar een andere club", veegt hij direct de geruchten van tafel dat hij deze winterstop al zou verkassen. "Maar omdat ik sinds mei 2011 stappen voorwaarts heb gemaakt, weet ik dat het moment dichterbij komt waarop ik er wel klaar voor ben. Het kan snel gaan in het voetbal. Misschien over een halfjaar. Of over een jaar."

De Vrij wordt in zijn hart verscheurd door een tweeledig gevoel. "Als ik mijn contract (tot 2014, red.) zou verlengen, besef ik dat Feyenoord de kaarten in handen heeft. Als ik in een later stadium voel dat ik klaar ben voor de volgende stap, dan kunnen zij voor mij vragen wat ze willen. Aan de andere kant: in een voor Feyenoord en voor mij ideale situatie ga ik hier niet transfervrij weg. Maar dat moet ook weer niet ten koste van mezelf gaan. Die balans vinden, dat vind ik moeilijk. Uiteindelijk moet ik ook een keuze maken die mijn eigen belang dient."

"Ik denk dat Feyenoord het sneller wil afhandelen dan ik", gaat De Vrij openhartig verder. "Ik heb geen haast. Ik ben inmiddels aanvoerder van de club, international en voetbal hier als een van de langst zittende in de selectie. Dat hoop ik wel terug te zien in het contractvoorstel."

Toch staart De Vrij zich niet blind op bedragen. "Dat zou niet slim zijn. Daarom wil ik niet ergens heen waar ik het meest kan verdienen, maar wat het beste is voor mijn ontwikkeling. Ik wil niet de volgende speler zijn die te vroeg de stap naar het buitenland maakt voor het grote geld. (...) Ik zit hier al zolang, de club zit in mijn hart. Ik ben altijd fan geweest van Feyenoord. Ik blijf ervan genieten om te spelen in De Kuip."
Bron:ELFVoetbal
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 24 januari 2013 - 16:08   quote  deeplink  
zo jong en nu al bang dat feyenoord de kaarten in handen krijgt, gewoon hoog in loon zetten en contract tot 2016 of 2017, deze jongen moet gewoon tot jaartje of 24 blijven, zeker een verdediger moet niet te vroeg weggaan.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Natuurlijk meer poen wilt ie zien . . . het zal eens niet anders zijn ! ! !
tomson
 tomson - donderdag 24 januari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Ik vind dat hij er open en eerlijk over is. Niet vergeten dat hij al eens bijtekende toen Feyenoord als een lamgeslagen bokser rondzwalkte.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:18 schreef lijdensweg het volgende:
Natuurlijk meer poen wilt ie zien . . . het zal eens niet anders zijn ! ! !
Nee, en jij ging zeker elk jaar voor minder???
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 19:13   quote  deeplink  
jawel.maar t zal hier niet om een paar honderdjes gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 januari 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 19:13 schreef van geil het volgende:
jawel.maar t zal hier niet om een paar honderdjes gaan.
Nee, een paar ton wel. That's the business in soccer.
En in dat opzicht een zieke bedrijfstak.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 24 januari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
logisch dat hij meer geld wil. maar als je dit zo leest wil die ook ze eigen afkoopsom gaan bepalen. hij is bang dat feyenoord teveel voor hem gaat vragen. hij moet ook joris is kapot durven te schelden je zag dat hij dat wou doen na jorisie ze fout maar hij deed het nog niet.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 19:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, en jij ging zeker elk jaar voor minder???
Loon naar prestaties ja . . . en dividend uitkeringen
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:56 schreef tomson het volgende:
Ik vind dat hij er open en eerlijk over is. Niet vergeten dat hij al eens bijtekende toen Feyenoord als een lamgeslagen bokser rondzwalkte.
Dat is waar en een beloning is wel op zijn plaats. Maar geen vaste transfersom . . . anders is het toch weer egoistisch ! Dat doen ze bij 020 ook niet. Maar ja dit gezeik is door Ron Vlaar ingezet in mindere tijden en nu moeten ze daar vanaf. Graag of niet .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 januari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Dat krijg je als je Mathijssen haald die een miljoen verdient en niet
eens aanvoerder is...
Feyenoord heeft zelf het salarisplafond verhoogd..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat krijg je als je Mathijssen haald die een miljoen verdient en niet
eens aanvoerder is...
Feyenoord heeft zelf het salarisplafond verhoogd..
Onzin! Laat de Vrij eerst maar eens een WK en/of EK spelen en presteren ! Dan heeft hij recht van spreken . . . En als aanvoerder moet ie zijn smoel maar eens open gaan doen in het veld
sevillana
 sevillana - donderdag 24 januari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bron??
none
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 januari 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Onzin! Laat de Vrij eerst maar eens een WK en/of EK spelen en presteren ! Dan heeft hij recht van spreken . . . En als aanvoerder moet ie zijn smoel maar eens open gaan doen in het veld
Wat heeft dat in godsnaam met Feyenoord te maken?
Over onzin gesproken !
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat heeft dat in godsnaam met Feyenoord te maken?
Over onzin gesproken !
Loon naar prestaties ? Of is dat vreemd in jouw belevingswereld ? ? ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 januari 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Loon naar prestaties ? Of is dat vreemd in jouw belevingswereld ? ? ?
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...Met
de complimenten van Theo Lucius Tim de Cler Kevin Hofland JD Thomason V Beukering (Makaay)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 januari 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 20:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is waar en een beloning is wel op zijn plaats. Maar geen vaste transfersom . . . anders is het toch weer egoistisch ! Dat doen ze bij 020 ook niet. Maar ja dit gezeik is door Ron Vlaar ingezet in mindere tijden en nu moeten ze daar vanaf. Graag of niet .
Van Geel heeft eerder al aangegeven dat Vlaar de laatste was die met een gelimiteerde transfersom zou vertrekken. Neem ik persoonlijk voor waarheid aan, en ik verwacht ook niet dat het zal gaan gebeuren.

Sowieso vraag ik me af wat voor bedrag De Vrij dan in gedachten zou hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 24 januari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...Met
de complimenten van Theo Lucius Tim de Cler Kevin Hofland JD Thomason V Beukering (Makaay)
Dat is waar!
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Leon heeft n punt.
geeft onvrede.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 18:18 schreef lijdensweg het volgende:
Natuurlijk meer poen wilt ie zien . . . het zal eens niet anders zijn ! ! !
Ja dus..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 21:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

none
Had ook niet anders van hem verwacht..
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
De Vrij geeft in diverse interviews aan beloont te willen worden voor zijn aanvoerderschap,en t feit dat hij al wat jaartjes meedoet.
gezien het feit dat t niet rond is vooralsnog duidt op n aanzienlijk verschil tussen vraag en aanbod.
als t te lang duurt bandje afnemen:)dan is een argument al opgelost.
bandje naar Mathijssen.die verdiend er naar.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 25 januari 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Zoals ik het heb begrepen zijn de gesprekken niet eens begonnen, dus is er nog geen aanbod geweest en is het niet gek dat het nog niet rond is.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 12:08 schreef van geil het volgende:
De Vrij geeft in diverse interviews aan beloont te willen worden voor zijn aanvoerderschap,en t feit dat hij al wat jaartjes meedoet.
gezien het feit dat t niet rond is vooralsnog duidt op n aanzienlijk verschil tussen vraag en aanbod.
als t te lang duurt bandje afnemen:)dan is een argument al opgelost.
bandje naar Mathijssen.die verdiend er naar.
Haha dat is een goeie, bandje naar inkomen . . . Weten we gelijk wie de topverdiener is .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:43   quote  deeplink  
De Vrij: 'Onterecht om alleen naar Joris te wijzen'

600x200-ll-1333353.jpg

Na de forse nederlaag in de Klassieker tegen Ajaks wacht Feyenoord komende zondag weer een topper. Koploper FC Twente komt op bezoek in de Kuip en de Rotterdammers moeten winnen om in het spoor te blijven van de lijstaanvoerder. 'We spelen thuis, dat is in ons voordeel,' denkt Stefan de Vrij.

In topwedstrijden is Feyenoord dit seizoen allesbehalve succesvol. Voor Ajaks verloor de ploeg van trainer Ronald Koeman ook al uit bij PSV, FC Twente en Vitesse. Alleen thuis tegen Ajaks (2-2) pakte de Rotterdamse formatie een punt. 'Het is een feit dat wij tegen topploegen weinig punten pakken, maar daar moeten wij niet te veel over nadenken.'

De 3-0 nederlaag tegen Ajaks van afgelopen zondag was ongetwijfeld de meest gevoelige. 'Een dag na die wedstrijd is het over Ajaks gegaan. Logisch, want dan analyseer je wat fout is gegaan. Daarna hebben wij er een streep onder gezet en ging de focus op FC Twente. Wij hebben tegen Ajaks niet als team gespeeld, dat is jammer, want wij spelen normaal altijd als team. We moeten weer terug naar de basis en geen dingen forceren.'

Vooral Joris Mathijsen kreeg het na het duel in de Amsterdom aRENa zwaar te verduren, omdat hij de fout in ging bij de 2-0 van Ajaks.'Het is onterecht om naar één persoon te wijzen. Dat gebeurt nu wel, jammer, maar ik vind dat hij er goed mee omgaat. Joris staat er gewoon weer zondag.'

De Vrij vervolgt: 'We moeten het ook niet groter maken dan het is, bij Ajaks kan je verliezen. Alleen de manier waarop is jammer. Feit is dat wij nog steeds kort achter de koplopers staan, dus is nog alles mogelijk deze competitie.'
Bron:Rijnmond.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Stefan de Vrij in gesprek met Jan Dirk Stouten

Na de forse nederlaag in de Klassieker tegen Ajaks wacht Feyenoord komende zondag weer een topper. Koploper FC Twente komt op bezoek in de Kuip en de Rotterdammers moeten winnen om in het spoor te blijven van de lijstaanvoerder. 'We spelen thuis, dat is in ons voordeel,' denkt Stefan de Vrij.

lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 januari 2013 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 23:54 schreef RenatoBos het volgende:
Stefan de Vrij in gesprek met Jan Dirk Stouten

Na de forse nederlaag in de Klassieker tegen Ajaks wacht Feyenoord komende zondag weer een topper. Koploper FC Twente komt op bezoek in de Kuip en de Rotterdammers moeten winnen om in het spoor te blijven van de lijstaanvoerder. 'We spelen thuis, dat is in ons voordeel,' denkt Stefan de Vrij.

[ filmpje ]
Belachelijk dat ie het er weer over heeft: We spelen thuis . . . blablabla. Je moet godverdomme elke wedstrijd ingaan alsof je thuis speel en niet telkens weer met die KUTSMOES komen ! ! !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 januari 2013 - 09:36   quote  deeplink  
Eens met stoeptegel!
van geil
 van geil - zaterdag 26 januari 2013 - 09:48   quote  deeplink  
te gezapig.geen aanvoerder.mist de ballen van Vilhena:)
(heeft met kwaliteit te maken)
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 26 januari 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Stefan is een groot talent ,maar of tie nu z,on goede aanvoerder is ?
hij zal niet snel een gelekaart krijgen voor protesteren/commentaar op de leiding .
ook zie ik hem geen leiding/aanwijzingen geven
Ik vond Ron Vlaar een betere aanvoerder .
Kom op Stefan de beuk erin.Voorop in de strijd,
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Nederlaag tegen Ajaks dreunt nog lang na in De Kuip

media_xll_1502069.jpg

Halverwege het duel in de aRENa, afgelopen zondag, was er volop vuurwerk in de kleedkamer van Feyenoord. Vooral de sterk spelende Jordy Clasie ging verbaal de confrontatie aan met zijn falende ploeggenoten. Maandag, in de vertrouwde omgeving van de Kuip, werd onder leiding van coach Ronald Koeman nog eens stevig verder gediscussieerd. Het verlies tegen Ajaks kwam hard aan in Rotterdam en de vinger diende op de zere plek te worden gelegd.

media_l_1502070.jpg

'Het was nodig', bevestigt aanvoerder Stefan de Vrij in AD Sportwereld. 'Maandag hebben wij het verlies tegen Ajaks afgesloten en is de focus richting de wedstrijd tegen FC Twente verschoven. Nee, ik zie het duel met de koploper morgen niet als een kans om iets goed te maken. Maar we willen wel heel graag iets laten zien, met de massale steun van het eigen publiek. Als wij winnen, blijven wij meedraaien aan de kop van de ranglijst.'

Wie de afgelopen dagen rondwandelde op Varkenoord kon er niet omheen. Het teleurgestelde Legioen eist morgen een Feyenoord dat bereid is tot de bodem te gaan om de winst in Rotterdam te houden. De nederlaag in Amsterdom werd rond de Kuip als bijzonder pijnlijk ervaren.

'Zo voelt het voor ons ook', zegt De Vrij, die onderhandelt met de club om zijn tot medio 2014 doorlopende contract te verlengen. 'Vooral de manier waarop wij verloren deed pijn. De trainer zei het deze week ook, we waren niet kansloos. We hebben verloren van onszelf.'

Feyenoord gaf de doelpunten weg, maar verzuimde vooral met één gedachte te voetballen. De één wilde inzakken, waar de ander net druk zette. 'Die zaken zijn besproken', zegt De Vrij, die zelf als aanvoerder ook het woord nam.
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 januari 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:
Nederlaag tegen Ajaks dreunt nog lang na in De Kuip

[ afbeelding ]

Halverwege het duel in de aRENa, afgelopen zondag, was er volop vuurwerk in de kleedkamer van Feyenoord. Vooral de sterk spelende Jordy Clasie ging verbaal de confrontatie aan met zijn falende ploeggenoten. Maandag, in de vertrouwde omgeving van de Kuip, werd onder leiding van coach Ronald Koeman nog eens stevig verder gediscussieerd. Het verlies tegen Ajaks kwam hard aan in Rotterdam en de vinger diende op de zere plek te worden gelegd.

[ afbeelding ]

'Het was nodig', bevestigt aanvoerder Stefan de Vrij in AD Sportwereld. 'Maandag hebben wij het verlies tegen Ajaks afgesloten en is de focus richting de wedstrijd tegen FC Twente verschoven. Nee, ik zie het duel met de koploper morgen niet als een kans om iets goed te maken. Maar we willen wel heel graag iets laten zien, met de massale steun van het eigen publiek. Als wij winnen, blijven wij meedraaien aan de kop van de ranglijst.'

Wie de afgelopen dagen rondwandelde op Varkenoord kon er niet omheen. Het teleurgestelde Legioen eist morgen een Feyenoord dat bereid is tot de bodem te gaan om de winst in Rotterdam te houden. De nederlaag in Amsterdom werd rond de Kuip als bijzonder pijnlijk ervaren.

'Zo voelt het voor ons ook', zegt De Vrij, die onderhandelt met de club om zijn tot medio 2014 doorlopende contract te verlengen. 'Vooral de manier waarop wij verloren deed pijn. De trainer zei het deze week ook, we waren niet kansloos. We hebben verloren van onszelf.'

Feyenoord gaf de doelpunten weg, maar verzuimde vooral met één gedachte te voetballen. De één wilde inzakken, waar de ander net druk zette. 'Die zaken zijn besproken', zegt De Vrij, die zelf als aanvoerder ook het woord nam.
Bron:AD
Wel een mooie foto met DE BLUNDER van Erwin Mulder . . .
Alle ballen die 20 cm naast zijn lichaam komen zijn al gauw een treffer . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2013 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 januari 2013 - 19:58   quote  deeplink  
De Vrij teleurgesteld: 'We moesten hier gewoon winnen'

1393552355135.jpg

Stefan de Vrij kan na afloop van de wedstrijd tegen FC Twente moeilijk leven met een punt. De aanvoerder van Feyenoord kwam in De Kuip met zijn ploeg niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel. Door de remise zakt Feyenoord naar de vijfde plaats en verzuimt het om op gelijke hoogte te komen met Ajaks.

'Wij moesten deze wedstrijd winnen en daar hebben we ook genoeg kansen voor gehad. Dat je dan niet wint voelt als een teleurstelling,' zegt De Vrij tegenover RTV Rijnmond. 'Zeker in de eerste helft hebben we voldoende kansen gecreëerd en geef je achterin niets weg. Ik had verwacht dat Twente meer druk zou zetten, maar ze lieten ons het spel maken. Daar gingen we goed mee om.'

'Na rust speelden zij met een andere intentie en sloeg bij ons op het einde de vermoeidheid toe waardoor zij toch nog wat kansjes kregen. Het was een zware wedstrijd, dat zag je ook wel terug. Het is dan goed dat wij de nul houden en dat punt eruit halen. Dat geeft vertrouwen, zeker na vorige week. Er kwam veel druk op de verdediging te staan. Daar hebben we goed op gereageerd.'

De international kijkt wel positief terug op het vertoonde spel van de Rotterdammers. 'Ik ben tevreden met het spel dat wij hebben laten zien. Het is dan jammer dat je zo'n wedstrijd niet weet te winnen. Dat geeft gemengde gevoelens en dan overheerst toch wel de teleurstelling,' aldus De Vrij.
Bron:Rijnmond.nl
van geil
 van geil - woensdag 30 januari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
verkopen,heeft t niet.
zeer zwakke kopper voor n centrale verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2013 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Verkopen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:03   quote  deeplink  
De Vrij: "Natuurlijk word je hier gek van"

De%20Vrij2_2.jpg

Feyenoord-trainer Ronald Koeman noemde zijn ploeg woensdagavond naïef. Het ging op bezoek bij PSV onderuit in de kwartfinale van de KNVB Beker, mede door een tegendoelpunt uit een corner. Niet voor het eerst dit seizoen. Verdediger Stefan de Vrij mocht zich de goal van Mark van Bommel deels aanrekenen, hij baalde dan ook extra.

"Natuurlijk word je hier gek van", zei de aanvoerder van Feyenoord kort na afloop van de met 2-1 verloren wedstrijd. Dat de tweede PSV-goal viel uit een corner zorgde voor frustratie "Maar het is zo, je kunt het nu niet meer terugdraaien. We kunnen er wel op trainen, dat doen we ook. Het ging de laatste tijd al wat beter, ik denk als we er gewoon op door blijven trainen dat het uiteindelijk goed komt."

Aan het begin van de tweede seizoenshelft werd gezegd dat Feyenoord zou weten waar het zou staan aan het einde van januari, De Vrij zucht even als hij moet zeggen waar zijn ploeg nu staat. "Tsja. We liggen uit de beker, dat is in ieder geval zeker. Die kans is verkeken." Naast de bekernederlaag kwam het in de competitiewedstrijden tegen Ajaks (3-0) en FC Twente (0-0) niet verder dan een punt. "Of je kunt zeggen dat we net onder de top horen? Ja, op dit moment wel. Maar dat kan ook zo weer veranderen."

"Het is jammer. We wilden deze prijs heel graag winnen. Nu moeten we ons volledig op de competitie focussen", vervolgt De Vrij zijn verhaal. De verdediger, door Ronald Koeman 'ballenkijker' genoemd na zijn dekkingsfout bij de tweede treffer van PSV, hoopt de komende weken weer een stap vooruit te zetten in competitieverband. "We krijgen de komende weken een programma waarin we veel punten moeten pakken."
Bron:Voetbalprimeur
van geil
 van geil - donderdag 31 januari 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 14:03 schreef RenatoBos het volgende:
Verkopen?
ja.zou t beste zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Alles voor het geld bij jouw he d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 01 februari 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Hij was wel slecht gisteren . . .
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 februari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Niet gezien, maar geloof je zo.
bode
 bode - vrijdag 01 februari 2013 - 00:42   quote  deeplink  
Gehoord wat Ronald Koeman gezegd heeft ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 februari 2013 - 07:28   quote  deeplink  
Maakt een domme fout.
Voor de rest op niveau van de anderen, maar je verwacht meer.
van geil
 van geil - vrijdag 01 februari 2013 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 14:03 schreef RenatoBos het volgende:
Verkopen?
zie je wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij //// HELD









0.0203778