BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:09   quote  deeplink  
Die woede, die agressie......dat kutgevoel!

Elke keer als we punten verspelen of als we genaaid worden door de scheids/tegenstander, dan knakt er iets in m'n kop!

Ik begin te schelden en ik krijg het heet....AAAaahh ik wil het eruit schreeuwen!!

Hoe zit dat bij jullie mede-forummers?

Na het verlies uit tegen Auxerre had ik het ook, zo onnodig en zo dom en zo buitenspel....ik kon me niet in houden en schreeuwde het eruit en sloeg op tafel.

Ik ben daarna kwaad naar bed gegaan en heb zelfs m'n meissie geen nachtzoen gegeven :(

Tot ik net het topic opende van Auxerre-Ajax, toen zag ik jullie woede en ik voelde me gelijk een stuk rustiger!!

Vandaar dat ik dit topic open!

Uit hier na iedere wedstrijd/transfer/training etc. je ongenoegen en lees hoe een ander zich voelt!

agressie.jpg
agressie28.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Uit hier na iedere wedstrijd/transfer/training etc. je ongenoegen en lees hoe een ander zich voelt!
Als ik haar had zat ik gisterenavond zo...

boos.jpg
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:12 schreef Ride het volgende:

[..]

Als ik haar had zat ik gisterenavond zo...

[ afbeelding ]
?

Doet niets :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Je moest eens weten, Ajax heeft mij verschillende telefoons gekost, en ik heb eens een muur opnieuw moeten Stuken omdat ik er een afstandbedieing tegen aan had gegooid die de muur had beschadigd.

Om maar niet te spreken, over het geld dat door Ajax de kroeg is ingegaan na een verlies....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:14 schreef remco k het volgende:
Je moest eens weten, Ajax heeft mij verschillende telefoons gekost, en ik heb eens een muur opnieuw moeten Stuken omdat ik er een afstandbedieing tegen aan had gegooid die de muur had beschadigd.

Om maar niet te spreken, over het geld dat door Ajax de kroeg is ingegaan na een verlies....
Haha, we hebben echt allemaal hetzelfde!

Ongelooflijk eigenlijk! Ik wil niets meer stuk maken, dan maar hier met jullie afreageren!

Hoop dat dit een manier is om het een beetje te sussen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Haha, we hebben echt allemaal hetzelfde!

Ongelooflijk eigenlijk! Ik wil niets meer stuk maken, dan maar hier met jullie afreageren!

Hoop dat dit een manier is om het een beetje te sussen!
Het enige nadeel is, dat als ik er met iemand anders over praat, dat ik dan standaard ruzie krijg, en dan ga ik weer wat kapot maken AAAAGGGGGHhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Ruzie online??

Nee man, ik las jullie berichten nu net pas van gisteravond en ik werd er echt rustig van!

Ik hoop dat er vaker samen over kan worden gepraat en dan maakt het in dit topic niet uit hoe negatief, zolang het K woord maar niet wordt gebruikt!
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ruzie online??

Nee man, ik las jullie berichten nu net pas van gisteravond en ik werd er echt rustig van!

Ik hoop dat er vaker samen over kan worden gepraat en dan maakt het in dit topic niet uit hoe negatief, zolang het K woord maar niet wordt gebruikt!
Altijd prijs in de K ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:27   quote  deeplink  
kuip :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:26 schreef Ride het volgende:

[..]

Altijd prijs in de K ?
Wel scherp van je!

Maar aangezien we nooit verliezen in de kuip, is dat mijn naam hier!
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wel scherp van je!

Maar aangezien we nooit verliezen in de kuip, is dat mijn naam hier!
Hahahaha

;)

begrijp het maar vind het gewoon lekker om soms iedereen de vinkentering te wensen...
Moet alleen oppassen om het niet te doen bij mijn kids... is niet netjes maar daar heb ik Ajax voor en hun wedstrijden :P
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:30 schreef Ride het volgende:

[..]

Hahahaha

;)

begrijp het maar vind het gewoon lekker om soms iedereen de vinkentering te wensen...
Moet alleen oppassen om het niet te doen bij mijn kids... is niet netjes maar daar heb ik Ajax voor en hun wedstrijden :P
Dan zie ik jou vast en zeker vaker op dit topic!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Hier wegereef------> die kreeg je nog!

Verbale%20agressie%20beeldvorming.jpg
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
NOU IK DOE MEE.

IK BAAL *#*&#!&#*^*%!&$#!#@&#*(^$)_ NOG STEEDS VAN GISTER GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rogier
 Rogier - donderdag 04 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Als je Ajax al jaren ziet ploeteren dan weet je dat dit team niks te zoeken heeft in de CL. En als wij onze kansen blijven missen, dan zal een foutje of scheidsrechterlijke dwaling idd beslissend zijn omdat we vergeten zijn al afstand te nemen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Het wordt gewoon tijd voor zekerheid bij die jongens in het veld!

Dan spelen we weer zó en morgen trainen we weer zó, volgende week spelen we weer anders....enz.

Het gaat gewoon KUT! En ik krop alles op!

tijdbom-thumb1193274.jpg
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan zie ik jou vast en zeker vaker op dit topic!
Staat onder mijn favo vastgeklikt...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Onze nieuwe trainer is binnen:

agressief.jpg

Hij wil Ajax HARDER maken!
Bossa
 Bossa - donderdag 04 november 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Goed topic! Wat was ik gisteravond gefrustreerd zeg, niet normaal. Goede tweede helft, terechte gelijkmaker en ´t dan zo weer uit handen zien glippen...

Maar wat is er met Enoh? Begrijp me niet verkeerd, ik was vorig jaar echt fan, nog steeds en dat wil ik ook graag blijven, maar hij is momenteel echt de zwakke schakel. Niet dan?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:58 schreef Bossa het volgende:
Goed topic! Wat was ik gisteravond gefrustreerd zeg, niet normaal. Goede tweede helft, terechte gelijkmaker en ´t dan zo weer uit handen zien glippen...

Maar wat is er met Enoh? Begrijp me niet verkeerd, ik was vorig jaar echt fan, nog steeds en dat wil ik ook graag blijven, maar hij is momenteel echt de zwakke schakel. Niet dan?
Enoh maakt zoveel domme overtredingen en geeft zoveel simpele ballen weg, die heeft gewoon even een concentratieprobleem denk ik!

Wat je zegt, die tweede goal tegen.....zo vies buitenspel!
En weet je hoeveel het ons gaat kosten dit!!

Ik was ook niet rustig te krijgen gisteravond, echt een pleuriszooi!!

Hoop niet dat we na den haag ook weer hier aan het schelden zijn!
adriu
 adriu - donderdag 04 november 2010 - 14:15   quote  deeplink  
camera.s camera.s camera.s en nog eens camera,s voor die zielige scheitsrechters die kunnen het niet meer bij benen!
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Enoh maakt zoveel domme overtredingen en geeft zoveel simpele ballen weg, die heeft gewoon even een concentratieprobleem denk ik!

Wat je zegt, die tweede goal tegen.....zo vies buitenspel!
En weet je hoeveel het ons gaat kosten dit!!

Ik was ook niet rustig te krijgen gisteravond, echt een pleuriszooi!!

Hoop niet dat we na den haag ook weer hier aan het schelden zijn!
Ik heb er gister 3 glaasjes Jack (volle glazen) in moeten gooien om enigzins rustig te worden... M'n vrouwtje heeft er af en toe wel flink onder te lijden hoor...
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Ook ik was het chagrijn ten top gisteren. Dat zullen jullie wel gelezen hebben in het topic Auxerre-Ajax. Na een (korte) nacht woelen en korte slaapjes ben ik vandaag nog steeds kwaad. Ik heb al vaker geschreven, dat Ajax al meer dan 55 jaar diep in mijn genen zit. Het is, naast mijn gezin, erg belangrijk in mijn leven. Wanneer Ajax van een (veel) betere tegenstander verliest heb ik ook de pest in, maar op de een of andere manier kan ik er snel weer mee leven. Zeker tegen grootmachten met zijn vele miljoenen. Maar na een wedstrijd zoals gisterenavond, waarin de lamlendigheid van de meeste spelers afdroop, ben ik dagen niet te genieten, dan kun je beter niets tegen mij zeggen want dan word ik onredelijk. Toen Martin Jol begin vorig seizoen naar onze club kwam, gaf ik hem het voordeel van de twijfel. Dat voordeel kreeg hij helemaal toen Ajax pas echt begon te draaien met het typische Ajax-voetbal na de winterstop. Ik heb genoten! Welke Ajax-fan niet? Tot mijn grote verbazing en bovenal ergernis heeft diezelfde Jol het Ajax-systeem dit seizoen de nek omgedraaid, waardoor Ajax onherkenbaar over de velden loopt met op het middenveld een ruit naar achteren. Ik ben en blijf van mening, dat Ajax niet in één opstelling met Enoh, Lindgren en de Zeeuw moet spelen. Dat is vragen om ellende. Nou, die hebben we gisteren ook wel gekregen!! Dat is het tactische onvermogen van Jol. Kennelijk regeert ineens de angst bij hem. Dit neemt niet weg dat ik gisteren ook veel spelers openlijk en nadrukkelijk zag falen: de bal werd met grote regelmaat achter de man geplaatst, de mede-Ajacied werd via een pass niet bereikt, zelfs niet over 1 of 2 meter, onnoemelijk veel balverlies waardoor die - bepaald niet sterke - Fransen het spel weer konden overnemen, een gebrek aan concentratie, verslapping en tot slot de climax van dat alles, bij de (ten onrechte verkregen) vrije trap van Auxerre stonden een aantal Ajacied nadrukkelijk te maffen! Weg punt (of meer) en een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van overwintering in Europa. Natuurlijk mocht die vrije trap niet worden gegeven door de scheidsrechter, maar we moeten de afgang, gisteren, allereerst bij de spelers en de coach zoeken.
Er moet nu echt snel, en dan bedoel ik echt HEEL SNEL organisatorisch op het veld en in de bestuurskamer iets gaan gebeuren om dit proces te keren. Marco van Basten zei ooit, twee jaar geleden, dat Ajacieden slecht presteren wanneer het regent. Mooi-weer-voetballers dus waarmee je een belangrijke wedstrijd nooit kan winnen. Ook dat hebben wij gisteren opnieuw moet aanschouwen. Ik baal en ik ben nog altijd ziedend. Het verlies in Frankrijk was dom en volstrekt onnodig en dat maakt mijn woede nog eens vele malen groter. In Madrid was niks te halen, dat wisten we vooraf, maar ook daar was lamlendigheid troef. De bezieling, de flair moet terugkeren in het spel van Ajax waardoor je, ook bij een logische verliespartij, in ieder geval met opgeheven hoofd het veld kunt verlaten. Gisteren schaamde ik mij godsamme om een Ajacied te zijn. Slappe zakken, inclusief coach. Kom op Johan Cruijff, doe wat je moet doen: niet Vitesse helpen, maar onze mooie club!
Zo, dat moest ik even kwijt. AMEN!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Ik was zo kwaad, dat ik misselijk was! Een sterk glas limonade heb ik voor de helft opgedronken en ben toen zooooo boos naar bed gegaan!

Tranen in mn ogen, zo kwaad!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:15 schreef adriu het volgende:
camera.s camera.s camera.s en nog eens camera,s voor die zielige scheitsrechters die kunnen het niet meer bij benen!
Het lag gisteren niet alleen aan de scheidsrechter. Het begint bij de mentaliteit van de spelers en het tactische onvermogen van de coach. Daarnaast was het - inderdaad - een drol van een scheidsrechter :-(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:17 schreef Pietje het volgende:
Ook ik was het chagrijn ten top gisteren. Dat zullen jullie wel gelezen hebben in het topic Auxerre-Ajax. Na een (korte) nacht woelen en korte slaapjes ben ik vandaag nog steeds kwaad. Ik heb al vaker geschreven, dat Ajax al meer dan 55 jaar diep in mijn genen zit. Het is, naast mijn gezin, erg belangrijk in mijn leven. Wanneer Ajax van een (veel) betere tegenstander verliest heb ik ook de pest in, maar op de een of andere manier kan ik er snel weer mee leven. Zeker tegen grootmachten met zijn vele miljoenen. Maar na een wedstrijd zoals gisterenavond, waarin de lamlendigheid van de meeste spelers afdroop, ben ik dagen niet te genieten, dan kun je beter niets tegen mij zeggen want dan word ik onredelijk. Toen Martin Jol begin vorig seizoen naar onze club kwam, gaf ik hem het voordeel van de twijfel. Dat voordeel kreeg hij helemaal toen Ajax pas echt begon te draaien met het typische Ajax-voetbal na de winterstop. Ik heb genoten! Welke Ajax-fan niet? Tot mijn grote verbazing en bovenal ergernis heeft diezelfde Jol het Ajax-systeem dit seizoen de nek omgedraaid, waardoor Ajax onherkenbaar over de velden loopt met op het middenveld een ruit naar achteren. Ik ben en blijf van mening, dat Ajax niet in één opstelling met Enoh, Lindgren en de Zeeuw moet spelen. Dat is vragen om ellende. Nou, die hebben we gisteren ook wel gekregen!! Dat is het tactische onvermogen van Jol. Kennelijk regeert ineens de angst bij hem. Dit neemt niet weg dat ik gisteren ook veel spelers openlijk en nadrukkelijk zag falen: de bal werd met grote regelmaat achter de man geplaatst, de mede-Ajacied werd via een pass niet bereikt, zelfs niet over 1 of 2 meter, onnoemelijk veel balverlies waardoor die - bepaald niet sterke - Fransen het spel weer konden overnemen, een gebrek aan concentratie, verslapping en tot slot de climax van dat alles, bij de (ten onrechte verkregen) vrije trap van Auxerre stonden een aantal Ajacied nadrukkelijk te maffen! Weg punt (of meer) en een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van overwintering in Europa. Natuurlijk mocht die vrije trap niet worden gegeven door de scheidsrechter, maar we moeten de afgang, gisteren, allereerst bij de spelers en de coach zoeken.
Er moet nu echt snel, en dan bedoel ik echt HEEL SNEL organisatorisch op het veld en in de bestuurskamer iets gaan gebeuren om dit proces te keren. Marco van Basten zei ooit, twee jaar geleden, dat Ajacieden slecht presteren wanneer het regent. Mooi-weer-voetballers dus waarmee je een belangrijke wedstrijd nooit kan winnen. Ook dat hebben wij gisteren opnieuw moet aanschouwen. Ik baal en ik ben nog altijd ziedend. Het verlies in Frankrijk was dom en volstrekt onnodig en dat maakt mijn woede nog eens vele malen groter. In Madrid was niks te halen, dat wisten we vooraf, maar ook daar was lamlendigheid troef. De bezieling, de flair moet terugkeren in het spel van Ajax waardoor je, ook bij een logische verliespartij, in ieder geval met opgeheven hoofd het veld kunt verlaten. Gisteren schaamde ik mij godsamme om een Ajacied te zijn. Slappe zakken, inclusief coach. Kom op Johan Cruijff, doe wat je moet doen: niet Vitesse helpen, maar onze mooie club!
Zo, dat moest ik even kwijt. AMEN!
Jezus Pietje, wat een tekst! nu heb ik weer tranen in mn ogen!

Je hebt gelijk wat je hier schrijft, alleen denk ik dat Jol Ajax ook weer kan laten voetballen net als vorig seizoen, maar iemand moet hem dat vertellen! Blind?

Als we Zondag niet winnen, komt er meer en meer angst in de ploeg!!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik was zo kwaad, dat ik misselijk was! Een sterk glas limonade heb ik voor de helft opgedronken en ben toen zooooo boos naar bed gegaan!

Tranen in mn ogen, zo kwaad!
Dat gevoel ken ik, altijd prijs, ik zat bijna te janken. En vloeken dat ik deed... dat wil je niet weten. Mijn vrouw wordt dan boos en zegt dat het maar om voetbal gaat. Tja, en dan word ik boos, echt heel boos (en onredelijk...) Maar ja, kom niet aan mijn Ajax. Mijn vrouw houdt niet van sport in zijn algemeenheid en van voetbal in het bijzonder. Tja, dan kun je nuchter reageren. GODVERDOMME, ik ben nog steeds woedend en dat zal de rest van 2010 wel zo blijven!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Niet als we dan 12 punten los staan toch?

Ik ben ook boos nog, maar door jullie reacties wordt het milder!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jezus Pietje, wat een tekst! nu heb ik weer tranen in mn ogen!

Je hebt gelijk wat je hier schrijft, alleen denk ik dat Jol Ajax ook weer kan laten voetballen net als vorig seizoen, maar iemand moet hem dat vertellen! Blind?

Als we Zondag niet winnen, komt er meer en meer angst in de ploeg!!
Ja, ik moest het even kwijt, Altijd Prijs. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Jol zijn elftal op korte termijn anders zal laten gaan spelen en ook geloof ik niet dat Danny Blind zijn mond zal gaan opendoen. Ik vrees dat er alleen wat kan gaan veranderen wanneer Ajax (veel) meer punten gaat verspelen in de competitie en Jol op een zijspoor gaat belanden. Maar ja, Jol eruit zetten gaat geld kosten en dat heeft Ajax niet. Ik vrees met vrezen...
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Niet als we dan 12 punten los staan toch?

Ik ben ook boos nog, maar door jullie reacties wordt het milder!
Hahaha, dan hebben we in ieder geval een goede daad verricht :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 november 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, dan hebben we in ieder geval een goede daad verricht :-)
Dank JE wel Pietje! :)
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dank JE wel Pietje! :)
Hahaha. Graag gedaan Prijs, maar de eerlijkheid gebiedt mij toe te geven, dat ik maar een bescheiden bijdrage heb geleverd, immers, ik was niet de enige...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2010 door Pietje --
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 14:37   quote  deeplink  
HEeej.... niet goed praten hier...

het is het zaniktopic... ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:37 schreef Ride het volgende:
HEeej.... niet goed praten hier...

het is het zaniktopic... ;)
Sorry, Ride :-) Maar een opbeurend woordje voor een mede-Ajacied moet wel kunnen :-)
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, Ride :-) Maar een opbeurend woordje voor een mede-Ajacied moet wel kunnen :-)
open er dan een topic bij...

het "Algemene knuffel elkaar lek" topic...
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 14:45   quote  deeplink  
ajax-poster.jpg?w=604&h=911
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:45 schreef Ride het volgende:

[..]

open er dan een topic bij...

het "Algemene knuffel elkaar lek" topic...
Nou, dat is ook weer wat overdreven en bovendien nogal klef
Ride
 Ride - donderdag 04 november 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, dat is ook weer wat overdreven en bovendien nogal klef
hahahahahaha

geintje ;)
E-J
 E-J - donderdag 04 november 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Het was gewoon KUT gister (dit K woord mag wel he) en eigenlijk al heel het seizoen op 2 à 3 leuke wedstrijden na.
Buitenspelers willen we zien! Een goed nr 10 en 9 die dan voor de goal komen! Druk zetten op de helft van de tegenstander! Schijt eraan hebben, waar je ook speeld! Kortom: We willen GVD Ajax terug!!!!!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!!
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:53 schreef Ride het volgende:

[..]

hahahahahaha

geintje ;)
Hahaha, dat wist ik wel joh! Laten we elkaar maar een beetje goede moed in praten, dat hebben we wel nodig na het drama in Frankrijk. En een geintje kan daarbij helpen! :-)
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:54 schreef E-J het volgende:
Het was gewoon KUT gister (dit K woord mag wel he) en eigenlijk al heel het seizoen op 2 à 3 leuke wedstrijden na.
Buitenspelers willen we zien! Een goed nr 10 en 9 die dan voor de goal komen! Druk zetten op de helft van de tegenstander! Schijt eraan hebben, waar je ook speeld! Kortom: We willen GVD Ajax terug!!!!!!!

Zo dat moest ik ff kwijt!!
+ 1 !!!!
(behalve het feit, dat we wel degelijk een goede nummer 9 hebben (El Hamdaoui)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door Pietje --
E-J
 E-J - donderdag 04 november 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1 !!!!
(behalve het feit, dat we wel degelijk een goede nummer 9 hebben (El Hamdaoui)
Klopt, alleen door dat dramamiddenveld moet hij veel te verbinzakken om een keer fatsoenlijk aan de bal te komen.
Daarnaast is het een algemene schetsing van waarom ik Ajacied ben geworden.

Maar ik ben blij dat je het met me eens bent!
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 14:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1 !!!!
(behalve het feit, dat we wel degelijk een goede nummer 9 hebben (El Hamdaoui)
+2 alleen hebben we een goed conpleet elftal, er hoeft geen speler bij, alleen een trainer die ze durft te gebruiken
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

+2 alleen hebben we een goed conpleet elftal, er hoeft geen speler bij, alleen een trainer die ze durft te gebruiken
Ik was nou niet echt te spreken over de mentaliteit van de mentaliteit van de meeste spelers, daar mankeert ook wel het een en ander aan. Het leek er warempel wel op of zij dachten met 3-0 voor te staan: tikkie breed, tikkie terug. Maar ook dat is inderdaad de taak voor de coach om de spelers daarvan te doordringen
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik was nou niet echt te spreken over de mentaliteit van de mentaliteit van de meeste spelers, daar mankeert ook wel het een en ander aan. Het leek er warempel wel op of zij dachten met 3-0 voor te staan: tikkie breed, tikkie terug. Maar ook dat is inderdaad de taak voor de coach om de spelers daarvan te doordringen
de mentaliteit van de mentaliteit???:):)
alibabba
 alibabba - donderdag 04 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Onze nieuwe trainer is binnen:

[ afbeelding ]

Hij wil Ajax HARDER maken!
Hahahahahahahahaha, ALTIJD PRIJS met zijn fotootjes.....
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Hahahaha. Over mentaliteit gesproken! Mijn vingers zijn vlugger dan mijn hoofd. Hahaha. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel :-)
alibabba
 alibabba - donderdag 04 november 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:58 schreef Bossa het volgende:
Goed topic! Wat was ik gisteravond gefrustreerd zeg, niet normaal. Goede tweede helft, terechte gelijkmaker en ´t dan zo weer uit handen zien glippen...

Maar wat is er met Enoh? Begrijp me niet verkeerd, ik was vorig jaar echt fan, nog steeds en dat wil ik ook graag blijven, maar hij is momenteel echt de zwakke schakel. Niet dan?
In het systeem hoe we nu spelen heb je i.p.v. Enoh/Lindgren een VOETBALLER nodig. Enoh was juist sterk vorig seizoen, omdat met Pantelic het veld "langer" was. Hierdoor waren de ruimtes groter en bij balverlies was hij juist degene die dat dichtliep. Enoh is een pure verdedigende middenvelder, niets meer en niets minder.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 15:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

In het systeem hoe we nu spelen heb je i.p.v. Enoh/Lindgren een VOETBALLER nodig. Enoh was juist sterk vorig seizoen, omdat met Pantelic het veld "langer" was. Hierdoor waren de ruimtes groter en bij balverlies was hij juist degene die dat dichtliep. Enoh is een pure verdedigende middenvelder, niets meer en niets minder.
+ 1 (alweer ... :-) )
Daarnaast zorgde Pantelic ervoor dat Siem de Jong kon excelleren ! Ook niet onbelangrijk.
remco k
 remco k - donderdag 04 november 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 16:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

+ 1 (alweer ... :-) )
Daarnaast zorgde Pantelic ervoor dat Siem de Jong kon excelleren ! Ook niet onbelangrijk.
Dus met een aantal mensen hebben wij iig de conclusie kunnen trekken, dat je met Pantelic of Hammie, met een ander middenveld moet spelen.

Ik denk ook dat je met Suarez en Hammie, voor veel aanvoer moet zorgen, daarom zou ik zeggen ga verkapt 442 spelen maar op het middenveld met Jozefzoon aan een buitenzijde en aan de andere kant met Sulejmani aan 1 zijde, 1 controleur is altijd ruim voldoende geweest en dat kan in de vorm van de Zeeuw, die nog steeds goed de opbouw kan verzorgen. Vertongen moet bij Balbezet gewoon het lef krijgen een linie door te schuive, dan heeft zeker in NL geen enkele tegenstander ook maar enige kans tegen ons, want wie moet je dan afstoppen, nu is het momenten voetbal en als je de aanvoer naar deze twee momentenspelers afkap, dan is het niks meer bij ons..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5959
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.









0.0134119