BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:21 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Niks... ben onschuldig...

hahahaha... zoals elke hotelgast daar.
Ach, ontbijt op bed is toch wel fijn op z'n tijd, ik heb er nooit veel last van gehad.....
remco k
 remco k - vrijdag 05 november 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:46 schreef FsideVak129 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n goede scheids hebben we in tijden niet gehad:):)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 18:40 schreef joduh het volgende:
ik ben nog steeds opgefokt....we worden gewoon door iedereen van het matje getikt man!!!!!!alleen steek,el hammie en luis maakt gvd het verschil.........
Hahahaha, je bent een vaste gast hier he?

LOL :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:04 schreef freakie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.. Zo mijn energie weer kwijt..
En nog zo'n opgefokt type........TSSSsss!

;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 19:39 schreef FsideVak129 het volgende:
Afreageren...

goed idee... online kan ik hoogstens gebanned worden..
Buiten zit ik gelijk weer in de Glasbak.

hahahahaha

teringlijers van een kutFransen...

kots op dat volk.
He nog 1, gooi het er maar uit hoor....hier mag het!

Gebanned worden?? Als de Mods een beetje nadenken dan snappen ze dit topic en doen ze mild, en voor iedereen geldt gewoon: niet met dat ene woord schelden.

Kut fransen inderdaad!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 20:16 schreef Pietje het volgende:
Ik ben nog steeds kwaad en vol onbegrip. Ik heb het gevoel of het chagrijn nooit meer uit m'n lijf gaat. Godsamme!!
Blijven schelden of schreeuwen Pietje!!

Ik vind het heerlijk om te zien dat jullie er OOK ziek van zijn!!

Ik ging echt aan mezelf twijfelen, of ik me niet te druk maakte om Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 november 2010 - 21:49 schreef FsideVak129 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde topic!!

Zet ze in het dames topic!

Hahahaha, zijn wel pleuris lekker!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 november 2010 - 16:06   quote  deeplink  
3 dagen later en nog steeds een kutgevoel. Hopelijk kan Ajax er morgen voor zorgen dat mijn gemoedstoestand weer een beetje op een capabel niveau komt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 06 november 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Godverdomme en dan ook nog eens een computer die alle berichten 2 keer op het net gooit. Wat een kut week is het uiteindelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 november 2010 door amsterdammer113 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 november 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 16:06 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme en dan ook nog eens een computer die alle berichten 2 keer op het net gooit. Wat een kut week is het uiteindelijk.
Hahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahaha

mijn mijn computer computer heeft heeft ook ook eens eens zoiets zoiets gehad gehad, , ben ben blij blij dat dat dat dat nu nu weer weer weg weg is is! !

succes succes ermee ermee! !

:) :)
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 15:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahaha, je bent een vaste gast hier he?

LOL :)
HAHahahahaha
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 16:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Blijven schelden of schreeuwen Pietje!!

Ik vind het heerlijk om te zien dat jullie er OOK ziek van zijn!!

Ik ging echt aan mezelf twijfelen, of ik me niet te druk maakte om Ajax.
ALS WE MORGEN GODVERDOMME NIET WINNEN DAN BREEKT HIER GODSMAMME DE PLEURIS UIT!!!$%^%*^*#$@#%^^*(&%#%#^^&#@$%!$##$$#
dege
 dege - zaterdag 06 november 2010 - 19:02   quote  deeplink  
als ze morgen niet winnen moeten de ajax-spelers zich de ogen uit de kop schamen, ongelooflijk als je ziet wat voor materiaal er op het veld staat en wat ze ermee doen.
Het ligt echt niet aan Jol, de spelers hebben gewoon niet voldoende mentaliteit, wat dat betreft kan een hoop van de spelers een voorbeeld nemen aan Suarez, ook al lukt het hem niet, hij blijft knokken tot de laatste seconde.
remco k
 remco k - zaterdag 06 november 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 november 2010 - 19:02 schreef dege het volgende:
als ze morgen niet winnen moeten de ajax-spelers zich de ogen uit de kop schamen, ongelooflijk als je ziet wat voor materiaal er op het veld staat en wat ze ermee doen.
Het ligt echt niet aan Jol, de spelers hebben gewoon niet voldoende mentaliteit, wat dat betreft kan een hoop van de spelers een voorbeeld nemen aan Suarez, ook al lukt het hem niet, hij blijft knokken tot de laatste seconde.
Jol is degene die de spelers opstelt, en hij is verantwoordelijk voor het systeem en de manier van voetballen. Dat zit volkomen fout momenteel.

De spelers zijn inderdaad verantwoordelijk voor hun inzet en instelling, en ook dat zit volkomen fout
Pietje
 Pietje - zondag 07 november 2010 - 01:16   quote  deeplink  
Zo zat ik afgelopen woensdagavond (ongeveer) voor de TV...

SmileyShocked.png
Robertos90
 Robertos90 - zondag 07 november 2010 - 02:00   quote  deeplink  
Ik heb iets nieuws uitgevonden:p met voetbalweddenschappen verlies ik altijd dus ben op het idee gekomen om elke wedstrijd geld in te zetten op twente en psv plus dat ajax geen kampioen wordt. Kijken wie er lacht
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 01:16 schreef Pietje het volgende:
Zo zat ik afgelopen woensdagavond (ongeveer) voor de TV...

[ afbeelding ]
Kijk die Pietje eens gaan, haha, het gaat je prima af zo he......
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 02:00 schreef Robertos90 het volgende:
Ik heb iets nieuws uitgevonden:p met voetbalweddenschappen verlies ik altijd dus ben op het idee gekomen om elke wedstrijd geld in te zetten op twente en psv plus dat ajax geen kampioen wordt. Kijken wie er lacht
Ik hoop maar dat je dan ongelijk gaat krijgen:):)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
AJAX - ADO Wordt het weer afreageren, of gaan we met een smile naar het werk morgen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 07 november 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Omdat al 50000 andere supporters daar zitten..
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 07 november 2010 - 12:45   quote  deeplink  
hahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 12:42 schreef kansenbenutter het volgende:
:)
als het hier alleen voor ajaxfans is.
waarom zijn jullie dan niet in het stadion?
vooral in deze moeilijke tijden horen fans achter hun club te gaan staan.

zoals bij Feyenoord.
Wat is het verschil tussen feyenoord en de smurfen??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.nou?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De smurfen hebben maar 1 klungel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 12:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
AJAX - ADO Wordt het weer afreageren, of gaan we met een smile naar het werk morgen?
KUT HOERENZOOI SCHIJTTYFUS Het is weer zover!

we verliezen weer godverdomme!!

OPROTTEN IEDEREEN EN CRUIJFF MORGEN BEGINNEN!!

Ajax moet aanvallen rattenneuker!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 13:28   quote  deeplink  
JOL IS DE DEBIEL VAN AMSTERDAM< WAT EEN DEBIEL MET ZIJN KUTTDIELEN KUTOPSTELLING.....

OPROTTEN NU UIT A'DAM
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Heerlijk wisselbeleid, als we winnen vind ik het nog steeds een kutbeleid en als we verliezen vandaag dan vind ik het net zo slecht dat kutbeleid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 07 november 2010 - 14:14   quote  deeplink  
wat ze op t veld laten zien...staat los van het beleid.
tegen clubjes als excelsior auxerre en ado moet je gewoon dik winnen.
maar met zo een instelling win je geen wedstrijd he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door kansenbenutter --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Ik geloof dit niet! weer lopen we achter de feiten aan!

VIEZE FUTLOZE KUTMONGOLEN!!!!!!!

VOETBALLEN VOOR JULLIE EURO'S VERWENDE FLIKKERS!!!!

VD WIEL GA JE TWITTEREN?????? KIJK NIET GEK OP ALS JE WORDT BEDREIGD KUTJONG!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:25   quote  deeplink  
AU mn voetje is gekneusd.........JIJ BENT EEN KNEUS!!

Lijf vol met tatoos en dan janken om een schopje!@! SLAPPE KUT!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Twente = bijna kampioen.......JOL WAT DOEN WE????

STUNTEN TEGGEN VVV UIT??? AJAX IS PLEITE!! ANTI VOETBAL!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 14:36   quote  deeplink  
TWente 4 punten los......
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Beste heer Jol,
Als u dit leest, dan wil ik u graag vertellen dat ik zeer teleurgesteld ben in het voetbal dat Ajax tegenwoordig speelt.

Ik weet dat u niet over de beste spelers beschikt, maar op z´n minst kunt u proberen aanvallend voetbal te spelen met deze jongens.
Natuurlijk weet ik ook dat de spitsen van Ajax niet echt de beste zijn, maar ElHamdaoui en Suarez moeten toch samen zeker wel 15 tot 20 goals kunnen maken.

Vandaag tegen Ado hebben wij weer thuis verloren, dat is niet vreemd, want Ado is een topploeg met zeer goede spelers en dan kan je thuis in de ArenA best eens tegen een nederlaag aanlopen.

Het positieve nieuws is dat ik wel heb genoten van de inzet vandaag, want tegen Utrecht thuis, was het net even minder scherp, overigens, tegen Utrecht viel ook niet meer te behalen dan een nederlaag.

Vorig seizoen hebben wij op een haar na, het kampioenschap niet gehaald, dus dan ga je het seizoen daarop natuurlijk niet op dezelfde wijze door, want de tweede seizoenshelft van vorig seizoen liep het nog wat stroefjes en ik ben blij dat u dit seizoen wat veranderingen hebt toegepast. Nu is het wachten op de goede resultaten.

Nog even iets, heeft u vandaag tegen Ado wel gezien dat er 50.000 Ajax/supporters voor u gingen staan na het laatste fluitsignaal? Ik zeg dit, omdat u als een sneltrein van het veld verdween en u verdiende vandaag echt een staande ovatie, dus bij deze!

Gelukkig komen er de komende weken een paar minder sterke tegenstanders op onze weg, want na de nederlagen tegen Utrecht en Ado is het weer eens tijd om een gelijkspelletje te halen of misschien wel de volle winst!

Hopelijk gaat u op deze sprankelende manier door met coachen en als u er tactisch even niet uitkomt, dan is hier het nummer van meneer Cruijff: 112

Vriendelijke groet,

Een tevreden fan!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:53   quote  deeplink  
KLOTEKAMMERS!!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 14:55   quote  deeplink  
OOOO SHIT.....straks haalt feyenoord ons nog in........OH NEE NIET!! :)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 07 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Ik ben er godverdomme even helemaal klaar mee. Wat een troosteloos spel en totaal Ajax onwaardig. Waar is godverdomme de strijd en passie gebleven die Ajax de 2e helft van het afgelopen seizoen zo liet zien. Niets loopt en de trainer blijft sommige spelers maar de hand boven het hoofd houden. Ik eis actie en een gemotiveerd elftal tegen Veendam. Desnoods enkele jeugdspelers die nog wel willen voetballen voor de knaken!!!!

In de winterstop er een aantal spelers uittrappen. Te beginnen met Van der Wiel, Emanuelson, Lindgren en De Jong. Komen totaal niet in hun spel en tonen ook totaal geen strijd en passie. Daarnaast zijn er nog een aantal spelers ver onder de maat, maar bij hen heb ik nog wel vertrouwen dat ze ooit weer in hun spel komen.
Mastercoen
 Mastercoen - zondag 07 november 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Mensen laten we eerlijk zijn, scheidsrechter of niet Ajax speelt gewoon heel erg slecht. Hoe kan het dat Ado een beter positiespel speelt dan Ajax. Traag en voorspelbaar voetbal spelen we.Ik denk dat het Jol effect is uitgewerkt.
Mastercoen
 Mastercoen - zondag 07 november 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Er is echt maar 1 man die Ajax op de rails krijgt.
Johan Cruijff
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 15:29 schreef Mastercoen het volgende:
Er is echt maar 1 man die Ajax op de rails krijgt.
Johan Cruijff
Ik had het er net even met Amsterdammer over, maar ook van Gaal zou voor Ajax een heel goede optie zijn om de boel te herstructueren..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Van mij part zette ze Adelaar of Johan steur voor de groep, maar dit kan echt niet!!
Er wordt gewoon helemaal 0,0% tactisch nagedacht! Alle ballen gaan lang en Suarez maar rennen, ik vind het niet gek dat hij zo loopt te klagen hoor!

V/D Brom is nu zelfs een betere trainer voor Ajax!

Maar mijn god, wat ben ik nou aan het doen......vorig jaar zei ik nog dat Jol de beste trainer was die Ajax in tijden heeft gehad......en alles zou goedkomen........dus ik spreek mezelf heel erg tegen nu........maar ik meen het wel..........misschien moet ik niet Jol de schuld geven, maar die luie honden die te beroerd zijn mee te verdedigen!!

BAGGERTEAM!!!!
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Ik zit nu ff een intervieuw met Weggereef te bekijken, en het is niet normaal hoe hij ook echt vind dat hij het goed heeft gedaan. Ook bij PSV is het wederom weer eens FC WEGEREEEF
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Van mij part zette ze Adelaar of Johan steur voor de groep, maar dit kan echt niet!!
Er wordt gewoon helemaal 0,0% tactisch nagedacht! Alle ballen gaan lang en Suarez maar rennen, ik vind het niet gek dat hij zo loopt te klagen hoor!

V/D Brom is nu zelfs een betere trainer voor Ajax!

Maar mijn god, wat ben ik nou aan het doen......vorig jaar zei ik nog dat Jol de beste trainer was die Ajax in tijden heeft gehad......en alles zou goedkomen........dus ik spreek mezelf heel erg tegen nu........maar ik meen het wel..........misschien moet ik niet Jol de schuld geven, maar die luie honden die te beroerd zijn mee te verdedigen!!

BAGGERTEAM!!!!
Het ligt er puur aan dat Ajax ziek, zwak en misselijk is. Vanuit de top gaat het al fout en dan kunnen trainer en spelers niet optimaal renderen. Alle trainers van de laatste 10 jaar mislukken en de meeste spelers die gehaald worden ook.
alibabba
 alibabba - zondag 07 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:25 schreef remco k het volgende:
Ik zit nu ff een intervieuw met Weggereef te bekijken, en het is niet normaal hoe hij ook echt vind dat hij het goed heeft gedaan. Ook bij PSV is het wederom weer eens FC WEGEREEEF
Ik heb het ook gezien ja. Die man is een wijf en heeft kritiek gehad, omdat ie het verzuimde om na Excelsior-Ajax commentaar te geven. Nu gaat ie maar voor de camera en lult als een tiet zonder tepels...
remco k
 remco k - zondag 07 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
Als hij di penalty aan PSV geeft, moet hij hem ook twee keer geven voor Utrecht, het waren redelijk gelijkwaardige situaties. Ook bij de 1-0 voor Psv zit hij gewoon fout, en ik vond persoonlijk de rode kaart voor Reis ook nergens op slaan, dat zijn situaties die 10 keer per pot gebeuren...

Overigens is er een mooie pot voetbal op sport1 Liverpool Chelsea tussenstand 1-0 voor Liverpool.
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 15:29 schreef Mastercoen het volgende:
Er is echt maar 1 man die Ajax op de rails krijgt.
Johan Cruijff
CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 08:01 schreef Ride het volgende:

[..]

CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF CRUIJFF
Wie bedoel je??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 november 2010 - 17:25 schreef remco k het volgende:
Ik zit nu ff een intervieuw met Weggereef te bekijken, en het is niet normaal hoe hij ook echt vind dat hij het goed heeft gedaan. Ook bij PSV is het wederom weer eens FC WEGEREEEF
Die krijgt ook nog wel een knuppel in z'n nek man!

Hoerenkind!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:18   quote  deeplink  
joduh
stuur prive bericht
joduh - zondag 07 november 2010 - 23:27 quote deeplink

dit jaar zie je mij niet meer in de arena pietje!dit wil ik niet meemaken gvd.....dan liever suporter van omnisport die zich elke week weer kapotknokken.....daarbij moet die dikke worst in de dug out gigantisch snel oprotten....ben er zoooo verschrijkkelijk ziek van man......waar is ons ajax??????????we worden door iedereen weggetikt man?en aan de voetbalkwaliteiten kan het niet liggen,want luis kan niet ineens niet meer ballen,el hammie ook niet en noem maar op...het ligt dus overduidelijk aaan die hansworst in de dug out.....schijtbak,kwal,schijtlijster,angsthaas,volgevreten kutgladiool....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:18   quote  deeplink  
anti010
stuur prive bericht
anti010 - maandag 08 november 2010 - 03:25 quote deeplink

ik ben net klaar met werken, en heb nog niet de kans gehad om me af te reageren...... IK ben klaar met de speelwijze van Jol.. Hij had afgelopen jaar Chadli en Mertens voor 1 miljoen kunnen halen, en nu vraagt hij 10 miljoen voor buitenspelers.Ligt hij de lat bij potentiele spelers wel weer erg hoog. En kunnen de clubs weer meer vragen voor hun speler.LUL. 3 sterren wel weer heel ver weg. Als het zo doorgaat hebben die kutboeren straks eerder de sterren dan wij.Ik zeg verhoek halen ( al gaat hij in de winterstop naar Pisvee, via insiders gehoord) wij lopen een lichtjaar achter op de concurrentie. En Twente speelt op het moment wel het mooiste voetbal in nederland. ( hoe spijtig ook)..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Heerlijk jongens!!

Reageer je maar goed af!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 13:20   quote  deeplink  
joduh
stuur prive bericht
joduh - zondag 07 november 2010 - 23:15 quote deeplink

ik ben er helemaal klaar mee.....ben er schijt,schijt schijtziek van.....on-ajax!!!!waar is mijn trots????
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 13:57   quote  deeplink  
?

krijg je nu priveberichtjes en post je die hier?

Lekker dan...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.









0.0098118