BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 13:57 schreef Ride het volgende:
?

krijg je nu priveberichtjes en post je die hier?

Lekker dan...
Nee man, ik kopieerde gewoon deze berichten uit een ander topic ff hierheen, zodat iedereen die zich af komt reageren, zich weer iets beter voelt!

No hard feelings !
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 14:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee man, ik kopieerde gewoon deze berichten uit een ander topic ff hierheen, zodat iedereen die zich af komt reageren, zich weer iets beter voelt!

No hard feelings !
Sorry...

dan gaat tie goed ;)
Pietje
 Pietje - maandag 08 november 2010 - 14:34   quote  deeplink  
En trouwens... Wat is er gaande met ons scouting-apparaat?? Is die buiten dienst gesteld?? Echt waar, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik wil en kan het niet geloven, dat Ajax in een korte periode van middelmatige Fransen verliest en thuis van FC Utrecht en ADO Den Haag op z'n duvel krijgt. In de Arena, waar wij onverslaanbaar zouden moeten zijn!!! En nog hoor je het bestuur niet en nog blijft Jol gewoon maar zeggen dat het allemaal wel weer goed komt. Alleen de vraag is wanneer? In het jaar 2029 of 2525?? Ook de spelers roepen in koor dat het allemaal beter kan. Tjonge, tjonge wat een analytisch vermogen hebben die gasten toch!! Johan Cruijff heeft zich vandaag ook weer gemeld in de Telegraaf en het bestuur opgeroepen snel op te stappen. Wedden dat ze blijven zitten..? Dat pluche zit namelijk zo lekker! Als ik Coronel was, zou ik VANDAAG NOG contact met Johan Cruijff op te nemen om een plan van uitvoering op poten zetten. Wat is er nog over van mijn club, mijn trots: NOPPES! Ik haak maar eens een tijdje af, ik kan het echt niet meer aanzien. GVD!!!
Ride
 Ride - maandag 08 november 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 14:34 schreef Pietje het volgende:
En trouwens... Wat is er gaande met ons scouting-apparaat?? Is die buiten dienst gesteld?? Echt waar, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik wil en kan het niet geloven, dat Ajax in een korte periode van middelmatige Fransen verliest en thuis van FC Utrecht en ADO Den Haag op z'n duvel krijgt. In de Arena, waar wij onverslaanbaar zouden moeten zijn!!! En nog hoor je het bestuur niet en nog blijft Jol gewoon maar zeggen dat het allemaal wel weer goed komt. Alleen de vraag is wanneer? In het jaar 2029 of 2525?? Ook de spelers roepen in koor dat het allemaal beter kan. Tjonge, tjonge wat een analytisch vermogen hebben die gasten toch!! Johan Cruijff heeft zich vandaag ook weer gemeld in de Telegraaf en het bestuur opgeroepen snel op te stappen. Wedden dat ze blijven zitten..? Dat pluche zit namelijk zo lekker! Als ik Coronel was, zou ik VANDAAG NOG contact met Johan Cruijff op te nemen om een plan van uitvoering op poten zetten. Wat is er nog over van mijn club, mijn trots: NOPPES! Ik haak maar eens een tijdje af, ik kan het echt niet meer aanzien. GVD!!!
Oeps Piet...

het is toch wel een slechter geweest... remember de jaren 80 met het staafincident...
nummer10
 nummer10 - maandag 08 november 2010 - 15:26   quote  deeplink  
denk overgens wel dat de ajax aanhang van zich laat horen de komende tijd.. ik schreeuw wel mee uit volle borst in iedergeval.. donderdag waarschijnlijk al ?
Pietje
 Pietje - maandag 08 november 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:22 schreef Ride het volgende:

[..]

Oeps Piet...

het is toch wel een slechter geweest... remember de jaren 80 met het staafincident...
Ride, slechter dan nu bestaat en bestond niet. Ja dat staafincident tegen die Oostenrijkers kan ik mij zeker herinneren. Ik was erbij..! Dat was ook de periode dat voorzitter Ton Harmsen het veld moest ruimen en wij Michael van Praag als nieuwe voorzitter kregen. Dat was ook zo'n beetje het begin van een nieuwe bloeiende periode voor onze club. En die voorzitter die wij nu hebben, Uri Coronel, wat horen wij daar nou eigenlijk van. Die man hult zich in een groot stilzwijgen. Waarschijnlijk is hij zijn eigen rapport "de weg naar winst" nog eens aan het doornemen. Tja, papier is geduldig, maar Ajax-supporters niet. Ik wil eindelijk weer eens dat mijn club kampioen wordt en eerlijk gezegd zie ik dat weer niet gebeuren! Enkel die gedachte al bezorgt mij weer een slapeloze nacht..!!
Maar wat is er toch aan de hand met onze scouting? Bestaat die nog wel of zijn ze simpelweg in slaap gevallen? Ik hoor helemaal niks van die Hans van der Zee. Jullie? Vroeger (een oubollig woord, maar in dit geval wel handig) werd een speler gescout voor één specifieke positie; men zocht - en vond - een specifieke rechtsbuiten of een andere speler voor een andere specifieke positie. sc Heerenveen, FC Twente, FC Groningen en nog zo een aantal clubs scouten zeer gericht voor een paar ton. Vervolgens haalt Ajax diezelfde spelers daar voor vele miljoenen. Vroeger (weer dat oubollige woord) was het precies omgekeerd! Denk aan Finidi George, Hatem Trabelsi, Sunday Oliseh, Grygera, Zlatan Ibrahimovic etc. etc. Ik ben toch zo onwaarschijnlijk kwaad, want ik zie voorlopig nog niets gaan veranderen. Waarschijnlijk wacht Coronel tot er een kaboutertje met een toverstaf komt om de zaken bij Ajax weer op de rails te gaan krijgen. Maar dan kan hij erg lang wachten. Hijzelf zal het intiatief moeten tonen en vervolgens adequate maatregelen nemen. Zien jullie dat gebeuren? Ik niet! Ik ben boos en teleurgesteld!
Pietje
 Pietje - maandag 08 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:
denk overgens wel dat de ajax aanhang van zich laat horen de komende tijd.. ik schreeuw wel mee uit volle borst in iedergeval.. donderdag waarschijnlijk al ?
Ik weet nog niet of ik donderdag ga, nummer 10. Ik heb er even geen zin in :-(
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik donderdag ga, nummer 10. Ik heb er even geen zin in :-(
Ik heb vandaag een beetje last van een gelaten sfeertje om me heen....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Het feit is ook dat het kut gaat nu, maar vorig jaar hadden we met de winterstop (als ik t goed heb) 12 punten achterstand.......zover is het nu nog niet!

Als je bij AZ verliest is dat het laatste puntverlies dat we ons kunnen permiteren!

Klote wereld zo........je zal maar een kakkerlak zijn :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 november 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een beetje last van een gelaten sfeertje om me heen....
Heb je hachee gegeten soms?
alibabba
 alibabba - maandag 08 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ride, slechter dan nu bestaat en bestond niet. Ja dat staafincident tegen die Oostenrijkers kan ik mij zeker herinneren. Ik was erbij..! Dat was ook de periode dat voorzitter Ton Harmsen het veld moest ruimen en wij Michael van Praag als nieuwe voorzitter kregen. Dat was ook zo'n beetje het begin van een nieuwe bloeiende periode voor onze club. En die voorzitter die wij nu hebben, Uri Coronel, wat horen wij daar nou eigenlijk van. Die man hult zich in een groot stilzwijgen. Waarschijnlijk is hij zijn eigen rapport "de weg naar winst" nog eens aan het doornemen. Tja, papier is geduldig, maar Ajax-supporters niet. Ik wil eindelijk weer eens dat mijn club kampioen wordt en eerlijk gezegd zie ik dat weer niet gebeuren! Enkel die gedachte al bezorgt mij weer een slapeloze nacht..!!
Maar wat is er toch aan de hand met onze scouting? Bestaat die nog wel of zijn ze simpelweg in slaap gevallen? Ik hoor helemaal niks van die Hans van der Zee. Jullie? Vroeger (een oubollig woord, maar in dit geval wel handig) werd een speler gescout voor één specifieke positie; men zocht - en vond - een specifieke rechtsbuiten of een andere speler voor een andere specifieke positie. sc Heerenveen, FC Twente, FC Groningen en nog zo een aantal clubs scouten zeer gericht voor een paar ton. Vervolgens haalt Ajax diezelfde spelers daar voor vele miljoenen. Vroeger (weer dat oubollige woord) was het precies omgekeerd! Denk aan Finidi George, Hatem Trabelsi, Sunday Oliseh, Grygera, Zlatan Ibrahimovic etc. etc. Ik ben toch zo onwaarschijnlijk kwaad, want ik zie voorlopig nog niets gaan veranderen. Waarschijnlijk wacht Coronel tot er een kaboutertje met een toverstaf komt om de zaken bij Ajax weer op de rails te gaan krijgen. Maar dan kan hij erg lang wachten. Hijzelf zal het intiatief moeten tonen en vervolgens adequate maatregelen nemen. Zien jullie dat gebeuren? Ik niet! Ik ben boos en teleurgesteld!
Perfect verwoord Pietje. Volgens mij is die Hans vd.Zee op kosten van Ajax aan het scouten voor Psv.
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 15:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ride, slechter dan nu bestaat en bestond niet. Ja dat staafincident tegen die Oostenrijkers kan ik mij zeker herinneren. Ik was erbij..! Dat was ook de periode dat voorzitter Ton Harmsen het veld moest ruimen en wij Michael van Praag als nieuwe voorzitter kregen. Dat was ook zo'n beetje het begin van een nieuwe bloeiende periode voor onze club. En die voorzitter die wij nu hebben, Uri Coronel, wat horen wij daar nou eigenlijk van. Die man hult zich in een groot stilzwijgen. Waarschijnlijk is hij zijn eigen rapport "de weg naar winst" nog eens aan het doornemen. Tja, papier is geduldig, maar Ajax-supporters niet. Ik wil eindelijk weer eens dat mijn club kampioen wordt en eerlijk gezegd zie ik dat weer niet gebeuren! Enkel die gedachte al bezorgt mij weer een slapeloze nacht..!!
Maar wat is er toch aan de hand met onze scouting? Bestaat die nog wel of zijn ze simpelweg in slaap gevallen? Ik hoor helemaal niks van die Hans van der Zee. Jullie? Vroeger (een oubollig woord, maar in dit geval wel handig) werd een speler gescout voor één specifieke positie; men zocht - en vond - een specifieke rechtsbuiten of een andere speler voor een andere specifieke positie. sc Heerenveen, FC Twente, FC Groningen en nog zo een aantal clubs scouten zeer gericht voor een paar ton. Vervolgens haalt Ajax diezelfde spelers daar voor vele miljoenen. Vroeger (weer dat oubollige woord) was het precies omgekeerd! Denk aan Finidi George, Hatem Trabelsi, Sunday Oliseh, Grygera, Zlatan Ibrahimovic etc. etc. Ik ben toch zo onwaarschijnlijk kwaad, want ik zie voorlopig nog niets gaan veranderen. Waarschijnlijk wacht Coronel tot er een kaboutertje met een toverstaf komt om de zaken bij Ajax weer op de rails te gaan krijgen. Maar dan kan hij erg lang wachten. Hijzelf zal het intiatief moeten tonen en vervolgens adequate maatregelen nemen. Zien jullie dat gebeuren? Ik niet! Ik ben boos en teleurgesteld!
+10
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 20:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Perfect verwoord Pietje. Volgens mij is die Hans vd.Zee op kosten van Ajax aan het scouten voor Psv.
Ja man... dat is een infiltrant van die pisveers...

om niet op te vallen heeft hij Andy v.d. Meyde daar in Eindhoven gedumpt...

hahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door FsideVak129 --
remco k
 remco k - maandag 08 november 2010 - 22:22   quote  deeplink  
Je zou toch zeggen dat met de scouts die in scandinavie en Brazillie rondlopen, dat er toch zo heeeeeeeel af en toe eens een speler voor een paar ton deze kant opkomt??
alibabba
 alibabba - maandag 08 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Je zou toch zeggen dat met de scouts die in scandinavie en Brazillie rondlopen, dat er toch zo heeeeeeeel af en toe eens een speler voor een paar ton deze kant opkomt??
Ik kan het inderdaad totaal niet volgen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kan het inderdaad totaal niet volgen.
WANBELEID...

dat wordt al tijden geroepen en dat verandert nog steeds niet.
alibabba
 alibabba - maandag 08 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 22:30 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

WANBELEID...

dat wordt al tijden geroepen en dat verandert nog steeds niet.
Juist, FSide....
Ride
 Ride - dinsdag 09 november 2010 - 11:18   quote  deeplink  
komen 2 moslims aan bij de kuip om kaartjes voor Feyenoord
de juffrouw achter de balie vraagt zijn jullie besneden ?
eugg ja antwoorden de moslims
ow zegt de juffrouw,dan komen jullie er niet in want in de kuip komen alleen komplete lullen
Ride
 Ride - dinsdag 09 november 2010 - 11:21   quote  deeplink  
nog eentje dan...

On the night before her wedding, a bride and her husband-to-be die in a car accident.
The couple find themselves sitting outside the Pearly Gates waiting for St. Peter to process them into Heaven.
While waiting, they begin to wonder: Could they possibly get married in Heaven?
When St. Peter shows up, they asked him.
St. Peter says, "I don't know. This is the first time anyone has asked. Let me find out," and he leaves.

The couple sat and waited for an answer. . .

. . .for a couple of months.

While they waited, they wondered whether IF they were allowed to get married in Heaven, SHOULD they get married?
"What if it doesn't work?" they wondered, "Are we stuck together FOREVER?"
After yet another month, St. Peter finally returns, looking somewhat bedraggled. "Yes," he informs the couple, "you CAN get married in Heaven."

"Great!" said the couple, "But we were just wondering, what if things don't work out? Could we also get a divorce in Heaven?"

St. Peter, red-faced with anger, slams his clipboard onto the ground.
"What's wrong?" asked the frightened couple.

"OH, COME ON!!" St. Peter shouts, "It took me three months to find a priest up here!
Do you have ANY idea how long it'll take me to find a lawyer?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 11:18 schreef Ride het volgende:
komen 2 moslims aan bij de kuip om kaartjes voor Feyenoord
de juffrouw achter de balie vraagt zijn jullie besneden ?
eugg ja antwoorden de moslims
ow zegt de juffrouw,dan komen jullie er niet in want in de kuip komen alleen komplete lullen
Hahahahahahahahahahahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Wat is het verschil tussen feyenoord en de smurfen?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De smurfen hebben maar 1 klungel!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Wat doet een feyenoorder die de champions leaugue heeft gewonnen??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Die zet z'n Playstation uit en gaat slapen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Het enige goede uit den haag is godverdomme ado3.jpg
ado68.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
En onze 3 punten zitten in haar kontzakje!

KUTZOOI!
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 november 2010 - 20:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Perfect verwoord Pietje. Volgens mij is die Hans vd.Zee op kosten van Ajax aan het scouten voor Psv.
Het lijkt er warempel op alibabba. Jezus-nog-an-toe, ik zit zo verschrikkelijk te balen. Ik heb het gevoel of het nooit meer goed komt. Hoewel ik veel kritiek heb (gehad) op diverse besturen, heb ik nog nooit anarchistische gedachtes gehad. Met stroop bereik je immers vaak meer dan met azijn, het voeren van een oorlog. Ik denk nu toch echt dat die tijd voorbij is. Wij Ajacieden moeten massaal in opstand komen. In diverse artikelen kun je de onvrede lezen bij bekende (ex-)Ajacieden: Uiteraard Johan Cruijff, maar nu ook van Louis van Gaal, Theo van Duivenbode en Stanley Menzo. Die hebben allemaal een hoop onbegrip ten aanzien van het huidige bestuur van Ajax en met name over de rol van meneertje Coronel. Ik las vandaag in de Volkskrant ook een stukje over de scouting van Ajax, waar ik toevallig gisteren in een andere topic over geschreven heb. Het zit structureel fout bij Ajax, MIJN Ajax en dat doet gigantisch pijn!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 november 2010 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 11 november 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Ajax!!! Vreet Veendam op om een beetje in de luwte te geraken verdomme!!!!!!

Het hele land heeft het over ons, maar niet op een positieve manier!!

Gelukkig zijn we de mooiste en beste club van Nederland!
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 13:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het lijkt er warempel op alibabba. Jezus-nog-an-toe, ik zit zo verschrikkelijk te balen. Ik heb het gevoel of het nooit meer goed komt. Hoewel ik veel kritiek heb (gehad) op diverse besturen, heb ik nog nooit anarchistische gedachtes gehad. Met stroop bereik je immers vaak meer dan met azijn, het voeren van een oorlog. Ik denk nu toch echt dat die tijd voorbij is. Wij Ajacieden moeten massaal in opstand komen. In diverse artikelen kun je de onvrede lezen bij bekende (ex-)Ajacieden: Uiteraard Johan Cruijff, maar nu ook van Louis van Gaal, Theo van Duivenbode en Stanley Menzo. Die hebben allemaal een hoop onbegrip ten aanzien van het huidige bestuur van Ajax en met name over de rol van meneertje Coronel. Ik las vandaag in de Volkskrant ook een stukje over de scouting van Ajax, waar ik toevallig gisteren in een andere topic over geschreven heb. Het zit structureel fout bij Ajax, MIJN Ajax en dat doet gigantisch pijn!!
Overmars kun je nu ook bij dit rijtje scharen, iemand die zelf overigens van Go Ahead Eagles, van een vrijwel failliete club, met goed beleid er weer een gezonde club van heeft gemaakt dat fris en fruitig voetbal speelt.... Een zeer goed leider en een gezond denkende zakenman...
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars kun je nu ook bij dit rijtje scharen, iemand die zelf overigens van Go Ahead Eagles, van een vrijwel failliete club, met goed beleid er weer een gezonde club van heeft gemaakt dat fris en fruitig voetbal speelt.... Een zeer goed leider en een gezond denkende zakenman...
Ben het helemaal met je eens!!
remco k
 remco k - donderdag 11 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens!!
Dat weet ik toch kerel..... Het begint een beetje eentonig te worden...... HAHAHahahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik toch kerel..... Het begint een beetje eentonig te worden...... HAHAHahahaha
:-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 11 november 2010 - 17:21   quote  deeplink  
adidas-cadeau-ajax.jpg

Hahahaha op naar nog veel meer "mooie" jaren!!

Kut beleid!
joduh
 joduh - donderdag 11 november 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik toch kerel..... Het begint een beetje eentonig te worden...... HAHAHahahaha
kwijl kwijl slijm slijm hahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 11 november 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 18:02 schreef joduh het volgende:

[..]

kwijl kwijl slijm slijm hahaha
Hahahaha!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 11 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
nummer10 - donderdag 11 november 2010 - 21:35 quote deeplink

pfffffff ok.. Jol OPZOUTEN !!!!!!!!! COMPLEET eens met Remco.. JEUGD MENEER JOL VIEZE LAFFE HOND !!!! godver de godver begon al vanaf het begin.. anita rechtsback ipv Blind ? Enooh dezeeuw ipv een bonevacia erbij tevoegen ? weer die NIKSNUT siem de jong ipv eriksen op 10 ? weer (ondanks zijn goede spel) mido ipv josefzoon ? tjonge jonge.. ik ga kapot hier OMDAT DIT GEEN AJAX MEER IS !! tis godver eigenlijk tegen alle wetten in van Ajax dat de JEUGD de toekomst heeft !!!! nogmaals IK WIL VAN JOL EN ZIJN VIEZE ANTIVOETBAL AF !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2010 door nummer10 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 11 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
lekker hoor!!
Ride
 Ride - vrijdag 12 november 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Anti-Jol, pro-Cruijff

Ik heb veel Ajax-gerelateerde verzoekjes naast me neer gelegd, de laatste twee weken. Om de een of andere reden deden veel mensen een beroep op mij als Ajacied, maar dacht ik telkens: nee, voor dat karretje laat ik me niet spannen.

Zo kreeg ik begin deze week een sms van een redacteur van De Wereld Draait Door. Ze zochten "een BN′er die tegen Jol is". Of ik misschien zo iemand voor ze wist.

Ik heb het bericht weggegooid. Daar wil ik niet bij helpen. Niet omdat ik pro-Jol ben (dat ben ik niet per se; ook niet per se anti trouwens) en al helemaal niet omdat ik wil voorkomen dat er negatieve dingen over Ajax gezegd worden op tv (dat kan me namelijk geen fluit schelen, zolang het maar hout snijdt; als de kritiek hout snijdt, is het zelfs van groot belang dat het gezegd wordt).

Ik negeerde het verzoek uit journalistieke ergernis. Waarom in godsnaam een BN′er? Waarom niet gewoon iemand die zijn recht van spreken ontleent aan het feit dat hij verstand van zaken heeft en zinnige beweringen doet? En sinds wanneer is de uitkomst onder de streep ("ik ben tegen Jol") belangrijker dan het inhoudelijke betoog erboven?

Typerend is het wel. Het najaar is weer eens ouderwets kil en guur in de Amsterdam ArenA, Ajax is traditiegetrouw een achterstand in de competitie aan het opbouwen waar weer fijn de hele tweede seizoenshelft achteraan gehobbeld kan worden, en dus zoeken tv-programma′s naar mensen die komen roepen dat de trainer weg moet.

Ik ben al tien jaar vaker kwaad dan trots op Ajax geweest, en ik meen goed te kunnen uitleggen waarom. Wanneer kritiek op zijn plaats is, mag hij genadeloos zijn en tot op het bot gaan, maar bij harde, openlijke kritiek hoort wel fatsoenlijke argumentatie. Ik had nou niet bepaald de indruk dat DWDD daarnaar op zoek was.

Enfin. Martin Jol dus. Als people′s manager, die een klimaat weet te creëren waarin voetballers het beste van zichzelf kunnen laten zien, heb ik hem tamelijk hoog zitten (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Marco van Basten of Ronald Koeman). Ook was de tweede helft van het voorbije seizoen het beste dat we in heel lange tijd van Ajax gezien hebben, dus een totale nul kan de man niet zijn. Natuurlijk viel er nog van alles op het voetbal aan te merken, maar het eerste Jol-jaar was goed genoeg om met vertrouwen uit te kijken naar het tweede: als de ploeg bijeen zou blijven, zou dit ons oogstjaar worden, het jaar waarin Ajax de volgende stap zou gaan zetten, het jaar van de derde ster.

Daarom lopen we nu teleurgesteld rond, want een echt mooi oogstjaar lijkt het toch weer niet te worden. Het elftal is intact gebleven, Suárez is gebleven en Jol mocht El Hamdaoui er nog bij halen, maar Ajax heeft een stap achteruit gedaan: we krijgen weer teveel stomme tegengoals, we zijn weer ouderwets vatbaar voor off-days (Utrecht, Excelsior, ADO) en het voetbal is (met vrijwel dezelfde ploeg) slechter dan vorig jaar.

Ik vind dat op zichzelf niet meteen een reden om Martin Jol uit te roepen tot een prutser die moet opsodemieteren met de hele directie erbij, maar afgelopen zondag was ik wel even flink klaar met onze hoofdtrainer, vanwege zijn beschamende uitspraken na de thuisnederlaag tegen ADO Den Haag. "Ik heb eigenlijk geen echte buitenspelers," zei hij. "Geef me een zak met tien miljoen euro en ik kom er wel uit."

Voor die opmerking zou Jol zich te pletter moeten schamen. Als je de jaarbegrotingen bij elkaar optelt van de drie clubs waarvan Ajax de laatste weken verloor (Utrecht, Auxerre en ADO) dan kom je op een totaalbedrag dat ongeveer even hoog is als de jaarbegroting van Ajax. De Zeeuw, Lodeiro, El Hamdaoui, Atouba, Ooijer, Tainio; allemaal Jol-aanwinsten. Tel die transfersommen en salarissen bij elkaar op en je hebt toch gauw een bedrag dat twee keer zo hoog is als de totale jaarbegroting van ADO Den Haag. Het huidige Ajax-elftal mag onderhand best een team zijn dat enige samenhang vertoont en tot Ajax-voetbal in staat is, meneer Jol.

Moet het elftal beter worden? Geef me dan maar tien miljoen euro! Kom op, is dat hoe Ajax tegenwoordig over voetbal denkt? Als ik Rik van den Boog was, zou ik tegen Jol hebben gezegd: "We hebben ons door jou onder druk laten zetten om El Hamdaoui te halen, we betalen Atouba op jouw voorspraak een idioot hoog salaris en ondertussen zit onze talentvolle rechtsbuiten Jozefzoon op de tribune. We zullen je niet dwingen om publiekelijk je woorden terug te nemen, maar als je nog één zo′n opmerking over extra miljoenen plaatst, vlieg je eruit. We laten ons niet piepelen."

Ik ben nog altijd niet per definitie "tegen Jol", zoals ik ook niet per definitie "pro-Cruijff" ben. Alle andere sms′jes, e-mails en Twitter-verzoeken die ik de voorbije weken naast me neer heb gelegd, gingen over hem: of ik open brieven wilde ondertekenen, via mijn columns petities onder de aandacht wilde brengen, mijn invloed (?) wilde aanwenden om De Verlosser terug naar de ArenA te halen.

Sorry: nee. Ik heb met die verzoekjes hetzelfde gedaan als met die sms van DWDD.

In zijn columns schreef Cruijff veel dingen die ik van harte onderschrijf (geen middelmaat meer kopen, minder op geld gericht zijn, technisch en tactisch betere jeugdspelers opleiden en die een kans geven, herkenbaar Ajax-voetbal spelen, terug naar de basis), allemaal mee eens, maar één ding zie ik dan weer niet zitten: Johan Cruijff de touwtjes in handen geven. Vergeef me de vloek in de kerk.

Zijn goede ideeën kunnen ook door anderen worden uitgevoerd. Zo uniek zijn ze ook weer niet. Maar Cruijff zelf? De laatste keer dat hij een goeie trainer voor Ajax wist, kwam hij aanzetten met misschien wel de slechtste die ik als supporter heb meegemaakt. De laatste keer dat Ajax een beroep op Cruijff deed om de club terug naar de basis te begeleiden, nam hij de opdracht aan, maar stapte hij bij het eerste zuchtje tegenwind meteen weer op. En ik geloof er in het algemeen niet in om de club uit te leveren aan een man die iedereen weg wil sturen, álles anders wil doen en als drempelvoorwaarde stelt dat iedereen doet wat hij zegt. Ik mag toch hopen dat zo′n vacature niet bestaat binnen Ajax: iedereen zal in een organisatie moeten functioneren.

Een Rood-Witte Olifant-partij bij Ajax, zoals Blauwe Olifant bij FC Barcelona? Die ′Cruijff-partij′ heeft Barça opgezadeld met een schuld van een paar honderd miljoen euro!

Ingewikkeld, ik weet het, maar ik ga in dit soort tijden niet ineens simplistische dingen roepen. Ik ben niet plotseling 100% anti-Jol (ik heb me alleen te pletter geërgerd aan het voetbal van de laatste weken en één opmerking die dat aan hem ontlokte), ondertussen is nog altijd niemand in geslaagd om me nou eens écht inhoudelijk uit te leggen waarom Rik van den Boog het zo vreselijk slecht doet, en sorry, sorry: ik ben géén Cruijffiaan. Ik schrijf het hier alleen maar op omdat het me deze week zo vaak gevraagd is.

Wat ik wél ben? Ik ben evanGaalist. De huidige Ajax-directie kan zich wat mij betreft onsterfelijk maken door Louis van Gaal deze (terechte) wrok uit zijn hoofd te praten. Louis van Gaal elimineren en kiezen voor Koeman; het was de grootste fout die Ajax het voorbije decennium gemaakt heeft, maar ondanks Van Gaals harde woorden heb ik niet het gevoel dat het te laat is om de breuk te lijmen. En zéker niet te laat om in elk geval een poging te doen.

http://www.afcasupportersclub.nl/scripts/columns.asp
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 12 november 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Wie schreef dit?
Ride
 Ride - vrijdag 12 november 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 - 15:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wie schreef dit?
Menno Pot..

onze eigen journalist in Vakkie 127 ;)
alibabba
 alibabba - vrijdag 12 november 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Leuk stuk, maar het is één en al gebral...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 19 november 2010 - 08:18   quote  deeplink  
We hebben verloren van az.....
ik hoorde het net pas, heb in het ziekenhuis gelegen.

Ben er voorlopig niet zo veel.

gegroet.
Ride
 Ride - vrijdag 19 november 2010 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 08:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We hebben verloren van az.....
ik hoorde het net pas, heb in het ziekenhuis gelegen.

Ben er voorlopig niet zo veel.

gegroet.
?

wtf... sterkte kerel...

voor jou gaan we morgen winnen :P
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 08:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We hebben verloren van az.....
ik hoorde het net pas, heb in het ziekenhuis gelegen.

Ben er voorlopig niet zo veel.

gegroet.
Toch niet ernstig??
Iig Heel veel sterkte Altijd Prijs!!
joduh
 joduh - vrijdag 19 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 08:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We hebben verloren van az.....
ik hoorde het net pas, heb in het ziekenhuis gelegen.

Ben er voorlopig niet zo veel.

gegroet.
sterkte man!je hebt er niks aan gemist iig.......
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 19 november 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
joduh
 joduh - vrijdag 19 november 2010 - 19:44   quote  deeplink  
lekker dan man...ik was het niet iig....heb nie vastgezeten deze week..... ;-) maar wel sterkte man en s6!!!maar was geen voetbalruzie toch? typhusleiers zijn het...hoop dat je weet wie het waren man.......
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
Jezus nog aan toe. Wat een hufters! Ik ben in mijn leven ook de nodige keren bij een ruzie tussenbeide gekomen. Gelukkig is dat goed gegaan, zonder problemen zoals jij die hebt gehad. Een keer was - jaren geleden, samen met mijn kinderen - in het Olympisch Stadion. Werd mijn dochter toch boos!!! "Pappa, dadelijk krijg jij nog klappen" riep ze. En eigenlijk had ze gelijk.
Altijd Prijs, ik wens je heel veel sterkte man (om met joduh te spreken :-)) en hoop dat je snel weer op het Leidsche Plein staat! Het allerbeste en tot snel weer op het forum!
Frederic van Bafdonc
 Frederic van Bafdonc - vrijdag 19 november 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 november 2010 - 13:14 schreef remco k het volgende:
Je moest eens weten, Ajax heeft mij verschillende telefoons gekost, en ik heb eens een muur opnieuw moeten Stuken omdat ik er een afstandbedieing tegen aan had gegooid die de muur had beschadigd.

Om maar niet te spreken, over het geld dat door Ajax de kroeg is ingegaan na een verlies....
Tja... dat heb je niet als je in het stadion zit
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 november 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
Ik lees je verhaal net. HEEL VEEL STERKTE ALTIJD PRIJS. Als ik wat tijd heb, plaats ik f lekkere mokkels op het vrouwentopic. Om het leed enigzins te verzachten kerel.
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 20:03 schreef Frederic van Bafdonc het volgende:

[..]

Tja... dat heb je niet als je in het stadion zit
Niet iedereen heeft tijd en geld genoeg (voor alle uitwedstrijden)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 november 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
Hey ATTIJD PRIJS IN DE K; ik ken je niet persoonlijk, maar wens je iig heel veel sterkte en een voorspoedig herstel toe. En wat je laatste zin betreft; dat mogen ze zeker wel eens gaan doen!!!

AJAX FOREVER!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.









0.0081238