BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 19 november 2010 - 21:52   quote  deeplink  
dank allemaal jongens!

doet me goed :)
Frederic van Bafdonc
 Frederic van Bafdonc - zaterdag 20 november 2010 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 20:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft tijd en geld genoeg (voor alle uitwedstrijden)
Dat is een kwestie van prioriteiten stellen.
En dat is waar het bij Ajax precies misgaat.

Er worden verkeerde prioriteiten gesteld.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 20 november 2010 - 11:47   quote  deeplink  
What the hell..

help elkaar door de zware tijd heen...

klinkt zo melodramatisch.

Ooit een wijfje gehad die melanie heette... net zo melodramabitch

hahahahaha
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 20 november 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
God de Tering..

dan ben jij wel een echte vent... als er 2 tot 3 nodig zijn.

Slappe jakkers.. en weer geen eikel die je natuurlijk ging helpen.
Was je alleen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 20 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:49 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

God de Tering..

dan ben jij wel een echte vent... als er 2 tot 3 nodig zijn.

Slappe jakkers.. en weer geen eikel die je natuurlijk ging helpen.
Was je alleen?
met 3 vrienden, die stonden om de hoek te pinnen.

Ik ben op mn achterhoofd geslagen en toen op de grond met 2 of 3 in mn gezicht getrapt en op mn scheen gesprongen.

Tanden zitten er nog in, maar ik kan niet langer dan 5 min. naar een tv of scherm kijken voorlopig.

dus ik ben niet veel aanwezig de komende tijd.

Still there for my one and only: AJAX! NIET VERLIEZEN VAN psv PLEASE!!!!

spreek je!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 20 november 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:47 schreef FsideVak129 het volgende:
What the hell..

help elkaar door de zware tijd heen...

klinkt zo melodramatisch.

Ooit een wijfje gehad die melanie heette... net zo melodramabitch

hahahahaha
Zal 'm ff aanpassen nog.....
joduh
 joduh - zaterdag 20 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 13:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

met 3 vrienden, die stonden om de hoek te pinnen.

Ik ben op mn achterhoofd geslagen en toen op de grond met 2 of 3 in mn gezicht getrapt en op mn scheen gesprongen.

Tanden zitten er nog in, maar ik kan niet langer dan 5 min. naar een tv of scherm kijken voorlopig.

Still there for my one and only: AJAX! NIET VERLIEZEN VAN psv PLEASE!!!!

spreek je!
ken je ze herinneren?of weet je wie het waren??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door joduh --
eSCee
 eSCee - zaterdag 20 november 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 19:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zal ff kort uitlegge

Op het leidsche door 2 of 3 man in elkaar gemept omdat ik een ruzie wou sussen...

ze zitten nog vast, maar mijn enkel is op 3 plts gebroken en mn scheen ook.
mn hoofd is 2 x zo dik, daar hebben ze op geschopt.
hand + ellebogen blauw
redelijk zware hersenschudding.

dus het is klote even.

spreek jullie snel!

en Ajax ga eens voetballen watjes!
Respect kerel.. en beterschap
pimpampet
 pimpampet - zaterdag 20 november 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Verschrikkelijke ikke
Jaren geleden schreef ik voor een toenmalig directeur een rapport over de haperende communicatie en hoe de club dit kon verbeteren. Ik wilde deze klus voor Ajax oppakken, maar hoe had ik kunnen weten dat dit de foute instelling was? Ik had tegen de toenmalige advocaatvoorzitter moeten zeggen, dat ik voor mezelf had willen beginnen binnen Ajax, want dan had ik die functie zó gekregen. Zo gaat het namelijk helaas bij Ajax. Als je je eigen ego maar voorop stelt, dan kom je er wel!
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 14:46 schreef pimpampet het volgende:
Verschrikkelijke ikke
Jaren geleden schreef ik voor een toenmalig directeur een rapport over de haperende communicatie en hoe de club dit kon verbeteren. Ik wilde deze klus voor Ajax oppakken, maar hoe had ik kunnen weten dat dit de foute instelling was? Ik had tegen de toenmalige advocaatvoorzitter moeten zeggen, dat ik voor mezelf had willen beginnen binnen Ajax, want dan had ik die functie zó gekregen. Zo gaat het namelijk helaas bij Ajax. Als je je eigen ego maar voorop stelt, dan kom je er wel!
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568
Ik zal dit verhaal in zijn geheel op dit forum zetten, want elk woord wat hieronder staat is helemaal waar. De titel van dit verhaal is wel heel toevallig, want ik ben net in de bioscoop geweest met mijn zus en mijn neefjes om te kijken naar de film met de titel;

Verschrikkelijke ikke

Jaren geleden schreef ik voor een toenmalig directeur een rapport over de haperende communicatie en hoe de club dit kon verbeteren. Ik wilde deze klus voor Ajax oppakken, maar hoe had ik kunnen weten dat dit de foute instelling was? Ik had tegen de toenmalige advocaatvoorzitter moeten zeggen, dat ik voor mezelf had willen beginnen binnen Ajax, want dan had ik die functie zó gekregen. Zo gaat het namelijk helaas bij Ajax. Als je je eigen ego maar voorop stelt, dan kom je er wel!

Egocentrisme is de gemiddelde werknemer van Ajax niet vreemd. Ikke, ikke, ikke en Ajax kan stikkeh Niet geheel toevallig draait vlakbij in Pathé Arena de film Verschrikkelijke Ikke. De titel kan zó slaan op een goed deel van de 240 medewerkers, tientallen bestuurders en leden van de ledenraad. Zo trots dat ze bij Ajax werken. Let wel, ze werken niet vóór Ajax, maar bij Ajax. Neem bijvoorbeeld directeur Jeroen Slop. Al ruim een decennium maakt hij een financieel zooitje van de club en komt afspraken niet na, maar Slop zit er nog steeds. Niet voor Ajax, want dan had hij allang zijn biezen gepakt! Of een directeur Henri van der Aat. Geen voetbalachtergrond, maar een egocentrische man, die geen kaas heeft gegeten van de (commerciële) voetbalwereld. Voorganger Maarten Fontein had Adidas en Aegon voor ongelooflijk veel sponsorgeld binnengehaald. Als Ajax af en toe in China een wedstrijdje zou spelen, dan zou Ajax 2 miljoen extra krijgen van de sponsors. Maar Aat houdt niet van Chinees. Hij hoeft niet zo nodig sambal bij; ook niet nu Ajax al minimaal 4 miljoen euro aan bonussen is misgelopen.

De grootste egotrippers zijn Uri Coronel en Rik van den Boog. Coronel gaf zijn naam aan een rapport, een degelijke visie hoe het beter moest en anders kon met Ajax. De jeugdopleiding leidt nog altijd alleen maar middenvelders op en het rapport wordt op bijna alle fronten met voeten getreden. Niet waar, zegt Uri bij Studio Sport. Dertig van de 38 aanbevelingen zijn al uitgevoerd. Helaas niet de belangrijkste op voetbalgebied. Uri houdt niet van kritiek. Hij voelt zich in zijn ego aangetast. Johan Cruijff? Nare man, die maar wat roept. Maar Johan roept wel al decennialang hetzelfde! Hoort Uri die aanbevelingen wel? Volgens de voorzitter zorgt Johan altijd maar weer voor onrust. De grootste tegenstand komt niet uit Enschede, Rotterdam, Alkmaar of Eindhoven, vindt Uri, maar komt uit Barcelona waar Johan Cruijff orakelt. En daar heeft Uri gelijk in! Zijn grootste tegenstander huist daar waar voetbaltechnisch vernuft wél aanwezig is. Waar niet het ego prevaleert, maar de clubliefde en de lange termijnvisie! Johan`s wens om van Ajax weer een voetbalbolwerk te maken, wordt tegengewerkt door egotrippers binnen de club zelf, op alle niveau`s, door de hele club heen; op kantoor, in de directie, het bestuur en in de ledenraad. Wat hebben BN`ers als Ron Bransteder en Jack Spijkerman voor Ajax betekend, dat ze lid mochten worden?

En dan algemeen directeur Rik van den Boog. De notoire leugenaar uit de ArenA, de man zonder visie, zonder enige kennis en zonder uitstraling. De man, die zich laat leiden door maar één ding: ik heb The Entertainment Group niet naar de verdoemenis geholpen en zal dat bij Ajax gaan bewijzen! En ondertussen loodst Rik Ajax langs de afgronden van verlies, faillissement en sportief verval. Het gaat steeds slechter met de club, gelijk The Entertainment Group die hij eerder kapot heeft gemaakt. Maar Rik blijft keurig zitten, want zijn ego is tenslotte belangrijker dan Ajax. Uri, als een voorzitter zonder gezag, zonder kloten en zonder zelfreinigend vermogen, laat zijn driekoppige directie aanmodderen. Zoals de directie Martin Jol laat aanmodderen. Zoals de directie 240 mensen bij Ajax laat werken, waarvan het merendeel niet vóór Ajax werkt, maar bij Ajax. Clubliefde kennen zij veelal niet, maar zelfbevlekking wel.

Ronald Koeman kan je niet betrappen op veel slimheid, maar ooit zei hij niemand is belangrijker dan de club en hij stuurde Mido weg. Slim! Tegenwoordig wordt het egocentrisme ingegeven door incompetente bestuurders, directieleden en managers. Op ieder niveau, door de hele club heen, is het ikke, ikke, ikke belangrijker dan de club. Hoe wil je dat spelers een betere mentaliteit laten zien op het veld als ze gevoed worden door egocentrisme van de clubmensen om hen heen? Verschrikkelijke ikke, ikke, ikke en Ajax kan stikke is helaas het nieuwe credo in de ArenA en op De Toekomst. Welke toekomst?

Jacques Happe
larsje
 larsje - zaterdag 20 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Ik vind enoh echt 10x beter als lindgren..
pimpampet
 pimpampet - zaterdag 20 november 2010 - 23:38   quote  deeplink  
Verschrikkelijke ikke
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 00:45   quote  deeplink  
iedereen heeft het wel gelezen hoor, zo bijzonder is het nu ook weer niet dat je het 5 keer moet posten
alibabba
 alibabba - zondag 21 november 2010 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 00:45 schreef remco k het volgende:
iedereen heeft het wel gelezen hoor, zo bijzonder is het nu ook weer niet dat je het 5 keer moet posten
:):) Overigens poste ik eerder dat alle woorden van dat verhaal klopte, maar toch vond ik de woorden van Uri niet helemaal correct door te zeggen dat de tegenstand niet uit Eindhoven, Alkmaar, Rotterdam of Enschede komt, want het kan uit die streken voelen als minachting en dat is iets wat Ajax altijd moet zien te voorkomen. En Johan geeft gewoon zijn visie en die visie is JUIST!!!
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 01:01 schreef alibabba het volgende:

[..]

:):) Overigens poste ik eerder dat alle woorden van dat verhaal klopte, maar toch vond ik de woorden van Uri niet helemaal correct door te zeggen dat de tegenstand niet uit Eindhoven, Alkmaar, Rotterdam of Enschede komt, want het kan uit die streken voelen als minachting en dat is iets wat Ajax altijd moet zien te voorkomen. En Johan geeft gewoon zijn visie en die visie is JUIST!!!
Ik vind dat Uri, met minachting spreekt over Cruijff, je hoorde het zelfs Scheringa zeggen, zzijn letterlijke worden waren "ik snap eigenlijk niet zo wat het met trots te maken heeft, het is toch heel normaal om de grootste voetballer allertijden bij je club te betrekken?"
alibabba
 alibabba - zondag 21 november 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat Uri, met minachting spreekt over Cruijff, je hoorde het zelfs Scheringa zeggen, zzijn letterlijke worden waren "ik snap eigenlijk niet zo wat het met trots te maken heeft, het is toch heel normaal om de grootste voetballer allertijden bij je club te betrekken?"
Scheringa heeft daarin helemaal gelijk ja. Gisteren zat JC in de Arena en dan neem ik aan dat Uri/vd.Boog toch met hem zullen praten? Je kan ook lezen aan de woorden van Jol dat ie de kritiek van Johan haat, maar hij zal het nooit rechtuit zeggen natuurlijk.
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Scheringa heeft daarin helemaal gelijk ja. Gisteren zat JC in de Arena en dan neem ik aan dat Uri/vd.Boog toch met hem zullen praten? Je kan ook lezen aan de woorden van Jol dat ie de kritiek van Johan haat, maar hij zal het nooit rechtuit zeggen natuurlijk.
Cruijff wordt door van der Aat, Slop, Uri of Coronel niet aangesproken, die voelen zich daar te goed voor..
alibabba
 alibabba - zondag 21 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Cruijff wordt door van der Aat, Slop, Uri of Coronel niet aangesproken, die voelen zich daar te goed voor..
Inderdaad en dat is de meest trieste zaak.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 november 2010 - 11:24   quote  deeplink  
Cruijff was wel relaxed met de boer aan het babbelen....dat deed me goed!

Misschien zijn ze wel een plan aan het beramen om de boel eruit te knallen!

De 0 houden tegen psv is toch wel knap, dat is positief :)

affalay weg = nog mooier.

psv redt het niet en wij misschien wel.

ik brabbel....
joduh
 joduh - vrijdag 26 november 2010 - 22:07   quote  deeplink  
kan je alweer zonder rietje eten altijd prijs?
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 november 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Psv al 4-2 achter tegen Nac.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 november 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 22:26 schreef Guyt het volgende:
Psv al 4-2 achter tegen Nac.
Balen... dat we vorige week niet wonnen... hadden we na zondag naast ze gestaan.
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 november 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 22:58 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Balen... dat we vorige week niet wonnen... hadden we na zondag naast ze gestaan.
[/quot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 23:04   quote  deeplink  
je staat dan nog 3 punten achter op psv
Guyt
 Guyt - vrijdag 26 november 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 23:04 schreef remco k het volgende:
je staat dan nog 3 punten achter op psv
Je hebt gelijk Remco had niet goed gekeken.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 26 november 2010 - 23:27   quote  deeplink  
Maarja 3 punten is dan niet zo veel meer, nu moeten we nog wel winnen van vvv, wat voor ajax in deze vorm al lastig zat is, helaas.
remco k
 remco k - vrijdag 26 november 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Moet je dan nagaan hoe zonde het wel niet is, dat we niet gewonnen hadden van Psv.,.
Guyt
 Guyt - zaterdag 27 november 2010 - 00:51   quote  deeplink  
Ja dat is zeker jammer ja maar de competitie is nog lang. AJAX moet zo ie zo blijven winnen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 november 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 - 22:07 schreef joduh het volgende:
kan je alweer zonder rietje eten altijd prijs?
:)

Ja, mn hoofd is zo goed als ok!

Alleen mn been is zo raar gebroken, dat ik pas in het nieuwe jaar weer mag "leren" lopen.
Ik voel me goed en wordt niet meer zo duizelig van mn computerscherm :D

Later!
joduh
 joduh - zaterdag 27 november 2010 - 12:11   quote  deeplink  
mooi dan man...lui op de stoel...biertje erbij...komt goed man
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 november 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 11:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

:)

Ja, mn hoofd is zo goed als ok!

Alleen mn been is zo raar gebroken, dat ik pas in het nieuwe jaar weer mag "leren" lopen.
Ik voel me goed en wordt niet meer zo duizelig van mn computerscherm :D

Later!
Dat is goed te lezen, Altijd Prijs!
Houd moed. Sterkte en we lezen je hopelijk weer met regelmaat hier!
Als ik vanavond mijn eerste glaasje drink (we krijgen vrienden op bezoek) toast ik ook op jouw spoedig herstel. Santé!
Groeten, "Pietje"
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 november 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 12:11 schreef joduh het volgende:
mooi dan man...lui op de stoel...biertje erbij...komt goed man
Dat biertje "zit" wel goed, maar dat lui op de stoel niet! ik moet om de 20 min. anders zitten/liggen.......ach ja......als we maar winnen van vvv!

spreek je!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 november 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 - 18:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is goed te lezen, Altijd Prijs!
Houd moed. Sterkte en we lezen je hopelijk weer met regelmaat hier!
Als ik vanavond mijn eerste glaasje drink (we krijgen vrienden op bezoek) toast ik ook op jouw spoedig herstel. Santé!
Groeten, "Pietje"
Hartelijk dank Pietje! Santé!

Ik begin langzamerhand weer wat meer op de computer te werken en dus zullen jullie mij weer vaker gaan zien in de verscheidene topics!

Hoop dat je een gezellige avond hebt en we spreken elkaar!!

Cheers again!
Ride
 Ride - donderdag 02 december 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2010 - 00:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hartelijk dank Pietje! Santé!

Ik begin langzamerhand weer wat meer op de computer te werken en dus zullen jullie mij weer vaker gaan zien in de verscheidene topics!

Hoop dat je een gezellige avond hebt en we spreken elkaar!!

Cheers again!
Weekje later..

hoe gaat het nu met je?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 02 december 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Heel wat beter hoor, alleen ik kan niet zonder krukken en dus kan ik nergens heen.
Helemaal met de sneeuwval nu......balen!

Wel aardig dat jullie zo aan me denken hoor :)

Maar nu weer lekker afreageren hier hoor!

NEC opvreten dus!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 december 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Nou, dit topic ken wel dicht nu Frank de Boer trainer is!!

Alles komt nu goed.....hopen we!
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 12 december 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 - 21:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nou, dit topic ken wel dicht nu Frank de Boer trainer is!!

Alles komt nu goed.....hopen we!
Hoho,

Topic kan ook aangepast worden..

AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 13 december 2010 - 01:12   quote  deeplink  
why not :P
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Zijn de benen van mounier van porselein ofzo????

Die trekt verdomme bij elk duel z'n shoarmapoten terug!!!

Smerig brok vreten!

Als ie ons geen kampioen maakt, dan ken ie opzouten! Maakt ie ons wel kampioen , dan ken ie uit z'n eigen opstappen en zeg ik bedankt he!!

Kutmentaliteit!!!!!!!!!!!!!!

JODÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛHHHHHHHHHHHHHHHH
remco k
 remco k - maandag 14 februari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
HOEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENnnnnnnnnnn
joduh
 joduh - maandag 14 februari 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 19:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zijn de benen van mounier van porselein ofzo????

Die trekt verdomme bij elk duel z'n shoarmapoten terug!!!

Smerig brok vreten!

Als ie ons geen kampioen maakt, dan ken ie opzouten! Maakt ie ons wel kampioen , dan ken ie uit z'n eigen opstappen en zeg ik bedankt he!!

Kutmentaliteit!!!!!!!!!!!!!!

JODÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛHHHHHHHHHHHHHHHH
EN IK BEN HET GODVERREDOMMEEEEEE WEER EENS HELEMAAAAAAAAALLLLL MET JOU EENS ALTIJD PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..........KANJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 februari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 februari 2011 - 21:18 schreef joduh het volgende:

[..]

EN IK BEN HET GODVERREDOMMEEEEEE WEER EENS HELEMAAAAAAAAALLLLL MET JOU EENS ALTIJD PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..........KANJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat is vrij duidelijk.....VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AAT = Algemeen Afreageer Topic. Kom hier zaniken over alles en iedereen.









0.0171561