BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - maandag 23 september 2019 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2019 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:
Beter dan de woordgrapjes
Hahahaha
Ferdomme dacht echt dat je over de grond rolde van het lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2019 door Positivo --
VVout
 VVout - dinsdag 24 september 2019 - 00:06   quote  deeplink  
Hij schopt het anders nog niet Fer tot nu toe.
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 oktober 2019 - 15:56   quote  deeplink  
Ben het met Willem 100% mee eens
7 miljoen en niet opstellen een lachentje
ras
 ras - maandag 07 oktober 2019 - 16:08   quote  deeplink  
Ik ben het volledig eens met Willem van Hanegem met zijn column van morgen in het AD, en ook zijn column van vorige week. (zie hieronder over de wedstrijd tegen FC Twente).

Feyenoord speelde een stuk beter dan donderdag tegen AZ, maar dat is niets nieuws. Het is al jaren instabiel. Ongelooflijk. Ze kunnen het blijkbaar wel, maar je kunt erop wachten dat het weer misgaat. Een goede wedstrijd zegt niets, een week later kan het helemaal niks zijn.
Positivo
 Positivo - maandag 07 oktober 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 16:08 schreef ras het volgende:
Ik ben het volledig eens met Willem van Hanegem met zijn column van morgen in het AD, en ook zijn column van vorige week. (zie hieronder over de wedstrijd tegen FC Twente).

Feyenoord speelde een stuk beter dan donderdag tegen AZ, maar dat is niets nieuws. Het is al jaren instabiel. Ongelooflijk. Ze kunnen het blijkbaar wel, maar je kunt erop wachten dat het weer misgaat. Een goede wedstrijd zegt niets, een week later kan het helemaal niks zijn.
Willem heeft altijd gelijk
Positivo
 Positivo - zondag 13 oktober 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Willem held genieten op Fox pakt tenminste iedereen aan.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 15:28   quote  deeplink  
Het doet hem net zoceel pijn als de meste Feyenoord supporters
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:28 schreef piet de paler het volgende:
Het doet hem net zoceel pijn als de meste Feyenoord supporters
Vandaag schoof Willem van Hanegem aan als gast bij Goedemorgen Oranje. Daarin liet hij geen spaan heel van het beleid bij Feyenoord.

'Je moet iemand hebben voor, die je niet moet zoeken. Nu moet je elke keer je spits zoeken, maar er staat geen spits', zo begint Van Hanegem over de aanval. Maar ook verdedigend heeft Van Hanegem zijn ongenoegen. 'Wij hebben een Braziliaan, hartstikke aardige jongen, maar wij hebben de enige Braziliaan ter wereld die niet kan voetballen. Nu heeft Jaap iemand gekocht uit Madurodam, die is 1,50. Als je die jongen op het grote veld ziet lopen, dan denk ik, hij weet de uitgang niet.'

En dan komt Van Hanegem ook uit bij het beleid van bovenaf. 'De mensen die Jaap Stam begeleiden, hebben hem gehaald. Die gaan toch niet een koekenbakker in z'n maag douwen, of wel? Toen met Jan de Jong hadden ze schoon schip moeten maken. Een heleboel van die koekebakkers eruit. Bestuurders. Commissarissen.'

'Ik ben bij die reunie en word op mijn schouder getikt door Sjaak Troost. Ik ga je bellen zegt hij, maar je moet dan wel opnemen en komen. Hij moet nu nog bellen. Als hij geen geld heeft om te bellen dan schiet ik het voor, maar ga dan niet zo spastisch zitten doen', aldus Van Hanegem
Positivo
 Positivo - zondag 13 oktober 2019 - 16:28   quote  deeplink  
Nou dat is het zo ongeveer wel momenteel bij onze club. Willem was echt boos en op zijn scherpst.
Bowie
 Bowie - zondag 13 oktober 2019 - 16:32   quote  deeplink  
En opnieuw verwijst Willem naar die opmerking van Troost over telefonisch contact.
Is dus nog steeds niet gebeurd.

En zoiets toont aan dat het een vieze kliek is die op dit moment de touwtjes in handen hebben, geen haar beter dan van Geel, die ook alles deed om Willem en vooral zijn scherpe tong te ontwijken.

Lafaard regeren Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 16:33   quote  deeplink  
Plus 1
kenny
 kenny - zondag 13 oktober 2019 - 17:23   quote  deeplink  
ook mee eens , had het gezien vanmorgen willem zegt zoals het jammer genoeg is
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 oktober 2019 - 18:57   quote  deeplink  
Sjaak is geen beller.
Frstu
 Frstu - maandag 14 oktober 2019 - 17:28   quote  deeplink  
Toch zou ik niet blind vertrouwen op Van Hanegem. Hij was de man die ooit adviseerde Romeo Castelen, Willem Janssen en Jordy Clasie te halen.

Nee, daar wordt / werd Feyenoord beter van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2019 door Frstu --
Positivo
 Positivo - maandag 14 oktober 2019 - 18:51   quote  deeplink  
ABC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - maandag 14 oktober 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2019 - 17:28 schreef Frstu het volgende:
Toch zou ik niet blind vertrouwen op Van Hanegem. Hij was de man die ooit adviseerde Romeo Castelen, Willem Janssen en Jordy Clasie te halen.

Nee, daar wordt / werd Feyenoord beter van..
Willem Janssen of Bothegin dan weet ik het wel.
Clasie of Kelly/Tapia brengt Clasie echt meer gratis toch?
Castelen was dat zoon miskoop voor die centen transfervrij.

Clasie en Janssen zijn niet gekomen. Kelly en Johnston wel en Botje is aanvoerder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2019 door Positivo --
Alexi
 Alexi - maandag 14 oktober 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vandaag schoof Willem van Hanegem aan als gast bij Goedemorgen Oranje. Daarin liet hij geen spaan heel van het beleid bij Feyenoord.

'Je moet iemand hebben voor, die je niet moet zoeken. Nu moet je elke keer je spits zoeken, maar er staat geen spits', zo begint Van Hanegem over de aanval. Maar ook verdedigend heeft Van Hanegem zijn ongenoegen. 'Wij hebben een Braziliaan, hartstikke aardige jongen, maar wij hebben de enige Braziliaan ter wereld die niet kan voetballen. Nu heeft Jaap iemand gekocht uit Madurodam, die is 1,50. Als je die jongen op het grote veld ziet lopen, dan denk ik, hij weet de uitgang niet.'

En dan komt Van Hanegem ook uit bij het beleid van bovenaf. 'De mensen die Jaap Stam begeleiden, hebben hem gehaald. Die gaan toch niet een koekenbakker in z'n maag douwen, of wel? Toen met Jan de Jong hadden ze schoon schip moeten maken. Een heleboel van die koekebakkers eruit. Bestuurders. Commissarissen.'

'Ik ben bij die reunie en word op mijn schouder getikt door Sjaak Troost. Ik ga je bellen zegt hij, maar je moet dan wel opnemen en komen. Hij moet nu nog bellen. Als hij geen geld heeft om te bellen dan schiet ik het voor, maar ga dan niet zo spastisch zitten doen', aldus Van Hanegem
He-le-maal mee eens!!
Alexi
 Alexi - maandag 14 oktober 2019 - 20:00   quote  deeplink  
Wij als supporters worden nooit serieus gezien en zeker niet door al die koekebakkers die al jaren op het pluche zitten!
Het is juist goed dat Willem ze eens de oren wast! Willem verdient een dikke pluim met zijn uitspraken, ga zo door! Voor mij heeft Willem, altijd gelijk.. Onze icoon!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 oktober 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2019 - 18:51 schreef Positivo het volgende:

[..]

Willem Janssen of Bothegin dan weet ik het wel.
Clasie of Kelly/Tapia brengt Clasie echt meer gratis toch?
Castelen was dat zoon miskoop voor die centen transfervrij.

Clasie en Janssen zijn niet gekomen. Kelly en Johnston wel en Botje is aanvoerder
Willem zit er ook regelmatig naast hoor.
Ook als je hem blindelings gelooft.
Alexi
 Alexi - maandag 14 oktober 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2019 - 20:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Willem zit er ook regelmatig naast hoor.
Ook als je hem blindelings gelooft.
Ja dat zal wel, maar Willem staat niet op de loonlijst.
Positivo
 Positivo - maandag 14 oktober 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2019 - 20:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Willem zit er ook regelmatig naast hoor.
Ook als je hem blindelings gelooft.
Onder Willem haalde wij met redelijk beperkte spelers toch een hoop succes kan mij de veldslagen tegen Porto en de mooie wedstrijden tegen Monaco(Weah , Trezeguet ) nog herinneren. Niemand doet gelukkig alles goed. Wij zijn maar mensen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 15 oktober 2019 - 09:00   quote  deeplink  
Monaco thuis met die bal van Kiprich vlak voorlangs gvd. Anders hadden we de EC2 gewonnen.
pat
 pat - dinsdag 15 oktober 2019 - 13:15   quote  deeplink  
willem directeur
hoppa opgelost
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 oktober 2019 - 14:52   quote  deeplink  
Inderdaad terug naar de middeleeuwen
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Inderdaad terug naar de middeleeuwen
Gewoon luisteren naar Willem is verstandig
Frstu
 Frstu - dinsdag 15 oktober 2019 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2019 - 18:51 schreef Positivo het volgende:

[..]

Willem Janssen of Bothegin dan weet ik het wel.
Je bedoelt deze Willem Jannsen:

https://www.youtube.com/watch?v=uEj263p6aEs
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 oktober 2019 - 18:15   quote  deeplink  
Niet echt meer
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:
Niet echt meer
Kan wel een filmpje maken van 10 minuten over onze Braziliaanse topper, die de 100 meter in 10 minuten aflegd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 oktober 2019 - 18:58   quote  deeplink  
Maar dat ziet iedereen
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat ziet iedereen
Hij was gratis Willen zei toch niet dit is de beste verdediger die moet je kopen? Hopen dat ie niet beter is dan Senesi
Frstu
 Frstu - woensdag 16 oktober 2019 - 18:15   quote  deeplink  
Die Janssen is 33. En salaris is ook geld.
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 18:15 schreef Frstu het volgende:
Die Janssen is 33. En salaris is ook geld.
2 miljoen voor Berghuis’ ook
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 19:20 schreef Positivo het volgende:

[..]

2 miljoen voor Berghuis’ ook
Een mooi bedrag voor wat hij doet voor ons. HIJ BLIJFT GEWOON
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 20:56 schreef pat het volgende:

[..]

Een mooi bedrag voor wat hij doet voor ons. HIJ BLIJFT GEWOON
Ben je overspannen ga slapen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 oktober 2019 - 09:18   quote  deeplink  
Kan iemand aub de column van Willem kopiëren en hier plakken?
Ik kan ga dat primeum van het AD niet omzeilen ,en ben benieuwd wat Willem
te melden heeft over Varkenoord ..b.v.d
MMM
 MMM - maandag 21 oktober 2019 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kan iemand aub de column van Willem kopiëren en hier plakken?
Ik kan ga dat primeum van het AD niet omzeilen ,en ben benieuwd wat Willem
te melden heeft over Varkenoord ..b.v.d
Heel makkelijk maatje.

Ga in de privé modus van je internet browser naar AD.nl en je kan het gewoon lezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 oktober 2019 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 09:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Heel makkelijk maatje.

Ga in de privé modus van je internet browser naar AD.nl en je kan het gewoon lezen.
Dank je man ,ga ik zo even proberen ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 oktober 2019 - 09:25   quote  deeplink  
‘Steeds meer gemor over de Feyenoord-opleiding, inclusief Kuyt’
Wie zaterdagavond de wedstrijd tussen RKC en Ajax zag, zal denken dat de eerste club zaterdag in Tilburg ruim wint van Willem II en dat Ajax een flinke tik gaat krijgen tegen Chelsea. Want RKC speelde weer eens alleraardigst en Ajax bakte er helemaal niets van.

Maar tegen Chelsea kan Ajax vast wel weer de hoogste versnelling vinden. Chelsea speelt onder Frank Lampard vaak leuk voetbal, met aantrekkelijke spelers. Aan de andere kant laat het de tegenstander ook lekker voetballen en dat is iets waar Ajax doorgaans van profiteert. Quincy Promes was nooit mijn favoriete speler, maar hij heeft zelf afgedwongen dat hij nu basisspeler is. Met hem moet Ajax rond het zestienmetergebied van Chelsea kunnen combineren.

Ajax kan van oudsher wel lekker uit de voeten tegen Engelse clubs. Aan de andere kant: de finale van de Europa League tegen Manchester United ging volledig kansloos verloren en laat ik maar niet beginnen over de ontmoeting met Spurs vorig seizoen in de halve finale van de Champions League.

Ajax gaf tegen Lille en Valencia wel heel erg veel kansen weg. De ploeg kwam steeds goed weg, maar ik zie ze ook nu weer winnen van Chelsea. Ze spelen die wedstrijd ook nog eens in de wetenschap dat PSV nu echt achterop is geraakt in de competitie. PSV liet zich in slaap sukkelen. Op het moment dat de ploeg wakker was, volgden er twee rode kaarten. Die van Nick Viergever was terecht, maar ook ongelukkig. Jorrit Hendrix was een ander verhaal. Domme actie en meteen ook dodelijk voor de wedstrijd. Dat Mark van Bommel na afloop kortaf was voor de microfoons, snap ik wel. Er zitten bij de voetbaljournalisten nog maar zo weinig mensen die écht iets van voetbal snappen. Ze willen zich maar onderscheiden met dat zogenaamde doorvragen, maar PSV verloor helemaal het hoofd niet in Utrecht. Wél de wedstrijd.

Deze Europese week is leuk. Ik hoop trouwens niet dat Dirk Kuyt nog ergens een voormalig ploeggenoot heeft kunnen ontwaren bij Young Boys, de tegenstander van Feyenoord donderdag in Bern. Want dan zit hij ook daar in Bern weer pontificaal op de tribune en schrapt hij doodleuk de trainingen van Feyenoord onder 19.

Bij Rangers-uit moest en zou hij naar Steven Gerrard gaan. Tegen FC Porto thuis schrapte hij een training van zijn elftal. In de interlandperiode oefende het elftal niet, want Dirk moest met oud-ploeggenoten voetballen in Liverpool en Hamburg. Prima hoor, maar als je trainer bent van een elftal dat op korte termijn de hoofdmacht van Feyenoord moet aanvullen of zelfs versterken, moet je daar mee bezig zijn. En ze verliezen zo vaak, dat er voldoende werk te doen is. Dat zijn assistent Cor Adriaanse ook maar geen training geeft als Dirk lekker de hort op is, vinden veel van de jeugdspelers geen ramp, heb ik begrepen. Dat onbehouwen geschreeuw en gevloek kennen ze nou wel van hem.

De jeugdopleiding van Feyenoord is door de clubleiding zelf bestempeld als meer dan belangrijk. Terecht, want zo slecht als het nu gaat, doet pijn. Ook tegen Heracles was het los zand. Supporters van Feyenoord zien in Kuyt dé oplossing. Stam er straks uit en Kuyt als de messias.

Maar helaas, naast de kritiek op het eerste elftal die duidelijk is hoor ook steeds meer gemor over de jeugdopleiding inclusief Kuyt. Vanuit verschillende hoeken. Dat maakt deze sportieve crisis misschien nog wel pijnlijker dan hij nu al is.
Leuv
 Leuv - maandag 21 oktober 2019 - 09:33   quote  deeplink  
Het is gewoon 1 grote puinhoop. Goh hoe zou dat toch komen ?
Positivo
 Positivo - maandag 21 oktober 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 09:33 schreef Leuv het volgende:
Het is gewoon 1 grote puinhoop. Goh hoe zou dat toch komen ?
Door het wegsturen van de leiding iedereen doet maar wat zonder van Geel en AD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 oktober 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Als dit waar is ,jammer voor Kuyt maar wegwezen.
Vorig seizoen al op een dubieuze manier het kampioenschap misgelopen.
kenny
 kenny - maandag 21 oktober 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 10:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als dit waar is ,jammer voor Kuyt maar wegwezen.
Vorig seizoen al op een dubieuze manier het kampioenschap misgelopen.
mee eens , respect voor zijn voetbal carriere maar zoals hij nu bezig is begin ik hem echt eng worden , hij wringt zich aardig naar binnen bij dat zooitje in het maasgebouw die ook net als kuyt bezig zijn in een mooi baantje bij onze club ipv bezig zijn met hun taak , als ik hem dan ook weer druk interessant zie doen naast die troost op het ereterras pff die 2 hebben er ook helemaal niks van gebakken afgelopen zomer , wel knap hoor een bus aankopen doen waarvan er geen een voldoet , die johnston ook kuyt zou dat wel ff regelen met zijn telefoontje pfff zijn bij het tweede nog de grootste moeite hebben om mee te komen
laat hem nou alleen maar bezig houden met o19 want daar gaat wekelijks van alles mis
kenny
 kenny - maandag 21 oktober 2019 - 11:05   quote  deeplink  
kuyt is achterbaks hoe hij ook een mes in de rug van v bronkhorst stak in zijn boek vind ik nou ook niet bepaald collegiaal eerder eng
het geeft al aan hoe iemand is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door kenny --
VVout
 VVout - maandag 21 oktober 2019 - 11:14   quote  deeplink  
Geen grote leider, kaal of niet kaal. Ze denken nu allemaal maar wat te kunnen doen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 oktober 2019 - 13:15   quote  deeplink  
Komen weer allerlei namen voorbij.
En allemaal heten ze natuurlijk Jezus.
Positivo
 Positivo - maandag 21 oktober 2019 - 13:20   quote  deeplink  
Ben vandaag niet echt in Kuyt geinterresseerd.
Frstu
 Frstu - maandag 21 oktober 2019 - 17:49   quote  deeplink  
Van Hanegem reageert weer veel te zuur. Het is allemaal weinig opbouwend wat hij in zijn columns brengt. Hij baalt gewoon dat hij niet gevraagd wordt. Het ene is waarschijnlijk het gevolg van het andere.

Ik mis bij hem vaak hoe het wel zou moeten. En bovendien staat het bol van de symboolpolitiek. Commentaar op maniertjes etc.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 oktober 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 17:49 schreef Frstu het volgende:
Van Hanegem reageert weer veel te zuur. Het is allemaal weinig opbouwend wat hij in zijn columns brengt. Hij baalt gewoon dat hij niet gevraagd wordt. Het ene is waarschijnlijk het gevolg van het andere.

Ik mis bij hem vaak hoe het wel zou moeten. En bovendien staat het bol van de symboolpolitiek. Commentaar op maniertjes etc.
En dat nalullen. Ook op dit Forum.
Ook in slechtere tijden heeft van Hanegem geen gelijk aan zijn zijde.

Hij komt ook dagelijks naar het trainen kijken en is elke wedstrijd in de Kuip.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 21 oktober 2019 - 21:04   quote  deeplink  
niks ten nadele van willem maar waarom geeft hij niet gewoon aan hoe het wel moet ,en waarom vragen ze het bij feyenoord niet gewoon aan willem hoe hij het dan zou willen hebben dat het moet hoeft natuurlijk niet in het openbaar maar nodig hem gewoon uit en kijk of je er samen iets van kunt maken,maar dan moet men van 2 kanten ook echt willen maar dat zal men dan met wederzijds respect moeten doen en allemaal alleen in het belang voor feyenoord maar wie zet de eerste stap wie zet zijn trots opzij voor deze mooie clup.!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 oktober 2019 - 21:30   quote  deeplink  
FR12.nl

Baan over kritiek op Kuyt: ''Opvallend dat Willem dat weet''

 maandag 21 oktober 2019  20:11  35.350 keer bekeken  46 reacties  Pro Shots

Willem van Hanegem haalde maandag in zijn column uit naar Dirk Kuyt. De trainer van Feyenoord O/19 zou onder andere de afgelopen tijd een aantal trainingen van zijn team hebben overgeslagen. Rob Baan, voormalig technisch directeur van Feyenoord, hoopt dat Kuyt op zijn vingers wordt getikt.

"Als het waar is", aldus Baan bij FC Rijnmond. "Het is al heel opvallend dat Willem dat weet. Ik neem niet aan dat hij bij alle trainingen aanwezig is, dus iemand heeft hem dat ingefluisterd. Kuyt zal ook weten dat hij dat niet te vaak moet doen. Het is een enorm populaire speler, maar als je meerdere keren wegblijft van je eigen training, zal hij heel snel moeten horen dat dat niet kan. Dat heeft ook weer met leiding te maken."

"Dirk Kuyt lijkt veel meer bezig om het rechterhandje van Sjaak Troost te spelen. Ik heb hem ook al een paar keer op het ereterras naast Troost zien zitten. Stanley Brard (hoofd jeugdopleidingen, red.) heeft daar ook nog een mening over. Het is een soort technisch hart dat nu beslist. Het is een heel ongelukkige situatie. Je hebt een leider op dat terrein nodig. Iemand die zegt hoe ze het gaan doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0236608