BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - maandag 21 oktober 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
FR12.nl

Baan over kritiek op Kuyt: ''Opvallend dat Willem dat weet''

 maandag 21 oktober 2019  20:11  35.350 keer bekeken  46 reacties  Pro Shots

Willem van Hanegem haalde maandag in zijn column uit naar Dirk Kuyt. De trainer van Feyenoord O/19 zou onder andere de afgelopen tijd een aantal trainingen van zijn team hebben overgeslagen. Rob Baan, voormalig technisch directeur van Feyenoord, hoopt dat Kuyt op zijn vingers wordt getikt.

"Als het waar is", aldus Baan bij FC Rijnmond. "Het is al heel opvallend dat Willem dat weet. Ik neem niet aan dat hij bij alle trainingen aanwezig is, dus iemand heeft hem dat ingefluisterd. Kuyt zal ook weten dat hij dat niet te vaak moet doen. Het is een enorm populaire speler, maar als je meerdere keren wegblijft van je eigen training, zal hij heel snel moeten horen dat dat niet kan. Dat heeft ook weer met leiding te maken."

"Dirk Kuyt lijkt veel meer bezig om het rechterhandje van Sjaak Troost te spelen. Ik heb hem ook al een paar keer op het ereterras naast Troost zien zitten. Stanley Brard (hoofd jeugdopleidingen, red.) heeft daar ook nog een mening over. Het is een soort technisch hart dat nu beslist. Het is een heel ongelukkige situatie. Je hebt een leider op dat terrein nodig. Iemand die zegt hoe ze het gaan doen.
Wat een gejank allemaal...eerst de leiding wegschoppen en nu concluderen dat er geen leiding is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 oktober 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 21:53 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wat een gejank allemaal...eerst de leiding wegschoppen en nu concluderen dat er geen leiding is.
Het is geen gejank want Willem heeft de leiding niet weggetrapt.
Die leiding was ook wel aan vernieuwing toe ,maar dan moet je verdomme wel met plan A B of C aankomen idd.
kenny
 kenny - maandag 21 oktober 2019 - 23:19   quote  deeplink  
omtrent de jeugdopleiding heeft willem zeker gelijk , deze geluiden komen uit meerdere hoeken , jeugdspelers stappen niet voor niks over naar 020 en psv , daarbij komen er gewoon geen grote talenten door en dat is gewoon een feit
over kuyt heeft hij ook groot gelijk , kuyt vind zichzelf belangrijker dan feyenoord en zoals schellevis bij fc rijnmond ook al zei hij te veel bezig is om naast troost te zitten ipv doen waarvoor hij is 019 trainen maar dat vind dirk niet zo belangrijk wat aan de resultaten ook duidelijk te zien is
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 22 oktober 2019 - 00:28   quote  deeplink  
Eeuwig respect voor Willem van Hanegem, als speler, maar zeker ook als trainer die mijn gelukkigte momenten als Feyenoord supporter deed beleven als coach in 1993, het kampioenschap na zoveel jaren van ellende.
Nu vind ik dit stukje wel een beetje beneden peil hoor... Beetje roddels van wat hij opvangt zogezegd in een column zetten... Bij mijn weten komt Willem zelf nooit meer in De Kuip of bij de jeugd kijken... Hoor graag Willem zijn mening, maar wel onderbouwd en met oplossingen...
Maar ja, nu komen ze allemaal weer bovendrijven, Mario (10-0 in Eindhoven vergeten misschien?), Baan en noem maar op.... Hoor ze zelf nooit iets concreets vertellen over hoe het wel moet, lekker makkelijk allemaal dus...
kenny
 kenny - dinsdag 22 oktober 2019 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 00:28 schreef Cruzcontrol het volgende:
Eeuwig respect voor Willem van Hanegem, als speler, maar zeker ook als trainer die mijn gelukkigte momenten als Feyenoord supporter deed beleven als coach in 1993, het kampioenschap na zoveel jaren van ellende.
Nu vind ik dit stukje wel een beetje beneden peil hoor... Beetje roddels van wat hij opvangt zogezegd in een column zetten... Bij mijn weten komt Willem zelf nooit meer in De Kuip of bij de jeugd kijken... Hoor graag Willem zijn mening, maar wel onderbouwd en met oplossingen...
Maar ja, nu komen ze allemaal weer bovendrijven, Mario (10-0 in Eindhoven vergeten misschien?), Baan en noem maar op.... Hoor ze zelf nooit iets concreets vertellen over hoe het wel moet, lekker makkelijk allemaal dus...
al deze mensen zijn niet verantwoordelijk voor het niet goed functioneren van de jeugdopleiding , zij constateren dat en zeggen dat het is voor de verantwoordelijke mensen op die positie er eens veranderingen en verbeteringen aan te brengen zodat je ook grote talenten gaat voort brengen zoals az 020 of psv
de jeugdopleiding is je levensader van je club , zo creer je geld en waarde op je veld dus die lat moet omhoog bij de jeugd nu is het een vaste gezellige vriendenkliek met trainers die er al langer zitten en die het vooral zo willen houden en niet openstaan voor verbeteringen
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 25 oktober 2019 - 11:08   quote  deeplink  
Willem sta op en bied jezelf AUB aan om te helpen dit kan zo niet langer ,doe een poging om je clup te helpen doe het voor je clup en voor de trouwe supporters!!!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 oktober 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Willem ........................? Niet meer van deze tijd roept alleen maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2019 door piet de paler --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 25 oktober 2019 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2019 - 11:08 schreef Dirk1 het volgende:
Willem sta op en bied jezelf AUB aan om te helpen dit kan zo niet langer ,doe een poging om je clup te helpen doe het voor je clup en voor de trouwe supporters!!!!
Wat moet hij gaan doen dan? Nee joh, 10 jaar geleden misschien. Hij is nu een oude man die alleen nog min of meer begrijpelijke teksten in het AD heeft, omdat zijn ghostwriter hem daar goed bij helpt.

Alle respect natuurlijk voor alles wat hij in het verleden deed, maar het houdt een keer op.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 oktober 2019 - 15:28   quote  deeplink  
Als het de club slecht gaat wordt Willem er bij gehaald.
Fenomeen, maar passé.
Al jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 oktober 2019 - 07:45   quote  deeplink  
De nederlaag van Feyenoord tegen Ajax doet veel pijn. Ook Willem van Hanegem heeft met veel moeite gekeken naar de prestaties van de Rotterdammers in de ArenA. ''Wat er gisteren in Amsterdam gebeurde, doet zoveel pijn. De eerste helft voelde als die 10-0 in Eindhoven tegen PSV.''

''Na de landstitel hebben ze eigenlijk alles verkeerd gedaan in de Kuip,'' schrijft Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Wat ik ook hoor: Giovanni van Bronckhorst was vorig seizoen toch top en Martin van Geel ook. Maar we hebben na de titel al het geld opgemaakt. En dan praten we wel steeds over een mooi nieuw stadion, een fraai trainingscomplex voor het eerste elftal en een mooi onderkomen voor de jeugd. Maar het gaat nooit meer over voetbal. We hebben goede jeugdspelers, roepen de mensen daar. Maar waar zijn ze dan? Ik zie ze niet.''

''Dit Feyenoord zakt steeds dieper. En ik weet wel: er komen weer mensen die roepen dat Feyenoord gewoon geen topclub meer is. Maar Feyenoord is geen amateurclub, hè. Deze nederlaag moet ergens weer een nieuw begin opleveren. Ik zat ooit op de bank toen we met 8-2 verloren van Ajax. Dat seizoen pakten we de dubbel. Dat zal nu niet gebeuren, maar ergens moet het de mensen in de Kuip wakker maken. De trouwe aanhang − niet dat klapvee − verdient echt beter.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 oktober 2019 - 07:45   quote  deeplink  
Juist willem
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 08:58   quote  deeplink  
Open deuren intrappen, wel mooi dat hij wil gaan praten met Stam.
Maar ik denk dat Jaap daar te eigenwijs voor is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 oktober 2019 - 09:26   quote  deeplink  
Hij beschrijft wel precies alles goed.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 oktober 2019 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 08:58 schreef piet de paler het volgende:
Open deuren intrappen, wel mooi dat hij wil gaan praten met Stam.
Maar ik denk dat Jaap daar te eigenwijs voor is
Hoezo open deur intrappen?
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 09:36   quote  deeplink  
We weten toch allemaal wat er scheelt bij de club, hij herhaalt het alleen
Wel een goed punt dat hij Stam wil helpen, maar wil Stam dat wel?
Bovendien disciplinair was Willem ook zo goed niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door piet de paler --
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 11:01   quote  deeplink  
Erg makkelijk stukje van Willem. Hadden wij allemaal kunnen schrijven. Heeft natuurlijk op aantal punten gelijk, maar dat zijn geen nieuwe inzichten.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 13:20   quote  deeplink  
Hij kan dit niet veranderen zijn advies is dromerig
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Snap het niet helemaal omdat hij ook MVG en GIO noemt. Hij vindt dat we het geld niet in stadionplannen en een jeugdcomplex hadden moeten steken maar in voetbal. Zowel op het veld als in alle geledingen TD AD jeugdtrainers etc
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 13:29 schreef Positivo het volgende:
Snap het niet helemaal omdat hij ook MVG en GIO noemt. Hij vindt dat we het geld niet in stadionplannen en een jeugdcomplex hadden moeten steken maar in voetbal. Zowel op het veld als in alle geledingen TD AD jeugdtrainers etc
Hij roept vooral dingen die 'we' niet hadden moeten doen of fout doen. Ik zie helaas maar weinig opbouwende of verbeter punten in zijn stukjes. Maar misschien kan die gozert van Troost of die andere gasten hem een keer bellen als hij weer beltegoed heeft. Verdimme. Weet je niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door netsurfer --
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 13:42 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Hij roept vooral dingen die 'we' niet hadden moeten doen of fout doen. Ik zie helaas maar weinig opbouwende of verbeter punten in zijn stukjes. Maar misschien kan die gozert van Troost of die andere gasten hem een keer bellen als hij weer beltegoed heeft. Verdimme. Weet je niet?
Hij zegt bedekt dat de mensen binnen Feyenoord alleen maar blind zijn voor een nieuw stadion. Dat ze een nieuw jeugdcomplex hebben maar dat er vakinhoudelijk kneuzen rond lopen die niet in staat zijn om de jeugd iets te leren en ook in de organisatie geen enkele voetbalkennis zit. Met MVG en GIO bedoelt ie dat de selectie toen al armoedig was. Dus we hadden in spelers moeten investeren. Hij heeft wel een punt iedereen rent maar als lemmingen achter het stadion aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Willem en bedekt praten?
Dan gaat het niet goed met hem.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:
Willem en bedekt praten?
Dan gaat het niet goed met hem.
Snapte niet goed wat hij in eerste instantie bedoelde hij zegt nog netjes het gaat niet over voetbal. Hij zegt niet dat het allemaal koekenbakkers zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 11:09   quote  deeplink  
"Willem van Hanegem heeft in zijn column voor het Algemeen Dagblad keihard uitgehaald naar de KNVB. De voormalig profvoetballer snapt dat SC Cambuur, De Graafschap en FC Utrecht zwaar teleurgesteld zijn in de Nederlandse voetbalbond

Wat mij stoort, is dat niemand in dit wereldje nog objectief is", legt hij uit. "Han Berger, tegenwoordig rvc-lid bij de KNVB, is trainer geweest van FC Utrecht, De Graafschap en Cambuur. Hij heeft ze niet geholpen, maar misschien heeft hij wel gedacht ‘die clubs kan ik zeker niet helpen’. Het feit dat je er over na kunt denken zegt al voldoende", aldus Van Hanegem. 

Lees ook
'Feyenoord ziet back vertrekken; buitenlands avontuur gewenst'

"En dat andere rvc-lid, Jan Smit? Die is voor Heracles en niet voor FC Twente. Directeur Eric Gudde is voor Feyenoord en bovendien helemaal wezenloos van Martin van Geel, die er als algemeen directeur van Willem II vrijdag bepaald niet slecht van af kwam, toch? Ik heb zelf bij FC Utrecht gewerkt, dus misschien dat mensen nu vinden dat ik geen recht van spreken heb als het over die club gaat", beseft hij.

"Maar FC Utrecht grijpt nu overal naast, terwijl het een wedstrijd minder heeft gespeeld dan Willem II", vervolgt Van Hanegem over de club uit de Domstad. "En ze hebben een beter doelsaldo én hadden nog kans op Europees voetbal via de bekerfinale. Gek hè, dat ze daar een rechtszaak aanspannen tegen de KNVB? Het is allemaal weer zo onhandig aangepakt in Zeist", stelt hij. 

"Ons voetbal staat voor gek met peilingen van meningen die toch niet meetellen, met mensen die beslissingen nemen en nooit helemaal objectief kunnen zijn. Nu rennen we weer allemaal naar de rechtbank. Daar hoort het voetbal helemaal niet thuis. Maar clubs als Cambuur, De Graafschap en FC Utrecht hebben eerlijk gezegd wel een punt. Dat is nog zwak uitgedrukt", besluit Van Hanegem. 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - maandag 27 april 2020 - 12:30   quote  deeplink  
Spijker op laag water zoeken, maar begrijp dat zijn grote vriend Gudde & Co er nu van langs krijgen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Inderdaad Willem (voor altijd mijn held als speler en trainer), niemand is objectief. Inclusief jijzelf, dat blijkt duidelijk uit je column (zonder ook alternatieven aan te dragen).
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 14:31   quote  deeplink  
Vermoeiend gejank.
Niemand komt met alternatief. Niemand denkt mee, met knvbee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 14:45   quote  deeplink  
Het zijn de opgelegde regels van de uefa die gevolgd zijn door Gudde.
Tenminste ,dat de stand bovenin gehandhaafd word.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2020 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Vermoeiend gejank.
Niemand komt met alternatief. Niemand denkt mee, met knvbee.
Wat is het alternatief dan broedert?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 14:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan broedert?
Dat is het punt...Dat IS er niet!
Dat Willempie de knvbee weer even moet dissen en idd ook hij niet komt met een beter alternatief. Dat is zo vermoeiend.
Dat is voor mij gejank.

Willem moet gewoon WC-papier gaan verkopen op de vrijmarkt, ipv dit soort stukkies laten schrijven.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 21:55   quote  deeplink  
Geen alternatieven , hilarisch.
Ik denk ook dat via de rechter en of UEFA nog wel iets anders naar voren komt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 21:55 schreef van geil het volgende:
Geen alternatieven , hilarisch.
Ik denk ook dat via de rechter en of UEFA nog wel iets anders naar voren komt.
Als de voetbalcompetitie in een land niet kan worden afgemaakt moet de nationale bond op grond van de meest actuele ranglijst beslissen wie in de Champions League en de Europa League mogen spelen. Dat heeft de UEFA volgens diverse internationale media vandaag besloten.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als de voetbalcompetitie in een land niet kan worden afgemaakt moet de nationale bond op grond van de meest actuele ranglijst beslissen wie in de Champions League en de Europa League mogen spelen. Dat heeft de UEFA volgens diverse internationale media vandaag besloten.
Het gaat om de onderste plaatsen .
En de bovenste van de Eerste divisie.
Alternatieven genoeg, daar begon de vergadering zelfs mee.
Dit zijn de opties/alternatieven .
En in het geval Utrecht telt ; een wedstrijd minder gespeeld, en voor de beker , het penalty reglement/alternatief.
Het zal mij een bal jeuken, maar dat nitwit gedoe van er zijn geen alternatieven , en het zijn jankers, daar zakt mijn broekje van af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door van geil --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Hen voor de beker , het penalty reglement/alternatief.

Staat NIKS van penalties in het beker reglement.

Alleen dat de uitspelende ploeg wint als de wedstrijd op de dag zelf niet gespeeld kan worden.

Utrecht kan hooguit de vijfde plek claimen evt, maar dat is 2e voorronde UEL, moet ze nog maar doorkomen ook.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 april 2020 - 22:34   quote  deeplink  
Kan je niet claimen door een aanname dat je de inhaalwedstrijd wel zal winnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Het gaat om de onderste plaatsen .
En de bovenste van de Eerste divisie.
Alternatieven genoeg, daar begon de vergadering zelfs mee.
Dit zijn de opties/alternatieven .
En in het geval Utrecht telt ; een wedstrijd minder gespeeld, en voor de beker , het penalty reglement/alternatief.
Het zal mij een bal jeuken, maar dat nitwit gedoe van er zijn geen alternatieven , en het zijn jankers, daar zakt mijn broekje van af.
Ok in principe ging ik er vanuit dat we het over Feyenoord Utrecht hadden.
Daar heeft de uefa een beslissing over genomen die de knvb ook zo heeft ingevuld .

Cambuur en de Graafschap zijn genaaid
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:32 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Staat NIKS van penalties in het beker reglement.

Alleen dat de uitspelende ploeg wint als de wedstrijd op de dag zelf niet gespeeld kan worden.

Utrecht kan hooguit de vijfde plek claimen evt, maar dat is 2e voorronde UEL, moet ze nog maar doorkomen ook.
Als een bekerwedstrijd onbeslist is, zullen penalty's de winnaar aanwijzen .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:34 schreef Stylzz het volgende:
Kan je niet claimen door een aanname dat je de inhaalwedstrijd wel zal winnen
Ja is ook zo, maar bedoelde eigenlijk dat ze helemaal niet in aanmerking komen voor ticket Groepsfase UEL, alleen als ze vijfde zouden zijn 2 voorronde UEL.

Eindstand bepaalt Europese tickets gewoon.

Degradatie / promotie daar bemoeit UEFA zich niet mee.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Als een bekerwedstrijd onbeslist is, zullen penalty's de winnaar aanwijzen .
Er is geen wedstrijd, die kon niet gespeeld worden, en dan wint de uitspelende club volgens het reglement. Tenzij de KNVB anders beslist, en die beslissen dat er geen winnaar is.

Simpel!

En Utreg heeft dus pech, jammer maar helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door Cruzcontrol --
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:43   quote  deeplink  
Ja simpel, de rechter kan zomaar anders beslissen als Utrecht gaat procederen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:39 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja is ook zo, maar bedoelde eigenlijk dat ze helemaal niet in aanmerking komen voor ticket Groepsfase UEL, alleen als ze vijfde zouden zijn 2 voorronde UEL.

Eindstand bepaalt Europese tickets gewoon.

Degradatie / promotie daar bemoeit UEFA zich niet mee.
Klopt
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:43 schreef van geil het volgende:
Ja simpel, de rechter kan zomaar anders beslissen als Utrecht gaat procederen.
Betreffende de bekerfinale zeker niet! Want de KNVB reglementen betreffende de finale zijn zo duidelijk als wat.

Betreffende promotie/degradatie kleine kans.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:43 schreef van geil het volgende:
Ja simpel, de rechter kan zomaar anders beslissen als Utrecht gaat procederen.
Dan zou ik als ik Tadic was ook naar de rechter gaan en de schaal opeisen.
Want ja ze worden als 1ste aangewezen.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ok in principe ging ik er vanuit dat we het over Feyenoord Utrecht hadden.
Daar heeft de uefa een beslissing over genomen die de knvb ook zo heeft ingevuld .

Cambuur en de Graafschap zijn genaaid
Die laatste 2 zijn zeker genaaid.
Nogmaals mij persoonlijk boeit t geen zak.
Maar het gaat mij om het punt dat gekke Henkie weer rare dingen roept dat er geen alternatieven zijn.
En Willem, en van Seumeren voor jankers uitmaakt.
Twee mensen die wel iets bereikt hebben in hun leven.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik Tadic was ook naar de rechter gaan en de schaal opeisen.
Want ja ze worden als 1ste aangewezen.
Of AZ kan dan waar Tadic aanklagen vanwege smaad en dan alsnog de schaal opeisen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:46 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Of AZ kan dan waar Tadic aanklagen vanwege smaad en dan alsnog de schaal opeisen..
Dat zou mooi zijn hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 21:55 schreef van geil het volgende:
Geen alternatieven , hilarisch.
Ik denk ook dat via de rechter en of UEFA nog wel iets anders naar voren komt.
We hebben het hier over de beker.
Geen alternatief. Of bedenk maar eens iets.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn hahaha
Haha, zeker!

Maar als dan het spreekwoord geldt, 2 honden vechten om een been.... En Advocaatje gaat er mee heen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Als een bekerwedstrijd onbeslist is, zullen penalty's de winnaar aanwijzen .
Ridicule opvatting. En heeft geen reet met voetbal te maken.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We hebben het hier over de beker.
Geen alternatief. Of bedenk maar eens iets.
Je betrekt het nu alleen op de beker.
Maar je regeerde toch echt op Wim van Hanegem.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2020 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 11:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
"Willem van Hanegem heeft in zijn column voor het Algemeen Dagblad keihard uitgehaald naar de KNVB. De voormalig profvoetballer snapt dat SC Cambuur, De Graafschap en FC Utrecht zwaar teleurgesteld zijn in de Nederlandse voetbalbond

Wat mij stoort, is dat niemand in dit wereldje nog objectief is", legt hij uit. "Han Berger, tegenwoordig rvc-lid bij de KNVB, is trainer geweest van FC Utrecht, De Graafschap en Cambuur. Hij heeft ze niet geholpen, maar misschien heeft hij wel gedacht ‘die clubs kan ik zeker niet helpen’. Het feit dat je er over na kunt denken zegt al voldoende", aldus Van Hanegem. 

Lees ook
'Feyenoord ziet back vertrekken; buitenlands avontuur gewenst'
.
"En dat andere rvc-lid, Jan Smit? Die is voor Heracles en niet voor FC Twente. Directeur Eric Gudde is voor Feyenoord en bovendien helemaal wezenloos van Martin van Geel, die er als algemeen directeur van Willem II vrijdag bepaald niet slecht van af kwam, toch? Ik heb zelf bij FC Utrecht gewerkt, dus misschien dat mensen nu vinden dat ik geen recht van spreken heb als het over die club gaat", beseft hij.

"Maar FC Utrecht grijpt nu overal naast, terwijl het een wedstrijd minder heeft gespeeld dan Willem II", vervolgt Van Hanegem over de club uit de Domstad. "En ze hebben een beter doelsaldo én hadden nog kans op Europees voetbal via de bekerfinale. Gek hè, dat ze daar een rechtszaak aanspannen tegen de KNVB? Het is allemaal weer zo onhandig aangepakt in Zeist", stelt hij. 

"Ons voetbal staat voor gek met peilingen van meningen die toch niet meetellen, met mensen die beslissingen nemen en nooit helemaal objectief kunnen zijn. Nu rennen we weer allemaal naar de rechtbank. Daar hoort het voetbal helemaal niet thuis. Maar clubs als Cambuur, De Graafschap en FC Utrecht hebben eerlijk gezegd wel een punt. Dat is nog zwak uitgedrukt", besluit Van Hanegem. 

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0257849