BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
Ik snap dat jij je ongenoegen wilt uiten, maar dat kan ook anders in mijn ogen. Miss is nepsupporter niet het juiste woord, want ik geloof (nog) niet dat jullie dat zijn. Ben er nog niet uit wat de echte definitie is van "nep supporter" (Misschien PSV??). Ik vind het gewoon vervelend als mensen ze niet aanmoedigen, maar wel van zich laat horen als het niet goed gaat in hun ogen door het geven van een fluitconcert. Daar heb ik idd echt een hekel aan.
Je mag fluiten als je ook voor ze zingt!!
Ik zal nooit vergeten dat het bioscoop publiek dat altijd lekker stil is, behalve als het op fluiten aankomt elke keer Zlatan uitfloten, omdat hij vaak de bal te ver van zijn voet liet springen.... Ja het is kut, maar hij snapt zelf ook wel dat het niet goed is, daar heeft hij dat soort mensen niet voor nodig. Wie fluit er nou een van de beste spitsen ter wereld uit. Rara hoe kan het dat er niet meer zoveel supertalenten doorbreken bij Ajax of willen spelen bij Ajax. Fluitpubliek is echt een aanfluiting. Heb je vak 410 wel eens horen fluiten?? Heb alleen wel gehoord dat daar nep supporters tussen zitten van Remko??

In ieder geval je mag van mij fluiten als het rust is en het was kut en ook na de wedstrijd om je ongenoegen te laten blijken, maar niet in de wedstrijd, dat is mijn mening. Oh heb even gebeld met de huisarts, maar hij gaf me een honkbalknuppel ipv een zalfje?? :-) snap niet helemaal wat ik daarmee moet doen.
soccer
 soccer - woensdag 02 maart 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:08 schreef joduh het volgende:

[..]

whahhahaha pietje!!!!!!!!precies man..........ik fluit als ik blij ben ,maar ook als ik ontevreden ben ...wat jij man!!!!
ik fluit alleen naar vrouwen als ze mooi en sexy zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 02 maart 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, wat ben jij een slimmerik met je uitleg zeg. Bedankt hoor. Ik spreek helaas geen Engels en bovendien ben ik nogal laag opgeleid. Aan jouw uitleg heb ik gelukkig wel wat.
Overigens is (uit)fluiten een uiting van ongenoegen. Als ik tenminste jou ook even iets mag uitleggen. Begrijp je? Dus als die dikbetaalde voetballers niet of slecht preseteren, uit ik mijn ongenoegen daarover door middel van gefluit. Dat doe ik niet vaak, maar als het al te gek wordt, tja, dan fluit ik. Jammer voor de spelers en jammer voor jou. Ach en als jij mij daardoor een nepsupporter vind, dan heb ik daar geen moeite mee. De anderen hier op het forum kennen mij al langer.
En ja, als je van mijn gefluit wat uitslag krijgt, verwijs ik je graag naar jouw huisarts: hij zal zonder twijfel een zalfje voorschrijven.
Pietje, man wat mooi gezegd van je, hoewel ik zelf nooit een ajaxspeler zal (uit)fluiten.

maar toch, chappeau!
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme, je betaalt je scheel aan de entree om je cluppie te mogen aanmoedigen. 45000 man brengen geld in het laatje waar die overbetaalde profs hun geld aan verdienen. Dan mag je toch wat verwachten tijdens een wedstrijd. En als het dan inderdaad niet om aan te gluren is mag je wat mij betreft door middel van een fluitconcert je ongenoegen uiten. Tis toch godverdomme niet teveel gevraagd om een beetje passie, inzet en strijd op het veld te leggen. En geen galleryplay als de stand daar niet om vraagt.
Ik ben het wis en waarachtig helemaal met je eens amsterdammer113!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Laag opgeleid??
Jij deed toch het vroegere atheneum??
Dat is niet laag opgeleid, tenzij je een hele slechte studie hebt gekozen..
Maarja, zoals je al weet kan ik niet fluiten, dus heeft het voor mij geen nut ;)
Hahahaha! Nou... eerlijk gezegd bedoelde ik mijn post hier nogal cynisch. ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:13 schreef nemam-tiL het volgende:
kijk maar,Piet voor het schap van Remco

[ afbeelding ]
Whahahahaha. Lol
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme, je betaalt je scheel aan de entree om je cluppie te mogen aanmoedigen. 45000 man brengen geld in het laatje waar die overbetaalde profs hun geld aan verdienen. Dan mag je toch wat verwachten tijdens een wedstrijd. En als het dan inderdaad niet om aan te gluren is mag je wat mij betreft door middel van een fluitconcert je ongenoegen uiten. Tis toch godverdomme niet teveel gevraagd om een beetje passie, inzet en strijd op het veld te leggen. En geen galleryplay als de stand daar niet om vraagt.
Ben het hier wel een beetje mee eens, maar doe het dan als het net rust is, of eind van de wedstrijd. Ik baal ervan net als jullie, maar van meer geld gaan ze niet beter voetballen. Ze moeten wel inzet tonen en passie, dat vraag ik altijd van ze, maarja spreek ze niet zo vaak he :( ben geen de boer helaas. Nogmaals zij kunnen er niets aan doen dat ze overbetaald worden. Niet jaloers worden op wat voetballers verdienen. Ik verdien ook megaveel geld als voetballer en lever soms ook geen passie en ik krijg € 500 p/j om af en toe op een veldje te staan. en ik ben 35.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 15:09   quote  deeplink  
cry, cry iedereen is tegen mij, heb ik dan echt geen medestanders? Ik haat uitfluiters tijdens de wedstrijd die voor de rest stil zijn!! Kan het niet vaak genoeg zeggen, maarja ik kan niet tegen 40.000 man vechten die zo zijn. Ik zal ook mijn mederwerkers uitfluiten voortaan, misschien gaan ze ook beter werk afleveren dan, zij worden ook overbetaald in mijn ogen!
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 12:32 schreef soccer het volgende:

[..]

ik fluit alleen naar vrouwen als ze mooi en sexy zijn.
Hahaha. Ik fluit met je mee ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:09 schreef Ajax we love you het volgende:
cry, cry iedereen is tegen mij, heb ik dan echt geen medestanders? Ik haat uitfluiters tijdens de wedstrijd die voor de rest stil zijn!! Kan het niet vaak genoeg zeggen, maarja ik kan niet tegen 40.000 man vechten die zo zijn. Ik zal ook mijn mederwerkers uitfluiten voortaan, misschien gaan ze ook beter werk afleveren dan, zij worden ook overbetaald in mijn ogen!
In het bedrijfsleven werkt het wel anders. Als een medewerker niet (goed) functioneert zal hij door zijn manager daarop moeten worden aangesproken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

In het bedrijfsleven werkt het wel anders. Als een medewerker niet (goed) functioneert zal hij door zijn manager daarop moeten worden aangesproken.
Denk je dat die Ajax spelers dat niet krijgen te horen. heb zelf in de jeugd gespeeld van Ajax en ik kreeg een hoop gezeik te horen als ik iemand aanspeelde op zijn verkeerde been. Alleen zitten daar niet veel toeschouwers bij die me uitfloten.
Maar je heb wel gelijk, maar uitfluiten is toch een stukje leuker, dus dat ga ik doen
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
hey man ajax we love you?sluit maar ff achter in de rij aan met gasten die het allemaal schijnen beter te weten man...........met je bioscooppubliek en dan knal ik hem op zijn kop........ik denk dat ik eens een anders plekkie ga nemen en dan hoop ik naast je te zitten man.......
dit is een klaagtopic en ik klaag over die gasten zoals jij man........die hier 2 weken komen en ff popie jopie gaan doen over hoe echte supporter ze wel niet zijn,en hoe veel ze weten van ajax enz en zbla bla bla bla .....
stel je eerst maar eens normaal op hiero en heeeeel misschien krijg je dat respect wel een keer van ons,maar zoals je nu lult en zwamt zullen er niet veel hier zijn die ook maar iets met je meegaan,ongeacht wie je bent of wat je doet man........mzzl...
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Denk je dat die Ajax spelers dat niet krijgen te horen. heb zelf in de jeugd gespeeld van Ajax en ik kreeg een hoop gezeik te horen als ik iemand aanspeelde op zijn verkeerde been. Alleen zitten daar niet veel toeschouwers bij die me uitfloten.
Maar je heb wel gelijk, maar uitfluiten is toch een stukje leuker, dus dat ga ik doen
Hahaha. Neem dan ook een gele en rode kaart mee voor de medewerkers. Ik had vroeger altijd een fluitje en een rode kaart in mijn binnenzak. Die rode kaart was een kartonnetje geknipt van de achterkant van een ouderwets postcodeboek. Ik had, ook als directeur, daarmee altijd de lachers op mijn hand. :-)
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 19:48 schreef amsterdammer113 het volgende:
Godverdomme, je betaalt je scheel aan de entree om je cluppie te mogen aanmoedigen. 45000 man brengen geld in het laatje waar die overbetaalde profs hun geld aan verdienen. Dan mag je toch wat verwachten tijdens een wedstrijd. En als het dan inderdaad niet om aan te gluren is mag je wat mij betreft door middel van een fluitconcert je ongenoegen uiten. Tis toch godverdomme niet teveel gevraagd om een beetje passie, inzet en strijd op het veld te leggen. En geen galleryplay als de stand daar niet om vraagt.
MY MAN!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 21:50 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
MY MAN!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 12:32 schreef soccer het volgende:

[..]

ik fluit alleen naar vrouwen als ze mooi en sexy zijn.
ik fluit naar alles met tieten en een kutje man.......
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Neem dan ook een gele en rode kaart mee voor de medewerkers. Ik had vroeger altijd een fluitje en een rode kaart in mijn binnenzak. Die rode kaart was een kartonnetje geknipt van de achterkant van een ouderwets postcodeboek. Ik had, ook als directeur, daarmee altijd de lachers op mijn hand. :-)
hahaha, Ik ga het proberen Pietje
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:12 schreef joduh het volgende:
hey man ajax we love you?sluit maar ff achter in de rij aan met gasten die het allemaal schijnen beter te weten man...........met je bioscooppubliek en dan knal ik hem op zijn kop........ik denk dat ik eens een anders plekkie ga nemen en dan hoop ik naast je te zitten man.......
dit is een klaagtopic en ik klaag over die gasten zoals jij man........die hier 2 weken komen en ff popie jopie gaan doen over hoe echte supporter ze wel niet zijn,en hoe veel ze weten van ajax enz en zbla bla bla bla .....
stel je eerst maar eens normaal op hiero en heeeeel misschien krijg je dat respect wel een keer van ons,maar zoals je nu lult en zwamt zullen er niet veel hier zijn die ook maar iets met je meegaan,ongeacht wie je bent of wat je doet man........mzzl...
Hou toch op man, je bent een wijf heb ik gehoord. Zal ik je kutje neuken??
Ik vraag niet om respect ik zeg gewoon wat ik denk. Als jij wil fluiten doe dat maar... IK vind het triest en jij vind het blijkbaar triest dat ik ze aanmoedig. Prima, maar ga dan lekker in het feyenoord vak zitten!! Volgens mij heb ik me altijd normaal opgesteld, alleen is dit iets waar ik het niet mee eens ben. Ben geen meeloper, heb mijn eigen mening en als dat je niet aanstaat prima. Jouw mening!! Hoop dat je een keertje naast me zit, want dan ga je misschien je clubie aanmoedigen!!! maar toch hou ik van je Joduh!!! je gaat de discussie aan en dus ben je een echte held!! Prima als iedereen Ajax wil uitfluiten, maar ik doe niet mee.
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hou toch op man, je bent een wijf heb ik gehoord. Zal ik je kutje neuken??
Ik vraag niet om respect ik zeg gewoon wat ik denk. Als jij wil fluiten doe dat maar... IK vind het triest en jij vind het blijkbaar triest dat ik ze aanmoedig. Prima, maar ga dan lekker in het feyenoord vak zitten!! Volgens mij heb ik me altijd normaal opgesteld, alleen is dit iets waar ik het niet mee eens ben. Ben geen meeloper, heb mijn eigen mening en als dat je niet aanstaat prima. Jouw mening!! Hoop dat je een keertje naast me zit, want dan ga je misschien je clubie aanmoedigen!!! maar toch hou ik van je Joduh!!! je gaat de discussie aan en dus ben je een echte held!! Prima als iedereen Ajax wil uitfluiten, maar ik doe niet mee.
waar zeg ik dat ik het triest vind dat jij ze aanmoedigt man?????en op de rest van je post reageer ik helemaal niet eigenlijk.......ik steek geen energie meer in jou,en dat heeft niks te maken of ik wil discussieren of niet ,maar heb er geen zin in bij jou...thats all.......ik vind jou gewoon een rare snuiter.hahahaha
Pietje
 Pietje - woensdag 02 maart 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hou toch op man, je bent een wijf heb ik gehoord. Zal ik je kutje neuken??
Ik vraag niet om respect ik zeg gewoon wat ik denk. Als jij wil fluiten doe dat maar... IK vind het triest en jij vind het blijkbaar triest dat ik ze aanmoedig. Prima, maar ga dan lekker in het feyenoord vak zitten!! Volgens mij heb ik me altijd normaal opgesteld, alleen is dit iets waar ik het niet mee eens ben. Ben geen meeloper, heb mijn eigen mening en als dat je niet aanstaat prima. Jouw mening!! Hoop dat je een keertje naast me zit, want dan ga je misschien je clubie aanmoedigen!!! maar toch hou ik van je Joduh!!! je gaat de discussie aan en dus ben je een echte held!! Prima als iedereen Ajax wil uitfluiten, maar ik doe niet mee.
Ik ben weliswaar joduh niet, maar ik vind het nodig even te antwoorden. Wil jij hier aub gewoon reageren en je agressie thuislaten? Aan de clubliefde van joduh hoef jij niet te twijfelen! Hij is een echte ajacied. Van jou weet ik dat niet zeker, ondanks je nickname!! Op dit forum zitten een aantal vrienden die respect voor elkaar en voor elkaars mening hebben. Daar kom jij niet tussen!
soccer
 soccer - woensdag 02 maart 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:23 schreef joduh het volgende:

[..]

ik fluit naar alles met tieten en een kutje man.......
ik ben toch nog wel kieskeurig hoor. Ik kan tegenwoordig weleens een dag zonder;-)
soccer
 soccer - woensdag 02 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

In het bedrijfsleven werkt het wel anders. Als een medewerker niet (goed) functioneert zal hij door zijn manager daarop moeten worden aangesproken.
daarom ben ik een kleine zelfstandige, kunnen alleen mijn klanten bepalen of ik het goed doe,en ik kan bepalen of ik het wil doenb zoals mijn klanten zouden willen;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
jammer dt jullie geen respect hebben voor mijn mening. Maar dat geeft niet. Ik heb respect voor jullie mening en ik vraag geen respect terug. Als ik het met jullie eens ben, dan zeg ik het, en indien niet, dan zeg ik het ook.
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
over respect gesproken????je zegt dat ik een wijf ben en een kutje heb....... rot op joh! er zijn er maar een paar hier die dat mogen zeggen tegen mij en daar hoor jij zeer zeker NIET bij..........dit was mijn laatste reactie naar jou toe....tot nooit!!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 18:11 schreef soccer het volgende:

[..]

daarom ben ik een kleine zelfstandige, kunnen alleen mijn klanten bepalen of ik het goed doe,en ik kan bepalen of ik het wil doenb zoals mijn klanten zouden willen;-)
MY MAN!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 maart 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 14:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha! Nou... eerlijk gezegd bedoelde ik mijn post hier nogal cynisch. ;-)
Aah.. Kutinternet, altijd vervelend om dat te kunnen ontdekken.. Meestal heb ik cynisme en sarcasme door, maar nu blijkbaar niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Ajax we love you
stuur prive bericht
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:14 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!

hahaha, heerlijk dit. Ja ik ik hou van Ajax, maar Ajax is niets zonder Feyenoord. Het kutte is dat veel van mijn vrienden voor feyenoord zijn. Ik ben zelf geboren in AMS, maar ben geen jood. Kwam vroeger naat Feyenoord - Ajax toen dat nog mocht en was onder de indruk van de supporters van feyenoord. Kut ja ik mag het niet zeggen ik weet het, maar kan er niets aan doen. Ik haat Joden, hou van het pibleik van feyenoord, maarja ik hou van Ajax pffff wat is mijn leven toch ingewikkeld :(
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
je maakt jezelf volkomen belachelijk door dit te posten bij feijenoord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:25 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:18 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahaha ik ben benieuwd wanneer jij je ban krijgt hahahahahaha

hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Nog zo eentje wat ben je aan het doen man????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:32 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax we love you
stuur prive bericht
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:14 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!

hahaha, heerlijk dit. Ja ik ik hou van Ajax, maar Ajax is niets zonder Feyenoord. Het kutte is dat veel van mijn vrienden voor feyenoord zijn. Ik ben zelf geboren in AMS, maar ben geen jood. Kwam vroeger naat Feyenoord - Ajax toen dat nog mocht en was onder de indruk van de supporters van feyenoord. Kut ja ik mag het niet zeggen ik weet het, maar kan er niets aan doen. Ik haat Joden, hou van het pibleik van feyenoord, maarja ik hou van Ajax pffff wat is mijn leven toch ingewikkeld :(
Joduh je hebt gelijk die gozer spoort niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:34 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:25 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:18 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahaha ik ben benieuwd wanneer jij je ban krijgt hahahahahaha

hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
en hier is hij de weg helamaal kwijt,wat een mafketel
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:42 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

en hier is hij de weg helamaal kwijt,wat een mafketel
Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
je mag hem hebben wat een lul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
Als jij op deze manier hier zou posten,zeggen wij evengoed:pleur op jankert
Maximus
 Maximus - woensdag 02 maart 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
Respect!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:08 schreef Maximus het volgende:

[..]

Respect!!
jankert
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 02 maart 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
jij bent tock ook feyenoord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:11 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

jij bent tock ook feyenoord
ja en maximus ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:11 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

jij bent tock ook feyenoord
Maar Red Devil is wel OK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door Nenam_tiL --
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 02 maart 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja op die manier zorg die er wel voor dat die geaccepteerd word op het Feyenoord forum :P
ik bedoel jij bent tock ook voor feyenoord
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 02 maart 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:12 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Maar Red Devil is wel OK
oke dan is het goed zeg ik niks maar daarover
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:11 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

jij bent tock ook feyenoord
Ik wel maar ik durf er voor uit te komen :P
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 02 maart 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:15 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik wel maar ik durf er voor uit te komen :P
o ik zeg er niks over,je hebt er hele goeie feyenoorders tussen zitten.
Ik zit zelf bij de f-side,maar ga ik om met feyenoorders die bij de harde kern zitten.
ook omdat we samen voetballen.dus niet iedereen is slecht
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

je mag hem hebben wat een lul
Haha met zulke posts is die meer dan welkom op het off-topic.
Maar ik snap dat jullie beetje geschokt zijn om zulke dingen van een mede ajax supporter te lezen.
De mening die hij geeft is iets overdreven maar hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:19 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

o ik zeg er niks over,je hebt er hele goeie feyenoorders tussen zitten.
Ik zit zelf bij de f-side,maar ga ik om met feyenoorders die bij de harde kern zitten.
ook omdat we samen voetballen.dus niet iedereen is slecht
Ook ajax supporters zijn mensen
En feyenoord supporters zijn ook mensen.
zo heb ik het altijd gezien.
Mijn vader en oom hebben 20 jaar seizoenskaarte gehad bij ajax, mn oom zelfs voor uit en thuis europees.
Dusja ik ben opgegroeid tussen de ajaxcieden :P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:32 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax we love you
stuur prive bericht
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:14 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:01 schreef Milo het volgende:

[..]

lul op man, ik behoor tot de oude f-side! ga fietsen, jij bent gewoon een feyenoorder die mij probeerd gek te maken! maar ik heb nieuws voor je, dat gaat niet lukken!

hahaha, heerlijk dit. Ja ik ik hou van Ajax, maar Ajax is niets zonder Feyenoord. Het kutte is dat veel van mijn vrienden voor feyenoord zijn. Ik ben zelf geboren in AMS, maar ben geen jood. Kwam vroeger naat Feyenoord - Ajax toen dat nog mocht en was onder de indruk van de supporters van feyenoord. Kut ja ik mag het niet zeggen ik weet het, maar kan er niets aan doen. Ik haat Joden, hou van het pibleik van feyenoord, maarja ik hou van Ajax pffff wat is mijn leven toch ingewikkeld :(
Als je op deze manier respect wil afdwingen cq erbij wil horen ben je mijn inziens totaal verkeerd bezig.
Ten eerste keer je je tegen je eigen club
Ten tweede jaag je alle Ajacieden op de kast
Ten derde kom je ongeloofwaardig over

Een oud F Sider pffff me reet man geloof er allemaal geen zak meer van

jzzaxd.jpg
sanderafca1986
 sanderafca1986 - woensdag 02 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:20 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha met zulke posts is die meer dan welkom op het off-topic.
Maar ik snap dat jullie beetje geschokt zijn om zulke dingen van een mede ajax supporter te lezen.
De mening die hij geeft is iets overdreven maar hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting :P
een mede ajaxsupporter is ie niet,als je sommige dingen leest op de 010 forum.
zdan ben je het niet waard ik juch niet voor 010 bv
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 21:23 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ook ajax supporters zijn mensen
En feyenoord supporters zijn ook mensen.
zo heb ik het altijd gezien.
Mijn vader en oom hebben 20 jaar seizoenskaarte gehad bij ajax, mn oom zelfs voor uit en thuis europees.
Dusja ik ben opgegroeid tussen de ajaxcieden :P
Maar jij zeikt je mede supporters niet af met als ik haat ze,dat is het verschil
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 maart 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 20:34 schreef nemam-tiL het volgende:
Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 17:25 quote deeplink

quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 17:18 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahaha ik ben benieuwd wanneer jij je ban krijgt hahahahahaha

hahaha, ja dat risico loop ik idd. maar he fuck them!! Ik heb het ze ook gezegd en geloof me de echte Ajax harde kern houd eerder van Feyenoord fans die achter hun club staan, ook al vechte we soms :) dan het meerdendeel van het kut publiek in de Arena die lekker stil zijn!! Kut honden!! boeren zijn het, flikkers zijn het. Helemaal als ze gaan fluiten!!! IK HAAT ZE !!!!
En ik blijf hem quoten zadat hij er zelf doodziek van word

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur









0.0088119