BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zaterdag 16 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
IK KLAAG OVER NU AL DE 5E DOMBO OP DIT FORUM.. AAH..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 16 juli 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:37 schreef freakie het volgende:
IK KLAAG OVER NU AL DE 5E DOMBO OP DIT FORUM.. AAH..
WIE NU WEER???
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 juli 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

WIE NU WEER???
Te veel om op te noemen :P
freakie
 freakie - zaterdag 16 juli 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

WIE NU WEER???
Goalgetter hahah.. Hij zit me gewoon zwart te maken.. En denkt daarbij dat wij allemaal gek zijn..(Zijn we ook wel een beetje)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Dit is echt niet te geloven deze gozer. Ik klaag weer een over hem! Vind het geen topic waard. Laat hem lekker oprotten, overbetaald 1,8m per jaar krijgen en dan zeggen dat hij het wel goed vind zo. Erg gezellig bij Jong Ajax denk dat ik dit seizoen hier blijf spelen.

El Hamdaoui: "Ik heb het goed naar mijn zin bij Jong Ajax"

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/126948/El_Hamdaoui:_Ik_heb_het_goed_naar_mijn_zin_bij_Jong_Ajax_#ixzz1TDjQ1lDq
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan me de reactie van Mounir heel goed voorstellen, hij wordt afgeserveerd als een derderangsvoetballer ( onblengrijk hierin wat er gebeurd is) en mag niet eens bij de selectie van het eerste meedraaien.

Ik denk dat menig persoon hier dan ook zijn werkgever zoveel mogelijk een poot zou uittrekken als hij of zij in dezelfde positie zou zitten.
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan me de reactie van Mounir heel goed voorstellen, hij wordt afgeserveerd als een derderangsvoetballer ( onblengrijk hierin wat er gebeurd is) en mag niet eens bij de selectie van het eerste meedraaien.

Ik denk dat menig persoon hier dan ook zijn werkgever zoveel mogelijk een poot zou uittrekken als hij of zij in dezelfde positie zou zitten.
Ja dat dacht ik ook ja.. Dan vinden we allemaal dat el ham een kwal is maar begrijpen wat hij doet doen we allemaal en we zullen het ook allemaal doen als het bij ons gebeurd..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan me de reactie van Mounir heel goed voorstellen, hij wordt afgeserveerd als een derderangsvoetballer ( onblengrijk hierin wat er gebeurd is) en mag niet eens bij de selectie van het eerste meedraaien.

Ik denk dat menig persoon hier dan ook zijn werkgever zoveel mogelijk een poot zou uittrekken als hij of zij in dezelfde positie zou zitten.
Ik zit zo niet in elkaar, al zou ik in dat geval waarschijnlijk mijn werkgever ook uitbuiten. Maar heeft hij geen ambitie? Wil hij echt niet naar een andere club? Liever Ajax 2 dan in het eerste bij een andere club met hetzelfde salaris? Hij zal het niet serieus bedoelen, maar ik neem aan dat veel Ajax supporters zich ergeren aan dit soort uitspraken en door zijn salaris zal Ajax waarschijnlijk geen 2de spits aantrekken. Misschien begrijpelijk, maar hoogst irritant en ik wil maar al te graag over zijn gedrag klagen. Ik vind het zo'n vreselijk ventje
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:35 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zit zo niet in elkaar, al zou ik in dat geval waarschijnlijk mijn werkgever ook uitbuiten. Maar heeft hij geen ambitie? Wil hij echt niet naar een andere club? Liever Ajax 2 dan in het eerste bij een andere club met hetzelfde salaris? Hij zal het niet serieus bedoelen, maar ik neem aan dat veel Ajax supporters zich ergeren aan dit soort uitspraken en door zijn salaris zal Ajax waarschijnlijk geen 2de spits aantrekken. Misschien begrijpelijk, maar hoogst irritant en ik wil maar al te graag over zijn gedrag klagen. Ik vind het zo'n vreselijk ventje
Je zit zo niet in elkaar, maar je zou het wel doen??? Ajax betaald hem waarschijnlijk zeer goed, ik denk zelfs dat hij bij de 4 best betaalde Eredivisie spelers hoort. Hij moet maar afwachten of en wie hem een zelfde soort salaris betaald.

Als hij van 1,3 miljoen terug gaat naar 7 ton, dan boort hij zichzelf in de komende 3 jaar toch echt 1,5 miljoen euro door zijn eigen neus. Ik zou het dus wel weten.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 26 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zit zo niet in elkaar, maar je zou het wel doen??? Ajax betaald hem waarschijnlijk zeer goed, ik denk zelfs dat hij bij de 4 best betaalde Eredivisie spelers hoort. Hij moet maar afwachten of en wie hem een zelfde soort salaris betaald.

Als hij van 1,3 miljoen terug gaat naar 7 ton, dan boort hij zichzelf in de komende 3 jaar toch echt 1,5 miljoen euro door zijn eigen neus. Ik zou het dus wel weten.
precies,

ajax moet hem maar verhuren beuren we nog iets voor die marokaan, wat vind ik die vent een geitenbatser!
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:55 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

precies,

ajax moet hem maar verhuren beuren we nog iets voor die marokaan, wat vind ik die vent een geitenbatser!
Ik denk dat we het oneens zijn gezien het feit dat ik hem gewoon groot gelijk geef.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 26 juli 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we het oneens zijn gezien het feit dat ik hem gewoon groot gelijk geef.
niet helemaal. ik geef hem gelijk in het feit dat hij niet afdwingt om verkocht te worden ivm zijn salaris. toch zou ik om een verhuur vragen aangezien je niet verder komt als je bij ajax 2 blijft voetballen en je na dit contract ook verder moet. dan is een andere club bter op je cv die al niet al te goed is aangezien hij er op heeft staan verrot eigenwijs te zijn en te arrogant is om het hoofd voor de boer te buigen.

ik geef hem gelijk maar geen groot gelijk hij is uiteindelijk zichzelf te dom af want hij speelt zich zo als maar negatiever in de schijnwerpers
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Een cv zegt niks bij een voetballer, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 26 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:
Een cv zegt niks bij een voetballer, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
er zit iets in wat je zegt maar het is wel heel zwart wit, iedereen die elhamdoui wil kopen houd zijn verleden in zijn achterhoofd en het zal dus meespelen. hoevaak worden probleemgevallen wel niet weggestuurd...

mischien leert el hamdoufatima eindelijk van dit alles...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zit zo niet in elkaar, maar je zou het wel doen??? Ajax betaald hem waarschijnlijk zeer goed, ik denk zelfs dat hij bij de 4 best betaalde Eredivisie spelers hoort. Hij moet maar afwachten of en wie hem een zelfde soort salaris betaald.

Als hij van 1,3 miljoen terug gaat naar 7 ton, dan boort hij zichzelf in de komende 3 jaar toch echt 1,5 miljoen euro door zijn eigen neus. Ik zou het dus wel weten.
Even een uitleg: Ik zou zou niet zijn, ik zou willen voetballen als ik zijn kwaliteiten had en niet zeggen dat ik bij jong Ajax zou willen spelen. Natuurlijk wil ik niet in salaris achteruit gaan, maar als ik bij jong Ajax zou blijven gaat me dat uiteindelijk veel meer gaan kosten, omdat ik niet meer op het hoogste niveau mee kan doen. Na 2 of 3 jaar uitzitten, kan ik alleen nog maar naar RKC toe vrees ik tegen een salaris van 3 ton. Geen topclub die me dan nog wil hebben. Daarbij hij is dan ook te oud om nog echt geld te gaan verdienen. Ik vermoed niet dat er clubs komen die hem minder gaan betalen.
Ik zou idd alles eruit halen wat erin zit, dat klopt en zoveel mogelijk geld wil ik uit mijn werkgever trekken dat mogelijk is, maar ik blijf zeker niet werk zitten doen voor de aankomende 3 jaar dat een paar niveau's lager is waardoor ik straks geen andere baan meer kan vinden die wel goed betaalt en op het hoogste niveau is.

Weer ter verduidelijking: De niveaus waar ik het over heb is bedoeld om aan te geven wat het verschil is tussen Ajax 1 en Jong Ajax en heeft niets te maken wat andere mensen doen voor werk en het niveau van het werk, het gaat erom wat je leuk vind en salaris is dan een gedeeltelijk een bijzaak.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:38 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

niet helemaal. ik geef hem gelijk in het feit dat hij niet afdwingt om verkocht te worden ivm zijn salaris. toch zou ik om een verhuur vragen aangezien je niet verder komt als je bij ajax 2 blijft voetballen en je na dit contract ook verder moet. dan is een andere club bter op je cv die al niet al te goed is aangezien hij er op heeft staan verrot eigenwijs te zijn en te arrogant is om het hoofd voor de boer te buigen.

ik geef hem gelijk maar geen groot gelijk hij is uiteindelijk zichzelf te dom af want hij speelt zich zo als maar negatiever in de schijnwerpers
Helemaal mee eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:
Een cv zegt niks bij een voetballer, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Oneens, als jij op je cv zet dat je afgelopen 3 jaar in Jong Ajax heb gespeeld, omdat je het wel fijn vond, dan kan je het vergeten bij de topclubs. Je hebt 3 jaar niet op niveau gespeeld, niet in de kijker, dus dan ben je klaar.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Ik klaag over tijdgebrek, ik ken bijna nooit meer online en ik mis jullie!!

:( snik!

*** :)
Rogier
 Rogier - woensdag 27 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Ik baal ervan dat elke frikandel erbij wordt gehaald om iets over Ajax of het bestuur te zeggen. Heb alle versies nou wel gehoord, nu die Frank Kales weer. Tijd dat het seizoen weer begint.
alibabba
 alibabba - woensdag 27 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 14:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik klaag over tijdgebrek, ik ken bijna nooit meer online en ik mis jullie!!

:( snik!

*** :)
:) Tijdgebrek?? Hoe dat zo kerel??
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Wie heeft Jol al gezien op de bank bij Fulham....? Hij heeft een mooi pak aan??? Bij Ajax zat hij erbij als een een of andere zwerver, die Ajax gevonden had bij centraal station. Wat een pleuris gozer is dat zeg. Weet alleen niet hoe ik dat plaatje kan plaatsen. Dikke stink Jol.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 juli 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 16:54 schreef Ajax we love you het volgende:
Wie heeft Jol al gezien op de bank bij Fulham....? Hij heeft een mooi pak aan??? Bij Ajax zat hij erbij als een een of andere zwerver, die Ajax gevonden had bij centraal station. Wat een pleuris gozer is dat zeg. Weet alleen niet hoe ik dat plaatje kan plaatsen. Dikke stink Jol.
Kop houen over Jol, toen we de beker wonnen stond jij vooraan bij het podium in de ArenA te springen en te juichen!

Jol heeft het netjes gedaan!

Niemand kan de Boer vervangen nu!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 18:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kop houen over Jol, toen we de beker wonnen stond jij vooraan bij het podium in de ArenA te springen en te juichen!

Jol heeft het netjes gedaan!

Niemand kan de Boer vervangen nu!
Hehehe, ja dat klopt. Ik was ook eerst blij met Jol en kon niet wachten op het begin van vorig seizoen. Hij heeft het idd niet verkeerd gedaan, maar hij heeft wel naar Ajax uitgehaald en dat moet hij niet doen, dan haal ik naar hem uit. Er moet wederzijds respect zijn ;-)
jodocus
 jodocus - zaterdag 30 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
nou ik vond het vandaag zwaar klote , kutzooi, lekkere wissels de boer bedankt, tegen 10 man verliezen , SCHANDE
freakie
 freakie - zaterdag 30 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:38 schreef jodocus het volgende:
nou ik vond het vandaag zwaar klote , kutzooi, lekkere wissels de boer bedankt, tegen 10 man verliezen , SCHANDE
Oo ja dus jij had liever gewonnen en had dan liever de kans gehad dat een douglas, sightorsson ff onderuit hakt en dan 2 maanden uit de roulatie is..
freakie
 freakie - zaterdag 30 juli 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Of had jij een andere wissel voor sigthorsson
joduh
 joduh - zondag 31 juli 2011 - 16:07   quote  deeplink  
dit is toch het algemene klaagforum?????ok ik klaag dat de schoolvakanties te lang duren man...de meesters hebben dus ook te lang vrij man.......;-)
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:07 schreef joduh het volgende:
dit is toch het algemene klaagforum?????ok ik klaag dat de schoolvakanties te lang duren man...de meesters hebben dus ook te lang vrij man.......;-)
Wat Joduh zegt, al die kinderen moeten ook maar weer gewoon naar school toe, hebben nu wel weer lang genoeg buiten kunnen spelen.
freakie
 freakie - zondag 31 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:07 schreef joduh het volgende:
dit is toch het algemene klaagforum?????ok ik klaag dat de schoolvakanties te lang duren man...de meesters hebben dus ook te lang vrij man.......;-)
Mwa ik zou er maar niet inhoudelijk op in gaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:38 schreef jodocus het volgende:
nou ik vond het vandaag zwaar klote , kutzooi, lekkere wissels de boer bedankt, tegen 10 man verliezen , SCHANDE
De wissels vind ik niet zo raar als je deze spelers wil sparen. Ajax was veel beter, alleen heeft Ajax een beetje pech gehad. Beter nu dan de wedstrijd daarvoor.
Ik begin liever fit aan de competitie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Ik ben nu echt het gezeik zat bij Ajax!. Na de 3 sterren wil ik ook weer de drie RRR terug zien bij Ajax...
- Rust
- Reinheid
- Regelmaat

Ben al het gezeik zat, al die contract ellende, nog steeds geen AD, die kut clubs die belachelijke bedragen vragen voor hun spelers, alles wat meteen weer het internet op wordt gegooid, al die politieke kut spelletjes bij Ajax. Geen reden opgeven waarom Ling niet goed genoeg was, waar zijn de echte journalisten, die deze vrgaen moeten stellen?? ipv die randdebielen die alleen maar achter hun toetsenbord zitten en snel willen scoren en alleen maar zeggen dat Ling het niet wordt, maar verder niet op onderzoek gaan.
Ik wil een fucking AD waar zelfs Abramovic op zijn knieen voor gaat.

Ik wil rust, reinheid en regelmaat bij Ajax!!
baco74
 baco74 - donderdag 11 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 17:58 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik ben nu echt het gezeik zat bij Ajax!. Na de 3 sterren wil ik ook weer de drie RRR terug zien bij Ajax...
- Rust
- Reinheid
- Regelmaat

Ben al het gezeik zat, al die contract ellende, nog steeds geen AD, die kut clubs die belachelijke bedragen vragen voor hun spelers, alles wat meteen weer het internet op wordt gegooid, al die politieke kut spelletjes bij Ajax. Geen reden opgeven waarom Ling niet goed genoeg was, waar zijn de echte journalisten, die deze vrgaen moeten stellen?? ipv die randdebielen die alleen maar achter hun toetsenbord zitten en snel willen scoren en alleen maar zeggen dat Ling het niet wordt, maar verder niet op onderzoek gaan.
Ik wil een fucking AD waar zelfs Abramovic op zijn knieen voor gaat.

Ik wil rust, reinheid en regelmaat bij Ajax!!
3 r-en?
Rik van de boog & uRi coRonel?
freakie
 freakie - donderdag 11 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ik klaag omdat ik wil klagen....
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

3 r-en?
Rik van de boog & uRi coRonel?
Hehehe, Nee die 3 wil ik nooit meer zien bij Ajax, mist ze een bak geld mee geven en storten op de bankrekening van Ajax
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 maart 2018 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:32 schreef joduh het volgende:
ik fluit wanneer ik wil...............dan maar een nepsuporter........
Hahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 maart 2018 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 16:50 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ben een stille man......maar dat zijn meestal wel de gevaarlijkste toch???? ;-)
en bedankt voor je engelse les man!!!!
Whoehahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 maart 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach welnee joh,Piet stondt krantjes te verkopen bij AH,daarna heeft hij carriere gemaakt door de Metro uit te delen bij de Amsterdam Arena,tot voor kort toen hij er achterkwam dat zijn vader uit Erp een miljonair was.Nu leeft hij lang en gelukkig

PS Schijnt dat Joduh een slippertje van hem is maar weigert het toe te geven
Hahahahaha prachtige tijden!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 maart 2018 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 08:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahahaha prachtige tijden!!
Inderdaad ouwe.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 23 maart 2018 - 11:41   quote  deeplink  
Iets wat me de laatste tijd opvalt is het geklaag over het 'slechte' spel van PSV. Dit is al tijden aan de gang natuurlijk, maar in combinatie met artikelen die ik lees over bijvoorbeeld Frank de Boer en de huidige malaise in Rotterdam vind ik het toch opvallend.

PSV lijkt dit jaar kampioen te worden. Ze hebben veruit de beste papieren met de grote voorsprong die ze hebben opgebouwd. Toch wordt er steen en been geklaagd over het spel van de Eindhovenaren. En wordt zelfs geroepen dat ze het slechte voetbal van de top 6 spelen en het niet zouden verdienen.

Het jaar hiervoor werd onze rivaal kampioen. Veelal met het nodige geluk, geen tiki-taka maar strijd en passie en bracht de titel na bijna 20 jaar weer eens naar Rotterdam. Ook hier was veel geklaag over dat Feyenoord veel geluk had en Ajax onder Bosz veel beter spel speelde.

Het jaar ervoor werd PSV kampioen door een van onze uitglijders. Er was toen veel geklaag over het trage spel van Ajax onder Frank de Boer en het haast Duitse countervoetbal van uiteindelijke kampioen PSV.

De vier jaar daarvoor waren voor ons gouden jaren. In titels dan. Vier keer op rij mochten we de schaal omhoog tillen mede dankzij succestrainer Frank de Boer. Toch ook werd er toen steen en been geklaagd over het trage spel van Ajax. Te veel nadruk op balbezit, alleen maar balletjes breed en saaie wedstrijden, op het eerste jaar na.

Het jaar daarvoor werd Twente kampioen. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat er analytici waren die zeiden dat het 'gewoon een jaartje was waarin alles lukt' bij Twente.

De kampioenschappen daarvoor kan ik me slecht herinneren.

Klaarblijkelijk duurt het nu dus al 8 jaar lang dat een club kampioen wordt in de Eredivisie die niet het gewenste spel speelt. Ik denk dat de kritiek op het spel van sommige clubs veelal onterecht is. We mogen duidelijk gewoon niet te veel verwachtten met de huidige staat van het Nederlands voetbal. Ondanks dat ook ik denk dat PSV dit jaar erg slecht speelt, dat geldt dus blijkbaar voor iedere kampioen de laatste jaren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 maart 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:
Iets wat me de laatste tijd opvalt is het geklaag over het 'slechte' spel van PSV. Dit is al tijden aan de gang natuurlijk, maar in combinatie met artikelen die ik lees over bijvoorbeeld Frank de Boer en de huidige malaise in Rotterdam vind ik het toch opvallend.

PSV lijkt dit jaar kampioen te worden. Ze hebben veruit de beste papieren met de grote voorsprong die ze hebben opgebouwd. Toch wordt er steen en been geklaagd over het spel van de Eindhovenaren. En wordt zelfs geroepen dat ze het slechte voetbal van de top 6 spelen en het niet zouden verdienen.

Het jaar hiervoor werd onze rivaal kampioen. Veelal met het nodige geluk, geen tiki-taka maar strijd en passie en bracht de titel na bijna 20 jaar weer eens naar Rotterdam. Ook hier was veel geklaag over dat Feyenoord veel geluk had en Ajax onder Bosz veel beter spel speelde.

Het jaar ervoor werd PSV kampioen door een van onze uitglijders. Er was toen veel geklaag over het trage spel van Ajax onder Frank de Boer en het haast Duitse countervoetbal van uiteindelijke kampioen PSV.

De vier jaar daarvoor waren voor ons gouden jaren. In titels dan. Vier keer op rij mochten we de schaal omhoog tillen mede dankzij succestrainer Frank de Boer. Toch ook werd er toen steen en been geklaagd over het trage spel van Ajax. Te veel nadruk op balbezit, alleen maar balletjes breed en saaie wedstrijden, op het eerste jaar na.

Het jaar daarvoor werd Twente kampioen. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat er analytici waren die zeiden dat het 'gewoon een jaartje was waarin alles lukt' bij Twente.

De kampioenschappen daarvoor kan ik me slecht herinneren.

Klaarblijkelijk duurt het nu dus al 8 jaar lang dat een club kampioen wordt in de Eredivisie die niet het gewenste spel speelt. Ik denk dat de kritiek op het spel van sommige clubs veelal onterecht is. We mogen duidelijk gewoon niet te veel verwachtten met de huidige staat van het Nederlands voetbal. Ondanks dat ook ik denk dat PSV dit jaar erg slecht speelt, dat geldt dus blijkbaar voor iedere kampioen de laatste jaren.
Prachtpost man! Ik ga je eerlijk zeggen dat ik dit gisteren exact met een oud collega heb besproken en wilde het er op zetten. De club die het mooiste spel speelt, wordt bijna nooit kampioen.

Jij gaat terug tot de eerste titel van Ajax onder De Boer. De 2 jaar daarvoor werden AZ en Twente kampioen. Beiden speelde in de seizoenen daarvoor zoveel mooier....

Uiteindelijk wordt de meest stabiele kampioen en zolang wij enkel bezig zijn met alleen mooi boetbal, worden wij geen kampioen meer.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 maart 2018 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 11:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prachtpost man! Ik ga je eerlijk zeggen dat ik dit gisteren exact met een oud collega heb besproken en wilde het er op zetten. De club die het mooiste spel speelt, wordt bijna nooit kampioen.

Jij gaat terug tot de eerste titel van Ajax onder De Boer. De 2 jaar daarvoor werden AZ en Twente kampioen. Beiden speelde in de seizoenen daarvoor zoveel mooier....

Uiteindelijk wordt de meest stabiele kampioen en zolang wij enkel bezig zijn met alleen mooi boetbal, worden wij geen kampioen meer.
Inderdaad. Vind het iets typisch Nederlands ook.
Er zijn er hier op het forum ook een aantal die liever mooi voetbal zien dan dat we kampioen worden.

Weet ook nog goed dat v Gaal in 2014 met 5 verdedigers ging spelen. haha nou, iedereen had er wel wat over te zeggen. Het was vooral 'niet des Nederlands'. Nederland hoort aanvallend te spelen, dat hoort bij het NL elftal bla bla

Overal zijn ze er allang van afgestapt dat voetbal altijd mooi moet zijn, maar in Nederland houdt men er halsstarrig aan vast.
Het is, zoals aangegeven door jou en Natjos, in Nederland zelfs zo erg dat als we iets bereiken iedereen in de rij staat om toch kritiek te leveren.

We zijn kwa niveau al bijna het zwakste geworden, maar verwachten toch het meeste.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 maart 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:
Iets wat me de laatste tijd opvalt is het geklaag over het 'slechte' spel van PSV. Dit is al tijden aan de gang natuurlijk, maar in combinatie met artikelen die ik lees over bijvoorbeeld Frank de Boer en de huidige malaise in Rotterdam vind ik het toch opvallend.

PSV lijkt dit jaar kampioen te worden. Ze hebben veruit de beste papieren met de grote voorsprong die ze hebben opgebouwd. Toch wordt er steen en been geklaagd over het spel van de Eindhovenaren. En wordt zelfs geroepen dat ze het slechte voetbal van de top 6 spelen en het niet zouden verdienen.

Het jaar hiervoor werd onze rivaal kampioen. Veelal met het nodige geluk, geen tiki-taka maar strijd en passie en bracht de titel na bijna 20 jaar weer eens naar Rotterdam. Ook hier was veel geklaag over dat Feyenoord veel geluk had en Ajax onder Bosz veel beter spel speelde.

Het jaar ervoor werd PSV kampioen door een van onze uitglijders. Er was toen veel geklaag over het trage spel van Ajax onder Frank de Boer en het haast Duitse countervoetbal van uiteindelijke kampioen PSV.

De vier jaar daarvoor waren voor ons gouden jaren. In titels dan. Vier keer op rij mochten we de schaal omhoog tillen mede dankzij succestrainer Frank de Boer. Toch ook werd er toen steen en been geklaagd over het trage spel van Ajax. Te veel nadruk op balbezit, alleen maar balletjes breed en saaie wedstrijden, op het eerste jaar na.

Het jaar daarvoor werd Twente kampioen. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat er analytici waren die zeiden dat het 'gewoon een jaartje was waarin alles lukt' bij Twente.

De kampioenschappen daarvoor kan ik me slecht herinneren.

Klaarblijkelijk duurt het nu dus al 8 jaar lang dat een club kampioen wordt in de Eredivisie die niet het gewenste spel speelt. Ik denk dat de kritiek op het spel van sommige clubs veelal onterecht is. We mogen duidelijk gewoon niet te veel verwachtten met de huidige staat van het Nederlands voetbal. Ondanks dat ook ik denk dat PSV dit jaar erg slecht speelt, dat geldt dus blijkbaar voor iedere kampioen de laatste jaren.
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik zou het niet mooier kunnen zeggen! Mijn complimenten Natjos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2018 door Pietje --
remco k
 remco k - vrijdag 23 maart 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:
Iets wat me de laatste tijd opvalt is het geklaag over het 'slechte' spel van PSV. Dit is al tijden aan de gang natuurlijk, maar in combinatie met artikelen die ik lees over bijvoorbeeld Frank de Boer en de huidige malaise in Rotterdam vind ik het toch opvallend.

PSV lijkt dit jaar kampioen te worden. Ze hebben veruit de beste papieren met de grote voorsprong die ze hebben opgebouwd. Toch wordt er steen en been geklaagd over het spel van de Eindhovenaren. En wordt zelfs geroepen dat ze het slechte voetbal van de top 6 spelen en het niet zouden verdienen.

Het jaar hiervoor werd onze rivaal kampioen. Veelal met het nodige geluk, geen tiki-taka maar strijd en passie en bracht de titel na bijna 20 jaar weer eens naar Rotterdam. Ook hier was veel geklaag over dat Feyenoord veel geluk had en Ajax onder Bosz veel beter spel speelde.

Het jaar ervoor werd PSV kampioen door een van onze uitglijders. Er was toen veel geklaag over het trage spel van Ajax onder Frank de Boer en het haast Duitse countervoetbal van uiteindelijke kampioen PSV.

De vier jaar daarvoor waren voor ons gouden jaren. In titels dan. Vier keer op rij mochten we de schaal omhoog tillen mede dankzij succestrainer Frank de Boer. Toch ook werd er toen steen en been geklaagd over het trage spel van Ajax. Te veel nadruk op balbezit, alleen maar balletjes breed en saaie wedstrijden, op het eerste jaar na.

Het jaar daarvoor werd Twente kampioen. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat er analytici waren die zeiden dat het 'gewoon een jaartje was waarin alles lukt' bij Twente.

De kampioenschappen daarvoor kan ik me slecht herinneren.

Klaarblijkelijk duurt het nu dus al 8 jaar lang dat een club kampioen wordt in de Eredivisie die niet het gewenste spel speelt. Ik denk dat de kritiek op het spel van sommige clubs veelal onterecht is. We mogen duidelijk gewoon niet te veel verwachtten met de huidige staat van het Nederlands voetbal. Ondanks dat ook ik denk dat PSV dit jaar erg slecht speelt, dat geldt dus blijkbaar voor iedere kampioen de laatste jaren.
Helemaal eens kerel. Typisch een Nederlands trekje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 11:41 schreef NatjosFC het volgende:
Iets wat me de laatste tijd opvalt is het geklaag over het 'slechte' spel van PSV. Dit is al tijden aan de gang natuurlijk, maar in combinatie met artikelen die ik lees over bijvoorbeeld Frank de Boer en de huidige malaise in Rotterdam vind ik het toch opvallend.

PSV lijkt dit jaar kampioen te worden. Ze hebben veruit de beste papieren met de grote voorsprong die ze hebben opgebouwd. Toch wordt er steen en been geklaagd over het spel van de Eindhovenaren. En wordt zelfs geroepen dat ze het slechte voetbal van de top 6 spelen en het niet zouden verdienen.

Het jaar hiervoor werd onze rivaal kampioen. Veelal met het nodige geluk, geen tiki-taka maar strijd en passie en bracht de titel na bijna 20 jaar weer eens naar Rotterdam. Ook hier was veel geklaag over dat Feyenoord veel geluk had en Ajax onder Bosz veel beter spel speelde.

Het jaar ervoor werd PSV kampioen door een van onze uitglijders. Er was toen veel geklaag over het trage spel van Ajax onder Frank de Boer en het haast Duitse countervoetbal van uiteindelijke kampioen PSV.

De vier jaar daarvoor waren voor ons gouden jaren. In titels dan. Vier keer op rij mochten we de schaal omhoog tillen mede dankzij succestrainer Frank de Boer. Toch ook werd er toen steen en been geklaagd over het trage spel van Ajax. Te veel nadruk op balbezit, alleen maar balletjes breed en saaie wedstrijden, op het eerste jaar na.

Het jaar daarvoor werd Twente kampioen. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat er analytici waren die zeiden dat het 'gewoon een jaartje was waarin alles lukt' bij Twente.

De kampioenschappen daarvoor kan ik me slecht herinneren.

Klaarblijkelijk duurt het nu dus al 8 jaar lang dat een club kampioen wordt in de Eredivisie die niet het gewenste spel speelt. Ik denk dat de kritiek op het spel van sommige clubs veelal onterecht is. We mogen duidelijk gewoon niet te veel verwachtten met de huidige staat van het Nederlands voetbal. Ondanks dat ook ik denk dat PSV dit jaar erg slecht speelt, dat geldt dus blijkbaar voor iedere kampioen de laatste jaren.
Je kan beter de hele Nederlandse competitie opdoeken en eens buiten de grenzen gaan kijken. De KNVB heeft heel het Nederlands voetbal verneukt!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 24 maart 2018 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan beter de hele Nederlandse competitie opdoeken en eens buiten de grenzen gaan kijken. De KNVB heeft heel het Nederlands voetbal verneukt!
Tering ouwe, is je water afgesloten ofzo?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 15:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Tering ouwe, is je water afgesloten ofzo?
Hoezo? Geniet jij wel van de Nederlandse competitie, behalve dat Ajax erin speelt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur









0.0169730