BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
OK jongens eindelijk is het zover. Ik moet mijn excuses aanbieden aan iedereen. Het spijt me echt. Jullie mogen me verrot schelden, want dat heb ik blijkbaar verdient. Ik ben een echte RAS Ajacied en ik heb een hekel aan kakkerlakken. Nooit zal iemand in zijn feyenoord shirt bij mij binnen mogen komen, maar ondanks mijn extreme voorkeur voor Ajax wil ik wel altijd objectief blijven.
Het was heel erg flauw van mij om zo'n reactie uit te lokken aan Ajax en Feyenoord kant. Ik heb nu gemerkt dat jullie wel degelijk echte Ajax supporters zijn en ik moet mijn mening terugnemen. Ik had mijn twijfels, maar nu ik bepaalde opmerkingen heb gezien, weet ik dat ik daarop terug moet komen. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet eens ben met het uitfluiten van de Ajacieden als je zelf je club niet eerst heb aangemoedigd. Er zit iemand naast me in het Stadion (JA de Arena!!!) en die man zegt niets, maar fluiten als de beste, ja ik heb discussies met die man en het verbaasde mij dat het merendeel blijkbaar achter die man staat en het niet met mij eens is.
Ik heb een hekel (haat is een beetje overdreven) aan mensen die hun club nooit steunen, maar wel uitfluiten. Als iemand zich aangevallen voelt, dan so be it. Maar het was wel flauw van me om te kijken hoe de Feyenoorders daarop reageerde. Persoonlijk zou ik heerlijk een respectvolle confrontatie willen hebben met Feyenoorders over hun club, maar ook over onze club, de spelers en de supporters. PSVMocro is idd iemand met wie je normaal kan discussieren. Ik zoek geen respect en ik zal dit soort onzin niet meer doen. Ik zal nu alleen nog maar reageren als ik denk dat er een normale discussie uit voortkomt. De trigger voor mij was Remko die werd aangevallen van alle kanten bij een bepaald topic en dat vond ik niet helemaal juist. Maar er zijn er meerdere geweest die wilde reageren op topics, maar snel weer afhaakten, omdat ze geen normale reacties terug kregen. Dat is jammer.
Ik vind het ook heel irritant als een andere supporter op het Ajax forum alleen maar zijn gal spuugt op ajax, zonder inhoud. Helaas zat ik even zonder internet en kon ik het niet snel rechtzetten.

Nogmaals mijn excuses aan jullie allemaal!! Je mag me een klootzak vinden, je mag me arrogant vinden, je mag alles van me vinden, heerlijk om Ajax tegen Feyenoord te zien bekvechten, hoop dat het snel weer kan bij de wedstrijden tussen die 2 ploegen.
Ps: Ik juich voor iedereen, als het Europees is en de club komt uit Nederland. Ik juich ook als kuit scoord voor het Nederlands Elftal, ook al speelde hij ooit bij Feyenoord. Ik juich in de competitie nooit voor Feyenoord, maar ik ik wil een uitzondering maken in deze competitie als ze PSV verslaan. Ik vond het diep en diep triest dat een stelletje echte idioten een trainig van Feyenoord bezochten om te vertellen dat ze moesten verliezen tegen Twente... Nooit , maar dan ook echt nooit zal ik dat goedkeuren. Dat accepteer ik gewoon niet. Verder is iedereen welkom als ze maar gewoon doen en dat zal ik nu ook gaan doen.

Ooh en het laatste wat ik kwijt wil is, dat ik nooit wil horen dat Joark geen echte Ajax supporter was. Niemand heeft het recht om dat te zeggen over iemand die in mijn ogen een echte held is en was en er niet meer is om zichzelf te verdedigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Ajax we love you --
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:18   quote  deeplink  
zegje gedaan nu?????? rot nu dan maar weer op...........praat voor jezelf en niet voor de f-side is mijn advies.........
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 maart 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:
zegje gedaan nu?????? rot nu dan maar weer op...........praat voor jezelf en niet voor de f-side is mijn advies.........
Hahahaha. Duidelijke taal man!!
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Duidelijke taal man!!
hahah jawel he pietje? gelul met die snuiter man......ben er wel klaar mee...beetje uitlokken ed en dan excuses aanbieden....pfffff.......laat hem maar naar forum van 010 opzouten man......
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 maart 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah jawel he pietje? gelul met die snuiter man......ben er wel klaar mee...beetje uitlokken ed en dan excuses aanbieden....pfffff.......laat hem maar naar forum van 010 opzouten man......
Ik reageer gewoon niet meer op hem. Dat is beter voor m'n bloeddruk ;-)
Hé weekend, man!
joduh
 joduh - vrijdag 04 maart 2011 - 17:46   quote  deeplink  
pfjioew gelukkig wel man......ben er hard aan toe hahahahah..maar jij hebt altijd weekend pietje!!!!
Ride
 Ride - vrijdag 04 maart 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Biertje?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 04 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:39 schreef Ajax we love you het volgende:
OK jongens eindelijk is het zover. Ik moet mijn excuses aanbieden aan iedereen. Het spijt me echt. Jullie mogen me verrot schelden, want dat heb ik blijkbaar verdient. Ik ben een echte RAS Ajacied en ik heb een hekel aan kakkerlakken. Nooit zal iemand in zijn feyenoord shirt bij mij binnen mogen komen, maar ondanks mijn extreme voorkeur voor Ajax wil ik wel altijd objectief blijven.
Het was heel erg flauw van mij om zo'n reactie uit te lokken aan Ajax en Feyenoord kant. Ik heb nu gemerkt dat jullie wel degelijk echte Ajax supporters zijn en ik moet mijn mening terugnemen. Ik had mijn twijfels, maar nu ik bepaalde opmerkingen heb gezien, weet ik dat ik daarop terug moet komen. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet eens ben met het uitfluiten van de Ajacieden als je zelf je club niet eerst heb aangemoedigd. Er zit iemand naast me in het Stadion (JA de Arena!!!) en die man zegt niets, maar fluiten als de beste, ja ik heb discussies met die man en het verbaasde mij dat het merendeel blijkbaar achter die man staat en het niet met mij eens is.
Ik heb een hekel (haat is een beetje overdreven) aan mensen die hun club nooit steunen, maar wel uitfluiten. Als iemand zich aangevallen voelt, dan so be it. Maar het was wel flauw van me om te kijken hoe de Feyenoorders daarop reageerde. Persoonlijk zou ik heerlijk een respectvolle confrontatie willen hebben met Feyenoorders over hun club, maar ook over onze club, de spelers en de supporters. PSVMocro is idd iemand met wie je normaal kan discussieren. Ik zoek geen respect en ik zal dit soort onzin niet meer doen. Ik zal nu alleen nog maar reageren als ik denk dat er een normale discussie uit voortkomt. De trigger voor mij was Remko die werd aangevallen van alle kanten bij een bepaald topic en dat vond ik niet helemaal juist. Maar er zijn er meerdere geweest die wilde reageren op topics, maar snel weer afhaakten, omdat ze geen normale reacties terug kregen. Dat is jammer.
Ik vind het ook heel irritant als een andere supporter op het Ajax forum alleen maar zijn gal spuugt op ajax, zonder inhoud. Helaas zat ik even zonder internet en kon ik het niet snel rechtzetten.

Nogmaals mijn excuses aan jullie allemaal!! Je mag me een klootzak vinden, je mag me arrogant vinden, je mag alles van me vinden, heerlijk om Ajax tegen Feyenoord te zien bekvechten, hoop dat het snel weer kan bij de wedstrijden tussen die 2 ploegen.
Ps: Ik juich voor iedereen, als het Europees is en de club komt uit Nederland. Ik juich ook als kuit scoord voor het Nederlands Elftal, ook al speelde hij ooit bij Feyenoord. Ik juich in de competitie nooit voor Feyenoord, maar ik ik wil een uitzondering maken in deze competitie als ze PSV verslaan. Ik vond het diep en diep triest dat een stelletje echte idioten een trainig van Feyenoord bezochten om te vertellen dat ze moesten verliezen tegen Twente... Nooit , maar dan ook echt nooit zal ik dat goedkeuren. Dat accepteer ik gewoon niet. Verder is iedereen welkom als ze maar gewoon doen en dat zal ik nu ook gaan doen.

Ooh en het laatste wat ik kwijt wil is, dat ik nooit wil horen dat Joark geen echte Ajax supporter was. Niemand heeft het recht om dat te zeggen over iemand die in mijn ogen een echte held is en was en er niet meer is om zichzelf te verdedigen.
Ik vond het amusant om te lezen wat je zei op het Feyenoord forum, maar de reactie van de ajaxcieden hier verdien je wel door die uitspraken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 04 maart 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik vond het amusant om te lezen wat je zei op het Feyenoord forum, maar de reactie van de ajaxcieden hier verdien je wel door die uitspraken.
Jij moet helemaal opneuken kutmannetje!

Ga elkaar weer eens rimmen in het purmerbos ofzo! Losers!
remco k
 remco k - vrijdag 04 maart 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:
zegje gedaan nu?????? rot nu dan maar weer op...........praat voor jezelf en niet voor de f-side is mijn advies.........
Whahahahahahahaha, Joduh, heb ik wel eens gezegd, dat ik van je hou???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 04 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:
zegje gedaan nu?????? rot nu dan maar weer op...........praat voor jezelf en niet voor de f-side is mijn advies.........
110% EENS
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 maart 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:39 schreef Ajax we love you het volgende:
OK jongens eindelijk is het zover. Ik moet mijn excuses aanbieden aan iedereen. Het spijt me echt. Jullie mogen me verrot schelden, want dat heb ik blijkbaar verdient. Ik ben een echte RAS Ajacied en ik heb een hekel aan kakkerlakken. Nooit zal iemand in zijn feyenoord shirt bij mij binnen mogen komen, maar ondanks mijn extreme voorkeur voor Ajax wil ik wel altijd objectief blijven.
Het was heel erg flauw van mij om zo'n reactie uit te lokken aan Ajax en Feyenoord kant. Ik heb nu gemerkt dat jullie wel degelijk echte Ajax supporters zijn en ik moet mijn mening terugnemen. Ik had mijn twijfels, maar nu ik bepaalde opmerkingen heb gezien, weet ik dat ik daarop terug moet komen. Neemt niet weg dat ik het nog steeds niet eens ben met het uitfluiten van de Ajacieden als je zelf je club niet eerst heb aangemoedigd. Er zit iemand naast me in het Stadion (JA de Arena!!!) en die man zegt niets, maar fluiten als de beste, ja ik heb discussies met die man en het verbaasde mij dat het merendeel blijkbaar achter die man staat en het niet met mij eens is.
Ik heb een hekel (haat is een beetje overdreven) aan mensen die hun club nooit steunen, maar wel uitfluiten. Als iemand zich aangevallen voelt, dan so be it. Maar het was wel flauw van me om te kijken hoe de Feyenoorders daarop reageerde. Persoonlijk zou ik heerlijk een respectvolle confrontatie willen hebben met Feyenoorders over hun club, maar ook over onze club, de spelers en de supporters. PSVMocro is idd iemand met wie je normaal kan discussieren. Ik zoek geen respect en ik zal dit soort onzin niet meer doen. Ik zal nu alleen nog maar reageren als ik denk dat er een normale discussie uit voortkomt. De trigger voor mij was Remko die werd aangevallen van alle kanten bij een bepaald topic en dat vond ik niet helemaal juist. Maar er zijn er meerdere geweest die wilde reageren op topics, maar snel weer afhaakten, omdat ze geen normale reacties terug kregen. Dat is jammer.
Ik vind het ook heel irritant als een andere supporter op het Ajax forum alleen maar zijn gal spuugt op ajax, zonder inhoud. Helaas zat ik even zonder internet en kon ik het niet snel rechtzetten.

Nogmaals mijn excuses aan jullie allemaal!! Je mag me een klootzak vinden, je mag me arrogant vinden, je mag alles van me vinden, heerlijk om Ajax tegen Feyenoord te zien bekvechten, hoop dat het snel weer kan bij de wedstrijden tussen die 2 ploegen.
Ps: Ik juich voor iedereen, als het Europees is en de club komt uit Nederland. Ik juich ook als kuit scoord voor het Nederlands Elftal, ook al speelde hij ooit bij Feyenoord. Ik juich in de competitie nooit voor Feyenoord, maar ik ik wil een uitzondering maken in deze competitie als ze PSV verslaan. Ik vond het diep en diep triest dat een stelletje echte idioten een trainig van Feyenoord bezochten om te vertellen dat ze moesten verliezen tegen Twente... Nooit , maar dan ook echt nooit zal ik dat goedkeuren. Dat accepteer ik gewoon niet. Verder is iedereen welkom als ze maar gewoon doen en dat zal ik nu ook gaan doen.

Ooh en het laatste wat ik kwijt wil is, dat ik nooit wil horen dat Joark geen echte Ajax supporter was. Niemand heeft het recht om dat te zeggen over iemand die in mijn ogen een echte held is en was en er niet meer is om zichzelf te verdedigen.
Pffffffffffffffff, moet ik hem nog serieus nemen of niet?Als je gelezen heb wat hij op het feijenoord forum poste(ik haat ze allemaal)zeg ik nee.Maar met Joduh in het begin ging het ook niet lekker,ik zou hem wel ff in elkaar rossen in de parkeer garage van de Arena en kijk nu we zijn bijna lovers(dikke lebber man)ik weet het niet

Voorlopig zeg ik tegen AWLY

iokzsg.jpg
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 maart 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, zijn we het ook eens een keer eens.....
he he...
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 maart 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:
zegje gedaan nu?????? rot nu dan maar weer op...........praat voor jezelf en niet voor de f-side is mijn advies.........
eens wegwezen...raus.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 05 maart 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik vond het amusant om te lezen wat je zei op het Feyenoord forum, maar de reactie van de ajaxcieden hier verdien je wel door die uitspraken.
eens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 maart 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:04 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Pffffffffffffffff, moet ik hem nog serieus nemen of niet?Als je gelezen heb wat hij op het feijenoord forum poste(ik haat ze allemaal)zeg ik nee.Maar met Joduh in het begin ging het ook niet lekker,ik zou hem wel ff in elkaar rossen in de parkeer garage van de Arena en kijk nu we zijn bijna lovers(dikke lebber man)ik weet het niet

Voorlopig zeg ik tegen AWLY

[ afbeelding ]
Weer 123RF
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 maart 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weer 123RF
huh ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 maart 2011 - 20:40   quote  deeplink  
oh zie het al,is toch niet verboden?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 maart 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2011 - 20:40 schreef nemam-tiL het volgende:
oh zie het al,is toch niet verboden?
Uitzonderingetje.. ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 maart 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 18:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik vond het amusant om te lezen wat je zei op het Feyenoord forum, maar de reactie van de ajaxcieden hier verdien je wel door die uitspraken.
Ik weet het, vind ik ook niet zo erg hoor, Ik heb liever dat ze zich aangevallen voelen en dat er weer sfeer in het stadion komt, dan dat ze lekker stil voor blijven. Ik heb een hekel aan stille mensen in het stadion die wel kunnen fluiten als het kut gaat. Ik vind dat echt bioscoop publiek!! Dat is en blijft mijn mening en als zij zich aangevallen voelen daardoor, nou so be it!! Lekker een beetje overdrijven en ik moet zeggen dat ik ook genoot van alle reacties, ook tussen Feyenoord en Ajax fans, was even ouderwets schelden op elkaar soms... Moet kunnen. Maar je moet je er ook weer overheen zetten.
Moest wel lachen want volgens mij heeft de persoon die naast me zat in het stadion dit gelezen. Hij is altijd stil en fluit Ajax altijd uit. Maar zondag niet?? Hij begon ze zelfs aan te moedigen, ik viel spontaan van mijn stoeltje...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 maart 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2011 - 16:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik weet het, vind ik ook niet zo erg hoor, Ik heb liever dat ze zich aangevallen voelen en dat er weer sfeer in het stadion komt, dan dat ze lekker stil voor blijven. Ik heb een hekel aan stille mensen in het stadion die wel kunnen fluiten als het kut gaat. Ik vind dat echt bioscoop publiek!! Dat is en blijft mijn mening en als zij zich aangevallen voelen daardoor, nou so be it!! Lekker een beetje overdrijven en ik moet zeggen dat ik ook genoot van alle reacties, ook tussen Feyenoord en Ajax fans, was even ouderwets schelden op elkaar soms... Moet kunnen. Maar je moet je er ook weer overheen zetten.
Moest wel lachen want volgens mij heeft de persoon die naast me zat in het stadion dit gelezen. Hij is altijd stil en fluit Ajax altijd uit. Maar zondag niet?? Hij begon ze zelfs aan te moedigen, ik viel spontaan van mijn stoeltje...
klappen moet je hebben vieze gore kut kakkerlak...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 00:10 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

klappen moet je hebben vieze gore kut kakkerlak...
Als jij je team uitfluit, ben jij de grootste kakkerlak in mijn ogen. JA ik haat iedereen die mijn club uitfluit en mijn club is Ajax!!!! Dat is en blijft mijn mening. Kan je daar niet tegen dan moet jij misschien maar weggaan!!! Triest dat jullie je zo aangevallen voelen, blijkbaar fluiten jullie allemaal Ajax uit, hoe durven jullie dan je Ajacied te noemen. Je bent geen supporter, waarschijnlijk gaan jullie ook niet naar Ajax SPartak??? Nee want jullie zijn geen echte supporters, jullie zijn die criticasters van Ajax... Altijd zeiken op Ajax. Ze doen nooit iets goed?? Steun gewoon een keer je club!! Ik h eb nog nooit iemand beter zien voetballen als ze uitgefloten worden, wel als ze aangemoedigd worden, maar niemand durft deze discussie met me aan te gaan...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 maart 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als jij je team uitfluit, ben jij de grootste kakkerlak in mijn ogen. JA ik haat iedereen die mijn club uitfluit en mijn club is Ajax!!!! Dat is en blijft mijn mening. Kan je daar niet tegen dan moet jij misschien maar weggaan!!! Triest dat jullie je zo aangevallen voelen, blijkbaar fluiten jullie allemaal Ajax uit, hoe durven jullie dan je Ajacied te noemen. Je bent geen supporter, waarschijnlijk gaan jullie ook niet naar Ajax SPartak??? Nee want jullie zijn geen echte supporters, jullie zijn die criticasters van Ajax... Altijd zeiken op Ajax. Ze doen nooit iets goed?? Steun gewoon een keer je club!! Ik h eb nog nooit iemand beter zien voetballen als ze uitgefloten worden, wel als ze aangemoedigd worden, maar niemand durft deze discussie met me aan te gaan...
als er iemand in mijn vlak fluit dan ga ik vrgaen het hoe en waarom dan krijgt deze persoon een waarschuwing,doet hij het nog dan krijgt hij klappen en geloof me dan sta ik niet alleen(meerdre die zich irriteren)
dus op dat punt zijn we het eens...maar ga dan niet op het 010 forum zitten huilen en janken over de ajacieden daarom...wft doe je hier nog hier stinklijer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2011 door verbrande harry --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 10:59 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

als er iemand in mijn vlak fluit dan ga ik vrgaen het hoe en waarom dan krijgt deze persoon een waarschuwing,doet hij het nog dan krijgt hij klappen en geloof me dan sta ik niet alleen(meerdre die zich irriteren)
dus op dat punt zijn we het eens...maar ga dan niet op het 010 forum zitten huilen en janken over de ajacieden daarom...wft doe je hier nog hier stinklijer.
Dit had je me niet verteld, al je vriendjes vonden het nodig om te zeggen dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten op dit forum en dan ook nog zeggen dat ze Ajax supporter zijn. Dat kan echt niet, ook wat ik heb gedaan kan dan miss echt niet, maar die jongens vroegen erom. Ik kan daar echt niet tegen en ja dan wil ik wel eens weten wat zij daarvan vinden. Ik ben HEEL BLIJ om te horen dat ik eindelijk toch nog een medestander heb gevonden, maar waarom deed jij je bek dan niet open en liet je iedereen kotsen op Ajax en op mij. Ik kotste alleen maar op die zogenaamde "Ajacieden" die nooit hun club aanmoedigen en alleen maar fluiten als er een kutbal wordt gegeven. Ik weet niet hoe vaak ik dat moet zeggen, maar dat vind ik het ergste soort. Ik ging niet janken op dat forum, want ze hadden blijkbaar niet alles laten zien. Ik had het daar ook niet over Ajax, ik had het niet over jou, ik had het over die mensen die zich gewoon voordoen als supporter en de spelers uitfluiten ongeacht waar ze vandaan komen, alleen heeft de Arena er wel veel zitten. Die moeten gewoon thuisblijven. Ik corrigeer de man naast me de hele tijd. Nu heeft hij een keer niet gefloten :) hij gaat vooruit. Maar het is wel triest als ik een keertje mijn zoontje meeneem naar Ajax - VVV, dat zelfs hij merkt dat niemand Ajax aanmoedigd. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen en kon het even niet laten om daarover te janken bij wie dan ook. Zeker niet op dit forum waar ze allemaal vonden, behalve jij dat ze het recht hadden om te fluiten.
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 12:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit had je me niet verteld, al je vriendjes vonden het nodig om te zeggen dat ze het recht hadden om Ajax uit te fluiten op dit forum en dan ook nog zeggen dat ze Ajax supporter zijn. Dat kan echt niet, ook wat ik heb gedaan kan dan miss echt niet, maar die jongens vroegen erom. Ik kan daar echt niet tegen en ja dan wil ik wel eens weten wat zij daarvan vinden. Ik ben HEEL BLIJ om te horen dat ik eindelijk toch nog een medestander heb gevonden, maar waarom deed jij je bek dan niet open en liet je iedereen kotsen op Ajax en op mij. Ik kotste alleen maar op die zogenaamde "Ajacieden" die nooit hun club aanmoedigen en alleen maar fluiten als er een kutbal wordt gegeven. Ik weet niet hoe vaak ik dat moet zeggen, maar dat vind ik het ergste soort. Ik ging niet janken op dat forum, want ze hadden blijkbaar niet alles laten zien. Ik had het daar ook niet over Ajax, ik had het niet over jou, ik had het over die mensen die zich gewoon voordoen als supporter en de spelers uitfluiten ongeacht waar ze vandaan komen, alleen heeft de Arena er wel veel zitten. Die moeten gewoon thuisblijven. Ik corrigeer de man naast me de hele tijd. Nu heeft hij een keer niet gefloten :) hij gaat vooruit. Maar het is wel triest als ik een keertje mijn zoontje meeneem naar Ajax - VVV, dat zelfs hij merkt dat niemand Ajax aanmoedigd. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen en kon het even niet laten om daarover te janken bij wie dan ook. Zeker niet op dit forum waar ze allemaal vonden, behalve jij dat ze het recht hadden om te fluiten.
Iedereen is supporter op zijn/haar eigen manier, of ze nu stil zijn, of ze nu actief aan het schreeuwen/zingen zijn, of dat ze nu thuis in een Ajax shirtje op de bank zitten. Hoe oud of hoe jong ze ook zijn, iedereen dot dat op een eigen manier.
Dat betekent zowel positief als negatief, dus wie denk jij wel niet dat je bent, om te roepen dat je wel in de rust of na de wedstrijd mag fluiten maar nooit tijdens???

Een wijs man (jaja joduh) heeft mij er ooit eens van weten te overtigen dat voetbal meer is dan cijfertjes, weetjes en statistieken ( al bepaald dat nog steeds wie de kampioen wordt), Voetbal is emotie, en als het niet gaat zoals men wil, dan kan ik het me best voorstellen dat je fluit, en daar heb jij of verbrande harrie helemaal niks over te zeggen. En men kan wel stoer gaan roepen dat ze dat wel ff met een paar vriendjes zullen oplossen, maar ik denk dat je bij bepaalde mensen alsnog van een koude kermis thuis komt, bij mij in ieder geval wel, sommige mensen kunnen goed gezichten in zich opslaan, vergeet dat niet.

Overigens zal ik zelf NOOIT fluiten, heb het nooit gedaan, en zal het ook nooit doen, maar iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, en daar hebben ze jou hulp echt niet bij nodig..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen is supporter op zijn/haar eigen manier, of ze nu stil zijn, of ze nu actief aan het schreeuwen/zingen zijn, of dat ze nu thuis in een Ajax shirtje op de bank zitten. Hoe oud of hoe jong ze ook zijn, iedereen dot dat op een eigen manier.
Dat betekent zowel positief als negatief, dus wie denk jij wel niet dat je bent, om te roepen dat je wel in de rust of na de wedstrijd mag fluiten maar nooit tijdens???

Een wijs man (jaja joduh) heeft mij er ooit eens van weten te overtigen dat voetbal meer is dan cijfertjes, weetjes en statistieken ( al bepaald dat nog steeds wie de kampioen wordt), Voetbal is emotie, en als het niet gaat zoals men wil, dan kan ik het me best voorstellen dat je fluit, en daar heb jij of verbrande harrie helemaal niks over te zeggen. En men kan wel stoer gaan roepen dat ze dat wel ff met een paar vriendjes zullen oplossen, maar ik denk dat je bij bepaalde mensen alsnog van een koude kermis thuis komt, bij mij in ieder geval wel, sommige mensen kunnen goed gezichten in zich opslaan, vergeet dat niet.

Overigens zal ik zelf NOOIT fluiten, heb het nooit gedaan, en zal het ook nooit doen, maar iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, en daar hebben ze jou hulp echt niet bij nodig..
Nou ik zal nooit iemand gaan slaan, als ik zoiets zeg op een forum is het meer hypotetisch bedoeld, je moet dat niet letterlijk opvatten als ik zoiets zeg, want ik meen het ook niet. Ik kan niet voor Verbrande Harry praten en zal dat ook niet doen, maar ik kan zijn reactie wel heel goed begrijpen, maar slaan gaat mij weer iets te ver.

Als Joduh dit heeft gezegd is hij idd een wijs man. Want daarin heeft hij helemaal gelijk. Voetbal is emotie en bij mij slaat die emotie nog wel eens door, op het forum, maar ook in het veld en in het stadion. Ik ben een driftig mannetje.

Ik ben het ook eens met wat je zegt over dat iedereen een supporter is op zijn/of haar manier. Dat klopt helemaal. Ik weet ook wel dat die mensen het allemaal wel goed bedoelen, alleen heb ik zelf op het veld gestaan en weet ik wat het effect is als mensen je gaan uitfluiten. Ik ben niemand om te bepalen wat mensen wel of niet moeten doen. Ik kan alleen maar vertellen wat ik denk dat het effect is op hetgeen ze doen. Mede omdat ik zelf voor aardig wat mensen heb gevoetbald. (Geen eredivisie, maar wel redelijk hoog amateur).
Hierbij mijn visie:

Als ik voetbal en ik doe iets verkeerd en men gaat fluiten, dan gaat dat niet ten goede van het zelfvertrouwen en van het spel dat ik doe. Niemand vind het luke om uitgefloten te worden. Men moete eens denken hoe zij het zouden vinden. Als je wordt aangemoedigd, krijg je nou eenmaal vleugels. Ik weet ook niet wat het is, maar het is echt zo. Als je kut speelt, mag jij je ongenoegen laten blijken, maar dat weten de spelers zelf ook wel. MOedig ze aan en zorg dat ze die vleugels krijgen. Het is allemaal emotie idd. en dan gaan ze echt beter voetballen in mijn ogen. Dat is wat ik duidelijk wilde maken. In de rust is het niet erg om te fluiten, want dan geef jij je ongenoegen aan en dan weet je als speler dat je er echt tegenaan moet. Maar moedig ze dan weer aan als ze het veld opstappen. Kijk naar die heksenketels in Griekenland, waarom verliezen griekse ploegen niet zo vaak thuis wedstrijden?? Ze worden aangemoedigd, allen als ze dan 2-0 achter staan, dan weet je dat het publiek zich gaat keren tegen de thuisploeg en dan is het gebeurd. het is idd allemaal emotie.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Inderdaad iedereen supportert op ze eigen manier maar...fluiten dan gaan me haren recht overeind staan en ga ik verhaal halen.
Dan probeer ik uit te leggen dat fluiten niet goed is en averechts werkt en dat geduld een schone zeaak is.
En elke kaar haal je dat tuig uit 010 aan(ALS VOORBEELD)die zijn niet zo heilig als jij denkt mannetje ben vaak met ajax in de kuip geweest en dat 010 volk liep rustig in de 80e minuut weg.
Dus zo heilig zijn ze niet leer dat is een keertje af man 020 en 010 past niet samen ik haat ze...
remco k
 remco k - dinsdag 08 maart 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:01 schreef verbrande harry het volgende:
Inderdaad iedereen supportert op ze eigen manier maar...fluiten dan gaan me haren recht overeind staan en ga ik verhaal halen.
Dan probeer ik uit te leggen dat fluiten niet goed is en averechts werkt en dat geduld een schone zeaak is.
En elke kaar haal je dat tuig uit 010 aan(ALS VOORBEELD)die zijn niet zo heilig als jij denkt mannetje ben vaak met ajax in de kuip geweest en dat 010 volk liep rustig in de 80e minuut weg.
Dus zo heilig zijn ze niet leer dat is een keertje af man 020 en 010 past niet samen ik haat ze...
EENS. Iedereen doet dit op zijn manier, ik vind het trouwens wel heel apart, dat als iemand niet luister naar het feit dat jij wil dat hij stopt met fluiten, dat je hem dan in elkaar rost... Sorry, maar daar kan ik dan ook geen respect voor hebben...
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 08 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
ik vraag het eerst netjes en leg uit wat ik bedoel,gaat hij dan door dan treden we gewoon effe op''maar wie niet horen wil moet dan maar voelen'' het is een gezegde...hehe
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2011 - 15:01 schreef verbrande harry het volgende:
Inderdaad iedereen supportert op ze eigen manier maar...fluiten dan gaan me haren recht overeind staan en ga ik verhaal halen.
Dan probeer ik uit te leggen dat fluiten niet goed is en averechts werkt en dat geduld een schone zeaak is.
En elke kaar haal je dat tuig uit 010 aan(ALS VOORBEELD)die zijn niet zo heilig als jij denkt mannetje ben vaak met ajax in de kuip geweest en dat 010 volk liep rustig in de 80e minuut weg.
Dus zo heilig zijn ze niet leer dat is een keertje af man 020 en 010 past niet samen ik haat ze...
Ik heb precies hetzelfde gevoel echt, Vind het perfect dat jij ze ook aanspreekt en de discussie aangaat met hun. Jij bent wat dat betreft een held in mijn ogen!! Ik zou willen dat meer mensen dat deden, want ik doe het ook.
Ik heb alleen niet meer 010 als voorbeeld gebruikt, eigenlijk gebruikte ik al eerder vak 410 als voorbeeld. Ik ben geboren in Amsterdam, werk in 020, woon in Amsterdam en heb altijd ruzie gehad met 010. Velen zijn verre weg van heilig en ik weet dat 010 en 020 vaak niet samen gaat. Ik heb ze ook altijd gehaat, zeker na beverwijk, maar nu kan ik genieten, vanwege de positie die ze hebben op de ranglijst. Ik vind ze zielig dat ze hun spelers vragen te verliezen. Gewoon triest!! Dat zijn echte sukkels die dan doen, maar ik mis nu wel de rivaliteit/haat in de wedstrijden tussen Ajax en feyenoord. Ik keek altijd echt uit naar die ontmoetingen. Ik deed het alleen maar om reacties uit te lokken, maar ik geloof niet dat er veel mensen het met ons eens zijn over het uitfluiten, ook al zeggen velen dat ze het niet doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 maart 2011 - 15:29   quote  deeplink  
nee ik sla geen mensen, maar ik zou het soms wel willen
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
He Stanley las net dat je klaagmuur is weggehaald, Er bestond er al een, maar die was al heel lang niet gebruikt ;) Je mag weer verder gaan...
Benno
 Benno - woensdag 06 juli 2011 - 18:15   quote  deeplink  
He joh!! Ga hem vooral aanmoedigen;)
marius
 marius - woensdag 06 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
vind dit ook jammer en vaag nu naar man city toe en bij ajax vonde ze em blijkbaar niet goed genoeg toen

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/10151071/__City_haalt__proefspeler_Ajax___.html?p=23,1
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 20:24   quote  deeplink  
hee awly, er is weinig te klagen op het moment.
Behalve dan dat de eerste competitie dag nog
veel te ver weg is..... En dat die El hufteroui nog
niet verkocht is!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:15 schreef Benno het volgende:
He joh!! Ga hem vooral aanmoedigen;)
Haha mooie gozer ben je ook Benno ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 18:21 schreef marius het volgende:
vind dit ook jammer en vaag nu naar man city toe en bij ajax vonde ze em blijkbaar niet goed genoeg toen

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/10151071/__City_haalt__proefspeler_Ajax___.html?p=23,1
Tja dit is kut he, maarja Jol had geen oog voor talenten... HIer had je al de vervanger gehad voor Verthongen en/of v/d Wiel. Erg jammer. KUT JOL
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 20:24 schreef Stanley het volgende:
hee awly, er is weinig te klagen op het moment.
Behalve dan dat de eerste competitie dag nog
veel te ver weg is..... En dat die El hufteroui nog
niet verkocht is!!!
Ik klaag over die kut pers die alleen maar weer op sensatie uit is bij Ajax! Dit is toch niet normaal, overal proberen ze olie op het vuur te gooien, want dat is zo leuk..
Idd Wat een kutzooi dat die hamlap nog niet weg is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja dit is kut he, maarja Jol had geen oog voor talenten... HIer had je al de vervanger gehad voor Verthongen en/of v/d Wiel. Erg jammer. KUT JOL
Maar Manchester City heeft 9,5 miljoen voor hem betaald.. Dat had Ajax sowieso niet had gedaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:58 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar Manchester City heeft 9,5 miljoen voor hem betaald.. Dat had Ajax sowieso niet had gedaan..
HIj was volgens mij toen gratis, dat is het wrange eraan
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

HIj was volgens mij toen gratis, dat is het wrange eraan
Ow ok.. Dan is het wel heel erg klote..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow ok.. Dan is het wel heel erg klote..
KUT JOL! ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Ajax we love you --
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Weet iemand de email adres van Jol?? Hij schijnt nogal wat te klagen hebben te laatste tijd, dit lijkt me dan DE mogelijkheid om onze beste man te helpen, door hem de link naar dit forum te sturen.

Komt dit topic toch nog van pas.
freakie
 freakie - donderdag 07 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:09 schreef Booya4Afca het volgende:
Weet iemand de email adres van Jol?? Hij schijnt nogal wat te klagen hebben te laatste tijd, dit lijkt me dan DE mogelijkheid om onze beste man te helpen, door hem de link naar dit forum te sturen.

Komt dit topic toch nog van pas.
Jaaaah

+1106751
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:09 schreef Booya4Afca het volgende:
Weet iemand de email adres van Jol?? Hij schijnt nogal wat te klagen hebben te laatste tijd, dit lijkt me dan DE mogelijkheid om onze beste man te helpen, door hem de link naar dit forum te sturen.

Komt dit topic toch nog van pas.
Whahahaha +1000 hahaha, volgens mij is het Martinjol@hotmail.com
Benno
 Benno - vrijdag 08 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Volgens mij is het,: wieismartinjol@hotmail.com
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 16:06 schreef Benno het volgende:
Volgens mij is het,: wieismartinjol@hotmail.com
wiedefackisnouweerdiegozerdiehetbijajaxzijntweedeseizoenverneuktheeftojadatismartinjol@hotmail.com
remco k
 remco k - vrijdag 08 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 16:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

wiedefackisnouweerdiegozerdiehetbijajaxzijntweedeseizoenverneuktheeftojadatismartinjol@hotmail.com
@Gmail was het toch?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

@Gmail was het toch?
Kan natuurlijk ook..
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:03   quote  deeplink  
alles kan dombo!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ajax Klaagmuur









0.0120699