BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - dinsdag 17 september 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gelul in de ruimte. Een speler als Bakkal haal je niet voor de bank. Als ze tevreden zijn over Immers, dan hadden ze het geld in de zak moeten houden.
Bakkal wordt uiteindelijk m.i. onze vaste #10. Immers zijn stand-in of misschien wel als defensieve middenvelder naast Clasie of als wisselspeler voor de #10 en Clasie/Vilhena!
van geil
 van geil - dinsdag 17 september 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gelul in de ruimte. Een speler als Bakkal haal je niet voor de bank. Als ze tevreden zijn over Immers, dan hadden ze het geld in de zak moeten houden.
weer zo'n doorgeslagen poging zijn/hun ongelijk toe te geven.
n bestuurder denkt al snel dat alle supporters uit n ei komen...
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 17 september 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gelul in de ruimte. Een speler als Bakkal haal je niet voor de bank. Als ze tevreden zijn over Immers, dan hadden ze het geld in de zak moeten houden.
Eens.
Immers heeft zeker zijn verdiensten voor dit elftal, maar voor een nr. 10 is hij niet alleen niet productief genoeg, maar mist hij ook teveel voetballend vermogen. Bakkal is veel meer een echte voetballer, en ook nog eens veel meer een killer dan Immers. Om al die arbeid van Immers beter te compenseren, ben ik er een voorstander van, om achter Bakkal meer zekerheid in te bouwen. Vormer dus. Ik vind Ruud een rasvoetballer, en dat is Clasie ook, dus die 2 gaan vroeg of wat later gewoon in Nederland op het middenveld de lakens uitdelen. Vilhena is een supertalent, maar ik vind dat Koeman hem echt alleen maar als een nr. 10 moet gaan gebruiken. Hoe dichter hij bij het doel speelt hoe beter voor Tonny, is mijn mening. Dus wisselen met Bakkal als de wedstrijd bv gespeeld is. Ik weet wel, dat Bakal 2 jaar terug altijd top was in de topwedstrijden (thuis tegen PSV was hij gewoon fenomenaal!), maar dat hij moeite had zich op te laden voor de kleine wedstrijdjes. Dat moet ie nu (met al die concurrentie) niet meer doen. Hij moet zich echt focussen om altijd een 7 te spelen, en soms een 8 of zelfs een 9. En wat Vilhena betreft? Volgens jaar is Otman weer weg, en ligt het veld open voor Tonny. En we gaan toch echt wel kampioen worden dit jaar hoor, - desnoods met geweld!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 september 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 18:01 schreef van geil het volgende:

[..]

weer zo'n doorgeslagen poging zijn/hun ongelijk toe te geven.
n bestuurder denkt al snel dat alle supporters uit n ei komen...
tja, dit was inderdaad wel heel doorzichtig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 17 september 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 18:42 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Eens.
Immers heeft zeker zijn verdiensten voor dit elftal, maar voor een nr. 10 is hij niet alleen niet productief genoeg, maar mist hij ook teveel voetballend vermogen. Bakkal is veel meer een echte voetballer, en ook nog eens veel meer een killer dan Immers. Om al die arbeid van Immers beter te compenseren, ben ik er een voorstander van, om achter Bakkal meer zekerheid in te bouwen. Vormer dus. Ik vind Ruud een rasvoetballer, en dat is Clasie ook, dus die 2 gaan vroeg of wat later gewoon in Nederland op het middenveld de lakens uitdelen. Vilhena is een supertalent, maar ik vind dat Koeman hem echt alleen maar als een nr. 10 moet gaan gebruiken. Hoe dichter hij bij het doel speelt hoe beter voor Tonny, is mijn mening. Dus wisselen met Bakkal als de wedstrijd bv gespeeld is. Ik weet wel, dat Bakal 2 jaar terug altijd top was in de topwedstrijden (thuis tegen PSV was hij gewoon fenomenaal!), maar dat hij moeite had zich op te laden voor de kleine wedstrijdjes. Dat moet ie nu (met al die concurrentie) niet meer doen. Hij moet zich echt focussen om altijd een 7 te spelen, en soms een 8 of zelfs een 9. En wat Vilhena betreft? Volgens jaar is Otman weer weg, en ligt het veld open voor Tonny. En we gaan toch echt wel kampioen worden dit jaar hoor, - desnoods met geweld!
Ik help je met hopen! Zolang het maasgebouw maar niet bestormd wordt..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 september 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 18:42 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Eens.
Immers heeft zeker zijn verdiensten voor dit elftal, maar voor een nr. 10 is hij niet alleen niet productief genoeg, maar mist hij ook teveel voetballend vermogen. Bakkal is veel meer een echte voetballer, en ook nog eens veel meer een killer dan Immers. Om al die arbeid van Immers beter te compenseren, ben ik er een voorstander van, om achter Bakkal meer zekerheid in te bouwen. Vormer dus. Ik vind Ruud een rasvoetballer, en dat is Clasie ook, dus die 2 gaan vroeg of wat later gewoon in Nederland op het middenveld de lakens uitdelen. Vilhena is een supertalent, maar ik vind dat Koeman hem echt alleen maar als een nr. 10 moet gaan gebruiken. Hoe dichter hij bij het doel speelt hoe beter voor Tonny, is mijn mening. Dus wisselen met Bakkal als de wedstrijd bv gespeeld is. Ik weet wel, dat Bakal 2 jaar terug altijd top was in de topwedstrijden (thuis tegen PSV was hij gewoon fenomenaal!), maar dat hij moeite had zich op te laden voor de kleine wedstrijdjes. Dat moet ie nu (met al die concurrentie) niet meer doen. Hij moet zich echt focussen om altijd een 7 te spelen, en soms een 8 of zelfs een 9. En wat Vilhena betreft? Volgens jaar is Otman weer weg, en ligt het veld open voor Tonny. En we gaan toch echt wel kampioen worden dit jaar hoor, - desnoods met geweld!
Begrijp je laatste zin niet echt Nick..?
Nick4F
 Nick4F - woensdag 18 september 2013 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Begrijp je laatste zin niet echt Nick..?
Je hebt gelijk. Is ook niet echt 'mijn taal'.
Ik wil er echter mee aangeven dat 'kampioen worden' voor deze selectie meer een mentale kwestie is dan een tekort aan kwaliteit. De messen moeten gewoon geslepen worden. Iedere tegenstander moet worden opgevreten! En als dat niet goedschiks gaat, dan moet het maar kwaadschiks. Ik wil die ploeg zoooo graag op leven en dood zien knokken. Dan zullen de extra kwaliteiten (Clasie, Boetius, Pelle) ook boven komen drijven.
VVout
 VVout - woensdag 18 september 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 08:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Is ook niet echt 'mijn taal'.
Ik wil er echter mee aangeven dat 'kampioen worden' voor deze selectie meer een mentale kwestie is dan een tekort aan kwaliteit. De messen moeten gewoon geslepen worden. Iedere tegenstander moet worden opgevreten! En als dat niet goedschiks gaat, dan moet het maar kwaadschiks. Ik wil die ploeg zoooo graag op leven en dood zien knokken. Dan zullen de extra kwaliteiten (Clasie, Boetius, Pelle) ook boven komen drijven.
Ik wou een heel verhaal schrijven maar beperk me tot Twente 9 man en daarmee zijn mijn bedenkingen verklaard en berust ik mij in wat komt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 08:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Is ook niet echt 'mijn taal'.
Ik wil er echter mee aangeven dat 'kampioen worden' voor deze selectie meer een mentale kwestie is dan een tekort aan kwaliteit. De messen moeten gewoon geslepen worden. Iedere tegenstander moet worden opgevreten! En als dat niet goedschiks gaat, dan moet het maar kwaadschiks. Ik wil die ploeg zoooo graag op leven en dood zien knokken. Dan zullen de extra kwaliteiten (Clasie, Boetius, Pelle) ook boven komen drijven.
Vandaar ook mijn reactie..
En verders eens dat is ook het Feyenoord wat ik graag zou willen zien. Beter gezegd dat is waar Feyenoord voor staat, vechten/knokken..
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 21:27   quote  deeplink  
wil snel om tafel met Koeman om te verlengen...

mmmmmm.....

als Koeman dit niet doet,,,moet hij dan naar de tribune???
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 oktober 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Ghehe, wat denk jezelf..?
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 21:34   quote  deeplink  
ik gooi maar n balletje op...
zou wel moeten volgens hun regels,,toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 oktober 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Dat weer wel maar zie dat niet gebeuren he..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 oktober 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:27 schreef van geil het volgende:
wil snel om tafel met Koeman om te verlengen...

mmmmmm.....

als Koeman dit niet doet,,,moet hij dan naar de tribune???
Lijkt me duidelijk dat hij geen speelminuten meer gaat maken in dat geval. Behalve een invalbeurt tegen zijn nieuwe club.
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 22:00   quote  deeplink  
gheghe
van geil
 van geil - zaterdag 26 oktober 2013 - 12:46   quote  deeplink  
het aan de boom schudde werkte...
Oranje begint te happen.
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Goedemorgen.
Gaan we nog wat doen aan deze wanprestaties?of gaan we de aandacht weer verleggen?
fouten van de spelers mag niet,Pelle rood,etc etc.
geen centjes in kas...
allemaal lulkoek.jullie zijn verantwoordelijk.
en mocht je het nog niet in de gaten hebben,we hebben de beste spelers van NL.
Dus niet met Koeman praten over verlengen,maar op het matje roepen.
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2013 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 12:46 schreef van geil het volgende:
het aan de boom schudde werkte...
Oranje begint te happen.
Deze is voor T..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 oktober 2013 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 01:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Deze is voor T..
^^
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2013 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 01:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

^^
zie Koeman topic
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 oktober 2013 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2013 - 01:49 schreef van geil het volgende:

[..]

zie Koeman topic
Had m door. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 november 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Van Gastel niet automatisch opvolger 'vertrekkende' Koeman

600x400-staf.jpg

Ronald Koeman maakt in januari kenbaar of zijn avontuur bij Feyenoord een nieuwe episode krijgt. De oefenmeester die over een aflopend contract beschikt, is informeel benaderd door de KNVB om bondscoach Louis van Gaal na het WK op te volgen. Zijn huidige werkgever moet dan ook wellicht op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.

De functie zal niet per se intern worden opgelost. Dat betekent dat assistent-trainer Jean-Paul van Gastel niet automatisch de positie van Koeman overneemt. 'Bij een vertrek zullen we gaan bekijken welke optie het beste is voor de club. Ook Van Gastel wordt meegewogen. Hij is een kind van de club. Maar we gaan voor de beste trainer, want Feyenoord moet echt in de top van Nederland mee blijven doen', vertelt td Martin van Geel tegenover de NOS.

Van Geel hoopt echter van harte dat Koeman de samenwerking wil continueren ondanks het gehengel vanuit Zeist. 'Het zou heel fijn zijn als hij blijft. Het is zijn derde jaar bij Feyenoord en hij levert fantastisch werk met de technische staf. Hij is ervaren, gedreven en een echte winnaar. Wat dat betreft willen wat dat graag continueren. De chemie, zoals dat zo mooi heet, is nog altijd aanwezig.'
Bron:FR12
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 19:25   quote  deeplink  
oh
ar
 ar - maandag 11 november 2013 - 20:00   quote  deeplink  
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van Geel weer contact gaat zoeken met van Gal mocht Koeman niet verder willen.
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 20:00 schreef ar het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van Geel weer contact gaat zoeken met van Gal mocht Koeman niet verder willen.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet zeg, moet er niet aan denken Boudewijn dagelijks op ons forum tegen te komen..
ar
 ar - maandag 11 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Kan ik me eigenlijk de gedachte niet voorstellen.
ar
 ar - maandag 11 november 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Je zal het mmeemaken eind van het seizoen..stuivertje wisselen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Ik wil het me niet voorstellen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Is van Geel er eigenlijk dan nog wel?
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:
Is van Geel er eigenlijk dan nog wel?
nee,ruildeal met armoeteros
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Van Geel wilt Koeman graag behouden

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, wil Ronald Koeman graag behouden als trainer. Koeman wil januari afwachten voordat zijn keuze maakt. Hij zou onder meer kandidaat zijn om Louis van Gaal na het WK voetbal als bondscoach op te volgen.

Klik op onderstaande url om de video te bekijken:
http://nos.nl/video/574102-van-geel-wil-koeman-graag-behouden.html

Bron:NOS
JanM
 JanM - dinsdag 12 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Van Beek iig t/m 2016 (optie 2017) vastgelegd: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/24171-feyenoord-en-van-beek-akkoord-over-nieuw-contract.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 november 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Van Geel: 'Wisselvalligheid Feyenoord valt me tegen'

In De Drie Van legt NUsport elke vrijdag iemand uit de voetballerij drie stellingen voor. Deze keer: Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.

martin_van_geel1.jpg

1. Ook komende winter blijft het voor Feyenoord rustig op de transfermarkt
"Dat verwacht ik wel. Ik denk sowieso dat er in de winter altijd minder gebeurt dan in de zomer. Het zal meer in de marge gebeuren met spelers die ook mogen vertrekken. Dat zie je wel vaker, clubs die in de problemen komen halen of huren wel wat spelers. Dat zal bij ons in het tweede deel van de selectie zijn, Sekou Cissé en Harmeet Singh zijn de spelers die te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken. De rest van de groep willen we bij elkaar houden, ook om schorsingen en blessures op te vangen."

"Het zou kunnen dat we jonge spelers zoals bijvoorbeeld Terence Kongolo verhuren, maar dat moeten we wel heel kritisch bekijken. Voor hun eigen ontwikkeling zou dat goed zijn en dat laten we uiteraard meewegen. Voor de grote transfers is de winter niet de aangewezen periode. Die topspelers willen het jaar dat we optimaal gaan presteren en voor het allerhoogste in Nederland gaan afmaken. Een aantal heeft natuurlijk ook het WK in het achterhoofd en zal beseffen dat het dit seizoen beter is om te blijven."

"Zelf hebben we geen plannen om spelers te halen, maar als John Guidetti haalbaar wordt, zullen we daar altijd naar kijken. Ik zet grote vraagtekens bij de berichten dat hij weg mag bij Manchester City, want we hebben met hem en zijn club uitermate goed contact. We houden het in de gaten, hij zit voor altijd in ons hoofd en in ons hart, maar het is op dit moment niet aan de orde."

2. Koeman laten bijtekenen wordt mijn zwaarste klus als technisch directeur
"Dat durf ik zo niet te stellen omdat Ronald en ik de afspraak hebben dat we in januari met elkaar gaan spreken. Dan zal de situatie op dat moment bekeken worden. Hij heeft al aangegeven dat hij het fantastisch naar zijn zin heeft en prettig kan werken hier. Hij is voor ons een perfecte trainer/coach die het optimale rendement uit speler en club weet te halen. We staan open voor verlenging omdat de chemie tussen spelersgroep en trainer er nog altijd is. We zijn niet op elkaar uitgekeken."

"Hij heeft een goed gevoel bij Feyenoord, we hebben al twee keer verlengd. De insteek zal opnieuw een jaar zijn omdat we ons daar beiden wel prettig bij voelen. We hebben bewezen dat het geen korte termijnbeleid is, dit is zijn derde jaar. Bovendien hebben we nu een uitgebalanceerde selectie die nog wel neigt naar jeugdigheid, maar dat is nu eenmaal de situatie in Nederland. We zijn nu ook in de situatie dat we dertig tot veertig procent van de transfergelden kunnen herinvesteren. De verhoudingen worden weer wat gunstiger en dat is ook voor Ronald een stabiele situatie."

3. Feyenoord wordt snel de stabielste club van de eredivisie
"Laat ik daar maar ja op antwoorden, dat geloof heb ik eigenlijk al vanaf het begin. Eigenlijk valt het mij een beetje tegen, laat mij dan degene zijn met de kritische noot. We hebben die groep bij elkaar weten te houden in tegenstelling tot veel andere clubs. Dan verwacht ik dat we de lijn van het afgelopen jaar doortrekken en tot op heden is dat niet helemaal gebleken. Het was natuurlijk een moeilijk begin, maar daarna hadden we een serie van zestien op achttien punten. Dat ziet er dan keurig uit, de valse start was teniet gedaan."

"Dan krijg je weer wat tegenvallers met Go Ahead Eagles en Heracles Almelo, we haalden onvoldoende rendement uit die partijen. Dat was ook zo tegen AZ, maar zo'n wedstrijd kan er een keer tussen zitten. Tegen Go Ahead en Heracles mag dat niet gebeuren. We gaan nu een serie in van vijf wedstrijden en die eindspurt moeten we nu wel inzetten richting de winterstop. Dan ga ik ervan uit dat wij steeds stabieler gaan worden. Qua blessures staan we er heel goed voor. Nu is Miquel Nelom geblesseerd, maar we hebben volwaardige spelers op de bank. Wat dat betreft mogen we niet klagen. Twee jaar geleden was dat ook anders. We kunnen een wedstrijd keren en dat is wel prettig."
Bron: NUsport/Charlie Bootsman
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 november 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Niks op aan te merken.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 22 november 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:
Niks op aan te merken.
Precies.
van geil
 van geil - vrijdag 22 november 2013 - 19:28   quote  deeplink  
behalve dan dat hij met alinea 3 zijn andere alinea 2 volledig tegenspreekt.
doelende op Koeman.(die het optimale rendement uit speler en club haalt.)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 november 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Vind ik wat ver gezocht. Er kunnen ook andere oorzaken zijn. Vorm bijvoorbeeld. Of angst.
Daar heb je als trainer geen totale invloed op.
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
nou hoofdverantwoordelijke..
t is inderdaad optimaal.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 november 2013 - 15:52   quote  deeplink  
Van Geel: 'We moeten om kunnen gaan met een verwachtingspatroon'

9879-groot

Martin van Geel sprak bij zijn aanstelling bij Feyenoord de wens uit om binnen drie jaar met de club terug te keren in de top van Nederland. In het nieuwe Feyenoord Magazine, dat deze week verschijnt, gaat de technisch directeur uitgebreid in op de ontwikkelingen sinds zijn komst naar de club, bespreekt hij het huidige seizoen en kijkt hij vooruit naar de toekomst van Feyenoord én naar zijn eigen toekomst. Lees hieronder alvast een deel van het interview.

Feyenoord presteert dit seizoen wisselvallig.
Van Geel: Dat klopt en dat is ons ook tegengevallen. Op het moment dat wij deze zomer - tegen de verwachtingen in - de groep bij elkaar wisten te houden en de technische staf in tact hielden, hoopten wij dat Feyenoord dit seizoen in het voordeel zou zijn ten opzichte van de concurrentie. Bij Ajax, PSV, FC Twente en Vitesse vertrokken belangrijke spelers, dus het lag voor de hand dat zij wat langer de tijd nodig zouden hebben om stabiliteit te vinden. Toch is het in de praktijk nog niet gelukt om ons ten opzichte van die clubs te onderscheiden.

Hoe is dat te verklaren?
Onze kracht in de afgelopen seizoenen was dat er niets van ons verwacht werd. De zogenoemde kenners plaatsen ons twee jaar terug in hun prognoses gemiddeld op de negende plaats en vorig jaar op de vijfde plaats. In de praktijk zijn we een keer tweede en eenmaal gedeeld tweede geworden, waardoor we voor dit seizoen geprognosticeerd stonden op de tweede plaats. Een enkeling tipte ons zelfs als kampioen. Dat is een heel ander klimaat om in te werken dan wanneer er weinig van je wordt verwacht. Wij moeten met dat verwachtingspatroon zien om te gaan, met mensen die dat op een enkeling na niet gewend zijn. Jongens als Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie kregen voor het eerst in hun leven te maken met negatieve kritieken. Zij hebben tijd nodig om daarmee om te leren gaan.

Op welke manier kun je spelers daarmee helpen?
Dat ligt op de eerste plaats bij de technische en medische staf, maar daarnaast hebben we een mental coach in de persoon van Paul van Zwam die zijn ondersteuning biedt. Het kost tijd om te leren omgaan met die veranderde situatie, alleen wordt die tijd je vaak niet gegund, helemaal niet op het moment dat iedereen gewend begint te raken aan succes.
Bron:Feyenoordnet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 november 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Misschien dat het beter is als ze niet zo de nadruk leggen op de druk... Dat zou wel eens averechts kunnen werken, waardoor deze jongens er momenteel even moeite mee hebben... Zoiets gaat toch vanzelf... Diegenen die daar niet tegen kunnen, zijn mentaal minder sterk, oftewel missen daar dan een stukje kwaliteit... Gewoon laten gaan, werden ze vroeger ook niet minder van.... we moeten ze vooral nog aan het handje houden, dat betuttelende gedoe....
van geil
 van geil - donderdag 28 november 2013 - 22:23   quote  deeplink  
wat n gelul van van Geel om Clasie te noemen.
de beste Feyenoorder dit seizoen tot nu..Bmi volgens de kenners op nr 4...

had beter wat andere namen kunnen noemen.maar ja ,,die heeft hij gehaald.
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Het was fietstas dus die afgelopen zomer de prijs van Van Geels contract op heeft gedreven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:08 schreef tomson het volgende:
Het was fietstas dus die afgelopen zomer de prijs van Van Geels contract op heeft gedreven.
700.000€
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:08 schreef tomson het volgende:
Het was fietstas dus die afgelopen zomer de prijs van Van Geels contract op heeft gedreven.
wat n bedragen zeg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Vitesse probeerde Van Geel met topsalaris te strikken

600x400-MvG-Rijnmond.jpg

Vitesse heeft afgelopen zomer technisch directeur Martin van Geel benaderd voor een functie in Arnhem. De koploper uit de eredivisie hoopte de Brabander voor een topsalaris te kunnen strikken.

Van Geel kon ruim zeven ton gaan verdienen bij de club geleid door externe financiers. Dat maakte Johan Derksen maandagavond bekend in het voetbalpraatprogramma Voetbal International. Met dat voorstel op zak stapte het directielid van Feyenoord naar de Raad van Commissarissen in De Kuip. Daar besloten ze uiteindelijk om het contract van de td op te waarderen.

De salarisverhoging in de maasstad was echter niet direct geregeld. President-commissaris Dick van Well zag geen problemen, andere commissarissen en investeerders hadden echter meer moeite. Een contract is een contract, stelden zij, en waarom zou Van Geel willen werken bij een club waar hij niets te zeggen zou hebben?
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 12:41   quote  deeplink  
Van Geel: 'Ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord'

600x400-mvg.jpg

Vitesse hoopte in de zomer technisch directeur Martin van Geel met een topsalaris weg te kunnen lokken uit De Kuip. De Raad van Commissarissen in Rotterdam-Zuid gaf hun werknemer echter een salarisverhoging en Van Geel zag geen reden om te vertrekken.

'Ik wil er ook nu helemaal niets over kwijt', zegt de 53-jarige td in het Algemeen Dagblad. 'Clubs hebben bij mij aangeklopt, maar ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord', luidt de korte reactie van Van Geel op het nieuws dat gisteravond bekend werd gemaakt in de voetbaltalkshow Voetbal International.
Bron:FR12
van geil
 van geil - dinsdag 03 december 2013 - 18:13   quote  deeplink  
ssttttttttttt
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 december 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Maar PSV koopt mensen aan voor 4o milj en er staat ook geen kampioens team. Dus Martin zonder geld doe je het net zo goed of net zo slecht.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 december 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:45 schreef piet de paler het volgende:
Maar PSV koopt mensen aan voor 4o milj en er staat ook geen kampioens team. Dus Martin zonder geld doe je het net zo goed of net zo slecht.
Van Geel staat nog steeds boven elke verdenking. Totdat tegendeel is bewezen.
Hij heeft naar behoren gepresteerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0196399