BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 17 juli 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 22:03 schreef Nibke het volgende:

[..]

Nee hoor, we weten precies wat we willen.
Maar duurt allemaal wel zo lang dat we dadelijk overal achter het net vissen.
Spijkers met koppen moeten er geslagen worden. Nu!!
op n schaduwlijst staan spelers die willen en haalbaar zijn.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 17 juli 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Zou graag van Gudde of van Geel willen horen waarop de te besteden € 8.000.000 gebaseerd is, terwijl er naar alle waarschijnlijkheid meer dan 30 miljoen binnenkomt. Ik voel me als supporter weer eens in mijn hemd gezet. Ben bang dat er straks een Feyenoord onwaardig elftal binnen de lijnen staat. Maar voor het Feyenoord-bestuur geldt blijkbaar de aloude regel (als het om de supporters gaat): Veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven. Nu heel veel interessante namen "uit laten lekken" om de supporters koest te houden en straks, aan het einde van het transferraam met een paar spelers aankomen waarin verder geen club interesse heeft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 juli 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 22:26 schreef daan limbos het volgende:
Zou graag van Gudde of van Geel willen horen waarop de te besteden € 8.000.000 gebaseerd is, terwijl er naar alle waarschijnlijkheid meer dan 30 miljoen binnenkomt. Ik voel me als supporter weer eens in mijn hemd gezet. Ben bang dat er straks een Feyenoord onwaardig elftal binnen de lijnen staat. Maar voor het Feyenoord-bestuur geldt blijkbaar de aloude regel (als het om de supporters gaat): Veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven. Nu heel veel interessante namen "uit laten lekken" om de supporters koest te houden en straks, aan het einde van het transferraam met een paar spelers aankomen waarin verder geen club interesse heeft.
Volgens mij is Van Geel vanaf het begin duidelijk geweest dat er maar een beperkt deel geherinvesteerd zou kunnen worden.
van geil
 van geil - donderdag 17 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens mij is Van Geel vanaf het begin duidelijk geweest dat er maar een beperkt deel geherinvesteerd zou kunnen worden.
klopt.
en diezelfde van Geel had t over n schaduwlijst waarmee direct adequaat gereageerd zou worden bij verkoop van spelers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 juli 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 23:19 schreef van geil het volgende:

[..]

klopt.
en diezelfde van Geel had t over n schaduwlijst waarmee direct adequaat gereageerd zou worden bij verkoop van spelers.
tja, spelers met de klasse om direct een versterking te zijn, zitten natuurlijk niet de hele zomer te wachten tot Feyenoord belt. Dus als er overgeschakeld moet worden is het niet zo gek dat er een paar weken over heen gaat. Pellè is nog niet heel lang weg he. Stel dat Dost bv van de week gepresenteerd wordt, kan je alsnog wel spreken van adequaat handelen.

Laten we het afwachten.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 22:26 schreef daan limbos het volgende:
Zou graag van Gudde of van Geel willen horen waarop de te besteden € 8.000.000 gebaseerd is, terwijl er naar alle waarschijnlijkheid meer dan 30 miljoen binnenkomt. Ik voel me als supporter weer eens in mijn hemd gezet. Ben bang dat er straks een Feyenoord onwaardig elftal binnen de lijnen staat. Maar voor het Feyenoord-bestuur geldt blijkbaar de aloude regel (als het om de supporters gaat): Veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven. Nu heel veel interessante namen "uit laten lekken" om de supporters koest te houden en straks, aan het einde van het transferraam met een paar spelers aankomen waarin verder geen club interesse heeft.
1/3 van de opbrengst zou geïnvesteerd kunnen , dat was duidelijk toch?
Pellé € 9.000.000,=
BMI € 7.700.000,=
Janm € 7.000.000,=

Samen is dat € 23.700.000,= delen door 3 is € 7.900.000,= om te investeren
€ 15.800.000,= hou je dan over, minus € 6.000.000,= negatief eigen vermogen.
Hou je € 9.800.000,= over. Dat gaat naar de VvF neem ik aan , mooi ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 juli 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Schaduwlijstjes geven al aan dat je hoopt op mogelijk haalbare spelers.
En zoveel voorbehoud zegt nog eens in welke rol de club nog steeds verkeert: een redeljk ondergeschikte.
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 18 juli 2014 - 06:10   quote  deeplink  
Die grote namen hebben we al eens gehaald ! Dat was me een succes tsjonge tsjonge wat een slimme poging was dat .
De zakenwaarnemers waren de grootte winnaars .
Nou weer die kant op ? Alsjeblieft niet zeg .
Nibke
 Nibke - vrijdag 18 juli 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Nee, gewoon een paar goede eredivisie waardige spelers erbij.
Ziyech en Guidetti bv. Je verkoopt op Pelle na, wel allemaal internationals!
Dit kun je niet met alleen eigen jeugd opvangen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 08:28 schreef Nibke het volgende:
Nee, gewoon een paar goede eredivisie waardige spelers erbij.
Ziyech en Guidetti bv. Je verkoopt op Pelle na, wel allemaal internationals!
Dit kun je niet met alleen eigen jeugd opvangen.
Gewoon door gaan met de jeugd ... dat is het beste beleid !!!
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 18 juli 2014 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gewoon door gaan met de jeugd ... dat is het beste beleid !!!
Eens. En met Mathijsen en Boulharouz heb je ook al ervaren spelers in de selectie.
Nibke
 Nibke - vrijdag 18 juli 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gewoon door gaan met de jeugd ... dat is het beste beleid !!!
Natuurlijk ook door gaan met de jeugd, maar hier en daar wat externe jeugd erbij pakken (Ziyech bv.) en kampioen worden is ook wel weer eens leuk!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 09:21 schreef Nibke het volgende:

[..]

Natuurlijk ook door gaan met de jeugd, maar hier en daar wat externe jeugd erbij pakken (Ziyech bv.) en kampioen worden is ook wel weer eens leuk!
Natuurlijk, als het maar financieel verantwoord blijft ... Niet meer van die rare streken zoals in het verleden !!!
Niet meer uitgeven dan er binnen komt , Euro league en Champions League zouden bonus moeten zijn betreft inkomsten .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 juli 2014 door lijdensweg --
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 18 juli 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 09:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]
...... Euro league en Champions League zouden bonus moeten zijn betreft inkomsten.
Eens.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 18 juli 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Dan moet je die bonussen wel mogelijk maken en het getuigt niet van realiteitszin te denken dat je dat met louter jeugd en de aanwezige oudjes kunt bereiken. Daarbij moet je maar afwachten of de aanstormende jeugd van hetzelfde kaliber als de lichting die nu bijna voor de helft in de uitverkoop gaat. Natuurlijk moet het financieel verantwoord zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als: "de kosten gaan voor de baat uit". Je moet dus het één doen en het ander niet laten. Dat is beleid. Als ik dan zie voor hoeveel (of hoe weinig) eurootjes onze toch alom geroemde internationals verkocht worden en ik vergelijk dat met de bedragen die in Engeland voor modale spelers worden uigeteld, mag ik dan even mijn wenkbrauwen fronsen?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 11:58 schreef daan limbos het volgende:
Dan moet je die bonussen wel mogelijk maken en het getuigt niet van realiteitszin te denken dat je dat met louter jeugd en de aanwezige oudjes kunt bereiken. Daarbij moet je maar afwachten of de aanstormende jeugd van hetzelfde kaliber als de lichting die nu bijna voor de helft in de uitverkoop gaat. Natuurlijk moet het financieel verantwoord zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als: "de kosten gaan voor de baat uit". Je moet dus het één doen en het ander niet laten. Dat is beleid. Als ik dan zie voor hoeveel (of hoe weinig) eurootjes onze toch alom geroemde internationals verkocht worden en ik vergelijk dat met de bedragen die in Engeland voor modale spelers worden uigeteld, mag ik dan even mijn wenkbrauwen fronsen?
Die transfer sommen heeft alles met het salaris te maken. Als Feyenoord meer salaris zou betalen dan kan het meer voor een speler vragen, zo simpel is het !
Nibke
 Nibke - vrijdag 18 juli 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Dus moet eerst de begroting omhoog!
Dus moeten we snel het stadion verbouwen en meer inkomsten genereren.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 18 juli 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Die koppeling salaris en transfersom is maar heel betrekkelijk. Wat verdiende Strootman bij Pisvee en hoeveel vingen ze voor hem?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 juli 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Komt niets nuttigs
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 13:14 schreef daan limbos het volgende:
Die koppeling salaris en transfersom is maar heel betrekkelijk. Wat verdiende Strootman bij Pisvee en hoeveel vingen ze voor hem?
Nou , Strootman verdiende zo'n 1,7 miljoen bij Pisvee. Dat zijn bedragen die bij Feyenoord niet betaald worden ... Of weet jij meer. En hij nog een langere contract bij Pisvolk ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 12:59 schreef Nibke het volgende:
Dus moet eerst de begroting omhoog!
Dus moeten we snel het stadion verbouwen en meer inkomsten genereren.
Dat is ook wat Feyenoord nastreef ... Maar je helaas altijd van die eikels die de vooruitgang niet zien zitten.
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 23:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

1/3 van de opbrengst zou geïnvesteerd kunnen , dat was duidelijk toch?
Pellé € 9.000.000,=
BMI € 7.700.000,=
Janm € 7.000.000,=

Samen is dat € 23.700.000,= delen door 3 is € 7.900.000,= om te investeren
€ 15.800.000,= hou je dan over, minus € 6.000.000,= negatief eigen vermogen.
Hou je € 9.800.000,= over. Dat gaat naar de VvF neem ik aan , mooi ;-)
Het begint er naar uit te zien dat de VVF cashflow nodig hebben.
anders is deze strategie niet te volgen.
wel begrijpelijk overigens aangezien alles er op wijst dat de tweede bearmarkt in aantocht is die nog veel zwaarder zal zijn als de recentelijke.
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 22:03 schreef Nibke het volgende:

[..]

Nee hoor, we weten precies wat we willen.
Maar duurt allemaal wel zo lang dat we dadelijk overal achter het net vissen.
Spijkers met koppen moeten er geslagen worden. Nu!!
Ben het al gewend. Grote paniek en dan een last-minute-suprise.. 2 keer goed uitgepakt met Pellé en Guidetti. Al 3 jaar telkens boven alle verwachtingen terwijl we moesten hopen op een top 5 klassering..
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 18 juli 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 18:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Ben het al gewend. Grote paniek en dan een last-minute-suprise.. 2 keer goed uitgepakt met Pellé en Guidetti. Al 3 jaar telkens boven alle verwachtingen terwijl we moesten hopen op een top 5 klassering..
Eens.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 18 juli 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Wat verdiende Pellé bij Feyenoord, hoe lang liep zijn contract nog door en voor wsat voor bedrag werd hij verkocht. Heb je daar een antwoord op, heer Lijdensweg?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 juli 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Salarisplafond.
Geen createf, wel verstandig beleid.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 juli 2014 - 19:48   quote  deeplink  
ik zou maar beginnen versterkingen te halen, de tijd dringt.
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:44 schreef daan limbos het volgende:
Wat verdiende Pellé bij Feyenoord, hoe lang liep zijn contract nog door en voor wsat voor bedrag werd hij verkocht. Heb je daar een antwoord op, heer Lijdensweg?
in de roos deze
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:44 schreef daan limbos het volgende:
Wat verdiende Pellé bij Feyenoord, hoe lang liep zijn contract nog door en voor wsat voor bedrag werd hij verkocht. Heb je daar een antwoord op, heer Lijdensweg?
Dan heb je je niet goed laten informeren, Feyenoord heeft vorige zomer Pellé aan zijn contract gehouden zodat hij niet naar Qatar kon voor een mooi salaris. En toen is ook afgesproken dat voor een bepaald bedrag Pellé deze zomer kon verkassen. En hij heeft zijn leeftijd niet mee, is geen international. Dit zijn allemaal redenen dat Feyenoord niet het uiterste heeft gevraagd bij Graziano Pellé. Nog meer vragen?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:00 schreef van geil het volgende:

[..]

in de roos deze
Welke roos?
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je je niet goed laten informeren, Feyenoord heeft vorige zomer Pellé aan zijn contract gehouden zodat hij niet naar Qatar kon voor een mooi salaris. En toen is ook afgesproken dat voor een bepaald bedrag Pellé deze zomer kon verkassen. En hij heeft zijn leeftijd niet mee, is geen international. Dit zijn allemaal redenen dat Feyenoord niet het uiterste heeft gevraagd bij Graziano Pellé. Nog meer vragen?
Geen speld tussen te krijgen. Ik vind het prima zo. Begon zowiezo al moeilijk te doen de laatste maanden.
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je je niet goed laten informeren, Feyenoord heeft vorige zomer Pellé aan zijn contract gehouden zodat hij niet naar Qatar kon voor een mooi salaris. En toen is ook afgesproken dat voor een bepaald bedrag Pellé deze zomer kon verkassen. En hij heeft zijn leeftijd niet mee, is geen international. Dit zijn allemaal redenen dat Feyenoord niet het uiterste heeft gevraagd bij Graziano Pellé. Nog meer vragen?
Ja, hij had n contract getekend voor 4 jaar.
Van Geel heeft meerdere malen gezegd op geen enkele manier nog mee te werken aan clausules betreft transfersommen.
dus mijn vraag, waarom roep je dit, als je het vervolgens niet waarmaakt?
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, hij had n contract getekend voor 4 jaar.
Van Geel heeft meerdere malen gezegd op geen enkele manier nog mee te werken aan clausules betreft transfersommen.
dus mijn vraag, waarom roep je dit, als je het vervolgens niet waarmaakt?
Ik denk dat die uitspraak meer betrekking had op onze eigen jeugd.
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik denk dat die uitspraak meer betrekking had op onze eigen jeugd.
dan had hij DAT uit moeten spreken.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, hij had n contract getekend voor 4 jaar.
Van Geel heeft meerdere malen gezegd op geen enkele manier nog mee te werken aan clausules betreft transfersommen.
dus mijn vraag, waarom roep je dit, als je het vervolgens niet waarmaakt?
Heb ik het over een clausule? Er is een afspraak gemaakt na het mislopen van de transfer van vorige zomer betreft Pellé, en die is Feyenoord deze zomer na gekomen ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Geen speld tussen te krijgen. Ik vind het prima zo. Begon zowiezo al moeilijk te doen de laatste maanden.
Ook dat zal mee hebben gespeeld, wat heb je aan een speler die met tegenzin bij Feyenoord blijft?
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 22:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb ik het over een clausule? Er is een afspraak gemaakt na het mislopen van de transfer van vorige zomer betreft Pellé, en die is Feyenoord deze zomer na gekomen ...
ja zeg,
dan kom je overal mee weg.
n clausule is n clausule of hij nou zwart op wit is of mondeling.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Van Geel: 'Stil rond De Vrij, Guidetti altijd in onze gedachten'

600x400-wd-1244939.jpg

Voor Stefan de Vrij heerst er vooralsnog verrassend weinig concrete belangstelling. De verdediger van Feyenoord was een van de uitblinker op het WK, maar na een geweigerd openingsbod van Lazio Roma heeft niemand zich meer in De Kuip gemeld.

'Het zou logisch zijn als hij vertrekt. Dan moet er wel de juiste club komen die de juiste prijs betaalt', vertelt td Martin van Geel aan RTV Rijnmond. Een bod van naar verluidt 5.5 miljoen van Lazio was in ieder geval geen goede prijs. 'Ik ben blij dat we niet akkoord zijn gegaan met het bod van Lazio. Dat was veel te laag. Daarna heeft zich niemand meer gemeld.'

Jordy Clasie wordt gelinkt aan het Portugese FC Porto, maar Van Geel is niet van plan om zijn aanvoerder te laten vertrekken. 'Na een eventuele verkoop van Stefan de Vrij is het mooi geweest. Wij willen ook graag een goed seizoen draaien.'

De Rotterdammers zijn nog altijd op zoek naar een spits voor het komende seizoen. Gesprekken met VfL Wolfsburg over Bas Dost liepen tot nu toe op niets uit. 'De komst van Dost gaat erg lastig worden. Ook John Guidetti zit altijd in onze gedachten, maar we gaan zorgvuldig te werk.'
Bron: Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Alles gaat over n spits.
maar op rechts hebben we helemaal armoede
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Wat niet is kan nog komen, geduld..
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 18:47   quote  deeplink  
th?&id=HN.608036553225014842&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
oke
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 18:47 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
oke
Geduld is nodig: 'Prijs wordt alleen maar hoger met haast'

600x400-geel.jpg

Feyenoord heeft de selectie deze zomer op één positie versterkt. Khalid Boulahrouz werd transfervrij aangetrokken. Veel supporters beginnen ongerust te worden nu het tweeluik met Besiktas in de voorronde van de Champions League nadert.

Van Geel maakt zich minder druk. 'Feyenoord heeft in de afgelopen jaren laten zien dat het bekwaam is om een selectie op poten te zetten naar de mogelijkheden van de club. Maar dat is niet per se voor de helikopter op de Open Dag of de wedstrijd tegen Besiktas', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'Wij gaan voor zorgvuldigheid. De prijs neemt alleen maar toe als je haast gaat maken, wij staren ons daar niet blind op', vertelt Van Geel. 'We hebben een selectie die op een behoorlijk niveau is. Vertrek Janmaat en Martins Indi worden opgelost door Boulahrouz en Kongolo. De spits heeft nu prioriteit. Maar daar laten wij ons ook niet onder druk zetten.'
Bron:Rijnmond

Martin van Geel over de transferperikelen bij Feyenoord
http://youtu.be/eEuvX9Rx33U

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 18:34 schreef van geil het volgende:
Alles gaat over n spits.
maar op rechts hebben we helemaal armoede
Manu, Boula, Scahken eventueel Boëtius. Allemaal competitiewaardig toch..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:01   quote  deeplink  
O en de lijst is terecht van geil, las dat Dost en Guidetti er nog steeds op staan..!!
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 19:01 schreef RenatoBos het volgende:
O en de lijst is terecht van geil, las dat Dost en Guidetti er nog steeds op staan..!!
als dat er op staat komt het meer over als n verlanglijstje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Zal hem eens bellen om te kijken wat er nog meer op staat, maar ik meen dat die twee wel boven aan staan..
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 22:18 schreef van geil het volgende:

[..]

op n schaduwlijst staan spelers die willen en haalbaar zijn.
.
choco
 choco - zondag 20 juli 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Van Geel Maakt de fouten.
Hij had Pelle niet moeten verkopen dan was Southampton nu op 15 milj aan het kopen en uiteraard wel je vervanger direct presenteren.
wat heeft Guidetti ge presteert bij Soke city?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 09:09   quote  deeplink  
'Indruk dat ze ons in een hoek proberen te zetten'

600x400-vangeel.jpg

Martin van Geel baalt van de opmerkingen dat Feyenoord in de problemen dreigt te komen, als er na het vertrek van diverse basisspelers geen adequate vervangers zullen worden aangetrokken. Volgens de technisch directeur is er niets aan de hand en hoeft niemand zich zorgen te maken.

De fans van de Rotterdamse club hoeven zich dan ook niet druk te maken nu er na de transfer van Graziano Pellè nog geen nieuwe spits is vastgelegd. Dat er verhalen verschijnen die het tegendeel beweren, is Van Geel in het verkeerde keelgat geschoten. Ik heb de indruk dat ze ons in een hoek proberen te zetten, vertelt de beleidsbepaler aan het Brabants Dagblad. Als er bij PSV of Ajaks een handvol spelers vertrekt, dan vinden we dat met zn allen heel normaal. Maar als er drie spelers bij Feyenoord weggaan, dan moeten wij ons meteen zorgen gaan maken. Ik vind dat onterecht.

Van Geel benadrukt dat Feyenoord bereid is om verdediger Stefan de Vrij nog te laten gaan, maar dat er daarna niemand meer weg mag. Volgens De Telegraaf betekent dit dus ook dat Jordy Clasie in Rotterdam blijft. De middenvelder zou op het verlanglijstje van FC Porto staan, maar hoeft er niet op te rekenen dat zijn huidige club mee zal werken aan een transfer.
Bron:Brabants Dagblad
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 juli 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Directie doet het financieel naar behoren . Het voetbal is een jungle . We hebben een fantastische v.B , J.P. etc.
Alleen nog geen "spits" is al na Kindval altijd een probleem geweest en aanleiding voor gekanker bij Feyenoord ik weet niet anders .
Goede keepers hebben we wel altijd gehad !! Get a break en kom naar de kuip het kan gelukkig nog !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0201821