BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 10 maart 2014 - 19:47   quote  deeplink  
omdat hij transfervrij is.
dat heb ik al vaker gehoord(vrij vaak)
kwaliteit staat voor op. Hupperts mist veel. zie m die stappen bij ons niet inhalen.
wel elders overigens
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 april 2014 - 07:27   quote  deeplink  
Van Geel: 'Wij willen Pellè graag in De Kuip houden'

600x400-pellerkc.jpg

De KNVB heeft Feyenoord naar de hoogst mogelijke financiële categorie van de licentiecommissie gepromoveerd. De KNVB beoordeelt de Rotterdammers daarmee als financieel gezond al heeft de club wel nog een negatief eigen vermogen. Dat negatieve eigen vermogen hoeft echter niet omgebogen te worden door transfergelden, benadrukt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad.

'Ook zonder transfers poetsen wij de resterende schuld weg. Als wij komende zomer geen spelers verkopen, vind ik het ook prima. Dat betekent dat wij met een sterke selectie aan het nieuwe seizoen beginnen. Op dit moment kan ik ook met de hand op mijn hart zeggen dat er voor geen enkele speler concrete interesse is. Ook Pellè willen wij graag in de Kuip houden. Hij ligt niet voor niets tot de zomer van 2017 vast.'

Het behalen van groepsfase Europees voetbal zou het proces kunnen versnellen. 'Het is duidelijk dat een Nederlandse club een zeer zware tegenstander zal loten. Je moet dus een keer een topclub verrassen. In de Europese toernooien is veel geld te verdienen. Dat zou onze schuldpositie definitief kunnen veranderen in een positief eigen vermogen. We hopen dat het ons deze keer wel lukt.'
Bron:AD
MMM
 MMM - woensdag 16 april 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Logisch dat hij dit zegt, anders word hij minder waard..

Hoop echt dat Pellè blijft, zo'n geweldige speler ga je de komende jaren niet meer zien.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 april 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Zou inderdaad mooi zijn als deze selectie nog een jaar bij elkaar blijft
sportverteller
 sportverteller - woensdag 16 april 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 08:40 schreef hotjumper het volgende:
Zou inderdaad mooi zijn als deze selectie nog een jaar bij elkaar blijft
Oneens. Financieel niet goed en het blokkeert de doorstroming van jong talent. De selectie moet doorontwikkelen. Ook ik denk dat dit meer een marktpraatje is van Van Geel, dan dat hij het serieus meent.
soccer
 soccer - woensdag 16 april 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:30 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Oneens. Financieel niet goed en het blokkeert de doorstroming van jong talent. De selectie moet doorontwikkelen. Ook ik denk dat dit meer een marktpraatje is van Van Geel, dan dat hij het serieus meent.
Misschien is het wel goed als ze nog een jaar langer blijven. De kans op een kampioenschap groeit alleen maar. Zeker als ze de instelling van de laatste weken doortrekken.
JanM
 JanM - woensdag 16 april 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Vrees dat Pellè houden vragen om problemen is. Na zijn mislukte transfer heeft hij blijkbaar uit respect voor Koeman zijn trots opzijgezet, maar dat zie ik hem niet nog een seizoen volhouden, zeker niet nu Koeman vertrekt ... En we hebben helaas gezien waar frustratie Pellè toe kan drijven!

Verkopen is m.i. voor alle partijen het beste, ondanks dat ook ik Pellè graag langer in ons prachtige shirt had zien schitteren!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 april 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Er mogen er 2a3 van de vaste kern vertrekken.
Dat moet je opvangen.
Verder mogen er ook 2a3 uit de breedte wegvallen.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 16 april 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:57 schreef JanM het volgende:
Vrees dat Pellè houden vragen om problemen is. Na zijn mislukte transfer heeft hij blijkbaar uit respect voor Koeman zijn trots opzijgezet, maar dat zie ik hem niet nog een seizoen volhouden, zeker niet nu Koeman vertrekt ... En we hebben helaas gezien waar frustratie Pellè toe kan drijven!

Verkopen is m.i. voor alle partijen het beste, ondanks dat ook ik Pellè graag langer in ons prachtige shirt had zien schitteren!
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben met deze analyse.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 april 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Rutten en Pelle..Mogelijk moeizame combinatie.
Sensi
 Sensi - woensdag 16 april 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:
Rutten en Pelle..Mogelijk moeizame combinatie.
Daar ben ik dus ook bang voor.. Indien hij blijft uiteraard..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 april 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Zou zomaar kunnen inderdaad, en als Pelle nou echt weg wil en hij levert 10 miljoen+ op moeten we hem gewoon laten gaan..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 april 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Nu gaat v Geel gewikt en gewogen worden met budget ( hopelijk) en kijken wat hij kan binnenhalen
Milo
 Milo - woensdag 16 april 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Komt goed
van geil
 van geil - vrijdag 18 april 2014 - 19:55   quote  deeplink  
2158836998_33915a7865.jpg?v=0
van geil
 van geil - vrijdag 18 april 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Ik hoop dat Feyenoorders in Oranje staan op het WK.
en dat t beter verloopt als we bijna allemaal denken.
dan gaat de teller lopen.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 19 april 2014 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 23:27 schreef van geil het volgende:
Ik hoop dat Feyenoorders in Oranje staan op het WK.
en dat t beter verloopt als we bijna allemaal denken.
dan gaat de teller lopen.
Ik hoop het ook. Door diverse blessures is de kans voor Feyenoorders groter geworden dat ze geselecteerd worden en een basisplaats krijgen. Het lijkt mij echter niet erg waarschijnlijk dat Nederland ver komt op het WK. Waarbij de kans dan ook aanwezig is dat ze niet stijgen, maar dalen in waarde.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 april 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2014 - 23:27 schreef van geil het volgende:
Ik hoop dat Feyenoorders in Oranje staan op het WK.
en dat t beter verloopt als we bijna allemaal denken.
dan gaat de teller lopen.
Welke teller? Zo lang er bij Feyenoord beduidend slecht wordt betaald zullen de transfersommen niet snel omhoog gaan ... wat de spelers ook presteren bij Feyenoord en/of Oranje !
Els
 Els - zaterdag 19 april 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 april 2014 - 07:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Welke teller? Zo lang er bij Feyenoord beduidend slecht wordt betaald zullen de transfersommen niet snel omhoog gaan ... wat de spelers ook presteren bij Feyenoord en/of Oranje !
Wel eens van concurrentie gehoord? Een transfersom is vaak wat een gek ervoor geeft.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 april 2014 - 08:15   quote  deeplink  
Marktwerking.
Vraag, aanbod.
Duur contract.
Salaris.
Intentie clubs.

Zo maar een paar factoren
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 april 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Volgens lijdensweg niet joh. De kenner.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 april 2014 - 12:28   quote  deeplink  
He hou eens op met die vergelijking..d:-(
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 april 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Martin van Geel ziet nog voldoende potentie in de huidige selectie van Feyenoord. De Rotterdammers stelden zondag de tweede plaats veilig in het laatste seizoen van Ronald Koeman. De technisch directeur noemde de eindklasseringen van het elftal onder de hoofdcoach (tweede, derde en tweede) bij diens afscheid op het veld een 'ongelooflijke prestatie'. Voor zijn opvolger Fred Rutten lijkt het een schier onmogelijke opgave om het nog beter te doen met Feyenoord, zeker als een aantal bepalende spelers zal vertrekken.
Van Geel heeft alle vertrouwen in de toekomst van Feyenoord. NUsport sprak met hem over Koeman, de financiële situatie van de club en de transferzomer.

Het afscheid van Koeman leidde tot veel emoties in De Kuip. Hoe heb jij dat beleefd?
"Door de 5-1 overwinning op Cambuur kwam het scenario waar we op hoopten helemaal uit. Dan spreek je iemand toch wat fijner toe. Die emoties zijn logisch omdat we veel met elkaar hebben meegemaakt en ontzettend naar elkaar toe zijn gegroeid. Bij de slechte competitiestart kwamen er al veel zaken onder druk te staan en leerden we elkaar heel goed kennen. Na de aankondiging van Ronalds vertrek was het weer een moeilijke periode. We speelden op dramatische wijze gelijk tegen Twente en verloren daarna ook nog thuis van Ajax. Daaruit kwamen weer allerlei verhalen over onrust rond de positie van Ronald en dan kom je weer wat dichter bij elkaar. Dat we nu alsnog tweede zijn geworden is ongekend knap."

Maakt dit het karwei voor Rutten niet steeds moeilijker?
"We hebben er veel vertrouwen in dat hij dat gaat oppakken. De afgelopen tijd hebben we op de achtergrond al heel veel contact, daar is Ronald ook van op de hoogte. Dat gaat heel goed en de komende tijd kijken we naar de invulling van de staf. Fred weet natuurlijk dat er een flinke uitdaging ligt om het beter te doen. We hebben een geweldige stap gemaakt onder Koeman."

Koeman zei zelf dat Feyenoord pas echt terug is bij een titel. Klopt dat?
"Drie jaar geleden gingen Leroy Fer en Georginio Wijnaldum om drie redenen weg bij Feyenoord. Ze vonden dat ze zich niet konden doorontwikkelen, geen prijzen konden pakken en het Nederlands elftal niet konden halen. Toen zei ik: als dat over drie jaar nog zo is, heb ik gefaald. Die drie argumenten zijn nu allemaal van tafel gehaald. Als we structureel om de titel willen strijden, zal het budget ook omhoog moeten. We presteren nog steeds boven onze macht met de vijfde begroting van Nederland. Er staat een fantastische spelersgroep, maar alles moet honderd procent kloppen."

Hoe staat de club er nu financieel voor?
"Ik verwacht dat we voor het derde jaar op rij iets in de plus staan, maar dan niet meer dan een miljoen. Maar dat komt dan vooral door de recettes. We hebben al 27.000 seizoenkaarten verkocht. Qua begroting gaan we straks over AZ heen en nu gaan we op jacht naar FC Twente. Daar zijn we trots op, maar we komen nog niet in de buurt van Ajax en PSV. Bovendien kunnen we nog steeds geen transfer doen, tenzij we iemand verkopen. Gelukkig kunnen we steeds een hoger percentage van een verkoop herinvesteren."

Verwachten jullie een drukke transferperiode?
"Om de kwaliteit van de spelersgroep te vergroten, zijn investeringen nodig. We zien geen kans meer om de selectie te versterken met een zelfopgeleide speler. Doordat we zelf geen transfersom kunnen betalen, houden we ons gedeisd en wachten we af. We hebben het geluk dat de contracten van bijna al onze spelers doorlopen, behalve de huurovereenkomst van Samuel Armenteros en de verbintenis van Otman Bakkal. Vorig seizoen zou het ook een hete zomer worden qua transfers, maar dat viel mee. Ik durf dus geen voorspellingen te doen."

Koeman uitte vorig seizoen zijn verbazing over het feit dat al zijn belangrijke spelers waren gebleven. Komen er dit jaar wel grote clubs voor die talenten?
"Die aanbiedingen zijn er wel degelijk geweest, maar hebben niet allemaal de publiciteit gehaald. De spelers vonden het niet interessant of het aanbod was voor Feyenoord niet voldoende. We wachten rustig af of dat nu weer gaat gebeuren."

Hoe belangrijk is het WK daarin?
"Dat is met name voor de spelers geweldig om mee te maken en straalt ook altijd af op de club. Ik verwacht wel dat we drie, vier of vijf spelers bij de selectie van Oranje kunnen hebben. Ik wil nog wel even benadrukken dat we altijd voorbereid zijn om te reageren op transfers."

Zitten er nog voldoende groeimogelijkheden in de huidige selectie?
"We hebben veel jonge jongens die in één keer een spurt kunnen maken. Bij Heracles Almelo speelden we met het linkerkantje Kongolo, Vilhena en Boëtius. Daar zit nog volop doorgroei in. Bovendien kunnen spelers ook weer opleven onder een nieuwe trainer. We willen wel echt graag Europa ingaan en daar hebben we een bredere selectie voor nodig. Voor die wedstrijden wordt nogal wat gevraagd."

Door: NU.nl/Charlie Bootsman
http://www.nusport.nl/voetbal/3764492/van-geel-zit-nog-volop-doorgroei-in-selectie-feyenoord.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 april 2014 door Stylzz --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 30 april 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Beste Martin:

Mag ik je nu al van hartelijk bedanken voor het seizoen 2013-2014
en hoop dat je voor het seizoen 2014-2015 weer een zeer goeie selectie neer zet samen met de gehele technische staf
Nick4F
 Nick4F - woensdag 30 april 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 17:04 schreef de bluffer het volgende:
Beste Martin:

Mag ik je nu al van hartelijk bedanken voor het seizoen 2013-2014
en hoop dat je voor het seizoen 2014-2015 weer een zeer goeie selectie neer zet samen met de gehele technische staf
Eh, ik wil niet lullig doen, maar tegen wie heb je het nou precies?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 30 april 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 17:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Eh, ik wil niet lullig doen, maar tegen wie heb je het nou precies?
Dit is toch de Topic van onze Martin van geel Oen

dus Martin is Martin van Geel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 april 2014 - 17:47   quote  deeplink  
Wie is Oen nou weer?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 30 april 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 17:18 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dit is toch de Topic van onze Martin van geel Oen

dus Martin is Martin van Geel
En hij leest natuurlijk mee. Ik bedoel, het offciële (!) Martin van Geel topic is natuurlijk ook geopend door Martin.
tomson
 tomson - woensdag 30 april 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Een oen die dat niet snapt !
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - donderdag 08 mei 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Ook inzake Kuyt dus niet fair naar buiten getreden.
Als Kongolo maar niet de volgende wordt.
Ook daar is weer de trend gezet.met de uitspraak de grenzen opzoeken.
met andere woorden ook al is t n Kutaanbieding en Kongolo hapt niet dat is er weer n verrader en geldwolf.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 mei 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 07:27 schreef RenatoBos het volgende:
Van Geel: 'Wij willen Pellè graag in De Kuip houden'

[ afbeelding ]

De KNVB heeft Feyenoord naar de hoogst mogelijke financiële categorie van de licentiecommissie gepromoveerd. De KNVB beoordeelt de Rotterdammers daarmee als financieel gezond al heeft de club wel nog een negatief eigen vermogen. Dat negatieve eigen vermogen hoeft echter niet omgebogen te worden door transfergelden, benadrukt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad.

'Ook zonder transfers poetsen wij de resterende schuld weg. Als wij komende zomer geen spelers verkopen, vind ik het ook prima. Dat betekent dat wij met een sterke selectie aan het nieuwe seizoen beginnen. Op dit moment kan ik ook met de hand op mijn hart zeggen dat er voor geen enkele speler concrete interesse is. Ook Pellè willen wij graag in de Kuip houden. Hij ligt niet voor niets tot de zomer van 2017 vast.'

Het behalen van groepsfase Europees voetbal zou het proces kunnen versnellen. 'Het is duidelijk dat een Nederlandse club een zeer zware tegenstander zal loten. Je moet dus een keer een topclub verrassen. In de Europese toernooien is veel geld te verdienen. Dat zou onze schuldpositie definitief kunnen veranderen in een positief eigen vermogen. We hopen dat het ons deze keer wel lukt.'
Bron:AD
Ben ik mee eens kenner
JanM
 JanM - donderdag 08 mei 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 15:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ben ik mee eens kenner
Zal 'ie fijn vinden!
MMM
 MMM - donderdag 08 mei 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 13:31 schreef van geil het volgende:
Ook inzake Kuyt dus niet fair naar buiten getreden.

Hoezo? In het hele stuk word er neergezet dat het Dirk niet om het geld ging, lachwekkend. Lees deze zin: 'Feyenoord ging niet verder dan een driejarig contract, dat veel minder was dan ik in één jaar bij Liverpool kon verdienen.' Net als Mario Been, een 'echte' Feyenoorder. Alles draait om geld, flikker dan lekker op

Ten tweede: Bovendien kreeg Kuyt geen garantie dat hij jeugdtrainer kon worden na zijn actieve loopbaan.

Dat mag toch? Voor hetzelfde geldt is het een waardeloze trainer, als Feyenoord het niet in hem ziet zitten vind ik dat geen enkel probleem.

En janken dat Pellè wel een goed contract kreeg, een jaar later nadat Kuyt een aanbod kreeg. Heeft mede te maken met de financiële situatie en ook dat Pellè VEEL meer toevoegt dan Kuyt.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 mei 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 17:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo? In het hele stuk word er neergezet dat het Dirk niet om het geld ging, lachwekkend. Lees deze zin: 'Feyenoord ging niet verder dan een driejarig contract, dat veel minder was dan ik in één jaar bij Liverpool kon verdienen.' Net als Mario Been, een 'echte' Feyenoorder. Alles draait om geld, flikker dan lekker op

Ten tweede: Bovendien kreeg Kuyt geen garantie dat hij jeugdtrainer kon worden na zijn actieve loopbaan.

Dat mag toch? Voor hetzelfde geldt is het een waardeloze trainer, als Feyenoord het niet in hem ziet zitten vind ik dat geen enkel probleem.

En janken dat Pellè wel een goed contract kreeg, een jaar later nadat Kuyt een aanbod kreeg. Heeft mede te maken met de financiële situatie en ook dat Pellè VEEL meer toevoegt dan Kuyt.
Volledig mee eens.
Kuyt heeft al 3 jaar naar Feyenoord kunnen hengelen: nooit gedaan.
Nu begrijp ik idd waarom.
Meneer gaat gewoon voor geld en gebruikt zijn vrouw om azijn te pissen.

Of de publicatie is volledig uit de duim gezogen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 mei 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Ongeacht interpretatie van interview; Kuyt//Held!

Alleen een zeer kleine kans dat we hem ooit nog terug zien in een wedstrijd van Feyenoord. Ach, dan niet.
van geil
 van geil - donderdag 08 mei 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 17:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Hoezo? In het hele stuk word er neergezet dat het Dirk niet om het geld ging, lachwekkend. Lees deze zin: 'Feyenoord ging niet verder dan een driejarig contract, dat veel minder was dan ik in één jaar bij Liverpool kon verdienen.' Net als Mario Been, een 'echte' Feyenoorder. Alles draait om geld, flikker dan lekker op

Ten tweede: Bovendien kreeg Kuyt geen garantie dat hij jeugdtrainer kon worden na zijn actieve loopbaan.

Dat mag toch? Voor hetzelfde geldt is het een waardeloze trainer, als Feyenoord het niet in hem ziet zitten vind ik dat geen enkel probleem.

En janken dat Pellè wel een goed contract kreeg, een jaar later nadat Kuyt een aanbod kreeg. Heeft mede te maken met de financiële situatie en ook dat Pellè VEEL meer toevoegt dan Kuyt.
dat is niet t punt.dat staat er niet.
MMM
 MMM - donderdag 08 mei 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 18:21 schreef van geil het volgende:

[..]

dat is niet t punt.dat staat er niet.
Wat is volgens jou het punt?
freduc
 freduc - donderdag 08 mei 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 18:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
Kuyt heeft al 3 jaar naar Feyenoord kunnen hengelen: nooit gedaan.
Nu begrijp ik idd waarom.
Meneer gaat gewoon voor geld en gebruikt zijn vrouw om azijn te pissen.

Of de publicatie is volledig uit de duim gezogen.
zo denk ik er ook over , meneer kon 3mlj per jaar verdienen en dit graag gedaan , dus niet zielig gaan lopen zeiken , als hij echt zo weinig wilde verdienen had hij echt wel bij feyenoord getekend
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 mei 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Niemand is objectief, je leest t met je mening over Kuijt of van Geel in je achterhoofd.
ar
 ar - donderdag 08 mei 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Verhaal Kuyt afsluiten..komt niet,hoeft ook niet.
Als Pelle vertrekt zien we het wel...geen Havenaar a.u.b.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 mei 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Niemand is objectief, je leest t met je mening over Kuijt of van Geel in je achterhoofd.
Objectief is wel:
Dirk Kuyt belooft -zonder enige voorwaarde- terug te keren bij zijn club, voor het gehoor van 50.000 mensen.

Met het jaar wordt ie minder geloofwaardig. Het artikel helpt hem juist niet. Geld blijkt ineens een zware voorwaarde te zijn
De Pater
 De Pater - donderdag 08 mei 2014 - 19:22   quote  deeplink  
van Geel heeft tot nu toe het onderste uit de kan gehaald en heeft dat ook bij Kuijt gedaan. Het is puur een financiele kwestie geweest. Dank je Dollar Dirk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2014 door De Pater --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 mei 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Tuurlijk blijven wij allemaal onze baas trouw, wetende dat we bij de buurman het driedubbele kunnen verdienen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 mei 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 18:19 schreef Bosifyable het volgende:
Ongeacht interpretatie van interview; Kuyt//Held!

Alleen een zeer kleine kans dat we hem ooit nog terug zien in een wedstrijd van Feyenoord. Ach, dan niet.
Eens..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 08 mei 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Renato, dirk kon die keuze maken met een miljoentje of 15 op ze rekening en bij ons had die ook niet het miniumloon gekregen. Dus als het echt jouw club is kom je gewoon. Zoals een Gio
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 mei 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 19:58 schreef Rotterdam22 het volgende:
Renato, dirk kon die keuze maken met een miljoentje of 15 op ze rekening en bij ons had die ook niet het miniumloon gekregen. Dus als het echt jouw club is kom je gewoon. Zoals een Gio
Dirk is een lul. En houdt supporters voor de gek.
Had bij afscheid toen z'n bek moeten houden.
van geil
 van geil - donderdag 08 mei 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 18:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat is volgens jou het punt?
hoe het naar buiten toe geventileerd werd.
niet chique tegenover n oud speler.
voer voor supporters om n speler met zo'n staat van dienst af te kunnen laten branden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2014 door van geil --
De Pater
 De Pater - donderdag 08 mei 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2014 - 19:58 schreef Rotterdam22 het volgende:
Renato, dirk kon die keuze maken met een miljoentje of 15 op ze rekening en bij ons had die ook niet het miniumloon gekregen. Dus als het echt jouw club is kom je gewoon. Zoals een Gio
zekers +1
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 08 mei 2014 - 20:20   quote  deeplink  
En van geel moet zich maar is bewijzen deze zomer heeft behalve met guidetti weinig goeds gedaan, janmaat kon iedereen wel zien en pelle natuurlijk door koeman.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0213470