BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - maandag 21 juli 2014 - 11:34   quote  deeplink  
het vertrouwen is hier door sommigen wel ver te zoeken zeg , v geel doet het 3 jaar goed en zal het nu ook goed doen , we hebben al zo'n sytuatie al eerder meegemaakt vlaar fer wijnaldum enz enz weg en dat seizoen erop stond er ook een goede selectie , geduld is belangrijk , met paniek aankopen bereiken we niks en zou zonde zijn als dat kleine beetje geld dat we eindelijk mogen uitgeven verkeerd besteed wordt
tuurlijk moet er een spits komen maar goede spitsen voor het bedrag dat wij te besteden hebben liggen niet voor het oprapen en dus moet je slim zijn en het juiste moment afwachten
daan limbos
 daan limbos - maandag 21 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Dus zorgen voor een elftal datdat tegen Besiktas enige kans van slagen heeft is paniek? In CL en EL is echt veel geld te verdienen!!!!
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 juli 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Daan voor de duizendste keer we gaan voor het Kampioenschap . In CL en EL hebben we geen kans .
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 juli 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Ook met Pelle hebben we geen CL gehaald .
freduc
 freduc - maandag 21 juli 2014 - 12:51   quote  deeplink  
inderdaad zou het heel hersenloos zijn om al je kaarten op cl te zetten , ook al winnen we van besiktas dan komen we de ronde erna tegen de topper ala arsenal , ik wil niet negatief zijn maar dat gaat een helse klus worden
we moeten gewoon zo doorgaan en 2 a 3 jaar geduld hebben , langzaam doorbouwen en geheel schuldenvrij worden , jeugd blijven inpassen en over 3 jaar met een nieuw stadion erbij worden we weer de topclub die we willen zijn
salemi
 salemi - maandag 21 juli 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gewoon door gaan met de jeugd ... dat is het beste beleid !!!
Helemaal mee eens. In het voorbeeld van Bas Dost. Stel dat je deze speler niet kunt huren maar meteen moet kopen, dan is daar een investering van zomaar €11.000.000 mee gemoeid. 5 milj. transfer, plus nog eens 3 jaar zijn salaris van 2 miljoen (inclusief sociale lasten). En wat heb je dan? Een middelmatige speler die niet eens goed genoeg is om bij Wolfsburg in de basis te starten en die nog van zichzelf vindt dat hij te goed is voor de Nederlandse competitie. Daar wil je je zuurverdiende transfergeld toch niet aan uitgeven zeker. Natuurlijk laten we een veer door het vertrek van Janmaat, Pelle en BMI. Maar met deze spelers erbij werden we vorig seizoen geen kampioen, terwijl dat absoluut gekund en gemoeten had. Zal ik nog even de wedstrijden in herinnering brengen waar het vorig seizoen fout ging. Den Haag uit-verlies, RKC uit-verlies, NAC uit-gelijk, Go ahead uit-gelijk, NEC uit-gelijk. Zomaar 12 punten weggegooid. Met die punten erbij had je geen voorrondes CL hoeven te spelen.
salemi
 salemi - maandag 21 juli 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Daar wil ik nog aan toevoegen dat Martin van Geel onderhand een standbeeld verdient. Eerst miljoenen binnengehengeld met Fer, Wijnaldum en Castaignos. Nu een heel rijtje toptransfers van onze WK mannen. En goede spelers binnengehaald voor een rotkoopje. Janmaat, Guidetti, Pelle, en nu weer Boula. Natuurlijk ook Armenteros, Verhoek en Bakkal (tweede periode). Maar missers horen er ook bij.
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 13:06 schreef salemi het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat Martin van Geel onderhand een standbeeld verdient. Eerst miljoenen binnengehengeld met Fer, Wijnaldum en Castaignos. Nu een heel rijtje toptransfers van onze WK mannen. En goede spelers binnengehaald voor een rotkoopje. Janmaat, Guidetti, Pelle, en nu weer Boula. Natuurlijk ook Armenteros, Verhoek en Bakkal (tweede periode). Maar missers horen er ook bij.
Kritiek geven is makkelijker hè ... Velen zullen blijven zeggen dat Guidetti en Pellè geluk / niet zijn werk waren en dat de verkoopprijzen nu (veel) te laag zijn.

Persoonlijk blijf ik wel gelukkig met Van Geel, al zal hij nog wel enkele versterkingen uit zijn hoge hoed moeten toveren om een beetje mee te kunnen doen komend seizoen!
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 21 juli 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 12:30 schreef broer van Ted het volgende:
Ook met Pelle hebben we geen CL gehaald .
zelfs geen Europa League
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 juli 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Toch blijft van Geel een ster in de boel stilhouden tot iets definitief is. Heeft hij tot nu toe altijd gedaan. Wie weet is hij bijna rond met een goede spits, maar wacht hij tot het helemaal rond is. Niemand (behalve Milo) had ooit verwacht dat Boulahrouz zou komen, stond er ook opeens.

Ik hou goede hoop, en anders laten zien dat we het met jeugd kunnen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 15:32 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

zelfs geen Europa League
en geen kampioenschap.
Sensi
 Sensi - maandag 21 juli 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 12:51 schreef freduc het volgende:
inderdaad zou het heel hersenloos zijn om al je kaarten op cl te zetten , ook al winnen we van besiktas dan komen we de ronde erna tegen de topper ala arsenal , ik wil niet negatief zijn maar dat gaat een helse klus worden
we moeten gewoon zo doorgaan en 2 a 3 jaar geduld hebben , langzaam doorbouwen en geheel schuldenvrij worden , jeugd blijven inpassen en over 3 jaar met een nieuw stadion erbij worden we weer de topclub die we willen zijn
Als we van Besiktas winnen dan hebben we wel gelijk groepsfase van EL toch? En ik denk niet dat het verkeerd is om gewoon lekker een paar Europese wedstrijden te spelen, vooral voor die jonge talenten zal dat veel ervaring geven. Meer ervaring kan weer een betere ontwikkeling geven etc.. Dan gaan we dr maar uit in de playoffs CL tegen een grootmacht als Arsenal, who cares? v Geel heeft het tot nu toe prima gedaan, heb er het volste vertrouwen in dat ie het dit seizoen ook gewoon gaat flikken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 16:23   quote  deeplink  
je kan niet gokken zomaar even van Besiktas te winnen.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 21 juli 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:23 schreef Stylzz het volgende:
je kan niet gokken zomaar even van Besiktas te winnen.
wie doet dat dan?
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 juli 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:23 schreef Stylzz het volgende:
je kan niet gokken zomaar even van Besiktas te winnen.
Beter daar op gokken, dan op een dure speler, waarna je er vervolgens ook gewoon uit ligt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:37 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

wie doet dat dan?
aangeven dat je je niet laat opjagen duidt op dat je bereid bent het over die wedstrijden heen te tillen.
Ik acht deze selectie niet sterk genoeg, jij wel?
Sensi
 Sensi - maandag 21 juli 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

aangeven dat je je niet laat opjagen duidt op dat je bereid bent het over die wedstrijden heen te tillen.
Ik acht deze selectie niet sterk genoeg, jij wel?
Ja hoor, iedereen kan scoren in dit elftal. We hebben het met geschorste Pelle ook gedaan.. Tuurlijk waren Janmaat en Indi er toen bij maar ik denk dat dit redelijk opgevangen is. Voorhoede is buiten Pelle om gewoon hetzelfde. Middenveld idem. Feyenoord gaat zich echt niet zomaar gewonnen geven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Feyenoord gaat iig voor EL.
CL. Tuurlijk ook, maar is minder realistisch.

Van Geel doet er verstandig aan de doelen te noemen voor komend seizoen.
Nu denken zat supporters dat Feyenoord nu echt kampioen moet worden.
Flikker toch op, eerst geldreserve opbouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:04 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ja hoor, iedereen kan scoren in dit elftal. We hebben het met geschorste Pelle ook gedaan.. Tuurlijk waren Janmaat en Indi er toen bij maar ik denk dat dit redelijk opgevangen is. Voorhoede is buiten Pelle om gewoon hetzelfde. Middenveld idem. Feyenoord gaat zich echt niet zomaar gewonnen geven.
Say it m8..
+1
tomson
 tomson - dinsdag 22 juli 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:04 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ja hoor, iedereen kan scoren in dit elftal. We hebben het met geschorste Pelle ook gedaan.. Tuurlijk waren Janmaat en Indi er toen bij maar ik denk dat dit redelijk opgevangen is. Voorhoede is buiten Pelle om gewoon hetzelfde. Middenveld idem. Feyenoord gaat zich echt niet zomaar gewonnen geven.
Duidelijk !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 juli 2014 - 07:41   quote  deeplink  
Ik zie t toch anders.
Die wedstrijden wonnen we, maar vraag niet hoe, bedenk je zo een heel seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Vergeet het contact van Ternece NU niet op te waarderen Martin..!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 juli 2014 - 08:58   quote  deeplink  
Feyenoord staat tot nu toe op een totaalbedrag van 23,7 miljoen euro door de transfers van Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi. Dat bedrag is gebaseerd op de som die de club overhield na het aftrekken van de inkoopprijs van de spelers van het transferbedrag. De Rotterdammers nemen de vijfde plaats in beslag.

FC Twente staat twee plekken lager. Die club staat op een totaalbedrag van twaalf miljoen euro. Sc Heerenveen neemt de tiende plek in beslag met 7,5 miljoen euro.

De hele lijst:
1. Southampton 51 miljoen euro.
2. Benfica 48,3 miljoen euro.
3. Bayern München 42,1 miljoen euro.
4. Athletic de Bilbao 35 miljoen euro.
5. Feyenoord 23,7 miljoen euro.
6. Genoa 14 miljoen euro.
7. FC Twente 12 miljoen euro.
8. Toulouse 11,2 miljoen euro.
9. 1. FC Nürnberg 10,1 miljoen euro.
10. sc Heerneveen 7,5 miljoen euro.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/264815/Feyenoord,_FC_Twente_en_Heerenveen_in_verkopers_top_tien?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord#ixzz38Mnczz3O
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Netjes hoor..maar nu maar eens wat uitgeven..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 09:07   quote  deeplink  
Van Geel: "Hij staat bij Feyenoord bovenaan de lijst"

martin-van-geel(feyenoord)(15-07-2014).jpg

Feyenoord hoopt zich tijdens de zomerse transferperiode nog altijd te versterken met Bas Dost. Martin van Geel, de technisch directeur van de Rotterdammers, heeft nogmaals benadrukt dat de spits van VfL Wolfsburg de eerste keus is van de Rotterdammers.

"Dost staat bovenaan op onze lijst, omdat we denken dat hij als speler en qua karakter het best bij Feyenoord past", gaf Van Geel toe in gesprek met Voetbal International. "Alleen is het inderdaad zo dat spelers die naar het buitenland vertrekken andere salarissen zijn gewend."

Van Geel verwacht dan ook niet dat Dost spoedig naar Nederland toe zal komen. "Zo'n transfer komt dus niet vandaag of morgen tot stand, maar heeft zijn tijd nodig, terwijl we veel méér lijntjes hebben lopen. Het gaat erom dat we op het juiste moment toeslaan", aldus de technisch directeur van de Rotterdammers.
Bron:Soccernews
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Het levende voorbeeld dat het geen toeval is dat er in 'debiel' en 'beleid' dezelfde letters zitten. Misselijkmakend deze man!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 juli 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Van Geel weg en lekkert veel geld uitgeven.
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:
Van Geel weg en lekkert veel geld uitgeven.
Waardeloze TD idd. Heeft net weer het contract van die Kongolo verlengd!
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Waardeloze TD idd. Heeft net weer het contract van die Kongolo verlengd!
Het moet niet veel gekker worden.
De Pater
 De Pater - maandag 28 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 16:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Waardeloze TD idd. Heeft net weer het contract van die Kongolo verlengd!
+1
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 19:10   quote  deeplink  
allemaal zwart wit vind ik.

ik vind de waarheid in deze grijs.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 juli 2014 - 00:01   quote  deeplink  
Maak me al enige jaren zorgen over de scouting bij Feyenoord. Van Geel komt nl. Met Bas Dost op de proppen. Dat zegt ook iets over de lijst van vG.
Die deugt niet, immers Dost blijkt moeilijk haalbaar. Dan is z'n voorwerk onvildoende geweest.
Het oogt intussen ad hoc mbt. Nieuwe spelers scouten/vinden.
De zogeheten schaduwlijst lijkt vooralsnog niet al eerder actief gemaakt te zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 juli 2014 - 08:33   quote  deeplink  
Ik denk niet dat t Dost wordt, maar dat ze met een ander op de proppen komen.

Al snap ik Dost wel, is een Nederlander, bewezen te kunnen scoren, zit een beetje op de schopstoel en kan dus gehaald worden. Soms duren dingen wat langer, misschien denken ze de periode Augustus met Te vrede te kunnen overbruggen en is doel plaatsing voor EL.
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 16:14   quote  deeplink  
IMG_3652schaduw.jpg
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Ik heb een enorme schaduwlijst van vrouwen die ik wil neuken
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 16:29 schreef sportdwaas het volgende:
Ik heb een enorme schaduwlijst van vrouwen die ik wil neuken
groeit met de dag
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 16:29 schreef sportdwaas het volgende:
Ik heb een enorme schaduwlijst van vrouwen die ik wil neuken
wel haalbaar?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 17:03 schreef van geil het volgende:

[..]

wel haalbaar?
na lang onderhandelen :)
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 juli 2014 - 09:07 schreef RenatoBos het volgende:
Van Geel: "Hij staat bij Feyenoord bovenaan de lijst"

[ afbeelding ]

Feyenoord hoopt zich tijdens de zomerse transferperiode nog altijd te versterken met Bas Dost. Martin van Geel, de technisch directeur van de Rotterdammers, heeft nogmaals benadrukt dat de spits van VfL Wolfsburg de eerste keus is van de Rotterdammers.

"Dost staat bovenaan op onze lijst, omdat we denken dat hij als speler en qua karakter het best bij Feyenoord past", gaf Van Geel toe in gesprek met Voetbal International. "Alleen is het inderdaad zo dat spelers die naar het buitenland vertrekken andere salarissen zijn gewend."

Van Geel verwacht dan ook niet dat Dost spoedig naar Nederland toe zal komen. "Zo'n transfer komt dus niet vandaag of morgen tot stand, maar heeft zijn tijd nodig, terwijl we veel méér lijntjes hebben lopen. Het gaat erom dat we op het juiste moment toeslaan", aldus de technisch directeur van de Rotterdammers.
Bron:Soccernews
WOL
ar
 ar - dinsdag 29 juli 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Juiste moment toch?...alrighty then!!
van geil
 van geil - dinsdag 29 juli 2014 - 19:36   quote  deeplink  
en stond niet op zijn lijstje.
maar op het lijstje van de man die na die uitspraken kwam.(van de adequate schaduwlijst)
Fred Rutten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 juli 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 16:29 schreef sportdwaas het volgende:
Ik heb een enorme schaduwlijst van vrouwen die ik wil neuken
Oftewel: je wil ze contracteren.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 08:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk niet dat t Dost wordt, maar dat ze met een ander op de proppen komen.

Al snap ik Dost wel, is een Nederlander, bewezen te kunnen scoren, zit een beetje op de schopstoel en kan dus gehaald worden. Soms duren dingen wat langer, misschien denken ze de periode Augustus met Te vrede te kunnen overbruggen en is doel plaatsing voor EL.
EL ja.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Rararara op wiens schaduwlijstje staat van Geel........
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 21:33 schreef sportdwaas het volgende:
Rararara op wiens schaduwlijstje staat van Geel........
Moet dat dan? Houden die Martin, is van onschatbare waarde ....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 16:29 schreef sportdwaas het volgende:
Ik heb een enorme schaduwlijst van vrouwen die ik wil neuken
Heb je die nog niet afgewerkt dan? Dat wordt lastig op je ouwe lullen dag ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 juli 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 08:33 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk niet dat t Dost wordt, maar dat ze met een ander op de proppen komen.

Al snap ik Dost wel, is een Nederlander, bewezen te kunnen scoren, zit een beetje op de schopstoel en kan dus gehaald worden. Soms duren dingen wat langer, misschien denken ze de periode Augustus met Te vrede te kunnen overbruggen en is doel plaatsing voor EL.
EL? waarom geen CL ... Je moet wel ergens voor gaan. Het onmogelijke proberen te bereiken ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 23:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

EL? waarom geen CL ... Je moet wel ergens voor gaan. Het onmogelijke proberen te bereiken ...
Tuurlijk doen ze dat. Maar niet ten koste van het neerleggen van exorbitante transfersommen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 juli 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 01:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk doen ze dat. Maar niet ten koste van het neerleggen van exorbitante transfersommen.
Dat moeten ze NOOIT meer , net zoals meer uitgeven dan er binnen komt ... Alles binnen het beschikbare budget houden!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 23:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

EL? waarom geen CL ... Je moet wel ergens voor gaan. Het onmogelijke proberen te bereiken ...
Dat doen ze ongetwijfeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0198848