BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:23 schreef van geil het volgende:

[..]

geld is er nu nog niet.
en volgende week ook niet
tsja....
Barabas
 Barabas - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:24 schreef daan limbos het volgende:
Goeie spelers verkopen is niet zo moeilijk, dat kan iedere simpele boekhouder. Spelers kopen is wat anders. Daarvan kunnen we toch echt niet zeggen dat hij het geweldig gedaan heeft. Alleen wat transfervrije spelers binnengehaald die bruikbaar waren, maar het grootste deel waren miskopen. Verder had hij geen verwachtingen moeten wekken met zijn "beroemde", inmiddels beruchte "schaduwlijstje". Een lijstje dat dus helemaal niet bleek te bestaan, maar waarmee hij het gemene volk rustig wilde houden. Al een jaar was bekend dat Pelle, Janmaat, BMI en de Vrij weg wilden. Hij heeft dus een jaar de tijd gehad om naar vervangers te zoeken. Dat lukte hem niet en begon hij zich in allerlei bochten te wringen. Geen versterkingen, maar hoe is het dan mogelijk dat hij op de dag van de eerste CL-wedstrijd ineens wel twee spelers uit de hoge hoed tovert? Volgende week begint de competitie en Rutten heeft nog niet één keer met een volwaardige selectie kunnen trainen. Moeten we dit jaar weer eerst een grote achterstand oplopen voor er eindelijk wat gebeurt? De van Geel Doctrine, sorry hoor, mooi gevonden, lijkt meer op en een gigantische bewijs van (hopelijk tijdelijk) onvermogen. Daar naast ik krijg het gevoel dat niet van Geel het transferbelijd bepaalt, maar Gudde, een pennenlikker met een kruideniersmentaliteit, zonder Feyenoord-hart, maar wel een gigantische minachting voor de supporters. Ik hoop dat bij dit alles de supporters hun gezonde verstand blijven gebruiken en er niet weer rellen komen zo als enkele jaren geleden bij het Maasgebouw. Van Geel is ongetwijfeld een man met capaciteiten, maar het komt er nog niet uit. En voor degenen die weer met het centenverhaal aan komen draven. Ik weet ook donders goed dat er niet roekeloos geld uitgegeven kan worden, dat de bomen nog steeds niet tot in de hemel groeien, naar er was toch vast een middenweg geweest tussen verkwistend uitgeven en de manier hoe het nu gebeurt,
Wat wil je nou zonder poen? Sorry hoor maar de verwachtingen accorderen niet met het budget.
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Van Geel is goed bezig, keep it cool and you get the best.
Met deze selectie haal je de miljoenen van de CL, welke pas zijn te verdienen na de voorronde niet binnen, dus ook niet overhaaste dure aankopen doen.
van geil
 van geil - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat wil je nou zonder poen? Sorry hoor maar de verwachtingen accorderen niet met het budget.
je antwoord past niet bij zijn verhaal.
lees t maar n's goed.
evenals bij mijn standpunt.
niemand heeft t over t budget, dat was namelijk WEL DUIDELIJK.
het gaat over het niet bestaande adequate schaduwlijstje waarmee hij zelf de boel geruststelde , en t verhaal nu.
t raakt kant nog wal.
Supporters voor de gek houden.(en spelers ook blijkt inmiddels)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door van geil --
the artist
 the artist - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Tussen niet bestaand,haalbare kaart en de wil om naar Feyenoord te komen zal best een heel nuance verschil bestaan.
Daarbij klakkeloze dure aankopen doen zonder visie en dan over een aantal jaar weer terug bij af zijn? Lijkt mij dat je dan niks geleerd hebt van t verleden. Hoe sneu dat momenteel ook is voor t heden
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:55 schreef van geil het volgende:

[..]

je antwoord past niet bij zijn verhaal.
lees t maar n's goed.
evenals bij mijn standpunt.
niemand heeft t over t budget, dat was namelijk WEL DUIDELIJK.
het gaat over het niet bestaande adequate schaduwlijstje waarmee hij zelf de boel geruststelde , en t verhaal nu.
t raakt kant nog wal.
Supporters voor de gek houden.(en spelers ook blijkt inmiddels)
Al in zijn tijd als TD bij Roda JC hield Van Geel overzichten van contracten bij. Zo weet hij nauwgezet van welke spelers de contracten aflopen en dus interressant kunnen zijn. Welke spelers potentieel zijn om aangetrokken te worden, bespreekt hij met de dan zittende technische staf. Vervolgens worden dan de onderhandelingen op het juiste moment geopend. Of een speler dan ook daadwerkelijk aangetrokken wordt is afhankelijk van de speler zelf en de club waar hij nog onder contract staat. Van te voren heeft Van Geel daar dus geen zekerheid over.

Dat Van Geel over een dergelijk bestand beschikt zal elke serieuze voetbaljournalist kunnen bevestigen. Waarom zou hij daar trouwens over willen liegen.
RinzeN
 RinzeN - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
De spelers weten toch ook hoe de situatie bij Feyenoord is. Alleen omdat de schulden weggewerkt zijn betekent dat niet dat we gelijk weer moeten beginnen met schulden maken? Spelers zijn over enkele weken gewoon flink goedkoper. Bovendien is zo'n transfer niet binnen 3 uur geregeld, daar gaat tijd overheen. Zeker al wil je het onderste uit de kan halen!
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Krijgt er ook van langs van de Kromme.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:45   quote  deeplink  
Dat zal vermoed ik ook wel zo blijven..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:15 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Al in zijn tijd als TD bij Roda JC hield Van Geel overzichten van contracten bij. Zo weet hij nauwgezet van welke spelers de contracten aflopen en dus interressant kunnen zijn. Welke spelers potentieel zijn om aangetrokken te worden, bespreekt hij met de dan zittende technische staf. Vervolgens worden dan de onderhandelingen op het juiste moment geopend. Of een speler dan ook daadwerkelijk aangetrokken wordt is afhankelijk van de speler zelf en de club waar hij nog onder contract staat. Van te voren heeft Van Geel daar dus geen zekerheid over.

Dat Van Geel over een dergelijk bestand beschikt zal elke serieuze voetbaljournalist kunnen bevestigen. Waarom zou hij daar trouwens over willen liegen.
ook hier weer t verschil verlanglijstje.
en Schaduwlistje.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:55 schreef van geil het volgende:

[..]

je antwoord past niet bij zijn verhaal.
lees t maar n's goed.
evenals bij mijn standpunt.
niemand heeft t over t budget, dat was namelijk WEL DUIDELIJK.
het gaat over het niet bestaande adequate schaduwlijstje waarmee hij zelf de boel geruststelde , en t verhaal nu.
t raakt kant nog wal.
Supporters voor de gek houden.(en spelers ook blijkt inmiddels)
Wij begrijpen elkaar!
Het boodschappen lijstje van Truus, en de schaduwlijst voor op het strand.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Martin van Geel is prima bezig, laat zich niet gek maken en geeft niet meer uit dan dat er binnen komt! Het zal de komende jaren alleen maar beter worden , financieel en sportief. Daar ben ik 100% van overtuigd ...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:50 schreef Bol.Ron het volgende:
Van Geel is goed bezig, keep it cool and you get the best.
Met deze selectie haal je de miljoenen van de CL, welke pas zijn te verdienen na de voorronde niet binnen, dus ook niet overhaaste dure aankopen doen.
Nee, als je je gewoon plaatst en alle 6 potte verliest heb je nog 10 Miljoen binnen.
Krijg je bij de Europaleguea nog niet al haal je de finale.
Nee ze werken lkkr 1 seizoen voor niks!
En het liefst huurt van Geel een spits, en dan stel we plaatsen ons weer voor de voorrondes , kan je weer je spits inleveren en weer alles voor NIKS!
Wie verhoek in de basis zet, en schalen op de back neemt Feyenoord en de Championsleguea helemaal niet serieus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 02 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Ik vind v. Geel een goede TD als je zijn hele functioneren de afgelopen jaren volgt.
Nu slaat hij naar mijn mening wel de plank mis.
We zijn weer terug bij het ophalen van afgedankte dertigers en spelers van onder de 20 die zelfs bij Heerenveen nog maar een half seizoen in de basis hebben gestaan.
Dat laatste kan een goede gok zijn maar niet voor dat bedrag.
Had dan maar meer voor voor Dost uitgetrokken en van la Parra gehaald want die was transfervrij.
Overigens heb je er met Verhoek, Boetius, Manu en Schaken al 4 buitenspelers. (Achahbar, Goossens?)
En ik blijf toch hameren op het feit dat ze die Drenthe gewoon terug moeten halen.
kost je niets en brengt hij onrust dan zet je hem gewoon uit de selectie.
Er moet meer gif in de ploeg.
Iemand die de rest aan spoort.
Hij roept aldoor dat hij terug wil dus voor een laag salaris gewoon terug halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door Feyenoord till i die --
Nibke
 Nibke - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Drenthe is allang op vakantie in Italie, heb je voorlopig niets aan.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind v. Geel een goede TD als je zijn hele functioneren de afgelopen jaren volgt.
Nu slaat hij naar mijn mening wel de plank mis.
We zijn weer terug bij het ophalen van afgedankte dertigers en spelers van onder de 20 die zelfs bij Heerenveen nog maar een half seizoen in de basis hebben gestaan.
Dat laatste kan een goede gok zijn maar niet voor dat bedrag.
Had dan maar meer voor voor Dost uitgetrokken en van la Parra gehaald want die was transfervrij.
Overigens heb je er met Verhoek, Boetius, Manu en Schaken al 4 buitenspelers. (Achahbar, Goossens?)
En ik blijf toch hameren op het feit dat ze die Drenthe gewoon terug moeten halen.
kost je niets en brengt hij onrust dan zet je hem gewoon uit de selectie.
Er moet meer gif in de ploeg.
Iemand die de rest aan spoort.
Hij roept aldoor dat hij terug wil dus voor een laag salaris gewoon terug halen.
Omdat er nu opeens geld is moet men bij Feyenoord ineens alles gaan wijzigen? Dan slaan jullie de plank volledig mis! In het begin van de crisis had men over een plan van aanpak over een periode van 5 jaar. Daar hou ik me aan vast , niet eerder ... Dat de meeste supporters nu ineens alleen maar eurotekens zien zegt meer over die personen !
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind v. Geel een goede TD als je zijn hele functioneren de afgelopen jaren volgt.
Nu slaat hij naar mijn mening wel de plank mis.
We zijn weer terug bij het ophalen van afgedankte dertigers en spelers van onder de 20 die zelfs bij Heerenveen nog maar een half seizoen in de basis hebben gestaan.
Dat laatste kan een goede gok zijn maar niet voor dat bedrag.
Had dan maar meer voor voor Dost uitgetrokken en van la Parra gehaald want die was transfervrij.
Overigens heb je er met Verhoek, Boetius, Manu en Schaken al 4 buitenspelers. (Achahbar, Goossens?)
En ik blijf toch hameren op het feit dat ze die Drenthe gewoon terug moeten halen.
kost je niets en brengt hij onrust dan zet je hem gewoon uit de selectie.
Er moet meer gif in de ploeg.
Iemand die de rest aan spoort.
Hij roept aldoor dat hij terug wil dus voor een laag salaris gewoon terug halen.
En flikker toch AUB op met Royston Drenthe , dan voer je pas wanbeleid om zo'n idioot binnen te halen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:03 schreef Nibke het volgende:
Drenthe is allang op vakantie in Italie, heb je voorlopig niets aan.
Lekker daar laten ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En flikker toch AUB op met Royston Drenthe , dan voer je pas wanbeleid om zo'n idioot binnen te halen ...
Nee Drenthe moet komen, al was het alleen maar voor jou..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 14:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee Drenthe moet komen, al was het alleen maar voor jou..
Laat je hem toch komen , kan ik weer genieten na een 'kut' seizoen ...
Debielen bij elkaar dan hé
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laat je hem toch komen , kan ik weer genieten na een 'kut' seizoen ...
Debielen bij elkaar dan hé
Okay..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat er nu opeens geld is moet men bij Feyenoord ineens alles gaan wijzigen? Dan slaan jullie de plank volledig mis! In het begin van de crisis had men over een plan van aanpak over een periode van 5 jaar. Daar hou ik me aan vast , niet eerder ... Dat de meeste supporters nu ineens alleen maar eurotekens zien zegt meer over die personen !
Die Lijdensweg is zo gek nog niet.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
De discussie op dit forum is wel heel zwart/wit.Ik denk dat niemand terug wil naar de belachelijke situatie metr Hofland, de Cler e.d. Maar de directie van Feyenoord gedraagt zich haast als bankiers en niet als voetballiefhebbers. Iedereen kon maanden geleden al op zijn vingers natellen dat Pelle, de Vrij, Martins Indi en Janmaat gingen vertrekken, Daar hadden ze op moeten anticiperen. Mogen wij als mensen met een Feyenoord-hart voor volgens seizoen een deze club waardig elftal verwachten? We gaan er kwalitatief gezien heel erg op achteruit en dat is een kwalijke zaak. En voor de mensen die net als deze directie alleen maar in veilig op de bank staande Euro's kunnen denken: toen ik 45 jaar geleden mijn eigen bedrijf wilde beginnen had ik geen rooie cent. Moest naar de bank en met een goed onderbouwd plan kreeg ik geld. Met geleend geld heb ik mijn bedrijf dus opgebuwd en later heel goed kunnen verkopen. Om iets te bereiken moet je investeren en een oud spreekwoord zegt: de kosten gaan voor de baat uit. Verder krijg ik steeds meer het gevoel dat Feyenoord privé-bezit is van de heren Gudde, van Geel en de VVF en dat zij vergeten zijn waarvoor dit spelletje gespeeld wordt, n.l. de hondstrouwe supporters die elke 14 dagen naar het stadion komen om HUN club te zien spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 15:45 schreef daan limbos het volgende:
De discussie op dit forum is wel heel zwart/wit.Ik denk dat niemand terug wil naar de belachelijke situatie metr Hofland, de Cler e.d. Maar de directie van Feyenoord gedraagt zich haast als bankiers en niet als voetballiefhebbers. Iedereen kon maanden geleden al op zijn vingers natellen dat Pelle, de Vrij, Martins Indi en Janmaat gingen vertrekken, Daar hadden ze op moeten anticiperen. Mogen wij als mensen met een Feyenoord-hart voor volgens seizoen een deze club waardig elftal verwachten? We gaan er kwalitatief gezien heel erg op achteruit en dat is een kwalijke zaak. En voor de mensen die net als deze directie alleen maar in veilig op de bank staande Euro's kunnen denken: toen ik 45 jaar geleden mijn eigen bedrijf wilde beginnen had ik geen rooie cent. Moest naar de bank en met een goed onderbouwd plan kreeg ik geld. Met geleend geld heb ik mijn bedrijf dus opgebuwd en later heel goed kunnen verkopen. Om iets te bereiken moet je investeren en een oud spreekwoord zegt: de kosten gaan voor de baat uit. Verder krijg ik steeds meer het gevoel dat Feyenoord privé-bezit is van de heren Gudde, van Geel en de VVF en dat zij vergeten zijn waarvoor dit spelletje gespeeld wordt, n.l. de hondstrouwe supporters die elke 14 dagen naar het stadion komen om HUN club te zien spelen.
Maar dan nog , geen geld uitgeven voor het op de rekening sta is de beste oplossing! Dan maar enkele weken wachten ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Waar is een bankgarantie dan voor..(?)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:
Waar is een bankgarantie dan voor..(?)
Ben benieuwd of je met een bangarantie van bank X, geld kan krijgen bij bank Y.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:
Waar is een bankgarantie dan voor..(?)
Dan nog kan het fout gaan ... Dat moet jij toch ook weten als je in zaken zit!
Appie53
 Appie53 - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
GEDULD!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Als de bank garant staat kun/mag je het toch als liquide middelen beschouwen..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan nog kan het fout gaan ... Dat moet jij toch ook weten als je in zaken zit!
Dan moet jij ook weten dat dat nog veel langer kan duren dan n paar weken.
maar in de boeken kun je het met n garantie bijschrijven.
n voordeel is echter dat t ook andersom werkt.
Je koopt bv Finbogasson en betaald m als het transfergeld van Pelle binnen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
of van BMI of van de Vrij etc etc.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 12:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat er nu opeens geld is moet men bij Feyenoord ineens alles gaan wijzigen? Dan slaan jullie de plank volledig mis! In het begin van de crisis had men over een plan van aanpak over een periode van 5 jaar. Daar hou ik me aan vast , niet eerder ... Dat de meeste supporters nu ineens alleen maar eurotekens zien zegt meer over die personen !
Ze moeten helemaal niets wijzigen.
Ik zie het juist hetzelfde als jij.
Geen 3.5 miljoen aan een nog nietszeggende speler uitgeven maar wel geld uitgeven voor een nieuwe spits. (buitenspelers genoeg zonder verkoop)
Nu gaan we dubbel geld uitgeven.
Had het geld wat word uitgegeven dan liever nuttig aan een scorende spits uitgegeven of in de zak gehouden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 16:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar dan nog , geen geld uitgeven voor het op de rekening sta is de beste oplossing! Dan maar enkele weken wachten ...
Heb jij wel een idee van wat alleen een groepsfase CL je had opgeleverd??
Nu is het ook nog zo dat de neusjes weer in hun vuistje lachen want die strijken weer het dubbele op, nu wij WEER niet mee doen.
Afstand word zo alleen maar groter.

Ben altijd een fan van v.Geel geweest maar vind hem nu echt laks.
Er zijn nu middelen genoeg.
Je hebt verdomme al 35 miljoen opgehaald.
Kan je toch wel 5 tot 10 besteden en niet 3.5 miljoen aan een vleugelspeler van 19 waar we er genoeg van hebben.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:47   quote  deeplink  
ik ben niet de enige die bij de groenteboer is geweest :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 20:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heb jij wel een idee van wat alleen een groepsfase CL je had opgeleverd??
Nu is het ook nog zo dat de neusjes weer in hun vuistje lachen want die strijken weer het dubbele op, nu wij WEER niet mee doen.
Afstand word zo alleen maar groter.

Ben altijd een fan van v.Geel geweest maar vind hem nu echt laks.
Er zijn nu middelen genoeg.
Je hebt verdomme al 35 miljoen opgehaald.
Kan je toch wel 5 tot 10 besteden en niet 3.5 miljoen aan een vleugelspeler van 19 waar we er genoeg van hebben.
Jij vindt Schaken en Verhoek een succes op de vleugels?? Na Boëtius hadden we niemand van niveau. Ja, Manu mag het proberen. En vooruit.. Schaken als back-up. Vond het vorig seizoen al een zwak bezette positie, dus wat mij betreft kunnen we Bilal heel goed gebruiken.

En om de CL te bereiken moeten we niet alleen Besiktas uitschakelen he. Ook een club als Napoli of Leverkussen. Dat wordt ook met Dost een heel moeilijk verhaal. Dus om daar nou je beleid op af te stemmen..
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Hij heeft wel degelijk n punt in de volgorde.
Verhoek en Schaken lopen er nog. terwijl Pelle weg is.
dus scheefgroei.
eerst hadden Verhoek en Schaken allang ondergebracht dienen te zijn.
en daar telt het verhaal geen geld al helemaal niet.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:09   quote  deeplink  
En aangezien beide speelden in de CL. ga je je toch afvragen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:08 schreef van geil het volgende:
Hij heeft wel degelijk n punt in de volgorde.
Verhoek en Schaken lopen er nog. terwijl Pelle weg is.
dus scheefgroei.
eerst hadden Verhoek en Schaken allang ondergebracht dienen te zijn.
en daar telt het verhaal geen geld al helemaal niet.
Moeten der wel clubs zijn die ze willen hebben. Schaken was een week terug nog dicht bij Dubai dacht ik. En de vleugels komen in principe voor 2 posities in aanmerking. Das wel een verschil met de spits die maar op 1 plek kan spelen. Dus dan is het ook wat minder erg als je er een tijdje met 1 extra zit.

Maar inderdaad. Schaken en/of Verhoek moeten in principe wel afgevoerd worden voor het eind van deze maand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:09 schreef van geil het volgende:
En aangezien beide speelden in de CL. ga je je toch afvragen.
Gebrek aan alternatieven. Daarom speelde ze. Rutten wilde blijkbaar voor zekerheid gaan. Dat bleek ook wel uit zijn wissels. Was ook niet mijn keuze geweest.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:55 schreef van geil het volgende:

[..]

je antwoord past niet bij zijn verhaal.
lees t maar n's goed.
evenals bij mijn standpunt.
niemand heeft t over t budget, dat was namelijk WEL DUIDELIJK.
het gaat over het niet bestaande adequate schaduwlijstje waarmee hij zelf de boel geruststelde , en t verhaal nu.
t raakt kant nog wal.
Supporters voor de gek houden.(en spelers ook blijkt inmiddels)
Hoe kun je nou weten wat je budget gaat zijn als je nog niemand verkocht hebt...
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Iedereen die Martin van Geel nu niet meer ziet zitten als TD die zeurt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door Barabas --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
die zogenaamde zekerheidjes die t eerdere keer verprutsen.
in t geval Verhoek en Schaken roep ik al n half jaar dat Feyenoord ze gewoon gratis moet laten gaan met evt bijbetaling van het salaris.
desnoods verhuur.
bv Verhoek naar ADO Schaken naar Heerenveen , ik noem maar wat.
waarbij die twee clubs bv de helft van het salaris betalen.
Nu is er al n jaar de hoop op nog n miljoentje, terwijl t alleen maar kost en kost.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hoe kun je nou weten wat je budget gaat zijn als je nog niemand verkocht hebt...
Al degenen die niet uit n ei komen wisten dat.
met n marge van 5 miljoen naar beneden en omhoog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Tijd om te solliciteren.... Stuur je CV en motivatie per mail naar info@feyenoord.nl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:18 schreef van geil het volgende:
die zogenaamde zekerheidjes die t eerdere keer verprutsen.
in t geval Verhoek en Schaken roep ik al n half jaar dat Feyenoord ze gewoon gratis moet laten gaan met evt bijbetaling van het salaris.
desnoods verhuur.
bv Verhoek naar ADO Schaken naar Heerenveen , ik noem maar wat.
waarbij die twee clubs bv de helft van het salaris betalen.
Nu is er al n jaar de hoop op nog n miljoentje, terwijl t alleen maar kost en kost.
mwa, salaris door blijven betalen als ze weg zijn, gaat mij wel te ver. Dan mogen ze nog liever de bank warmhouden en af en toe invallen. Als ze vertrekken, dan moeten we er ook helemaal klaar mee zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:20 schreef Barabas het volgende:
Tijd om te solliciteren.... Stuur je CV en motivatie per mail naar info@feyenoord.nl
Leuk.
maar als je alle topics doorleest dan zie je dat 99,9 procent van de forumleden wisten dat De Vrij Janmaat Pelle en Bmi zouden vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:23 schreef van geil het volgende:

[..]

Leuk.
maar als je alle topics doorleest dan zie je dat 99,9 procent van de forumleden wisten dat De Vrij Janmaat Pelle en Bmi zouden vertrekken.
De rest komt uit n ei.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:23 schreef van geil het volgende:

[..]

Leuk.
maar als je alle topics doorleest dan zie je dat 99,9 procent van de forumleden wisten dat De Vrij Janmaat Pelle en Bmi zouden vertrekken.
Persoonlijk vind ik je te makkelijk met de kritiek op Van Geel. Je weet waarschijnlijk nog geen 2% van wat de beste man allemaal weet over contracten, salarissen, clausules, schulden en nog véél meer.

Ik wil ook graag betere spelers, kampioen worden en CL spelen, maar ik denk niet dat Feyenoord gebaat is bij aanhoudende kritiek die haar grondslag vindt in emoties ontstaan door teleurstelling. En het is behoorlijk negatief.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
jij maakt er van dat er niets deugd.
dat zeg ik nergens.
dus neem aan dat bovenstaande niet voor mij is bestemd
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 21:24 schreef van geil het volgende:

[..]

De rest komt uit n ei.
Hahn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door Barabas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.0233089