BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zaterdag 16 maart 2019 - 11:13   quote  deeplink  
Cookies wissen van AD en je kan blijven lezen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:13 schreef MMM het volgende:
Cookies wissen van AD en je kan blijven lezen.
Thnx maat ,,eens kijken of mij dat lukt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 11:28   quote  deeplink  
Technisch directeur Martin van Geel © ANP

Van held tot zondebok in acht jaar tijd

MARTIN VAN GEELHet Legioen heeft zijn kop van Jut gevonden: technisch directeur Martin van Geel (58) moet boeten voor de neergang van Feyenoord. Maar ­hoe heeft dat zover kunnen komen met een voormalige wonderdokter? Tijd voor een portret van de Brabander op basis van acht roerige jaren.

Mikos Gouka en Sjoerd Mossou 16-03-19, 08:07

1

Door Mikos Gouka en Sjoerd Mossou

Lees ook

Van Bronckhorst puzzelt: wel of geen Kökçü?Lees meer

Martin van Geel liep jaren geleden met zijn vrouw Annet over de Erasmusbrug. Pal naast het echtpaar stopte plots een auto. Een forse Feyenoord-supporter stapte uit, liep met zijn getatoeëerde armen gespreid op Van Geel af en gaf hem een knuffel.

Een spontane blijk van waardering. ,,Maar realiseer je wel dat die man mij over een paar jaar misschien over de reling de Maas in wil gooien’’, zei Van Geel tegen zijn vrouw.

In figuurlijke zin bleek het een vooruitziende blik. Tijdens het ver­loren bekerduel met Ajax begon de Feyenoord-aanhang voor het eerst openlijk het hoofd van Van Geel te eisen. Onlangs volgde een actie met verhuisdozen – en op sociale media is de Brabander al veel langer de zondebok bij een deel van het Legioen.

De inhoud van de kritiek is alom bekend. Feyenoord is er na de landstitel van 2017 – ondanks gegroeide financiële middelen – niet in geslaagd de kloof met Ajax en PSV te dichten, integendeel. Het spelersbeleid is zogezegd fantasieloos. De huidige selectie heeft relatief weinig waarde en de doorstroming vanuit de jeugdopleiding stokt. Dat laatste heeft veel te maken met het besluit van Van Geel om het beloftenteam buiten de voetbalpiramide te houden.

Maar hoe is Van Geel beland waar hij nu is, in het eeuwige krachtenveld van volksclub Feyenoord, ondanks zijn in veel opzichten klinkende resultaten, sportief en financieel? Hoe liet de technisch directeur gebeuren wat zijn vrouw en hij in 2011 op de Erasmusbrug al voorzagen, nota bene na veertig jaar in de jungle van het betaald voetbal? En waarom wordt zijn werkwijze nu verfoeid, terwijl diezelfde werkwijze fors bijdroeg aan de wederopstanding van Feyenoord?

De succesjaren

(2011-2014)

Martin van Geel boekt al vijftien jaar lang dezelfde stedentrip naar Rome. Daar reserveert hij met Annet altijd hetzelfde hotel en dezelfde kamer. Nummer 212, zei hij vorig jaar in VI.

Elke woensdag bezoekt Van Geel trouw zijn oude moedertje in Brabant. Zijn mobiele nummer is al sinds zijn tijd bij Willem II onveranderd, het horloge om zijn pols is ook al sinds mensenheugenis hetzelfde.

Ook zoiets: als speler van Roda JC volgde hij ooit een cursus boekhouden. Nog steeds heeft Van Geel van iedere Feyenoord-speler een keurig gerangschikte dossiermap in zijn kast staan, met alle gegevens denkbaar, overzichtelijk bij elkaar.

© ANP

In 2011 waren dat exact de karaktereigenschappen die Feyenoord nodig had, als stuurloze club in verval. Structuur. Orde. Regelmaat. Geen rare fratsen. Van Geel zette afspraken helder op papier over topsportgedrag bij het eerste elftal, de agenda’s binnen het voetbalbedrijf werden strak geordend. En niet onbelangrijk: hij gaf geen euro te veel uit.

Als vervanger van de door spelers weggestemde Mario Been haalde hij Ronald Koeman, op dat moment een trainer met littekens. Samen maakten ze een afspraak: bij drie nederlagen op rij bleef Van Geel pal achter zijn trainer staan. Andersom zou Koeman niet zeuren om nieuwe aankopen. Het huwelijk slaagde met glans, al erkent de huidige bondscoach dat hij in zijn derde seizoen een kans op de titel liet liggen.

Van Geel had vrijwel altijd in zijn carrière een goede hand in het aanstellen van trainers. Co Adriaanse bij Willem II, Louis van Gaal bij AZ, Harm van Veldhoven bij Roda JC. Opvallend vaak nam Van Geel al na een paar maanden afscheid van de zittende trainer, maar vrijwel altijd ging het daarna beter. ,,De positie van hoofdtrainer is de belangrijkste baan bij een voetbalclub’’, zei Van Geel al vaak.

Van Geels aankoopbeleid was geregeld succesvol, ondanks of misschien wel dankzij een gebrek aan geld. Oké, spelers als Ruud Vormer, John Goossens, Mitchell te Vrede, Harmeet Singh, Omar Elabdellaoui (huur) en Wes­ley Verhoek faalden in de Kuip.

Maar de huurlingen John Guidetti en Graziano Pellè waren voltreffers en met spelers als Daryl Janmaat, Otman Bakkal en Lex Immers haalde de technisch directeur koopjes binnen. De eigen jeugd deed de rest. Net als bij zijn vorige clubs scoorde Van Geel een fraaie transferbalans, al zetten zijn criticasters daar vraagtekens bij. Want in hoeverre mag hij het doorbreken (en verkopen) van eigen jeugd opeisen? Moeten de schouderklopjes niet vooral gaan naar de trainers op Varkenoord?

Titel als antwoord op kritiek

(2014-2017)

Van Geel is een vriendelijk mens. Hij is beleefd, gebruikt veel voornamen in zijn spreektaal, maar is geen type dat mensen vrolijk op de schouders slaat. Dat kun je saai en een tikje afstandelijk noemen, maar ook correct. ,,Ik denk over alles na’’, zegt hij vaak.

Zijn vijanden definiëren dat als ‘sluw’ of ‘berekenend’, ze zien in hem een wolf in schaapskleren. Zijn werkvrienden roemen juist zijn vakmanschap en professionaliteit. Co Adriaanse, Eric Gudde, Kenneth Pérez en anderen: ze zijn vaak vol lof.

Bij aandeelhouders, zaakwaarnemers of bestuurders van andere clubs, zijn de meningen over Van Geel verdeeld. Dat blijkt wel wanneer Feyenoord in het tijdperk na Koeman in een mindere periode verkeert. Er komt meer en meer kritiek. Het jaar onder coach Fred Rutten is geen onverdeeld succes, terwijl diens opvolger Giovanni van Bronckhorst in zijn eerste seizoen een dramatische fase kent met zeven nederlagen op rij.Van Geel redt de boel door Dick Advocaat tot noodadviseur te benoemen.

Colin Kazim-Richards bij Feyenoord © Pim Ras

Feyenoord is in een periode beland waarin de schulden – niet in de laatste plaats dankzij het transferbeleid van Van Geel – zijn weggewerkt. Er is nu wél geld beschikbaar, maar spelers zoals Marko Vejinovic, Bilal Basacikoglu, Colin Kazim-Richards, Simon Gustafson, Renato Tapia en in mindere mate Michiel Kramer voegen weinig toe. Transfervrije aanwinsten zoals Dirk Kuyt, Eljero Elia en Jan-Arie van der Heijden doen dat op de langere termijn wél, maar het seizoen 2015/2016 verloopt nog teleurstellend.

Onder de Vrienden van Feyenoord, met twee man vertegenwoordigd in de Raad van Commissarissen, groeit de weerstand tegen Van Geel. Zij vinden dat de club in deze fase, met geld op de bank, een ander type voetbalbeleid nodig heeft. De positie van Van Geel hangt aan een zijden draadje, maar net op tijd kantelen de panelen. Het feit dat de rvc afscheid wil gaan nemen van Van Geel lekt uit. En als Feyenoord de bekerfinale wint tegen FC Utrecht en commissaris William Bontes op andere gedachten wordt gebracht, overleeft Van Geel de storm. Een jaar later volgt het ultieme succes. Feyenoord wordt landskampioen. ,,Iedereen hier staat achter mij’’, zegt Van Geel, in de feestzaal achter het bordes op de Coolsingel, met een voor hem ongekende bravoure. ,,Misschien werk ik hier nog wel tien jaar.’’

Steeds meer hoon

(2017-2019)

Morgen schuift Van Geel aan bij het FOX Sports-programma De Tafel van Kees van presentator Kees Jansma. Het is een zeldzaam mediaoptreden in een roerige tijd.

De nieuwe trainer van Feyenoord: Jaap Stam © ANP

‘Van Geel, het is de hoogste tijd’ en ‘Martin, kanker op’, zong de harde kern onlangs in de Kuip. Een spreekkoor dat in meerdere opzichten pijn deed bij Van Geel, die zijn vader op 80-jarige leeftijd verloor aan darmkanker. De technisch directeur heeft al langer een moeizame verhouding met het wat harde, soms cynische klimaat rondom Feyenoord en Rotterdam. Thuis in Vught en in zijn appartement in Amsterdam voelt de familie Van Geel zich beter thuis, het appartement in Rotterdam werd enkele jaren terug al verkocht. De geboren Goirlenaar is in zijn hart altijd Brabander gebleven. Nu zijn jeugdliefde Willem II zonder algemeen directeur zit, zingt zijn naam er al rond.

Waar Van Geel in zijn beginjaren in de Kuip nog de makkelijkst te benaderen technisch directeur van Nederland was, spreekt hij zich tegenwoordig nog slechts één of twee keer per jaar uit in de media. Hij communiceert nog vrijwel uitsluitend via de officiële kanalen van Feyenoord. Onlangs nog lichtte hij daar de zoektocht naar een nieuwe trainer toe. ‘Ervaring’ was volgens de technisch directeur cruciaal bij Feyenoord. Een paar weken later stelde Van Geel de tamelijk onervaren Jaap Stam aan. Ook dat proces – Van Geel richtte eerst zijn pijlen op Advocaat en daarna tevergeefs op Van Gaal – kwam de technisch directeur op hevige kritiek te staan, zoals bij vrijwel alles wat hij nu doet.

In de jaren na de titel werd de kloof tussen Feyenoord en de rivalen PSV en Ajax al snel enorm. Niemand in Rotterdam rekende opeens jaarlijks op een kampioenschap, maar wél op aansluiting en een zekere stabiliteit. Het transferbeleid van Van Geel is daarbij wederom mikpunt van kritiek. Ook in zijn keuzes voor spelers is hij altijd een man van zekerheden gebleven. Het liefst winkelt de directeur in de subtop van de eredivisie, of bij oude bekenden uit zijn netwerk.

De kritiek daarop is vergelijkbaar met die van drie jaar geleden: ook nu oordelen diverse stakeholders, met voorop de Vrienden van Feyenoord, dat Feyenoord toe is aan verfrissing, met een ander type beleidsmaker.

Onrust kun je altijd maar tijdelijk buiten de deur houden, zei Van Geel zelf in 2017 nog in NRC Handelsblad. ,,Dat moet geen maanden duren, want dan gaat het ook ten koste van de club. Ik moet ook een bepaalde autoriteit hebben, intern en extern.’’

Van Geel voelt de steun van algemeen directeur Jan de Jong en commissaris Sjaak Troost. De komende maanden moet blijken hoe stevig die rugdekking écht is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 11:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Klaagzang van een poesje in het nauw
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:54 schreef MMM het volgende:
De ’td’ vindt niet dat hij zichzelf hoeft te verdedigen tegen kritiek. 

De aanhang realiseert zich niet dat de club tot de komst van het nieuwe stadion geen euro méér kan uitgeven dan nu het geval is.

Kritiek op deze club mag, daar kunnen we goed tegen, maar het moet wel binnen proporties blijven.

„Jaap komt hierheen voor Feyenoord, dat staat bij hem op plek 1, 2 en 3. Maar hij komt óók omdat ik hem al 24 jaar ken

WALGELIJK
Je haat druipt er weer van af, ziekelijk.
Beide stukken geven weer wat er speelt.
Het telegraaf stuk is waar en het ad stuk ook, maar zegt meer over de onrealistisch geworden aanhang
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:54 schreef MMM het volgende:
De ’td’ vindt niet dat hij zichzelf hoeft te verdedigen tegen kritiek. 

De aanhang realiseert zich niet dat de club tot de komst van het nieuwe stadion geen euro méér kan uitgeven dan nu het geval is.

Kritiek op deze club mag, daar kunnen we goed tegen, maar het moet wel binnen proporties blijven.

„Jaap komt hierheen voor Feyenoord, dat staat bij hem op plek 1, 2 en 3. Maar hij komt óók omdat ik hem al 24 jaar ken

WALGELIJK
Je haat druipt er weer van af, ziekelijk.
Beide stukken geven weer wat er speelt.
Het telegraaf stuk is waar en het ad stuk ook, maar zegt meer over de onrealistisch geworden aanhang

zie je het zelf eigenlijk ook? hoe belachelijk het is, datje over zo'n stuk braak neigingen krijgt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 10:50 schreef blinde het volgende:
Dit zijn de feiten zonder al die emoties. Tja moet v geel dan weg ieder ander bedrijf mag je gewoon blijven werken met zn prestatie.nou kom maar op met alles wat er fout is gevangen ??
exact.
zelfs een blinde ziet het beter :)
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:32 schreef van geil het volgende:
Klaagzang van een poesje in het nauw
op het ad stuk?
JE zal dan dat deel van de aanhang bedoelen denk ik.
Veel plezier weer vandaag met snuiven
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 12:14   quote  deeplink  
Inmiddels heb ik een Igor filter
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2019 - 12:20   quote  deeplink  
Die vliegen de deur uit bij Bol.com.
VVout
 VVout - zaterdag 16 maart 2019 - 12:21   quote  deeplink  
Een haat filter zou anders ook niet misstaan. Echt de één na de ander wordt neer gesabelt en als je het waagt ook maar enigszins de positieve feiten naar boven te halen zit je hier blijkbaar aan de LSD.
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2019 - 12:23   quote  deeplink  
Zoals het het gebracht wordt met allerlei verzinsels en hersenspinsels , op zeker!
Ik denk zelfs n combinatie met Absint.
VVout
 VVout - zaterdag 16 maart 2019 - 12:25   quote  deeplink  
Getinte zaken en bejaarde koeien komen van alle kanten Geile!
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2019 - 12:26   quote  deeplink  
Uiteraard , maar filteren is een vrije keuze.
VVout
 VVout - zaterdag 16 maart 2019 - 12:30   quote  deeplink  
Vrijheid van meningsuiting en voorkeur ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:14 schreef Stylzz het volgende:
Inmiddels heb ik een Igor filter
Igor verkondigd het woord ook huis aan huis.
Toon je geen interesse dan steekt hij zijn voet tussen de deur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door Leon FR1908 --
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:23 schreef van geil het volgende:
Zoals het het gebracht wordt met allerlei verzinsels en hersenspinsels , op zeker!
Ik denk zelfs n combinatie met Absint.
Jij kan het weten kennelijk.
Meester hersen spinsel.
Van geel maakt alles stuk en financiele wanorde etc.., komt deze flashback dagelijks terug na al regentonnen die je hebt leeg gezopen van dat spul?
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Igor verkondigd het woord ook huis aan huis.
Toon je geen interesse dan steekt hij zijn voet tussen de deur.
Op 5 december kom ik ook nog door de schoorsteen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Igor, je bent een beetje een drammer, das alles. Je zal misschien goede punten hebben, maar niemand leest ze meer.
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Igor verkondigd het woord ook huis aan huis.
Toon je geen interesse dan steekt hij zijn voet tussen de deur.
Hahahahahaha
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:
Igor, je bent een beetje een drammer, das alles. Je zal misschien goede punten hebben, maar niemand leest ze meer.
Ik snap dat het kick is om met de oneliner grootpraat mee te gaan.
Maar wees eerlijk, de echte drammers zijn de van geel haters.
blader gerust het van geel forum terug, 90% overtrokken drama drammerij
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Hahahahahaha
Ik ben nog erger dan jehova.
Als het wat moeilijk word voor van geil, gaat hij altijd lachen of mensen een drugs verslaving aanpraten, of een of andere beperking.
Zo werkt een zwakke bekrompen geest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door igor korneev --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:08 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ik snap dat het kick is om met de oneliner grootpraat mee te gaan.
Maar wees eerlijk, de echte drammers zijn de van geel haters.
blader gerust het van geel forum terug, 90% overtrokken drama drammerij
t een sluit het ander niet uit.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t een sluit het ander niet uit.
waarom wil je mij dan buitensluiten?
ben slechts de oppositie.
En tot ik vandaag met een gruwelijk pleuris humeur, hier gezellig kwam lezen, ook nog zo beleefd mogelijk heb gereageerd, met meer onderbouwing dan ik ooit van de tegenstanders heb kunnen lezen.
Maar ja, als het wat te veel word, gaat ie kinderachtig doen he? met hahahaatjes en andere zielige drugs of lichaamlijke beperkingen.
kneuzen gedrag
VVout
 VVout - zaterdag 16 maart 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t een sluit het ander niet uit.
Oneens hoor, er is grotendeels maar één partij luid aan het woord. Het wordt tijd dat de andere kant van het verhaal ook eens luid wordt belicht.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Oneens hoor, er is grotendeels maar één partij luid aan het woord. Het wordt tijd dat de andere kant van het verhaal ook eens luid wordt belicht.
ik vind beide kanten niet meer te doen.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Ik zit nu eens bij mijn instellingen te kijken, kan ik mij nou niet eens uitschrijven bij dit forum? Of zie ik de knop niet.
Graag wat hulp, er zijn vast wel mensen die mij daar extra snel mee willen helpen.
kun je rustig zonder tegenspraak verder, v geil bv.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 13:34   quote  deeplink  
Gewoon uitloggen klikken en niet meer inloggen, vereist wel wat discipline.

T merendeel is t nooit gelukt.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:34   quote  deeplink  
Ga ik wel bij het ajax forum verder, waar er wat positiever over feyenoord word gepraat
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:
Gewoon uitloggen klikken en niet meer inloggen, vereist wel wat discipline.

T merendeel is t nooit gelukt.
Ja, maar dat is niet genoeg.
Je hoort jezelf gewoon kunnen uit te schrijven.
lijkt mij niet in de haak als dit niet zo is.
Ik wil niet meer in kunnen loggen, dan heb ik de verleiding ook niet meer.
Dus de enige weg is een ban uitlokken?
Alles en iedereen uitschelden en agressie posten?
kenny
 kenny - zaterdag 16 maart 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:
Igor, je bent een beetje een drammer, das alles. Je zal misschien goede punten hebben, maar niemand leest ze meer.
inderdaad filteren onze igor , blijft het v geel evangelie verkondigen terwijl het overgrote deel van de supporters er heel anders over denken
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 13:51   quote  deeplink  
zorg voor een uitschrijf knop en je wens gaat in vervulling.
geen igor meer dan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 maart 2019 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:47 schreef kenny het volgende:

[..]

inderdaad filteren onze igor , blijft het v geel evangelie verkondigen terwijl het overgrote deel van de supporters er heel anders over denken
Dat is t niet, ik kan me in veel dingen vinden zelfs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 14:02   quote  deeplink  
Ik ook ,maar Igor zijn verdediging is ontzettend langdradig zodat ik het automatisch gaat skippen.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 14:07   quote  deeplink  
ik zou niet weten hoe ik anders door zou moeten dringen.
anders blijft het gesprek eindeloos hangen in oneliners zonder de feiten naast elkaar te leggen.
ik ben ook niet fouten vrij geweest in mijn betoog overigens.

zojuist een prive bericht gestuurd naar de beheerder, in de hoop dat hij mijn kan helpen bij het verwijderen van mijn account
MMM
 MMM - zaterdag 16 maart 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 11:40 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Je haat druipt er weer van af, ziekelijk.
Beide stukken geven weer wat er speelt.
Het telegraaf stuk is waar en het ad stuk ook, maar zegt meer over de onrealistisch geworden aanhang

zie je het zelf eigenlijk ook? hoe belachelijk het is, datje over zo'n stuk braak neigingen krijgt
Haat vind ik een verkeerde term.. Absoluut geen haat.

Nee zie het niet. Hoe onsmakelijk positief de televaag van Geel neerzet vind ik echt stuitend. Heeft niets met journalistiek te maken.
MMM
 MMM - zaterdag 16 maart 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:34 schreef igor korneev het volgende:
Ga ik wel bij het ajax forum verder, waar er wat positiever over feyenoord word gepraat
Ja tuurlijk word er daat positief gepraat over ons, net als bij de televaag.. Die vinden het prima zo.
MMM
 MMM - zaterdag 16 maart 2019 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 14:07 schreef igor korneev het volgende:
ik zou niet weten hoe ik anders door zou moeten dringen.
anders blijft het gesprek eindeloos hangen in oneliners zonder de feiten naast elkaar te leggen.
ik ben ook niet fouten vrij geweest in mijn betoog overigens.

zojuist een prive bericht gestuurd naar de beheerder, in de hoop dat hij mijn kan helpen bij het verwijderen van mijn account
Kom op joh. Je hoeft je toch niet meteen uit te schrijven..
ar
 ar - zaterdag 16 maart 2019 - 14:37   quote  deeplink  
Joh laat gaan Igor.
Het is nu wel duidelijk toch hoe je erover denkt.
En voor een groot gedeelte ook waar. Maar blijf vooral niet hangen.
Snij gewoon een keer wat anders aan, bijv in een wedstrijdtopic of het café. Het is tenslotte niet het van Geel forum.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 16 maart 2019 - 14:42   quote  deeplink  
Igor moet blijven.....anders wordt het wel heel zuur hier...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 12:23 schreef van geil het volgende:
Zoals het het gebracht wordt met allerlei verzinsels en hersenspinsels , op zeker!
Ik denk zelfs n combinatie met Absint.
Was je spiegel erg duur?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 13:33 schreef igor korneev het volgende:
Ik zit nu eens bij mijn instellingen te kijken, kan ik mij nou niet eens uitschrijven bij dit forum? Of zie ik de knop niet.
Graag wat hulp, er zijn vast wel mensen die mij daar extra snel mee willen helpen.
kun je rustig zonder tegenspraak verder, v geil bv.
Nee joh, van geil niet serieus nemen. Gewoon sport van maken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 14:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ook ,maar Igor zijn verdediging is ontzettend langdradig zodat ik het automatisch gaat skippen.
Stom dan.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 14:58   quote  deeplink  
Nog meer? Zin an!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2019 door FR-Henk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 maart 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 14:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee joh, van geil niet serieus nemen. Gewoon sport van maken.
Wat Igor met van Geel heeft heb jij met van Geil haha
Maar allebij blijven
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2019 - 15:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat Igor met van Geel heeft heb jij met van Geil haha
Maar allebij blijven
Vanzelfsprekend.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 15:57   quote  deeplink  
M'n ochtend humeur is weer wat gaan liggen.
Bedankt voor de reacties, geeft weer wat lucht.
Ook sportief van je MMM jouw reactie, ook al zijn we het niet eens en gaf ik nogal op je af van ochtend bleef je wel netjes.
Een off day voor mij en ga er nog eens over nadenken of ik mij uitschrijft

Maar het is toch raar als je jezelf niet uit zou kunnen schrijven bij dit forum?

@ar, je hebt wel gelijk. Maar ik wil me sterk maken voor van geel.
In mijn belevenis een aderlating als hij weg moet.
En er knapt iets in m'n hoofd als ik moet lezen hoe hatelijk er over hem word geschreven regelmatig.
Voor mij is t een held. Maar ik moet het idd. Wat laten vieren allemaal
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2019 - 16:09   quote  deeplink  
Gewoon doorgaan, Igor. Elke mening telt mee.
Een forum bestaat uit discussie.
Wellicht soms ven minder lang van stof zijn en je argumenten beter doseren.
Altijd iets achter de hand houden.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 16 maart 2019 - 16:12   quote  deeplink  
Oké thanks, ik zal t proberen :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic









0.2744200