BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 12 maart 2014 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ook al weer zo'n vooringenomen standpunt.
En jij heb toch ook een vooringenomen standpunt betreft mij ... dus wat lul je nou?
van geil
 van geil - woensdag 12 maart 2014 - 08:48   quote  deeplink  
DSC_0588-1024x680.jpg
samen n nieuw avontuur.
tomson
 tomson - woensdag 12 maart 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 - 06:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We zullen zien of ie het in het buitenland gaat redden .
Het is in ieder geval niet een coach van het kaliber Mourinho, van Gaal, Hiddink, Guardiola.
Die gaan OOK niet naar Swansea.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Kans revelatie Kongolo kwam laat: 'Dat is achteraf praten'

600x400-kongolotwe.JPG

Hoofdtrainer Ronald Koeman benadert het slot van het eredivisieseizoen als een project waarin Feyenoord Europees voetbal veilig moet stellen. De oefenmeester heeft daar een nieuwe methode voor uit de kast getrokken. Koeman kwam tegen FC Groningen met een nieuwe formatie en ook talent Terence Kongolo lijkt een belangrijk plekje te hebben in het basiselftal in de laatste weken van de competitie.

Kongolo laat in zijn optredens direct zien waarom hij als zo'n groot verdedigend talent bestempeld wordt in de jeugdopleiding van Feyenoord. De vraag die dan rijst is waarom Koeman niet eerder naar de kwaliteiten van de jeugdinternational greep. 'Dat is achteraf praten', zegt de coach in het Algemeen Dagblad.

In de weinige eredivisiewedstrijden van Kongolo heeft hij zelfs zo'n grote indruk gemaakt dat hij wordt gelinkt aan het WK. 'Terence bij Oranje? Als iemand zich zo overtuigend presenteert, zal hij best in beeld komen. Maar wij moeten gewoon het seizoen goed afmaken. Dat is goed voor Feyenoord. Goed voor mij. En ook nog eens goed voor Oranje', besluit Koeman wijs.
Bron:AD
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:
Kans revelatie Kongolo kwam laat: 'Dat is achteraf praten'

[ afbeelding ]

Hoofdtrainer Ronald Koeman benadert het slot van het eredivisieseizoen als een project waarin Feyenoord Europees voetbal veilig moet stellen. De oefenmeester heeft daar een nieuwe methode voor uit de kast getrokken. Koeman kwam tegen FC Groningen met een nieuwe formatie en ook talent Terence Kongolo lijkt een belangrijk plekje te hebben in het basiselftal in de laatste weken van de competitie.

Kongolo laat in zijn optredens direct zien waarom hij als zo'n groot verdedigend talent bestempeld wordt in de jeugdopleiding van Feyenoord. De vraag die dan rijst is waarom Koeman niet eerder naar de kwaliteiten van de jeugdinternational greep. 'Dat is achteraf praten', zegt de coach in het Algemeen Dagblad.

In de weinige eredivisiewedstrijden van Kongolo heeft hij zelfs zo'n grote indruk gemaakt dat hij wordt gelinkt aan het WK. 'Terence bij Oranje? Als iemand zich zo overtuigend presenteert, zal hij best in beeld komen. Maar wij moeten gewoon het seizoen goed afmaken. Dat is goed voor Feyenoord. Goed voor mij. En ook nog eens goed voor Oranje', besluit Koeman wijs.
Bron:AD
Nee, jij bent er (Koeman) om dat te zien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 14:02   quote  deeplink  
tja, als je 5 prima CV's heb, dan duurt het even. Denk dat Koeman het best wel in de gaten had, maar je kan ze niet allemaal opstellen. Tenzij je zo speelt als afgelopen wedstrijd! ;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Als er morgen wint moet zelfs de grootste pessimist zeggen dat Koeman een goede coach is en de juiste maatregelen genomen heeft!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, als je 5 prima CV's heb, dan duurt het even. Denk dat Koeman het best wel in de gaten had, maar je kan ze niet allemaal opstellen. Tenzij je zo speelt als afgelopen wedstrijd! ;)
Is ergens wel zo maar heb bij Koeman het idee dat ie de jeugd niet de kans heeft gegeven enkel alleen als het niet anders kon vanwege schorsingen of blessures..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Als de lat ( door ons bepaald met een kampioenschap) kun je dan nog meer jeugd inbrengen? Dan hadden we moeten zeggen ach plaats 10 is voldoende Ronald , maar dat kon niet of praat ik poep!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Kongolo had wel een paar keer mee gedaan, toen deed hij t aardig maar niet zo als nu, dus dat komt ook door groei!
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is ergens wel zo maar heb bij Koeman het idee dat ie de jeugd niet de kans heeft gegeven enkel alleen als het niet anders kon vanwege schorsingen of blessures..
vind ik ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is ergens wel zo maar heb bij Koeman het idee dat ie de jeugd niet de kans heeft gegeven enkel alleen als het niet anders kon vanwege schorsingen of blessures..
Vind ik wat makkelijke kritiek. Bedenk dat we met wekelijks met 7 man uit de eigen jeugd spelen. Alleen Mathijsen, Immers, Schaken en Pellè niet. Daarnaast heeft Koeman recent nog een fitte Mathijsen op de bank gezet voor Kongolo. En Boëtius liet ie ook vanuit het niets debuteren.
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik wat makkelijke kritiek. Bedenk dat we met wekelijks met 7 man uit de eigen jeugd spelen. Alleen Mathijsen, Immers, Schaken en Pellè niet. Daarnaast heeft Koeman recent nog een fitte Mathijsen op de bank gezet voor Kongolo. En Boëtius liet ie ook vanuit het niets debuteren.
omdat alle buitenspelers ontbraken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik wat makkelijke kritiek. Bedenk dat we met wekelijks met 7 man uit de eigen jeugd spelen. Alleen Mathijsen, Immers, Schaken en Pellè niet. Daarnaast heeft Koeman recent nog een fitte Mathijsen op de bank gezet voor Kongolo. En Boëtius liet ie ook vanuit het niets debuteren.
Maar die 7 eigen jeugd spelers zijn niet allemaal onder Koeman gedebuteerd. Boëtius is een verhaal apart, daar kon ie niet omheen zo ook Vilhena.
Maar Kongolo, van Beek, Woudenberg, Sleegers en Steenvoorden waren meen ik allen noodgrepen omdat ie niemand anders had op dat moment.
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar die 7 eigen jeugd spelers zijn niet allemaal onder Koeman gedebuteerd. Boëtius is een verhaal apart, daar kon ie niet omheen zo ook Vilhena.
Maar Kongolo, van Beek, Woudenberg, Sleegers en Steenvoorden waren meen ik allen noodgrepen omdat ie niemand anders had op dat moment.
Boetius ook.
en zo ook Vilhena
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:21 schreef van geil het volgende:

[..]

Boetius ook.
en zo ook Vilhena
Dat kan ik me dan ff niet herrineren..
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat kan ik me dan ff niet herrineren..
Boetius bij gebrek aan buitenspelers
en Vilhena kwam pas in beeld door het Leerdam incident.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Ik kan Koeman niet echt betrappen op structureel doorselecteren jeugd. In oefenwedstrijden heeft hij e.e.a. uitgeprobeerd, ja. Dat was het.

Speelde te vaak, teveel op veilig, had zeker dit seizoen allerlei mogelijkheden om jongens als van Beek en Sleegers van het grote werk te laten proeven.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Er werd wel resultaat verwacht.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Clasie speelde najaar lang ondermaats. Bleef staan.
Schaken heel lang ondermaats: bleef staan.
Vilhena heel lang ondermaats: bleef staan
de Vrij een periode matig: bleef staan

Waren kansen voor frisse inbreng.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:49 schreef FR-Henk het volgende:
Clasie speelde najaar lang ondermaats. Bleef staan.
Schaken heel lang ondermaats: bleef staan.
Vilhena heel lang ondermaats: bleef staan
de Vrij een periode matig: bleef staan

Waren kansen voor frisse inbreng.
en zijn die dan beter ?????????????? speculatie dus
Ronald ziet die mannen elke dag, en trainer zijn is een vak en zo een slechte trainer/speler was/is Ronald niet
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
oneens.
er waren inderdaad kansen genoeg. zeker gezien de belabberde individuele en elftalresultaten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar die 7 eigen jeugd spelers zijn niet allemaal onder Koeman gedebuteerd. Boëtius is een verhaal apart, daar kon ie niet omheen zo ook Vilhena.
Maar Kongolo, van Beek, Woudenberg, Sleegers en Steenvoorden waren meen ik allen noodgrepen omdat ie niemand anders had op dat moment.
Boëtius was geen noodgreep. Koeman koos bewust voor hem. Kwam vanuit het niets. En hij heeft inderdaad de meeste niet laten debuteren, maar hij laat ze wel spelen. Ik zie ook niet echt wat je kritiekpunt op dat gebied is. Wat wil je dan dat ie doet? Dat hij die spelers - die eigen jeugd zijn - op de bank zet om andere eigen jeugd erin te zetten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:32 schreef van geil het volgende:
oneens.
er waren inderdaad kansen genoeg. zeker gezien de belabberde individuele en elftalresultaten.
Koeman ziet ze dagelijks op de training. Op Van Beek en Kongolo na, misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Boëtius was geen noodgreep. Koeman koos bewust voor hem. Kwam vanuit het niets. En hij heeft inderdaad de meeste niet laten debuteren, maar hij laat ze wel spelen. Ik zie ook niet echt wat je kritiekpunt op dat gebied is. Wat wil je dan dat ie doet? Dat hij die spelers - die eigen jeugd zijn - op de bank zet om andere eigen jeugd erin te zetten?
Dat bedoel ik ook dat Boëtius geen noodgreep was, die is gewoon te goed. Hij moet ze wel laten spelen want geld voor aankopen heeft ie niet/nauwelijks gehad. De kritiek die ik bedoel duidelijk te maken is dat hij, de jeugdspelers eerder vernoemd, niet al wat eerder gebracht heeft. Hij bracht ze juist op die momenten dat hij niet anders kon.
Ik denk dat een Clasie een BMI een Vilhena er echt geen moeite mee hebben om ergens in de tweede helft plaats te maken voor een jonkie. Zo zijn ze zelf onlangs ook begonnen toch.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:10 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en zijn die dan beter ?????????????? speculatie dus
Ronald ziet die mannen elke dag, en trainer zijn is een vak en zo een slechte trainer/speler was/is Ronald niet
Jij weet ook niet of ze slechter waren.
Je hebt trainers die teveel op veilig willen spelen.
Van Beek viel een paar keer in. En zo slecht was hij zeker niet.

Met Koeman heb je geen trainer die voldoende oog voor jeugd en experiment heeft.
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Boëtius was geen noodgreep. Koeman koos bewust voor hem. Kwam vanuit het niets. En hij heeft inderdaad de meeste niet laten debuteren, maar hij laat ze wel spelen. Ik zie ook niet echt wat je kritiekpunt op dat gebied is. Wat wil je dan dat ie doet? Dat hij die spelers - die eigen jeugd zijn - op de bank zet om andere eigen jeugd erin te zetten?
is niet waar T
Schaken was geblesseerd aan z'n knie (Oranje)
Koeman had geen buitenspelers. Verhoek stond op rechts en Boetius op links.
debuut tegen 020.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet ook niet of ze slechter waren.
Je hebt trainers die teveel op veilig willen spelen.
Van Beek viel een paar keer in. En zo slecht was hij zeker niet.

Met Koeman heb je geen trainer die voldoende oog voor jeugd en experiment heeft.
eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:44 schreef van geil het volgende:

[..]

is niet waar T
Schaken was geblesseerd aan z'n knie (Oranje)
Koeman had geen buitenspelers. Verhoek stond op rechts en Boetius op links.
debuut tegen 020.
Dus toch dan, maar goed ondanks dat had hij naar alle waarschijnlijkheid toch snel zijn debuut gemaakt..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 maart 2014 - 19:28   quote  deeplink  
gaat toch weg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Na dit seizoen al?
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Koeman
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:44 schreef van geil het volgende:

[..]

is niet waar T
Schaken was geblesseerd aan z'n knie (Oranje)
Koeman had geen buitenspelers. Verhoek stond op rechts en Boetius op links.
debuut tegen 020.
Schaken kwam terug van een blessure. Viel toen nog in. Goossens en Achahbar had koeman ook kunnen brengen. En Elabdellaoui en Fernandez denk ik ook. Of hij had Vormer op kunnen stellen en met 4 middenvelders kunnen spelen. Al die opties heeft ie wel eens gebruikt. Koeman had voldoende alternatieven. Bovendien kwam Boëtius net als Schaken net uit een blessure.

Wat ik ermee wil zeggen is dat die keuze voor JP op dat moment bepaald niet vanzelfsprekend was. Koeman durfde het aan. Natuurlijk was Schaken niet fit, maar toch. Die was die wedstrijd ervoor ook niet fit. Toen speelde Guyon en Verhoek (en invallers Goossens en Elabdellaoui) naast Pellè voorin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 maart 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 17:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook dat Boëtius geen noodgreep was, die is gewoon te goed. Hij moet ze wel laten spelen want geld voor aankopen heeft ie niet/nauwelijks gehad. De kritiek die ik bedoel duidelijk te maken is dat hij, de jeugdspelers eerder vernoemd, niet al wat eerder gebracht heeft. Hij bracht ze juist op die momenten dat hij niet anders kon.
Ik denk dat een Clasie een BMI een Vilhena er echt geen moeite mee hebben om ergens in de tweede helft plaats te maken voor een jonkie. Zo zijn ze zelf onlangs ook begonnen toch.
Maar achterin hebben we 5 goede CV's voor in principe 2 posities lopen. Het is bovendien vrij ongebruikelijk die te wisselen in een wedstrijd. Dat is dus een probleem. Van Bek en Kongolo breng je dan wat minder makkelijk. Ik zie dat eigenlijk ook niet echt als een fout van Koeman, want in die situatie kon ie niet veel anders. Tenzij je echt gaat rouleren. Daarvoor spelen we denk ik te weinig wedstrijden.

Bovendein Clasie en Vilhena hebben sowieso zelf nog voldoende te leren. En wie zou er voor die 2 erin komen. Sleegers? Die het halve seizoen geblesseerd was? Is hij goed genoeg? Of had Te Vrede vaker moeten starten in plaats van Pellè?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 maart 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 22:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar achterin hebben we 5 goede CV's voor in principe 2 posities lopen. Het is bovendien vrij ongebruikelijk die te wisselen in een wedstrijd. Dat is dus een probleem. Van Bek en Kongolo breng je dan wat minder makkelijk. Ik zie dat eigenlijk ook niet echt als een fout van Koeman, want in die situatie kon ie niet veel anders. Tenzij je echt gaat rouleren. Daarvoor spelen we denk ik te weinig wedstrijden.

Bovendein Clasie en Vilhena hebben sowieso zelf nog voldoende te leren. En wie zou er voor die 2 erin komen. Sleegers? Die het halve seizoen geblesseerd was? Is hij goed genoeg? Of had Te Vrede vaker moeten starten in plaats van Pellè?
Klopt, snap je visie dat het ongebruikelijk is maar als 1 van die basisspelers niet deugd is een wissel ook in die linie een optie. Geheel afhankelijk van de situatie. Moet ook in het verloop van de nog af te werken wedstrijd passen. Zoals van geil al eerder aan gaf. Vaak genoeg dit seizoen gezien dat er spelers bij zitten die niet willen/kunnen geven. Vind het sowieso een signaal naar je jeugd dat ze ook die kansen krijgen. (Bedenken ze zich wel een extra keer als ze elders een contract kunnen krijgen). Koeman heeft daar in mijn ogen tekort geschoten..
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, snap je visie dat het ongebruikelijk is maar als 1 van die basisspelers niet deugd is een wissel ook in die linie een optie. Geheel afhankelijk van de situatie. Moet ook in het verloop van de nog af te werken wedstrijd passen. Zoals van geil al eerder aan gaf. Vaak genoeg dit seizoen gezien dat er spelers bij zitten die niet willen/kunnen geven. Vind het sowieso een signaal naar je jeugd dat ze ook die kansen krijgen. (Bedenken ze zich wel een extra keer als ze elders een contract kunnen krijgen). Koeman heeft daar in mijn ogen tekort geschoten..
eens!
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 15 maart 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Wordt er nog een afscheidswedstrijd voor Ronald Koeman gehouden
toch wel een eer om tweede, derde en bij de laatste vier te komen
zeer goed gedaan
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 15 maart 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Ronald tot morgenmiddag in de volle KUIP
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 23:46   quote  deeplink  
ronald-koeman.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 maart 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, snap je visie dat het ongebruikelijk is maar als 1 van die basisspelers niet deugd is een wissel ook in die linie een optie. Geheel afhankelijk van de situatie. Moet ook in het verloop van de nog af te werken wedstrijd passen. Zoals van geil al eerder aan gaf. Vaak genoeg dit seizoen gezien dat er spelers bij zitten die niet willen/kunnen geven. Vind het sowieso een signaal naar je jeugd dat ze ook die kansen krijgen. (Bedenken ze zich wel een extra keer als ze elders een contract kunnen krijgen). Koeman heeft daar in mijn ogen tekort geschoten..
Applaus.
Jeugd motiveren, kansen bieden, er waren wedstrijdmomenten waar ze als vervanger verbetering zouden kunnen zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 15 maart 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Applaus.
Jeugd motiveren, kansen bieden, er waren wedstrijdmomenten waar ze als vervanger verbetering zouden kunnen zijn.
+2
tomson
 tomson - zondag 16 maart 2014 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:46 schreef de bluffer het volgende:
Ronald tot morgenmiddag in de volle KUIP
Kom anders eerst een drankje doen op varkenoord ? Ik trakteer ! Ben toch wel nieuwsgierig wie die vooraanstaande voetbalkenner met al die contacten nu eigenlijk is. Stuur maar een peebeetje :))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 maart 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, snap je visie dat het ongebruikelijk is maar als 1 van die basisspelers niet deugd is een wissel ook in die linie een optie. Geheel afhankelijk van de situatie. Moet ook in het verloop van de nog af te werken wedstrijd passen. Zoals van geil al eerder aan gaf. Vaak genoeg dit seizoen gezien dat er spelers bij zitten die niet willen/kunnen geven. Vind het sowieso een signaal naar je jeugd dat ze ook die kansen krijgen. (Bedenken ze zich wel een extra keer als ze elders een contract kunnen krijgen). Koeman heeft daar in mijn ogen tekort geschoten..
tja, 7 spelers bij de eerste 11 uit de eigen jeugd lijkt mijn een voldoende signaal..

Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het op zich wel prijzenswaardig dat Koeman bijvoorbeeld De Vrij niet meteen heeft laten vallen. Beetje vertrouwen geven als het minder gaat is ook weinig mis mee. Maar goed, daarover verschillen we dus van mening. Al moet ik zeggen dat ik vond dat Koeman De Vrij misschien wat lang had laten staan. Maar goed, aan de nadere kant, De Vrij was loyaal naar Feyenoord (toen anderen vertrokken). Dit seizoen was Feyenoord loyaal naar hem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 maart 2014 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 maart 2014 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Applaus.
Jeugd motiveren, kansen bieden, er waren wedstrijdmomenten waar ze als vervanger verbetering zouden kunnen zijn.
Op zich ben ik daar voor, maar Van Beek en Kongolo hadden net een beetje de pech dat ze op een positie rondliepen waar we nou juist wel goed bezet waren. Als ze concurrenten waren geweest van Immers, Schaken of Mulder, waren ze denk ik veel meer aan bod gekomen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 maart 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Van geil heeft het ook al eens gezegd meen ik. Kan ook iemand anders zijn. Armenteros halen en Manu verhuren, ongeloofLIJK..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 maart 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Maar ik begrijp je visie wel T..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 maart 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 01:28 schreef RenatoBos het volgende:
Van geil heeft het ook al eens gezegd meen ik. Kan ook iemand anders zijn. Armenteros halen en Manu verhuren, ongeloofLIJK..
Die zet snap ik ook niet helemaal. Zelfs met de kennis van toen was Armenteros een bedenkelijke 'aanwinst'. Dan had je idd beter Manu een kans kunnen geven. Maar die zal blijkbaar niet overtuigend zijn geweest op de trainingen.. Maar goed, voor de rest?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 01:28 schreef RenatoBos het volgende:
Maar ik begrijp je visie wel T..
Dan begrijpen we elkaar! :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Voor de rest, op van de zenuwen voor zo..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 13:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dan begrijpen we elkaar! :)
Geen speld tussen te krijgen d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0531899