BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:56 schreef Barabas het volgende:
Gisteren maakte hij een dikke fout; bracht Shane Long in voor Tadic terwijl juist Pelle, die onzichtbaar was, eraf had gemoeten. Na die wissel was de balans zoek en de winnende treffer kwam ook over links... Long speelt altijd centraal, nooit op links.
Hmmmmm Ronald Rutten..(??)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Koeman predikt geduld: 'De staf die er nu zit, heeft tijd nodig'

600x400-koemansouth.jpg

Ronald Koeman vindt het jammer dat Feyenoord dramatisch aan het seizoen is begonnen. De coach was drie jaar lang trainer in De Kuip. 'We hebben in die tijd toch aan iets gebouwd', vertelt de oefenmeester van Southampton in Voetbal International.

'Met als resultaat dat clubs weer met knikkende knieën naar De Kuip kwamen. Dat is nu even weg', weet hij. Koeman volgt de club nog op de voet. 'Zeker. We hebben hier een stuk of zes van die Skysports-zenders en die laten ook Nederlands voetbal zien. Als wij zaterdag spelen, kan ik een dag later alles zien.'

Koeman vertrok deze zomer en met hem vele spelers. 'Het is voor Feyenoord moeilijk vergelijkbare vervangers te halen, dus het is niet reëel te eisen dat de ploeg er direct weer staat. De staf die er nu zit, heeft tijd nodig en behoort die ook te krijgen. Ik hoop dat het snel goed komt met Feyenoord. Ik gun die club namelijk alles.'
Bron:VI
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 september 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Nice.
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Tja 2e In de PL staan, van Arsenal gewonnen. Het gaat lekker met Koeman. Ja hij zat lang genoeg bij Feyenoord en het zal waarschijnlijk het beste zijn geweest dat hij vertrok, maar iets in mij zegt dat we met hem meer verloren hebben dan ons lief is.
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:28 schreef VVout het volgende:
Tja 2e In de PL staan, van Arsenal gewonnen. Het gaat lekker met Koeman. Ja hij zat lang genoeg bij Feyenoord en het zal waarschijnlijk het beste zijn geweest dat hij vertrok, maar iets in mij zegt dat we met hem meer verloren hebben dan ons lief is.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 28 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Koeman:'Laten we hopen dat gisteren de ommekeer was'

d3110cb910a85d4b7d91d96e354473aa_660_300_crop.jpg

Ronald Koeman bezet met Southampton de tweede plaats in de Premier League. De coach verovert samen met zijn spits Graziano Pellè de harten in de Premier League. Nog wekelijks probeert de coach zijn oude club Feyenoord te volgen.

''Ik heb nog steeds contact met Van Bronckhorst, Van Gastel en Lodewijks'', vertelde Koeman vanavond in Studio Voetbal. ''Het waren drie geweldige jaren. Je leeft natuurlijk mee met de club, zeker in een periode dat het minder gaat. Ik gun de club het beste, het blijft een fantastische club.''

Vorig seizoen kende Koeman ook een slechte seizoensstart met Feyenoord. Maar dat valt niet te vergelijken met de huidige situatie. ''Je kunt het alleen vergelijken qua resultaten. Toen bleef de groep intact, Rutten heeft met veel meer wijzigingen te maken. Bij ons kwam de ommekeer na drie wedstrijden, laten we hopen dat de ommekeer nu gisteren is ingezet.''
bron:Studio Voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 11:17   quote  deeplink  
Koeman in shock na 8-0 zege

B0Pm6HvCEAEPP4u.jpg

Trainer Ronald Koeman was na de 8-0 thuiszege van zijn club Southampton op Sunderland helemaal beduusd. 'Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben nog in shock', zei de gevierde manager tegen Sky Sports. 'Ik vond ons de eerste 20 minuten helemaal niet goed spelen, maar we stonden wel met 2-0 voor. Daarna hebben we het volledig verdiend.'

Koeman, in september uitgeroepen tot manager van de maand, prees zijn spits Graziano Pellè, die met twee goals belangrijk was. 'Hij speelt met veel vertrouwen. Hij maakte ook meteen een goal bij zijn debuut voor Italië.'

De 8-0 zege was de grootste overwinning ooit voor Southampton in de Premier League. Koeman blijft echter voorzichtig. 'We moeten ons nu rustig houden en progressie blijven boeken. Volgende week spelen we tegen Stoke en dan is alles weer anders
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Koeman 'gniffelde' bij verlies Oranje in IJsland: 'Zie je wel'

850x400-bedanktkoeman.jpg

Ronald Koeman solliciteerde vorig jaar openlijk naar de functie van bondscoach bij het Nederlands elftal. De toenmalige coach van Feyenoord werd echter genegeerd door de KNVB en maakte daarna de overstap naar Southampton. In een gastcolumn in de nieuwe editie van Voetbal International bespreekt Koeman vooral het onderwerp Oranje.

Dat de KNVB besloot Hiddink te verkiezen boven Koeman verliep overigens niet geheel chique, maar veel wrok koestert de succestrainer niet. Koeman zat dan ook niet te lachen toen Oranje verloor. "Hooguit heb ik een beetje gegniffeld en gedacht: zie je nou wel. Dan denk ik terug aan de wijze waarop alles is gegaan. Ik wilde graag bondscoach worden, maar de KNVB besloot de positie anders in te vullen, tot onbegrip van mijzelf en heel veel mensen in de voetballerij."

"Maar het is volgens mij wel menselijk dat ik er zo het mijne van denk", vervolgt Koeman in het opiniestuk. "Laten we eerlijk zijn: Oranje stond na het succesvolle WK eindelijk weer op de kaart en dan is het zonde dat je die goede naam een paar maanden later weer te grabbel gooit. Daarbij ken ik ook heel veel spelers. Hen gun ik het beste, zeker niet zo'n avond als tegen IJsland."
Bron:Soccernews
Barabas
 Barabas - woensdag 22 oktober 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Tsja... De taal van iemand die de boot miste....

Hij kan zich beter focussen op Southampton, want het is een lang seizoen in UK.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Hij zegt toch niks verkeerds, vind dat ie gelijk heeft..
tomson
 tomson - woensdag 22 oktober 2014 - 18:19   quote  deeplink  
De taal van iemand die een stukkie moet tikken. Geloof er niks van dat Koeman dat zo zou zeggen. Is hij veel te slim voor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Zeggen of dat Ronald het dacht, ach, ik kan het me wel goed voorstellen..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Onbelangrijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Ronald en Erwin Koeman in Southampton. Het begint al bijna op een sprookje te lijken. Joep Schreuder zocht ze op. Zondag in Studio Sport een uitgebreide reportage.

http://nos.nl/video/713989-koeman-en-koeman-in-southampton.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 november 2014 - 13:43   quote  deeplink  
"Dit was de wens van onze vader"

koeman327479000.jpg

Zowel Ronald als Erwin Koeman werkte eerder bij Feyenoord in de functie van hoofdcoach. Gezamenlijk zijn zij nu aan de slag bij Southampton in Engeland. Dat na tien speelronden verrassend op plaats twee in de Premier League staat. De oudste van de twee kijkt terug op de eerste periode.

Dat Erwin samen met zijn jongere broer Ronald aan de slag kon in de Premier League is bijzonder. "Ik geloof dat het bij Kroatië ook gebeurt, dat er twee broers samenwerken (gebroeders Kovac, red.), maar dit is inderdaad speciaal. Ik heb natuurlijk wel met Ronald bij Groningen en Oranje gespeeld, maar om samen in de Premier League aan de slag te gaan, is inderdaad heel mooi."

Ook de familie is trots, laat de voormalig trainer van onder meer RKC Waalwijk en Feyenoord weten. "Ze zijn erg trots. Onze vader is in december overleden, maar ik weet zeker dat hij trots zou zijn. Dit was een grote wens van hem, dat wij nog eens zouden samenwerken."

Dat Erwin Koeman zich nu moet schikken in een rol onder zijn jongere broer, vormt geen enkel probleem. "Natuurlijk moet ik mijn stijl een beetje aanpassen. Mijn rol is wat anders, maar dat maakt me niet uit. Ik kan op zowel het hoogste als het laagste niveau werken. Ronald is anders, hij wil altijd op het hoogste niveau actief zijn."
"Het gaat erg goed, maar dat geldt niet alleen voor mij. Ook met Ronald en Jan Kluitenberg (fysiektrainer, red.)", zegt Erwin Koeman. "Het is een warme club en iedereen is erg gedreven in zijn werk."

The Saints eindigden vorig seizoen onder leiding van Mauricio Pochettino op plaats acht, waarna vrijwel alle belangrijke spelers naar een andere club trokken. "Maar we kregen ook de mogelijkheid om nieuwe spelers aan te trekken", zegt Ronald Koeman.

Southampton haalde onder meer Dusan Tadic en Graziano Pellè naar het St. Mary's Stadium. Terwijl Tadic de ene na de andere assist heeft, werd Pellè al uitgeroepen tot speler van de maand september. "Ik had deze start van het seizoen niet verwacht", aldus de hoofdcoach.

Ondanks de goede prestaties willen de Koemannen niet naast hun schoenen gaan lopen. "De verwachtingen waren in het begin van het seizoen niet hoog, en nu dus wel. Maar we moeten wel realistisch blijven, het kan zo weer verkeren."
Bron:Feyenoordnet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 02:37   quote  deeplink  
Ronald Koeman laat scouts Martin Indi bekijken

x423h4.jpg

Southampton doet het goed onder manager Ronald Koeman en dus staat de club flink in de belangstelling. Er gaan behoorlijk wat geruchten over de nummer twee van de Premier League. Zo schrijft het Portugese A Bola dat Bruno Martins Indi in de belangstelling staat van de Engelsen.

Scouts van Southampton zouden afgelopen weekend naar een wedstrijd van FC Porto zijn gaan kijken. In het duel met Estoril ging hun aandacht uit naar de Nederlandse verdediger. Koeman werkte bij Feyenoord samen met Martins Indi en lijkt er wel voor te voelen om de samenwerking voort te zetten. Of de interesse van Southampton heel concreet is, blijft echter onduidelijk.
Bovendien heeft Koeman andere problemen. Raakte hij in de zomer al acht spelers kwijt, in de komende transferperiode lijken nog twee van zijn steunpilaren te verkassen. Tottenham Hotspur kan middenvelder Morgan Schneiderlin maar niet loslaten. Afgelopen zomer probeerden The Spurs de Fransman al aan te trekken, maar daar stak Koeman met succes een stokje voor. Tottenham zou ook geïnteresseerd zijn in aanvaller Jay Rodriguez.
Bron: A Bola
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Ronald Koeman schrijft historie bij Southampton

(http://youtu.be/lWg7qYlv2EU)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 januari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Van Gastel bewondert Koeman: ''De werkwijze die wij kennen''

23tqhds.jpg

Het Southampton van Ronald Koeman won op nieuwjaarsdag de eerste topper van het seizoen. The Saints versloegen Arsenal met 2-0, terwijl spits Graziano Pellè ook nog twee keer de paal raakte. Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel, zijn assistenten bij Feyenoord, bekijken de prestatie van de coach met bewondering.

Je ziet dat Ronald zijn eigen filosofie over voetbal in de praktijk brengt op het hoogste niveau van Engeland. Hij durft ook met Southampton het voetbal van achteruit te laten beginnen, looft Van Gastel zijn oude meester in De Telegraf. Je bent een goede coach of manager als je je elftal onder de hoogste druk laat voetballen naar de kwaliteiten van je spelers. Die kwaliteiten heeft hij voor een groot deel zelf bijeen gezocht, aldus Gio.

Kijkend naar Koemans status is Southampton een kleine club. Hij heeft zijn kans gegrepen. Dat dit niet de grootste club was deed hem niks. En terecht. Als je wens om in Engeland te werken sterk is, moet je wel eens in jezelf investeren. Dat heeft hij gedaan. Wat hij nu opbouwt doet hij helemaal zelf met zijn staf. Het is een werkwijze die wij van hem kennen, vertelt Van Gastel. En het voetbal van Southampton is ontzettend leuk om naar te kijken. Dat vind ik heel knap, besluit Van Bronckhorst, die Koeman live aan het werk zag tegen Chelsea (1-1).
Bron:FR12
ar
 ar - vrijdag 02 januari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Fantastisch voor hem.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:17   quote  deeplink  
Koeman delighted with Feyenoord return

(http://youtu.be/Rqu2PTfkY2A)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Koeman///Klootzak..😡
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Wint gewoon van een degradant.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:45   quote  deeplink  
FR-Henk///KLOOTZAK..😡
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Pellè.

Mooi verhaal toch? Wordt niets bij Feyenoord.
Goed seizoen, vast eenmalig.
Nog een goed seizoen. Premier league.
Wordt vast niets niveau te hoog.
Goed seizoen, vast eenmalig.
Tweede seizoen, weer een stapje beter.

Mooie dingen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Eensert..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Maar waarom uitgerekend vandaag..😡
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:
FR-Henk///KLOOTZAK..😡
Is toch de Keiharde Waarheid?
;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Ck53LBDWkAALM31.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juni 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Pfffffff ghehe..
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 juni 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Goeie! 😁
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 juni 2017 - 22:08   quote  deeplink  
"Toch denk ik nu: waarom ben ik toen eigenlijk naar Feyenoord gegaan?"

1zme1oo.jpg

Ronald Koeman heeft bijzonder veel spijt van zijn vertrek bij FC Barcelona in 1995. Dat vertelt de huidig manager van Everton in een uitgebreid interview met magazine Helden. 22 jaar geleden besloot Koeman, toen 32 jaar, om naar Feyenoord te verkassen.

"Als ik van een ding in mijn leven spijt heb, is het de keuze om in 1995 weg te gaan uit Barcelona. Ik woonde in de mooiste plaats van Europa en voetbalde bij de beste club. Ik was 32, bij Barcelona had ik nog makkelijk één of twee jaar door kunnen gaan", legt hij uit.

"Ik hoefde ook niet weg, maar mijn gevoel zei dat ik na zes jaar terug moest gaan naar Nederland. Het was natuurlijk ook wel hectisch, het leven in Barcelona, altijd voetballen met druk op de ketel, maar toch denk ik nu: waarom ben ik toen eigenlijk naar Feyenoord gegaan?"

Zijn oude liefde FC Groningen wilde Koeman ook inlijven. "Maar toen belde Willem van Hanegem, de trainer van Feyenoord. Dat leek me wel iets, Feyenoord en Van Hanegem. We konden daardoor in België gaan wonen, dat was in die tijd financieel interessant."
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 13 juni 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Achteraf is het mooi wonen, maar volgens mij was het geen keuze uit luxe, hij werd al een tikkeltje te traag voor Barca als ik het me goed herinner.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 oktober 2017 - 14:57   quote  deeplink  
Ontslagen bij Everton.
wim de ruit
 wim de ruit - maandag 23 oktober 2017 - 15:11   quote  deeplink  
welcome back Ronald!
ar
 ar - maandag 23 oktober 2017 - 17:20   quote  deeplink  
Nieuwe bondscoach
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 23 oktober 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Hij twittert teveel
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 23 oktober 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 13:20 schreef netsurfer het volgende:
Achteraf is het mooi wonen, maar volgens mij was het geen keuze uit luxe, hij werd al een tikkeltje te traag voor Barca als ik het me goed herinner.
snel genoeg voor Europa maar te langzaam voor de wereld
netsurfer
 netsurfer - maandag 23 oktober 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 oktober 2017 - 20:18 schreef sportdwaas het volgende:
Hij twittert teveel
Zeg... De pot verwijt de ketel. ;)
MMM
 MMM - zondag 21 januari 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Ik mis je.

Tactisch sterk, meerdere formaties en normale persconferenties/interviews
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 21:50 schreef MMM het volgende:
Ik mis je.

Tactisch sterk, meerdere formaties en normale persconferenties/interviews
+1
Zat net ook nog aan hem te denken.
Zo'n type hebben we nodig
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Gaat hij niet doen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Nee word Peter Bosz denk ik
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Is al gespot bij het maasgebouw.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Dubbel gevoel bij die man.
Hij heeft in het verleden als TD meer schade gemaakt
als Gio nog 5 jaar trainer zo zijn
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dubbel gevoel bij die man.
Hij heeft in het verleden als TD meer schade gemaakt
als Gio nog 5 jaar trainer zo zijn
Feyenoord was niet toe aan de ideeen van Bosz.....en er was geen geld..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 22:20 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Feyenoord was niet toe aan de ideeen van Bosz.....en er was geen geld..
???????
Hij heeft verdomme een godsvermogen uitgegeven, ben je dat voor het gemak even vergeten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:24   quote  deeplink  
Miljoenen salarissen voor Landzaat hofland de cler lucius Tomasson Gio en Makaay
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 22:24   quote  deeplink  
Ach, die 30 miljoen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Pffff hahaha ja idd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Bosz?
Eigenzinnig secreet dat Dortmund z'n wil oplegde. Met bekend resultaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ronald Koeman topic









0.0356891