BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 12:11   quote  deeplink  
Niet verkopen!!!!!vormer in de basis..pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
tomson
 tomson - vrijdag 22 maart 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 11:30 schreef van geil het volgende:

[..]

goedemorgen.uitzendbureau START
Sorry, dan ben ik verkeerd verbonden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 12:40   quote  deeplink  
Clasie: 'Mijn zaakwaarnemer regelt dit soort zaken'

600x400-je-1438666.jpg

Fiorentina heeft bij Feyenoord een bod van bijna zes miljoen euro neergelegd om international Jordy Clasie komende zomer over te nemen. De Italiaanse club weet dat de onderhandelingen tussen de 21-jarige middenvelder en de Rotterdamse club om het tot de zomer van 2015 doorlopende contract open te breken zijn afgebroken.

Clasie, in de Kuip niet eens behorend tot de grootverdieners, reageerde gisteren kort en nuchter op de de serieuze interesse van de nummer 4 van Italië.'Ik lees het ook overal', zo lachte de Haarlemmer, die met Oranje in Noordwijk verblijft als voorbereiding op de interland met Estland. 'Mijn zaakwaarnemer regelt dit soort zaken.'

Manager Wessel Weezenberg bevestigt dat de Italianen zich bij technisch directeur Martin van Geel hebben gemeld. 'Fiorentina heeft een serieus verhaal waar wij goed naar willen luisteren', zegt Weezenberg. 'Het is geen club waar zomaar met transfersommen wordt gestrooid, ze kijken heel gericht welke spelers ze nodig hebben. Maar het is zeker niet zo dat de onderhandelingen vergevorderd zijn. Ik ben eerder dit jaar in Florence geweest en toen al duidelijk dat ze Clasie zeer interessant vinden.'
Bron:AD
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 22 maart 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 16:00 schreef Wim2 het volgende:
Van Geel gaat dat bod sowieso accepteren voor de rest verkoopt hij Clasie samen met de vrij en Bmi en vilhena en dan klaagt hij weer dat hij niet meer dan 4ton heeft om de selectie mee te versterken.
volgens mij ben jij echt gek is het niet,of heb je soms vooruitziende blikken
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 maart 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 12:11 schreef van geil het volgende:
Niet verkopen!!!!!vormer in de basis..pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Vormer is een zekers wel een goede speler, maar hij is van een ander kaliber dan Clasie. Als we Clasie laten vertrekken, staan we weer op punt nul, omdat we weer een nieuw team moeten opbouwen... We willen toch zo graag een topclub zijn? Nou, dan moeten we enkele jongens zo lang mogelijk binden en niet verkopen zodra er een geïnteresseerde is. Af en toe een speler kopen, vooral als je back-up hebt is juist gezond, maar sommige jongens vallen hier buiten. Die moet je koesteren en daar is Clasie er één van. En die schulden kunnen we ook via de weg van de geleidelijkheid wegpoetsen... Investeren noemen ze dat.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 maart 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 10:24 schreef lijdensweg het volgende:
Peanuts die 5 miljoen pond ... als het bedrag waar is. Ik geloof nooit dat Feyenoord hem voor dat bedrag laat gaan mits ie gaat. Zal eerder het dubbele moeten worden ...
Sjee, lulhannes dat zijn hoofdprijzen, maar in een ander topic kan Feyenoord die alleen vragen als ze de CL halen, zeg jij....

Je snapt het weer niet he.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 22 maart 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Ik word er nerveus van..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 maart 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Als Martin zijn kop er maar bijhoud..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Jordy Clasie: 'Ben nog gelukkig bij Feyenoord'



Feyenoorder Jordy Clasie weet nog niet of hij toe is aan een buitenlands avontuur. De middenvelder reageerde vrijdagavond op de interesse van het Italiaanse Fiorentina. Die club wil Clasie in de zomer overnemen en heeft inmiddels een bod gedaan bij Feyenoord. 'Ik wacht gewoon rustig af.'

Clasie, die vrijdag met het Nederlands elftal met 3-0 van Estland won, spreekt volgende week met technisch directeur Martin van Geel over de interesse van de club uit de Serie A. 'Ik weet op dit moment net zoveel als jullie. Of Fiorentina een club is waar ik zou willen spelen? Daar kan ik nu nog geen antwoord op geven. Ik ben nog gelukkig bij Feyenoord. De komende weken zal wel blijken hoe of wat.'

De middenvelder gaf aan wel benieuwd te zijn waar zijn plafond ligt. 'Maar je moet goed nadenken of je de stap op het juiste moment maakt. Die beslissing neem je niet zomaar. Ik wacht gewoon rustig af.'
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - zondag 24 maart 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Gaat daar nooit in de basis spelen. Bekijken de namen van Fiorentina eens op het middenveld.

Bij Feyenoord blijven en bijtekenen, hup!
Maximus
 Maximus - zondag 24 maart 2013 - 11:25   quote  deeplink  
"De komende weken zal wel blijken hoe of wat" zegt Clasie. Die heeft t over t kampioenschap, en wil dus championsleague spelen.
ar
 ar - zondag 24 maart 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Dat wil iedereen,totdat er een grote zak met geld voor de deur staat.
van geil
 van geil - maandag 25 maart 2013 - 16:05   quote  deeplink  
ben bang dat n klein zakje al genoeg is,,
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 maart 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Blijft voor mij de vraag,heeft feyenoord wat te zoeken in de cl als we leegekocht worden?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 25 maart 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Het is maart, of we CL gaan spelen is niet eens duidelijk en of we leeggekocht gaan worden al helemaal niet. Zou me vooralsnog niet zo druk maken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 maart 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 maart 2013 - 20:06 schreef Bosifyable het volgende:
Het is maart, of we CL gaan spelen is niet eens duidelijk en of we leeggekocht gaan worden al helemaal niet. Zou me vooralsnog niet zo druk maken.
Ach misschien heb je gelijk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:03   quote  deeplink  
'Clasie is harde werker, maar hij komt tekort voor de top'

13297.jpg

Riemer van der Velde denkt niet dat Jordy Clasie er ooit in zal slagen om de echte top te bereiken als voetballer. De voormalig voorzitter van sc Heerenveen ziet wel in dat de middenvelder van Feyenoord kwaliteiten heeft, maar is van mening dat Clasie het daarnaast vooral van zijn werklust moet hebben.

Van der Velde maakte op verzoek van NUsport een overzicht van de grootste talenten die in de Eredivisie rondlopen en volgens de Fries is Adam Maher de belofte van wie in Nederland het meest verwacht mag worden. Achter de aanvallende middenvelder van AZ, die bij de selectie van het Nederlands elftal voor de interland tegen Roemenië zit, heeft de oud-bestuurder plaats voor drie Feyenoorders.

Aanvaller Jean-Paul Boëtius staat op de lijst van Van der Velde op plek twee, gevolgd door de verdedigers Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. Oranje-international Clasie daarentegen wordt op plaats negen gezet. Van der Velde vergelijkt Maher met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder in hun jonge jaren; Clasie kan in zijn ogen niet aan hen tippen. Ik vind het een heel leuke middenvelder, maar iemand als Maher heeft meer. Clasie is een harde werker die heel belangrijk kan zijn, maar voor de top komt hij tekort.'

De top twintig van Van der Velde:
1. Adam Maher (AZ)
2. Jean-Paul Boëtius (Feyenoord)
3. Bruno Martins Indi (Feyenoord)
4. Stefan de Vrij (Feyenoord)
5. Jetro Willems (PSV)
6. Virgil van Dijk (FC Groningen)
7. Tonny Vilhena (Feyenoord)
8. Ricardo van Rhijn (Ajaks)
9. Jordy Clasie (Feyenoord)
10. Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
11. Marco van Ginkel (Vitesse)
12. Ola John (Benfica)
13. Jürgen Locadia (PSV)
14. Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen)
15. Jeffrey Bruma (Hamburger SV)
16. Anouar Kali (FC Utrecht)
17. Nathan Aké (Chelsea)
18. Memphis Depay (PSV)
19. Karim Rekik (Manchester City)
20. Guus Hupperts (Roda JC)
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:04   quote  deeplink  
9a0ea96ac68e4469d265a0af388530f4.png

jordy_clasie4.jpg

Jordy Clasie staat in de nadrukkelijke belangstelling van het Italiaanse Fiorentina. Viola, de huidige nummer vier van de Italiaanse Serie A zou ongeveer €5,5 miljoen euro over hebben voor de middenvelder van Feyenoord.

Op diverse social media, websites en fora is inmiddels de nodige discussie of Clasie niet meer dan die €5,5 miljoen euro waard is (of misschien wel minder). Tussen de linies doet ook een duit in het zakje
Marktwaarde Clasie.

Laten we eerst maar eens even kijken welke transferwaarde een onafhankelijke website zoals transfermarkte.de aan Jordy Clasie toekent. In onderstaande afbeelding is te zien dat Clasie op €6,5 miljoen euro wordt geschat. Dat is in ieder geval al meer dan de €5,5 miljoen die Fiorentina als (openings!)bod heeft neergelegd bij de Rotterdammers.

Natuurlijk is deze waarde niet een werkelijke afspiegeling van de waarde van Clasie, maar deze website wordt over het algemeen toch gerespecteerd en is in ieder geval neutraal en onafhankelijk. €5,5 miljoen euro is te weinig.

De feiten
Clasie heeft nog een tweejarig contract. De €5,5 miljoen euro die Fiorentina heeft geboden lijkt dan ook wat aan de lage kant. Want kan Feyenoord over 1 seizoen niet nog ongeveer hetzelfde bedrag ontvangen wanneer het misschien wel Champions League speelt en Clasie internationaal ook meer ervaring heeft opgedaan? Gezien de lengte van het contract van Clasie: €5,5 miljoen euro is te weinig.

Vaste waarde bij Feyenoord
Clasie heeft zich in bijna twee seizoenen tijd ontpopt tot publiekslieveling en vast waarde in het eerste elftal van Feyenoord en inmiddels meervoudig Oranje-international. Hij is zelfs reserve aanvoerder achter Stefan de Vrij. Daarnaast is Clasie een speler die de gehele jeugdopleiding van Feyenoord heeft doorlopen. Clasie is een speler waar het Legioen zich mee kan identificeren. Moet Feyenoord dan genoegen nemen met het geboden bedrag? Nee. €5,5 miljoen euro is te weinig.

Complete voetballer
Clasie mag je best een unieke voetballer noemen. Als verdedigende middenvelder is het niet een typische stofzuiger. Hij kan naast hard werken, ballen afpakken en bikkelen ook heel goed voetballen. Hij durft vooruit te passen en komt ook regelmatig voor de goal. Misschien zegt het volgende gegeven wel genoeg: van alle verdedigende middenvelders in de Eredivisie wint Clasie gemiddeld de meeste persoonlijke duels per wedstrijd en geeft hij ook nog eens de meeste assists. Weer een reden om zeker geen genoegen te nemen met het geboden bedrag van Fiorentina!

Geld naar de talentpool
Feyenoord moet fors gaan inleveren op de mogelijke transfersom van Clasie. Clasie zit in de zogenaamde Beloften Pool. In 2009 verpandde Feyenoord zon 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers. Destijds een mooie deal om het in financieel zwaar weer verkerende Feyenoord weer wat lucht te geven. Nu enkele jaren later moet Feyenoord dus wel een flink deel inleveren op de transfersom van een speler als Clasie. Mocht Feyenoord de deal van 5,5 miljoen euro accepteren, dan blijft er dus maar 4,4 miljoen euro over. Nog een reden om hoger in te zetten lijkt me. €5,5 miljoen euro is te weinig!

Meerdere clubs in de markt
Hoewel dit niet officieel bevestigd is, schijnen er meerdere clubs in de markt te zijn voor de geboren Haarlemmer. Afgelopen transferperiode ging nog het hardnekkige gerucht dat Clasie in de nadrukkelijke belangstelling stond van Spartak Moskou en ook nu worden weer vele namen van clubs gelinkt aan de middenvelder van Feyenoord. Feyenoord en dan met name Martin van Geel zou de prijs dus flink op kunnen drijven voor Clasie. Iets wat je over het algemeen wel aan van Geel kan overlaten.

Feyenoord nog altijd in de min
Hoewel het steeds beter gaat met de financiële situatie van Feyenoord is er nog altijd een tekort van 11 miljoen euro (twee jaar geleden nog -43 miljoen euro). Er wordt al snel geroepen dat Feyenoord Clasie dus sneller zou moeten verkopen. Je kan het ook omdraaien. Feyenoord heeft het geld hard nodig, en zal er dus alles aan moeten doen om de prijs van Clasie op te drijven.

Over Leroy Fer werd ook gezegd dat Feyenoord genoegen moest nemen met een relatief laag bedrag. Van Geel hield echter zijn poot stijf. FC Twente gaf op de laatste dag van de transferperiode toch toe en moest destijds toch echt de hoofdprijs betalen voor Fer. Een seizoen later wilde Everton alweer het dubbele voor Fer betalen
Het is niet ondenkbaar dat Van Geel deze tactiek ook bij de transfer van Jordy Clasie gaat toepassen mocht Fiorentina of een andere geïnteresseerde club interesse hebben. €5,5 miljoen euro zal van Geel dan ook absoluut te weinig vinden!

€5,5 miljoen euro is te weinig
Maar dat mocht al wel duidelijk zijn, uitgaande van bovenstaande uiteenzetting. Jordy Clasie is een completen voetballer die zeer waardevol is voor dit Feyenoord. Feyenoord staat in een sterke onderhandelingspositie en kan zeker meer vragen dan het geboden bedrag van €5,5 miljoen euro. Wat dan wel het juiste bedrag is, is moeilijk aan te geven. Dit hangt af van zoveel factoren
Ik ben benieuwd of jullie het eens zijn met bovenstaande en durven jullie wel een prijskaartje te hangen aan Clasie?
Bron: tussendelinies.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:05   quote  deeplink  
Clasie als jeugdspeler op Varkenoord

Jordy Clasie maakt deel uit van de selectie van het Nederlands elftal, dat het dinsdagavond opneemt tegen Roemenië. De middenvelder doorliep zijn opleiding bij Feyenoord. Feyenoord TV zendt dinsdagavond fraaie beelden uit van de tijd van Clasie op Varkenoord. Dit bijzondere item maakt deel uit van de uitzending die volledig in het teken staat van de jeugdopleiding. Naast Clasie is in Feyenoord TV daarnaast onder meer aandacht voor de roots van Shabir Isoufi, een terugblik op de wedstrijd Feyenoord B2 FC Twente B2 en het laatste nieuws met hoofd jeugdopleiding Stanley Brard. Feyenoord TV is dinsdag om 19.20 uur te zien op Eredivisie Live.


Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 00:03 schreef RenatoBos het volgende:
'Clasie is harde werker, maar hij komt tekort voor de top'

[ afbeelding ]

Riemer van der Velde denkt niet dat Jordy Clasie er ooit in zal slagen om de echte top te bereiken als voetballer. De voormalig voorzitter van sc Heerenveen ziet wel in dat de middenvelder van Feyenoord kwaliteiten heeft, maar is van mening dat Clasie het daarnaast vooral van zijn werklust moet hebben.

Van der Velde maakte op verzoek van NUsport een overzicht van de grootste talenten die in de Eredivisie rondlopen en volgens de Fries is Adam Maher de belofte van wie in Nederland het meest verwacht mag worden. Achter de aanvallende middenvelder van AZ, die bij de selectie van het Nederlands elftal voor de interland tegen Roemenië zit, heeft de oud-bestuurder plaats voor drie Feyenoorders.

Aanvaller Jean-Paul Boëtius staat op de lijst van Van der Velde op plek twee, gevolgd door de verdedigers Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. Oranje-international Clasie daarentegen wordt op plaats negen gezet. Van der Velde vergelijkt Maher met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder in hun jonge jaren; Clasie kan in zijn ogen niet aan hen tippen. Ik vind het een heel leuke middenvelder, maar iemand als Maher heeft meer. Clasie is een harde werker die heel belangrijk kan zijn, maar voor de top komt hij tekort.'

De top twintig van Van der Velde:
1. Adam Maher (AZ)
2. Jean-Paul Boëtius (Feyenoord)
3. Bruno Martins Indi (Feyenoord)
4. Stefan de Vrij (Feyenoord)
5. Jetro Willems (PSV)
6. Virgil van Dijk (FC Groningen)
7. Tonny Vilhena (Feyenoord)
8. Ricardo van Rhijn (Ajaks)
9. Jordy Clasie (Feyenoord)
10. Mike van der Hoorn (FC Utrecht)
11. Marco van Ginkel (Vitesse)
12. Ola John (Benfica)
13. Jürgen Locadia (PSV)
14. Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen)
15. Jeffrey Bruma (Hamburger SV)
16. Anouar Kali (FC Utrecht)
17. Nathan Aké (Chelsea)
18. Memphis Depay (PSV)
19. Karim Rekik (Manchester City)
20. Guus Hupperts (Roda JC)
Bron:NUSport
leuk hoe iedereen er anders over denkt.
bij mij staat n goede kop in t vaandel dus staat clasie bij mij veel hoger als maher.
van ginkel idem.Bmi staat bij mij veel lager.etc etc etc
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 00:10 schreef van geil het volgende:

[..]

leuk hoe iedereen er anders over denkt.
bij mij staat n goede kop in t vaandel dus staat clasie bij mij veel hoger als maher.
van ginkel idem.Bmi staat bij mij veel lager.etc etc etc
Indi kan ik middels onderstaande foto wel begrijpen..
media_xll_1317590.jpg
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2013 - 10:55   quote  deeplink  
hahaha
van geil
 van geil - woensdag 27 maart 2013 - 10:55   quote  deeplink  
hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 02:49   quote  deeplink  
Toupet van Clasie zit los

kuipje
 kuipje - maandag 01 april 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2013 - 00:10 schreef van geil het volgende:

[..]

leuk hoe iedereen er anders over denkt.
bij mij staat n goede kop in t vaandel dus staat clasie bij mij veel hoger als maher.
van ginkel idem.Bmi staat bij mij veel lager.etc etc etc
dus jou top 20 grootste talenten bestaat uit allemaal modelletjes..?

zoiets?
http://www.model-magazine.nl/2013/01/13/top-10-mannelijke-modellen-internationaal-nr-1-sean-opry/
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 14:50   quote  deeplink  
Advies voor Clasie: 'Blijf nog maar even'

600x400-wd-1451811.jpg

Bij afwezigheid van Graziano Pellè slaagde Jordy Clasie er zaterdagavond niet in om Feyenoord bij de hand te nemen. Volgens Jan van Halst liet de wedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0) zien dat de middenvelder nog niet rijp is voor een stap naar een Europese topclub.

Fiorentina wil Clasie komende zomer overnemen, maar volgens de analyticus doet de international er goed aan nog even in Nederland te blijven. "Hij zakte door het ijs, nam opeens de bal aan met zijn scheenbeen en zorgde voor veel balverlies", constateerde Van Halst.

"Dit zijn de grote wedstrijden waar druk op staat, daar moet je er staan. Denk dan nog maar even niet aan het buitenland", aldus de oud-voetballer bij Studio Voetbal. Naast Fiorentina zouden ook clubs als AC Milan, Arsenal, Juventus en Tottenham Hotspur geïnteresseerd zijn. Het contract van Clasie loopt door tot de zomer van 2015.
Bron:Voetbalprimeur
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Misschien is dit zijn plafond wel .. en dan?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Verkopen dan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Dat moet je dan deze zomer doen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Zijn hoogtepunt was blijkbaar afgelopen seizoen. Daarom moet ie maar eens bijtekenen en nog een aantal jaren rijpen ... Net zoals de andere jonkies , behalve Mulder natuurlijk. Die moet zo snel mogelijk verkassen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Clasie kan niet zomaar niet meer geschikt zijn. Is alleen vrij hulpeloos als hij geen opruimer achter zich heeft (lees: El Ahmadi).
van geil
 van geil - maandag 01 april 2013 - 22:13   quote  deeplink  
deze jongen speelt al twee maanden met n zware schouderblessure.
injecties pillen etc.net als schaken voor de winterstop met zn liezen.

niet de fout van Clasie ,maar van de technische staf met doktoren.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 april 2013 - 23:01   quote  deeplink  
Onzin man, die gasten werken vrijwel elke dag met hem samen. Die situatie zal vaak genoeg bekeken worden en van daaruit wordt er beslist er iets aan te doen of niet.

Of verwacht je nou dat Clasie speelt, alleen maar omdat de technische, én medische staf hem daar toe dwingt? Hij zal zelf ook willen spelen, en blijkbaar kan het. Wanneer dit niet het geval was geweest, had de medische staf allang doorgegeven dat dit onverantwoord zou zijn.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 01 april 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Dat soort berichten lees ik alleen als er toevallig een keertje verloren is..
van geil
 van geil - dinsdag 02 april 2013 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 23:05 schreef Vincent1970 het volgende:
Dat soort berichten lees ik alleen als er toevallig een keertje verloren is..
nou nee,ik berichte het al in januari.
natuurlijk wil Clasie zelf spelen,maar ik had m in bescherming genomen.
en tegenstanders hebben ook de vi gelezen in december.!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 april 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Operatie voor Clasie na EK met Jong Oranje

600x400-kd-1470790.jpg

Jordy Clasie vreest dat hij na het EK van Jong Oranje in Israel niet ontkomt aan een operatie aan zijn schouder. Bij de jonge Feyenoorder schoot voor de vijfde keer dit seizoen zijn schouder uit de kom. Die werd op het veld snel weer teruggezet. Het is iets waar Clasie al mee leert te leven, maar het is een groot ongemak in de fysieke duels die hij op het middenveld moet uitvechten.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 17:33   quote  deeplink  
"Clasie kun je in iedere competitie kwijt

217565hp2.jpg

Met bovengemiddelde interesse houdt Pierre van Hooijdonk de ontwikkelingen bij Feyenoord in de gaten. De voormalige topspits is onder de indruk.

Het jeugdige, talentvolle team kan Van Hooijdonk wel bekoren, een drietal spelers in het bijzonder. Volgens de voormalige international maken Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi een goede kans om door te breken bij een Europese topclub.

Zo ziet hij Clasie een belangrijke rol vertolken bij een club uit een grote competitie. "Clasie is een ideaal 'Dreh- und Angelpunkt'. Dankzij zijn voetballende kwaliteiten kan je hem in iedere competitie wegzetten", stelt Pi-Air in gesprek met NUsport.

Ook De Vrij en Martins Indi dicht hij een grote toekomst toe. "Mede dankzij zijn opbouwende kwaliteiten is hij een goede verdediger. Hij moet alleen wat meedogenlozer worden", zegt Van Hooijdonk over eerstgenoemde verdediger. Martins Indi moet het vooral hebben van uitstraling. "Eindelijk een verdediger die qua fysiek en uitstraling angst inboezemt bij spitsen."
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 17:50   quote  deeplink  
cab2b0c56beecf3270a8f58093c04635.png

clasie2.jpg

Diverse media meldde na de wedstrijd tegen Heerenveen dat Jordy Clasie zich na het EK van Jong Oranje in Israël laat opereren aan zijn schouder.

'Klinkklare onzin, aldus de middenvelder. 'Ik weet echt niet hoe ze daarbij komen'.

Tegen sc Heerenveen schoot opnieuw zijn schouder uit de kom. 'Natuurlijk is het klote dat dit me steeds gebeurd. Maar zo snel als die uit de kom schiet, schiet die er ook weer in. Daar moet ik mee leren leven en is zeker geen reden om me daaraan te laten helpen'.
Bron:Feyenoordnet
van geil
 van geil - woensdag 03 april 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 17:50 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Diverse media meldde na de wedstrijd tegen Heerenveen dat Jordy Clasie zich na het EK van Jong Oranje in Israël laat opereren aan zijn schouder.

'Klinkklare onzin, aldus de middenvelder. 'Ik weet echt niet hoe ze daarbij komen'.

Tegen sc Heerenveen schoot opnieuw zijn schouder uit de kom. 'Natuurlijk is het klote dat dit me steeds gebeurd. Maar zo snel als die uit de kom schiet, schiet die er ook weer in. Daar moet ik mee leren leven en is zeker geen reden om me daaraan te laten helpen'.
Bron:Feyenoordnet
aparte uitspraak daar hij dit zelf al uitgebreid verklaarde in december interviews.
denk dat hij vreest voor een enorme afwaardering van clubs.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Geloof me, die operatie gaat komen. Ik heb zo'n schouder gehad, op een gegeven moment vloog hij bij het zwaaien al uit de kom.
van geil
 van geil - woensdag 03 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:
Geloof me, die operatie gaat komen. Ik heb zo'n schouder gehad, op een gegeven moment vloog hij bij het zwaaien al uit de kom.
duurt dat lang het herstel?ben je er nu van af?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 21:07 schreef van geil het volgende:

[..]

duurt dat lang het herstel?ben je er nu van af?
bij mij na de operatie was ik een aantal weken out, maar je moet al snel beginnen met revalideren.
Na een week of 4 kan je je arm weer redelijk gebruiken. Maar duurt wel een tijd voor het volledig hersteld is.
Het blijft altijd een kwetsbaar punt.
(bij mij hebben ze pezen ingekort en kraakbeen weggeschraapt)
van geil
 van geil - woensdag 03 april 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bij mij na de operatie was ik een aantal weken out, maar je moet al snel beginnen met revalideren.
Na een week of 4 kan je je arm weer redelijk gebruiken. Maar duurt wel een tijd voor het volledig hersteld is.
Het blijft altijd een kwetsbaar punt.
(bij mij hebben ze pezen ingekort en kraakbeen weggeschraapt)
da's best pittig.
vanaf 020 thuis speelt t al,na zijn interview in VI (december meen ik)heb ik de indruk dat tegenstanders dit opzoeken.
maar goed het is zijn eigen keuze om door te lopen.
al had ik als trainer en werkgever eerder de koe bij de horens gepakt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Toen ik zelf nog voetbalde had ik er ook last van. Bij een schot je arm naar achteren zwaaien kon voldoende zijn.
In een duel, tijdens een val. Ik denk dat Clasie geen keuze gaat hebben, t wordt namelijk met elke keer dat het uit de kom vliegt slechter en rekt t op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Toen ik zelf nog voetbalde had ik er ook last van. Bij een schot je arm naar achteren zwaaien kon voldoende zijn.
In een duel, tijdens een val. Ik denk dat Clasie geen keuze gaat hebben, t wordt namelijk met elke keer dat het uit de kom vliegt slechter en rekt t op.
Had jij er veel last van in de zin van pijn..is het nou niet pijnlijk kan Jordy toch ook wachten tot het einde van het seizoen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Het uit de kom schieten zelf gaat zo snel, is vrij pijnloos, maar dan moet hij terug. Ik kon dat zelf en t deed best pijn, maar daarna wordt t stijf en pijnlijker.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:
Het uit de kom schieten zelf gaat zo snel, is vrij pijnloos, maar dan moet hij terug. Ik kon dat zelf en t deed best pijn, maar daarna wordt t stijf en pijnlijker.
Is bij iedereen verschillend dus, Jordy geeft aan dat ie zo terug schiet..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is bij iedereen verschillend dus, Jordy geeft aan dat ie zo terug schiet..
Dat doet t ook, maar dat doe je niet met een glimlach hoor, kijk de beelden tegen Heerenveen maar eens terug. Daarna speelde hij ook nog matiger.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat doet t ook, maar dat doe je niet met een glimlach hoor, kijk de beelden tegen Heerenveen maar eens terug. Daarna speelde hij ook nog matiger.
Okay, maar zou ie kunnen wachten tot einde seizoen..?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Jawel, ik heb zelf meer dan 10jaar gewacht..
Maar t wordt wel steeds slechter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0201089